» »

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Temo vidijo: vsi
««
16 / 78
»»

MEDENA ::

no to sem mislil 8 dni za obvestilo ;)

Zheegec ::

Kar se tiče stvarne napake - to ureja zakon in to imaš VSO pravico uveljavljati, tukaj ti na poprodajnem servisu ne smejo oporekati (se bom malo pogovoril z njimi glede tega...), je pa postopek za uveljavljanje stvarne napake podoben - zadeva mora iti na pooblaščeni servis z reklamacijskim zapisnikom, kjer mora jasno pisati da stranka Uveljavlja stvarno napako in razlog, na servisu to pogledajo in podajo lastno mnenje.

glede tega lahko pokličeš na urad za varstvo potrošnikov, smo že imeli takšne primere in tak je pač postopek.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

aljazh ::

Saj pravim, razumem prodajalce v trgovini, ki so pri vsem tem najmanj "krivi".

A takšna ureditev, kot jo je sedaj uvedel BB je pač za stranke zelo neugodna, sploh v primerjavi s prejšnjo. In zato bom raje kupoval drugje, kjer bom težavo rešil takoj v trgovini in ne v neki dislocirani 'pisarni', kjer se bo nekdo pred menoj pritoževal zaradi nedelujočega brivnika, tistemu za pultom pa se ne sanja kaj dosti ne o brivnikih, ne o računalniški opremi.

Če tako velik sistem kot je BB ne more preživeti nekaj neupravičenih reklamacij in gre raje uvajati za potrošnika neprijazne postopke, potem je nekaj hudo narobe v tem kako vodilni dojemajo prijaznost do kupca.

Ziga Dolhar ::

Ahh, Mimovrste.

Na vprašanje, če imajo na zalogi (nov) toner in so ga pripravljeni odposlat takoj po vrnitvi izročenega (odprtega/rabljenega), so rekli, da "imajo na zalogi".

V sredo, 25. marca je prišel Kurir prevzet obstoječ toner.

Mislim da 5. maja sem poslal mejl, saj me je zanimalo, kdaj lahko kej pričakujem novega.

Do danes, 8. maja, nič odgovora in nič tonerja.

Zgleda da jih bo treba jutri mal poklicat. (Moj zadnji prijazen kontakt brez vihtenja ZVPota in OZa - oz. tudi s tem, če ga bojo začel še bolj biksat.)
https://dolhar.si/

Snegec ::

Če je trgovec lahko takoj ugotovil, da gre za stvarno napako na izdelku, zamenjava za enak brezhiben izdelek v roku osmih dni od nakupa običajno ni bila problem.


Stvarno napako lahko na izdelku prijaviš do 2meseca po nakupu. Medtem ko "8 dnevni vračilni rok" ni zakonsko določen, je samo prijaznost prodajalcev.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

AngelOfDeath ::

Vidim da izumljate nove zakone

Kakšnega realnega bi si tudi lahko prebrali ne pa da strelate v 3pm
edit: Slovnica

drejc ::

Ker sm ze v eni temi napisal bom se kle, da sem zelo zadovoljen z Agtjem.
"Rise above oneself and grasp the world"
- Archimedes of Syracuse

Binji ::

Snegec ne seri.

zakonik
preberi si 39. clen.

Pa 9. clen je tudi zanimiv:

9. člen

Proizvajalec je odgovoren za škodo, ki jo je povzročil izdelek z napako, če je škoda nastala deset let od dneva, ko je ta izdelek dal v promet.
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

drejko78 ::

Včeraj sem doživel kar lep šok. Preko norastran.com sem naročil za iPod docking station (sinhronizacija, polnjenje in tudi priklop na 220V). In kaj dobim po pošti? Sinhronizacijski kabel in polnilec za 220V. Torej naročim eno, dobim pa 2 drugi stvari, ki pa sicer po karakteristikah in fukncionalnosti sta podobni. Ampak še vedno nisem plačal to kar sem naročil!

Ima kdo podobno izkušnjo, da so mu poslali čisto nekaj drugega kot je naročil?

Sedaj sem prvič naročil preko spletne prodajalne norastran.com, pa mislim da ne bom več. Ni pregledno kaj se dogaja z naročilom, ni arhiva naročila, potem ti pa pošljejo čisto nekaj drugega, pa niti ne napišejo, da mi pošiljajo nekaj drugega ker pač mogoče nimajo izdelka, ki sem ga naročil jaz.

Kr neki ... no pa fajn se mejte!

Snegec ::

9. člen
Proizvajalec je odgovoren za škodo, ki jo je povzročil izdelek z napako, če je škoda nastala deset let od dneva, ko je ta izdelek dal v promet.


@Binji:

Ključna beseda v tem citatu je proizvajalec.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

slovenec2 ::

Glede na to, da tema ni prava bom zelo na kratko odgovoru tako Snegcu, kot tudi Binjiju: oba bereta zakon površno:

1. 9. člen ZVPot nema veze s primeri, ki so tu našteti. 9. člen le določa odgovornost proizvajalca za nadaljnjo škodo, ki jo povzroči izdelek z napako (recimo, da me štrom iz slabega napajalca ubije, ne pa škoda zarad tega k napajalc ima napako).

2. Škoda, zaradi neuporabe izdelka je določena tako v ZVPot, kot tudi v OZ.

3. Beseda proizvajalec v ZVPot ima zelo široko definicijo (tu spada še uvoznik, zastopnik proizvajalca, oseba, ki ima franšizo ipd.), poleg tega določeni členi izrecno citirajo še prodajalca. Prodajalec pa je itak zavezan še po OZ. Problem je nekje drugje. Kolikšna je škoda če ne morem 2 tedna uporabljat računalnik, glede na to da je RAM fuč? Ali kakšno škodo ima kupec, ker mora igrat Doom3 brez zvoka, ker je zvočna slaba?

O tem bi lahko pisal še in še, ker je v praksi veliko težav, kljub zelo lepo napisanim zakonom (veliko tudi prispeva nepoznavanje oz. slaba interpretacija določb s strani prodajalcev, pa tudi kupcev v končni fazi).

Binji ::

9. clen sem omenil samo zato, ker se mi je ob preletu zakonika zdel zanimiv.
Tisti clen, ki sem ga sel iskat z namenom odgovora Snegecu je 39.
Vseeno hvala za obsirnejso razlago :)
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

Snegec ::

Hvala za obrazložitev.

Jest se nimam časa poglabljat v zakone tega ali onega, preveč drugega dela. Nej se s tem ubada kdo drug :)
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

aljazh ::

Če sem pred nekaj dnevi kritiziral postopek uveljavljanja reklamacij v BigBangu, pa moram tokrat pohvaliti izkušnjo v Acord 92 (uvoznik za NEC).

Zaradi izrazito neenakomerne osvetlitve novega NECovega LCD monitorja, sem uveljavljal stvarno napako. Tamkaj zaposleni so bili korektni in v slabih 4 urah identificirali napako, dobili soglasje za zamenjavo od principala in mi izročili nov monitor.

Zamenjavo so s soglasjem principala odobrili kljub temu, da naj bi bila napaka monitorja po njihovih ugotovitvah še vedno "znotraj toleranc".

Skratka, pohvala za Acord 92 oziroma predvsem za njihovo angažiranost za rešitev problema v korist stranke.

drejko78 ::

Kljub vsemu moram malo pohvaliti nakup preko internetne strani norastran.com. Res je, da so mi poslali napačn ostvar in ko sem jih opozoril na to, so mi zagotovili, da mi bodo poslali naročeno takoj ko jim na njihgove stroške vrnem prejeti paket. Napačno poslano sem jim vrnil, nato pa so mi oni poslali pravo stvar. Seveda brez poštnine in brez doplačila za nekoliko dražji izdelek (plačal sem napačno poslan paket).

Očitno se napaka lahko zgodi vsakomur. Drugače pa lahko rečem, da imajo zelo vredu dodatke za iPod-e, ki so seveda znatno cenejši in celo boljši od originalnih. Mal reklame pač ;-)

zcetrt ::

Pohvalil bi Tech Trade trgovino v Ljubljani pri hotelu Lev. Zelo prijazni in ustrežljivi prodajalci in nenavadno dobra založenost glede na velikost trgovine. Pa tudi lokacija jeugodna za "peš" nakupe, da ni potrebno riniti v BTC...
4.

Ziga Dolhar ::

Ok, povzetek moje zaključene zgodbe z mimovrste.

21.4: dobim naročeni toner, odprt, popraskan, s kocinami. Še isti dan na mimovrste prosim za "obrazložitev", a odgovorijo le, da jim je žal, da z izdelkom nisem zadovoljen.

Na moje vprašanje, ali imajo na zalogi NOV toner, ki so ga pripravljeni poslati TAKOJ po vračilu obstoječega, pravijo, da ga imajo. Obenem se strinjajo, da bodo poslali svojega kurirja, ki bo prevzel izročeni toner.

25.4: pride kurir po toner

4.5.: devet dni kasneje tonerja še ni. Pošljem mejl, kdaj ga lahko pričakujem.

9.5.: pet dni kasneje dobim odgovor - vodja reklamacij je bil zaradi bolezni menda odsoten. "Vseeno se bomo potrudili, da bomo zadevo cimprej uredili."

15. ali 16.5: pokličem tega vodjo reklamacij in pravi, da je "včeraj" odpravil pošiljko. Očitno je potovala 2 dni, saj sem jo dobil šele naslednji dan.

Dobil sem toner, in moji sumi, da sem prvič dobil odprt toner, so bili očitno utemeljeni. Nova škatla je bila zaprta sploh ne z lepilnim trakom, ampak kar s samo "lepenko" (škatla je bila torej zalimana nase), s Samsungovim 'certifitakom' o neodprtosti. (Prva škatla je bila zalimana z mimovrste selotejpom.) Notri najdem črno zadihtano vrečko s tonerjem (v prvi pošiljki le toner, nič v vrečki). Ko vrečko odprem, je bil na toner brezhibno prilepljen (z enim lepilnim trakom) zaščiten karton (v prvi pošiljki je bil lepilni trak prerezan). Kocin ni bilo.

--------------------

Plusi:

+ niso se izgovarjali, poslali so svojega kurirja (njihova napaka - sami krijejo stroške).
+ dobil sem nov, ustrezen toner.

Minusi:

- na prvem mestu - poslali so mi odprt toner. Nesprejemljivo.
- izognili so se 'priznanju' napake oz. obrazložitvi, zakaj sem dobil odprt toner
- kljub zatrdilu, da imajo toner na zalogi in so ga pripravljeni poslati takoj po vrnitvi, sem nov toner dobil šele 22 dni kasneje. V tem času - zaradi zaupanja - nisem kupil nadomestnega tonerja, zaradi česar nisem mogel printat. (Očetu za potrebe posla naprintam ca. 300 printov tedensko.) Njihova organizacija - "bolezen vodje reklamacij" ni stvar razmerja prodajalec-kupec.

Sem pa obenem rahlo 'ponosen' nase, saj mi je kljub dokajšnji vzkipljivosti uspelo težavo rešit brez opletanja z OZ-om in ZVPot-om ... Ampak mimovrste, tole vam res ni bilo potrebno.
https://dolhar.si/

bond007 ::

Mal OT: Se ti splača kupovati original tonerje?

Zheegec ::

Najbrž so ti poslali delujoč toner, katerega so nekomu iz kakršnegakoli razloga zamenjali - mogoče so poslali nekomu napačni toner, pa ga je stranka že odprla in potem ugotovila da ni pravi (ali pa je stranka naročila pravega), ali pa so nekomu pač naredili uslugo ali karkoli... sedaj bo ta toner dobil nekdo drug, to bodo najbrž počeli toliko časa, dokler ne bo kdo toner vstavil in ugotovil da deluje, ter ne bo težil naprej...

To sem že kar pogosto slišal :D

P.s. - Bond007: odvisno, obnovljeni včasih delajo probleme (slaba kvaliteta), včasih pa delajo super. Malo je loterije.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

Ziga Dolhar ::

Samsung ML2250D - toner pride ca. 20k sit in je deklariran za 5k printov, 40% več z vkljopljenim šparanjem. Strošek printa (deklarirano) 2,86 SIT torej. Toner ob novem printerju, ki naj bi bil polnjen 40 %, je (meni) naprintal 5500 listov; če ekstrapoliram, z novim pričakujem ca. 13.000 printov oz. 1,54 SIT na print.

Sam sem se odločil, da mi tak marginalen strošek ne opravičuje tveganj, ki jih prinaša obnovljen toner. (V vsakem primeru pa se investicija v printer, vreden 45k SIT v primerjavi s printerjem za 20k SIT, ki ima deklariranih 1000-2000 printov s tonerjem za 20.000 SIT, povrne v trenutku, ko bi moral kupiti toner za cenejši printer ... precej zanimivo!)
https://dolhar.si/

Ziga Dolhar ::

ALIEn3001:

Verjetno res. Sam sem bil celo pripravljen sprejet takšno obrazložitev ob njihovem zagotovilu, da je bil toner 'zgolj' odprt in neuporabljen, oz. pristati na zmanjšanje kupnine, za rečmo 20 %.

Vendar tega niso obrazložili - le, da jim je "žal", da z izdelkom nisem zadovoljen.
https://dolhar.si/

bond007 ::

Meni vedno delajo ok - če ne bi, bi bil zelo jezen na prodajalca. Enkrat se je samo zgodilo, da mi je toner delal packe po listu. Potem pa le bolje pogledam toner in ugotovim, da je bil las na enem od valjev. Uglavnem las sem z piceto odstranil in spet je super printalo. Sicer v zadnjem času kombiniram - kupujem neoriginale in jih uprabljam ... ko pa so prazni jih sam večkrat nafilam ... dokler pač valj zdrži (vsaj enkrat), potem pa spet kupim neoriginal z svežim valjem. Prah se dobi zelo poceni - 1kg okoli 50€. Zadostuje za 8-10 polnjenj.

Če dobro pomislim, sem z neoriginalnimi (pač ne original od hp, samsunga) in napolnjenimi tonerji prihranil za ene lepe tedenske počitnice nekje na jadranu.

Da ne bo čisto OT:

Slabe izkušnje z trgovino SO d.o.o. Naročil sem en poseben pretvornik - iz slim-cd na 2,5" IDE. Večkrat sem omenil, da hočem točno tak pretvornik in celo sliko sem poslal. Oni zagotovijo, da to majo in da bojo poslali. OK dobim pošiljko ... seveda napačen pretvornik .. iz slim-cd na 3,5" IDE... Jih o tem obvestim po emailu. NAto jim pošljem nazaj ... po 14 dneh pride pošiljka nazaj k meni. OK si mislim, zgleda poslal na napačen naslov. Jim pošljem še par mailov, ampak naletim na njihov ignore. Pošljem še enkrat, tokrat pride že čez 2 dni nazaj z pripisom "NE sprejmemo".
Zaključek: za en bogi pretvornik vreden 7€, sem imel še 7€ dodatnih stroškov z poštninami, naredil pa nisem nič. Ostal mi je meni neuporaben pretvornik in zgubil precej časa, vse to zaradi njihove šlamparije in neresnosti...

seljo ::

pohvalil bi trgovino funtech zjutraj nakazal denar cez 5 ur je bil racunalnik ze sestavljen. Super firma.
u zivotu sve se vraca sve se placa

tomanator ::

A je že kdo kupoval preko www.elektronika.si ???

Snegec ::

A je že kdo kupoval preko www.elektronika.si ???


l2search. Ene 5 tem je kjer je elektronika.si omenjena. Kkthnxbye.

Tale povezava pa te odpelje na rezultate iskanja te ključne besede
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Shegevara ::

da še jaz povem kaj se mi je zgodilo v angliji.

Pač, nabavit sem hotel 1GB DDR2 667mhz/800mhz RAM za v računalnik.
grem v prvo tehnično trgovino, prosim za katalog, modeli so imeli samo DDR1, pa ene par DDR2 RAMov, ki niso ustrezali frekvencam rama ki ga hočem dobit (667mhz/800mhz)

grem potem v drugo trgovino. Sicer je bila prazna, ampak bla sta tam dva možakarja, ki sta oba telefonirala. Si pogledam okoli, in kar vidim en kup različnih, zato nisem zavrgel upanja. Ko je prvi nehal telefonirati, je bilo pač komunikacija nekako takšna:

>hello, can i help you?

< yes, please. I was searching for DDR2 Ram.

>Oh, those are very expensive, you know. You don't have enough money anyway

< Actually I have 80 pounds.

>You bought it for 80 pounds?

< No, i just have 80 pounds, to spend on DDR2 ram modules.

>You won't find them for only 80 pounds.

< Goodbye


Mislim, to se mi zdi noro, model mi nabije da ni mogoče dobit nobenega RAMA DDR2 pod 80 funtov. Če ne bi kupil revije malo prej, da bi videl da se dejansko PRODAJAJO po angliji 2GB DDR2 8000Mhz za 49.99 funtov, bi lahko še nasedel da imajo v angliji to res pač drago. Mislim, kaj temu modelu ni jasno?

V sloveniji ga dobim pod 60 EVROV!

Snegec ::

Pri nas so 43 oz 49 Evrov :) V najslabšem primeru 52.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

comp007 ::

C/p iz drugega foruma, da vidi več ljudi (izkazalo se je da nisem edini, ki je naletel na to oviro, če je še kdo, naj le napiše):

Izkušnje z Večerovo dražbo:
No, naj povem svojo izkušnjo z njo. Bil sem najvišji ponudnik za en izdelek, ampak je očitno bila cena premajhna in posledično izdelka nisem prejel.
Torej stvar poteka tako da ko se dražba zaključi bi moral v roku parih dni prejet e-mail od časnika Večer, z informacijami o prevzemu. O kakšnem mailu ni bilo teden dni ne duha ne sluha, in sem jim zato sam poslal sporočilo. Ker še teden dni ni bilo odgovora sem jih poklical. Neuspešna komunikacija (še 2 maila in 2 klica) se je nadaljevala preostali konec meseca (ob klicanju so se izgovarjali da bo stvar v kratkem urejena); takrat namreč nastopi pač njihov drobni tisk, s katerim se strinjaš ko se prijaviš v dražbo:
"Dobitnik internetne dražbe se mora pri ponudniku oglasiti v roku enega meseca, sicer podjetje ki je dalo izdelek na dražbo, ni več zavezano do prodaje izdelka po ceni, kot je bila dosežena na dražbi"
Torej si pač na tak balkanski način operejo roke (zelo primerno za tretji največji časnik pri nas) da zavlačujejo mesec dni, če cena ne doseže nekega skritega minimuma (ali pa se sami zmenijo z računalniškim podjetjem za ponudbo po nižji ceni).
V glavnem, to pišem morebitnim prihodnjim udeležencem dražbe, da vedo v kaj se spuščajo. There's no such thing as a free soup. ;(

LP

Legend(SLO) ::

A pr sestavi.si ni pa noben nč kupvou, da bi meu kšne dobre oz. slabe izkušnje?
krneki

Meizu ::

Še jst eno pritožbo da podam na eno trgovino - Ne kupujte pri KUP.SI!

Razlogi:

Naročil matično ploščo, ram, proc, ohišje, trdi disk in ventilator - Čisto vse sem prejel BREZ potrdila o vplačilu, BREZ računa in BREZ garancije. Povrhu je bil še ram defekten in sm mogu poslat nazaj v celje. Nazaj sem dobil katastrofo - Totalno razsut računalnik, grafa in matična plošča (skupaj vredno 510€ približno) ne delujeta. Dobro, kličem tja da mi menja komponente - Ja ne morem. Pa stari, saj si ti kriv, da je to nastalo (sploh ni nalepil nalepke "fragile"). Jah, ne morem. No, to je pa KUP.SI. Vrag jih vzemi;( ;(( Zdaj mam 510€ stroškov, kot bi kupu polovico računalnika spet. ;(( ;((

Kdor kupuje tam je nor!

Zheegec ::

Ja, urad za varstvo potrošnikov, zato pa so.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

LjubimPeezde ::

Kdor kupuje tam je nor!

0:)

Kupujte robo pri preizkušenih trgovcih aka Nakupi.net, Mimovrste skratka takih ki so na trgu kaj več ko kakšen mesec da je za zihr

Zgodovina sprememb…

bond007 ::

Kater ram si pa kupil? Ker jst sem ugodno kupil pri kup.si oz v njihovi trgovini v Celju 1GB palčko apacer ddr2 666 rama, ki zaenkrat super dela kot ddr830 4,4,4,12. Upam, da jih ne bo vrag uzel (mislim rame... no pa tut trgovino, ker je ena redkih pocen v Celju;) ).

bond007 ::

Še pohvale za nakupi.net za zelo hitro dostavo robe. Še preden človek plača preko neta, oni kar lepo na lepe oči pošljejo... Pa še cene imajo za večino stvari najnižje...:)

Snegec ::

@Meizu:

Naročil matično ploščo, ram, proc, ohišje, trdi disk in ventilator - Čisto vse sem prejel BREZ potrdila o vplačilu, BREZ računa in BREZ garancije.


Pa imaš ti kako potrdilo, da si to prejel?

Napiši uradni dopis firmi. Ustni dogovor je vreden prazno malo skorajda ničesar, razen če govoriš z direktorjem firme ter ga držiš za penis z cvikarcami. V 8ih dneh od datuma prejema dopisa so ti dolžni podati pisen odgovor. Medtem ko si pa poslal dopis in čakaš na odgovor, pa lepo pojdi na Varstvo potrošnikov in obrazloži oni teti kako in kaj, glej da boš natančne podatke imel o vplačilu, uri, datumu itd, da bodo lahko natančno raziskali.

Za namig bi ti pa svetoval, da še malce komponente pogledaš z očesom. Kakšen datum izdelave ni odveč.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Meizu ::

Hja, potrdila nisem prejel, saj mi piše.

Sedaj ravnokar pošiljam pisni dopis z vsemi prilogami (vključno z slikami razsutega računnalnika). Noter obveščam vse, kar se je zgodilo, kako je potoval paket, celo njegovo številko tovora sem dopisal noter. Ter moje zahteve seveda.

bond007: Kupu sm pa OCZ Platinum rame, kateri pa "kao" niso kompatibilni z Abitovo IP35-E. No, naj bi kao zvišal voltažo iz 1.8V na 2.1V pa naj bi delalo, a kaj, ko sm jst to ugotovil potem, ko sem prejel komp... Potem sem menjal za Corsaire. Sej, ne rečem nič, vse dela, razen matične plošče in grafične kartice. Za to dvoje pa naj jih res vrag vzame, ker brez njiju ne morem nič, pa še najdražji kos opreme sta mi, saj je skupni strošek 510€... Ma sej, bomo že kej pogruntali in iztržili reklamacijo. Ma sej, ko sm mu zaradu vseh teh problemov (garancija, račun, potrdilo o plačilu) omenil inšpekcijo, se je tip takoj pomiril, rekel, da se bomo dogovorili in podobno...

Dr_M ::

no ja, jest sm pri nakupi.net cakal 54 dni na nove rame, ko sm uveljavlju garancijo. :\
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

koyotee ::

Po 45dneh ti morajo poslat NOV izdelek.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Snegec ::

Po 45dneh ti morajo poslat NOV izdelek.


Ne klobasaj.

Po poteku 45ih dneh, ti po zakonodaji pripada nov artikel, artikel v enaki vrednosti ali v najslabšem primeru, ko so vse druge opcije izmozgane, vračilo denarja.

Če se pač strinjaš, da popravilo toliko časa traja, je to tvoja stvar.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

LjubimPeezde ::

če bi premogel malce več intelekta bi videl da je Dr. M čakal 54 dni:\

Glede tega kar si citiral. Menda ja ne misliš da ti lahko pošljejo rabljen podoben izdelek. TIsto z NOV izdelek je popolnoma na mestu!

Zgodovina sprememb…

Tic ::

Pohvala AGT. :) Za Eventus še sporočim ;>
persona civitas ;>

Snegec ::

če bi premogel malce več intelekta bi videl da je Dr. M čakal 54 dni:\


Ne, a res?

Glede tega kar si citiral. Menda ja ne misliš da ti lahko pošljejo rabljen podoben izdelek. TIsto z NOV izdelek je popolnoma na mestu!


V tem quotu je videti, da sam ne prebereš stavkov. Vseskakor se govori o novih izdelkih. Ampak če točno takega nimajo, ti lahko izdajo podobnega - vsekakor mora priti med prodajalcem in stranko do obojestranskega strinjanja. Daj malo pamet uporabljaj.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Jernej L ::

Moram spet pohvalit mimovrste, pri njih sem kupil za 470€ robe - komplet nove komponente za PC, sicer so bili prvi ram-i (geil) defektni, ampak so mi ga brez vsakih problemov zamenjali za malenkost dražji ocz, celo ni mi bilo treba doplačati tistih 10€ razlike v ceni ali poštnine za druge ram-e (čeprav so prej ko sem po emajlu se dogovarjal rekli da bi bilo treba doplačat, ampak ko sem dobil paket brez odkupnine, sem še enkrat vprašal in so rekli da ni panike 8-O ), tako da res, vse kar sem pri njih kupil deluje brez problema pa tudi kadar ne, rešijo tako da se samo čudiš, ker pri kakšni drugi trgovini samo mižiš in čakaš kdaj boš dobil "brco v rit".. tako da res so lahko vzor vsem spletnim trgovinam, res toplo priporočam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jernej L ()

Meizu ::

No, če je tako res, potem odlično! Ker oni v kup.si je neodgovoren razumeš... Je kriv za raszut komp, a ga noče popravit v delujoče stanje...

Fizikalko ::

Pravkar sem bil šokiran nad neprijaznostjo in nerazumevanjem zakonodaje pri Funtech-u. Zanimal sem se za monitor (24") za 700 EUR in vprašal, če lahko preden pošljejo pogledajo za mrtve pike. So rekli, da ne. Sem rekel, ok, itak imam prvico vrnit v roku 15 dni, bom pač sam pogledal in izdelek vrnil, če bo imel mrtve pixle. In ženska mi reče, da je to nefer (do naslednjega kupca, ki bi to kupil9) in da tega oni ne mislijo počet. WTF? Rekla je še, da izdelek lahko vrnem le, če ga nisem odprl (???!!!). Tako očitno oni interpretirajo zakon, ki pravi, da moram vrnit izdelek v originalni embalaži. Po njihovo to pomeni, da ne smem izdelka odpret, ampak lahko le gledam škatlo. :(

Skratka, pri Funtechu ne kupim niti ventilatorja več.

Res, nekateri ne znajo brat zakonov, lai pa jih le ne razumejo.

Potem sem klical v Rolan, kjer so bili izjemno prijazni. Za enako ceno. Brez kakršnihkoli takih traparij.

Snegec ::

Zanimal sem se za monitor (24") za 700 EUR in vprašal, če lahko preden pošljejo pogledajo za mrtve pike.


Sej kakšno mrtvo piko ali 4 24" monitor lahko ima, brez da bi ti po zakonodaji sploh pripadal nov monitor.

Poglej si ISO standard, lahko ti ga pa tudi na mail dam, če želiš.

To odpade seveda samo v primeru, da kupuješ monitor prve klase (oprema za vojsko, bolnice it).
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

LjubimPeezde ::

Se strinjam.
Očitno nekateri ne ločite slabosti tehnologije in v tem okviru dovoljena odstopanja... Se kar strinjam s tisto v Funtechu!

Fizikalko ::

Mater, a znata brat? Ne govorim o garanciji, ampak o 15 dnevnem roku, v katerem lahko katerikoli izdelek, kupljen preko neta, vrnem brez razloga.

LjubimPeezde ::

vem kaj si misliv.
bedasto da greš govorit operaterki kako boš vrnil monitor če najdeš en majcen dead pixel... kaj bi bilo šele ko bi kupoval kakšen avtomobil. Verjetno bi ga na valjarje peljal da izmerijo dejanske konje... če se ujemajo s specifikacijami:\

Fizikalko ::

In zakaj je to bedasto? Kak argument prosim, ne stupidnih analogij.
««
16 / 78
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste (strani: 1 2 3 488 89 90 91 )

Oddelek: Kaj kupiti
4510908903 (787) _Denny_

AGT računalniki (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Kaj kupiti
562139052 (78592) kuglvinkl
»

spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 413 14 15 16 )

Oddelek: Kaj kupiti
786120540 (51881) r3dkv1c4
»

Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
16532911 (21753) cholt45

Več podobnih tem