» »

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Temo vidijo: vsi
««
70 / 78
»»

MStrix ::

Ja prosim javi če je bila zadeva dostavljena ali ne.

iME ::

ja so pripeljali
tako da +1 za http://blinkcomp.si/ V soboto sem naročil tipkovnico in zvočnike, danes so že dostavili:D

lp

T101 ::

Gospod Igor, disk je šel prav danes popoldne na pot do vas!
Kako pa mislite kar preklicat naročilo?, saj vendar imate obligacijsko razmerje...preklic pa je možen v dveh dneh kot piše v navodilih...kaj si jih niste prebrali?
Sicer se boste nasmejali, da vam nič ne moremo, vendar je škoda da ste nas zavedli, ker imamo potem s tem samo stroške!
Pa še nekaj, kaj mislite, da imamo samo vas v delu? To je kar se tiče zaloge...
Upam, da ga boste sprejeli, ker kot sem rekel je na poti. Bom pa moral preklicati jutri na pošto, da ga vrnejo. Prednost pa imajo samo oni, kateri plačajo, vi pa to NISTE!
Če pa ne, pa bomo pač naredili kaj pametnega tudi mi proti kupcem kot ste vi!
Lep pozdrav / With kind regards / Mit freundlichen Grüßen
---------- dipl. ekon.
Web administracija / CEO

Jaoooo olika, da ne omenjam odnosa do strank mislim podnivojsko, res...
I`m back!

MStrix ::

Ufff spomnu to je pa Direktor Chiptrade. LOL

@T101 je pa fajn da si malo bolj temeljit za koga dejansko gre.

Evo objava iz Računalniških Novic foruma

Če dovolite, "pohvalim" chiptrade.si
Naročil sem tam trdi disk, ki stane le 37 evrov. V 5 dneh ga nisem dobil in sem se odločil, da prikličem naročilo, ker ta disk nujno rabim.

Poslal sem sporočilo:

Pozdravljeni,
naročil sem trdi disk v soboto, kljub temu, da se piše, da je disk na zalogi, še nisem nič dobil. Rad bi preklical tole naročilo.
Hvala in lep pozdrav,
Igor
> Št. naročila: 995
> Datum naročila: 17/01/2015
> Status naročila je bil spremenjen v:
> V procesu
> Vprašanje v zvezi z naročilom, lahko posredujete z odgovorom na ta sporočilo.
--
LP,
Igor

Nato pa sem dobil uradni odgovor:

Gospod Igor, disk je šel prav danes popoldne na pot do vas!
Kako pa mislite kar preklicat naročilo?, saj vendar imate obligacijsko razmerje...preklic pa je možen v dveh dneh kot piše v navodilih...kaj si jih niste prebrali?
Sicer se boste nasmejali, da vam nič ne moremo, vendar je škoda da ste nas zavedli, ker imamo potem s tem samo stroške!
Pa še nekaj, kaj mislite, da imamo samo vas v delu? To je kar se tiče zaloge...
Upam, da ga boste sprejeli, ker kot sem rekel je na poti. Bom pa moral preklicati jutri na pošto, da ga vrnejo. Prednost pa imajo samo oni, kateri plačajo, vi pa to NISTE!
Če pa ne, pa bomo pač naredili kaj pametnega tudi mi proti kupcem kot ste vi!
Lep pozdrav / With kind regards / Mit freundlichen Grüßen
---------- dipl. ekon.
Web administracija / CEO

Ta trgovina sodeluje v največjem slovenskem raziskovalnem projektu Spletni Trgovec Leta 2014. Zanimivo, ane?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MStrix ()

winchester ::

20. dan odkar naročil pri AGT pravkar govoril po telefonu z njimi. Pravi:"Jah bom jst zdej poslal mail proizvajalcu da vidim kaj se dogaja" 20.dan....NE KUPUJTE V AGT trgovini (vem da ima ta tema celo svoj naslov,toda tukaj mogoče lahko rešim malo več ljudi pred nakupom) lp

scipascapa ::

to vemo že vsi nekaj let.

winchester ::

Preklical naročilo,hkrati poklical blinkcomp kjer se je javil zelo prijazen možakar ter naročil pri njih.lp

Janac ::

winchester je izjavil:

Preklical naročilo,hkrati poklical blinkcomp kjer se je javil zelo prijazen možakar ter naročil pri njih.lp

me veseli :)

Volta ::

Tisti temi o AGT bi morali admini nujno spremenit naslov, da bi se že iz lune videlo, da je trgovina nezanesljiva, da ne rečem kaj hujšega (kar bi bilo ravno tako primerno). Enostavno še vedno preveč ljudi prebere samo prvo ali prvih nekaj strani in jih potegne, potem pa se tepejo po glavi. Vem, da so si sami krivi, vendar bi se take stvari dalo preprečit z zelo malo vloženega truda :)

Drugač pa da pristavim svoj lonček k temi - ravnokar naročil nekaj robe pri computeruniverse in kar lahko povem do zdaj je, da je njihov support res dober. V nekaj urah sem obakrat dobil informacije o izdelku in zalogi, vse na profesionalnem nivoju. Ko bo znanega kaj več, pa poročam :)

GTX970 ::

Ali je sosed prevzel :)).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

winchester ::

blinkcomp naročil,dobil po treh dneh al neki tzaga skratka ful hitr pa še tip mi je osebno prpelu na dom +1 blinkcomp

mat11 ::

Pričaraj.si
Naročil in plačal v ponedeljek. Artikel so imeli na zalogi.
Dobil v torek. Ni kaj reči. :)
mat

Bellzmet ::

Hehe brez zamere ampak se vedno smejim, ko kdo hvali trgovino samo zaradi tega, ker jim je dal denar in so mu v zameno izročili neko zadevo. ...ja HVALA BOGU sej to delajo:)

V smislu...jaz bi pohvalil Spar - sem prišel, so imeli zalogo zato sem vzel zadevo s police, plačal in šel. Kapo dol, ni kaj reč, obvladajo. :))

Prave trgovine in pohvale so ustrezne šele takrat, ko dobavijo kakšno redko zadevo ali pa se primerno/dobro obnašajo ob reklamacijah, zamenjavah, garancijah, odnos do stranke, svetovanje, ipd.

lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellzmet ()

amacar ::

mat11 je izjavil:

Pričaraj.si
Naročil in plačal v ponedeljek. Artikel so imeli na zalogi.
Dobil v torek. Ni kaj reči. :)


Glede dobave pri pricaraj.si js tudi ne morem nič rečti, ampak ko moraš še plačati poštarju 1€ za plačilo po povzetju me pa vedno razjezi.

Recimo mimovrste imajo to lepo porihtano.

bauci ::

Electronic4you (Majdic Avstrija). Narocil v petek, danes dobil preko Poste Slovenija.

Bellzmet ::

Majdic me nervira, ker ima v avstrijski etrgovini višje cene kot v slovenski. Kr neki.

http://www.electronic4you.si/tablets/ta...
http://www.electronic4you.at/samsung-ga...

bauci ::

Res je, da nisem kupil računalniških komponenet ampak en radio za hčerko. V Ljubljani pri Harveyu cena 287€, pri Majdiču 155€, poštnina zastonj - ne moreš verjet!

mitja73 ::

Katerega pa, ker takole brez točnih oznak je vse skupaj rekla kazala ....

Snegec ::

Saso_C je izjavil:

KSZ. Danes sem malo preklical Ljubljano za en 2,5" SATA disk. Ne morem verjeti. Niti eden jih ni imel na zalogi. Komportal, Enaa, Hermes Nova, Bigbang, Comshop, Nakupovanje, Topsloutions, ... 0. Dobro, meni se ne mudi, ampak, če je nuja, kje ga dobiš takoj?


Če ima dobavitelj izdelek na zalogi in je naročilo poravnano do 12te ure, ti je velika večina spletnih trgovin sposobna dobavit artikel še isti dan. Oz. naslednji dan, če gre pošiljanje po pošti.

Najbrž si preklical po vseh mogočih spletnih trgovinah, kjer so ti prijazno povedali, da fizične trgovine nimajo in temu primerno nimajo na zalogi ničesar. Lej, ne splača se imet zaloge, če nisi živilska trgovina ;) Razen seveda, če ti dobavitelj daje robo na reverz in kar prodaš prodaš, ostalo vrneš. Ampak v večini ni tako ;)
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

bauci ::

mitja73 je izjavil:

Katerega pa, ker takole brez točnih oznak je vse skupaj rekla kazala ....

Onkyo CS-255W

solatko ::

http://www.billiger.de/produktvariante/...
http://www.billiger.de/show/produkt/434...

Razlike v dveh nemških štacunah, tako, da ne boš mislil, da je to kaj posebnega v poslovnem svetu.
Delo krepa človeka

hojnikb ::

maš prav, razlike med kumaro in kranjsko salamo defenitivno so.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: MStrix ()

Machete ::

S tem da se pri tolikšnih razlikah to ponavadi zgodi, ko trgovina malo pozabi na nek izdelek in pač ne updejtajo cene.

hojnikb ::

če še kdo ni ugotovil, solatko primerja dva različa izdelka (hence, tako različna cena).
#brezpodpisa

Janac ::

hojnikb je izjavil:

če še kdo ni ugotovil, solatko primerja dva različa izdelka (hence, tako različna cena).


Ja, verjetno res zaradi tega tudi višja oz. različna cena...kdo ve.

Insan3Lik3 ::

hojnikb je izjavil:

če še kdo ni ugotovil, solatko primerja dva različa izdelka (hence, tako različna cena).


tako je, primerja CS-255DAB in CS-255
NZXT s340 White | Gigabyte GA-B85-HD3 | Intel i5-4690K | Corsair Vengeance 8GB
1600MHz DDR3 | Gigabyte GTX 970 G1 Gaming | Transcend SSD SSD370, 256 GB |
Western Digital Black 1TB | Corsair CS750M 750W

solatko ::

Možno da je OP imel enak primer.
Delo krepa človeka

St235 ::

Kako to možno? Saj maš kristalno kroglo pa poglej.

bauci ::

Pri Harweyu in Majdicu so imeli/imajo enak model Onkyo CS 255 za ceno kot sem napisal zgoraj. Eni imajo pac vecjo marzo kot drugi. To ni nic slabega, samo kupci moramo biti previdni in kupovati kjer je ceneje.

Volta ::

En plus od mene in prijatelja za ComputerUniverse. Support je odličen, dobavni roki štimajo, stvar lepo zapakirajo, cene so pa tako ali tako ugodne. Brez pritožb, čeprav bi si vsi včasih želeli da bi robo dobili še prej :))

Arctander ::

Pripomba na Mimovrste.

Dobil sem izdelek, ki ga je pošta poškodovala med transportom. Politika Mimovrste je, da mora iti kupec na pošto in zahtevati izpolnitev zapisnika o poškodovani pošiljki. Sledi čakanje, da pošta odobri odškodnino pošiljatelju (Mimovrste) in šele potem Mimovrste kupcu vrne kupnino. Težava je, da je od prijave poškodovane pošiljke na pošti, pa do vračila kupnine minilo 34 dni.

V konkretnem primeru je šlo za znesek manj kot 100€, tako da nisem čakal na vračilo, preden sem izdelek (ki sem ga nujno rabil) kupil še enkrat (tokrat - ziher je ziher - za nekoliko višjo ceno v lokalni trgovini). Toda kaj če bi naročil npr. pralni stroj za jurja? Bi bil več kot en mesec brez pralnega stroja, ker (hipotetično) ne bi imel še enega jurja za založiti za drug pralni stroj, medtem, ko čakam na vračilo denarja od poškodovanega med transportom?

Skratka, dokaj user unfriendly. Dobronameren nasvet, če bere to kdo iz Mimovrste: Zgledujte se po tujih trgovcih, ki takšne težave rešijo takoj. Še isti dan vrnejo denar ali pošljejo drug izdelek, nato pa sami rešujejo z dostavno službo. Marsikdaj sploh ne zahtevajo vračila poškodovanega izdelka, če pa že, pa pride kurir na dom po pošiljko in kupec nima popolnoma nobenih dodatnih poti in stroškov.

scipascapa ::

Seveda in vse to je pokrito z 5% maržo, a ne?

mitja73 ::

Arctander je izjavil:

Pripomba na Mimovrste.

Dobil sem izdelek, ki ga je pošta poškodovala med transportom. Politika Mimovrste je, da mora iti kupec na pošto in zahtevati izpolnitev zapisnika o poškodovani pošiljki. Sledi čakanje, da pošta odobri odškodnino pošiljatelju (Mimovrste) in šele potem Mimovrste kupcu vrne kupnino. Težava je, da je od prijave poškodovane pošiljke na pošti, pa do vračila kupnine minilo 34 dni.

V konkretnem primeru je šlo za znesek manj kot 100€, tako da nisem čakal na vračilo, preden sem izdelek (ki sem ga nujno rabil) kupil še enkrat (tokrat - ziher je ziher - za nekoliko višjo ceno v lokalni trgovini). Toda kaj če bi naročil npr. pralni stroj za jurja? Bi bil več kot en mesec brez pralnega stroja, ker (hipotetično) ne bi imel še enega jurja za založiti za drug pralni stroj, medtem, ko čakam na vračilo denarja od poškodovanega med transportom?

Skratka, dokaj user unfriendly. Dobronameren nasvet, če bere to kdo iz Mimovrste: Zgledujte se po tujih trgovcih, ki takšne težave rešijo takoj. Še isti dan vrnejo denar ali pošljejo drug izdelek, nato pa sami rešujejo z dostavno službo. Marsikdaj sploh ne zahtevajo vračila poškodovanega izdelka, če pa že, pa pride kurir na dom po pošiljko in kupec nima popolnoma nobenih dodatnih poti in stroškov.


In kaj je tu krivo podjetje Mimovrste ? Al je samo lažje udrihat po njih kot po Pošti ?

šernk ::

scipascapa je izjavil:

Seveda in vse to je pokrito z 5% maržo, a ne?


marža je njihova težava ne tvoja. Tako kot naj bo poškodovana ali izgubljena pošiljka njihova težava in ne tvoja, to da moraš narediti zapisnik o poškodovani pošiljki razumem, ampak tu bi se morala zadeva končati zate. Ko njim dostaviš zapisnik, bi morala nova zadeva direktno na pot.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

mitja73 ::

šernk je izjavil:

scipascapa je izjavil:

Seveda in vse to je pokrito z 5% maržo, a ne?


marža je njihova težava ne tvoja. Tako kot naj bo poškodovana ali izgubljena pošiljka njihova težava in ne tvoja, to da moraš narediti zapisnik o poškodovani pošiljki razumem, ampak tu bi se morala zadeva končati zate. Ko njim dostaviš zapisnik, bi morala nova zadeva direktno na pot.


A mu je škodo naredilo podjetje Mimovrste d.o.o. ali Pošta Slovenije d.o.o. ?

fosil ::

Zakaj bi se ti kot kupec moral ukvarjat s tem kdo je povzročil škodo?
Ti si naročil pri MV in nisi dobil tako kot bi moral, naj se oni dajejo naprej. Če dostavljajo z golobi ali želvami je pa njihova stvar.

Ena odlična Mazzinijeva še čisto sveža kolumna na to temo Kupec kot nerazumen paglavec.
Tako je!

Arctander ::

V končni fazi bi lahko uveljavljal stvarno napako, saj sploh ni nujno, da je poškodba nastala na pošti. Kaj če je škatla padla na tla že nekomu v skladišču?

Pa sem si rekel, ok, grem po njihovo in ne bom kompliciral, saj ne gre za velik denar in drugače sem kar zadovoljen z njimi.

Ampak tukaj jih moram pograjati, saj me kot kupca ne zanima, kje in kako je prišlo do poškodbe. Dejstvo je, da sem dobil poškodovan izdelek. Od tukaj naprej ni moj problem, kako bo prodajalec to reševal z vsemi, ki so rokovali z izdelkom na poti do mene. Hočem samo čim prej refund ali nov izdelek.

scipascapa ::

Primerjati tujino z Slo? LOL, prosim...tam prodajo 10000x več robe, ker ima folk po 2000€ plače in je kupna moč močna.

hojnikb ::

Kaj to mene briga kot kupca...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: scipascapa ()

Bellzmet ::

Ja kul potem pa naj še tuja podjetja pri nas prodajajo, če "naša" ne znajo.

Arctander ::

Saj prodajajo in po nekaterih informacijah gre že več kot 50% denarja od slovenskih internetnih kupcev v tujino. ;)

Bellzmet ::

Ja kar tako naprej. Dokler se naši trgovci ne zbudijo bo šel ta trend naprej. Pa naj v Avstriji odprejo firmo, če so tam tako boljši pogoji in nižje nabavne cene.

AapocalypseE ::

Pohvalil bi računalniško trgovino www.commit.si

Takšnega odnosa še nisem doživel pri nobeni drugi trgovini.

Res pohvalno! :)

Edgar ::

@Igorchek:

V imenu projekta Spletni trgovec leta vsem spletnim kupcem sporočamo, da smo na podlagi pritožbe kontaktirali spletno trgovino Chiptrade.si v namen pojasnitve nastale situacije. Smo mnenja, da poslovna praksa in odnos spletne trgovine Chiptrade.si nista bila v skladu s poslovnimi načeli. Verjamemo, da vedno obstajajo priložnosti za izboljšave, zato smo trgovcu poslali pisni opomin, v katerega je bila vključena tudi oškodovana stranka, ter v njem navedli jasne razloge zanj. V kolikor priložnosti za izboljšanje poslovne prakse in odnosa s strankami trgovec ne izkoristi, bomo spletni trgovini ob naslednjem takšnem primeru odvzeli značko Zanesljiv trgovec, saj bo šlo za vnovično kršitev dobre poslovne prakse in s tem tudi uporabe te značke, ki jo v okviru projekta STL podeljujemo trgovinam, ki izpolnjujejo pogoje zanesljivosti.

Naš namen je povečati zavedanje dobrih praks spletne trgovine, vendar hkrati so sestavni del tudi opozorila na neprimerne izkušnje, ki ne sledijo temu poslanstvu. Še naprej se bomo trudili, da bomo prepoznavali dobre in zanesljive trgovce ter s tem sledili poslanstvu našega projekta Spletni trgovec leta, katerega namen je predvsem razvoj sodobnega spletnega nakupovanja v Sloveniji in kakovostna nakupna izkušnja.

Kakršnikoli odzivi kupcev so pri nas vedno dobrodošli, saj na podlagi tega dobimo najboljše možne povratne informacije s trga ter lahko ustrezno izboljšamo naše napore.

Hvala za razumevanje in lep pozdrav,

Damir Vidan
Vodja projekta Spletni trgovec leta

m0LN4r ::

AapocalypseE je izjavil:

Pohvalil bi računalniško trgovino www.commit.si

Takšnega odnosa še nisem doživel pri nobeni drugi trgovini.

Res pohvalno! :)

Lahko opišeš kakšen odnos je to?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

scipascapa ::

Tak, da imajo spletno stran 1 leto neosveženo? ;)

AapocalypseE ::

Zgleda je trgovina bolj lokalna, ampak Vid je zelo prijazen.

Tam sem kupil Roccat miško in je dobava malo zamujala in sem dobil zraven polno Haribojev in za drugi nakup imam popust v dobrem in brezplačno poštnino.

Lahko se mu piše za bilokatere komponente in jih dobavi.

Na vrnitev kupnine iz Mlacoma pa čakam že od 18.2, tako da sem razočaran nad trgovino...

mitja73 ::

AapocalypseE je izjavil:

Zgleda je trgovina bolj lokalna, ampak Vid je zelo prijazen.

Tam sem kupil Roccat miško in je dobava malo zamujala in sem dobil zraven polno Haribojev in za drugi nakup imam popust v dobrem in brezplačno poštnino.

Lahko se mu piše za bilokatere komponente in jih dobavi.

Na vrnitev kupnine iz Mlacoma pa čakam že od 18.2, tako da sem razočaran nad trgovino...


Harribo je znak da je on namesto tebe kupil pr hardwareversand ;-)

AapocalypseE ::

Jaz pa sem vzel račun na podjetje ;)

MStrix ::

Tudi Mlacom pošilja Harribo bonbone to še ne pomeni da kupuje pri hardwareversand
««
70 / 78
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste (strani: 1 2 3 486 87 88 89 )

Oddelek: Kaj kupiti
4432845154 (650) KiNgKoNgX

AGT računalniki (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Kaj kupiti
562132315 (71855) kuglvinkl
»

spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 413 14 15 16 )

Oddelek: Kaj kupiti
786116154 (47495) r3dkv1c4
»

Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
16531538 (20380) cholt45

Več podobnih tem