Forum » Kaj kupiti » Pritožbe in pohvale računalniških trgovin
Pritožbe in pohvale računalniških trgovin
Temo vidijo: vsi

Zheegec ::
MarkoMan: Big Bang po novem ima takšen (načelni) dogovor (z bof.si), lahko ga pa tudi ne bi bilo... Potem bi pač šel v trgovino, ugotovil, da sta to različni poslovalnici in šel domov z istim izdelkom.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Snegec ::
Pravzaprav, če si kupil stvar v Internetni trgovini, bi se moral obrnit na internetno trgovino glede menjave ali reklamacije. Pač, dvigneš telefon in kličeš v Maribor ter upaš, da ti bo nekdo dvignil slušalko oz. še boljše, napišeš jim e-pošto ali pisni dopis. Če je dopis pised, so ti primorani v 8ih dneh odgovoriti. Vedno pa lahko zapakiraš in pošlješ nazaj, ter navedeš v kakšnem stanju je prišel paket.
Tak paket kot si ga najbrž dobil, je pred teboj najverjetneje:
a) ležal na polici ali v skladišču predolgo časa, ter sta ga načela zob časa in zračnega pritiska
b) z njim so prodajalci internetne trgovine igrali nogomet
c) z njim so poštni delavci v paketnem centru igrali košarko
d) vrnila stranka, v takem stanju, ker ji ni bila všeč svetloba, ki jo MP3 oddaja, strici so ji namreč povedali, da lahko dobi kožnega raka zaradi tega
Več kot očitno je, da so s teboj in tvojim kupljenim izdelkom trgovci in serviserji ravnali pravilno in korektno, ravno tako se je odvijal servisni oz. reklamacijski postopek. Ampak vseeno si ti tukaj, se pizdiš nad napačnimi ljudmi.
Nekako takole bi načeloma lahko izgledalo tvoje poročilo.
/sarcasm on
/sarcasm off
Btw.. če rabiš delujoč 1GB Canyon MP3 predvajalnik, ti ga skorajda podarim, za borih 20€. Zadnjič ko sem preverjal, je še deloval, je pa originalno zapakiran in ni potolčen ali poškodovan. Če bi ti slučajno crknil, se prosim obrni na pooblaščenega serviserja (le-ta je naveden na garancijskem listu).
Pa hvala za pozornost.
P.S.: Vem da bo OmegaBlue ali pa kdo drug pobrisal tale post, ampak.. bogami, kar odleglo mi je tole vse spisat :) Kot katarza od frustracije v službi med tednom.
Tak paket kot si ga najbrž dobil, je pred teboj najverjetneje:
a) ležal na polici ali v skladišču predolgo časa, ter sta ga načela zob časa in zračnega pritiska
b) z njim so prodajalci internetne trgovine igrali nogomet
c) z njim so poštni delavci v paketnem centru igrali košarko
d) vrnila stranka, v takem stanju, ker ji ni bila všeč svetloba, ki jo MP3 oddaja, strici so ji namreč povedali, da lahko dobi kožnega raka zaradi tega
Več kot očitno je, da so s teboj in tvojim kupljenim izdelkom trgovci in serviserji ravnali pravilno in korektno, ravno tako se je odvijal servisni oz. reklamacijski postopek. Ampak vseeno si ti tukaj, se pizdiš nad napačnimi ljudmi.
Nekako takole bi načeloma lahko izgledalo tvoje poročilo.
/sarcasm on
Dne 14.11.2007 sem v Internetni trgovini Comshopa kupil MP3 predvajalnik, neka jajca, ker sestri/pički/sosedi nočem dajati za darilo predragih stvari, tako ali tako koza neumna vse pokvari.
Ko sem na dan prejetja paketa pobaral poštarja, mi je le-ta izročil neko skrupucalo, zavito v polomljeni/poškodovani embalaži, ampak sem jo navkljub sumljivemu izgledu sprejel. Upal sem na poštenost prodajalcev preko interneta.
Ampak sem se zmotil, ne samo, da je bila škatla v hujšem stanju kot London po celonočnem bombardiranju z švabskimi bombniki, tudi jajca od MP3 predvajalnika niso delovala. Pička jim materina kurci v Internetni trgovini. Nategnili so me kot elastiko v hlačah, jebat sem jim hotel matere in sestre, ampak sem se po treznem premisleku odločil, da stvar nesem reklamirati v napačno ustanovo. Namenil sem se v Comtron Servis, kjer so mi, bognedaj postregli z krožnikom prijaznosti in ščepcem ustrežljivosti ter potrdili, da MP3 predvajalnik zares ne deluje.
Potem sem odšel še v trgovino in še njim utrujal za brezveze. Ko so me imeli poln kurac, so mi sprejeli reklamacijo (o takojšni zamenjavi niso hoteli slišati niti besedice, da si upajo boga jim) in mi zagotovili, da me pokličejo ko bo zadeva rešena.
Minilo je že dve uri, pa me še noben ni obvestil o poteku. Da jim jebem ježe na sto načinov. Odličil sem se, da grem še na slo-tech malce podpirati mojo žalostno zgodbo. Odzivi so enkratni. Tale Comtron ali Comshop, kdove kakšni sumljivi podjetji to sta, ima veliko ljudi na pikah, noben sploh ne zaupa tem kretenom. Pridružil se bom hordi dlakocepcev in neotesancev in bojkotiral Comtronove izdelke.
/sarcasm off
Btw.. če rabiš delujoč 1GB Canyon MP3 predvajalnik, ti ga skorajda podarim, za borih 20€. Zadnjič ko sem preverjal, je še deloval, je pa originalno zapakiran in ni potolčen ali poškodovan. Če bi ti slučajno crknil, se prosim obrni na pooblaščenega serviserja (le-ta je naveden na garancijskem listu).
Pa hvala za pozornost.
P.S.: Vem da bo OmegaBlue ali pa kdo drug pobrisal tale post, ampak.. bogami, kar odleglo mi je tole vse spisat :) Kot katarza od frustracije v službi med tednom.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

MarkoMan ::
Zabavno snegec, ni kej
Pa v bistvu si se kar zadel....na nek nacin. Mi je pa hecn kolk ste zapel za to da sem sel v stacuno. Meni je comshop.si in comshop eno in isto. Seveda so mojo nevednost poducili. E pa ucim svaki dan u svakom pogledu.....pa to da sem sel tezit?? Vem da to vecina pocne, kupec kralj pato, js osebno NIKOLI ne krivim zaposlenih za politiko firme. Zato je pa forum da javno poves in streses jezo, js mislim da upraviceno na tistega ki je kriv. In to COMshit
Bistvo se mi se vedno zdi v tem, da je Izdelek bil uporabljen (skatla je bila se v najboljsem stanju, to kar je bilo notri je bilo zalostno) in za nameček nedelujoč. Se pravi kvaliteta storitve je bila -10. Hecn, da tega pa nobeden ne komentira. Ocitno je praksa, da dobite odprte skatle, z ocitno ze uporabljenimi stvarmi al kaj? ...in vas to ne moti? To se mi je do sedaj zgodilo samo pri comshitu. Ker je konkurenca huda na tem področju, sem se odločil bojkotirat vse firme ki se začnejo na COM in k temu pozivam tudi vse ostale
Tolk o tem js mam dost. Pa nobene podpore, mislm ej. Tut pritozeval se ne bom vec.
Edit: sam sem delal v Leclercu. Katastrofa kako se ljudje obnasajo. Ampak pa nikoli nisem branil stacune, ce so imeli kupci prav. Recmo k je leclerc zavajal s napisi cen, k je zavedu tut mene k sem tam delal vec let....Osebno se mi je zamerilo delati z ljudmi. Katastrofa kaka kultura je v sloveniji. Tko da svaka cast vsem, ki opravljate delo z ljudmi.

Bistvo se mi se vedno zdi v tem, da je Izdelek bil uporabljen (skatla je bila se v najboljsem stanju, to kar je bilo notri je bilo zalostno) in za nameček nedelujoč. Se pravi kvaliteta storitve je bila -10. Hecn, da tega pa nobeden ne komentira. Ocitno je praksa, da dobite odprte skatle, z ocitno ze uporabljenimi stvarmi al kaj? ...in vas to ne moti? To se mi je do sedaj zgodilo samo pri comshitu. Ker je konkurenca huda na tem področju, sem se odločil bojkotirat vse firme ki se začnejo na COM in k temu pozivam tudi vse ostale

Tolk o tem js mam dost. Pa nobene podpore, mislm ej. Tut pritozeval se ne bom vec.

Edit: sam sem delal v Leclercu. Katastrofa kako se ljudje obnasajo. Ampak pa nikoli nisem branil stacune, ce so imeli kupci prav. Recmo k je leclerc zavajal s napisi cen, k je zavedu tut mene k sem tam delal vec let....Osebno se mi je zamerilo delati z ljudmi. Katastrofa kaka kultura je v sloveniji. Tko da svaka cast vsem, ki opravljate delo z ljudmi.
vsak zacetek in zacetnik je tezek
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MarkoMan ()

maXo ::
pri comtronu - comshopu kupim samo če je nuja, kakšne cd/dvdje, pa to takrat ko res nebo daleč okoli dobene druge rač trgovine...žal so mi zelo nesimpatični (obnašanje, olika...)
LP!
LP!

TRIROG ::
kar se tice comshopa.si me zanima ali imajo moznost osebnega prevzema stvari ... če jo imajo je to verjetno v trgovini v btc-ju ... o zamenjavi očitno nedelujočega artikla sploh ne bom zgubljal besed ... ja je treba speljat postopek skozi ?!?!?! ja halo ... človek ti je plačal za to stvar .... seveda zakon ti omogoča da v primeru uveljavljanja stvarne napake odgovoriš v roku 8 dni .... ampak a je to treba izkoristiti do amena ... ali je za sloves trgovca nedelujočo stvar bolje zamenjati takoj in žeti pohvalo za odzivnost ... razmislite o tem Trgovci ...
moti me da se vsaka kritika trgovine tukaj vrne kot ... sam res kaj si pa ta kupec misli da je ... ker pač naši prodajalci niso dovolj zreli da bi ugotovili da so tam zato da bodo prodali in ne zato da bi se dolgočasili ...
vččasih so bili trgovni plačani po prometu ... kar se mene tiči bi moralo biti tako tudi danes ... pa bi se nivo storitev marsikje dvignil ... ko lenim trgovcem nihče nebi več riti podpiral ... ampak bi se morali marsikaj naučiti zato da bi prodali ... in biti konkurenčni ... kar prodajalci v comshopu DEFINITIVNO NISO!
za rezliko od onih etažo nižje v GA ... kjer nisi več kot minuto sam pri neki x praravi in te pobarajo če ti lahko kako pomagajo ..oni v comshopu pa se raje po telefonu pogovarjajo da so prišli v službo in šefu razlagajo zakaj so zamudili ... in to pred stranko ki čaka na postrežbo ....
moti me da se vsaka kritika trgovine tukaj vrne kot ... sam res kaj si pa ta kupec misli da je ... ker pač naši prodajalci niso dovolj zreli da bi ugotovili da so tam zato da bodo prodali in ne zato da bi se dolgočasili ...
vččasih so bili trgovni plačani po prometu ... kar se mene tiči bi moralo biti tako tudi danes ... pa bi se nivo storitev marsikje dvignil ... ko lenim trgovcem nihče nebi več riti podpiral ... ampak bi se morali marsikaj naučiti zato da bi prodali ... in biti konkurenčni ... kar prodajalci v comshopu DEFINITIVNO NISO!
za rezliko od onih etažo nižje v GA ... kjer nisi več kot minuto sam pri neki x praravi in te pobarajo če ti lahko kako pomagajo ..oni v comshopu pa se raje po telefonu pogovarjajo da so prišli v službo in šefu razlagajo zakaj so zamudili ... in to pred stranko ki čaka na postrežbo ....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TRIROG ()

Snegec ::
@Trirog
Za to bi morda moral povprašati njihovega nadrejenega. Zakaj ga pravzaprav zanima čemu so zamudili v službo, pred stranko, ki čaka na postrežbo.
Sem prepričan, da vsi ki kdaj kaj zamudimo (pa naj bo to v službo, k zobozdravniku ali pa pred strelski vod) hočemo le-to spodletelost v našem sijajnem CV-ju čimprej pomest pod preprogo in začet delat.
Ko zamudiš, ne pomaga nobeno opravičilo zakaj si zamudil in kaj opravičuje tvoj nenapovedan izostanek. Edino kar ga popravi, je da se takoj lotiš dela, ki bi ga moral opravljati vestno in točno. Še nadaljne zamujanje je pa samo še poglabljanje svoje luknje v katero si padel.
Glede osebnega prevzema pa pač, povprašaj :) Najverjetneje, ti lahko tvoje naročilo pošljejo v katero izmed poslovalnic po tvoji zbiri. Ampak če je temu tako, potem to ni več internetno naročilo/nakup.
@MarkoMan
Ampak ravno to počneš. Kriviš zaposlene v tem podjetju. Izpostavil si delavce Comtron Servisa in Comshopa v Hali9. Nisi izpostavil delavcev Internetne trgovine. Njih si omenil samo mimogrede. Zato smo se vsi zapičli v to, ker krivdo vališ na ljudi, ki z tvojim e-naročilom najverjetneje niso imeli nič opravka in zanj niso vedeli dokler nisi prišel tja osebno.
..oni v comshopu pa se raje po telefonu pogovarjajo da so prišli v službo in šefu razlagajo zakaj so zamudili ... in to pred stranko ki čaka na postrežbo ....
Za to bi morda moral povprašati njihovega nadrejenega. Zakaj ga pravzaprav zanima čemu so zamudili v službo, pred stranko, ki čaka na postrežbo.
Sem prepričan, da vsi ki kdaj kaj zamudimo (pa naj bo to v službo, k zobozdravniku ali pa pred strelski vod) hočemo le-to spodletelost v našem sijajnem CV-ju čimprej pomest pod preprogo in začet delat.
Ko zamudiš, ne pomaga nobeno opravičilo zakaj si zamudil in kaj opravičuje tvoj nenapovedan izostanek. Edino kar ga popravi, je da se takoj lotiš dela, ki bi ga moral opravljati vestno in točno. Še nadaljne zamujanje je pa samo še poglabljanje svoje luknje v katero si padel.
Glede osebnega prevzema pa pač, povprašaj :) Najverjetneje, ti lahko tvoje naročilo pošljejo v katero izmed poslovalnic po tvoji zbiri. Ampak če je temu tako, potem to ni več internetno naročilo/nakup.
@MarkoMan
Zato je pa forum da javno poves in streses jezo, js mislim da upraviceno na tistega ki je kriv. In to COMshit
Ampak ravno to počneš. Kriviš zaposlene v tem podjetju. Izpostavil si delavce Comtron Servisa in Comshopa v Hali9. Nisi izpostavil delavcev Internetne trgovine. Njih si omenil samo mimogrede. Zato smo se vsi zapičli v to, ker krivdo vališ na ljudi, ki z tvojim e-naročilom najverjetneje niso imeli nič opravka in zanj niso vedeli dokler nisi prišel tja osebno.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

SepoX ::
Eh, če bi bil v ameriki, bi mu še pomazilili podplate zraven vljudnega opravičila, da so mu dostavili pokvarjeno robo (ne glede na to, da bi odnesel v trgovino). Je*eš, smo pač na balkanu.
V Sloveniji jim očitno paše, da ločijo pravne zadeve na internetni del in fizični del, ker jim odgovarja, da se kupci zezajo z uveljavljanjem garancije (tako del kupcev obupa in ne uveljavlja). Mislim, da so redke tiste trgovine, kjer lahko na njihov račun vrneš pokvarjen izdelek.
V Sloveniji jim očitno paše, da ločijo pravne zadeve na internetni del in fizični del, ker jim odgovarja, da se kupci zezajo z uveljavljanjem garancije (tako del kupcev obupa in ne uveljavlja). Mislim, da so redke tiste trgovine, kjer lahko na njihov račun vrneš pokvarjen izdelek.

N-E-O ::
Ima kdo kaj izkušenj z nakupovanjem v trgovini 5pik in LANinWAN?
Kupujem prenosnik in me zanimajo izkušnje kupcev. Hvala lepa.
Kupujem prenosnik in me zanimajo izkušnje kupcev. Hvala lepa.
Follow the white rabbit.

pizdarija1 ::
5pik ... sm mel problem z LCDjem ko sem ga vračal sem čakal na denar 10 dni oni pa so ta čas imeli LCD zamenjava ni prišla v poštev ker niso imeli monitorja na zalogi, da sem ga dobil sem pa čakal 2 tedna naročil sem preko interneta na njihovi strani piše 10 dni ....
Skratka v tej trgovini ne kupujem sem imel preveč težav!
Skratka v tej trgovini ne kupujem sem imel preveč težav!

N-E-O ::
Kaj pa trgovina In-Sert? Geografsko zelo oddaljena, v telefonskem imeniku je pod napisano telefonsko številko zgolj ena oseba in ne podjetje? Naj mi nekdo potrdi, da so zanesljivi.
Follow the white rabbit.

Dead_Eye ::
Ma dobro, kaj te trgovine rastejo bolj kot gobe po dežju? Vsak teden je ena one-man-band firma več... :)
The one and only

MarkoMan ::
Pohvalim Swedato, so mi precekiral sistem, zakaj ni delala grafa in zamenjal plato za 10eu + plata in odnos zelo prijazen in ustrezljiv. K po tanovem sem dobil filing da povsod pokasirajo *pcplus, mlacom* da ti zamenajo del hardwera, tudi ce kupis pri njih
vsak zacetek in zacetnik je tezek

Snegec ::
To kar si sedaj pohvalit je slišati tako zelo dvoumno.
Eno, je da hvališ trgovino, ker so ti za pavšalno ceno 10€ +ceno matične plošče naredili diagnozo in opravili servisni pregled.
Po drugi strani, pa poizkušaš opravičiti zaračunavanje za vgradnjo hardvera, kot nelojalno do svojih strank.
Eno, je da hvališ trgovino, ker so ti za pavšalno ceno 10€ +ceno matične plošče naredili diagnozo in opravili servisni pregled.
Po drugi strani, pa poizkušaš opravičiti zaračunavanje za vgradnjo hardvera, kot nelojalno do svojih strank.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

maXo ::
rajši dam 10€ prijaznemu, poštenemu .... prodajalcu, kot pa enemu ko se mu ne da pa jamra, išče izgovore, pa če prav bi blo zastonj (comshop-comtron)!!!

Ziga Dolhar ::
> Še en k bi hotu bit zastonjkar.
Še en prodajalec, ki ne mara zastonjkarjev!
(Naravni proces. Nekaterim se zdi jako sporen.)
Še en prodajalec, ki ne mara zastonjkarjev!
(Naravni proces. Nekaterim se zdi jako sporen.)
https://dolhar.si/

PacificBlue ::
Hehe..pri temle comtronu so pa res hecni..evo mi iz neznanega razloga crkne matična...kupil sem jo v celju..in ker študiram v mb-ju(tam imam tud računalnik) sem jo nesel v comtron poslovalnico(mb center-zraven modne hiše)..in pač vprašam kakšna je možnost da jo zamenjam pri njih..in vsi začudeno,da ni šans..da jo moram nest v celje,kjer sem jo kupil..povprašam še za comtron servis na tržaški(mb) in mi rečejo da niso prepričani če mi jo bodo sploh vzeli..mi dajo cifro..evo jih jaz kličem..se mi javi en tip..me kao veže na reklamacije..zvoni nekaj časa..nato prekine..kličem še enkrat..nič..in vprašam zakaj se noben ne javi..in lejga tipson mi reče da so na malci..WTF??..okej si rečem grem jaz kr osebno do njih na tržaško..grem prvo v poslovalnico, kjer me seveda zavrnejo in me pošljejo na servis..grem tja in še tam doživim enako usodo..da moram plato vrniti v celju, ker blabla(kao da jo morajo v celju, ker imajo tam tudi skladišče itd..)..v glavnem okej potem se jaz pozanimam pr kolegu(ma kao veze v comtronu) in me pokliče da naj nesem plato kr na Comtron (reklamcije) na tržaško..kjer me bo čakal en tip in mi povedal kakko in kaj..Ok jaz čist hapyy pičim na tržaško, kjer me res čaka en tip, pove da je že klical na Rm(reklamacije) in me tudi napoti tja(tam odzadaj za servisom).Tam za pultu dve hudi bejbi(kao telefonistki al kva ne vem..) pač povem za kva sem prišel ..počakam nekaj časa..in pristopi k meni en tip..me vpraša v čem je težava..mu povem da sem že govoril že z unim prejšnim tipom,da me je poslal sem..tip mi vzame matično..ga nekaj časa ni(10min)..pride nazaj mi tako potiho namigne(kao plata je nova not)..in je bilo urejeno..in to brez vsakega računa oz. garancije:)
Zanimiva dogodivščina..sam nekaj mi je pa kristalno jasno, da pr Comtronu ne kopujem ničesar več..razen potrošnega materiala:) ostali pa kakor hočte..LP
Zanimiva dogodivščina..sam nekaj mi je pa kristalno jasno, da pr Comtronu ne kopujem ničesar več..razen potrošnega materiala:) ostali pa kakor hočte..LP

Snegec ::
@Žiga:
Zastonjkarji bi potem vse zastonj +popuste +specialne ugodnosti za lojalne stranke +prioritetno postrežbo in servis. To se sprevrže ko ustrežeš zastonjkarju. Dobi občutek, da je vse zastonj. Pa če je možno, te nadleguje še po telefonu., ker si tam itak samo zato, da njim ustrežeš.
@PacificBlue:
Haha.. če so ljudje na malici, valda ne morejo dvignit telefona, lejga no, ne bit smešen zdej. Enostavno se navadi, ne kliči izven delovnega časa.
Zastonjkarji bi potem vse zastonj +popuste +specialne ugodnosti za lojalne stranke +prioritetno postrežbo in servis. To se sprevrže ko ustrežeš zastonjkarju. Dobi občutek, da je vse zastonj. Pa če je možno, te nadleguje še po telefonu., ker si tam itak samo zato, da njim ustrežeš.
@PacificBlue:
Haha.. če so ljudje na malici, valda ne morejo dvignit telefona, lejga no, ne bit smešen zdej. Enostavno se navadi, ne kliči izven delovnega časa.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

PacificBlue ::
@Snegec
Lejga ti se nauči dobro brat..pravim da tip me je vezal na Rm..v času malce..ne da bi se mu to posvetilo..
Bytheway...si ti zaposlen pr Comtronu?
Lejga ti se nauči dobro brat..pravim da tip me je vezal na Rm..v času malce..ne da bi se mu to posvetilo..
Bytheway...si ti zaposlen pr Comtronu?

Snegec ::
Lejga ti se nauči dobro brat..pravim da tip me je vezal na Rm..v času malce..ne da bi se mu to posvetilo..
Hja, Comshop pač, nič novega :)
Stranka: "Gospod, jest imam eno vprašanje, pokvaril.."
**prodajalec vskoči** 'Vežem na servis, *KLIK*'
Stranka: "Dober dan gospod, imam vprašanje glede prenosnega računalnika Toshiba, računalnik blabla itd itd.."
Servisni referent: 'Če vas zanimajo kakšne informacije v zvezi z samo prodajo oz. nakupom, ter o specifikacijah izdelka pokličite v Comshop ali pa se obrnite na pooblaščenega uvoznika/serviserja. Vas vežem v trgovino?'
Stranka: *tihe kletvice*
Go to 1.
End.
@Bellzmet, bi ti odgovoril, pa je izven tematike te teme :)
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

aljazh ::
[...] ker si tam itak samo zato, da njim ustrežeš
Am I missing something? Or have you missed your profession?

Meizu ::
Hja fak no snegec. Upam, da ti bo kdaj nuja kej kupit, pa da bo svinjsko drago in se boš prtoževal tuki, kako je vse drago. In takrat bom prišel in se svinjsko posladkal iz tebe, češ, glej ga "zastonjkarja". Fak, ti si res en težek kokos...

Snegec ::
@Aljažh:
Hm. Pravzaprav, si tam, da pomagaš čim večim naredit pravo odločitev (kaj je prava, je odvisno a hočeš stranki dobro in jo informiraš tudi če s tem pljuvaš v lastno skledo ali pa vztrajaš, na tem kaj je boljše pri tebi in kaj slabše pri konkurenci ;) ). Ko te pa en tak tepec zaposluje in ti, neka pravila bontona ne dovoljujejo fuknt slušalko dol ali pa mu rečt nej se spelje, jemlje preveč časa, ki bi ga lahko bolj koristno porabil.
Resničen primer, da ne boš mislil, da nabijam v prazno:
Stojim v trgovini z elektro materialom/zvočno opremo, prodajalec je samo eden, pač, popoldanska izmena. Pred mano je en gospod, ki na vse potankosti vpraša, ga zanima sto in en način kao in zakaj, kako bi to implementiral nekam ali drugam, morda bi bil primeren ta element, morda oni, vmes omeni še, da mu je umrla žena 8 let nazaj, pa da je upokojen pa še 10000 drugih stvari, k nimajo veze sploh. Prodajalec mirno poslušal in svetuje, 5minut.. 10minut.. pr ene 15minut..
Je očitno, da bi ga prodajalec najrajši ubil na mestu z najbolj topim predmetom, kar ga ima v predalu, ostale stranke v trgovini (7 nas je bilo) smo lahko samo zavijali z očmi - ena gospa, je celo omenila, češ a lahko to malce počaka, pa da mi pridemo na vrsto - tisti gospod, se je obrnil in ji zabrusil naj počaka, ker on da ima samo eno malenkost za vprašat.
In tak tepec je zadrževal celotno vrsto 37minut (takrat sem prišel jaz na vrsto - račun je bil narejen v 20ih sekundah - koliko so ostali čakali ne vem). Ko sem prodajalcu vmes pokazal, da nameravam kupiti samo nekaj malenkosti, mi je ustrežljivi prodajalec poskušal narediti uslugo in mi začel delat račun, takrat pa nebodi len, cepec pred mano kako, da si prodajalec upa, spustit nekoga prek vrste, saj je on prvi, zahteval direktorja, bemtil kako bo dal vse v cajtnge in jim jebal mater ker je on nek znani novinarski sodelavec itd.
Pofukanih 37 minut sem čakal, na 3 malenkosti. Na tri specifične konektorje. Ker si je neka jebena stranka vzela dopust, zato da zadržuje ostale znanja in blaga željne stranke, ter da ugodi sebi. Sej bi šel drugam, pa drugje tistih stvari niso imeli. Aka.. nisem imel druge izbire. No, ali pa če bi si naročil preko interneta in čakal 2 tedna, pa nima veze.
Ko sem nekoč naslednjič onega prodajalca vprašal, kako se je zadeva razpletla, mi je povedal, da je direktor podjetja poslušal od tistega gospoda pridigo 20 minut, predno se ga je naveličal in mu "prijazno" povedal, da ni več dobrodošel v tisti trgovini in da lahko tudi sodno pridobi odločbo o nepribliževanju.
Tolk o ljudeh, ki hočejo vse zastonj. Od nasvetov do nevem česa. Če bi mu oni prodajalec povedal, da svetovanje stane 25€ na minuto, plačljivo vnaprej, bi se oni debil hitro poslovil.
Hm. Pravzaprav, si tam, da pomagaš čim večim naredit pravo odločitev (kaj je prava, je odvisno a hočeš stranki dobro in jo informiraš tudi če s tem pljuvaš v lastno skledo ali pa vztrajaš, na tem kaj je boljše pri tebi in kaj slabše pri konkurenci ;) ). Ko te pa en tak tepec zaposluje in ti, neka pravila bontona ne dovoljujejo fuknt slušalko dol ali pa mu rečt nej se spelje, jemlje preveč časa, ki bi ga lahko bolj koristno porabil.
Resničen primer, da ne boš mislil, da nabijam v prazno:
Stojim v trgovini z elektro materialom/zvočno opremo, prodajalec je samo eden, pač, popoldanska izmena. Pred mano je en gospod, ki na vse potankosti vpraša, ga zanima sto in en način kao in zakaj, kako bi to implementiral nekam ali drugam, morda bi bil primeren ta element, morda oni, vmes omeni še, da mu je umrla žena 8 let nazaj, pa da je upokojen pa še 10000 drugih stvari, k nimajo veze sploh. Prodajalec mirno poslušal in svetuje, 5minut.. 10minut.. pr ene 15minut..
Je očitno, da bi ga prodajalec najrajši ubil na mestu z najbolj topim predmetom, kar ga ima v predalu, ostale stranke v trgovini (7 nas je bilo) smo lahko samo zavijali z očmi - ena gospa, je celo omenila, češ a lahko to malce počaka, pa da mi pridemo na vrsto - tisti gospod, se je obrnil in ji zabrusil naj počaka, ker on da ima samo eno malenkost za vprašat.
In tak tepec je zadrževal celotno vrsto 37minut (takrat sem prišel jaz na vrsto - račun je bil narejen v 20ih sekundah - koliko so ostali čakali ne vem). Ko sem prodajalcu vmes pokazal, da nameravam kupiti samo nekaj malenkosti, mi je ustrežljivi prodajalec poskušal narediti uslugo in mi začel delat račun, takrat pa nebodi len, cepec pred mano kako, da si prodajalec upa, spustit nekoga prek vrste, saj je on prvi, zahteval direktorja, bemtil kako bo dal vse v cajtnge in jim jebal mater ker je on nek znani novinarski sodelavec itd.
Pofukanih 37 minut sem čakal, na 3 malenkosti. Na tri specifične konektorje. Ker si je neka jebena stranka vzela dopust, zato da zadržuje ostale znanja in blaga željne stranke, ter da ugodi sebi. Sej bi šel drugam, pa drugje tistih stvari niso imeli. Aka.. nisem imel druge izbire. No, ali pa če bi si naročil preko interneta in čakal 2 tedna, pa nima veze.
Ko sem nekoč naslednjič onega prodajalca vprašal, kako se je zadeva razpletla, mi je povedal, da je direktor podjetja poslušal od tistega gospoda pridigo 20 minut, predno se ga je naveličal in mu "prijazno" povedal, da ni več dobrodošel v tisti trgovini in da lahko tudi sodno pridobi odločbo o nepribliževanju.
Tolk o ljudeh, ki hočejo vse zastonj. Od nasvetov do nevem česa. Če bi mu oni prodajalec povedal, da svetovanje stane 25€ na minuto, plačljivo vnaprej, bi se oni debil hitro poslovil.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

SepoX ::
No in kje je tu problem?
Resda ste bili vsi jezni na tega upokojenca, a ni pa nihče pomislil, da bi sku*cal trgovino, ker ima samo enega prodajalca zaposlenega. Sploh pa je prodajalec opravljal to, za kar je plačan. Če bi bil plačan po prometu, bi bila druga zgodba in bi se verjetno že naučil raznih sposobnosti kako na prijazen način hitro obdelati take kupce.
Če bi bil direktor kerlc, bi lastoročno šel pomagat prodajalcu, če je videl da je nastala taka situacija. Ampak to so itak pobožne želje...
Resda ste bili vsi jezni na tega upokojenca, a ni pa nihče pomislil, da bi sku*cal trgovino, ker ima samo enega prodajalca zaposlenega. Sploh pa je prodajalec opravljal to, za kar je plačan. Če bi bil plačan po prometu, bi bila druga zgodba in bi se verjetno že naučil raznih sposobnosti kako na prijazen način hitro obdelati take kupce.
Če bi bil direktor kerlc, bi lastoročno šel pomagat prodajalcu, če je videl da je nastala taka situacija. Ampak to so itak pobožne želje...

Bellzmet ::
@snegec
da lahko tudi sodno pridobi odločbo o nepribliževanju. ja VALDA...pa koga ti tle nategujes!:)
Zihr je pa zate tale izmišljen direktor pravi idol....pa čeprav "živi" samo v tvoji glavi.
Pa upam, da boš prebral tole preden kdo zbriše. Se mi res ne da pisati še kaj drugega zraven, da bi potem za moderatorje zgledalo on-topic.
Svašta!
da lahko tudi sodno pridobi odločbo o nepribliževanju. ja VALDA...pa koga ti tle nategujes!:)
Zihr je pa zate tale izmišljen direktor pravi idol....pa čeprav "živi" samo v tvoji glavi.
Pa upam, da boš prebral tole preden kdo zbriše. Se mi res ne da pisati še kaj drugega zraven, da bi potem za moderatorje zgledalo on-topic.
Svašta!

Snegec ::
Zihr je pa zate tale izmišljen direktor pravi idol
Ne, ni idol, ker sem takega direktorja že imel v prejšnji zaposlitvi. Pač, v manjših firmah imajo lastniki veliko več moči kot v večjih. Vključno z metanjem debilov čez vrata na cesto oz. nadiranje strank nazaj, ko le-te pridejo v zlorabljajoč položaj.
Le kje je sindikat za zaščito prodajnih delavcev...
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

aljazh ::
Če bi tisti prodajalec poznal nekaj psiholoških prijemov, bi lahko rešil situacijo tako, da bi bili vsi zadovoljni.


Snegec ::
Jah, ne vem kakšno šolanje je imel. Pač, primer, tudi meni se dogajajo neprijetnosti, pa ne grem za vsako malenkost jokat na tale forum.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Vlady ::
Glih prejle si, pa če ne jokaš v eno smer, pa jokaš iz druge smeri, kolk ste prodajalci bogi. A ko pa stranko nategnete 100 na uro je pa lepo? Sem delal v trgovini, vem kako se dela. Smo nategovali kolikor se je dalo a kaj kurc ko na koncu od tega nisem imel sam nič, ampak samo šef. Zato sem pa zadnje mesece delal bolj kot ne strankam v dobro in ko sem videl nekoga, ki je že kupoval pri nas, sem mu raje prodajal novejšo robo kot pa staro. Pa me je bolil za šefa in za vse.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

Snegec ::
A ko pa stranko nategnete 100 na uro je pa lepo? Sem delal v trgovini, vem kako se dela.
Očitno, si ti tako delal, ne kaže pa, da to počenmo tudi ostali prodajalci. Ne generaliziraj.
Jest od tega, da stranko "na suho" nategnem nimam nič. Torej, zakaj bi to počel? Mi daš kak dober razlog lahko? Pa to, da "ker to lahko narediš" ni dovolj dober razlog.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Zheegec ::
Ja kje si pa to delal... Jaz sploh ne bi moral delati v takšnih pogojih, da se dejansko lažeš (=nateguješ) pri svojem delu. Ne vem, kako politiki to zmorejo :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Snegec ::
Alien: Vsak idealen prodajalec, bi prodajal samo stvari preko podjetja kjer je zaposlen, pa četudi pomeni, da bi stvar naročil pri konkurenci. Na računu bi pisalo IdealnoPodjetje d.o.o. in ne Konkurenca d.o.o., as simple as that. Ampak je veliko lažje, tako za prodajalca in kupca, povedati "stvar dobite pri Konkurenci d.o.o., kjer boste lahko stvar tudi preizkusili, takoj ko pridete tja, ali pa upati, da bo stranka prišla nazaj v danem roku, ko boš lahko le-to blago sam dobavil.
Očitno je, da kupci cenijo odkritost. Naši nadrejeni bi to sicer veliko slabše vzeli, če bi vedeli, da pravzaprav prodajni referentje usmerjajo kupce h konkurenci, pa če stranka pride pa naslednje leto pokupi pol trgovine, boš ti še vedno v slabi luči. Ker stvari, ki jo prodajaš, kupcu nisi prodal. Plačan si, da stvar prodaš. Tisto tam pri tebi na polici.
Očitno je, da kupci cenijo odkritost. Naši nadrejeni bi to sicer veliko slabše vzeli, če bi vedeli, da pravzaprav prodajni referentje usmerjajo kupce h konkurenci, pa če stranka pride pa naslednje leto pokupi pol trgovine, boš ti še vedno v slabi luči. Ker stvari, ki jo prodajaš, kupcu nisi prodal. Plačan si, da stvar prodaš. Tisto tam pri tebi na polici.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

miteq ::
Zanima me, če ima kdo kakršnekoli izkušnje s spletno trgovino HERMES ? Imajo nekaj dobrih in poceni prenosnikov, pa sem malo skeptičen...

Jakka ::
Sem kupil prenosnik pri Hermesnovi. Je taka pisarniška štacuna, tudi delovni čas imajo temu primeren. Zato se splača prej poklicat ter vse zmenit preko telefona, nato pa iti tja po robo. Plačaš pa po predračunu ali z gotovino.
Bil zadovoljen, pa zelo prijazne prodajalke.
Bil zadovoljen, pa zelo prijazne prodajalke.


MarkoMan ::
To da ti NE zaracunajo vgradnje dojemam kot dodatna pondba. Pac konkurenca je velka in v cena ni prevec razlike, tko da..... Nisem pa rekel da je nelojalna konkurenca, to je pac politika trgovine... Neka, zard mene, saj js tm po veeliki vrjetnosti ne bom kupoval.
S Swedato imam ze zgodovino....vselej pozitivni razplet...in se poceni so. Edino internetno stran bi lahko naredili bolj privlacno.
S Swedato imam ze zgodovino....vselej pozitivni razplet...in se poceni so. Edino internetno stran bi lahko naredili bolj privlacno.
vsak zacetek in zacetnik je tezek

N-E-O ::
Js se pa zanimam za nakup prenosnika prek mimovrste. Rok dobave naj bi bil cca 5 dni - ali je možno, da se lahko ta rok zavleče? Kakšne so vaše izkušnje s tem?
Follow the white rabbit.

maXo ::
-->N-E-O
redno kupujem pri mimovrste, do zdaj še je prišlo zmeraj vse v danem roku, ponavadi pa po dveh dneh od naročila (danes naročiš v četrtek te že čaka doma).
enkrat sem imel reklamacijo diska, je prišel njihov kurirček, prevzel paket in po cca 7 dneh sem dobil nazaj novega, poštnino pa so poravnali oni-pošteno!
LP, Sašo!
redno kupujem pri mimovrste, do zdaj še je prišlo zmeraj vse v danem roku, ponavadi pa po dveh dneh od naročila (danes naročiš v četrtek te že čaka doma).
enkrat sem imel reklamacijo diska, je prišel njihov kurirček, prevzel paket in po cca 7 dneh sem dobil nazaj novega, poštnino pa so poravnali oni-pošteno!
LP, Sašo!

skrinjar ::
Mene pa zanima kako naj napolnim toner. Zdaj imam Canon LBP-1200 z originalnim tonerjem(zdaj je prazen) in me zanima ali naj si kupim prah? Thanks

tony1 ::
Skrinjar: vsebina tonerja je ena kancerogena svinjarija, tako da na take ideje kar pozabi.
Če je prvič prazen, ga lahko daš komu, ki to dela, ponovno napolniti, prav veliko manj od novega pa ne bo stalo - tega boš še najceneje dobil v kakšni internetni trgovini.
Če je prvič prazen, ga lahko daš komu, ki to dela, ponovno napolniti, prav veliko manj od novega pa ne bo stalo - tega boš še najceneje dobil v kakšni internetni trgovini.

TOP ::
Ja Demis ima recimo na grafe 1 leto garancije,zakaj.Zato,ker sami kupujejo izdelke v AUS in prodajajo pri nas.Tip me je prepričeval,da imajo vse grafe 1 leto garancije.In ko sem mu dokazal,da ni res se je začel nekaj zgovarjat na elektroniko.Potem sem mu povedal,da so isti,ki sami kupujejo robo,je tip sam tiho bil.Jaz tam osebno ne bi kupu.

primzi5 ::
ja, kaj če dobim na demise.si 2 leti garancije pri grafi, in vso ostalo garancijo je vredI??
kaj zdej a je kdo že kej kupu pr demise.si , nej kupm tm al ne ?
kkakšne so izkušnje?
če grem prej vse dele pogledat, je pol vredu ? (če je zraven vsa garancija)
prosim povejte mi, ne zahajat na druge teme...
kaj zdej a je kdo že kej kupu pr demise.si , nej kupm tm al ne ?
kkakšne so izkušnje?
če grem prej vse dele pogledat, je pol vredu ? (če je zraven vsa garancija)
prosim povejte mi, ne zahajat na druge teme...


N-E-O ::
Pozna kdo trgovino Laptop-shop?
Namreč bil sem že tik pred tem, da kupim prenosnik na mimovrste: tukaj
in sem potem našel za dobrih 130eur nižjo ceno za isti prenosnik na laptop-shop. Gre za ista modela (vsaj piše tako), vendar je potrebno v primeru laptop-shop plačati predračun in šele nato se izvede naročilo.
Namreč bil sem že tik pred tem, da kupim prenosnik na mimovrste: tukaj
in sem potem našel za dobrih 130eur nižjo ceno za isti prenosnik na laptop-shop. Gre za ista modela (vsaj piše tako), vendar je potrebno v primeru laptop-shop plačati predračun in šele nato se izvede naročilo.
Follow the white rabbit.

Woor ::
Pozdravljeni vsi skupaj!
Mene zanima katero racunlanisko trgovino bi priporocali v Mariboru. Zadnji racunalnik sem kupil v Comtronu... ne najdem besed da bi opisal to polomijo... racunalnik je bil veckrat na servisu po dva tedna zaradi slabo priklopljenega kabla na graficno in podobno dolocenih stvari niso znali nikoli popraviti. Torej zanima me katero trgovino bi priporocali, kjer je delovna sila malo bol strokovna. Se pravi zna svetovati, popraviti in se ne vedejo kot da sem jim odvec... Vredo bi blo tudi ce bi cena bla ugodna:) Hvala za odgovore!
Mene zanima katero racunlanisko trgovino bi priporocali v Mariboru. Zadnji racunalnik sem kupil v Comtronu... ne najdem besed da bi opisal to polomijo... racunalnik je bil veckrat na servisu po dva tedna zaradi slabo priklopljenega kabla na graficno in podobno dolocenih stvari niso znali nikoli popraviti. Torej zanima me katero trgovino bi priporocali, kjer je delovna sila malo bol strokovna. Se pravi zna svetovati, popraviti in se ne vedejo kot da sem jim odvec... Vredo bi blo tudi ce bi cena bla ugodna:) Hvala za odgovore!
I'm not No1, but 2nd place is good enough.

TESKAn ::
Ah, spet malo rantanja čez Mlacom. Računalnik gre na popravilo teden pred iztekom garancije na sestavljen računalnik - vsake toliko je zmrznil, ob restartu pa samo žalostno piskal. Glede na piske sem sumil RAM, so rekli, da bodo pogledali, pretestirali in še sčistili. Rečemo OK. Računalnik pride nazaj po par tednih, nekaj časa dela lepo, potem se spet pojavijo simptomi. Dost je, vzamem izvijač in odprem zadevo - noter pa me kljub (plačanemu) čiščenju čaka prah povsod, najlepši je pa bil hladilnik za procesor, na katerem je bilo še zmeraj par mm prahu od dvoletnega delovanja. Pomislim nekaj grdega o servisu, vzamem sesalec in sčistim notranjost, vzamem ven še napajalnik in ga odrešim prahu, sestavim nazaj in še diagnosticiram problem (pokvarjena palčka RAMa). Vse skupaj, odpiranje škatle, snemanje ventilatorja z hladilnika, čiščenje notranjosti, odmontiranje napajalnika, čiščenje le - tega in na koncu montaža vsega skupaj nazaj in diagnoza pokvarjenega RAMa mi je vzelo malce več kot pol ure. Na servisu pa očitno, kljub temu, da so imeli računalnik pri njih nekaj tednov in da so zaračunali čiščenje(15€), računalnika niso niti odprli (na zadnjem delu ni videt, da bi nalepko kaj menjali/odstranjevali), kaj šele, da bi kaj očistili.
Največ 45 minut dela bi vzelo to enemu študentu. Ampak ne, vrli serviserji niso niti odpirali računalnika, jih pa to ni ustavilo, da ne bi zaračunali 15€ "čiščenja", ki ga ni bilo.
Lekcija, ki sem jo potegnil od tega pripetljaja je - nikoli več ne kupim sestavljenega računalnika in nikoli, res nikoli več ne bom kupoval v Mlacomu. Mogoče je res poceni, ko pa gre kaj narobe, boš najprej čakal par tednov, potem ti pa še zaračunajo nekaj, kar niso naredili.
Največ 45 minut dela bi vzelo to enemu študentu. Ampak ne, vrli serviserji niso niti odpirali računalnika, jih pa to ni ustavilo, da ne bi zaračunali 15€ "čiščenja", ki ga ni bilo.
Lekcija, ki sem jo potegnil od tega pripetljaja je - nikoli več ne kupim sestavljenega računalnika in nikoli, res nikoli več ne bom kupoval v Mlacomu. Mogoče je res poceni, ko pa gre kaj narobe, boš najprej čakal par tednov, potem ti pa še zaračunajo nekaj, kar niso naredili.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

seminal ::
@Woor
V MB mi je edino Mojatrgovina kul... Fajn prodajalec, s katerim se da vse zmenit..
Je pa na Mlinski cesti, nasproti glavne avtobusne postaje..
Vse zrihtajo, pa cene imajo tudi kul, ampak na spletni strani je všasih kakšna nepopravljena cena
V MB mi je edino Mojatrgovina kul... Fajn prodajalec, s katerim se da vse zmenit..
Je pa na Mlinski cesti, nasproti glavne avtobusne postaje..
Vse zrihtajo, pa cene imajo tudi kul, ampak na spletni strani je všasih kakšna nepopravljena cena

Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Spletna trgovina Comshop (izkušnje...) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 23625 (10249) | Ganon |
⊘ | AGT računalniki (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Kaj kupiti | 140921 (80461) | kuglvinkl |
» | spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 4 … 13 14 15 16 )Oddelek: Kaj kupiti | 121644 (52985) | r3dkv1c4 |
» | Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Kaj kupiti | 33403 (22245) | cholt45 |