Forum » Kaj kupiti » Pritožbe in pohvale računalniških trgovin
Pritožbe in pohvale računalniških trgovin
Temo vidijo: vsi
solatko ::
Pariah - Tudi pri zapakiranih ramih, grafiki ali kakšni drugi enoti, je ta lahko pokvarjena. Trgovci vrnjeno zadevo po navadi preverijo, zato nič bat, vgradi in uživaj. Kako ste nekateri malenkostni.
Meni je čisto nova zapakirana kartica skurla matično ploščo, ker sta bila dva pina sprijeta iz tovarne. Reklamacija ni pomagala, dobil sem sicer novo grafično, matično ploščo pa sem moral pokriti sam, zato raje vidim, če je zadeva odprta, saj vem, da jo je nekdo preizkusil in, da deluje, saj bi jo sicer, že trgovina poslala v zamenjavo.
Seveda pa ne bi vzel že preizkušen printer ali kaj podobnega, brez dodatne kartuše ali močnega popusta.
Meni je čisto nova zapakirana kartica skurla matično ploščo, ker sta bila dva pina sprijeta iz tovarne. Reklamacija ni pomagala, dobil sem sicer novo grafično, matično ploščo pa sem moral pokriti sam, zato raje vidim, če je zadeva odprta, saj vem, da jo je nekdo preizkusil in, da deluje, saj bi jo sicer, že trgovina poslala v zamenjavo.
Seveda pa ne bi vzel že preizkušen printer ali kaj podobnega, brez dodatne kartuše ali močnega popusta.
Delo krepa človeka
logit ::
Hm. Nazadnje ko sem na Mimovrste kupil ram je bil tudi že odprt. Šele čez mesec dni sem ga stestiral z memtestom in je kazal napake. Na Asbisu so mi zamenjali ram. Pred tim sem pa že kupil drug ram in je bil takrat zaprt, tudi kasneje brez napak.
Pariah vsekakor testiraj ram.
Pariah vsekakor testiraj ram.
Pariah ::
Pariah - Tudi pri zapakiranih ramih, grafiki ali kakšni drugi enoti, je ta lahko pokvarjena. Trgovci vrnjeno zadevo PO NAVADI preverijo, zato nič bat, vgradi in uživaj. Kako ste nekateri malenkostni.
Meni je čisto nova zapakirana kartica skurla matično ploščo, ker sta bila dva pina sprijeta iz tovarne. Reklamacija ni pomagala, dobil sem sicer novo grafično, matično ploščo pa sem moral pokriti sam, zato raje vidim, če je zadeva odprta, saj vem, da jo je nekdo preizkusil in, da deluje, saj bi jo sicer, že trgovina poslala v zamenjavo.
Seveda pa ne bi vzel že preizkušen printer ali kaj podobnega, brez dodatne kartuše ali močnega popusta.
Jaz nimam budgeta, da bi eksperimentiral in potem skurjene komponente menjal. Better safe than sorry. Pa point je v tem, da sem plačal za nov (zaprt, nerabljen) izdelek po polni ceni, dobil pa kr neki.
Logit: Ne bom ga sploh vtikal v računalnik. Sem že slišal horror stories, ko je modelu bad ram skuru matično pa še kaj za povrh.
Itak sem pa že klical na MV, povem situacijo, mi baba reče;
1: možna je poškodba pri transportu.
2: da so pri njih odpiral, da kao preverijo serijsko (WTF?) - ta pa je na nalepki in se tud vidi čez pvc pokrov. Svašta...
Ji še to razložim, me je pa že spraševala, če sem ram JAZ preizkusil.
V glavnem, na njihovi strani ni nikoli nič narobe, stranka si je pa ja sama kriva, kaj pa kupuje mimovrste.
Če ne bi doživel, ne bi verjel.
|P8Z77-V PRO|,|i5 2500K|,|ASUS GTX780 DirectCUIIOC|,|2x4GB Corsair LP|,|H100|,
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pariah ()
UssE ::
za kateri ram se pa gre? sicer pa previdnost ni nikoli odveč. lahko ti tudi bajto raznese :)
BoLhCa ::
Sam sem v servisih PC-jev že kar nekaj let in še nisem videl, da bi pokvarjen pomnilnik skuril karkoli.
U bistvu nit ne verjamem, da sploh lahko kaj skuri/poškoduje.
U bistvu nit ne verjamem, da sploh lahko kaj skuri/poškoduje.
solatko ::
Jaz sem pa videl sesuto plato, ko je model zrinil RAM-e obrnjene okoli v ležišče.
Delo krepa človeka
Pariah ::
Pol je vam prav, če vas nategujejo, al kaj? Meni ni.
Saj vem, da je možnost okvare drugih komponenet majhna, vendar obstaja. Pa velika verjetnost bad sectorjev, čeprav so mi v mailu zatrdili, da so jih stestirali.
Moral bi vidit ta mail; al so bli vrnjeni, al OEM brez embalaže, al pa prezentacijski!!!
Ram - OEM, prezentacijski?!?
Point je, da nimajo pravice rabljenih stvari podtikat kot nove brez tvoje vednosti oz. privoljenja - pa še takrat s popustom in ne za polno ceno.
Saj vem, da je možnost okvare drugih komponenet majhna, vendar obstaja. Pa velika verjetnost bad sectorjev, čeprav so mi v mailu zatrdili, da so jih stestirali.
Moral bi vidit ta mail; al so bli vrnjeni, al OEM brez embalaže, al pa prezentacijski!!!
Ram - OEM, prezentacijski?!?
Point je, da nimajo pravice rabljenih stvari podtikat kot nove brez tvoje vednosti oz. privoljenja - pa še takrat s popustom in ne za polno ceno.
|P8Z77-V PRO|,|i5 2500K|,|ASUS GTX780 DirectCUIIOC|,|2x4GB Corsair LP|,|H100|,
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
antonija ::
Če te tako skrbi, jih pač vrni. Kaj bi pravzaprav rad?
O.
Glede na prebrano artikel za katerega je placal, e.g. nov, nerabljen, originalno zapakiran izdelek.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
Pariah ::
Če te tako skrbi, jih pač vrni. Kaj bi pravzaprav rad?
O.
Glede na prebrano artikel za katerega je placal, e.g. nov, nerabljen, originalno zapakiran izdelek.
Exactly! +1
Vrni nazaj na njihove stroške in zahtevaj original zapakiranega, drugače naročiš drugje.
Delam na tem, sem včer klical - ni referentov; pokliči in/ali pošlji mail danes. Že zvečer sem napisal mail, pojasnil zadevo in zjutri dobil odg.
Poslal mail, da hočem zamenjavo - dobil odgovor da bodo zamenjali.
Zdaj se pa čakanje šele začne...
|P8Z77-V PRO|,|i5 2500K|,|ASUS GTX780 DirectCUIIOC|,|2x4GB Corsair LP|,|H100|,
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
MihaPR ::
Zdravo Pariah,
če z izdelkom iz kateregakoli razloga nisi zadovoljen, ga seveda lahko vrneš in zahtevaš povračilo vplačanih sredstev ali zamenjavo artikla. O tem nas lahko obvestiš v roku 15. dni od prejema blaga (potem imaš še 30. dni časa, da nam ga dejansko vrneš)
Izdelki, ki jih prodajamo na mimovrste=) so novi - dobimo jih neposredno od uvoznikov oziroma distributerjev. Tudi artikli, ki jih vrnejo kupci, morajo biti v nespremenjeni količini in obliki - s popolno embalažo (vključno z vsemi zaščitnimi folijami), kabli, vsebino paketa, itd. Skratka, vse mora biti identično novemu artiklu. Če temu ni tako - oziroma je izdelek/embalaža pomanjkljiva, so ti artikli objavljeni v oddelku Razprodaja >> Vrnjeni Artikli (http://www.mimovrste.com/katalog/100000.... Tu najdeš precej stvari, ki so čisto 100 % delujoče in imajo poškodovano embalažo, pri nekaterih manjka kakšen kabel, ipd. (vse pomanjkljivosti so zapisane pri posameznem artiklu).
Sodeč po tvojem opisu bi lahko šlo za to, da je referent v logistiki pri prevzemu blaga odprl paket, da preveri dokumentacijo in/ali serijsko številko. Skratka, če ti zadeva ne ustreza, vrni - obrazec za vračilo blaga si lahko natisneš iz svojega profila (v seznamu naročil).
Aja, pa še nekaj ... :) Naše sodelavke v klicnem centru niso nobene 'babe' ampak šopek simpatičnih in zelo prijaznih deklet, ki ti bodo z veseljem tudi skuhale kavo, če se oglasiš pri nas.
Miha @ mimovrste=)
če z izdelkom iz kateregakoli razloga nisi zadovoljen, ga seveda lahko vrneš in zahtevaš povračilo vplačanih sredstev ali zamenjavo artikla. O tem nas lahko obvestiš v roku 15. dni od prejema blaga (potem imaš še 30. dni časa, da nam ga dejansko vrneš)
Izdelki, ki jih prodajamo na mimovrste=) so novi - dobimo jih neposredno od uvoznikov oziroma distributerjev. Tudi artikli, ki jih vrnejo kupci, morajo biti v nespremenjeni količini in obliki - s popolno embalažo (vključno z vsemi zaščitnimi folijami), kabli, vsebino paketa, itd. Skratka, vse mora biti identično novemu artiklu. Če temu ni tako - oziroma je izdelek/embalaža pomanjkljiva, so ti artikli objavljeni v oddelku Razprodaja >> Vrnjeni Artikli (http://www.mimovrste.com/katalog/100000.... Tu najdeš precej stvari, ki so čisto 100 % delujoče in imajo poškodovano embalažo, pri nekaterih manjka kakšen kabel, ipd. (vse pomanjkljivosti so zapisane pri posameznem artiklu).
Sodeč po tvojem opisu bi lahko šlo za to, da je referent v logistiki pri prevzemu blaga odprl paket, da preveri dokumentacijo in/ali serijsko številko. Skratka, če ti zadeva ne ustreza, vrni - obrazec za vračilo blaga si lahko natisneš iz svojega profila (v seznamu naročil).
Aja, pa še nekaj ... :) Naše sodelavke v klicnem centru niso nobene 'babe' ampak šopek simpatičnih in zelo prijaznih deklet, ki ti bodo z veseljem tudi skuhale kavo, če se oglasiš pri nas.
Miha @ mimovrste=)
Pariah ::
Sodeč po tvojem opisu bi lahko šlo za to, da je referent v logistiki pri prevzemu blaga odprl paket, da preveri dokumentacijo in/ali serijsko številko.
Ne razumem, zakaj bi referent odpiral embalažo, ko pa je serijska številka na zunanji nalepki in tudi vidna na izdelku čez prozoren zaščitni pokrov. Garancijski list pa prilepljen na zadnji strani embalaže.
|P8Z77-V PRO|,|i5 2500K|,|ASUS GTX780 DirectCUIIOC|,|2x4GB Corsair LP|,|H100|,
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
|Samsung 840/WD1002FAEX|,|Corsair TX850W|,|Fractal Design Arc|,|Win7 U 64bit|
St235 ::
Mihec spet spet brani svojo firmo, ki veselo nateguje kupce. Do sedaj se je samo na tem forumu pojavilo najmanj 15 pritožb, da so dobili rabljen artikel z mimovrste. Te klobasarije o odpiranju embalaže zaradi serijskih in garancije so pa za umret smešne. Vsaj zapakirali bi lepo nazaj, lenobe lene.
V sloveniji imamo zakonodajo, ki pri prodaji na daljavo omogoča vrnitev izdelka. Jebat ga, takšen je zakon. To ni in ne more bit izgovor da firme potem rabljeno robo podtikajo ostalim kupcem. Če jim pogoji poslovanja niso všeč naj pač zaprejo.
V sloveniji imamo zakonodajo, ki pri prodaji na daljavo omogoča vrnitev izdelka. Jebat ga, takšen je zakon. To ni in ne more bit izgovor da firme potem rabljeno robo podtikajo ostalim kupcem. Če jim pogoji poslovanja niso všeč naj pač zaprejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
MihaPR ::
@Pariah: najbolj pogost razlog, zakaj prevzemni referenti pregledajo artikel je ravno ta, da se preveri ali je priložena vsa dokumentacija in ali je vsebina embalaže popolna. Kaj točno je bil razlog v tvojem primeru, je samo iz opisa težko sklepati. Si že oddal zahtevek za vračilo/menjavo artikla? Lahko ti pošljemo tudi poštarja, ki bo pri tebi na domu ali kje drugje prevzel paket in ga dostavil k nam.
@Lakotnik29: še enkrat - na mimovrste=) se prodajajo izključno novi artikli, razen če ni drugače označeno -> te artikle najdeš v oddelu 'Vrnjeni artikli'. Tu so artikli, ki so bili vrnjeni k nam poškodovani (manjka embalaža ali ni zaščitnih folij). Druga pesem je seveda, če nekdo npr. kupi digitalni fotoaparat, ga pazljivo vzame iz embalaže, vidi da mu/ji barva ne ustreza in ga neuporabljenega (!) vrne nazaj. In ta aparat se v ničemer ne razlikuje od tistega, ki še ni bil vzet iz škatle. Prodajalci obutve tudi ne mečejo stran čevljev, ki jih je nekdo pomeril in potem ne kupil, ker barva ne ustreza ali so preveliki, premajhni, kajne? :)
Če si še vedno mnenja, da nategujemo kupce, te toplo vabim, da nas obiščeš v našem HQ na Jesenicah in ti predstavimo naše delovne procese - kava vključena :)
@Lakotnik29: še enkrat - na mimovrste=) se prodajajo izključno novi artikli, razen če ni drugače označeno -> te artikle najdeš v oddelu 'Vrnjeni artikli'. Tu so artikli, ki so bili vrnjeni k nam poškodovani (manjka embalaža ali ni zaščitnih folij). Druga pesem je seveda, če nekdo npr. kupi digitalni fotoaparat, ga pazljivo vzame iz embalaže, vidi da mu/ji barva ne ustreza in ga neuporabljenega (!) vrne nazaj. In ta aparat se v ničemer ne razlikuje od tistega, ki še ni bil vzet iz škatle. Prodajalci obutve tudi ne mečejo stran čevljev, ki jih je nekdo pomeril in potem ne kupil, ker barva ne ustreza ali so preveliki, premajhni, kajne? :)
Če si še vedno mnenja, da nategujemo kupce, te toplo vabim, da nas obiščeš v našem HQ na Jesenicah in ti predstavimo naše delovne procese - kava vključena :)
PNG ::
@Pariah: najbolj pogost razlog, zakaj prevzemni referenti pregledajo artikel je ravno ta, da se preveri ali je priložena vsa dokumentacija in ali je vsebina embalaže popolna. Kaj točno je bil razlog v tvojem primeru, je samo iz opisa težko sklepati.
Čisto na kratko, ker kaj več se mi tako ne da: buuuuuuuuuuuullshiiiiiiiiiiiiiiiiit.
St235 ::
Ja, vendar pa taiste čevlje ne dobim v zmečkani in raztrgani škatli, ki jo prodajalec vzame iza pulta, skupaj z parom, čevljev ki naj bi bili točno taki kot sem jih probal. Nakup v živo pač ni enak nakup preko spleta, kjer razen vašega zagotovila v primeru odprte embalaže nimam jamstva, da je izdelek brezhiben.
Dr_M ::
Torej se bo treba borit za ukinitev vracanja izdelkov kupljenih prek spleta. Volk sit, koza cela.
In ne, nism trgovec, samo sit sm folka, ki nekaj kupi v stacuni, par dni uporablja in potem vrne in hoce denar. Trgovec ga je jasno dolzal v vzet nazaj (seveda v predpisanem roku), ampak kaj bo potem s tem izdelkom? Placal iz svojega zepa?
Se nic ne cudim, da imamo v Slo 50% visje cene, kot v tujini zaradi takih bedakov.
In ne, nism trgovec, samo sit sm folka, ki nekaj kupi v stacuni, par dni uporablja in potem vrne in hoce denar. Trgovec ga je jasno dolzal v vzet nazaj (seveda v predpisanem roku), ampak kaj bo potem s tem izdelkom? Placal iz svojega zepa?
Se nic ne cudim, da imamo v Slo 50% visje cene, kot v tujini zaradi takih bedakov.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
BALAST ::
Dr M, če misliš da je to edin razlog se motiš.
Uradni uvozniki so postali hlapci zunanjih lastnikov, in tako molzejo dokler se še da. Npr Asbis, kjer uvažajo Intel, Toshibo... navijajo cene do onemoglosti.
Glavni dobiček pa jim predstavlja prodaja Windows licenc, kitajskih mišk, tipkovnic, slušalk, katere nabavna cena je 5x do 10x nižja od prodajne.
Uradni uvozniki so postali hlapci zunanjih lastnikov, in tako molzejo dokler se še da. Npr Asbis, kjer uvažajo Intel, Toshibo... navijajo cene do onemoglosti.
Glavni dobiček pa jim predstavlja prodaja Windows licenc, kitajskih mišk, tipkovnic, slušalk, katere nabavna cena je 5x do 10x nižja od prodajne.
BALAST ::
@kuglvinkl točno tako, sploh pa če se prodružiš skupinskim nakupu ki so občasno na S-T.
OK stoli niso tehnična roba in zato je naročilo padlo v vodo...
OK stoli niso tehnična roba in zato je naročilo padlo v vodo...
kuglvinkl ::
Ja, ravno oni dan smo naročili diske :)
Skupinski nakupi v bistvu laufajo non-stop :).
Še bolje, če rabiš eksotiko, te pride celo trgovec vprašat, če ti on zrihta za enako ceno kot v tuji čtacuni! ;)
Skupinski nakupi v bistvu laufajo non-stop :).
Še bolje, če rabiš eksotiko, te pride celo trgovec vprašat, če ti on zrihta za enako ceno kot v tuji čtacuni! ;)
St235 ::
Ne mi ne srat z bogimi trgovci in s tem kaj naj naredijo z vrnjenimi izdelki. Izdelek naj stestirajo lično zapakirajo in potem takega prodajo naprej. Če je trgovec tako len ,da niti škatle ne more pravilno zalimat, potem izdelka niti pogledal ni, kaj šele stestiral.
Vsaka spletna trgovina pozna pogoje dela in jih sprejema. Če jim pogoji niso všeč naj pač zaprejo štacuno. Zakon dopušča možnost vrnitve izdelka in popolnoma nedopustno je da to odgovrnost potem prelagajo na naslednjega kupca. Ne vem koliko trgovcev to počne, ampak mimovrste so očitno tako veliki šalabajzerji, da se to opazi.
Predvem pa Miha je iz tvojega pisanja razvidno, da izdelke, ki so vrnjeni v skaldu z nakupom na daljavo, veselo prepošiljate naprej. Upam, da jih vsaj preverite, če se vam že embalaže ne da poštimat.
Vsaka spletna trgovina pozna pogoje dela in jih sprejema. Če jim pogoji niso všeč naj pač zaprejo štacuno. Zakon dopušča možnost vrnitve izdelka in popolnoma nedopustno je da to odgovrnost potem prelagajo na naslednjega kupca. Ne vem koliko trgovcev to počne, ampak mimovrste so očitno tako veliki šalabajzerji, da se to opazi.
Predvem pa Miha je iz tvojega pisanja razvidno, da izdelke, ki so vrnjeni v skaldu z nakupom na daljavo, veselo prepošiljate naprej. Upam, da jih vsaj preverite, če se vam že embalaže ne da poštimat.
Zheegec ::
saj se jih ne da... Safety seala tudi servis nima, tako da ko je enkrat odprt je pač odprt.
Je pa res, da dosti (sploh prenosnikov) odpre že dobavitelj, ker dajo notri navodila ali pa potiskajo tipkovnico, dajo pravi power kabel...
Je pa res, da dosti (sploh prenosnikov) odpre že dobavitelj, ker dajo notri navodila ali pa potiskajo tipkovnico, dajo pravi power kabel...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
fosil ::
Ta zakon o vračanju izdelkov je bil napisan v času, ko so se pri nas prek kataloške prodaje prodajale cunje. In pri cunjah je bil smiseln, ker jih tudi v trgovini probaš in nimajo embalaže.
Danes je pa čisto mim. Recimo da v mercatorjevi spletni trgovini kupiš liter mleka. Po tem zakonu ga lahko probaš in potem vrneš, če ti ni všeč.
Pa tudi sicer tole bolj tepe manjše trgovine, ker zaradi manj prometa, vrnjene izdelke težje spravijo spet v promet.
Danes je pa čisto mim. Recimo da v mercatorjevi spletni trgovini kupiš liter mleka. Po tem zakonu ga lahko probaš in potem vrneš, če ti ni všeč.
Pa tudi sicer tole bolj tepe manjše trgovine, ker zaradi manj prometa, vrnjene izdelke težje spravijo spet v promet.
Tako je!
Dr_M ::
Dr M, če misliš da je to edin razlog se motiš.
Kdo pa pravi, da je to edini razlog? Seveda ni edini, je pa zelo velik...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Ziga Dolhar ::
lol BALAST
Kako je v tujini to vračanje odprtih izdelkov itd?
A res hočeš vedet? Tako, da izdelek, ki ni le odprt, ampak celo uporabljan eno leto, vrneš proti vračilu kupnine in brez plačila nadomestila za uporabo. Seveda, če je tvoj prodajalec izjemno nadarjen levak. Pia Messner
Danes je pa čisto mim. Recimo da v mercatorjevi spletni trgovini kupiš liter mleka. Po tem zakonu ga lahko probaš in potem vrneš, če ti ni všeč.
A bejž no. Ti pa zihr nisi prebral zakona, ki ga kritiziraš, ne?
https://dolhar.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ziga Dolhar ()
kmetek ::
Super grem kupit avto preko spleta, pa ga po 1 letu vrnem LOL. Totalno useless zakon. Morajo spremeniti.
delavec44 ::
St235 ::
kmetek, fosil dajmo pokazat nivo pismenosti in vsaj prebrat zakon. Če komu od vaju uspe vrnit avto po enem letu ali pa liter mleka vsaka čast.
Imamo temo o temu,l da bi moral ljudje pred volitvami rešit test. Mislim ,da je zadnji čas da se kaj podobnega uvede na forumu.
Kar se tujine tiče, pa konkreten primer iz ZDA, ko sem tam živel pol leta. Trgovec mi je sam svetoval naj vzamem TV, ga v skaldu z njihovo politiko vračila, pridem zamenjat v trh mesecih in ga potem preden grem v Evropo lepo vrnem.
Imamo temo o temu,l da bi moral ljudje pred volitvami rešit test. Mislim ,da je zadnji čas da se kaj podobnega uvede na forumu.
Kar se tujine tiče, pa konkreten primer iz ZDA, ko sem tam živel pol leta. Trgovec mi je sam svetoval naj vzamem TV, ga v skaldu z njihovo politiko vračila, pridem zamenjat v trh mesecih in ga potem preden grem v Evropo lepo vrnem.
Snegec ::
Trgovec mi je sam svetoval naj vzamem TV, ga v skaldu z njihovo politiko vračila, pridem zamenjat v trh mesecih in ga potem preden grem v Evropo lepo vrnem.
To se ti pri naših spletnih trgovinah ne bo zgodilo ;) Pa še nategnil te bojo ko psa, če te bojo le lahko.
V eni firmi ko sem delal, ko smo prodajali komponente, smo odprte uporabli lepo za sestavt low-budget mašine pa jih prodajal za med.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.
fosil ::
Kar se tujine tiče, pa konkreten primer iz ZDA, ko sem tam živel pol leta. Trgovec mi je sam svetoval naj vzamem TV, ga v skaldu z njihovo politiko vračila, pridem zamenjat v trh mesecih in ga potem preden grem v Evropo lepo vrnem.
Ah dej ne nakladaj no. Prav gotovo da ti je trgovec svetoval kako zlorabit njihov sistem, da boš imel pol leta zastonj TV, on bo imel pa samo delo in stroške s tabo.
Prvi test, ki bi ga bilo treba uvest na forumu, bi moral bit test za tiste, ki si izmišljujejo fantazijske zgodbice in jih prodajajo kot resnico.
Tako je!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: fosil ()
Okapi ::
Mogoče je pozabil povedati, da imajo v ZDA praktično povsod restocking fee, ali po domače povedano, vračilo zaračunajo.
O.
O.
MihaPR ::
@Lakotnik29: artikli, ki so neuporabljeni in v popolni embalaži = identičen kot nov. Za vse te artikle, ti velja garancija proizvajalca, določene tehnične zadeve pa lahko dokupiš še dodatno zaščito mimoskrbi=) za 3 ali 5 let.
Vsi drugi artikli, kjer je embalaža poškodovana ali nepopolna, oziroma artikli kažejo sledi uporabe gredo v oddelek 'Vrnjeni artikli', kjer je pri vsakem točno zapisano, kaj je pomanjkljivo. Določene artikle se odpre pri prevzemu od dobavitelja, da se preveri ustreznost dokumentacije in vseh elementov, ki naj bi bili v paketu (kabli ipd.), izvajamo pa tudi random 'štih probe', kjer to preverjamo tudi pri artiklih, kjer naj bi dejansko bilo vse noter, pa se kdaj izkaže, da ni.
In pa tudi za vse nakupe znotraj EU velja direktiva (implementirana na ravni nacionalnih zakonodaj), ki kupcem za nakupe prek spleta omogoča vračilo blaga brez dodatnih stroškov za kupca. Torej tudi, če kaj kupite iz Nemčije, vam je dolžan prodajalec povrniti stroške za pošiljanje blaga nazaj k njim. Ta direktiva je namenjena ravno temu, da so nakupi prek spleta za kupca varni in brez skrbi; če naročiš nekaj in ti ni všeč, lahko vrneš, brez stroškov. In seveda neuporabljeno.
Vsi drugi artikli, kjer je embalaža poškodovana ali nepopolna, oziroma artikli kažejo sledi uporabe gredo v oddelek 'Vrnjeni artikli', kjer je pri vsakem točno zapisano, kaj je pomanjkljivo. Določene artikle se odpre pri prevzemu od dobavitelja, da se preveri ustreznost dokumentacije in vseh elementov, ki naj bi bili v paketu (kabli ipd.), izvajamo pa tudi random 'štih probe', kjer to preverjamo tudi pri artiklih, kjer naj bi dejansko bilo vse noter, pa se kdaj izkaže, da ni.
In pa tudi za vse nakupe znotraj EU velja direktiva (implementirana na ravni nacionalnih zakonodaj), ki kupcem za nakupe prek spleta omogoča vračilo blaga brez dodatnih stroškov za kupca. Torej tudi, če kaj kupite iz Nemčije, vam je dolžan prodajalec povrniti stroške za pošiljanje blaga nazaj k njim. Ta direktiva je namenjena ravno temu, da so nakupi prek spleta za kupca varni in brez skrbi; če naročiš nekaj in ti ni všeč, lahko vrneš, brez stroškov. In seveda neuporabljeno.
kmetek ::
Miha: "neuporabljeno", kaj pa folk dela? Kupi procesor, strga škatlo (morda jo še stran vrže), navije proc do amena in ker se mu ne navije dovolj (nima dovolj dolgega) ga seveda želi vrniti. Zdaj pa prodaj tak procesor. Ali kake štorije pri kakih Plazma TV recimo ipd....
Kakor pravi Okapi: uvesti restocking fee. Računalniška roba niso cunje ali obutev, Zakon je bil pisan pred uvedbo računalniških spletnih trgovin in zato ni dober. Nalijmo si čistega vina vsi; kupci in prodajalci. Ne izkoriščat sistema, karma pa to?
Kakor pravi Okapi: uvesti restocking fee. Računalniška roba niso cunje ali obutev, Zakon je bil pisan pred uvedbo računalniških spletnih trgovin in zato ni dober. Nalijmo si čistega vina vsi; kupci in prodajalci. Ne izkoriščat sistema, karma pa to?
sh1t41 ::
Sam sem pred kratkim kupil RAM pri MV. Ko sem odprl paket sem opazil da je embalaža RAMa že odprta. Oziroma odrezano po perforirani nalepki. To me je sicer neprijetno presenetilo, ker sem do sedaj vedno vse dobival original zapakirano. Sicer sem potem RAM vstavil v računalnik in testiral toliko da sem ugotovil da deluje BP.
MihaPR: Resnično bi morali podučiti te vaše referente da ne odpirajo produktov če je serijska številka in vse ostalo vidno na embalaži. S tem da se produkt jasno vidi skozi prozorno plastiko. V slučaju da mi RAMi ne bi delovali bi vse skupaj poslal nazaj, vi bi pa dobili en zelo neprijazen klic v stilu "kaj se greste". Pazljivo torej...
MihaPR: Resnično bi morali podučiti te vaše referente da ne odpirajo produktov če je serijska številka in vse ostalo vidno na embalaži. S tem da se produkt jasno vidi skozi prozorno plastiko. V slučaju da mi RAMi ne bi delovali bi vse skupaj poslal nazaj, vi bi pa dobili en zelo neprijazen klic v stilu "kaj se greste". Pazljivo torej...
MihaPR ::
@kmetek: ne boš verjel, ampak tudi take primere smo že imeli - seveda takega artikla ne moremo vzeti nazaj in ga tudi ne, ker tudi zakonodaja to smatra kot 'rabljen' artikel.
Restocking fee bi bil pa žal v nasprotju z zakonodajo.
@sh1t41: hvala za opozorilo, bomo poskrbeli, da bo ravnanje bolj skrno.
miha @ mimovrste=)
Restocking fee bi bil pa žal v nasprotju z zakonodajo.
@sh1t41: hvala za opozorilo, bomo poskrbeli, da bo ravnanje bolj skrno.
miha @ mimovrste=)
MihaPR ::
Še dodatne informacije od naše vodje logistike:
Več ram-ov pride že od dobavitelja v škatlicah s prerezano nalepko, ker:
a) odprejo da nalepijo gor serijske številke,
b) dobijo pakirane rame v stiroporu in jih prepakirajo v plastične škatlice.
Nekatere odpremo mi na prevzemu, da se prebere serijska številka (sledljivost, garancija). Gre pa 100 % za nove artikle.
Lep vikend vsem :)
miha @ mimovrste=)
Več ram-ov pride že od dobavitelja v škatlicah s prerezano nalepko, ker:
a) odprejo da nalepijo gor serijske številke,
b) dobijo pakirane rame v stiroporu in jih prepakirajo v plastične škatlice.
Nekatere odpremo mi na prevzemu, da se prebere serijska številka (sledljivost, garancija). Gre pa 100 % za nove artikle.
Lep vikend vsem :)
miha @ mimovrste=)
antonija ::
Kako ne sprejmete nazaj? Ce nekdo pri vas kupi RAMe in moduli ne delujejo (neglede na embalazo), jih morate vzet nazaj vsaj zaradi garancije.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.
VidKo ::
Pakirani rami v stiroporu so samo pri najcenejših modelih (in le-ti so ponavadi brez serijskih številk). Vsi ostali srednjega in višjega cenovnega razreda so pakirani v plastičnih škatlicah s strani proizvajalca ter originalno zapečateni. Pa tudi serijska št. je lepo vidna in škatlic ni potrebno odpirati!
Dal sem že kar nekaj tehnične robe skozi, in niti enkrat nisem rabil odpirati embalaže, da sem prišel do serijske številke.
Dal sem že kar nekaj tehnične robe skozi, in niti enkrat nisem rabil odpirati embalaže, da sem prišel do serijske številke.
http://www.commit.si
spletna računalniška trgovina za overclockerje, gamerje in modderje
spletna računalniška trgovina za overclockerje, gamerje in modderje
Zgodovina sprememb…
- spremenil: VidKo ()
mihco ::
MihaPR ::
@antonija: nedelujočo oziroma pokvarjeno robo seveda sprejmemo nazaj, vendar to spada pod postopek garancije - vse takšne artikle pošljemo v pregled ustreznim servisom, ki artikel popravijo ali ga zamenjajo z enakovrednim novim. Gre pa za drug postopek kot vračilo artikla (brez razloga).
@VidKo: včasih je treba embalažo odpreti že zaradi tega, ker čitalci črtnih kod ne zmorejo prebrati skozi plastiko (ki je včasih tudi zatemnjena oziroma ne popolno prosojna).
Če koga še kaj zanima, smo seveda na voljo, tudi tu na forumu :)
M.
@VidKo: včasih je treba embalažo odpreti že zaradi tega, ker čitalci črtnih kod ne zmorejo prebrati skozi plastiko (ki je včasih tudi zatemnjena oziroma ne popolno prosojna).
Če koga še kaj zanima, smo seveda na voljo, tudi tu na forumu :)
M.
<a href="http://www.twitter.com/miharejc">@miharejc
</a> za <a href="http://www.twitter.com/mimovrste">
@mimovrste=)</a>
</a> za <a href="http://www.twitter.com/mimovrste">
@mimovrste=)</a>
demon#666 ::
Da ne odpiram nove teme, vidim da imate tukaj kar nekaj izkušenj. V soboto sem naročil pri enaa mp4 predvajalnik (rok dostave je bil 2 dni!) in ko sem v torek povprašal za točen datum, sem dobil odgovor, da bo odposlano včeraj, četrtek 28.4. (prejel nisem nobenega maila ali SMS ko je bilo obljubljeno). Danes pa sem pogledal na moj račun pri enaa in so dobavni rok spremenili na 4 dni.
Zanima me, če lahko naročilo še vedno prekličem, čeprav v spošnih pogojih piše:
Da pa ostanem na topicu, vsekakor spreminjanje dobavnega roka ni pohvala.
Zanima me, če lahko naročilo še vedno prekličem, čeprav v spošnih pogojih piše:
Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v izvedbi.. Preklicat pa imam namen, ker jutri odputujem in sem želel imeti to s seboj, vidim pa da ne bo nič. Hvala za odgovor
Da pa ostanem na topicu, vsekakor spreminjanje dobavnega roka ni pohvala.
Sabertooth Z87|4670K|8GB|840 PRO 256GB|
R9 270X WindForce|Seasonic 660|Define R3
R9 270X WindForce|Seasonic 660|Define R3
amacar ::
Tudi meni se je na enaa zgodila podobna zadeva. Prejšnji petek sem naročil, rok dobave je bil 1-2 dni. Prepričan sem bil, da bom v tem tednu dobil, čeprav so bili vmes prazniki. Danes dobim mail, da je rok dobave spremenjen na 7 dni. Dopisano je, da zadeva pride v torek, ter upam, da se bodo res držali roka.
Da še dodam: demon#666, jaz imam v mailu dopisano, a lahko naročilo storniram, al iga spremenim, tako da poglej mail, mogoče imaš kje pod spam.
Da še dodam: demon#666, jaz imam v mailu dopisano, a lahko naročilo storniram, al iga spremenim, tako da poglej mail, mogoče imaš kje pod spam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: amacar ()
demon#666 ::
Sem prečekiral, ni nikjer dopisano. Sej mi niso niti poslali maila, da so spremenili rok dostave.
Kakorkoli jim bom napisal mail za preklic, če pa to ne bo mogoče bom paket sprejel in jim ga poslal nazaj (saj v 14 dneh imam to pravico nardit).
Kakorkoli jim bom napisal mail za preklic, če pa to ne bo mogoče bom paket sprejel in jim ga poslal nazaj (saj v 14 dneh imam to pravico nardit).
Sabertooth Z87|4670K|8GB|840 PRO 256GB|
R9 270X WindForce|Seasonic 660|Define R3
R9 270X WindForce|Seasonic 660|Define R3
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Spletna trgovina Comshop (izkušnje...) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 23574 (10198) | Ganon |
⊘ | AGT računalniki (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Kaj kupiti | 140457 (79997) | kuglvinkl |
» | spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 4 … 13 14 15 16 )Oddelek: Kaj kupiti | 121359 (52700) | r3dkv1c4 |
» | Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Kaj kupiti | 33269 (22111) | cholt45 |