» »

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Temo vidijo: vsi
««
12 / 78
»»

Snegec ::

Zanimivo, da folk najde cajt igrat pasjanso :)

Jest nimam časa, da bi si orenk malco privoščil, kaj šele pasjanso špilat. Ne vem.. al imam preveč dela za svoj delovni čas al pa majo drugi kej boljše "državne" službe.. k so k uradniki...
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

zcetrt ::

Dejstvo je, da so serviserji podvrženi nezanemarljivemu številu nevednežev, arogatnežev in blazno vseobče poučenim strankam. A vendarle bi morali do vsake stranke pristopiti tako, da bi lahko okvirno ocenili kredibilnost njenih z računalnikom in problemom povezanih izjav.

Če se prikažem popolnoma umirjen (res, ker vedno delujem prijazno in verjemite, da lep izbor besed, nekaj vejic na pravih mestih in vsaj enkrat prebrana pisarija, ki jo izročim, daje presenetljivo pozitivne rezultate SKORAJ povsod) in opišem problem v potankosti (konkretno mi je nagajal USB 2.0 prenos, kjer je prihajalo do napak v datotekah prenešenih v smeri iz računalnika), navedem vse, kar sem naredil, da bi problem rešil sam in opozorim na nenavadnost napake, ki se pojavlja, čez en teden pa dobim računalnik nazaj z obrazložitvijo "USB OK", opis napake pa je bil uradno "USB ne dela", napaka pa je seveda ostala... Kdo je tukaj čuden?
4.

Tayphoon ::

Samo kaj si naj misliš ko kupiš neko stavar, ki ne dela pa neseš dva krat na popravilo zaradi iste napake in še vedno ne dela, ko pa greš tretjič pa servisa ni več?

Potem si vzameš pol ure in sam popraviš in dela še danes.

Kaj naj si misliš po tem?

Če eni vidijo samo denar in furajo to politiko dokler le gre ti pa še plačuješ to in še nič ne moreš narediti?

Popljuvaš jih lahko in nič drugega.

Le to ti ostane.

Tribal ::

Sam tale Igor ga pa pihne. Kaj vse se ne spomnite ljudje, pa kaj mislite da vam normalen človek verjame? Ti si čakal 30 min med tem ko je serviser igral pesjanso.

1. ti serviserja še videl nisi, če si prišel na prevzem te je tam čakal fant kateri skrbi za prevzem in izdajo robe, kateri mora revež skrbeti še za ves RMA ki pride tja. Tako da 100% ni igral pesjanse.
2. Pesjansa na njegovem računalniku niti dela ne ker je preslab.

Ne vem zakaj si besen na comtron, če imaš razlog ti kar bodi, samo ne piši bedarij in laži po forumih sploh pa tako bednih, mislm kaj vse se boste še spomnili.

Tema d.o.o.

zbogi ::

2. Pesjansa na njegovem računalniku niti dela ne ker je preslab.

na ta je pa lovska, čist v Comtron stilu, pasjansa dela še na commodorju, vklučno z vsemi PCji, kar so jih kdaj naredil.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zbogi ()

igor0203 ::

@Tribal:
Ne širim nobenih laži, samo povem kako je bilo, ko sem jim prinesel ram na servis. No ok, vzamem nazaj, mogoče ni bil serviser, je bil pa tisti možakar tam, ki komponente vzame na servis in napiše nalog. Mogoče sem tudi malce pretiraval s pol ure, ampak ene 20min pa sem 100% čakal, on je pa pasjano igral.
In ne vem zakaj bi lagal, ker nimam popolnoma nič od tega. Misliš, da mi npr. kak Eventus plačuje zato, da tukaj trosim laži? Lepo te prosim. Še delam ne v kakšni računalniški štacuni, tko da...

Snegec ::

Ohoho... poglej poglej.. nekdo (beri: Tribal) je očitno seznanjen z delovanjem Comtrona. Bo treba njega povprašat, če oni sprejemni manipulant sploh ima kdaj čas igrat pasjanso.

Tale Igor me malce spominja na mojo drago mati.
Ni važno kaj počnem na računalniku, pa naj je to pisanje prošenj za službo, plačevanje računov, programiranje. izdelovanje spletnih strani, gledanje pornjakov, Parry-ja Hotterja ali pa res igranje iger, to je zanjo vse isto - igranje igric.

Torej je lahko tisti sprejemni referent, počel nekaj res nujnega (nekaj kar ni mogel preložiti na kasneje), ti pa si to označil za - kaj drugega kot najbolj znano igro na svetu poleg Tetrisa - Pasjanso.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

zbogi ::

@Snegec
strokovno mnenje prodajalca računalnikov v trgovni Comtron: "Pesjansa na njegovem računalniku niti dela ne ker je preslab" to je za mene popolnoma dovolj, da vem s kom mam opravka.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

igor0203 ::

Ufff zgleda, da se bo tukaj zbrala sama smetana Comtrona. >:D Un možakar je res igral pasjanso, ker se je videlo na monitorju.
Ne mislim se več kregat oz. pojasnjevat kaj je bilo, ker je itak brezveze. Noben nima nič od tega. Ti, kot zaposlen v Comtronu, ne boš imel nič večjo plačo, če braniš firmo, jaz kot potrošnik, pa ne bom imel nič od tega, če povem svojo izkušnjo.

Tr0n ::

Bodo pa zato drugi kupci na podlagi tvoje izkusnje bolj previdni.

Treba je samo bit objektiven pri tem.

Snegec ::

@Igor
Un možakar je res igral pasjanso, ker se je videlo na monitorju.


Kot bi rekli pr0 gamerji: Screenshot or it didn't happen. ;)

Btw.. k smo že pri tem, je kakšen način, da bi človek iz Windowsev povlekel informacijo, kolikokrat je bil nek osnoven program, ki pride z Windowsi (za primer, pasjansa) zagnan, kdaj je bil zadnjič in koliko iger je bilo odigranih?
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

AndrejS ::

Mislim da niso vsi delavci zadovoljni v comtronu... Zato pa dela tolko študentov , da jih vsake tolko časa menjajo

Turtle ::

hehe.....mogoče je pa testiru, da se ne resetira comp med igranjem iger :D

Čmrlj ::

Pohvale servisu Anni.Odlično opravljajo svoje delo.

Snegec ::

@AndrejS:
Mislim da niso vsi delavci zadovoljni v comtronu... Zato pa dela tolko študentov , da jih vsake tolko časa menjajo


Od kdaj so pa študenti merilo nezadovoljnosti ljudi v podjetju? Madona. Potem je 90% podjetij, ki so na robu propada, ker imajo zaposlene študente. Študentje pač manj stanejo podjetje. Delo lahko pa ravno tako ali še bolj kvalitetno opravljajo.

Tko, da ne buč valit z študentskim delom.

@Igor:
Ufff zgleda, da se bo tukaj zbrala sama smetana Comtrona.


Pol rabimo še jagode in imamo sadno kupo? :) NJAMI!
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

perci ::

Sam redko kupujem v comtronu. Ponavadi takrat ko vem, da za zadevo ne bom rabil servisa. Pa ne, da bi imel slabe izkusnje s servisom, ker se mi se nic iz tam ni pokvarilo, ampak slaba reklama naredi svoje.

Lahko pa povem, da kadarkoli sem bil v comtronu v cityparku (in to ni bilo malokrat), se ni noben pobrigal zame. Tudi, če je bil štacuna prazna, si moral prodajalca takorekoč na kolenih prosit, če ti lahko pokaze kako zadevo iz vitrine. Če je človek v trgovini 20 minut in ti kot prodajalec nikogar ne strezes, zakaj ne bi pristopil h kupcu in ga vprasal, ce mu lahko kako pomagas?

Takorekoc za rokav moras prodajalca zvleci, da ti pomaga. V tavelkem comtronu v BTC-ju je isto.

roli ::

Jaz imam podobne izkušnje z Ljubljanskim Comtronom.Tukaj v NM ti pa vedno pride in te vpraša,če lahko kako pomaga pa tudi,če ima več ljudi v trgovini.
http://www.r00li.com

gruntfürmich ::

enaa za podjetja: pohvala.
sem naročil rame, pa jih nisem plačal, ker ni bilo denarja. ni bilo problema, stronirali naročilo, še prej pošljejo obvestilo (po 10 dneh), da plačaš (sedaj v 3 dneh) ali ti stronirajo naročilo.
naročil spet čez par dni, tokrat plačal, ampak cena je bila za 20 € manjša!!!
dostava v 1 dnevu.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

igor0203 ::

@perci: No to sem hotel tud sam povedat, pa sem bil raje tiho, ker vidim, da me bojo kmalu linčali teli s Comtrona. Je pa res, da moraš ti prodajalce prosit, da ti kaj prodajo.

No pa še ena smešna iz Comtrona, kjer sem bil pred približno kake pol leta, ko sem LCD monitor kupoval. En starejši gospod je kupil PC ter Windowse posebej, Tronovci so mu pa Winse samo naložili, CD pa sebi pustili. Ta gospod pa je plačal retail verzijo(mislim, da so bli takrak še 100+k SIT, mogoče se motim) in mu je un prodajalec govoril, da je on že kupil original Winse, samo CDja mu pa ne morejo dati. In ta starejši gospod je potem rekel, da se bo še vrnil nazaj po CD, prodajalec pa je potem naslednji stranki pojamral, kok so ljudje čudni, da pridejo takole tečnarit. In kako sem lahko povedal to zgodbico? Ker sem tam stal in čakal prodajalca, da mi en LCD pokaže, vmes pa veselo poslušal in se na skrivaj smejal.
In tukaj se umikam iz debate, ker mi dobesedno dol visi, če mi kdo tole verjame ali ne.

slovenec2 ::

Tudi sam imam podobne izkušnje s Comtromom, tam me pač ne vidijo, ever!
(sledila bi zgodbica o neprofesionalnem prodajalcu(cih) iz omenjene štacune, ampak glede na to da je samo podobna verzija zgoraj omenjenih jo bom spustu - beri: zamenjaj pasjanjo z 'trollanjem po forumih' namesto pomagat stranki, debilizmi pri uveljavljanju garancije... skratka: sigh :( )

Čmrlj ::

Jst sem se pa odločil, da bom situacijo sporočil malo njihovim nadrejenim,pa upajmo da bo potem kaj bolje.Dal jim bom tud link od ST pa naj si malo pogledajo;) .Če bi šee kdo sodeloval so tukaj kontakti:

Ivan SELAR, uni. dipl. ing. el. ivan.selar@comtron.si 02 3003 530
Marjeta SELAR, dipl. iur. marjeta.selar@comtron.si 02 3003 505
mag. Radivoj JELEN, uni. dipl. ing.el. rado.jelen@comtron.si 02 3003 545

Poldi112 ::

Študenti pač ne morejo biti enakovredna delovna sila. Včasih so, včasih so tudi boljši, navadno so pa slabši. Firme jih vzamejo ker so poceni in se jim splača (vsaj kratkoročno).

So mladi, neizkušeni v kontaktu s strankami in puščajo slab vtis. Ne spomnim se ali je bil človek ki sem mu v comtron servis prinesel scanner student, ampak bil je totalno nezainteresiran za moj problem in namesto da bi v eni minuti pomeril ali adater dela, oz. samo priklopil drug adapter na scanner in pogledal ali lučka posveti, je rabil par dni da je strokovno ugotovil, da adapter ne dela.
Se ga pač ni dalo prepričati. Kaj bo zabita stranka njemu govorila.

In comtronovci, če vam je v tolažbo, mlacom je še vedno (po moji izkušnji) slabši. Ampak ne veliko.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

perci ::

lestvica kvalitete gre približno takole

Odlično - Dobro - OK - Slabo - Zanič - Mlacom :D

smarkic ::

+ Pred kratkim sem pri Mimovrste kupil nekaj reči, od tega se ena kartica ni razumela z mojo matično ploščo in sem jo z
razlago problema poslal nazaj. Brez vprašanj sem čez dva dni dobil denar vrnjen.
+ Kartico sem potem vzel v novogoriškem ComShopu in se zmenil za vračilo, če ne bi delovala. Na srečo je in nadaljnje procedure niso bile potrebne. Enkrat prej sem tam iskal zunanje ohišje za disk - sicer niso dobro vedeli, kaj imajo v trgovini, ampak so si vzeli čas in poiskali ustrezno varianto.
- Nakup pri EnaA - ene drobnarije niso imeli, plačano je bilo vnaprej, dogovorili smo se za dobropis pri naslednjih nakupih. Na računu in sicer so na dobropis kar pozabili. Za tistih 300 SIT se seveda nisem sekiral, samo naslednjih nakupov ni bilo več.
+ Za razne eksotične malenkosti grem dostikrat vprašat v novogoriški Eniac. Zanimiv je bil nakup tiskalnika, kjer je bila cena na predračunu nižja od telefonsko dogovorjene, na koncu pa sem plačal še manj od tega.
Izkušenj s servisi in garancijo pa zaenkrat na srečo nimam.

koyotee ::

pohvalil bi comp.com(Ban računalništvo d.o.o), sem klical v nedeljo popoldne za kompjutr, v ponedeljek zjutraj sem ga ze prevzel, in dobil 50€ popusta :P
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Vajenc ::

Po mojih izkušnjah so tako pri Comtronu(BTC), kot pri MLacomu prodajalci ustrežljivi (pri Mlacomu je, se mi zdi da Jure, sploh pozitiven prodajalec), na servisu pa so bolj gnojni v obeh primerih. Se pravi, ko kupuješ si kralj, ko gre nekaj narobe pri že kupljeni robi, pa si domišljajo, da ti delajo uslugo.

Snegec ::

Se pravi, ko kupuješ si kralj, ko gre nekaj narobe pri že kupljeni robi, pa si domišljajo, da ti delajo uslugo.


Sej ti jo. Sej ni njihova krivda, da se je stvar pokvarila. Oni ti jo v dobri veri, da z njo nisi počel nekih vratolomnih stvari in jo pri tem pokvaril, servisirajo ali zamenjajo. Lahko bi ti tudi denar vrnil pa se sam ubadaj kje in kako boš dobil tako stvar.

A je Mercatorjeva krivda, da je bil v rozinah kamen, ki mi je zlomil zob? Ni. Kriv je proizvajalec teh rozin.

Zdej mi pa naštej eno stvar, ki jo Mlacom proizvaja. Pusti stvari, ki jih uvozi in našpona gor Mlacom nalepko. Stvari, ki jih Mlacomova zasebna tovarna proizvede izključno za trg v Sloveniji.

Happy counting.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

zbogi ::

je pa mlacom kriv, če pri uvozu, uzame robo III. ali IV. klase, zato ker je ceneje in jo prodaja za 20% dražje kot nemci robo I. klase
in je mlacom kriv, da se moreš vedno skregat da ti zamenjajo zadevo prej kot v 45 dneh oz da ti jo sploh zamenjajo, med tem ko ti pri ostalih uvoznikih to zamenjajo npr. TAKOJ. Pri malcomu pa vedno poslušaš, prešvoh napajalnik, nekompatibilnost, nimaš epox plate ipd.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Tilen ::

Lahko bi ti tudi denar vrnil pa se sam ubadaj kje in kako boš dobil tako stvar.

Ko bi ga le vrnili na tako lahek nacin kot si napisal.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Talula ::

Zbogi: ne obstaja več klas. Obstaja samo retail ali oem pakiranje. Oem komponente so nekaj cenejše in ponavadi bolj pokvarljive predvsem zaradi transporta.

igor0203: upam da nisi bil ti ta gospod, ki je poleg PC-ja kupil retail windowse in vrgel stran kakih 300€ ali več. Bi prej rekel, da je šlo za oem varianto.

zbogi ::

@Talula, hehe, te stvari niso glih javno znane
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Tilen ::

Mene pa je danes Funtech razocaral. Vecina jih tako hvali, pol pa danes zvem, da od njih ni mozno dobiti prav nic, ce denarja ne posljes vnaprej. Skoda, da so samo v LJ. Dajte se kaksno poslovalnico v MB, ker imate res dobre cene. >:D
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

igor0203 ::

@Talula: Ne, nisem bil jaz ta gospod, ki je kupil Windowse. Sej mu je še un gospod kazal račun, kjer je pisalo, da je kupil retail verzijo in ne DSP oz. da je plačal samo inštalacijo in CD key.

@Tilen: S tem se samo zavarujejo kakih neresnih kupcev, ki nekaj naročijo, jim pošlješ po pošti in potem to zavrnejo, stroške pa potem mora pošiljatelj plačati(kolikor je meni znano).
Drugače se da pa z njimi res marsikaj zmenit, sploh z Edijem. (Peter, upam, da tega ne bereš). :D Jaz večinoma samo še v Funtechu kupujem in ne samo zaradi cen, temveč tudi zaradi samega odnosa.

sweeti007 ::

Comtronu v MB .Kupoval za cimro prenosnika pa dokler nisem privlekl denarja na plano so se obnašal kot da že mesce niso spali.Saj ne rečem da bi me mogli po rokah nosit ker kupujem drago stvar sam je bla zanimiva sprememba ko so vidli denar:))


2. so se nalepke od tipk "znucale" pa sem šel v Comtron(MB) po nove nalepke pa zgleda da še niso čul zanje

par plusev za comtron v celju.Sem kupval 19" crt pa brez da bi vprašal je prišel k men prodajalec ter kasneje tudi priklopil monitor za preizkus.

velik minus za prodajalca/svetovalca v bigbangu v Velenju na odelku za elektroniko/računalništvo, predvsem zaradi neznanja ter svetovanja

sniffo ::

igor0203, ti maš pa res srečo, da imaš takšne prigode. samo mi oboje malo smrdi. "tvoja" pasjansa (kaj mu nisi pomagal, bi bil prej konec), še bolj pa tale z windowsi. ne vidim razloga zakaj mu ne bi dali cd-ja. kaj pa bodo z njim?

igor0203 ::

Sreča, nesreča, to se je dejansko zgodilo.
Za tisto pasjanso sem že povedal kako je bilo, sem mu rekel, če me lahko sprejme, pa me je napizdil, da dela. Samo to je bilo že kake 2 leti nazaj, da ne bi kdo mislil, da se je to zgodilo eno za drugim.
LCD sem pa kupoval ene pol leta nazaj in sem čisto mimogrede zavil v Comtron in sem si hotel ogledat ene par LGjevih 19" LCDjev. Kaj so počeli s CDjem ne vem, vem pa samo oz. sem slišal, da ga tisti možakar ni dobil zraven, prodajalec mu je pa trdil, da ga ne more dobiti.
In kot sem že zgoraj povedal, mi je malo vseeno koliko mi kdo verjame, ker nimam popolnoma nič od tega, da bi Comtron spravljal v slabo luč, prav tako pa nič od tega, da bi lagal. Samo svoje izkušnje z njimi sem povedal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: igor0203 ()

Poldi112 ::

Snegec, servis ni tam zato da ti dela uslugo, ampak da ti zagotovi pravice, ki jih imaš kot kupec. Seveda ni Mlacom kriv da se ti roba pokvari, je pa kriv če ti je ne popravi/zamenja.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Jackal ::

Da malo razbije to monotonijo...

Prvo pohvala za Funtech. Profesionalen odnos - pa naj gre za računalnik za 300€ ali pa za 3000€. Sem nabavil pri njih že veliko računalnikov. Sestavljeni so bili isti ali naslednji dan, tudi mariskaj se da z njimi dogovorit, poleg tega pa so me tudi vedno, ko je bil računalnik pripravljen, obvestili po telefonu, da lahko pridem iskat stvari.

Naslednja pohvala gre enaA. Z vsem kar sem do zdaj nabavil pri njih sem bil zelo zadovoljen. Če sem slučajno takrat kadar kaj naročam v Ljubljani, izberem vedno osebni prevzem. Dobava je tudi hitra, prav tako pa obvestijo po telefonu, da je roba pripravljena za prevzem. Sem red kratkim naročal nekaj, kar je imelo dobavni rok 10 dni, pa že 2 dni po naročilu dobim sms, da so stvari zame že pripravljene. Pohvalno.
Edina pripomba gre včasih na malo pomanjkljive opise artiklov v njihovi internetni trgovini, zato pred nakupom raje preverim določen artikel še drugje na internetu.
Walking the way is something completely different than imagining the way.

Vlady ::

Moje sledeče izkušnje:

Anni: velik plus za servis in bivšo trgovino v šiški. Cene so imeli normalne, robo, ki je delovala 100%. Servis vedno dokaj hiter, če pa sem prinesel eno komponento na servis, so mi jo menjali takoj oz. sem čakal 10 min in dobil novo. Pohvalno in učinkovito.

minus za sedajšnjo trgovino v trzinu: predale, roba nesramno dražja kot drugje, dokaj neprijazno osebje in še posebej nepoučeno. Velikokrat tam čakaš sredi pisarne kot lolek, da te kdo vpraša, če lahko kaj pomaga.

Mlacom: plus ko sem nazadnje kupil skoraj cel komp: proc, matično in dve grafi. Dal skoraj 250k. Seveda sem se z Juretom zmenil, da hočem zadevo prej sam videti, kako bo delovala. Zadevo so mi sestavili in demontsrirali pred mano. Ko sem bil zadovoljen, sem plačal in odšel. še danes mi dela vse BP (trkam na les).

minus: pri njih sem 1x kupil poceni maxtor 80GB. crknil mi je 3x, vsakič sem izgubil podatke in potem nosil na servis. Čakal sem ponavadi več kot 14 dni in potem dobil novega, ki mi je spet crknil. En tip na servisu, totalno neprijazen. Tak mal že plešast in malce izbuljene oči. Model pomoje nima 3 čiste u glav. Že ko sem kupoval tazadnji komp, ke nekaj godrnjal, ko sem hotel zadevo prej videti, preden sem jo plačal. Godrnjal je, ko sem šel mimo njega v "zakulisje" servisa. Pa je prišel kake 10sekund za mano jure in mu je samo rekel, da je vse OK in me je potem spustil naprej. Osebje na izdaji blaga prav tako malo high, ampak niso delali večjih težav.

Eventus: vedno ko pridem v trgovino je ponavadi prazna (beri nikjer nobenega, vsi v ozadju). Ponavadi čakam kakih 2-5 min, preden se kdo prikaže in vpraša če lahko kaj pomaga. Roba kar precej draga, ampak so pošteni in nikoli delali težav. Njihova roba ni nikoli romala na servis.

Comshop... em... pridm v trgovino, se sprehajam gor in dol, nikjer nobenga, ki bi pomagal. En tam za mizo za kompjutrom, se usedem in čakam, čakam, čakam, potem dvigne pogled, vstane in vzame en list in odhiti. Vmes mu uspe izdahniti "pridm nazaj". Pride nazaj in še nekaj pobrska po kompjutru in potem vpraža: "želite?". Mislm, če že lutam potrgovini 3x gor in dol in očitno nekaj iščem in nobeden ne pride vsaj vprašat in potem čakam kot nor....

Tech trade - dokaj neprijazen študent, vendar je vsaj poslušal in bil dokaj uslužen, ko sem iskal nov disk za prenosnika. Celo sprobal mi je novega, če bi mi delal. Drgač pa so kar kul. Edino ATI TV wonder sem kupil pri njih in bil obupno razočaran. 1x so mi ga zamenjali in potem sem ugotovil, da ni okvara, pač pa bedni driverji od ATI-ja. In seveda software.

Mimovrste: plus - hitri in prijazni. Nikoli imel problemov z reklamacijami. Roba vedno delala.

Mrak - nesramno predragi....

Bof - em... pri kupovanju plus, pri reklamacijah minus. Ko sem kupoval so bili prijazni, potem pa ko sem plačal in reklamiral par zadev, so bili precej neprijazni.

Ostalih trgovin se pa ne spomnim zdele.
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

Vajenc ::

Zdej mi pa naštej eno stvar, ki jo Mlacom proizvaja. Pusti stvari, ki jih uvozi in našpona gor Mlacom nalepko. Stvari, ki jih Mlacomova zasebna tovarna proizvede izključno za trg v Sloveniji.
Sicer me je že Poldi112 prehitel, ampak, koliko stvari si pa ti kupil direktno iz/od proizvodnje? Nič? Vidiš, to je trgovina. In če kupiš od podjetja, ki se uradno preživlja s (pre)prodajo rač. opreme, ti mora zagotavljati servis oz. zamenjavo pokvarjene komponente. Če je garancija mimo, bi moral biti pa itak "kralj".
Edit: lepotičenje

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vajenc ()

Snegec ::

Trgovci so približno v istem položaju k prfoksi danes. Ko preveč "zaščitiš" eno stran, ta to začne izkoriščati. Vsak dan vsaj eden k to proba.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

schurda ::

JAE:
- Crknil DVD-RW, naslednji dan dobil novega
- mi niso pasale palčke rama, so mi jih zamenjali brez pogledat račun
- znancu crknil DVD, po pošti so mu poslali novega, novejšega, ker starega modela ni bilo več
- naročil iz NM napajalnik, drug dan mi ga je poštar prinesel zjutraj
- kupoval prenosnik. Tipo pravi, da mi ne more pokazati kako zgleda slika, ker ni gor OS oz. je freedos. A bom kupil kar brez pogledat na ekran al kaj? A ne obstajajo kakšne live distribucije linuxa ali kaj podobno za demonstracijo!

Avtera: crknil disk, čez dva dni dobil novega z novo garancijo

BigBang (ok bolj elektronika):
- fantje so mi vedno pomagali in si vzeli čas zame
- šla mi je BT slušalka. 3 tedne so mi jo popravljali, dobil sem pokvarjeno nazaj, poslali so me na servis, kjer sem zatežil in dobil novo

PcHand:
- naročil DVD-je. So me pozabli poklicat. Kličem, imajo, pridem, ni tisto kar sem vprašal. Očitno imajo nekaj težav sami s sabo.
- prvi monitor (Philips), ki pa ni bil kupljen pri njih, so mi zamenjali takoj.
- drugi monitor, ki je bil na servisu, so rekli, da mi ga dostavijo domov zastonj (no, vseeno sem šel sam po njega)

BOF: dobro svetovanje pri nabavi.

EC:
- naročil Yamado, ker je ni bilo nikjer več, dobil naslednji dan. Naročil UPS MGE, dobil čez dva dni.
- znanka je imela težave z monitorjem pa tudi z EC

Comshop BTC:
- tip sedi za pultom, jaz pa iščem in čakam. Brezveznik
- punca na blagajni mi pomaga pri nabavi mp3 playerja. Vsaj ena za pohvalit.

IBM servis Trzin: hladilnik na laptopu so mi zamenjali kar pred mano. V 5 minutah sem vse zrihtal.
I want to know God's thoughts, the rest are details. (Einstein)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: schurda ()

hamax ::

@snegec a trgovina ti dela uslugo, ko ti popravi stvar v garanciji?
no ocitno si tipicen primer zaploslenega v omenjenih trgovinah.

jaz z nakupom komponente plačam in s tem kupim tudi garancijo!!! torej so mi po zakonu zagotavljati servis.

in v kapitalizmu se moraš držati pravila, da ima kupec vedno prav. v nasportnem primeru pa
bereš take lepe kritike po forumih in s tem zgubljaš stranke.

če kupec hoče, da mu prodajalec liže rit, bo pač kupoval v trgovi, kjer mu jo bodo.

tako to gre.

Lime ::

@hamax
Garancijo ti zagotavlja proizvajalec ali uvoznik in ne trgovina.

Tvoje ostale pripombe niso vredne komentarja.

hamax ::

ja in trgovina ima pogodbo s proizvajalcem za izvajanje popravil. Vsaj tako si jaz predstavljam.
Drugače verjetno nebi bilo zraven komponente napisano 1 leto garancije...

Pri komantarju z lizanjem riti bi pa še kako dobro vedel, da imam prav, če bi bil samozaposlen.
dokler pa delavce boli za dobro firme pa sred trgovine pasjanso igrajo...

schurda ::

Mene ne zanima, kdo mi daje garancijo in kje je servis. Če nesem pokvarjeno stvar nazaj v trgovino, naj oni to zrihtajo, ne jaz.
I want to know God's thoughts, the rest are details. (Einstein)

Dr_M ::

evo zadnje case sem spet malo hodil po trgovinah.
mlacom - so precej napredoval pri odnosu do strank. narocil in kupil pri njih ene par stvari in so mi takoj pojasnil kako je z dobavo dolocenih komponent. ni vec tko kot ucasih, ko so obljubljali vec mesecev, da bo naslednji teden, ampak je samo reku, da neve ce bodo se dobil tiste komponente, ker jih niti njihov dobavitelj nima. ampak, ko so dobil na zalogo, so me se isti dan obvestil, ceprov je trajal tri tedne. vse je bilo korektno in sm zadovoljen z njihovimi storitvami.

comshop btc - morm rect, da sm biu ene parkrat tm in sm dobil obcutek, da sm dobrodosel tm, ceprov je ucasih mal tezko dubit ksnega prodajalca za ksne inf. drugace je s comtronom v cityparku, kjer je prodajalcem odvec vsaka stranka.

funtech - vsaka stranka vedno dobrodosla, vedno pripravljeni na ksno debato, uredu cene. pri vecjih nakupih pade se ksn popust. nobenih pripomb.

nakupi.net - narocil in dobil. nobenga problema.


takole za1x.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

schurda ::

Kakšne izkušnje z elektronika.si?
I want to know God's thoughts, the rest are details. (Einstein)

Dr_M ::

dinodj.
parkrat ze poslov mail, ampak odgovora nikol nism dobil.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Tilen ::

Heh jaz sem ga pa poklical, pa mi je rekel naj mail posljem. >:D
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
««
12 / 78
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste (strani: 1 2 3 488 89 90 91 )

Oddelek: Kaj kupiti
4510908942 (826) _Denny_

AGT računalniki (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Kaj kupiti
562139055 (78595) kuglvinkl
»

spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 413 14 15 16 )

Oddelek: Kaj kupiti
786120541 (51882) r3dkv1c4
»

Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
16532912 (21754) cholt45

Več podobnih tem