Forum » Kaj kupiti » Pritožbe in pohvale računalniških trgovin
Pritožbe in pohvale računalniških trgovin
Temo vidijo: vsi
Pariah ::
včasih je treba embalažo odpreti že zaradi tega, ker čitalci črtnih kod ne zmorejo prebrati skozi plastiko (ki je včasih tudi zatemnjena oziroma ne popolno prosojna).
Kaj je treba odpirat takšno embalažo?
link
|P8Z77-V PRO|,|i5 2500K|,|ASUS GTX780 DirectCUIIOC|,|2x4GB Corsair LP|,|H100|,
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: kuglvinkl ()
Zheegec ::
AFAIK je serijska tista črtna koda na levi strani nalepke.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
eDDi ::
narobe veš, serijska kingston je v stilu xxxxx-xxxxxx-xxxxx-wwe34y, in vsaka palčka ima svojo serijsko in je ne potegne z readerjem.
Spock83 ::
Točno to. Zelo pogosto se zgodi, da reader ne more prebrati s/n. in je potrebno odpirati embalažo.
Pariah ::
Glej, če malo bolj pogledaš sliko v prejšnjem postu, vidiš, da je barcode na nalepki.
V (originalno) zaprti embalaži pa zgleda tako:
Na modulih ni nobene barcode, samo serijska, ki se pa ne skenira.
V (originalno) zaprti embalaži pa zgleda tako:
Na modulih ni nobene barcode, samo serijska, ki se pa ne skenira.
|P8Z77-V PRO|,|i5 2500K|,|ASUS GTX780 DirectCUIIOC|,|2x4GB Corsair LP|,|H100|,
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Ziga Dolhar ()
fosil ::
Tist barcode na zunanji nalepki ni serijska.
Če so takole pakirani seveda ni potrebe po odpiranju.
Če so takole pakirani seveda ni potrebe po odpiranju.
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
Pariah ::
Tist barcode na zunanji nalepki ni serijska.Nisem niti rekel da je...
In ja, točno takole so pakirani, tko da karkoli o readerjih in zatemnjeni plastiki je total BS.
|P8Z77-V PRO|,|i5 2500K|,|ASUS GTX780 DirectCUIIOC|,|2x4GB Corsair LP|,|H100|,
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
Pariah ::
Drugače pa so mi že itak zamenjali in glej ga zlomka-tokrat jim ni bilo treba odpirati embalaže,
da bi karkoli skenirali oz. 'preverili dokumentacijo'.
da bi karkoli skenirali oz. 'preverili dokumentacijo'.
|P8Z77-V PRO|,|i5 2500K|,|ASUS GTX780 DirectCUIIOC|,|2x4GB Corsair LP|,|H100|,
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
mihco ::
Drugače pa so mi že itak zamenjali in glej ga zlomka-tokrat jim ni bilo treba odpirati embalaže,
da bi karkoli skenirali oz. 'preverili dokumentacijo'.
seveda ne...vse skupaj je ena velika laz, tudi "obrazlozitev" glede placila za osebni prevzem je zgolj natolcevanje. Dejstvo je, da trgovina, ki bi naj bila vzor vsem ostalim spletnim trgovinam v sloveniji nima sposobnega kadra, ki bi jo resila iz ocitnih(?) financnih tezav in se iz zagate resuje s podrazitvami, lazmi in zavajanjem. Nekateri jim bodo slepo zaupali do groba ostali smo pa to sprevideli in izgubili zaupanje v to spletno trgovino.
Pariah ::
Drugače pa so mi že itak zamenjali in glej ga zlomka-tokrat jim ni bilo treba odpirati embalaže,
da bi karkoli skenirali oz. 'preverili dokumentacijo'.
Verjetno tudi zato, ker sem se razpi*dil, kako si mi drznejo uvalit rabljene/odprte komponente.
|P8Z77-V PRO|,|i5 2500K|,|ASUS GTX780 DirectCUIIOC|,|2x4GB Corsair LP|,|H100|,
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
amacar ::
No še glede enaa. Roka se čisto niso držali, saj zadeva ni prišla včeraj, kot je bilo napisano, je pa prišla danes. Recimo da jim 1 dan oprostim.
Pariah ::
Za en dan zamude se jaz ne bi sekiral, samo da je vse v redu s pošiljko in izdelki.
|P8Z77-V PRO|,|i5 2500K|,|ASUS GTX780 DirectCUIIOC|,|2x4GB Corsair LP|,|H100|,
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
amacar ::
Jaz tudi ne, ampak če je v dodatnem mailu napisan točen datum, sem mislil, da se ga bodo držali. Pošiljke pa še nisem pregledal, ker me ni doma, je pa oma prevzela pošiljko. Upam seveda, da je vse ok.
St235 ::
Samovoljno spreminjanje datuma dostave, kot tudi nespoštovanje roka dobave je utemeljen razlog za enostransko prekinitev pogodbe.
kuglvinkl ::
Samovoljno spreminjanje datuma dostave, kot tudi nespoštovanje roka dobave je utemeljen razlog za enostransko prekinitev pogodbe.
To ni res. Pač pa nastopijo posledice določene z OZ pri fiksnih poslih (šolski primer za fisken posel je nakup poročne obleke, če ti jo dobaivjo v nedeljo :)).
Pariah ::
Zaradi dneva zamude res ni potrebno pogodbe prekinjat. Itak pa moraš pri datumu dobave/dostave prišteti kak dan ali dva, odvisno od spletne trgovine. Nekatere imajo pod dobavo mišljeno takrat, ko oni dobijo pošiljko od dobavitelja, naslednji dan pa jo dostavijo kupcu.
|P8Z77-V PRO|,|i5 2500K|,|ASUS GTX780 DirectCUIIOC|,|2x4GB Corsair LP|,|H100|,
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
St235 ::
Citirano s strani zveze potrošnikov:
V primeru zamude na strani dobaviteljaima potrošnik dve možnosti.
Zaradi prodajalčeve neizpolnitve lahko potrošnik odstopi od pogodbe ali pa vztraja pri izpolnitvi.
Če se odloči za odstop od pogodbe je postopek različen glede na to, ali je dogovorjeni rok fiksen ali ne. Kadar je rok fiksen (kar pomeni, da izpolnitev po preteku tega roka ni več možna in smiselna) pogodba po preteku tega roka že po zakonu preneha. Če pa takšnega dogovora o fiksnem roku ni, mora potrošnik dati dobavitelju dodaten rok za izpolnitev pogodbe. Če podjetje tudi v tem dodatnem roku, ki je lahko tudi zelo kratek, ne izpolni svoje obveznosti, pa lahko potrošnik odstopi od pogodbe. V obeh primerih, ko se pogodba razdre, ker dobavitelj ni izpolnil svojega dela obveznosti, ima potrošnik pravico zahtevati vračilo dvojne are.
Nespoštovanje pogodbenih oveznosti (kar rok dobave nedvomno je) ima potrošnik nedvomno pravico da odstopi od pogodbe.
V primeru zamude na strani dobaviteljaima potrošnik dve možnosti.
Zaradi prodajalčeve neizpolnitve lahko potrošnik odstopi od pogodbe ali pa vztraja pri izpolnitvi.
Če se odloči za odstop od pogodbe je postopek različen glede na to, ali je dogovorjeni rok fiksen ali ne. Kadar je rok fiksen (kar pomeni, da izpolnitev po preteku tega roka ni več možna in smiselna) pogodba po preteku tega roka že po zakonu preneha. Če pa takšnega dogovora o fiksnem roku ni, mora potrošnik dati dobavitelju dodaten rok za izpolnitev pogodbe. Če podjetje tudi v tem dodatnem roku, ki je lahko tudi zelo kratek, ne izpolni svoje obveznosti, pa lahko potrošnik odstopi od pogodbe. V obeh primerih, ko se pogodba razdre, ker dobavitelj ni izpolnil svojega dela obveznosti, ima potrošnik pravico zahtevati vračilo dvojne are.
Nespoštovanje pogodbenih oveznosti (kar rok dobave nedvomno je) ima potrošnik nedvomno pravico da odstopi od pogodbe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
ameba ::
Jst bi pohvalu ENAA.com
Namreč prodali so mi matično z napačno specifikacijo, ko sem jim to omenil, so jo brez težav vzeli nazaj, ter mi ponudili drugo
H5 za ENAA
Namreč prodali so mi matično z napačno specifikacijo, ko sem jim to omenil, so jo brez težav vzeli nazaj, ter mi ponudili drugo
H5 za ENAA
MonkeyHead ::
Jaz pa imam kritiko na protectech.si. Pri njih sem naročil custom made zaščito za telefon. Čakal 1 teden in ni bilo nič. Sem jih kontaktiral v sredo so mi zatrdili, da bo v petek pri meni. Danes je ponedeljek in še nisem ničesar prejel. Sicer mi ni problema čakat 1 mesec na kaj takega ampak, mi nekdo obljubi, da bo porihto zadevo do točno določenega datuma, se naj tega tudi drži.
opeter ::
Vse pohvale za Enaa.com, paket grafične in CPU-ja je prispel v enem dnevu. Res pa je, da sem naročil komponenti, ki sta bila na zalogi.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Okapi ::
Pri enaa moraš samo dovolj zgodaj zjutraj naročit, in greš lahko še isti dan po tretji popoldan po robo, kar imajo na zalogi, jasno.
O.
O.
opeter ::
Pri enaa moraš samo dovolj zgodaj zjutraj naročit, in greš lahko še isti dan po tretji popoldan po robo, kar imajo na zalogi, jasno.
O.
Žal sem precej oddaljeno, ampak se strinjam, če živiš kje v bližini in lahko osebno prevzameš je super.
Drugače pa, če dajo še isti dan (recimo do 15.00 ure) na pošto, ta praviloma prispe naslednji dan. Na srečo je pri večini spletnih trgovin tako.
Vsaj en zadeva deluje v naši državici normalno: Pošta Slovenije in druge dostavljanje službe (GLS, TNT, Intereuropa ipd.). Jaz sem z njimi zadovoljen.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
;-) ::
Evo rešen moj primer iz teme: Mimovrste nateguni
Včeraj sem dobil domov paket, so pa me tudi poklicali in se opravičili za dolgo čakanje.
Včeraj sem dobil domov paket, so pa me tudi poklicali in se opravičili za dolgo čakanje.
mr1two ::
dajoker ::
Vse pohvale za funtech.si in sestavi.si
po začetnih problemih glede zaloge RAMa smo zadeve uredili, dostava v enem dnevu - svaka čast :)
po začetnih problemih glede zaloge RAMa smo zadeve uredili, dostava v enem dnevu - svaka čast :)
"Hacker" is a term of honour and respect. It is a term that describes
a skill, not an activity. K. Mitnick
a skill, not an activity. K. Mitnick
kmetek ::
demon#666 ::
Kakšna izkušnja z Hestia pro? Sicer je trgovina že bila v temi pohvaljena, a sprašujem, ker je od zadnje pohvale preteklo 5 let..
Sabertooth Z87|4670K|8GB|840 PRO 256GB|
R9 270X WindForce|Seasonic 660|Define R3
R9 270X WindForce|Seasonic 660|Define R3
Something ::
MonkeyHead je izjavil:
Jaz pa imam kritiko na protectech.si. Pri njih sem naročil custom made zaščito za telefon. Čakal 1 teden in ni bilo nič. Sem jih kontaktiral v sredo so mi zatrdili, da bo v petek pri meni. Danes je ponedeljek in še nisem ničesar prejel. Sicer mi ni problema čakat 1 mesec na kaj takega ampak, mi nekdo obljubi, da bo porihto zadevo do točno določenega datuma, se naj tega tudi drži.
Meni se je podobno zgodilo na dinokomp. Naprej piše dostava 1-12 dni. Po 15. dneh vprašam, če bo kaj pa mi reče jutri. 5 dni pozneje pa še vedno ni bilo dostavljeno...
Tilen ::
Pohvala za Jacob Electrnic.
Kupil sem OCZ Vertex 3 kateri deluje odlično.
+ ZELO ugodne cene
+ Ažurirane cene (refresh vsako uro ali še pogosteje)
+ Ugodna dostava glede na konkurenco
+ Zelo dobro zapakirano
+ Hitra dostava (2 delovna dni)
+ Hiter prejem plačila (2 dni - SEPA/UPN) + poslan mail naj preverijo :D
---
- Preko maila ne odgovarjajo angleško
Kupil sem OCZ Vertex 3 kateri deluje odlično.
+ ZELO ugodne cene
+ Ažurirane cene (refresh vsako uro ali še pogosteje)
+ Ugodna dostava glede na konkurenco
+ Zelo dobro zapakirano
+ Hitra dostava (2 delovna dni)
+ Hiter prejem plačila (2 dni - SEPA/UPN) + poslan mail naj preverijo :D
---
- Preko maila ne odgovarjajo angleško
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
bluefish ::
- Preko maila ne odgovarjajo angleškoHm, čudno. Jaz sem prejel odgovor v angleščini. Morda odvisno od tega, komu posredujejo mail.
Ajnstajn` ::
glede na to da tukaj kar dosti pisete o pravilih, kaj lahko in kaj ne, se mi zdi primerno, ce kar tule vprasam:
Imam razerjevo misko, ki sem jo kupil pri mimovrste.com
Na miski mi je vceraj odpovedal laser. Grem gledat papirje, in pise da je garancija 12 mesecev. Na računu pise datum storitve in datum racuna: 26.6.2010
Jaz sem misko prevzel naslednji dan v mariboru, se pravi 27.6.2010 ampak je bil racun narejen ze 1 dan prej v Jesenicah.
Vceraj sem takoj klical na mimovrste, a kaj ko je bil vceraj praznik :((:((((((
nesreca pa taka :((
Zanima me tudi, ce lahko jaz kakorkoli spravim misko do jesenic? ali imajo tam slucajno kak postni nabiralnik ali kaj podobnega?
ali bo problem, ce pocakam na jutri in jih kontaktiram jutri?
Ali je kaksna moznost , da jo po posti poslem danes, in bo danes tam?
Zanima me tudi, kdo je genralni uvoznik za razer za slovenijo, ce kdo slucajno ve.
Hvala za odgovore, TOmaz
Imam razerjevo misko, ki sem jo kupil pri mimovrste.com
Na miski mi je vceraj odpovedal laser. Grem gledat papirje, in pise da je garancija 12 mesecev. Na računu pise datum storitve in datum racuna: 26.6.2010
Jaz sem misko prevzel naslednji dan v mariboru, se pravi 27.6.2010 ampak je bil racun narejen ze 1 dan prej v Jesenicah.
Vceraj sem takoj klical na mimovrste, a kaj ko je bil vceraj praznik :((:((((((
nesreca pa taka :((
Zanima me tudi, ce lahko jaz kakorkoli spravim misko do jesenic? ali imajo tam slucajno kak postni nabiralnik ali kaj podobnega?
ali bo problem, ce pocakam na jutri in jih kontaktiram jutri?
Ali je kaksna moznost , da jo po posti poslem danes, in bo danes tam?
Zanima me tudi, kdo je genralni uvoznik za razer za slovenijo, ce kdo slucajno ve.
Hvala za odgovore, TOmaz
//
Ziga Dolhar ::
Danes pošlji e-mail z obvestilom o napaki in da uveljavljaš garancijo. Njihov sistem ti bo poslal avtomatsko sporočilo, da so prejeli tvoj mejl in se mu posvetijo ASAP. Tako si [ne glede na razumevanje 3. odst. 62. čl. OZ] zavaruješ svoj rok.
Jutri pa pošlješ po pošti še miš.
Jutri pa pošlješ po pošti še miš.
https://dolhar.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ziga Dolhar ()
alpha1 ::
Zanima me tudi, kdo je genralni uvoznik za razer za slovenijo, ce kdo slucajno ve.
http://www.razerzone.com/resellers/user...
Ajnstajn` ::
sem poslal mail na mimovrste da uvejlavljam garancijo, hvala fantje, zelo sem vam hvalezen...
bom porocal, kako se bo izteklo
bom porocal, kako se bo izteklo
//
Ajnstajn` ::
Zadeva je taka. Vceraj sem najprej napisal sledeci mail na mimovsrte.com
----------------------------
Pozdravljeni!
Pri vas sem naročil miško Razer Naga. Včeraj mi je iz neznanega razloga
crknil laser oziroma se miška ne odziva, kakor bi mogla. Sedaj sem pogledal
dokumente in vidim, da ima samo 12 mesecev garancije. Kupil sem jo pa lani
26.6.2011. Zanima me ali moram miško danes spraviti do vas, ali bo kak
problem ce jo jutri pošljem 27.6.2011 ?
Lep pozdrav, Tomaž
Podrobnosti zahtevka
===================
ID zahtevka: Xxx-xxxxxxx
Oddelek: mimovrste=) podpora
Prioriteta: Navadna
Stanje: Zaključeno
------------------------------------------
potem sem se tule pozanimal, ce imam se kaksno pravico glede uveljavljanja garancije ali ne in dobil sem odgovor, da bi bilo mozno in naj jim napisem zahtevek za uveljavitev garancije. Nato sem se v nedeljo okoli pol treh poslal se 1 email:
------------------------------------------
Pozdravljeni!
Danes zjutraj sem vam ze pisal glede miške Razer Naga!
Sporocil bi vam, da bi uveljavil garancijo za misko Razer naga.
Napaka: Laser ne deluje pravilno. ne glede na podlogo ali katerokoli
racunalnik, se kazalec na ekranu zatika.
Serijska številka miške:
PMxxxxxxxxxxxxxxxx
miska mi je zacela delovati nepravilno vceraj. Vceraj sem vas tudi klical,
ampak je bil vceraj praznik.
Garancijski rok miske velja se danes 26.6.2011. Misko bom poslal na vas
naslov jutri in dodal tudi kopijo računa. kopijo racuna vam posiljam tudi
sedaj.
Če je potrebno še kaj drugega, mi prosim sporočite
hvala za razumevanje, Tomaž
img035.jpg (1.44 MB)
-------------------------------------------------
Danes sem dobil sledeci mail od mimovrste.com
-------------------------------------------------
Lepo pozdravljeni,
zahvaljujemo se za poslano sporočilo.
Žal smo samo posredniki pri urejanju garancijskega popravila in predlagamo, da se čimprej obrnete na pooblaščeni servis, ki je naveden na garancijskem listu.
Lep pozdrav,
Nataša Janjuševič
splošna pomoč uporabnikom @ mimovrste
+386 4 5811 600
www.mimovrste.com
------------------------------------
Nato sem klical na mimovrste, razlozil situacijo in nikakor se nisem mogel zmenit da bi izdelek poslal knjim. Povedal sem jim, da nekega garancijskega papirja ni, ampak je samo racun/dobavnica. In da na dobavnici ne pise cisto nic o kaksnem pooblascenem servisu. Vse kar pise o garancji je "Garancija:12 mesecev" kako naj jaz potem vem za pooblasceni servis? Povedal sem jim, da se z rodocomp-om ne bom mogo kaj dosti zmenit, daj jih nisem vceraj kontaktiral, niti nisem vedel, kdo je pooblasceni servis. V glavnem poslali so me k Rodocompu in naj njim razlozim situacijo..
Klical sem na rodokomp, tam pa mi povejo, da danes ni "mojstra", ki bi mi lahko odgovoril na to vprasanje in da naj jih kontaktiram jutri, ko bo, ali pa naj se zmenim z mimovrste. Ja super.
Klicem nazaj na mimovrste in tam mi ne povedo cisto nic drugega, kot prvic, da oni ne morejo narediti nic in da naj se zmenim z rodocomp-om.
Zanima me, ali lahko sploh se kaj naredim? Ali bodo v rodocompu razumeli mojo tezavo?
Miska je stala nekje 70€, in skoda mi je teh 70€ pozabit.
Hvala za odgovore, Tomaz
----------------------------
Pozdravljeni!
Pri vas sem naročil miško Razer Naga. Včeraj mi je iz neznanega razloga
crknil laser oziroma se miška ne odziva, kakor bi mogla. Sedaj sem pogledal
dokumente in vidim, da ima samo 12 mesecev garancije. Kupil sem jo pa lani
26.6.2011. Zanima me ali moram miško danes spraviti do vas, ali bo kak
problem ce jo jutri pošljem 27.6.2011 ?
Lep pozdrav, Tomaž
Podrobnosti zahtevka
===================
ID zahtevka: Xxx-xxxxxxx
Oddelek: mimovrste=) podpora
Prioriteta: Navadna
Stanje: Zaključeno
------------------------------------------
potem sem se tule pozanimal, ce imam se kaksno pravico glede uveljavljanja garancije ali ne in dobil sem odgovor, da bi bilo mozno in naj jim napisem zahtevek za uveljavitev garancije. Nato sem se v nedeljo okoli pol treh poslal se 1 email:
------------------------------------------
Pozdravljeni!
Danes zjutraj sem vam ze pisal glede miške Razer Naga!
Sporocil bi vam, da bi uveljavil garancijo za misko Razer naga.
Napaka: Laser ne deluje pravilno. ne glede na podlogo ali katerokoli
racunalnik, se kazalec na ekranu zatika.
Serijska številka miške:
PMxxxxxxxxxxxxxxxx
miska mi je zacela delovati nepravilno vceraj. Vceraj sem vas tudi klical,
ampak je bil vceraj praznik.
Garancijski rok miske velja se danes 26.6.2011. Misko bom poslal na vas
naslov jutri in dodal tudi kopijo računa. kopijo racuna vam posiljam tudi
sedaj.
Če je potrebno še kaj drugega, mi prosim sporočite
hvala za razumevanje, Tomaž
img035.jpg (1.44 MB)
-------------------------------------------------
Danes sem dobil sledeci mail od mimovrste.com
-------------------------------------------------
Lepo pozdravljeni,
zahvaljujemo se za poslano sporočilo.
Žal smo samo posredniki pri urejanju garancijskega popravila in predlagamo, da se čimprej obrnete na pooblaščeni servis, ki je naveden na garancijskem listu.
Lep pozdrav,
Nataša Janjuševič
splošna pomoč uporabnikom @ mimovrste
+386 4 5811 600
www.mimovrste.com
------------------------------------
Nato sem klical na mimovrste, razlozil situacijo in nikakor se nisem mogel zmenit da bi izdelek poslal knjim. Povedal sem jim, da nekega garancijskega papirja ni, ampak je samo racun/dobavnica. In da na dobavnici ne pise cisto nic o kaksnem pooblascenem servisu. Vse kar pise o garancji je "Garancija:12 mesecev" kako naj jaz potem vem za pooblasceni servis? Povedal sem jim, da se z rodocomp-om ne bom mogo kaj dosti zmenit, daj jih nisem vceraj kontaktiral, niti nisem vedel, kdo je pooblasceni servis. V glavnem poslali so me k Rodocompu in naj njim razlozim situacijo..
Klical sem na rodokomp, tam pa mi povejo, da danes ni "mojstra", ki bi mi lahko odgovoril na to vprasanje in da naj jih kontaktiram jutri, ko bo, ali pa naj se zmenim z mimovrste. Ja super.
Klicem nazaj na mimovrste in tam mi ne povedo cisto nic drugega, kot prvic, da oni ne morejo narediti nic in da naj se zmenim z rodocomp-om.
Zanima me, ali lahko sploh se kaj naredim? Ali bodo v rodocompu razumeli mojo tezavo?
Miska je stala nekje 70€, in skoda mi je teh 70€ pozabit.
Hvala za odgovore, Tomaz
//
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ajnstajn` ()
Ziga Dolhar ::
Pravice iz garancije lahko potrošnik uveljavlja proti prodajalcu ali proizvajalcu. Brez težave miš [skupaj s kopijo računa in izpisom včerajšjnega emaila] pošlješ po pošti na Mimovrste.
F****** pokliči jih!
Ali bodo v rodocompu razumeli mojo tezavo?
F****** pokliči jih!
https://dolhar.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ziga Dolhar ()
Ajnstajn` ::
naj vam iz zanimivosti povem se to, da ko sem misko kupoval,sem bil extra pozoren na garancijo! Iskal sem jo po vseh slovenskih straneh, in mislim da je imela v bigbangu 2 leti garancije, vsepovsod drugje pa 1 leto. in mislim da je bila v big bangu kar 16€ drazja.
Edit:ziga, vprasal sem jih tudi(mimovrste), kaj ce bi jaz kar misko poslal na njihov naslov, in jih sploh nebi klical. Rekli so mi da bi misko zavrnili.
edit2: saj sem poklical na rodocomp in so rekli da danes ni serviserja in mi lahko komaj recejo kaj konkretnega jutri.
Edit:ziga, vprasal sem jih tudi(mimovrste), kaj ce bi jaz kar misko poslal na njihov naslov, in jih sploh nebi klical. Rekli so mi da bi misko zavrnili.
edit2: saj sem poklical na rodocomp in so rekli da danes ni serviserja in mi lahko komaj recejo kaj konkretnega jutri.
//
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ajnstajn` ()
MonkeyHead ::
naj vam iz zanimivosti povem se to, da ko sem misko kupoval,sem bil extra pozoren na garancijo! Iskal sem jo po vseh slovenskih straneh, in mislim da je imela v bigbangu 2 leti garancije, vsepovsod drugje pa 1 leto. in mislim da je bila v big bangu kar 16€ drazja.
Edit:ziga, vprasal sem jih tudi, kaj ce bi jaz kar misko poslal na njihov naslov, in jih sploh nebi klical. Rekli so mi da bi misko zavrnili.
Mojcomp ima na primer 2 letno garancijo. Sem poskusu sedaj tudi jaz na rodocomp poklicat ker me je nekaj glede določanje garancijske dobe zanimalo pa ne jebejo žive sile nihče ne dvigne.
fosil ::
Če boš šel na servis lahko po moje kar pozabiš na garancijo, ker če greš sedaj tja, je garancija že potekla.
Edino upanje je, da nadaljuješ z uveljavljanjem zahtevka, ki si ga sprožil pri MV še v času garancije.
Razen seveda če je garancija dve leti.
Edino upanje je, da nadaljuješ z uveljavljanjem zahtevka, ki si ga sprožil pri MV še v času garancije.
Razen seveda če je garancija dve leti.
Tako je!
Ziga Dolhar ::
Edit:ziga, vprasal sem jih tudi(mimovrste), kaj ce bi jaz kar misko poslal na njihov naslov, in jih sploh nebi klical. Rekli so mi da bi misko zavrnili.
Njihov problem. Predlagam ti, da se obrneš na tržni inšpektorat ter urad za varstvo potrošnikov (Urad, ne kak Zavod ali Društvo!) in jim razložiš svoj problem. Vsekakor pa, če ne pride do razpleta, jutri po pošti s povratnico (!) pošlješ miš na MV. Če bodo res zavrnili, ti z veseljem pomagam sestaviti opomin pred tožbo.
https://dolhar.si/
kmetek ::
Danes mu je potekla garancija, danes mora spraviti do MV, jutri je prepozno.
Pa še na računu ima datum 26.6.2011 mar ne?
Ko bi se tok razburjali proti vladi in tajkunom, bi bilo lepo živeti v SLO.
Pa še na računu ima datum 26.6.2011 mar ne?
Ko bi se tok razburjali proti vladi in tajkunom, bi bilo lepo živeti v SLO.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kmetek ()
Ziga Dolhar ::
kmetek, garancija je potekla včeraj. Zato je bilo tudi pomembno, da je že včeraj prodajalca obvestil o uveljavljanju zahtevka.
Če te moti moje razburjanje proti MV, si lahko v Pravni praksi prebereš še dva članka o mojem razburjanju proti vladi in zakonodajalcu.
Če te moti moje razburjanje proti MV, si lahko v Pravni praksi prebereš še dva članka o mojem razburjanju proti vladi in zakonodajalcu.
https://dolhar.si/
Tilen ::
Ni res, kmetek. Sem imel ~enako štorjo v JAE, ker je njihov servis za določeno komponento prejel izdelek izven garancijskega roka in ga ni želel popraviti, jaz sem pa na JAE pravočasno sprožil garancijo. Zahteval sem vračilo kupnine (cca 140.000 SIT - 585 EUR) in na koncu vseeno popustil, čeprav so mi nakopali nemalo težav. Končalo se je tako, da sem (po pretečenih 45+ dneh) dobil najboljšo grafično kartico katero so imeli takrat v ponudbi.
@Ajnstajn`
Če si 26.6 res poslal elektronsko pošto in lahko to tudi dokažeš, potem so vse niti v tvojih rokah. Seveda se bodo pa na Mimvorste maksimalno potrudili, da bi odnehal.
@Ajnstajn`
Če si 26.6 res poslal elektronsko pošto in lahko to tudi dokažeš, potem so vse niti v tvojih rokah. Seveda se bodo pa na Mimvorste maksimalno potrudili, da bi odnehal.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Spletna trgovina Comshop (izkušnje...) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 23574 (10198) | Ganon |
⊘ | AGT računalniki (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Kaj kupiti | 140456 (79996) | kuglvinkl |
» | spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 4 … 13 14 15 16 )Oddelek: Kaj kupiti | 121358 (52699) | r3dkv1c4 |
» | Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Kaj kupiti | 33269 (22111) | cholt45 |