Forum » Kaj kupiti » Pritožbe in pohvale računalniških trgovin
Pritožbe in pohvale računalniških trgovin
Temo vidijo: vsi
TiMe25 ::
Pozdrav,
Da še sam omenim izkušnjo s Comtronom v MS:
Pred časom je nečak kupil WD-ja Green serijo, ki ga je po cca. 6 mesecih nesel nazaj ker je odpovedal. Seveda je čakal nekih 30 dni da mu je nekdo dal odgovor "Ja ta disk pa je res crknil" in mu ga zamenjajo z novim Greenom. Novi in zamenjan laufa cca. 3 mesece in zgodba se ponovi. Včeraj sem bil tam in zahteval kupnino nazaj pa mi pravijo DA NE MOREJO. Prodajalec mi je takoj začel z nekimi zgodbami "Kaj pa če ga je nečak vrgel dol ?!". Ali ti ljudje mislijo da imamo toliko časa da jih hodimo tja z reklamacijami zajebavat?!
Ne vem kdo COMTRON ali pa AVTERA ki naj bi bil uvoznik za WD-je se dela norca iz nas.
Pa še vas vprašam ali je nečak upravičen za vračilo kupnine ali ne?! COMTRON smo itak odpikali in za nakup nikomur NE PRIPOROČAM.
LP, TiMe25
Da še sam omenim izkušnjo s Comtronom v MS:
Pred časom je nečak kupil WD-ja Green serijo, ki ga je po cca. 6 mesecih nesel nazaj ker je odpovedal. Seveda je čakal nekih 30 dni da mu je nekdo dal odgovor "Ja ta disk pa je res crknil" in mu ga zamenjajo z novim Greenom. Novi in zamenjan laufa cca. 3 mesece in zgodba se ponovi. Včeraj sem bil tam in zahteval kupnino nazaj pa mi pravijo DA NE MOREJO. Prodajalec mi je takoj začel z nekimi zgodbami "Kaj pa če ga je nečak vrgel dol ?!". Ali ti ljudje mislijo da imamo toliko časa da jih hodimo tja z reklamacijami zajebavat?!
Ne vem kdo COMTRON ali pa AVTERA ki naj bi bil uvoznik za WD-je se dela norca iz nas.
Pa še vas vprašam ali je nečak upravičen za vračilo kupnine ali ne?! COMTRON smo itak odpikali in za nakup nikomur NE PRIPOROČAM.
LP, TiMe25
TiMe it's always on my side !
TiMe25 ::
BlaY0: Mar to pomeni da potem lahko v nedogled nosim diske tja in nenehno izgubljam podatke če je iz naslova garancije?!
TiMe it's always on my side !
Ajrina ::
TiMe25, jaz sem imela podobno težavo z routarjem. Prvič reklamirala - dobila novega. Čez pol leta ponovno reklamirala in ponovno dobila novega. Potem so mi za tega novega odobrili zamenjavo za drug artikel. Kupnine nisem mogla dobiti nazaj, sem pa izbrala drugo znamko, ki sedaj dela bp.
kmetek ::
Hvala bogu, da Comtrona že nekaj let ni več.
Da ti pa 2 diska zapored crkneta, moraš pa nekaj narobe delati ali imeti hudo smolo. Kupnine ne dobiš nazaj, lahko ti izdajo dobropis ali zamenjavo z drugo znamko - Samsung, Seagate.
Pa malo manj nejevolje. So druge hujši problemi kot pa rač. roba.
Da ti pa 2 diska zapored crkneta, moraš pa nekaj narobe delati ali imeti hudo smolo. Kupnine ne dobiš nazaj, lahko ti izdajo dobropis ali zamenjavo z drugo znamko - Samsung, Seagate.
Pa malo manj nejevolje. So druge hujši problemi kot pa rač. roba.
BlaY0 ::
Zakon je v primeru garancije precej jasen. Če se pa prodajalec odloči, da ti bo zadevo zamenjal z neko drugo ali pa celo da ti bo vrnil kupnino, je pa čisto njegova odločitev. Po zakonu tega ni dolžan.
St235 ::
ČE ti nov disk crkne v 3 mesecih zahtevaš pač uveljavitev stvarne napake in obiš denar nazaj. Pač odvisno kako tečen si in kako dobro poznaš svoje pravice.
BlaY0 ::
Lahko ti zakomplicirajo življenje, če se s tem ne bodo strinjali. Dokazno breme je na kupcu.
gokky ::
Od kdaj in kje je to predpisano? Po ZVPot UPB2 37.c člen:
(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
bi rekel, da je breme še vedno na prodajalcu. Je pa res, da za disk, na katerega je nekdo vmes uspel dati pdoatke, morda ni tako težko dokazati, da napake tedaj še ni bilo.
(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
bi rekel, da je breme še vedno na prodajalcu. Je pa res, da za disk, na katerega je nekdo vmes uspel dati pdoatke, morda ni tako težko dokazati, da napake tedaj še ni bilo.
BlaY0 ::
Aha, nihče ni omenil spora. Torej če je napaka nesporna, se prodajalec itak strinja in ti stvarno napako prizna. Če pa je sporna in se prodajalec s tabo ne strinja pa se zadeva zakomplicira.
Še obrazložitev za nejeverne Tomaže... dokazno breme samo ni predmet zakona (ZVPot). Mnenje TIRS-a (v zvezi s tretjim odstavkom 37.b člena) je bilo do nedavnega, da je dokazno breme na strani prodajalca. To mnenje pa je bilo pred kratkim povoženo s strani MG-ja (druga stopnja) ali celo upravnega sodišča (tretja stopnja) in sicer z obrazložitvijo... Če potrošnik uveljavlja stvarno napako in je ta sporna, jo mora potrošnik dokazovati z izvedencem ali na drug način in šele to je v končni fazi podlaga za izdajo odločbe TIRS po 71. členu ZVPot.
Se pa strinjam, da taka interpretacija ni v duhu zaščite potrošnika ampak žal (sedaj) tako je.
Še obrazložitev za nejeverne Tomaže... dokazno breme samo ni predmet zakona (ZVPot). Mnenje TIRS-a (v zvezi s tretjim odstavkom 37.b člena) je bilo do nedavnega, da je dokazno breme na strani prodajalca. To mnenje pa je bilo pred kratkim povoženo s strani MG-ja (druga stopnja) ali celo upravnega sodišča (tretja stopnja) in sicer z obrazložitvijo... Če potrošnik uveljavlja stvarno napako in je ta sporna, jo mora potrošnik dokazovati z izvedencem ali na drug način in šele to je v končni fazi podlaga za izdajo odločbe TIRS po 71. členu ZVPot.
Se pa strinjam, da taka interpretacija ni v duhu zaščite potrošnika ampak žal (sedaj) tako je.
gokky ::
Se strinjam, da je problem, če se ne da dokazati, da napaka je.
Dokazati, da je disk v okvari (ima napako), pa ni tako težko. Ko je to enkrat storjeno in se je napaka pojavila v roku 6 mesecev od izročitve, pa je 37.c člen ZVPot IMO jasen.
Težko bi rekel, da je MG v zadnjem času nakazal karkoli, kar bi bilo v prid večji zaščiti potrošnika, prej obratno.
Dokazati, da je disk v okvari (ima napako), pa ni tako težko. Ko je to enkrat storjeno in se je napaka pojavila v roku 6 mesecev od izročitve, pa je 37.c člen ZVPot IMO jasen.
Težko bi rekel, da je MG v zadnjem času nakazal karkoli, kar bi bilo v prid večji zaščiti potrošnika, prej obratno.
RejZoR ::
Ti zakoni so itaq en težek jebiveter. Delam že 6 let v trgovski branži pa še zdej ne vem čist vseh pravic, dolžnosti in zakonov. Kot prvo so zakoni napisani tako, da jih zastopi samo odvetnik, drugič jih je praktično nemogoče najti v neki smiselni obliki na enem mestu, še težje dobit "kmečko" razlago vsega skupaj oz vsaj nek FAQ za najpogostejše stvari. Tko nisem kot prodajalec nikoli 100% če res delam po črki zakona za kupca niti sam kot kupec v drugih trgovinah ne vem do česa sem dejansko upravičen. In to je imo največji problem vsega skupaj.
Če bi bilo vse jasno in lepo opredeljeno in napisano na enem mestu bi bilo vse skupaj prav lepo. Tko pa je totalna štala skor ob vsaki zakomplicirani reklamaciji iz obeh koncev (kot stranka in kot prodajalec).
Če bi bilo vse jasno in lepo opredeljeno in napisano na enem mestu bi bilo vse skupaj prav lepo. Tko pa je totalna štala skor ob vsaki zakomplicirani reklamaciji iz obeh koncev (kot stranka in kot prodajalec).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
BlaY0 ::
@gokky: Če ti prodajalec/proizvajalec oporeka in NE prizna stvarne napake (recimo da ti očita nepravilno uporabo), potem niti ni vprašanje ali je obstajala že pred samim nakupom. In tukaj pride do zgoraj omenjenega spora, kjer moraš kot kupec dokazovati stvarno napako.
Not true. Vsak odvetnik lahko zakon interpretira po svoje. Če je dober, bo v svojo interpretacijo prepričal tudi sodnika.
Ti zakoni so itaq en težek jebiveter. Delam že 6 let v trgovski branži pa še zdej ne vem čist vseh pravic, dolžnosti in zakonov. Kot prvo so zakoni napisani tako, da jih zastopi samo odvetnik, drugič jih je praktično nemogoče najti v neki smiselni obliki na enem mestu, še težje dobit "kmečko" razlago vsega skupaj oz vsaj nek FAQ za najpogostejše stvari. Tko nisem kot prodajalec nikoli 100% če res delam po črki zakona za kupca niti sam kot kupec v drugih trgovinah ne vem do česa sem dejansko upravičen. In to je imo največji problem vsega skupaj.
Not true. Vsak odvetnik lahko zakon interpretira po svoje. Če je dober, bo v svojo interpretacijo prepričal tudi sodnika.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
gokky ::
@gokky: Če ti prodajalec/proizvajalec oporeka in NE prizna stvarne napake (recimo da ti očita nepravilno uporabo), potem niti ni vprašanje ali je obstajala že pred samim nakupom. In tukaj pride do zgoraj omenjenega spora, kjer moraš kot kupec dokazovati stvarno napako.
Morda drug pogled (odvisno od dovetnika in kako prepriča sodnika) za dani primer: Prodajalec se strinja, da napaka je (disk ne dela, lahko dokazljivo, velja 37.c člen ZVPot). Ne strinja pa se s tem, kaj jo je povzročilo => mora dokazati, da je napaka posledica napačne rabe.
Disclaimer: IANAL!
Snegec ::
Da še sam omenim izkušnjo s Comtronom v MS:
Comtron nima poslovalnice v Murski Soboti. Imajo pa spletno trgovino, ki jo najdeš na tem naslovu: Klik
Pred časom je nečak kupil WD-ja Green serijo, ki ga je po cca. 6 mesecih nesel nazaj ker je odpovedal. Seveda je čakal nekih 30 dni da mu je nekdo dal odgovor "Ja ta disk pa je res crknil" in mu ga zamenjajo z novim Greenom. Novi in zamenjan laufa cca. 3 mesece in zgodba se ponovi. Včeraj sem bil tam in zahteval kupnino nazaj pa mi pravijo DA NE MOREJO. Prodajalec mi je takoj začel z nekimi zgodbami "Kaj pa če ga je nečak vrgel dol ?!". Ali ti ljudje mislijo da imamo toliko časa da jih hodimo tja z reklamacijami zajebavat?!
Ubistvu, mam na zalogi ene 500 zgodbic o tem, kako ljudje IMAJO čas, da nas hodijo "tja" zajebavat z reklamacijami.
Pa da te ne bom samo kregal. Lej, imaš čist enostavno rešitev. Na upravo podjetja (Comshop, ne Comtron) napiši pismo v katerem navajaš vsa dejstva in priloži dokazila (servisne naloge, sprejem in izdaja), pošlji priporočeno in v 8ih dneh so ti dolžni podati odgovor. Sploh se ne rabiš kregat z nekim PMS-a polnim prodajalcem v trgovini. Ni ti treba porabiti časa in denarja, da greš v tisto trgovino. No, razen če živiš bogu za hrbtom in imaš pošto 200km stran.
Priporočal bi pa ti, da v bodoče kupuješ diske, ki niso "Green" serija, ker so šodr od šodra na celi črti. Vzemi Blue ali še boljše, Black edition.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.
St235 ::
Dokazno breme je na strani kupca, kadar je spor okrog tegali ali napaka sploh obstaja. Torej ali je izdlek res pokvarjen. Pri čemer so mnenja izvedenca in podobne stvari v igri šele če je to res potrebno. Disk, ki se naprimer sploh ne prižge ne rabiš dokazovat z izvedencem. Kakor hitro ni dvoma o tem, da okvara obstaja pa velja 6 mesečni rok od nakupa izdelka. Seved alahko pride do spora glede tega kaj je povzročilo napako.
Bistveno pa je sledeče:
Ne sme pa prodajalec zavrniti zahtevka za stvarno napako potem pa diska vzeti v garancjisko popravilo.
Ali bo kupec uveljavljal stvarno napako ali garancijo je njegova odločitev in trgovec ne sme česarkoli pogojevati. Doživel sem že izjavo, stvarne napake vam ne priznamo, ker je z idelkom vse v redu, lahko pa vam ga popravimo, ker je v garanciji. Na mojo srečo je šlo za pisno izjavo:)
Bistveno pa je sledeče:
Ne sme pa prodajalec zavrniti zahtevka za stvarno napako potem pa diska vzeti v garancjisko popravilo.
Ali bo kupec uveljavljal stvarno napako ali garancijo je njegova odločitev in trgovec ne sme česarkoli pogojevati. Doživel sem že izjavo, stvarne napake vam ne priznamo, ker je z idelkom vse v redu, lahko pa vam ga popravimo, ker je v garanciji. Na mojo srečo je šlo za pisno izjavo:)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
BlaY0 ::
@Gokky: V bistvu sem se malo nerodno izrazil, saj stvarna napaka jasno obstaj, če so izpolnjeni pogoji iz drugega odstavka 37. člena, vendar je ta še vedno lahko sporna. Ja, lahko zdaj midva tukaj polemizirava o tem kaj je prav ter kaj pošteno in se bova seveda oba strinjala, vendar so navodila TIRS-u s strani MG-ja sedaj takšna kot sem jih navedel in v skladu s temi navodili bodo tudi ukrepali, če bo zadeva prišla do njih. Žal.
V takem primeru bo verjetno bolje, če uveljavljaš garancijo, ker kar se tiče diska, ti ga definitivno NE bodo popravljali in ti bodo dali novega. Če ti brand zaradi izkušenj ni več pri srcu ga pač prodaš naprej in je stvar zate rešena z najmanj komplikacijami.
V takem primeru bo verjetno bolje, če uveljavljaš garancijo, ker kar se tiče diska, ti ga definitivno NE bodo popravljali in ti bodo dali novega. Če ti brand zaradi izkušenj ni več pri srcu ga pač prodaš naprej in je stvar zate rešena z najmanj komplikacijami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
šernk ::
ponavadi se da praktično povsod zmenit za dobropis, pa potem s tistim vzameš disk druge serije in je zadeva rešena.
ali ga boš kupil pri trgovcu A ali B je pa itak isti disk na koncu zadaj.
ali ga boš kupil pri trgovcu A ali B je pa itak isti disk na koncu zadaj.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
mihec87 ::
14 dni nazaj sem dobil z DPD 2x.
drzni ne ga srat itq večina pošilja preko dostavne službe kar pa ti pove sam to da nebo poštar na motorju tovoru..
drzni ne ga srat itq večina pošilja preko dostavne službe kar pa ti pove sam to da nebo poštar na motorju tovoru..
NejcSSD ::
DPD dostavlja, jaz dobim v ponedeljek paket. Malo sem neučakan, ker je bilo danes odposlano in sem jim težil
naj mi danes dostavijo da ne bom cel vikend čakal Ampak morajo kao po predpisih dostaviti šele naslednji delovni dan
naj mi danes dostavijo da ne bom cel vikend čakal Ampak morajo kao po predpisih dostaviti šele naslednji delovni dan
HyperGL ::
Kdo ve koliko dni potrebuje GLS, da dostavi paket iz spletne trgovine Funtech? plačano v petek, zaključeno v ponedeljek, torej... včeraj bi moralo biti pri meni?
fr4nc ::
Zdravo,
imam en problem, v ponedeljek sem naročil komponente za nov računalnik (kot verjetno že veste) in seveda, vsega pač niso imeli na zalogi, kar je nekako razumljivo... danes pa so dobili vse moje komponente na zalogo ter mi napisali, da mi bodo jutri poslali, saj so bili danes prepozni - vse lepo in prav ja...
a so nekatere komponente danes pocenili, tako da je moj računalnik še preden sem ga dobil izgubil 26,22€ (toliko so namreč pocenili). Torej zanima me kaj lahko storim?? Ali lahko zahtevan trenutno ceno, kljub temu, da sem naročil v ponedeljek?? Kaj se zgodi v primeru, da pošiljke ne dvignem, če se ne bo dalo dogovoriti za ''današnjo/cenejšo'' ceno??
Lp
imam en problem, v ponedeljek sem naročil komponente za nov računalnik (kot verjetno že veste) in seveda, vsega pač niso imeli na zalogi, kar je nekako razumljivo... danes pa so dobili vse moje komponente na zalogo ter mi napisali, da mi bodo jutri poslali, saj so bili danes prepozni - vse lepo in prav ja...
a so nekatere komponente danes pocenili, tako da je moj računalnik še preden sem ga dobil izgubil 26,22€ (toliko so namreč pocenili). Torej zanima me kaj lahko storim?? Ali lahko zahtevan trenutno ceno, kljub temu, da sem naročil v ponedeljek?? Kaj se zgodi v primeru, da pošiljke ne dvignem, če se ne bo dalo dogovoriti za ''današnjo/cenejšo'' ceno??
Lp
Dr_M ::
Cena velja taka, kot je bila na dan narocila. Ponavadi to pise v drobnem tisku.
Ce ne gres iskat, ti lahko vseeno zaracunajo stroske posiljanja in od njih po vsej verjetnosti ne bos vec robe dobil.
Ce ne gres iskat, ti lahko vseeno zaracunajo stroske posiljanja in od njih po vsej verjetnosti ne bos vec robe dobil.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
dzinks63 ::
vse lepo in prav ja...
a so nekatere komponente danes pocenili, tako da je moj računalnik še preden sem ga dobil izgubil 26,22€ (toliko so namreč pocenili).
Kaj, če bi bilo obratno, da bi se zadeve dražile, a bi takrat tudi spraševal, če lahko doplačaš. Cena je takšna, kot si se dogovoril.
fr4nc ::
Cena velja taka, kot je bila na dan narocila. Ponavadi to pise v drobnem tisku.
Ce ne gres iskat, ti lahko vseeno zaracunajo stroske posiljanja in od njih po vsej verjetnosti ne bos vec robe dobil.
Aha...OK.
Kaj pa v primeru, da prekličem naročilo, glede na to, da še mi niso poslali??
Lp
Dr_M ::
Poglej, kaksne pogoje imajo. Ponavadi se lahko narocilo preklice v parih urah od oddaje..
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Okapi ::
15 dni od prejema robe se lahko premisliš in jo vrneš. Reci jim, da boš vse skupaj vrnil, če ti ne dajo 25 evrov popusta, in to je to.
O.
O.
fr4nc ::
Ja sej sem prebral sedaj do konca te pogoje... sam je fora, da pač nič ne smem odpret... sicer pa sem jim že na mail napisal, da preklicujem naročilo (saj nikjer ne piše do kdaj lahko) v primeru, da ne dobim popusta in bom pač nato na novo naredil naročili in si pihranil 26,22€, kar je zame precej veliko .
Lp
Lp
Dr_M ::
Uprasanje, ce ti bodo sploh hotli sprejet novo narocilo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Ziga Dolhar ::
Sporoči jim, da si si zaželel popusta v višini razlike (26 evrov al kolk).
Ko bodo rekli, "ni šanse", jim odgovori, "prav, odstopam od nakupa" [na podlagi ZVPot].
Če so pametni, se bodo premislili.
Ko bodo rekli, "ni šanse", jim odgovori, "prav, odstopam od nakupa" [na podlagi ZVPot].
Če so pametni, se bodo premislili.
https://dolhar.si/
fr4nc ::
Dobesedno takole sem jim napisal na mail:
Woooooooooooooow!!??
Računalnika še domov nisem dobil pa je izgubil že 26,22€?? Zakaj takšna razlika?? A lahko dobim po novi ceni (ali vsaj malo ceneje cca. 10€), če ne bi odstopil od naročila glede na to, da še niste poslali... saj mi je 26,22€ zelo veliko.... Do sedaj sem imel same pozitivne izkušnje z Vami, ampak tole pa me je šokiralo, saj sem kupec ki predvsem gleda na finance (iz tega razloga sem tudi naročil pri Vas).
Lp
Woooooooooooooow!!??
Računalnika še domov nisem dobil pa je izgubil že 26,22€?? Zakaj takšna razlika?? A lahko dobim po novi ceni (ali vsaj malo ceneje cca. 10€), če ne bi odstopil od naročila glede na to, da še niste poslali... saj mi je 26,22€ zelo veliko.... Do sedaj sem imel same pozitivne izkušnje z Vami, ampak tole pa me je šokiralo, saj sem kupec ki predvsem gleda na finance (iz tega razloga sem tudi naročil pri Vas).
Lp
Zheegec ::
Kaj te je šokiralo? Da so šle cene dol? A ni to dobro?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Steinkauz ::
Kir drama queen mail
Lepo bi napisal, da si opazil, da so šle cene dol in da pričakuješ, da bodo na računu nove cene. V nasprotnem primeru raje preklicuješ naročilo, če je že na poti pa boš zavrnil. Verjetno bi ti ugodili. Če bi jst dubu tak mail, ne vem če bi.
Če je kak dinokomp/agt ti po zavrnitvi sicer ne bodo hoteli več prodat
Lepo bi napisal, da si opazil, da so šle cene dol in da pričakuješ, da bodo na računu nove cene. V nasprotnem primeru raje preklicuješ naročilo, če je že na poti pa boš zavrnil. Verjetno bi ti ugodili. Če bi jst dubu tak mail, ne vem če bi.
Če je kak dinokomp/agt ti po zavrnitvi sicer ne bodo hoteli več prodat
Dr_M ::
Me zanima, kako kaj bi rekel, ce bi bile cene visje in bi oni njemu sporocili, da mu lahko prodajo, samo po visji ceni.
fr4nc: ce ti tole rata izpeljat, mas da napises tej firmi eno tako lepo dolgo hvalnico.
Ce te pa odjebejo, pa nimas pravice pljuvat po njih.
fr4nc: ce ti tole rata izpeljat, mas da napises tej firmi eno tako lepo dolgo hvalnico.
Ce te pa odjebejo, pa nimas pravice pljuvat po njih.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
bedak ::
Ziga Dolhar ::
Na tak mail ti jaz še odgovoril ne bi.
Saj jim ni treba odgovorit. Ampak bodo sami na slabšem, ker bo odstopil od pogodobe.
Me zanima, kako kaj bi rekel, ce bi bile cene visje in bi oni njemu sporocili, da mu lahko prodajo, samo po visji ceni.
Opozoril bi jih, da je pogodba že sklenjena in zavezujoča ter da je ne morejo enostransko spremeniti ali od nje odstopiti. Tough job.
https://dolhar.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ziga Dolhar ()
fr4nc ::
Me zanima, kako kaj bi rekel, ce bi bile cene visje in bi oni njemu sporocili, da mu lahko prodajo, samo po visji ceni.
fr4nc: ce ti tole rata izpeljat, mas da napises tej firmi eno tako lepo dolgo hvalnico.
Ce te pa odjebejo, pa nimas pravice pljuvat po njih.
Heh... glede prvega dela imaš nekako prav, samo bi jim rekel, da sem sklenil naročilo s prejšnjo/nižjo ceno ...
Drugače pa trgovina dobi pohvalo, ko bo vse doma, saj me je zjutraj pričakal sledeč odgovor, citiram:
Bomo popravili naročilo na današnje cene. :)
LP
xxxxxxx.si (heh, cenzura ja , plus tega pa še je tip smaijlija naredo)
Torej glede na moje izkušnje se splača spremnjat cene naročenih artiklov in imet dolg jezik, saj sem na ta načim prihranil 26,22€.
Gre kdo na pir, jaz častim??
Lp
HyperGL ::
Kdo ve koliko dni potrebuje GLS, da dostavi paket iz spletne trgovine Funtech? plačano v petek, zaključeno v ponedeljek, torej... včeraj bi moralo biti pri meni?
četrtek je, GLSa pa od nikjer! Vsako minuto večji minus imajo, oboji, funtech in GLS. Sem pa iz KP, in ne iz zadnje vukojebine v naši premajhni državici! :S
Paket iz Italije, dan pred kolektivnim dopustom trgovine, brez poštnine in z 10% popustom sem dobil v eni noči... pa je bila razdalja približno 250km!!! Četrtek naročil, petek zjutraj pa je bil paket že tu!
GLS pa iz LJ do KP rabi štiri dni? Kaj se je tip zašnjofal v hlape na benzinski?! Res sem že jezen, ker vsako krat postanem živčen ko naročim kaj pri naših, pa ne samo Funtech...
Dr_M ::
Opozoril bi jih, da je pogodba že sklenjena in zavezujoča ter da je ne morejo enostransko spremeniti ali od nje odstopiti.
No vidis, pravtako je v tem primeru, ko je cena nizja. Niso dolzni prodat po nizji ceni, to je samo njihova dobra volja.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
PNG ::
Ja sej sem prebral sedaj do konca te pogoje... sam je fora, da pač nič ne smem odpret... sicer pa sem jim že na mail napisal, da preklicujem naročilo (saj nikjer ne piše do kdaj lahko) v primeru, da ne dobim popusta in bom pač nato na novo naredil naročili in si pihranil 26,22€, kar je zame precej veliko .
Lp
To je sicer smiselno, samo oni so najverjetneje kupili robo po stari ceni, pred znižanjem. Marže v računalništvu so pa tako nizke (sploh pri teh "poceni" prodajalcih, da si niti ne morejo privoščiti spustiti 26€ ali koliko na en sistem oziroma če si ga, jim potem ostane ravno kakih 15€ čistega od tvojega nakupa. Če si preklical naročilo večina spletnih strani preneha poslovati s takšnimi osebki v bodoče. Sicer ti pa še vedno ostane nakup v big bangu - tam boš veliko prišparal, kajne? :)
Okrog GLSa pa komur še ni jasno, da je GLS zanič pa res ne vem kje živi. GLS včasih rabi tudi do tri tedne da pripelje pakete po tej veliki državi, imenovani Slovenija. Žal.
antonija ::
Če si preklical naročilo večina spletnih strani preneha poslovati s takšnimi osebki v bodoče.To verjetno pocnejo tiste stacune ki so ze (ali bojo pa kmalu) propadle. Pac ce imas "smolo" da naletis na stranko, ki pozna svoje pravice, se bos pac moral drzati zakonov ali bos pa izgubil stranko in si verjetno nakopal se kup negativne publicitete.
Stacun je na sreco (potrosnikov) veliko, konkurenca jih sili v nizanje cen, ce pa kateri izmed njih noce prodajat pa lahko mirno propade.
To, kdaj in kako pa stacuna pride do svoje robe pa kupca ne briga, tako kto stacune ne briga kako kupec pride do svojega denarja.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Ziga Dolhar ::
Opozoril bi jih, da je pogodba že sklenjena in zavezujoča ter da je ne morejo enostransko spremeniti ali od nje odstopiti.
No vidis, pravtako je v tem primeru, ko je cena nizja. Niso dolzni prodat po nizji ceni, to je samo njihova dobra volja.
Točno tako, drži. Ampak kupec pa prav tako lahko reče, "prav, odstopam od pogodbe po ZVPot."
In prodajalec ne bo dobil le 26 evrov manj, ampak nič sploh. Namesto win-win situacije bo izbral situacijo, v kateri bo sam izgubil, kupec bo pa blago (ceneje) dobil drugje. Iz najbolj sebičnega vidika gledano - nadvse butasto.
https://dolhar.si/
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Spletna trgovina Comshop (izkušnje...) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 23552 (10176) | Ganon |
⊘ | AGT računalniki (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Kaj kupiti | 139974 (79514) | kuglvinkl |
» | spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 4 … 13 14 15 16 )Oddelek: Kaj kupiti | 121122 (52463) | r3dkv1c4 |
» | Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Kaj kupiti | 33165 (22007) | cholt45 |