Forum » Kaj kupiti » Pritožbe in pohvale računalniških trgovin
Pritožbe in pohvale računalniških trgovin
Temo vidijo: vsi
Zheegec ::
Ja težijo, ker mora biti. Ampak ker inšpektorji ne morejo pregledati vsake stranke, ki gre iz trgovine (če je dobila pravilno izpolnjen garancijski list) je člen tako napisan.
Pač zakon je napisan v dobro stranke, seveda. Je pa res, da večina trgovin ravno zaradi tega, ker račun zadostuje, ne izpolnjuje garancijskih listov. Sploh ker morajo to početi na blagajni, kjer so že tako preveč zaposleni.
Pač zakon je napisan v dobro stranke, seveda. Je pa res, da večina trgovin ravno zaradi tega, ker račun zadostuje, ne izpolnjuje garancijskih listov. Sploh ker morajo to početi na blagajni, kjer so že tako preveč zaposleni.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Furbo ::
Zakaj potem inšpektorji težijo za račun in garancijo, kaj sedaj? Dvoličnost?
Kakšne inšpektorje si pa našel na servisu ?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
kmetek ::
Vem, da ima AVTERA napisano na gar.listu "velja samo z računom". Smo že imeli težave, ko niso hoteli priznati garancije. Ljudje dostikrat kupijo v tujini robo in potem kolegom rečejo "za račun" in le ti potem želijo uveljaviti garancijo. Avtera, Elkotex in večina uvoznikov ima sledenje po kodah, smo imeli že dosti zavrnjenih "garancij" tako
Zheegec ::
Vem, da ima AVTERA napisano na gar.listu "velja samo z računom". Smo že imeli težave, ko niso hoteli priznati garancije. Ljudje dostikrat kupijo v tujini robo in potem kolegom rečejo "za račun" in le ti potem želijo uveljaviti garancijo. Avtera, Elkotex in večina uvoznikov ima sledenje po kodah, smo imeli že dosti zavrnjenih "garancij" tako
Lahko imajo napisano, samo zakon pravi drugače. Lahko tudi napišejo da v primeru nakupa tvoje ledvice postanejo njihova last, pa tudi to ne drži ker pravi zakon drugače.
Saj večinoma Avtera pa Elko in podobni (sploh pa Asbis) povsod skenirajo še serijske številke in nekateri proizvajalci tudi beležijo, kam je bila določena serijska prodana. Potem lahko povedo, da stvar ni bila kupljena v Slo in zaradi tega zavrnejo garancijo (če ni mednarodne kot pri recimo HP prenosnikih).
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
Pyr0Beast ::
Heh, garancija bi morala tako biti mednarodna, saj ni razlike ali ti izdlek crkne v US ali pa v SI.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Snegec ::
Ja težijo, ker mora biti. Ampak ker inšpektorji ne morejo pregledati vsake stranke, ki gre iz trgovine (če je dobila pravilno izpolnjen garancijski list) je člen tako napisan.
Pač zakon je napisan v dobro stranke, seveda. Je pa res, da večina trgovin ravno zaradi tega, ker račun zadostuje, ne izpolnjuje garancijskih listov. Sploh ker morajo to početi na blagajni, kjer so že tako preveč zaposleni.
Torej je zakon bedno napisan. Če zakon pravi, da za uveljavljanje garancije rabiš eno ali drugo, potem nevem zakaj dobi trgovec kazen, če strani NE napiše garancijskega lista za izdelek, ki ima garancijo. Totalna bedarija potemtakem, če se na eni strani gredo ščitit kupce do amena, na drugi strani imamo pa prodajalci zategnjena pravila do nebes.
Koji kurac je to moja stvar, če stranka račun vrže 2 minuti po izhodu iz trgovine. To je NJIHOVA stvar.
Drugače pa, jaz imam za vse stvari, katere so še v garanciji, embalažo. Škatlaste stvari so zložene za omarami, stiropor pa trenutno podpira neke police in steklo. Sem ravno zadnjič preverjal, kaj je še v garanciji in kaj ne in pometal stran embalažo od stvari, ki so izven.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.
fosil ::
Če je garancijski list pravilno in v celoti izpolnjen potem računa ne rabiš. Vendar pa zaradi lenobe prodajalcev to pogosto ni.
Snegec a potem doma 5 let šparaš škatle od pralnega stroja, hladinika in druge bele tehnike, ki ima zadne čase večinoma 5 let garancije?
A maš potem še eno stanovanje samo za škatle?
Te škatle so samo neka kaprica računalniških trgovin, ki pa nima nobene zakonske osnove.
Snegec a potem doma 5 let šparaš škatle od pralnega stroja, hladinika in druge bele tehnike, ki ima zadne čase večinoma 5 let garancije?
A maš potem še eno stanovanje samo za škatle?
Te škatle so samo neka kaprica računalniških trgovin, ki pa nima nobene zakonske osnove.
Tako je!
Zheegec ::
Drugače pa, jaz imam za vse stvari, katere so še v garanciji, embalažo. Škatlaste stvari so zložene za omarami, stiropor pa trenutno podpira neke police in steklo. Sem ravno zadnjič preverjal, kaj je še v garanciji in kaj ne in pometal stran embalažo od stvari, ki so izven.
Škatle ti po zakonu popolnoam nič ne pomagajo - za uveljavljanje garancije je tudi približno ne rabiš. Če pa nimaš dokumentov (račun/garancijski list) ti pa nič ne pomagajo.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
kmetek ::
Jaz tudi šparam škatle, imamo velik skupni prostor v bloku, prostora neomejeno. Lepše prodaš izdelek kasneje s škatlo, te kupec kar čudno gleda, ko dobi 3-4 leta star izdelek kot "nov".
opeter ::
Jaz tudi šparam škatle, imamo velik skupni prostor v bloku, prostora neomejeno. Lepše prodaš izdelek kasneje s škatlo, te kupec kar čudno gleda, ko dobi 3-4 leta star izdelek kot "nov".
Se podpišem pod ta post.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Snegec ::
Nevem zakaj bi imel še en prostor namenjen škatlam. A ljudje ne znajo več iz škatle nekaj ven vzet, in škatlo "podret", da se zloži? Pretežko ane. Ja, lažje je škatlo fuknit v smeti 2 uri po nakupu, potem pa ko se slučajno pokvari, brez škatle odnesti/odpreljati prodajalcu ali na servis, kjer slučajno ugotovijo, da je med samim transportom nastala fizična poškodba in ti garancijo enostavno ZAVRNEJO.
Sicer pa, fosil, za pralni/pomivalni stroj in belo tehniko, pride serviser na dom, v garancijskem roku, brez doplačila. Tako, da ti za tako stvar res ni treba shranjevat embalaže, čeprav jo je na hladilnik/pralni stroj manj kot pa na povprečen LCD TV.
Sicer pa, fosil, za pralni/pomivalni stroj in belo tehniko, pride serviser na dom, v garancijskem roku, brez doplačila. Tako, da ti za tako stvar res ni treba shranjevat embalaže, čeprav jo je na hladilnik/pralni stroj manj kot pa na povprečen LCD TV.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.
fosil ::
Sicer pa, fosil, za pralni/pomivalni stroj in belo tehniko, pride serviser na dom, v garancijskem roku, brez doplačila. Tako, da ti za tako stvar res ni treba shranjevat embalaže, čeprav jo je na hladilnik/pralni stroj manj kot pa na povprečen LCD TV.
Res je.
In vprašanje, zakaj tudi za televizor ne pride? Televizor je pogosto dražji od pralnega stroja. Transport velikih televizorjev pa nič kaj lažji od prevoza pralnega stroja.
Tako je!
šernk ::
Snegac:
mi smo škatlo od CRT TVja 2 leti nazaj pustili kar v skladišču trgovine, ker drugače je ne bi mogli pripeljati domov z avtom. pa še tako imamo polno klet neuporabne krame, če bi imeli še ves stiropor in škatle se ne bi dalo niti obrnit več v njej. kam naj to spravi nekdo v majhnem stanovanju brez kleti mi pa ni jasno
Nevem zakaj bi imel še en prostor namenjen škatlam. A ljudje ne znajo več iz škatle nekaj ven vzet, in škatlo "podret", da se zloži? Pretežko ane. Ja, lažje je škatlo fuknit v smeti 2 uri po nakupu, potem pa ko se slučajno pokvari, brez škatle odnesti/odpreljati prodajalcu ali na servis, kjer slučajno ugotovijo, da je med samim transportom nastala fizična poškodba in ti garancijo enostavno ZAVRNEJO.
mi smo škatlo od CRT TVja 2 leti nazaj pustili kar v skladišču trgovine, ker drugače je ne bi mogli pripeljati domov z avtom. pa še tako imamo polno klet neuporabne krame, če bi imeli še ves stiropor in škatle se ne bi dalo niti obrnit več v njej. kam naj to spravi nekdo v majhnem stanovanju brez kleti mi pa ni jasno
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Snegec ::
Vrzi neuporabno kramo ven? Karitasu, rdečemu križu, kosovni odvoz.
Pod posteljami imaš najbrž povsod predale napolnjene z cunjami, pa vse omare so od tal do stropa, nikjer nobenga prostorčka.
Nevem zakaj se potem taki reveži kot ti, ko nimajo prostora za embalažo, branijo vzeti komponente, ki je bognedaj odprta ali pa celo brez embalaže.
Pod posteljami imaš najbrž povsod predale napolnjene z cunjami, pa vse omare so od tal do stropa, nikjer nobenga prostorčka.
Nevem zakaj se potem taki reveži kot ti, ko nimajo prostora za embalažo, branijo vzeti komponente, ki je bognedaj odprta ali pa celo brez embalaže.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.
Ziga Dolhar ::
In zakaj taki revezi, kot so prodajalci, hocejo nazaj embalazo (se ne odprto, po moznosti)?
Mater, trgovci se mi res smilijo. Bi morali v ustavo zapisat, da gre za dejavnost brez tveganja. (In jim zaradi takega varstva za polovico znizat marze.)
Mater, trgovci se mi res smilijo. Bi morali v ustavo zapisat, da gre za dejavnost brez tveganja. (In jim zaradi takega varstva za polovico znizat marze.)
https://dolhar.si/
kmetek ::
Gostilne, kafiči, lokali, frizerstvo, tekstil itd pa imajo lahko marže nekaj 100% ?
Kava s smetano 1.5€ - realno 0,20€ max
Pivo 2,5-3€ - v trgovini 1€, grosistično max 0,85€
Striženje 10 minut 10€ - realno 2€ max
Še kaj, Ziga? Priprava dokumentov/pogodbe pri pof. odvetniku nekaj 100€ ? Realno 20€ max. Zakaj sebe ceniš/te ogromno, ostale pa zaničuješ/te?
Kava s smetano 1.5€ - realno 0,20€ max
Pivo 2,5-3€ - v trgovini 1€, grosistično max 0,85€
Striženje 10 minut 10€ - realno 2€ max
Še kaj, Ziga? Priprava dokumentov/pogodbe pri pof. odvetniku nekaj 100€ ? Realno 20€ max. Zakaj sebe ceniš/te ogromno, ostale pa zaničuješ/te?
Leks ::
garantirano lahko potrdim maržo ene trgovine z oblačili, 135% !!
EDIT:
še marža pomivalnega korita v enem izmed večjih centrov s takšnim blagom 65% !!
EDIT:
še marža pomivalnega korita v enem izmed večjih centrov s takšnim blagom 65% !!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Leks ()
kmetek ::
In kdo brani prodajalcem višanje marž?
Dajmo vse cene povišat, si za? Kdo tebi brani, da ne skočiš z mostu?
thramos ::
Inteligenca, nekaj kar nekaterim primanjkuje.
Še enkrat, če so prodajalci rač. opreme takšni reveži in so njihove marže tako majhne, zakaj jih ne zvišajo?
Še enkrat, če so prodajalci rač. opreme takšni reveži in so njihove marže tako majhne, zakaj jih ne zvišajo?
Ziga Dolhar ::
A ce ne zagovarjam prodajalcev, ki jim niso po godu zakonske obveznosti, ki jih poznajo, pa se kljub temu lote tveganega posla, jih 'zanicujem'?
(Morda je pa res kaj na tem.)
(Morda je pa res kaj na tem.)
https://dolhar.si/
oldguy ::
Torej je zakon bedno napisan. Če zakon pravi, da za uveljavljanje garancije rabiš eno ali drugo, potem nevem zakaj dobi trgovec kazen, če strani NE napiše garancijskega lista za izdelek, ki ima garancijo. Totalna bedarija potemtakem, če se na eni strani gredo ščitit kupce do amena, na drugi strani imamo pa prodajalci zategnjena pravila do nebes.
Koji kurac je to moja stvar, če stranka račun vrže 2 minuti po izhodu iz trgovine. To je NJIHOVA stvar.
Drugače pa, jaz imam za vse stvari, katere so še v garanciji, embalažo. Škatlaste stvari so zložene za omarami, stiropor pa trenutno podpira neke police in steklo. Sem ravno zadnjič preverjal, kaj je še v garanciji in kaj ne in pometal stran embalažo od stvari, ki so izven.
Pod posteljami imaš najbrž povsod predale napolnjene z cunjami, pa vse omare so od tal do stropa, nikjer nobenga prostorčka.
Nevem zakaj se potem taki reveži kot ti, ko nimajo prostora za embalažo, branijo vzeti komponente, ki je bognedaj odprta ali pa celo brez embalaže.
Vso embalažo imaš doma, kljub temu da delaš v štacuni kjer take stvari pohendlate za malico. Heh, bodisi ste poden štacuna, bodisi si ti nesposoben menit se s svojimi ljudmi.
Konstantno pa opažam, da pozabljaš bistvo. Kurčiš se nad strankami in nad zakoni kot da ste prodajalci revčki, ki delate vesolju strašansko uslugo. Ti prodajaš, jaz kupujem. Konkurence je kolikor češ, če mi ne greš na roko, če težiš z embalažo, z računi, z nemogočimi pripombami glede razlogov crkota, z vlečenjem garancijskega roka prav do zakonsko določenega konca, svoj biznis odnesem drugam. Jaz še vedno dobim robo, ti ne dobiš več plače. That's how simple it is. Ko se pridem nekam menit za posle, najprej povem, da pričakujem korekten odnos, svetovanje pri izbiri ter kratek čas popravila v primeru uveljavljanja garancije. Zraven še povem, da če tega ne bom dobil, tudi nakupov ne bo več. Naše podjetje je že odjebalo par firm, kjer so bili prodajalci tečnobe, preprosto zato, ker ne bomo metali desettisoče evrov ljudem, ki se jim zdi škoda premaknit rit in zavrtet par telefonov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
solatko ::
ALIEn3001 - mednarodna garancija ne pomeni, da ti bodo pri nas na HP-jevem servisu popravljali računalnik, ki si ga kupil v USA zastonj, temveč, da ga morajo popravit Amerikancu, ki pride v Slovenijo in mu zadeva crkne tukaj ali, če bo tvoj prenosnik crknil v Avstriji, kjer boš na dopustu ali poslovnem obisku.
Tilen ::
Kaj pa če sem v Sloveniji na poslovnem obisku in sem kupil v USA? Dajte nehajte bluzit, prosim lepo. Zdaj bom še trgovcu razlagal zakaj se mi je tukaj pokvaril? V kolikor imam zahtevano dokumentacijo za uveljavljanje garancije je relacija USA - SLO ali SLO - AUT ali x - SLO oz. SLO - x povsem enaka.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
oldguy ::
ALIEn3001 - mednarodna garancija ne pomeni, da ti bodo pri nas na HP-jevem servisu popravljali računalnik, ki si ga kupil v USA zastonj, temveč, da ga morajo popravit Amerikancu, ki pride v Slovenijo in mu zadeva crkne tukaj ali, če bo tvoj prenosnik crknil v Avstriji, kjer boš na dopustu ali poslovnem obisku.
Hehe, kje si pa to slišal? To namreč nima nikakršne zveze z realnostjo. Mednarodna garancija pomeni, da lahko garancijo uveljavljaš pri pooblaščenem servisu kjerkoli v svetu. That's all...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
Okapi ::
Mednarodna garancija pomeni, da lahko garancijo uveljavljaš pri pooblaščenem servisu kjerkoli v svetu.Ni nujno. Proizvajalci oziroma zastopniki imajo lahko tudi drugačna pravila, da ščitijo domačo prodajno mrežo. Če ne bi vsi kupovali fotoaparate v ZDA, kjer so pol cenejši.
Podobno je recimo z vozniškimi dovoljenji, ali pa z diplomami šol. Če kot slovenski državljan diplomiraš v ZDA ali narediš šoferski izpit na Jamajki, ti to velja po čisto vsem svetu, razen pri nas. Diplomo moraš nostrificirati, vozniški izpit pa menda sploh še enkrat narediti.
Jaz imam recimo izpit za čoln narejen na Hrvaškem in velja na vseh morjih tega sveta, razen v tem našem zalivčku:-))
O.
solatko ::
Tilen - potem jaz lahko nesem mojo Asus-ovo plato v AVTERO, ker je uradni uvoznik za Asus in mi jo morajo zamenjat, saj ima mednarodno garancijo, kupljena pa je bila v Nemčiji.
Če bodo zelo dobre volje, jo bodo poslal v tovarno ali pa še to ne, seveda so stroški pošiljanja moji.
Če bi imel Asus poslovalnico v Sloveniji, bi garancija veljala tudi za kupljene izdelke Asus-a, kjerkoli na svetu in bi mi servisirali tudi tukaj, tako pa ima samo zastopnike, ki pa servisirajo samo pri njih kupljene izdelke (ali pri prodajalcih, ki jih oni zalagajo s temi izdelki), če pa bi se mi izdelek pokvaril v tujini, pa lahko uveljavljam garancijo tam in bi mi tudi zamenjano stvar poslali domov.
Če bodo zelo dobre volje, jo bodo poslal v tovarno ali pa še to ne, seveda so stroški pošiljanja moji.
Če bi imel Asus poslovalnico v Sloveniji, bi garancija veljala tudi za kupljene izdelke Asus-a, kjerkoli na svetu in bi mi servisirali tudi tukaj, tako pa ima samo zastopnike, ki pa servisirajo samo pri njih kupljene izdelke (ali pri prodajalcih, ki jih oni zalagajo s temi izdelki), če pa bi se mi izdelek pokvaril v tujini, pa lahko uveljavljam garancijo tam in bi mi tudi zamenjano stvar poslali domov.
CreatOR ::
Za crknit od smeha, kaj vse se tu prebere...
Enostavna logika, da bolj ne more bit. Tisti, ki dobi keš, tudi popravlja, ostali pa samo proti plačilu.
Po tem kar tukaj pišete, bi človek mislil, da ste vsi prostovoljni delavci in za svoje delo ne računate nič. Da ne omenjam notarskih, odvetniških, zdravniških tarif, itd. Tistih 5-10%, ki jih zaslužijo računalniški trgovci, bi vam ostali prej našteti zabrisali v glavo in vas poslali praznih rok skozi vrata. Vsakemu privoščim zaslužek, če si zna le-tega spretno zaslužiti, vem pa, da v računalništvu ni prav rožnato glede tega, zato je nesmiselno očitati jim še tisto malo kar dobijo.
Enostavna logika, da bolj ne more bit. Tisti, ki dobi keš, tudi popravlja, ostali pa samo proti plačilu.
Po tem kar tukaj pišete, bi človek mislil, da ste vsi prostovoljni delavci in za svoje delo ne računate nič. Da ne omenjam notarskih, odvetniških, zdravniških tarif, itd. Tistih 5-10%, ki jih zaslužijo računalniški trgovci, bi vam ostali prej našteti zabrisali v glavo in vas poslali praznih rok skozi vrata. Vsakemu privoščim zaslužek, če si zna le-tega spretno zaslužiti, vem pa, da v računalništvu ni prav rožnato glede tega, zato je nesmiselno očitati jim še tisto malo kar dobijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: CreatOR ()
Zheegec ::
Tilen - potem jaz lahko nesem mojo Asus-ovo plato v AVTERO, ker je uradni uvoznik za Asus in mi jo morajo zamenjat, saj ima mednarodno garancijo, kupljena pa je bila v Nemčiji.
Če bodo zelo dobre volje, jo bodo poslal v tovarno ali pa še to ne, seveda so stroški pošiljanja moji.
Če bi imel Asus poslovalnico v Sloveniji, bi garancija veljala tudi za kupljene izdelke Asus-a, kjerkoli na svetu in bi mi servisirali tudi tukaj, tako pa ima samo zastopnike, ki pa servisirajo samo pri njih kupljene izdelke (ali pri prodajalcih, ki jih oni zalagajo s temi izdelki), če pa bi se mi izdelek pokvaril v tujini, pa lahko uveljavljam garancijo tam in bi mi tudi zamenjano stvar poslali domov.
Moraš na pooblaščeni servis - Acord-92 d.o.o.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
galu ::
Amm. nekej me zanima.. A je Avstriji tudi ta zakon da če nekaj crkne, ko ti ZAMENJAJO, ne popravijo, dajo nov račun, pa da garancija začne teči od začetka, ali je to samo v Slo?
oldguy ::
Za crknit od smeha, kaj vse se tu prebere...
Enostavna logika, da bolj ne more bit. Tisti, ki dobi keš, tudi popravlja, ostali pa samo proti plačilu.
Po tem kar tukaj pišete, bi človek mislil, da ste vsi prostovoljni delavci in za svoje delo ne računate nič. Da ne omenjam notarskih, odvetniških, zdravniških tarif, itd. Tistih 5-10%, ki jih zaslužijo računalniški trgovci, bi vam ostali prej našteti zabrisali v glavo in vas poslali praznih rok skozi vrata. Vsakemu privoščim zaslužek, če si zna le-tega spretno zaslužiti, vem pa, da v računalništvu ni prav rožnato glede tega, zato je nesmiselno očitati jim še tisto malo kar dobijo.
Če je servis pooblaščen, prevzame robo z worldwide garancijo, stroške popravila pa plača krovna firma. Valdja nihče ne dela zastonj, od kje ti to? Večja neumnost je ideja, da ti izdelka, kupljenega v npr. GB tule ne bodo popravljali, Britancu pa. To je navaden bullshit in če bi dobil v podpis tako mednarodno garancijsko pogodbo, jim jo vržem naravnost v glavo (skupaj z robo). Kolikor toliko sposobne firme (Lenovo, Toshiba, Sony) to vedo in tega ne izvajajo, če pa veste za koga takšnega, pa kar povejte, da slučajno ne kupim kdaj kaj od njih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
Ziga Dolhar ::
Zakonska garancija, kakršno poznamo v Sloveniji, je posebnost slovenske in še nekaterih ureditev. V tujini je "garancija" predvsem sredstvo tržnega konkuriranja, ki ni zakonsko predpisana. (Kako točno je pa v Avstriji, ne vem.)
https://dolhar.si/
galu ::
Zakonska garancija, kakršno poznamo v Sloveniji, je posebnost slovenske in še nekaterih ureditev. V tujini je "garancija" predvsem sredstvo tržnega konkuriranja, ki ni zakonsko predpisana. (Kako točno je pa v Avstriji, ne vem.)
Hvala za odgovor!!
lp
solatko ::
ALIEn3001 - pooblaščen servis za mojo Asus-ko je v Nemčiji, saj sem jo tam kupil, v Sloveniji je ne bo nihče popravil v garancijskem roku.
oldguy - tebi tudi zgleda ni jasno kaj pomeni worldWide garancija. Vsak uvoznik mora v državi kjer posluje zagotovit servis za pri njih kupljene zadeve in za stvari, ki so določene znamke in se pokvarijo na potovanju skozi dotično državo, za kar dobijo povrnjene stroške popravila, ne moreš pa zahtevati od uvoznika, da bo popravljal stvari, kupljene v drugi državi ali pri drugem uvozniku, lahko pa ti naredijo uslugo in to pošljejo na tovarniški ali pooblaščen servis, katerega imaš navedenega na garancijskem listu, vendar za tvoje stroške. Preberi si garancijske pogoje na kakšnem Sony-evem izdelku. Če kupiš izdelek v Avstriji, ga moraš nest ali v trgovino, kjer si ga kupil ali k pooblaščenemu servisantu za tega trgovca. Povem ti za svetovno znano firmo, kjer to velja Mercedes - v Sloveniji pri AC ne velja garancija za avto kupljen v Nemčiji (v tovarni) in registriran v Sloveniji, razen po predhodnem dogovoru, med kupcem in tovarniškim servisom.
oldguy - tebi tudi zgleda ni jasno kaj pomeni worldWide garancija. Vsak uvoznik mora v državi kjer posluje zagotovit servis za pri njih kupljene zadeve in za stvari, ki so določene znamke in se pokvarijo na potovanju skozi dotično državo, za kar dobijo povrnjene stroške popravila, ne moreš pa zahtevati od uvoznika, da bo popravljal stvari, kupljene v drugi državi ali pri drugem uvozniku, lahko pa ti naredijo uslugo in to pošljejo na tovarniški ali pooblaščen servis, katerega imaš navedenega na garancijskem listu, vendar za tvoje stroške. Preberi si garancijske pogoje na kakšnem Sony-evem izdelku. Če kupiš izdelek v Avstriji, ga moraš nest ali v trgovino, kjer si ga kupil ali k pooblaščenemu servisantu za tega trgovca. Povem ti za svetovno znano firmo, kjer to velja Mercedes - v Sloveniji pri AC ne velja garancija za avto kupljen v Nemčiji (v tovarni) in registriran v Sloveniji, razen po predhodnem dogovoru, med kupcem in tovarniškim servisom.
oldguy ::
oldguy - tebi tudi zgleda ni jasno kaj pomeni worldWide garancija. Vsak uvoznik mora v državi kjer posluje zagotovit servis za pri njih kupljene zadeve in za stvari, ki so določene znamke in se pokvarijo na potovanju skozi dotično državo, za kar dobijo povrnjene stroške popravila, ne moreš pa zahtevati od uvoznika, da bo popravljal stvari, kupljene v drugi državi ali pri drugem uvozniku, lahko pa ti naredijo uslugo in to pošljejo na tovarniški ali pooblaščen servis, katerega imaš navedenega na garancijskem listu, vendar za tvoje stroške. Preberi si garancijske pogoje na kakšnem Sony-evem izdelku. Če kupiš izdelek v Avstriji, ga moraš nest ali v trgovino, kjer si ga kupil ali k pooblaščenemu servisantu za tega trgovca. Povem ti za svetovno znano firmo, kjer to velja Mercedes - v Sloveniji pri AC ne velja garancija za avto kupljen v Nemčiji (v tovarni) in registriran v Sloveniji, razen po predhodnem dogovoru, med kupcem in tovarniškim servisom.
Ne, tebi zgleda ni jasno kaj je uvoznik in kaj pooblaščen servis. Kje si ti našel uvoznika mi ni jasno. Prav tako ti očitno tudi ni jasno, da se nekatere trgovine dejansko trudijo obdržat stranke, pa čeprav so zadnji laptop kupile na drugem koncu sveta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()
solatko ::
oldguy - katera tuja firma pa ima pooblaščen servis (mimo uvoznika) v Sloveniji, katerega ni ustanovil ali sklenil pogodbo za servisiranje pooblaščeni uvoznik. Večina uvoznikov pa itak dela preko central. Malo boš moral razčistiti pojme o tem, kako deluje trgovina in proizvajalec.
Okapi ::
Ne se preveč kregat. Stvari so pač od firme do firme različne, ker pač ni svetovnega zakona, ki bi to določal. Je pa res, da je bilo včasih teh "svetovnih" garancij, ki so veljale v vseh pooblaščenih servisih, več, verjetno zato, ker ljudje niso toliko kupovali po svetu, ampak predvsem pri sebi doma.
Nekoč sem recimo kupil v eni od brezcarinskih con Compaqov prenosnik in zraven dobil garancijsko kartico (takšno, kot so kreditne), ki je veljala v vseh pooblaščenih servisih po vsem svetu. Garancija je bila 3 leta. Preizkusil je pa nisem, ker se ni pokvaril
Kolega pa je v Hongkongu kupil Minoltin fotoaparat, prav tako s svetovno garancijo in se mu je kmalu pokvaril. Malo ga je skrbelo, ampak garancija je veljala tudi pri nas (oziroma v Avstriji, ker pri nas ni bilo servisa).
Pred kratkim sem pa preverjal, kako je z garancijo Canonovih fotoaparatov, kupljenih v ZDA. Pri nas ne velja. In mimogrede dobil še pojasnilo, da zato pa so pri nas zadeve pogosto dražje kot drugje, ker morajo firme notri prinesti stroške garancije, ki jih drugje nimajo.
O.
Nekoč sem recimo kupil v eni od brezcarinskih con Compaqov prenosnik in zraven dobil garancijsko kartico (takšno, kot so kreditne), ki je veljala v vseh pooblaščenih servisih po vsem svetu. Garancija je bila 3 leta. Preizkusil je pa nisem, ker se ni pokvaril
Kolega pa je v Hongkongu kupil Minoltin fotoaparat, prav tako s svetovno garancijo in se mu je kmalu pokvaril. Malo ga je skrbelo, ampak garancija je veljala tudi pri nas (oziroma v Avstriji, ker pri nas ni bilo servisa).
Pred kratkim sem pa preverjal, kako je z garancijo Canonovih fotoaparatov, kupljenih v ZDA. Pri nas ne velja. In mimogrede dobil še pojasnilo, da zato pa so pri nas zadeve pogosto dražje kot drugje, ker morajo firme notri prinesti stroške garancije, ki jih drugje nimajo.
O.
fosil ::
Pred kratkim sem pa preverjal, kako je z garancijo Canonovih fotoaparatov, kupljenih v ZDA. Pri nas ne velja. In mimogrede dobil še pojasnilo, da zato pa so pri nas zadeve pogosto dražje kot drugje, ker morajo firme notri prinesti stroške garancije, ki jih drugje nimajo.
Tole je pa mal čuden sestavek.
Torej praviš da Canonovi aparati kupljeni v ZDA imajo garancijo vendar pa ta ne velja v SLO. Nato pa v drugem stavku praviš da so aparati v SLO dražji ker imajo garancijo, v ZDA naj pa bi bili cenejši ker tam garancije ni?
Kako torej?
Tako je!
Okapi ::
Kako torej?Kaj ti ni jasno? Napisal sem, da so pogosto dražje, na splošno, ker pri nas mora imeti vsaka naprava 1 leto garancije, marsikje drugje pa to ni nujno in imajo lahko samo 1 mesec, ali 3 mesece ali kolikor pač se firmi zdi. Z garancijo imajo firme pri nas lahko večje stroške, ki jih pač nadoknadijo z višjo ceno.
V konkretnem Canonovem primeru je pa neveljavnost garancije predvsem posledica tega, da bi drugače vsi kupovali Canone v ZDA ali Hongkongu in bi evropske podružnice izvisele Velja pa pri nas Canonova evro-garancija, recimo če ga kupiš v UK.
O.
fosil ::
Torej imajo Canonovi aparati v ZDA samo 1 mesec garancije in so zato tam cenejši? Mal težko verjamem da bi imel Canon v ZDA samo 1 mesec garancije.
Pogosto je v tujini garancija celo daljša kakor pri nas. Diski so že en tak primer. Pa matične plošče tudi. Pa so kljub temu v tujini cenejši.
Problem slovenskih uvoznikov so predvsem majhne nabavne količine. Ampak po stari slovenski navadi je seveda kriva država.
Pogosto je v tujini garancija celo daljša kakor pri nas. Diski so že en tak primer. Pa matične plošče tudi. Pa so kljub temu v tujini cenejši.
Problem slovenskih uvoznikov so predvsem majhne nabavne količine. Ampak po stari slovenski navadi je seveda kriva država.
Tako je!
Okapi ::
Torej imajo Canonovi aparati v ZDA samo 1 mesec garancije in so zato tam cenejši?Ne delaj se po nepotrebnem neumnega. V ZDA imajo 1 leto garancije (objektivi pa AFAIK 2). A sem mogoče kje z besedico namignil, da je garancija edini vzrok za dražje cene pri nas? Sploh pa to ni bilo mišljeno konkretno za Canon, ampak na splošno.
Problem slovenskih uvoznikov so predvsem majhne nabavne količine.Ameriška garancija za Canone ne velja niti v Nemčiji, Franciji, UK ... pa tam nimajo problemov z majhnimi nabavnimi količinami.
O.
Snegec ::
Amm. nekej me zanima.. A je Avstriji tudi ta zakon da če nekaj crkne, ko ti ZAMENJAJO, ne popravijo, dajo nov račun, pa da garancija začne teči od začetka, ali je to samo v Slo?
Mislim, da niti ni tako kot je Aljaž povedal, ampak je v Sloveniji odvisno od komponente. Recimo, Avtera ti crknjen printer zamenja z novim in napiše novo garancijo z novo serijsko številko od datuma ko si tega, ki je umrl kupil. Torej, ti garancija - navkljub zamenjavi artikla z novim - ne pripada na novo. Lahko pa ti pač jo. Isto je bilo z Gericom/Yakumo monitorji in še nekaterimi drugimi stvarmi, s katerimi sem se srečal. Pooblaščeni servis, je sicer monitor zamenjal, vendar garancija ni veljala od datuma zamenjave naprej ampak od datuma nakupa.
Če daješ vsakič, ko se neka stvar pokvari novo, svežo, polno garancijo, potem je to praktično lahko neskončna garancija. Razen, če si seveda srečneš kot jaz, ki se mu v času garancije ne pokvari skorajda nič ;)
Snegec & Snežinka, mala potepinka.
Zheegec ::
Amm. nekej me zanima.. A je Avstriji tudi ta zakon da če nekaj crkne, ko ti ZAMENJAJO, ne popravijo, dajo nov račun, pa da garancija začne teči od začetka, ali je to samo v Slo?
Mislim, da niti ni tako kot je Aljaž povedal, ampak je v Sloveniji odvisno od komponente. Recimo, Avtera ti crknjen printer zamenja z novim in napiše novo garancijo z novo serijsko številko od datuma ko si tega, ki je umrl kupil. Torej, ti garancija - navkljub zamenjavi artikla z novim - ne pripada na novo. Lahko pa ti pač jo. Isto je bilo z Gericom/Yakumo monitorji in še nekaterimi drugimi stvarmi, s katerimi sem se srečal. Pooblaščeni servis, je sicer monitor zamenjal, vendar garancija ni veljala od datuma zamenjave naprej ampak od datuma nakupa.
Če daješ vsakič, ko se neka stvar pokvari novo, svežo, polno garancijo, potem je to praktično lahko neskončna garancija. Razen, če si seveda srečneš kot jaz, ki se mu v času garancije ne pokvari skorajda nič ;)
Zakon pravi, da v primeru menjave bistvenega dela komponente ali pa cele komponente začne garancija veljati od začetka. Niti ne rabiš novega računa, že od servisa zapisnik je dovolj, če ima vse podatke.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Okapi ::
Če daješ vsakič, ko se neka stvar pokvari novo, svežo, polno garancijo, potem je to praktično lahko neskončna garancija.Kaj češ, tak je pač zakon. Če je izdelek tako pokvarjen, da ga ne morejo popravit, ampak ga zamenjajo, začne garancija teči znova. Zato pa nekatere zanima, kako pokvarit disk, ne da bi se videlo, da si ga namenoma pokvaril:-))
O.
Ziga Dolhar ::
Če ti niso sposobni zagotovit izdelka, ki bo delal vsaj eno jebeno leto ... potem ja, imaš zelooo dolgo garancijo.
Ampak ne zato, ker bi bil zakon tako neživljenski, ampak ker prodajajo krš robo.
Ampak ne zato, ker bi bil zakon tako neživljenski, ampak ker prodajajo krš robo.
https://dolhar.si/
Snegec ::
Če ti niso sposobni zagotovit izdelka, ki bo delal vsaj eno jebeno leto ... potem ja, imaš zelooo dolgo garancijo.
Ampak ne zato, ker bi bil zakon tako neživljenski, ampak ker prodajajo krš robo.
Potem očitno podjetja v Sloveniji kršijo zakon Žiga.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.
oldguy ::
Ja, ga. Sem imel točno tak primer z neko Toshibo. So se na Inei motali ven, da to potem pomeni, da imamo garancijo lahko še 15 let in da to ni realno. Well, tri dopise (in par citatov zakona) kasneje smo dobili polno garancijo znova ter še opravičilo in zagotovilo da se takšne stvari ne bodo več dogajale. Tako da ne se ustrašit bučk, ki jih nekateri serviserji prodajajo, zakon je tule povsem jasen. Če imaš crap izdelek ki ni sposoben zdržat polnega garancijskega roka, colaj. Šlo se je pa za Qosmio G30 ki je stal konkretnih 700 takratnih jurjev, ne za nek jajc od prenosnika torej. Da ti v dveh letih dvakrat crkne plata, je milorečeno žalostno, da se ven vlečejo na poceni finte, pa še bolj.
oldguy ::
oldguy - katera tuja firma pa ima pooblaščen servis (mimo uvoznika) v Sloveniji, katerega ni ustanovil ali sklenil pogodbo za servisiranje pooblaščeni uvoznik. Večina uvoznikov pa itak dela preko central. Malo boš moral razčistiti pojme o tem, kako deluje trgovina in proizvajalec.
E, berem, pa mi ni jasno kaj bi ti sploh rad povedal? Da pooblaščeni servis ne uveljavlja stroškov popravila pri proizvajalcu ampak pri uvozniku? Potemtakem ni pooblaščen od proizvajalca, ampak od uvoznika, mar ne? Torej ni od proizvajalca pooblaščeni servis za regijo. To pa še vseeno ne razloži, zakaj bi Britancu popravljali v GB kupljen laptop v Sloveniji, meni pa ne. Se spomniš?
Ker namreč ni tako.
solatko ::
Servisi so praviloma pooblaščeni od uvoznika (pogodba). Le redki so proizvajalci, ki postavijo servis, določijo pa lahko pogoje, pod katerimi bo ta servis deloval, mu zagotavljajo tehnično in drugo podporo, sami pa prviloma ne postavljajo servisov (spomni se na Sony-Ericsson telefone, ko je prenehal z delovanjem uradni uvoznik).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Spletna trgovina Comshop (izkušnje...) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 23573 (10197) | Ganon |
⊘ | AGT računalniki (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Kaj kupiti | 140453 (79993) | kuglvinkl |
» | spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 4 … 13 14 15 16 )Oddelek: Kaj kupiti | 121355 (52696) | r3dkv1c4 |
» | Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Kaj kupiti | 33269 (22111) | cholt45 |