Forum » Kaj kupiti » Pritožbe in pohvale računalniških trgovin
Pritožbe in pohvale računalniških trgovin
Temo vidijo: vsi
Zheegec ::
razer ima 2 leti garancije, to ti tudi piše na Rodocompovem garancijskem listu, če je trgovina to kupila od Rodocompa. Če so dobili pa to od kje drugje in ima samo 1 leto garancije, potem pa ne kupovati več pri njih ane? :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Ajnstajn` ::
na mojem racunu od mimovrste mi pise da je garancija 12 mesecev, od kod so pa oni kupili, pa nimam pojma, niti ne morem vedet. Glede na to da me posiljajo k rodocompu, bi sklepal, da so kupili tam.
//
Zheegec ::
skoraj vedno je na artiklu garancijski list od uvoznika = rodocomp. Gor mora pisati 2 leti garancije, ali jih pa pokliči.
Kolega je isto hotel že zamenjati pokvarjen 2 leti star monitor, ker je na mimovrste računu pisalo 1 leto garancije. No na gar. Listu je pa pisalo 3 leta...
Kolega je isto hotel že zamenjati pokvarjen 2 leti star monitor, ker je na mimovrste računu pisalo 1 leto garancije. No na gar. Listu je pa pisalo 3 leta...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
kmetek ::
rodocomp je vedno pisal gor 1 leto...pomoje imaš še 1 leto pri razerju direkt, pejt na njihovo spletno pogledat kak RMA zavihek?
Tilen ::
Tudi na moji (Razer Naga) je garancija 1 leto (sestavi.si). Na Razer strani piše sicer : Razer Wired Mice
2 years.
2 years.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Tilen ::
Še moja izkušnja z Big Bang - šalabajzerji!
Pred cca tednom dni smo v BB (Tržaška - MB) dostavili v garancijsko popravilo 42" LCD TV Philips DVB-T/C na katerem je odpovedal IR sprejem. TV smo prinesli v original embalaži (ogromna škatla, obloge iz stiroporja itd) kar so v BB tudi zapisali v poročilo garancijskega zapisnika. Včeraj smo TV prevzeli vendar BB ni priložil škatle (na TV-ju vidni ostanki stiroporja - manjše kroglice). Zahtevamo original embalažo v kateri smo zadevo prinesli vendar se BB izgovarja, da so takšen TV prejeli iz njihovega servisa Župevc S.P in da se naj obrnemo na njih. Prodajalec nam jasno tudi pove, da za poškodbe, katere bi sedaj mi povzročili ob transportu brez škatle, seveda ne odgovarjajo. Kako jih ni sram stranki, katera je pri njih kupila TV za 1500 EUR, komplicirati glede embalaže, če so videli, da je 100% prišlo do napake v njihovem postopku?
Včeraj ob 18:00 je bil omenjen servis že zaprt in ker se z BB nikakor ni dalo dogovoriti ničesar glede embalaže, smo se danes odpravili na njihov servis in zahtevali embalažo. Župevc seveda pravi, da je TV z vso embalažo vrnil BB in da mora BB imeti embalažo. Odda nam vizitko in nas napoti nazaj v BB od koder naj osebno pokličejo Župevca in da vidimo kdo je kriv. BB "ne upa/ne želi" poklicati Župevca in nas hoče odpraviti s škatlo v katero TV sploh ne bi mogli dati.
Še dokaz, da ne bo kdo dvomil :
Sedaj smo se dogovorili, da nas pokličejo, ko bodo priskrbeli embalažo.
Pred cca tednom dni smo v BB (Tržaška - MB) dostavili v garancijsko popravilo 42" LCD TV Philips DVB-T/C na katerem je odpovedal IR sprejem. TV smo prinesli v original embalaži (ogromna škatla, obloge iz stiroporja itd) kar so v BB tudi zapisali v poročilo garancijskega zapisnika. Včeraj smo TV prevzeli vendar BB ni priložil škatle (na TV-ju vidni ostanki stiroporja - manjše kroglice). Zahtevamo original embalažo v kateri smo zadevo prinesli vendar se BB izgovarja, da so takšen TV prejeli iz njihovega servisa Župevc S.P in da se naj obrnemo na njih. Prodajalec nam jasno tudi pove, da za poškodbe, katere bi sedaj mi povzročili ob transportu brez škatle, seveda ne odgovarjajo. Kako jih ni sram stranki, katera je pri njih kupila TV za 1500 EUR, komplicirati glede embalaže, če so videli, da je 100% prišlo do napake v njihovem postopku?
Včeraj ob 18:00 je bil omenjen servis že zaprt in ker se z BB nikakor ni dalo dogovoriti ničesar glede embalaže, smo se danes odpravili na njihov servis in zahtevali embalažo. Župevc seveda pravi, da je TV z vso embalažo vrnil BB in da mora BB imeti embalažo. Odda nam vizitko in nas napoti nazaj v BB od koder naj osebno pokličejo Župevca in da vidimo kdo je kriv. BB "ne upa/ne želi" poklicati Župevca in nas hoče odpraviti s škatlo v katero TV sploh ne bi mogli dati.
Še dokaz, da ne bo kdo dvomil :
Sedaj smo se dogovorili, da nas pokličejo, ko bodo priskrbeli embalažo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: bluefish ()
Zheegec ::
In zakaj bi po tvojem BB potreboval škatlo?
To se kar rado dogaja. Servis je škatlo dal nekam na kup in jo potem "ponucal" za prvi TV, katerega je poslal nazaj neki izmed svojih strank. To se dogaja povsod, potem pa so ga poslali v BB tako, da so ga zavili v folijo in obložili s kartonom.
To se kar rado dogaja. Servis je škatlo dal nekam na kup in jo potem "ponucal" za prvi TV, katerega je poslal nazaj neki izmed svojih strank. To se dogaja povsod, potem pa so ga poslali v BB tako, da so ga zavili v folijo in obložili s kartonom.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Tilen ::
Seveda mene kot stranko to sploh ne zanima. Dal sem vam original škatlo in v original škatli hočem opremo nazaj.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Zheegec ::
Seveda mene kot stranko to sploh ne zanima. Dal sem vam original škatlo in v original škatli hočem opremo nazaj.
to pa logično...
p.s.: "nam?" Where am I involved here?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
Tilen ::
Vam - zaposlenim v BB. Klik (drugi post)!
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Zheegec ::
Misliš tistim v BB Mb? Vsem v BB? Vsem prebivalcem Slovenije?
Saj nismo v komunizmu, zmeni se s tistim, komur si dal škatlo ali pa z uradnim predstavnikom podjetja BigBang. Jaz sem samo opozoril, da se to dogaja pri slovenskih servisih.
Saj nismo v komunizmu, zmeni se s tistim, komur si dal škatlo ali pa z uradnim predstavnikom podjetja BigBang. Jaz sem samo opozoril, da se to dogaja pri slovenskih servisih.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Tilen ::
Vsak zaposleni je obraz podjetja, na srečo. Dobro si se izkazal, ALIEn3001. Vaše slabe prakse mene kot stranko ne zanimajo, sem že povedal. Stranka kupi televizor v BB in je NE ZANIMA, kje jo BB servisira. BB jo vrne stranki, ko je popravljena in stranka potem priporoči BB ali ga pač ne priporoči.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
šernk ::
In zakaj bi po tvojem BB potreboval škatlo?
mene so nazadnje v merkurju prosili naj škatlo od LCDja shranim, najbrž so mislili s tem, da če bo kaj narobe naj prinesemo LCD v škatli?
LCD je že nasplošno občutljiva stvar, zato jo raje zapakiram v original škatlo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Zheegec ::
Kot sem rekel, nisem uradni predstavnik podjetja BB, tudi nisem v službi. Pišem kot jaz. Tako, da z "vaše" se ne identificiram ta trenutek.
Se ne strinjam. Ko kdo nekoga ubije ne grem k njegovemu delodajalcu pa vpijem, da so vsi morilci. Če pa se to zgodi, ko je v službi pa že mogoče...
Saj, škatla je fina za pošiljanje, zato je vsaka trgovina vesela, ko dobi v reklamacijo stvar, ki je že lepo zapakirana. Kar sem rekel je, zakaj bi trgovina, ki je stvar dobila v reklamacijo le-to stvar dala ven iz te embalaže in jo zadržala? Seveda je ne, to naredi pooblaščeni servis ko aparat dobi, ki je potem škatlo dal kamorkoliže.
Vsak zaposleni je obraz podjetja, na srečo.
Se ne strinjam. Ko kdo nekoga ubije ne grem k njegovemu delodajalcu pa vpijem, da so vsi morilci. Če pa se to zgodi, ko je v službi pa že mogoče...
ALIEn3001 je danes ob 18:34:27 izjavil:
In zakaj bi po tvojem BB potreboval škatlo?
mene so nazadnje v merkurju prosili naj škatlo od LCDja shranim, najbrž so mislili s tem, da če bo kaj narobe naj prinesemo LCD v škatli?
LCD je že nasplošno občutljiva stvar, zato jo raje zapakiram v original škatlo.
Saj, škatla je fina za pošiljanje, zato je vsaka trgovina vesela, ko dobi v reklamacijo stvar, ki je že lepo zapakirana. Kar sem rekel je, zakaj bi trgovina, ki je stvar dobila v reklamacijo le-to stvar dala ven iz te embalaže in jo zadržala? Seveda je ne, to naredi pooblaščeni servis ko aparat dobi, ki je potem škatlo dal kamorkoliže.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
Tilen ::
Kako bi pa ti odreagiral ALIEn3001? Bi me poslal na servis, ker :
A če drugi kradejo, morate pa vi tudi? Ne vem, vprašam!
To se kar rado dogaja. To se dogaja povsod....
A če drugi kradejo, morate pa vi tudi? Ne vem, vprašam!
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Zheegec ::
Kako bi pa ti odreagiral ALIEn3001? Bi me poslal na servis, ker :
To se kar rado dogaja. To se dogaja povsod....
?
Ne vem, kako bi reagiral, sem si pa mislil, da to ni nič novega in sem to napisal.
Ponavadi stvari reklamiram brez embalaže direktno na servisu.
A če drugi kradejo, morate pa vi tudi? Ne vem, vprašam!
No, malo pretiravaš. Kot prvo, če bi BB vzel tvojo embalažo z njo nima drugega, kot da jo vrže v smeti. Kot drugo, embalaža pa spet ni = kraja. Je pa nevšečnost, če se gre za večjo napravo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
Tilen ::
Ponavadi stvari reklamiram brez embalaže direktno na servisu.
No, saj to se (vam) je najverjetneje tudi zgodilo. Poslali ste TV na servis brez embalaže in nekje v BB skladišču založili škatlo. Pa smo prišli na konec, hvala!
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Zheegec ::
No, saj to se (vam) je najverjetneje tudi zgodilo. Poslali ste TV na servis brez embalaže in nekje v BB skladišču založili škatlo. Pa smo prišli na konec, hvala!
Kot sem rekel, na servis nisem poslal še nobenega TVja. Zakaj je tukaj spet "vam" in "poslali"? Kot sem tudi že rekel, ni razloga, da je BB dal aparat ven iz škatle, najbrž je to naredil servis.
Konec koncev imajo najbrž kakšne nadzorne kamere, kjer lahko preverijo za par mesecev nazaj kompletno dogajanje z le-to škatlo v trgovini.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Tilen ::
Ponavadi stvari reklamiram brez embalaže direktno na servisu.
Kot sem tudi že rekel, ni razloga, da je BB dal aparat ven iz škatle, najbrž je to naredil servis.
A pol ti brez razloga iz škatel jemlješ preden pošlješ na servis? Tale debata ne vodi nikamor. Jaz sem samo hotel deliti izkušnjo z ostalimi uporabniki. Še dobro, da si se javil in pojasnil zakaj imate zmedo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Zheegec ::
Ponavadi stvari reklamiram brez embalaže direktno na servisu.
Kot sem tudi že rekel, ni razloga, da je BB dal aparat ven iz škatle, najbrž je to naredil servis.
A pol ti brez razloga iz škatel jemlješ preden pošlješ na servis? Tale debata ne vodi nikamor. Jaz sem samo hotel deliti izkušnjo z ostalimi uporabniki. Še dobro, da si se javil in pojasnil zakaj imate zmedo.
A? Ko zadevo kupim in prinesem domov vržem embalažo stran. Ko se mi pokvari reklamiral direktno na servisu brez embalaže. Kaj točno tukaj ni jasno? A nisem 3x napisal, da ne govorim v imenu podjetja BB, pa me vseeno želiš postaviti v ta položaj?
Odgovarjal sem pa na tvoje vprašanje:
Kako bi pa ti odreagiral ALIEn3001? Bi me poslal na servis, ker :
Kot sem rekel, ne vem kako bi reagiral, ker stvari reklamiral direktno na servisu brez embalaže. Tako da servis moje embalaže ne more izgubiti, ker je nimam, kajne? In zato tudi nimam izkušnje, ko servis izgubi embalažo in se s tem ne morem obremenjevati, tudi če bi se želel.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
Tilen ::
Predlagam ti, da si prebereš od prvega tvojega komentarja naprej in se vprašaš - ali mi je res bilo tega treba? Saj ne bi bilo treba braniti BB izven delovnega časa, ALIEn3001. Sam si se tako odločil.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Furbo ::
Takega jokcanja okoli malo kartona pa še ne. Svašta.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Zheegec ::
Jaaa, res sem napisal provokativni in izzivalni prvi post;
Potem se je pa že začelo:
In potem cela panika, ko vprašam, kaj sem sedaj jaz tukaj vpleten.
Dajte biti malo bolj pozitivni v življenju, madona Treba takoj napadati prvega, ki z zadevo nima nič in je v prostem času napisal en kratek komentar, da se to pač dogaja in nisem branil nikogar. Zahtevaj, da se pogleda celotno življenjsko potovanje te škatle po nadzornih kamerah, pa bo, kajne?
Upam, da smo sedaj zaključili, pa veliko sreče š škatlo
[edit] že vnaprej napišem, branjenje je v stilu "to se pa v bb že ni moglo zgoditi". Seveda se lahko zgodi, se je že kaj hujšega zgodilo. Tako v BB, kot v NLB
In zakaj bi po tvojem BB potreboval škatlo?
To se kar rado dogaja. Servis je škatlo dal nekam na kup in jo potem "ponucal" za prvi TV, katerega je poslal nazaj neki izmed svojih strank. To se dogaja povsod, potem pa so ga poslali v BB tako, da so ga zavili v folijo in obložili s kartonom.
Potem se je pa že začelo:
Seveda mene kot stranko to sploh ne zanima. Dal sem vam original škatlo in v original škatli hočem opremo nazaj.
In potem cela panika, ko vprašam, kaj sem sedaj jaz tukaj vpleten.
Dajte biti malo bolj pozitivni v življenju, madona Treba takoj napadati prvega, ki z zadevo nima nič in je v prostem času napisal en kratek komentar, da se to pač dogaja in nisem branil nikogar. Zahtevaj, da se pogleda celotno življenjsko potovanje te škatle po nadzornih kamerah, pa bo, kajne?
Upam, da smo sedaj zaključili, pa veliko sreče š škatlo
[edit] že vnaprej napišem, branjenje je v stilu "to se pa v bb že ni moglo zgoditi". Seveda se lahko zgodi, se je že kaj hujšega zgodilo. Tako v BB, kot v NLB
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
Tilen ::
ALIEn3001, pa saj že v prvem mojem postu piše kako smo se dogovorili...
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zheegec ::
Jah, če servis te škatle nima več, potem bodo morali iti z letalom na Kitajsko, ponovno zalavfati proizvodnjo tega modela in ukrasti eno škatlo
Predlagam, da ko škatle ne bo zahtevaš kakšne vrednostne bone kot kompenzacijo.
Predlagam, da ko škatle ne bo zahtevaš kakšne vrednostne bone kot kompenzacijo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
fosil ::
Nimaš se kej jahat s servisom.
Ti si oddal TV v BB-ju skupaj s škatlo in oni ti morajo skupaj s škatlo zadevo vrnit.
Njihove komplikacije s servisom tebe ne zanimajo.
Ti si oddal TV v BB-ju skupaj s škatlo in oni ti morajo skupaj s škatlo zadevo vrnit.
Njihove komplikacije s servisom tebe ne zanimajo.
Tako je!
NejcSSD ::
A zdej bo revež čaku na škatlo, da bo lahko tv dam vzel? Je*eš škatlo, vzem tv in tema zaključena.
Dr_M ::
Tukaj se moram strinjat s Tilnom.
Ce bi se to meni zgodilo, se zaradi same skatle niti nebi tako sekiral, bolj bi bil jezen zaradi izjave "Prodajalec nam jasno tudi pove, da za poškodbe, katere bi sedaj mi povzročili ob transportu brez škatle, seveda ne odgovarjajo."
Tukaj se lepo vidi odnos.
Ce bi se to meni zgodilo, se zaradi same skatle niti nebi tako sekiral, bolj bi bil jezen zaradi izjave "Prodajalec nam jasno tudi pove, da za poškodbe, katere bi sedaj mi povzročili ob transportu brez škatle, seveda ne odgovarjajo."
Tukaj se lepo vidi odnos.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
mihec87 ::
Ne vem zakaj pol bigbang od servisa ne zahteva vrnitev izdelkov v embalaži če je le ta bila originalna kar je tudi navedeno na reklamacijskem zapisniku, ne pa da ti nabija da si ti kriv za poškodbe če zadeva nima embalaže wtf(če trgovina ne zahteva(oz se ji jebe) se servisu tudi jebe)...
Trgovine z servisi bi lahko pokazale malo več resnosti..
Trgovine z servisi bi lahko pokazale malo več resnosti..
Tilen ::
Alien3001 je lepo povedal kaj bi on naredil in tako je najverjetneje tudi bilo. Na servis so poslali brez embalaže in škatlo založili nekje v BB. Danes so jo že v jutranjih urah našli, nas poklicali ter se opravičili za zmedo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
tony1 ::
Ja, verjetno imaš prav. Čeprav je morda nenavadno, da okrog pošiljajo teveje brez emabalaže, me to nikakor ne čudi... Nekoč sem iz servisa na firmo (vsi so imeli isto serijsko napako) peljal cel karavanov prtljažnik popravljenih 17 colskih LCD monitorjev, in flegma so mi jih naložili brez enega samega kosa embalaže. Očitno je to kar normalno...
RoadMan ::
Lep pozdrav.
Zanimam se za nakup novega LCD tvja in sem po brskanju po straneh ugotovil, da ima trgovina (http://trgovina-jana.si) Jana kar nekaj zelo ugodnih artiklov. Zanima me če ima kdo od vas kakršnekoli izkušnje z omenjeno trgovino. Že vnaprej hvala za odgovore
Zanimam se za nakup novega LCD tvja in sem po brskanju po straneh ugotovil, da ima trgovina (http://trgovina-jana.si) Jana kar nekaj zelo ugodnih artiklov. Zanima me če ima kdo od vas kakršnekoli izkušnje z omenjeno trgovino. Že vnaprej hvala za odgovore
Zheegec ::
Tilen, še vedno ne razumem, kaj imaš proti meni? Pa kaj sem povedal, da bi naredil? Imaš kaj proti, da svoje stvari nosim direktno na servis brez škatle? Kaj je s tem narobe?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zheegec ::
Spet si imel nekaj za povedati o meni, pa mi ni jasno, kaj je spet narobe?
Tilen :: danes, 16:10:13
Tilen :: danes, 16:10:13
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
D3m ::
Hahahaha, krepavam. Alien se vidmo, bom mal pršu okrog, se bova skupaj smejala pa mal stranke opravljala.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Dobius ::
Še moja izkušnja s SOLO.SI...
Po naročenem disku Seagate Barracuda 7200.12, mi samovoljno spremenijo naročilo in pošljejo škart serijo 7200.11 ter hitro spremenijo tudi napako na internetni strani, češ da naročen izdelek sploh ne obstaja. Ko kličem kaj mi to pošiljajo, mi slaboumno ženšče soli pamet, da ime izdelka na internetni strani sploh ni relavanten podatek, ampak je važna samo šifra izdelka - v mojem primeru ST31500341AS... wtf
A sem mogoče samo jaz tako zaostal, da ne preverjam šifer proizvodov ali je tu še kak tak?
Jao jao jao. Izogibajte se tega sranja koker se da!!!!
Drugače pa res porazen kontakt s strankami...
Po naročenem disku Seagate Barracuda 7200.12, mi samovoljno spremenijo naročilo in pošljejo škart serijo 7200.11 ter hitro spremenijo tudi napako na internetni strani, češ da naročen izdelek sploh ne obstaja. Ko kličem kaj mi to pošiljajo, mi slaboumno ženšče soli pamet, da ime izdelka na internetni strani sploh ni relavanten podatek, ampak je važna samo šifra izdelka - v mojem primeru ST31500341AS... wtf
A sem mogoče samo jaz tako zaostal, da ne preverjam šifer proizvodov ali je tu še kak tak?
Jao jao jao. Izogibajte se tega sranja koker se da!!!!
Drugače pa res porazen kontakt s strankami...
DFI NF4 Ultra-D, A 64 939 Win 3200+@2500 MHz, Thermalright XP-90
2x512 MB OCZ PC3200 Platinum rev.2 250 FSB, OCZ ModStream 450W
________________________Gigabyte HD 3850________________________
2x512 MB OCZ PC3200 Platinum rev.2 250 FSB, OCZ ModStream 450W
________________________Gigabyte HD 3850________________________
Steinkauz ::
Una baba na solotu je najhujš. Z ostalimi bi se mogoče dalo še kej zmenit una baba je pa histerična bitch
Snegec ::
In zakaj bi po tvojem BB potreboval škatlo?
To se kar rado dogaja. Servis je škatlo dal nekam na kup in jo potem "ponucal" za prvi TV, katerega je poslal nazaj neki izmed svojih strank. To se dogaja povsod, potem pa so ga poslali v BB tako, da so ga zavili v folijo in obložili s kartonom.
To je samo odraz kako "korekten in prijazen" odnos ima BB z servisi kamor pošilja stvari ;)
Še za časa moje zaposlenosti na Comtron-u in kasneje Comshop-u, smo imeli z pooblaščenimi servisi lepo domenjeno (velikokrat bolj na osebni bazi serviser-serviser, kot pa na poslovni noti/pogodbi), da so nam vedno pošiljali stvari nazaj v enaki embalaži kot so prejeli izdelek (v primeru, da je jasno šlo za popravilo izdelka in ne zamenjavo z novim artiklov, v tem zadnjem primeru, je prišlo v originalni embalaži).
Edit: Edin neomajen servis, kateremu se ni dalo dopovedati nič, je bil pač že dovoljkrat omenjeni in spljuvani Mlacom (z dobrim razlogom). Celo tako zelo "prijazni" so bili, da so artikle, za katere smo bili mi pooblaščeni servis pričakovali popravljene v manj kot tednu dni, medtem ko se oni niti približno niso ozirali niti na 45dnevni rok, kateri po njihovem mnenju "velja zgolj za fizične osebe".
Dostikrat, smo potem artikle (TVje in monitorje) z embalažo vred vročili stranki, ker če pač sami ne znate (stranke, raja brez dveh kančkov soli pameti) zavarovati izdelek, da se med transportom ne bo poškodoval, potem je to naloga prodajalca, da se vsaj potrudi k temu. Tako ali tako je 90% strank reklo, da so embalažo vrgli stran, da nikjer ne piše, da jo morajo shraniti in da nimajo še dodatnega 70m2 stanovanja za shranjevanje embalaže ;)
Še kot primer neprimerne embalaže naj omenim starejšega gospoda, ki je prinesel svoj PC na servis v kartonasti škatli in navkljub opozorilom prodajalcev v H9 ni želel, da mu jo malce polepijo z selotejpom. No, dva koraka izven trgovine se mu je kartonska škatla na dnu strgala in novopopravljeni PC je tokrat izvengarancijsko romal nazaj na servis. V malce več kosih kot v osnovi.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Snegec ()
tx-z ::
A pozna kdo kšno dobro trgovino kje bliz slovenije, s hi-fi opremo (bolj natančno; video kamere sony)? Pa po možnosti da majo kšn cenik na internetu al pa da je tut spletna trgovina? Kje bliz meje Slo-It, al pa Slo-At?
tx-z
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Spletna trgovina Comshop (izkušnje...) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 23573 (10197) | Ganon |
⊘ | AGT računalniki (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Kaj kupiti | 140451 (79991) | kuglvinkl |
» | spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 4 … 13 14 15 16 )Oddelek: Kaj kupiti | 121352 (52693) | r3dkv1c4 |
» | Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Kaj kupiti | 33268 (22110) | cholt45 |