» »

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Temo vidijo: vsi
««
17 / 78
»»

LjubimPeezde ::

Men se zdi preprosto hecno reči operaterki da boš zadevo itak vrnil če najdeš kakšen pixel, saj preprosto veš da vsako stvar lahko vrneš brez kakršnegakoli razloga! Bedasto je pa to da bi šel nek 24" ekran vračati recimo zaradi enega (!) mrtvega pixla ko ga še opazil ne boš razen če boš z namenom buljiv v tisti konec. Nekateri ste le preveč pedantni...
Brez zamere človek ;)

Zgodovina sprememb…

Ziga Dolhar ::

Kupec _želi_ monitor brez mrtvih pikslov.

O tem ne bomo debatirali. Kupec si lahko želi tudi kurac na sred čela. Prav.

Trgovka pravi, da ona ne bo šla pregledat monitorja. Prav.
Kupec jo opozori na možnost, da bo sam pregledal monitor, in ga v skladu z zakonsko pravico v 15 dneh vrnil [seveda, če bo šlo dejansko za prodajo na daljavo].

Trgovka ima izbiro - ali sama pregleda monitor, in ga veselo proda zadovoljnemu kupcu,
ali pa monitorja ne pregleda, a tvega stroške in nezadovoljnega kupca.

V vsakem primeru bo "na slabšem" ona - v prvem primeru za deset minut, v drugem za pol ure in ekstra stroške.

Mislim, da je Fizikalko s svojim opozorilom deloval TUDI v njeno korist.
https://dolhar.si/

Fizikalko ::

Natančno tako. In to zelo vljudno, btw.

nejcek74 ::

Da še sam malo pljunem čez distributerje hardwera, tokrat Acord, ki uvaža NEC-e.

Evo namenim se žrtvovati težko prislužen denar firme in si omislim krasnega novega neca 2690wuxi. Da ne bom škrtaril in se kasneje sekiral, se odločim za nakup v domovini, da bom lahko dostavljalcem za tak kos opreme dihal za ovratnik, predvsem pa ker se mi je mudilo.
Torej naročim monitor pri Funtechu, čez tri dni je že tam, pa še preden ga grem iskat me čaka mrzel tuš; prodajalka pove, da so dobili že odprto škatlo.
Ok grem pogledat, skupaj vzamemo ven monitor, pa glej glej, monitor je popraskan in to čez zgornji desni vogal,tudi čez zaslon.
WTF?
Hehe, gospodična od Funtecha začne težiti Acordu, ki po dveh urah prizna, da je bil monitor na testiranju (baje na financah al kapitalu al neki takega) in da so ga tam rahlo poškodovali. Zato verjetno onemu gospodu iz prejšnjih postov noče odpreti škatle.
Drugega monitorja nimajo na zalogi in obljubijo novega v petih do desetih dneh. No ja, po desetih so mi sporočili da ga dobijo čez 7 do 10 dni, jaz pa sem jim sporočil, da naj grejo v PM. Funtech mi je vrnil denar (pa bili si kar uslužni) jaz pa sem se naučil tega:
- kupovati v Sloveniji ni nič bolj varno niti kupcu prijazno kot pa iz tujine
- ne bom prevzel odprtih škatel (kot ste pametovali nekaj strani nazaj)
- prodajalci so še bolj zavarovani kot Strojanovi (pa oprostite šali), očitno ne nosijo nobene odgovornosti monitor sem kupoval za novo delovno mesto, jaz bom moral odgovarjati za prekoračene roke, distributerjem ni treba
- distibuterjem je dovoljeno lagati (o stanju izdelka in dobavnih rokih)
- nikoli, ampak res nikoli, ne bom več kupoval pri Acordu (čeprav se jim za to verjetno sladko jebe)

Predvsem pa nasvet vsem ostalim, to je trenutno edini tovrsten monitor v SLO (če ne bodo dobili tistega, ki sem ga zahteval v zameno, pa ga ne bom prevzel), torej ga bodo poskušali podtakniti naslednjemu.

Meizu ::

Ej, ne se hecat, kako da en mrtev piksel sred ekrana ni nič? Jst enostavno ne prenesem tega! To je roba z napako. Če daš polno ceno, potem naj dela vse kot more. Taki ljudje, ki kupujete škart robo za isto ceno, vam povem, da ste bedaki.

Pri našem koncu na primorskem, v kolikor ima monitor mrtvo piko, je to jasno označeno s papirjem, cena pa je avtomatsko do 40% nižja, kar je logično, saj je to roba z napako! A ti ko greš v trgovino hervis recimo, in prideš do tiste košare z robo z napako, lahko vidiš, da kakšen šiv manjka, nevem, je narobe zašivano, ni pritrjeno do konca... Isto je z monitorjem - mrtev piksel dejansko pomeni roba z napako, oz. tisti šiv ki je narobe zašit. Izdelek je temu primerneje cenejši.

Meni to osebno zelo moti, preden dobim opremo hočem, da se jo pretestira (me je izučilo tam s kup.si) in nato kupi. Če prodajalec to odvrne, rečem samo, dobro, adijo. Kličem v drugo trgovin in tam porihtam stvari.

Zheegec ::

Nekateri ste res PREVEČ občutljivi. Imel sem 4 LCDje, pa vsi so imeli mrtve pixle in me sploh ne moti, sploh ne pri novem, 1 pixel od 1.6mio je pač popolnoma nič in tudi opaziš ga ne če ne tišiš nosa na ekran. Pri 19" se to seveda prej opazi, ker so večji pixli.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

AapocalypseE ::

Jaz sem kupil v BigBangu LCD monitor LG L1952TQ in mi je po dveh tednih "umrl" en pixel na levi zgornji strani monitorja in sem šal vprašat, če se da uveljavit garancija in so rekli, da se da, če je več kot 3 pixlov mrtvih. Za zdaj še je vedno samo ta mrtev in me sploh več ne moti, ker sem se navado in ne gledam več tja in pozabim na to. :)

LjubimPeezde ::

Ej, ne se hecat, kako da en mrtev piksel sred ekrana ni nič? Jst enostavno ne prenesem tega! To je roba z napako. Če daš polno ceno, potem naj dela vse kot more. Taki ljudje, ki kupujete škart robo za isto ceno, vam povem, da ste bedaki. Pri našem koncu na primorskem, v kolikor ima monitor mrtvo piko, je to jasno označeno s papirjem, cena pa je avtomatsko do 40% nižja, kar je logično, saj je to roba z napako! A ti ko greš v trgovino hervis recimo, in prideš do tiste košare z robo z napako, lahko vidiš, da kakšen šiv manjka, nevem, je narobe zašivano, ni pritrjeno do konca... Isto je z monitorjem - mrtev piksel dejansko pomeni roba z napako, oz. tisti šiv ki je narobe zašit. Izdelek je temu primerneje cenejši. Meni to osebno zelo moti, preden dobim opremo hočem, da se jo pretestira (me je izučilo tam s kup.si) in nato kupi. Če prodajalec to odvrne, rečem samo, dobro, adijo. Kličem v drugo trgovin in tam porihtam stvari.

Bedak si kvečjemu ti. Kakšna mrtva pika je SLABOST tehnologije in NE škart roba. Tako kot je slabost tehnologije to da recimo motor z notranjim izgorevanjem z leti izgublja na moči. Pa zato ni škart roba. Skratka, to ni roba z napako. Seveda lahko proizvajalci uredijo da bodo na voljo le ekrani z NIČ mrtvimi pikami (torej garancijo vseh na 0) a se bo to seveda odrazilo na ceni. V končni fazi vse plača kupec.:\ Drugič se vsaj malo pozanimaj preden vehementno napišeš tak post z "dejstvi"...
Zdej ne vem ampak če te takooooooooo moti že en mrtebv pixel nekje na sredini (sploh če je bel kajne:\ ) kako podeanten oz. bolje pedantna si šele za druge stvari. Jasno je da te bo motilo če boš zanalašč buliv v tist pixel. Po dnevu, dveh uporabe te ne moti več.

Zgodovina sprememb…

eDDi ::

nov monitor mora ustrezati specifikacijam in standardom, v nasprotnem primeru je garancija.

nekateri monitorji imajo celo zero dead pixel garancijo, pa si tiste kupte, če koga že tolko moti. Sicer malo dražji, ampak za pedantneže mislim da to ne bo problem.

LjubimPeezde ::

I couldn't agree more!!

roli ::

Drugače pa kolikor jaz vem mimovrste za majhno vsotico opravi pregled monitorja preden ga pošljejo.
http://www.r00li.com

zcetrt ::

No, da dodam še svoje mnenje o mrtvih oz. svetlih pikah na zaslonu.

Sodim med tiste "pedantneže", ki si pač želijo kupiti popoln izdelek. In s tem je imel opravka tudi eden od sodelujočih v tej temi:8)

Če imam pravico do zamenjave izdelka v določenem roku, v redu. O tem sem se pozanimal in ker je bil odgovor negativen, sem pač želel, da se zaslon prenosnika preveri pred nakupom v trgovini. In, glej ga zlomka, na zaslonu je bila svetla pika. Prodajalec, ki je bil popolnoma korekten, je želel poskusiti zadevo odpraviti s programi, ki naj bi bili namenjeni temu in naj bi imeli določeno stopnjo uspešnosti. Pristal sem na to, čeprav je to pomenilo, da sem čakal kakšno uro, da se je namestil sistem. A ni zneslo. Slednjič sem raje vzel razstavni eksponat (ki je bil razstavljen šele 2 dni).


Zavedam se, da je napaka kakšne pike zaslona slabost tehnologije. A če imam pravico, da preverim izdelek, jo bom izkoristil. Verjamem, da tudi vi na tržnici hrušk ne jemljete od kraja, če so nekatere obtolčene in kilave, druge pa sveže in zdrave. Le da hruška stane 1 EUR in je potrošnja roba, prenosnik pa krepko preko 1000 in ga nameravam uporabljati nekaj ur dnevno naslednjih nekaj let.

edit: Sem šel v mspaint naredit eno turkizno pikico na črno podlago... (taka je bila situacija v mojem primeru) Ne mi rečt, da je treba gledat vanjo z nosom... Res pa je, da je črna pika na beli podlagi mnogo manj opazna.

Funtech-ova uslužbenka je definitivno ravnala napačno. Kupec bi izdelek lahko vrnil brez obrazložitve. To, da ni pripravljena narediti testa, je še razumljivo. Njeno nadaljne besedičenje pa vsekakor ne.
4.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zcetrt ()

Fizikalko ::

Točno tako.

Meizu ::

Mah, tle ste sami pametnjakoviči. Mrtev piksel mene zelo moti. Ker veliko delam v fotoshopu in tisti mrtev piksel pride ravno med kakšno sliko in je zelo bedno. Nazadnje mi je bil na LG-ju en mrtev piksel rdeče barve, sem nesel nazaj, kjer sem kupil ta ekran in so ga brez pardona zamenjati. Če pa vi mislite vztrajati z napol nedelujočim ekranom (meni je tisti mrtev piksel resnično defekten ekran) potem dajte. Jaz ne bom.

LjubimPeezde ::

sem nesel nazaj, kjer sem kupil ta ekran in so ga brez pardona zamenjati

jaz bi takega uslužbenca pač odpustil brez pardona. Zdej če ni ravno tvoj "osebni" prijatelj ti je naredil veliko uslugo, podjetju pa ku*ac! Ta ekran bodo jasno podturili prvi naslednji stranki (in upali da spet ne naletijo na kakega b*****), saj zagotovo dobavitelj to ne bo menjal. Kakor prodajalec ne menja avtomobila če ima motor namesto deklariranih 140konjskih 139:\

Sej če vas en bogi pixel tako moti pač poščjite nazaj. Vendar vam povem da se po dveh dneh uporabe navadiš in sploh nimaš več zamar. Sam imam dva LCDja. Na enemu ni mrtvih pixlov, na drugem sta pa dva. Moti me pa nič!! Pazite le da ne naletite na defekten kondom>:D

Zgodovina sprememb…

Shegevara ::

oprosti ljubimpezde, ampak, bolj so oni krivi če nepopolen izdelek dajajo od kupca do kupca, kot pa on, ko je prijavil nepopolen izdelek. Zanj ni nič manj plačal, zato naj dobi tisto kar mu pripada.

Snegec ::

Vsem pedantnežem priporočam, da si preberejo ISO 13406-2 standard, v katerega spada večina LCD monitorjev, katere kupujete v Sloveniji in tujini.

Toliko o vaših zero pixel pravilih in upravičenosti do novega.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

LjubimPeezde ::

oprosti ljubimpezde, ampak, bolj so oni krivi če nepopolen izdelek dajajo od kupca do kupca, kot pa on, ko je prijavil nepopolen izdelek. Zanj ni nič manj plačal, zato naj dobi tisto kar mu pripada.

Se lahko malo informiraš. Tukaj NE gre za NEpopoln izdelek!!! Tako kot je povedal Snegec! Kaj točno je nepopolnega? Ne izpolnjuje standardov? Seveda da jih. Torej je izdelek OK!

kitzbrado ::

Jaz sem delal z dvema monitorjema, ki sta imela mrtve piksle. Eden je imel mislim da 2 povezana mrtva piksla, ampak cisto na sredini ekrana - pa se spomnim se, da sta bila svetla (je mozno, da sta bila rdeca? sem ze malo pozabil). No, ta ekran je bil dejansko neuporaben, ker sta dva svetla piksla na sredini ekrana mocno mocno izstopala. Drzal sem se pravil, ki jih navaja Snegec in ga nisem sel menjat, ceprav me je blazno zivciral. Imel sem to sreco, da je ta monitor imel se eno napako, tako da sem uveljavljal reklamacijo in so mi ga zamenjali - na zalost spet z monitorjem, ki je imel mrtev piksel. A tokrat je bilo popolnoma drugace. Piksel (ali dva) se je nahajal cisto na spodnjem delu ekrana in me sploh ni motil.

Poanta te zgodbe je, da je zelo vazno, kje in kaksne barve je mrtvi piksel.

SepoX ::

U redu u redu, zakonsko kupec nima podlage, da vrača robo, razen če je naročil preko interneta. Če ga motijo mrtvi pixli, se pogleda v štacuni ali pa se pošlje nazaj, če je preko neta. Vsak ima to pravico. Če ti pa pixli crknejo, ko je zadeva doma in če nima monitor zero dead pixel garancije, si pa lahko okoli njega nalimaš srčke, da lepše zgleda:D

Tako da upam, da se ta debata o osebnih okusih ljubiteljev monitorjev in morebitnih deadpixel loverjev zaključuje.

Vlady ::

Ko sem jaz kupoval 20" LCD philips 200P, sem vrnil dva monitorja. Prvi je imel mrtev zelen podpixel na sredini in me je živciral že takoj. Pa sem šel zamenjat. Naslednji je imel skoraj na istem mestu mrtev rdeč podpixel. Tudi tega sem zamenjal. Ta, ki ga imam sedaj, pa ima mrtev moder podpixel, ki je nekoliko na desni strani in me ne moti, saj ga ne opazim.

Na srečo sem kupoval preko firme, tako da niso komplicirali, samo vem, da nebi zamenjali, če bi kupoval kot fizična oseba.

Je pa tako, da če gledaš filme in špilaš igrce, te mrtev pixel ne more motiti, razen če je bel na črnem, torej vedno ugasnjen. Pa še tam ni sile. Če pa dela človek z grafiko, potem pa je problem z pixli. Na novem prenosniku imam na srečo 0 poškodovanih pixlov! :D


Drgač pa imam novo slabo izkušnjo z comshopom v BTC-ju. Tako brez zalog trgovine še nisem videl. Skoraj ničesar nimajo na zalogi. Zdej samo ne vem, al jim gre tako slabo, da od dobivateljev ne dobijo več robe, ali pa imajo toliko strank, ki jim vse pokupijo. :)
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

Snegec ::

Drugače pa je nekje na Slo-techu neka diskusija o mrtvih pixlih in kako jih vsaj delno odpraviti (menda naj bi bil nek program, ki ti "zmasira" pixle okol določene točke, da se občasno prebudijo), če so samo "zaspali" in niso zarest mrtvi.

Trenutno ne najdem, ampak sem bral v računalniški sferi tukaj, neko debatiranje okoli tega. Će ima kdo slučajno link, naj ga prišpona, da bo še kak pedantneš malce več vedel o tem.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Vlady ::

Ja če dobiš že monitor z mrtvimi pixli, potem ni noben program ne pomaga. Če pa se pojavljajo med uporabo, potem pa je kar lepa možnost, da jih ponovno obudiš.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

marjans ::

Še ena stvar glede "vidnosti" mrtvih (pod)pixlov:

Očem je veliko bolj moteča (hitreje opazijo) svetla točka na črni (temni) podlagi oz. okolici, veliko manj pa temna pika na svetli okolici. Večinoma so aplikacije takšne, da je ozadje svetlejše od "vsebine", sedeva so pa tudi izjeme. In če imaš svetlo ozadje in na njem neko piko temno (mrtev piksel) te bo to veliko manj motilo kot obratno.

Kakšen je pa mrtev pixel (črn ali bel) je pa odvisno od matrike LCD zaslona. Mrtev pixel pri LCD-ju pomeni, da se tekoči krisla ne odziva na el. signale in je vedno v istem stanju kot če ni el. signala. Pri TN matriki je pixel brez signala polariziran tako, da "prepušča" svetlobo, torej boš pri mrtvem pixlu tam videl svetlobo osvetlitve (torej belo oz. eno od RGB, če je odpovedal en podpixel). TN LCD-ji morajo z el. signali svetlobo "zapirati" (zaradi tega imajo TN LCD-ji slabo črno in s tem kontrastno razmerje). Obratno pa je pri PVA in IPS matrikah. Tam z el. signalom spremeniš polarizacijo tekočega kristala, da prične (bolj ali manj) prepuščati svetlobo. Zato tam mrtev pixel pomeni, da skozi njega ne gre svetloba in imaš na zaslonu črno piko (oz. ustrezne barvne kombinacije če crkne samo en podpixel in šele to v primeru, če bi slika morala biti tam svetla).

Zaradi tega so mrtvi pixli pri TN matrikah veliko bolj opazni (in s tem moteči) kot pri PVA in IPS.

Dr_M ::

odlicno napisano. :)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

eržo ::

Pri enaa sem naročil prenosnik, ki mi ga bodo dostavili danes. Ker še nikoli nisem kupoval prek spletne trgovine me zanima na kaj moram biti pozoren, da je s prenosnikom vse tako kot mora biti.

Najlepša hvala za odgovor.
Muki

Vlady ::

Ja najprej poglej kako je zapakiran. Naj se vidi, da ni bil še nikoli vzet ven. Če je bil vzet ven, potem ga podrobno preglej, za vsako prasko in pođkodbo. No potem ga prižgi in naštimaj, in potem pregledaš vsako komponento posebej če hočeš. Vsekakor pa preglej monitor s kakim programom, magari DPT za mrtve pixle in podpixle. Če bo vse kul delovalo, potem je to to, drugače pa imaš 8 dni da izdelek vrneš. V tem roku NE registriraj ničesar preko itnerneta, ker ko registriraš nimaš več pravice menjave. (Tako je pri Toshibi, pri drugih pa ne vem...)
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

Snegec ::

Odlično napisano, popravil bi te le, da je 15 dni rok vrnitve,. če je pogodba o nakupu sklenjena na daljavo.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Vlady ::

Aja saj res ja, preko itnerneta je 15 dni ja. Skuza.

Drgač pa najbolje da daš kak memtest čez ene 2x, pa kak 24h test celega sistema. Da vidiš kako se kaj odnese. Če to prenese, ti nebi smel delati težav vsaj 3 leta, če boš lepo ravnal z njim, pa če nisi kupil nekaj cenenega. Aja pa na začetku zna baterija malo nagajat in ti ne bo zdržala deklariranega časa. Šele po ene 5-10-tih polnjenjih bo nekako "prišla k sebi" in potem boš videl kako pa kaj.

Aja pa nekateri proizvajalci (Toshiba) zahtevajo, da izdelek registriraš, da ti velja garancija. Kar pomeni, da je 8 dni po nakupu nekakšno "testno obdobje. V tvojem primeru 15 dni. Potem izdelek registriraš, kar ti tudi ponuja veliko prednosti: velja ti garancija proizvajalca, zaščiten je proti kraji v tem smislu, da če ti ga kdo ukrade, ga ne bo mogel nesti na servis (saj ne na pooblaščenega), in dobiš podporo za izdelek.

To je to... :) Aja seveda pa lahko zamenjaš RAM in disk brez izgube garancije (tudi sam), samo moraš narediti po navodilih oz. tako kot je treba.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

Calligula ::

Peesda in podobni. Prodaja ni le odmet izdelka stranki v glavo ampak tudi storitev. V konkurencnih pogojih ima kupec pravico zahtevat vec od minimuma in nekateri sposobni trgovci to s pridom izkoristijo za pridobitev novih strank in oboji imajo korist.

Tvoja mentaliteta kaze na to, da se vzivljate v vlogo prodajalca in to takega najslabsega tipa. S tem nic narobe, ce za tem taki prodajalci stojijo do te mere, da dajo kupcu vnaprej vedeti kaj lahko pricakujejo z nakupom pri njih oz cesa ne.

Pa majo potem vsi izbiro. Vam ni treba tolerirat zabitih zahtevnih kupcev, ki za svoj denar hocejo cimboljse, zavednim kupcem pa ni treba zgubljat casa pri tretjerazrednih trgovcih pa se lepo vzpostavita dva paralelna svetova za katera ni nujno, da imata kakrsnekoli stike ali trenja drug z drugim.

Lahko celo zacnete specializacijo za prodajo skart robe po nizjih cenah, ker je segment kupcev, ki jih kaj ne moti in raje kupijo ceneje.

Je pa na prodajalcu, da nudi korektne informacije na osnovi katerih se kupec lahko informirano odloci. a vprasajte vsakega kupca monitorja, ce se bo pizdil, ce kak piksel crkne in mu svetujte konkurenco, ce odgovorijo pritrdilno. Stvar resena.

Rumenko ::

Obstoj mrtvih pik dopušča proizvajalec, stvar se pri tem zaključi, ni nobene povezave s sposobnostjo ali nesposobnostjo trgovcev.
Če tip dvigne telefon zgolj zato, da pokliče v trgovino in naznani, da bo verjetno na hinavski način vrnil izpraven izdelek, zato ker mu zakon dopušča vračilo izdelka in ga pri tem niti najmanj ne zanima za kogarkoli od nas, ki bi lahko posledično ta isti izdelek kupili za njim, zaradi česar bomo, če ne nad drugim razočarani nad odprtim, pretipanim in po možnosti še po nerodnosti poškodovanim izdelkom, in se potem še gre na forum hvalit s svojim kao poznavanjem potrošniških pravic, je za moje pojme en navaden revež, ki ne zna drugega kot prit jokat na forum in nima denarja, da bi si odšel ogledat monitor v kakšno od trgovin, kjer mu ga bodo za dvojno ceno z veseljem odprli. Za moje pojme je prodajalka naredila uslugo vsem nam, da mu izdelka ni prodala. Vsa zgodba meni bolj ko ne smrdi po namernem blatenju razvajenega dečka.

Zheegec ::

Rumenko - saj če gre v fizično trgovino bo enako; če ima monitor dead pixel ga bo pač fasala naslednja stranka ki bo ra monitor kupovala, prav tako bo že odprt.
Resda ga prodajalec odpre bol natančno in tudi lepo da nazaj v embalažo, a princip je isti.

včasih smo na škatle od monitorjev delali majhne križce, če so preverjeno imeli kakšen dead pixel, a ne dovolj za uveljavljanje garancije, pa si ga pač dal prvemu, ki mu je bilo za en dead pixel vseeno :)))

tudi sam sem potem iz istega kupa vzel monitor zase, pa se na tisti dead pixel sploh nisem oziral. Treba se je pač zavedati da je dead pixel slabost tehnologije in da nisi edini s tem "problemov", ampak je takšnih vsaj nekaj 10000, pa si ti eden redkih, ki je tako pikolovski.

sicer pa, če mi kdo reče, da bi rad monitor stestiral za pixle mu ga bOm tudi vedno priklopil... Mislim si pa svoje, konec koncev imaš pravico biti pikolovski :)) dobesedno hehe
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Rumenko ::

ALIEn3001, ni problem v pikolovstvu, ampak v ignoranci oz. prepotenci. Če človek dobi original zaprt monitor z mrtvo piko ve, da je to slučaj in se s tem najbrž sprijazni, če pa dobi odprtega in prešlatanega, pa ve, da je bedak, ker je kupil monitor, ki ga 10 drugih pred njim ni hotelo in mu ga je trgovec "podturil".

EDIT: se moram popravit - "podturilo" mu ga je tistih 10 drugih pred njim...

Calligula, sorry, sem šele sedaj prebral tvoj umotvor. A zate je tretjerazredni trgovec tisti, ki mu ni vseeno, da strankam daje naprej rabljeno blago?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Rumenko ()

Zheegec ::

Tistih 10 ljudi pred njim je bil vedno en človek (tam nekje 10% ljudi stestira monitorje za dead pixle, prej manj), pa vidno je monitor popolnoma originalno zapakiran. Moj point je bil drugje, beri zgoraj 0:)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

para! ::

Ampak večina še vedno ne dojame, da se da vsak izdelek odpret tako, da ga potem lahko zapakiraš nazaj brez, da stranka to opazi. Ja, tud Intlove CPU škatle se da odpirat pa zapirat in je zelo mala verjetnost, da bo še tako pikolovska stranka opazla, da je bla embalaža odprta. Pri AMD cpujih je stvar že mal težja :)

Tko da, če prodajalec ene škatle od monitorja ne zna zalepit nazaj tko, da stranka ne opazi, je prodajalec tist k je bedak in ne obratno ;)

lp
Death before dishonor!

slovenec2 ::

Lep pozdrav vsem!

Z velikim zanimanjem spremljam zgornjo debato, saj bom kmalu magistriral iz prava, kot magistrsko delo pa nameravam vzet ravno področje garancije oz. varstvo potrošnikov glede elektronike. Tukaj imam res bogate osebne izkupnje (že dobrih 15 let kupujem robo, po vseh možnih štacunah in velikokrat sem zgubljal živce z raznimi serviserji in njihovimi razlagami garancije).

Glede Funtecha:
tudi sam sem pred dobrimi 6 meseci kupil LCD in so mi rekli enako: ne dovolijo pregledov, glede mrtvih pikslov pa je le garancija (če ima monitor zero dead pixel ga lahko vrneš, če ne pa po ISO standardih).

Tukaj pa je zelo pomembno naslednje:
gre za prodajo preko interneta oz. na daljavo, kupec lahko izdelek vrne v roku 15 dni v original embalaži, kaj to pomeni:
1. Original embalaža NE POMENI ZAPRT IZDELEK!!! (to je živ non-sense in skregano z logiko, namenom določbe - gre za to, da kupca ščitimo, ker izdelka vidi le preko spleta in nima predstave o izdelku, velikokrat so kupci tako zavedeni).
2. Izjema velja npr. glede rač. iger - tukaj jasno zaradi CD keyev, ki ob odprtju se štejejo za 'porabljene'
3. Embalaža mora biti normalno odprta, ne sme biti recimo raztrgana - pač selotejp dej dol odpri normalno, glavno je, da se da nazaj zapakirat.
4. Seveda vsi dodatki od kablov ipd.

Tako da Funtech (btw, trgovino osebno cenim, so fair in iskreni, pa tudi imajo sposobne prodajalce) lahko fura politiko, ki hoče toda pred sodiščem (če bi prišlo do tega) bi zgubili. Tudi če odpreš embalažo, pa imaš monitor z nič, enim ali miljon mrtvimi piksli lahko vrneš v 15 dneh. Drugo je garancija, tukaj pridejo v poštev ISO standardi. Toda POZOR: le če so bili kupcu predstavljeni oz. znani. Če ti ne pove, njegov problem. Mrtev piksel je nedvomno napaka na stvari, kot vse napake stvari, jo kupec lahko uveljavlja, lahko pa tudi ne. Po drugi strani prodajalec lahko napako prizna, lahko pa tudi ne. Če ne prizna napake, ti ne preostane drugega kot sodna pot (ki ni ugodna za nobenega). Inšpekcija (tržna) ima določena pooblastila, toda tebi, kupcu, ti je malo mar, če prodajalec dobi kazen za prekršek.

Jaz sem naročil, NEC monitor, stal je veliko, rekli so mi njihove pogoje. Načelo bi jih odslovil, toda v tem primeru, če bi dobil mrtev piksel, bi jih poklical, rekel da jim bom vrnil stvar nazaj. On bi rekel, da to ne gre (češ, da ga ne smem sploh odpret). Kaj sedaj? Preostane le tožba na vrnitev kupnine - in obresti od le-te - ob sočasnem vračilu monitorja (ki ga ne bi smel uporabljat :S). Spor bi trajal 2-3 leta, jaz bi zmagal, ker tolmačijo zakon napak. Seveda v vmesnem obdobju bi moral naročit drug monitor. Bi pa dobil nazaj kupnino in stroške sojenje z zamudnimi obrestmi, ki so ZELO dobra naložba.

Moj primer se je lepo končal, monitor ni imel mrtvih pikslov.

To je to, malo na daljše razloženo.

Pri garanciji pa gre dejansko za ISO standarde, če so ti bili predstavljeni.
Sej kupci smo kar dobro varovani:
- če kupuješ na daljavo imaš zgoraj omenjeni 15 dnevni rok, če ima monitor mrtve piksle, ga vrneš
- če kupuješ na licu mesta, ga pač ne kupuj brez, da ga sprobaš
- če te mrtvi piksli ne motijo potem si pa sploh zmagal

To je to, če ima kdo še kakšna vprašanja z garancijo naj me kar povpraša, bom skušal pomagat. Kdor pa meni, da ni tako kot sem razložil, pač tudi v redu, čeprav imam pravno področje glede garancij ipd. naštudirano v nulo, pa tudi res, ogromno prakse, ker menjavam računala, monitorje zelo pogosto.

LP

Fizikalko ::

No, sej točno to sem jim jaz hotel dopovedat, pa je bila ženska kar užaljena, češ, da jih hočem nategnit.

slovenec2 ::

Je pa nekaj res, ni ga večjega užitka, ko kupim določeno zadevo (bilokaj) in se vidi, da je še original zapakirana, tukaj gredo moje osebne pohvale Funtechu. Pri Mlacomu sem kupil grafično, pa mi mankajo HDMI kabli, pa DVI-VGA konektor sem dobil le 1, namesto 2. Zdej pa dokaži ti, da so oni to vzeli. Tukaj nimaš druge, da ne kupuješ več pri njih (glede na to, da se mi je pri Mlacomu redno dogajalo, da dobim robo, ki a) ima strgano škatlo, že z avijona očitno, da je 2. ali 3. roke b) mankajoči 'dodatki', me zato pri Mlacomu ne vidijo več, ever!).

Glede Funtecha in tvoje zadeve:
sej pravim, odloči se sam: ampak vedi, da če bodo razlagali zakon po svoje (čeprav je napačno) boš moral iti na sodišče. In se bo vleklo (je pa res, da boš dobival lepe obresti, če zmagaš), vmes boš pa moral iti drugam po monitor. Če kupuješ monitor, ki je drag in kvaliteten je riziko dosti manjši, pri raznih poceni LCDjih pa sem že 3x dobil (oz. kolegi so dobili) mrtve piksle.

Zgodovina sprememb…

Vlady ::

Jaz sem kupoval pri mlacomu, pa sem lepo zahteval original embalažo + zastonj da mi sestavijo in stestirajo. Pa so naredili, ker bi drugače samo rekel "Adijo pa grem drugam..."
Zaenkrat sem kar zadovoljen z njimi, imajo pa bolj švoh zalogo zadnje čase (se jim mogoče slabo piše?)...
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

pozitron ::

Jaz bi samo pohvalil FUNTECH pa NAKUPI.net. kupil pri obeh trgovinah 2x1 gb ram patriot. Pa sta bila oba kita z napako. Pri nakupi.net sem opisal napako in poslal nazaj, nov ram sem dobil čez tri dni. Pri funtechu sem pa osebno nesel tja ram, izpisal sem si samo errorje iz memtesta povedal zakaj gre in so mi takoj na mestu zamenjali ram. Hvala bogu pa sedaj ram dela vredu, naslednič bom fajn premislu, če še kupim patriot ram.

MEDENA ::

ko bi se vi z zakonodajo ukvarjal še kje drugje kakor na področju računalništva, recimo prenizke plače itd....slabe ceste, visoke cene stanovanj, korupcija na vseh ravneh gospodarstva, politike...in še bi lahko našteval do jutri zjutraj...:\

Binji ::

nekje je treba zacet:)
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

Dr_M ::

davidx300: men je ze tretji komplet teamgroup ramov iz nakupi.net crknil letos... :\
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

LjubimPeezde ::

davidx300: men je ze tretji komplet teamgroup ramov iz nakupi.net crknil letos...

Ja morda je v Slovenijo prišla kakšna pošiljka "defektnih" ramov.:)

pozitron ::

Dr_M dej ne me strašit. K sm tolk cajta zabil z vsem testiranjem, da me je mnil do vsega. Res pa je, da so tut "funtech-ovi" bli z napako. Samo pri nakupi. net sem dobil za kak odtenek al pa dva temnejše modre barve hladilnikov, pa črtne kode z letnico proizvodnje ni gor (2007) kot pri funtech-ovih.

Ziga Dolhar ::

MEDENA,

> ko bi se vi z zakonodajo ukvarjal še kje drugje kakor na področju računalništva, recimo prenizke plače itd....slabe ceste, visoke cene stanovanj, korupcija na vseh ravneh gospodarstva, politike...in še bi lahko našteval do jutri zjutraj...

V čem so "prenizke plače", "slabe ceste", "visoke cene stanovanj" - stvar (pozitivne) zakonodaje?

No, s korupcijo si trofil. Verjetno bolj po naklučju.

(Pa še ta korupcija "v gospodarstvu" zna bit na mal majavih nogah, dokler se ne sreča s politično.)
https://dolhar.si/

LjubimPeezde ::

MEDENA: se ti ne zdi da od prodajanja računalniških komponent ni neke visoke dodane vrednosti?:)

MEDENA ::

sam poudaril sem, da se preveč ukvarjate s zakoni in kje vas želi prodajalec "ogoljufati", ker to mu je edini cilj a ne?

preveč časa posvečate temu in namesto, da bi se posvečali boljši kakovosti življenja-beri boljše plače, jebat ga, edino kazalo zame je plača.

ampak to je drug kontekst....vseeno za razmislek je. :)

visoka dodana vrednost, v kakšnem smislu? marža?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MEDENA ()

opeter ::

preveč časa posvečate temu in namesto, da bi se posvečali boljši kakovosti življenja-beri boljše plače, jebat ga, edino kazalo zame je plača.


Ojoj, to pa je zelo žalostno... če vidiš samo in le denar. No ja, kdo drug pa bo kupoval razne drage obleke, avte, jahte..?

Jaz pa bi pohvalil Nakupi.net, ker so res korektni in zelo hitro odpošljejo robo.

Snegec ::

Da, pozdravljam predlogo Medene. Res se preveč ukvarjate z tem, kako vas prodajalci hočejo ogoljufati na vsakem koraku. Da. Samo zato so tam, da vas lahko na suho nategnejo kar se da boleče.

Dobro, da prodajalci in serviserji ne gledajo toliko na zakonska določila in podobno, vsakič ko pripelješ/pošlješ nekaj v servis ali kupiš. V primeru, da bi, bi vi pikolovski pedantneži jebali ježa vsepovsod.

Konec koncev, si lahko ti kot kupec prijazen in (so)človeški ali pa pedanten kreten, ki se zapiči v vsako dlako, ki je bila prisotna na škatli od kupljenega artikla.

Klin se s klinom izbija. Nekoč si boste morda dopovedal, da vam bo prej ali slej vašo nesramnost nekdo vrnil milo za filane paprike. Podprto z zakonodajo, in boste jokal.

Hvala za Vaš posluh.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.
««
17 / 78
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste (strani: 1 2 3 488 89 90 91 )

Oddelek: Kaj kupiti
4510908922 (806) _Denny_

AGT računalniki (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Kaj kupiti
562139055 (78595) kuglvinkl
»

spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 413 14 15 16 )

Oddelek: Kaj kupiti
786120540 (51881) r3dkv1c4
»

Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
16532912 (21754) cholt45

Več podobnih tem