Forum » Kaj kupiti » Pritožbe in pohvale računalniških trgovin
Pritožbe in pohvale računalniških trgovin
Temo vidijo: vsi
glinik ::
Poo moje je najbolje, da narediš s prodajalcem "osebni stik" in rečeta malo o tem in onem. Potem se bo vas lotil povsem drugače ;) Saj konec koncev ima vsaka trgovina svoje "majstore" in "cvetke".
Ob uvodnem pogovoru lahko takoj ugotoviš za kašnega prodajalca se gre. Saj se takoj vidi ali je burek, majstor, je ustrežljiv, čuden, ... Če vam ni všeč, se je modro obrrniti na drugega prodajalca, čist simpl ...
Kolko berem to temo, se je večina prodajaln pokazala v dobri luči, hvala bogu ...
Lp
Ob uvodnem pogovoru lahko takoj ugotoviš za kašnega prodajalca se gre. Saj se takoj vidi ali je burek, majstor, je ustrežljiv, čuden, ... Če vam ni všeč, se je modro obrrniti na drugega prodajalca, čist simpl ...
Kolko berem to temo, se je večina prodajaln pokazala v dobri luči, hvala bogu ...
Lp
Če bi faušija gorela, cela Slovenija bi gorela :)))
Je vredno razmisleka ...
Je vredno razmisleka ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: glinik ()
sodček ::
@Vlady: kar se tiče monitorja, maš dober nasvet od FreDD|e_M. če misliš kupovat monitor, ki nima garancije za mrtve pike (spadajo v 1. razred), najbolje da kupiš preko interneta. če ti ne odgovarja, vrneš v roku 15 dni in ti vrnejo denar.
sam sem vrnil monitor v enaa (SM 940B, če me spomin ne vara), ker je imel par mrtvih pik in ni bilo kakšnih problemov. morš kvečjemu mal počakat, da ti vrnejo denar (rok za to je pomojem tudi napisan v zakonu). plačevanje za pregled mrtvih pikslov je brez veze, to lahko narediš sam in najbrž bolj učinkovito. če pa boš kupoval v trgovini pa preizkusi dejansko tisti monitor, ki ga misliš odnest domov (dead pixel buddy alike).
sam sem vrnil monitor v enaa (SM 940B, če me spomin ne vara), ker je imel par mrtvih pik in ni bilo kakšnih problemov. morš kvečjemu mal počakat, da ti vrnejo denar (rok za to je pomojem tudi napisan v zakonu). plačevanje za pregled mrtvih pikslov je brez veze, to lahko narediš sam in najbrž bolj učinkovito. če pa boš kupoval v trgovini pa preizkusi dejansko tisti monitor, ki ga misliš odnest domov (dead pixel buddy alike).
Vlady ::
Problem je, ker recimo samsunga 204B modela nimajo nikjer v lj. Nikjer, kjer sem do sedaj spraševal, pa sem pol trgovine prelaufal naokoli. Še v Hrvey Nornmannu so me samo debelo gledali, ker iščem 4:3 monitor in ne novih wide 16:9 (kvazi) modelov. Prav tako mi model v harvey-ju ni znal niti svetovati niti pomagati, pač pa sem moral sam po trgovini iskati prodajalca. Tudi ko sem ga vprašal za model, me je debelo gledal in samo rekel, da imajo na zalogi samo tisto, kar imajo razstavljeno.
Radi bi si tudi prej ogledal monitor in ga preizkusil v trgovini, če se ga le da, da vidim a je ta monitor zame al ne. Imam namreč tudi nekaj težav s prostorom in moram videti kako vse se ga da nastavljati. Ampak kot sem rekel, kamorkoli pridem, nobeden ga nima in vsi hočejo, da avansiram vnaprej denar za monitor, da ga oni naročijo. Kaj pa če meni nebi bil monitor všeč? Preko interneta pa moram plačevati še dodaten pregled monitorja, kar se mi zdi bedarija, saj bi to morali v trgovini narediti brezplačno. Tako pa dobiš po možnosti star monitor, ki je že gorel 12 ur na dan kake 6 mesecev, ki ga lepo spucajo in potem zapakirajo in dajo gor nalepko "rpegledano". Doma pa ti crkne žarnica malo po izteku garancije. Je tud ena opcija, da ga vzamem v trgovini, kjer delam, samo tudi tu sem obvezan, da ga vzamem, kljub temu, da mi nebi bil všeč.
Radi bi si tudi prej ogledal monitor in ga preizkusil v trgovini, če se ga le da, da vidim a je ta monitor zame al ne. Imam namreč tudi nekaj težav s prostorom in moram videti kako vse se ga da nastavljati. Ampak kot sem rekel, kamorkoli pridem, nobeden ga nima in vsi hočejo, da avansiram vnaprej denar za monitor, da ga oni naročijo. Kaj pa če meni nebi bil monitor všeč? Preko interneta pa moram plačevati še dodaten pregled monitorja, kar se mi zdi bedarija, saj bi to morali v trgovini narediti brezplačno. Tako pa dobiš po možnosti star monitor, ki je že gorel 12 ur na dan kake 6 mesecev, ki ga lepo spucajo in potem zapakirajo in dajo gor nalepko "rpegledano". Doma pa ti crkne žarnica malo po izteku garancije. Je tud ena opcija, da ga vzamem v trgovini, kjer delam, samo tudi tu sem obvezan, da ga vzamem, kljub temu, da mi nebi bil všeč.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
TRIROG ::
ne vem kaj kompliciraš ... uzami preko internetne trgovine ... vračilo ti nakažejo v roku 15 delovnih dni ...
Fizikalko ::
MEDENA, od kdaj je pa tebe pamet srečala glede LCDjev? A nisi še nedavno trdil, da so TNji čist kul?
Zheegec ::
Samo res, si mogoče šel dejansko pogledati razliko pa si ugotovil da imamo drugi prav?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zheegec ::
Še vedno čakam da bom videl dober monitor s TN matriko. Mogoče NEC 90gx2 ker ima Opticlear filter, ampak tudi to še ni to.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
opeter ::
Jaz čakam, da bom dobil LED backlight LCD monitor (vsaj 20") za 800 EUR...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zheegec ::
Haha Opeter Glede na to da sedaj pride na trg Samsung z LED beklajtom za samo 3000€ si kar na dobri poti da boš to kmalu dočakal.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
sword ::
no pa še moj delež:
comtron- kupil sem en sistem zvočnikov 5.1 in po okol 1 letu uporabe ne dela noben zvočnik več... nesem na servis (bli so Trustovi zvočniki), ki je res v eni zakotni zgradbi v industrijski coni... po okol enem tednu pokličem, mi povejo, da se zvočnikov ne da popravt in dobim za njihovo vrednost dopropis v comtronu... seveda sem potreboval nove zvočnike, zato sem se odloču za ene kvalitetne Logitechove... in tukaj se začne štorija:
pridem v trgovino, z originalni računom, potrdilom od servisa, staro garancijo, v glavnem z vsem kar sem mel... v trgovini poberem ogromno škatlo zvočnikov, jo prnesem do pulta in počakam 5 minut, da se prodajalc obrne k men...povem mu, da bi rad tele zvočnike, pa da mam dobropis itd.. sploh ne vem zakaj je tako kompliciral, ampak poba se je spravil v datebase računov, ker modela zvočnikov, ki so se mi pokvarili, niso več prodajali in je želel ugotoviti ceno... v resnic se mi je zdel precej lažji, da bi pogledal na račun, ki sem mu ga molil pod nos... A tud z iskanjem nakupa v datebasu ni mel prevelke sreče... občudujem sicer zavzetost, sej je poklicu še dva kolega ter šel v pisarne zadaj (al karkol imajo pač tm) iskati bog ve kaj... na koncu je le našel na računalniku tisti nakup in mi še malo znižal dobropis, ker so bili zvočniki na koncu prodaje še malo cenejši... za mano je bila vrsta, ki si jo v računalniški trgovini drugače težko predstavljam... tako sem le lahko veselo odkorakal po dobre pol uro stanja pri pultu...
po vaših izkušnjah na servisu pa iskreno upam, da hreščanje (po enem letu uporabe- zvočniki so drgač prva klasa) pri dveh pesmih pomeni le nekompaktibilnost kodekov z visto oziroma karkol sam ne pokvarjenih zvočnikov...
mimorvste- tam kupujem precej redno, večino nakupov v zadnjem letu... nekajkrat me je sicer razočaral dobavni čas (naj bi bil 1-10 dni... prišlo je po nekaj več kot 14ih...)
comtron- kupil sem en sistem zvočnikov 5.1 in po okol 1 letu uporabe ne dela noben zvočnik več... nesem na servis (bli so Trustovi zvočniki), ki je res v eni zakotni zgradbi v industrijski coni... po okol enem tednu pokličem, mi povejo, da se zvočnikov ne da popravt in dobim za njihovo vrednost dopropis v comtronu... seveda sem potreboval nove zvočnike, zato sem se odloču za ene kvalitetne Logitechove... in tukaj se začne štorija:
pridem v trgovino, z originalni računom, potrdilom od servisa, staro garancijo, v glavnem z vsem kar sem mel... v trgovini poberem ogromno škatlo zvočnikov, jo prnesem do pulta in počakam 5 minut, da se prodajalc obrne k men...povem mu, da bi rad tele zvočnike, pa da mam dobropis itd.. sploh ne vem zakaj je tako kompliciral, ampak poba se je spravil v datebase računov, ker modela zvočnikov, ki so se mi pokvarili, niso več prodajali in je želel ugotoviti ceno... v resnic se mi je zdel precej lažji, da bi pogledal na račun, ki sem mu ga molil pod nos... A tud z iskanjem nakupa v datebasu ni mel prevelke sreče... občudujem sicer zavzetost, sej je poklicu še dva kolega ter šel v pisarne zadaj (al karkol imajo pač tm) iskati bog ve kaj... na koncu je le našel na računalniku tisti nakup in mi še malo znižal dobropis, ker so bili zvočniki na koncu prodaje še malo cenejši... za mano je bila vrsta, ki si jo v računalniški trgovini drugače težko predstavljam... tako sem le lahko veselo odkorakal po dobre pol uro stanja pri pultu...
po vaših izkušnjah na servisu pa iskreno upam, da hreščanje (po enem letu uporabe- zvočniki so drgač prva klasa) pri dveh pesmih pomeni le nekompaktibilnost kodekov z visto oziroma karkol sam ne pokvarjenih zvočnikov...
mimorvste- tam kupujem precej redno, večino nakupov v zadnjem letu... nekajkrat me je sicer razočaral dobavni čas (naj bi bil 1-10 dni... prišlo je po nekaj več kot 14ih...)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sword ()
TRIROG ::
čaki mal ... oni so ti znižal dobropis?!?!?! se pravi si mogi več doplačat ?!?!?
še dobr da niso mel razprodaje na te zvočnike ... pol bi šele naj...
še dobr da niso mel razprodaje na te zvočnike ... pol bi šele naj...
sword ::
no sej ni blo kaj tok zelo hudga... za okol 500-1000 nekdanjih tolarjev so znižal... se pr zvočnikih za 40 nekdanjih niti ni tako zelo poznal...
pa kaj morš... po pol ure se mi resno ni dalo več čakat pa se prepirat :S :P
pa kaj morš... po pol ure se mi resno ni dalo več čakat pa se prepirat :S :P
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sword ()
Snegec ::
PCHand je za Trust ;) Ravno zdaj iščejo novega tehnika v servisu, če koga interesira.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.
Zheegec ::
Ja trust se samo zmeče v en predal pa potem ko je poln pošlješ vse skupaj na RMA.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
MiranRxx ::
Naj se jaz pohvalim servis in posredno bigbang.
V bigbangu sem kupil DVD "pekac". Lepo mi je delal, po cca 9 mesecih odpovedal, delno, ni vec bral DVD, samo se CD-je.
Lepo po posti poslal na servis AVTERA, v LJ. Samo napisal sem kako in kaj. Ni minilo dva dni, me ze caka paket na posti. V paketu bil nov DVD "pekac", pa se boljsi, novejsi kot prej. Brez problemov in neverjetno hitro.
VSAKA VAM CAST, hvala vam. Imate eno zadovoljno stranko vec.
Ostali zgledujte se po teh svetlih izjemah.
V bigbangu sem kupil DVD "pekac". Lepo mi je delal, po cca 9 mesecih odpovedal, delno, ni vec bral DVD, samo se CD-je.
Lepo po posti poslal na servis AVTERA, v LJ. Samo napisal sem kako in kaj. Ni minilo dva dni, me ze caka paket na posti. V paketu bil nov DVD "pekac", pa se boljsi, novejsi kot prej. Brez problemov in neverjetno hitro.
VSAKA VAM CAST, hvala vam. Imate eno zadovoljno stranko vec.
Ostali zgledujte se po teh svetlih izjemah.
Za vse ki bi radi poleteli ali se šolali: http://www.lcm-club.si/
jadralno.letenje@amis.net
jadralno.letenje@amis.net
Zheegec ::
Pri temu, da je bila reklamacija hitro rešena Big Bang ravno nima veliko zraven, če bi pa trajalo 45 dni pa tudi Big Bang ne bi imel veliko zraven...
Samo stvar servisa.
Samo stvar servisa.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Dr_M ::
mam eno pripombo cez JAE servis na brncicevi.
torej, na plati mi je cist iz ljubega miru crknil bios, zato sm optimisticno nesel plato na jae servis, kjer so mi ze dobro leto in pol nazaj za 1500sit flashal bios na eni starejsi plati. ko so mi sporocil, da je plata popravljena, sm ves vesel su na servis in ko povprasam po ceni te storitve, me je skoraj infarkt...zenska je hotla met 25€! 25 faking eurov za enkurcev flash biosa?!
ni mi jasno, kako lahko v tako kratkem casu za 4x podrazijo isto storitev.
tko da, resno odsvetujem jae servis, ce nesete tja kej popravlat izven garancije.
torej, na plati mi je cist iz ljubega miru crknil bios, zato sm optimisticno nesel plato na jae servis, kjer so mi ze dobro leto in pol nazaj za 1500sit flashal bios na eni starejsi plati. ko so mi sporocil, da je plata popravljena, sm ves vesel su na servis in ko povprasam po ceni te storitve, me je skoraj infarkt...zenska je hotla met 25€! 25 faking eurov za enkurcev flash biosa?!
ni mi jasno, kako lahko v tako kratkem casu za 4x podrazijo isto storitev.
tko da, resno odsvetujem jae servis, ce nesete tja kej popravlat izven garancije.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
dejansan ::
boš pa drugič prej vprašal koliko pride popravilo a ne, pa ne bo takih presenečenj
dejansan
Cingular ::
ne prvo bodo tebe vprašali, če lahko
Intel E4300@3.3GHz, Asus P5B, 2x1Gb OCZ Gold XTC, WD 400Gb SATAII 16Mb,
Nvidia 8800GTS 320Mb@650/1000, Nec 3540&Lite-On LS, Logitech Z5400,
22" LCD Samsung 225BW, MS Vista Bussines
Nvidia 8800GTS 320Mb@650/1000, Nec 3540&Lite-On LS, Logitech Z5400,
22" LCD Samsung 225BW, MS Vista Bussines
bond007 ::
Za 25€ se že skor nova plata dobi . JSt sem mel podoben problem s tem, da sm jst zaflešu plato in je bla čist mrtva. Sreča je takrat cimer imel čisto enako konfiguracijo kot jaz (oba sma kupovala price/performance komponente). Tko sem izvedel svoj prvi in zaenkrat edini hot flash.
Operacija uspela, pacienta (plato) skupaj z ostalo druščino (celo kišto) sem pa raje prodal in si nabavil prenosnika - ki sem ga btw tudi zaflešal - tam je bila situacija še veliko bolj resna. Šele par dni brskanja po kitajskih (opa pardon taiwanskih) straneh in iskanje recovery procedure ter izposoja zunanjega USB disketnika ga je obudila od mrtvih. Zanimivo - zunanji disketnik so mi prijazno posodili ravno pri JAE. Hvala jim še enkrat!
Operacija uspela, pacienta (plato) skupaj z ostalo druščino (celo kišto) sem pa raje prodal in si nabavil prenosnika - ki sem ga btw tudi zaflešal - tam je bila situacija še veliko bolj resna. Šele par dni brskanja po kitajskih (opa pardon taiwanskih) straneh in iskanje recovery procedure ter izposoja zunanjega USB disketnika ga je obudila od mrtvih. Zanimivo - zunanji disketnik so mi prijazno posodili ravno pri JAE. Hvala jim še enkrat!
Vlady ::
Ponavad je tak, da ko nesem na servis neko stvar izven garancije, jim rečem, da če bo nad tolko in tolko, naj me pokličejo prej. Ponavadi pa se tudi pozanimam, koliko naj bi po njihovo prišlo.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"
Dr_M ::
dobr, jest sm racunu na to, da so kej podrazil, ampak nism pricakoval racuna za vec kot 10€.
drugac pa uredu, ce ma njihova storitev tako ceno jo pac ma, edin stranke bi lohk opozoril, da so se storitve podrazile za 100,200,500% oz kolikor pac ze...
drugac pa uredu, ce ma njihova storitev tako ceno jo pac ma, edin stranke bi lohk opozoril, da so se storitve podrazile za 100,200,500% oz kolikor pac ze...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
igor0203 ::
ne prvo bodo tebe vprašali, če lahko
Ok, sej razumem, da lahko podražijo, samo a lahko toliko? A ni nekak tako, da imajo že zakonsko določen neke okvirne cene storitev?
Šimpanz ::
Za servisno storitev lahko nabijejo kakeršnokoli ceno, samo če bo previsoka ne bojo imeli strank. Isto je če si frizer. Lahko strižeš za 20 EUR ali pa za 200 EUR (če bi kdo plačal).
Snegec ::
Ok, sej razumem, da lahko podražijo, samo a lahko toliko? A ni nekak tako, da imajo že zakonsko določen neke okvirne cene storitev?
AHAHAHA, da dol padeš smešno..
Zakonsko določene cene storitev.. loool.. lahko bi ble zakonsko določene, ampak potem pač daš večjo količino. Kdo pravi, da mora biti flashanje biosa, ki ga je uporabnik narobe zaflashal v 5ih minutah? 3ure dela = cena storitvex3.
Drugače so pa cene smešna stvar. Včasih, ko sem delal v neki trgovini, smo imeli en artikel, ki smo ga sami uvozili (2-3 tone v tonaži) in je bila zato smešno nizka cena. Čeprav je bila kvaliteta precej nad to ceno, so se tistih artiklov vsi kupci izogibal kot hudič križa. Na to foro "ja če je tolk pocen pa kvaliteta tud ne more bit bog ve kakšna".
Spet drugi, so se pa pritoževali čez cene artiklov, ki da so v katalogu proizvajalca pol cenejši, pri nas je blo pa kataložna cena(minus tist procentualnost ker smo bli diler) + 50% marže +DDV.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.
Zheegec ::
Snegec - Tagan napajalniki na tone mogoče?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Snegec ::
Snegec - Tagan napajalniki na tone mogoče?
@Alien3001
Niti ne. Nisem bil v računalniških poslih takrat.. bolj akustične vode.. zvočniki itd.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.
stasky007 ::
pa še 2 izkušnji, prva je moja z big bangom (nevem ali dobra ali slaba), druga pa od kolega z comtronom (slaba pa sicer s srečnim koncem):
1. kupil DVD pekač in po cca 8 mescih (res da na tisoče prekopiranih dvd-jih) enostavno ne piše in ne bere DVD-jev.
nesem v big bang in dobim pa 14 dneh nov in celo boljši model, ker mojga ne delajo več... vse v redu in prau... pridem domou veseu, zapečem cd na 16x hitrosti in razočaran opazim da ne prebere zapisanega...probam 12, 8, 6x pa nobenga zapisanega dvd-ja ne prebere... nesem nazaj reklamirat, vzamejo na servis in čakam kakih 10 dni, dobim dvd nazaj z obrazložitvijo, da dela vse OK... nesem domou in razočarano ugotovim, da ševedno ni ok... razmišljam da morda neki ne štima z mojim pc-jem in provam na dveh drugih... ni pomoči...
nesem tretjič v big bang nakar mi majster reče naj updatam firmware... pa tudi to ne pomaga...četrtič u big bang, pošljejo nazaj na servis, dvd se vrne nazaj in spet obrazložitev, da dela vse ok...komaj ko zagrozim z inšpekcijo, slabo reklamo in podobnim in jim predlagam da kar komplet pc prinesem pa naj oni skomfigurirajo dobim delavca (delovodjo menda), ki mi izdelek zamenja lastnoročno iz njihove police poleg vsega pa mi spiše nov račun s popolnoma novo garancijo (torej od tistega datuma naprej)...
no zdej uporabljam omenjeni dvd 6 mescew in zaenkrat dela vse ok...
2. kolega kupi v comtronu (koper) prenosnik (tronote al neki tazga skratka tistga ki ga oni skup sestavjo)...
po 2 mescih začne nekaj mlet in ropotat v levem delu prenosnika... nese ga na servis kjer ugotovijo po 3 tednih, da je bila garancijska nalepka odstranjena in opazijo manjkajoče vijake ohišja... garant kolega ni rač. odpirau, vijakci pa sami niiso zginli... uslužbencev pa ni blo mogoče prepričatik, da je biu rač tak ob nakupu češ, da vsakega posebej podrobno pregledajo...
po 2 urah prerekanja in čakanja delovodje končno žarek upanja... delovodja reče, da bodo pregledali vse serijske številke komponent in v primeru da je vse ok stvar upoštevali pod garancijo...
napaka je bila sicer odpravljena brez obrazložitve kaj je blo dploh narobe in to pod garancijo, računalnik je biu strokovno sestavlen z vsemi pripadajočimi vijaki in opremljen z garancijsko nalepko...
v comtron NIKOLI VEČ!!!
1. kupil DVD pekač in po cca 8 mescih (res da na tisoče prekopiranih dvd-jih) enostavno ne piše in ne bere DVD-jev.
nesem v big bang in dobim pa 14 dneh nov in celo boljši model, ker mojga ne delajo več... vse v redu in prau... pridem domou veseu, zapečem cd na 16x hitrosti in razočaran opazim da ne prebere zapisanega...probam 12, 8, 6x pa nobenga zapisanega dvd-ja ne prebere... nesem nazaj reklamirat, vzamejo na servis in čakam kakih 10 dni, dobim dvd nazaj z obrazložitvijo, da dela vse OK... nesem domou in razočarano ugotovim, da ševedno ni ok... razmišljam da morda neki ne štima z mojim pc-jem in provam na dveh drugih... ni pomoči...
nesem tretjič v big bang nakar mi majster reče naj updatam firmware... pa tudi to ne pomaga...četrtič u big bang, pošljejo nazaj na servis, dvd se vrne nazaj in spet obrazložitev, da dela vse ok...komaj ko zagrozim z inšpekcijo, slabo reklamo in podobnim in jim predlagam da kar komplet pc prinesem pa naj oni skomfigurirajo dobim delavca (delovodjo menda), ki mi izdelek zamenja lastnoročno iz njihove police poleg vsega pa mi spiše nov račun s popolnoma novo garancijo (torej od tistega datuma naprej)...
no zdej uporabljam omenjeni dvd 6 mescew in zaenkrat dela vse ok...
2. kolega kupi v comtronu (koper) prenosnik (tronote al neki tazga skratka tistga ki ga oni skup sestavjo)...
po 2 mescih začne nekaj mlet in ropotat v levem delu prenosnika... nese ga na servis kjer ugotovijo po 3 tednih, da je bila garancijska nalepka odstranjena in opazijo manjkajoče vijake ohišja... garant kolega ni rač. odpirau, vijakci pa sami niiso zginli... uslužbencev pa ni blo mogoče prepričatik, da je biu rač tak ob nakupu češ, da vsakega posebej podrobno pregledajo...
po 2 urah prerekanja in čakanja delovodje končno žarek upanja... delovodja reče, da bodo pregledali vse serijske številke komponent in v primeru da je vse ok stvar upoštevali pod garancijo...
napaka je bila sicer odpravljena brez obrazložitve kaj je blo dploh narobe in to pod garancijo, računalnik je biu strokovno sestavlen z vsemi pripadajočimi vijaki in opremljen z garancijsko nalepko...
v comtron NIKOLI VEČ!!!
Stasky
clyde ::
a vi tle ne znate delati drugega kukar pa govoriti o trgovinah , joj ta je slaba una je dobra , cim pa v tisti trgovini ki je po vašem mnenju dobra ne naredijo nakaj po vaše potem pa oh joj gremo takoj jokat na slo-teh da vsi izvejo , fantje in punce obnašate se slabše kot petletniki , še oni so bolj resni od vas , in nehite govoriti o tem kakšne izkušnje ima vaš kolega , ali pa da na servisih igrajo igrice in tako naprej , grem stavit da noben od vas prepotentnežev , nebi zdržal delati v trgovini pa ne samo računalniški , ampak katerikoli trgovini več kot dva meseca .
Zresnite se že enkrat ....ker postajate že prav smešni , ko mislite da trgovinam delate slabo reklamo
Zresnite se že enkrat ....ker postajate že prav smešni , ko mislite da trgovinam delate slabo reklamo
TRIROG ::
Jaz pa ravno nastportno PODPIRAM tole temo ... naj se ve kje se delajo napake ... da jih trgovine lahko odpravijo ...
Dr_M ::
MEDENA: sej se v nekaterih temah sicer pa je to racunalniski forum...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Fizikalko ::
MEDENA, to je tako, kot da bi posiljevalec rekel: Hja, o pedofilih pa nilč ne govorite...
Off topic: MEDENA, a ste že kej pocenili SD kartice, zadnjič sem te vprašal v Lescah po ceni, pa ste imel kar zasoljene (vsaj ta hitre)... Ker zdejle sem dobil letak, pa me zanima, če je v Lescah zaloga 4 GB 150x za 45 EUR.
Off topic: MEDENA, a ste že kej pocenili SD kartice, zadnjič sem te vprašal v Lescah po ceni, pa ste imel kar zasoljene (vsaj ta hitre)... Ker zdejle sem dobil letak, pa me zanima, če je v Lescah zaloga 4 GB 150x za 45 EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Fizikalko ()
Snegec ::
oh joj gremo takoj jokat na slo-teh
Kaj češ. Whinerji vsi po vrsti.
Offtopic: O kerih SD karticah je to govora? Znamka? Vedno lahko pokličeš dotično trgovino in vprašaš po zalogi :D
Snegec & Snežinka, mala potepinka.
Čmrlj ::
Zanima me, če se je komu naredilo, ko je kupoval mimovrste, da mu je v naročilu pisalo datum dostave xxx in paketa na ta dan ni bilo.Ker bom popiz.... ker ni paketa dons a napisali so datum dostave 27.3 .
edit:Sem že dobil
edit:Sem že dobil
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Čmrlj ()
Snegec ::
To pomeni, da so dali oni danes/včeraj na pošto dragi g. čmrlj, in je potem od tvoje lokalne pošte in njenega paketnega centra odvisno, kako hitro se bodo zmigali in ti pošto tudi dostavili.
Če všteješ še carinski pregled ter anti-teroristično skeniranje poštnih paketov, lahko sploh pozabiš na svoj paket pred poletjem.
Reci jim, naj ti povejo številko paketa ali poštne spremnice, ter malce poizvej na pošti. Sploh ne veš kaj vse se da zmenit z poštarji. Lahko mi pa pošlješ podatke po ZS, pa bom jaz blagodejno preusmeril paket v Romunijo ali Latvijo.
;)
Edit: Lej lej kok hitr gre folk whinat na forum, čist po nepotrebnem.
Če všteješ še carinski pregled ter anti-teroristično skeniranje poštnih paketov, lahko sploh pozabiš na svoj paket pred poletjem.
Reci jim, naj ti povejo številko paketa ali poštne spremnice, ter malce poizvej na pošti. Sploh ne veš kaj vse se da zmenit z poštarji. Lahko mi pa pošlješ podatke po ZS, pa bom jaz blagodejno preusmeril paket v Romunijo ali Latvijo.
;)
Edit: Lej lej kok hitr gre folk whinat na forum, čist po nepotrebnem.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Snegec ()
Fizikalko ::
Snegec, ne seri neumnosti. Piše ROK DOSTAVE, ne pa rok odpošiljanja. Pogodbo s pošto imajo ONI, ne pa ti kot potrošnik. Preden zmerjaš in daješ neduhovite pripombe, se malo umiri in premisli, kakšne traparije čvekaš.
Čmrlj ::
Snegec pisalo je danes v dopoldanskem delovnem času, jaz sem ga dobil pa pred cca 15 min.Pa še napisal sem pod opombe ko sem naročal, da ga nujno rabim v ponedeljek ali danes dopoldne najkasneje.Pa prosim ne pametuj kle gor kr neki.
Snegec ::
Neduhovit? Zmerjanje? Jaz? Ne vem od kje ti ta ideja.
Moj post je bil popolnoma v mejah pravilnika SloTech foruma.
Moj post je bil popolnoma v mejah pravilnika SloTech foruma.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mimovrste (strani: 1 2 3 4 … 88 89 90 91 )Oddelek: Kaj kupiti | 908903 (787) | _Denny_ |
⊘ | AGT računalniki (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Kaj kupiti | 139052 (78592) | kuglvinkl |
» | spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 4 … 13 14 15 16 )Oddelek: Kaj kupiti | 120540 (51881) | r3dkv1c4 |
» | Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Kaj kupiti | 32911 (21753) | cholt45 |