» »

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Pritožbe in pohvale računalniških trgovin

Temo vidijo: vsi
««
29 / 78
»»

Okapi ::

trgovina potencialno brez kar nekaj kupcev, oba z dilerjem pa zelo slabe ocene, na vseh slovenskih forumih o računalništvu.

Skratka, izsiljeval si jih in zdaj se s tem še hvališ, in kljub dogovoru (pa čeprav ga je sklenil samo kupec) razlagaš slabe izkušnje. Tista "pohvala" na koncu pa bolj prozorna pač ne bi mogla biti.

O.

Ziga Dolhar ::

Če pa ti ne zastopiš, kaj je dobra in kaj slaba reklama za firmo, potem se ne oglašaj.


... Seveda. "Navadni smrtniki" si drznejo razlagat reklamo tako, kot jo pač ONI razumejo. (Kar je očitno narobe, saj bi jo morali razumeti tako, kot si zamislijo marketingarji.)

p.s.: Nasvete o neoglašanju lahko v prihodnje prihraniš. Pravila
https://dolhar.si/

solatko ::

Okapi - to ni izsiljevanje, kupec nima druge možnosti, kot da zagrozi z antireklamo, če hoče doseči rezultat takoj. Obstoja storno nakupa, tržna inšpekcija, v končni fazi tudi sodišče, vendar je vedno želja kupca, da se zadeve uredijo takoj. Ja lahko temu rečeš tudi izsiljevanje, vendar sam od sebe ti rešitev ne bo ponudil nihče. V taki situaciji je najbolje povedati kakšne namene imaš in če je to anti reklama, naj potem trgovec pomisli in izračnuna, koliko potencialne škode bo utrpel. Že ko v neki trgovini zahtevaš šefa, je to za nekoga izsiljevanje ali pa premalo kompetenc podrejenega, za rešitev problema. Tako to pač v praksi teče. Opisal sem celotni potek nekega na začetku problematičnega nakupa, brez krivde kupca ali prodajalca (kriva je direktno firma, ki te mašine sestavlja - neustrezna, pomanjkljiva kontrola) in na srečo ugodne rešitve, ki pa gre na račun solidnega dealerja in trgovine, v korist kupca (podobna rešitev bi bila verjetno tudi po drugih poteh, vendar ne v zadovoljstvo in predvsem ne takoj), zato velja takemu odnosu vsa pohvala. Se morda kot kupec ne strinjaš, povej za kak drug način, ne pa da v vseh temah samo nekaj nakladaš, samo zato, da nakladaš.

Okapi ::

Ne morem pomagati, če ne razumeš. Meni je čisto vseeno, a si jih izsiljeval, tudi je vse v redu s tem, oziroma je celo koristno, če na forumu poveš, kje si naletel na slabo storitev. Prav tako ni nič narobe s tem, da se potrošnik zavzeva za svoje pravice.

Opozoril sem samo, da je bil očitno del dogovora, da jim ne delaš slabe reklame, pa se tega nisi držal. Pri izvensodnih poravnavah je velikokrat eden od pogojev, da se o njih ne govori javno in ne razglaša, kakšno odškodnino ali karkoli pač je kdo dobil. Ustni dogovor s trgovcem sicer res ni izvensodna poravnava, vseeno pa je pošteno, če se dogovora človek drži.

O.

solatko ::

Okapi - Izgleda, da ti ne razumeš popolnoma, o čem je govora. Opisan je dogodek, za katerega ne nosita neposredne krivde omenjeni firmi in niti slučajno ne gre za slabo storitev, opisano je lepo, da sta omenjeni firmi v svojo škodo, ugodno za kupca rešili problem. Na začetku, so se vsi pač obnašali po naših standardnih običajih, konec pa precej odstopa od rešitev pri drugih trgovcih v podobnih primerih. Zato še enkrat pohvala. Bil je dogovor in tega dogovora se držimo in ga s samim opisom dogodka niti slučajno nisem kršil, temveč naj bo to v poduk drugim trgovcem, kako se takim stvarem streže.

Tilen ::

Ampak če bi bila roba že v začetku kvalitetna (brezhibna) do tega dogovora sploh ne bi rablo priti. Tako pa se je izkazalo, da je pri omenjenih trgovcih potrebno barantati za izpraven izdelek, kar je pa vse prej kot pozitivna reklama. Primer morajo tako ali tako rešiti, od njih je pa odvisno na kakšen način. Harvey Norman pač ni trgovina kjer bi se kupovalo računalnik in to se je tudi potrdilo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

solatko ::

Noben vsaj povprečen poznavalec HW ne bo prav v nobeni trgovini kupil sestavljen računalnik - tudi v specializiranih računalniških firmah ne. Vedno in zmeraj po komponentah.
Za nepoznavalce in laike, pa je prav vseeno kje kupijo računalnik, saj tudi v popolnoma specializiranih trgovinah ne bodo kupili dobrega izdelka za primerno ceno.
Kar se pa kvalitete tiče, dobiš pa tudi pokvarjeno drugo robo, za to pa ni kriva trgovina, važen je samo način reševanja ali je to rešeno takoj, ali se vleče preko servisov, dobaviteljev in proizvajalcev. Edino poštene so za kupca rešitve problema na enem mestu in to takoj. Drugače pa ne obstoja tehnični izdelek, ki na določenem številu naprav, ne bi imel večjih ali manjših napak.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Utk ::

Noben vsaj povprečen poznavalec HW ne bo prav v nobeni trgovini kupil sestavljen računalnik - tudi v specializiranih računalniških firmah ne. Vedno in zmeraj po komponentah.

Tako sem tudi jaz včasih mislil, zdaj pa vse manj. Pa seveda ne bi kupil razne trone in podobne, o kakšnem sestavljenem dellu bi pa že kar premislil.

solatko ::

CrniE - Govorimo o povprečnem domačem uporabniku računalnika. Tudi kakšen dell ali HP se najde, s tovarniško napako. Za prvi računalnik pri hiši, z zaposlenimi starši s podpovprečno plačo, ne moreš pričakovati, da bodo segli po 2k in več dragem proizvodu. Pričakoval bi malo več fleksiiblnosti prodajalcev pri svetovanju za take povprečne bodoče uporabnike in danes prodajati 775 matične plošče s p31 chipsetom je enostavno nategovanje kupcev. Tudi uvozniki DELL-a in HP-ja ne ponujajo na našem trgu najnovejših izdelkov z novimi ploščami (vsaj p43 ali M2+ MB), po sorazmerno dostopnih cenah, temveč se ponujajo računalniki iz komponent, katere so praviloma zastarele, zraven pa vgradijo kak dober procesor ali odlično grafično kartico, na najcenejši matični plošči (Asrock), nn napajalniki, 2+1GB spominskimi moduli (ne tečejo v duall načinu, pa še spori so bolj pogosti), kakšno poceni razrahljano, sicer na oko kompaktno ohišje........ Skratka nakup sestavljenega računalnika je že v osnovi zgrešen nakup, zaradi katerega boli glava, ob prvem poizkusu nadgradnje take kište.

Snegec ::

Leks - krivi so bili rami, naknadno so ugotovili, da gre za več takih primerov in so zadevo umaknili iz prodaje, dokler ne porihtajo. Če vprašaš mene, v Sloveniji ni sestavljenega računalnika, katerega bi osebno kupil ali priporočil nakup. Te stvari kupujejo izključno nepoznavalci HW opreme, saj vsi drugi sestavijo računalnik sami - po komponentah, te kupijo in sestavijo mašino po željah in potrebah.


Očitno mečeš vse prodajalce računalnikov v isti koš. Nekateri izmed njih/nas imamo namreč kar precej rigorozno testiranje vsake serijsko/izvenserijsko sestavljene mašine.


Nepoznavalci HW opreme, bodo zajebali same sebe prej ali slej. Če kupujejo po komponentah, ker so tako prebrali od nekega strokovnjaka na Slo-techu/sosedovega mulca/reviji Joker, delo, slovenske novice itd/ali pa imajo genialno idejo, čeprav sami niso strokovnjaki, je samo brc v temo. Že vnaprej sestavljene serijske mašine so za take ljudi pravzaprav najboljša stvar. Če je korektno sestavljeno in pretestirano pred prodajo, ob sami sestavi tega kompleta, niti ne vidim problemov.
To ali pa prenosni računalnik. Ampak pri prenosnikih pa očitno nimaš nobenih problemov, da je pravzaprav 95% prenosnikov, ki jih kupiš na današnjem trgu, v končni fazi že vnaprej sestavljena celota, katere ne moreš bogve kako spreminjati. In tam se tudi "poznavalci HW-ja" zaletavajo v zid ko tele v nova vrata. Dobiš kar je tam, pa konec.

Se pa strinjam, da je tvoj opis "pozitivne lastnosti prodajalca in distributerja" naredil slab vtis na marsikoga, ki bo to bral.
Pa ni važno kakšen namen si imel ti z postanjem. Menda si imel dobrega, veš slučajno tisti rek? (uporabljen v več filmih tudi)

"The road to hell is paved with good intentions."
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

solatko ::

Snegec - Tvoj interes, kot prodajalec je, da prodaš zadeve, ki jih imaš na zalogi pa, če tudi so to plošče z zastarelimi chipseti, slabi zastareli CPU-ji, močnejšimi grafičnimi karticami, kot je potreba kupca, 5,1 zvočnike pa, če prav je 2,1 popolnoma zadosti...... Vsi sestavljeni računalniki imajo nekaj komponent, ki niso vredne počenega groša. Če bereš forume o sestavah komponent za nove računalnike, vidiš, da vsakemu najprej postavimo določena vprašanja - namen in finančni limit, potem pa pade kar nekaj dobrih ali celo odličnih rešitev. Stvar kupca je za katero varianto se odloči. Najlepše za vas trgovce pa nastopi trenutek, ko v trgovino stopi nadebudnež, totalen računalniški nOob, s finančno odlično stoječim fotrom, kateri se pa prav tako ne spozna kaj dosti. Nenamenoma sem bil prisoten v kar nekaj računalniških trgovinah, ob takih priložnostih. Največji nakup je bil za €2500 cel kup, za laika neuporabne robe. Še nisem srečal prodajalca, ki bi zaradi poštenega odnosa do kupca, letega napotil v drugo trgovino, ker v njegovi ni zadeve, ki bi jo kupec potreboval, temveč ga sili v nakup robe, ki jo ima na lagreju, ne glede na to, da kupcu ta zadeva ne bo nudila tistega kar hoče, trgovec pa tega zaradi določenih pogodb ne more nabavit.
Nepoznavalci HW opreme vedno zajebejo sebe, ker kupijo sestavljen računalnik, katerega ali ne izkoristijo, ali pa jim v parih mesecih postane premajhen. Poglej samo na bolho, koliko se prodaja komponent iz kupljenih kompletov.

opeter ::

Nepoznavalci HW opreme vedno zajebejo sebe, ker kupijo sestavljen računalnik, katerega ali ne izkoristijo, ali pa jim v parih mesecih postane premajhen. Poglej samo na bolho, koliko se prodaja komponent iz kupljenih kompletov.


Zanimivo. Z Applovimi izdelki do sedaj še nisem imel takšnih izkušenj. In večina kupcev Applovih izdelkov je točno to: nepoznavalci HW opreme.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

amacar ::

pr Applu največ odtehta OS, ker HW pa je slabši, kot v enem kompu za 300€

Steinkauz ::

Solatko sem prepričan, da 90+ % ljudi kupi vnaprej sestavljen komp.
10% populacije(geek, pa še jih ni tolk) pa si sestavi svojga...

Šimpanz ::

Točno tako večina prodaje računalniške opreme gre na že sestavljene računalnike, v prihodnje pa bo tega še več.
Priznati je pač treba da večji del uporabnikov nikoli ne odpre računalnika, zato se tudi ne pričakuje da bodo šli sami sestavljati svoj računalnik.

Snegec ::

Nepoznavalci HW opreme vedno zajebejo sebe, ker kupijo sestavljen računalnik, katerega ali ne izkoristijo, ali pa jim v parih mesecih postane premajhen. Poglej samo na bolho, koliko se prodaja komponent iz kupljenih kompletov.


Ampak tega ne prodajajo računalniški noobi. Če so taki noobi kot praviš, potem jim je Bolha.com španska vas.

Tudi to, da jim v parih mesecih postane premajhen, je odvisno od namena nakupa. Rabiš za poslovno rabo, domačo rabo ali geekanje?
Če prideta ata in mama kupovat računalnik za sinčka in rečeta, da "ne bo igral igric" in da naj jim prodajalec ne ponuja računalnika z "ohinsploh grafiko, procesorjem in whatnot", ter se potem pač izkaže, da bo sinko le igral igrice (itaq) ker je taka njegova narava, jah... jebiga.. zajebal si se že na začetku.
Ko kupcu rečeš, naj se vpraša kaj vse bi "teoretično" z računalnikom počel čez 6mesecev te pa čukasto gleda, kaj mu zdej neko lubenico prodajaš. Samo zato ker danes piše v Wordu prošnjo za povišico, ne pomeni, da bo čez pol leta isto.

Tudi to smo že staršem pred nakupom dopovedali, da sinko za "pisanje seminarskih nalog, surfanja po internetu in gledanja filmov" ne potrebuje računalnika za 1000€, lahko dobi takega za 450€. Bo lahko še vedno filme gledal in surfal po netu. Pač ne bo igral Crysisa in WoW-a.
Edit: Ja, lahko bi bili "prodajalci" in jima prodal računalnik+opremo za 2500€, denar bi sicer pokasirali, vendar je to po mojem osebnem mnenju izkoriščanje strank.

Snegec - Tvoj interes, kot prodajalec je, da prodaš zadeve, ki jih imaš na zalogi pa, če tudi so to plošče z zastarelimi chipseti, slabi zastareli CPU-ji, močnejšimi grafičnimi karticami, kot je potreba kupca, 5,1 zvočnike pa, če prav je 2,1 popolnoma zadosti......


Aaaa... pizda... zato gre našemu podjetju tako strašansko slabo, ker smo slabi prodajalci. Strankam ne vsiljujemo dovolj zastarele robe in reči, ki jih je čas že povozil. Damn, a privatne ure učenja tudi ponujaš za prodajno motiviranje?
Pa dej, človek, teče leto 2009, nismo več v predvojnih časih, ko si kot prodajalec stranki, ko je prišla kupit sekret papir pač prodal motorno žago, ker si jo imel na zalogi, skret papirja pa ne.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Snegec ()

TehDucky ::

Kupil 32GB ključ pri mimovrste, ki se mi je pokvaril in ker zraven nisem dobil garancijskega lista, sem zato lahko poslal le k mimovrste, oni pa naprej poslali kamor so pač poslali. Verjetno Izid computers. Dobil sem e-mail, da so sprejeli USB ključ v garancijsko obravnavo. Po 15 dneh me je čakal v kaseljcu. Nov usb ključ pa je bil čisto nov in še zapakiran.

Sem pa pri PC-plus kupil računalniško ohišje. Ker sem bil odsoten med časom ko bi ga dostavili, sem rekel naj ga pošlejo v sredo. Tako, da sem ga danes dobil, se je pa zgodil problem z dostavo, ker so ga poslali očetu v službo, namesto k meni domov. Čez GLS sem že napisal pritožbo na njihov mail, upam na razumevanje problema :P Drugače pa bravo PC-plus ter Acord-92 za korektno osebje.

P.s.: Tudi pri mimovrste je osebje korektno, sem jih poklical po telefonu in so rekli, da lahko brez težav pošljem, le na list naj napišem kaj vračam ter opombe. Dali so me v računalnik in ko je usb ključ prispel, sem zaradi tega prišel hitreje na vrsto in so ga prej odposlali.


Edit: So mi iz GLS poslali mail v 15 minutah , da so hoteli narediti dobro stranki, ker niso bili prepričani, če je kdo na podanem naslovu doma. Če bi mi ga dostavili in me nebi bilo doma, bi ga moral iti iskat v GLS skladišče, kar bi bilo zamudno, tako pa sem vseeno dobil ohišje še isti dan ter z dostavo. Tudi njim 1A za korekten odnos do stranke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TehDucky ()

__Devil__ ::

pri agt mi že 2 tedna pravijo da bodo poslali. Tak, da če ta teden ni pri meni pol bom verjetno preklical pa kje drugje naročil ali pa SPLOH ne. -.-


LP!!!

Zgodovina sprememb…

st0jko ::

danes je 42 dan od naročila 2x wd640GB black pri AGT. (-) glede tega, čeprav verjetno ni njihova krivda, če pač stvari na zalogi.

Velik (+) pa ker so mi ločeno poslali druga 2 izdelka ki sem naročil poleg diskov na svoje stroške.
keks?

Okapi ::

Jaz imam pri njih eno zadevo naročeno že skoraj dva meseca:-(

O.

__Devil__ ::

Samo mimogrede, kdo ve kje naj dobim ohišje antec twelve hundred oz antec 902 po čim nižji ceni in čimprej (jutri). sry za offtopic.

bluefish ::

najnižjo ceno ima agt ampak ohišja ni na zalogi.
Če se ti res mudi, potem poglej na mojcomp ali na kako elektroniko,...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bluefish ()

eDDi ::

antec twelve hundred = funtech zaloga.

__Devil__ ::

samo malo je drago, v au ga dobim 20€ ceneje.. oz. za 140€

bluefish ::

jah, pa ga kupi tam.

__Devil__ ::

jao, težka bo :D.. če nevem kje točno so te trgovine. Imenujejo pa se: goesta, ditech, peluga.. google najde.

bluefish ::

google najde
Res je.

amacar ::

dej devil nehaj spamat v vsaki temi s tem tvojim računalnikom Sej za 20 pa zej ne boš mnda umrl.

White&Nerdy ::

Hmm. Demise.si, dobesedno obožujem (NOT), so zelo prijazni (NOT), hitra dobava (NOT), dobre cene (Mogoče.. :/)

2 krat naročil, obakrat stoniral.;((

__Devil__ ::

baje da gre v stečaj al kak se že reče.

BlackAdder ::

AGT - jutri bo 14 dni od naročila, brez kakršnegakoli obvestila, trikrat klical, kdaj bo vse pripravljeno, medtem (raz)prodali naročeno matično, skratka - kriza. Saj so prijazni, pa kaj mi to pomaga, če so neposlovni.

Pa bodo kasirali severni sosedje in drugi naši prodajalci - za cca 40 EUR več namesto prej zamišljenega AM2+ DDR2 dobim AM3 DDR3 sistem.
BlackAdder stroke again!

TehDucky ::

Tudi sam sem se odločil za nakup sistema v avstriji - specifično v mylemon.at . Največ je k temu pripomogel _Devil_ , ki je povedal da nimajo skoraj nič robe. (agt ter sestavi)

__Devil__ ::

jah.. pr agt so mi rekli, da dobijo 27.7 ohišja antec :/. Zaj pa upam, da bo to res, ker nikjer nisem našel kaj pametnega. Za funtech pa še nevem. vprašal sem tudi na dinokomp, če imajo antec 1200, ampak do seddaj še ni bilo odgovora. V primeru da nebo nikjer za dobit ohišja bom kupil pri agt oz. funtech. Razmišljal sem tudi, da bi kupil v avstriji. Ampak se mi ne da vozit in iskat tisti kraj ko prodajajo, pa še 50 km mam do tja, to pa se že nabere za bencin =).

No v glavnem. Jutri dobim vse komponente razen ramov (jih že mam doma) in ohišja, ki je še edini problem. Saj so mi na agt rekli, da so oni uvozniki za robo v SLO.

TehDucky ::

Boš tukaj nadaljeval ? ! **Nakup računalnika** ! =) ali pa Trgovina Agt.si ? :P

__Devil__ ::

mah ne.. bom kar nehal počasi. Ko dobim komp pa se bom preselil na temo vprašanja glede WIN 7 verjetno :).
BTW, cant wait da dobim ohišje -.-. Jutri bom naredo unboxing video myby =)

Stra ::

AGT
-----

Enkrat naročil Caviar Blue, niso imeli, rekli da jih je dealer "zaj...." in jim poslal same Blacke. Tako da so mi rekli, da bodo tudi oni meni poslali Blacka za ceno Blue-ja. PLUS.

Naročil dva Silverstone napajalnika, zaloge ni bilo. Čakal sem od oka mesec dni, dobro da se mi ni mudelo. Njihove obrazložitve glede zamude so bile zadovoljive (dealer ima pogodbo z dostavno službo DPD, s katerimi nisem imel še niti ene dobre izkušnje, btw). NEVTRALNO.

Ko napajalnika prideta naj bi bil moral plačati odkupnino TNTju, a sem zadevo po predračunu plačal že mesec dni tega. Jih kličem in uredijo v parih minutah. PLUS.

Zelo pregledna spletna trgovina. Za moje okuse dva PLUSa.

Nasploh so po telefonu prijazni in se da z njimi lepo govoriti (Tine). PLUS.


Mimovrste
-----------

Ker včasih kupim robo, ki je ni na zalogi je kakšenkrat potrebno pač počakati malo dlje. NEVTRALNO.

Pri enem naročilu napajalnik ni bil več dobavljiv, tako da mi je šlo preplačilo v dobroimetje. Pri naslednjem nakupu dobroimetje ni bilo razvidno. Pošljem mejl, mi takoj preračunajo nov znesek, vse ok. PLUS.

Naročilo z večjim št. artiklov, dva nista bila dlje časa dobavljiva, zato so mi zadevo poslali v dveh delih brez dodatnih stroškov. PLUS.

Pregledna spletna trgovina. PLUS.

Po telefonu prijazni, vse se da lepo dogovoriti, po mejlu isto. PLUS.

Lahko kupim tudi ponve za mamo. PLUS. :D


Nakupi.net (Dolher)
--------------------

Na mejl odgovarjajo počasi ali pa sploh ne. MINUS.

Nasprotno pa so po telefonu zelo prijazni in se da z njimi brez problema dogovoriti. PLUS.

Spletna trgovina mi deluje zelo amatersko, čeprav se da nekako znajti. NEVTRALNO.


Seteh Sežana
---------------

Vrnil crknjen access point, mi dajo novega. PLUS.

Vse se da dogovoriti. PLUS.


Takih, pri katerih so nakupi potekali mirno, nisem niti omenjal (npr. Mlacom, Funtech, Conrad, Mini Itx, Wlan sat). Vsake toliko tudi "potipam" kaj novega, npr. Demise in Elektronika. Oba prosil za predračun, pri obeh brez odziva. MINUS obema.

Na mojo srečo mi ni bilo treba kaj dosti reči reklamirati, tako da z raznimi servisi niti nimam izkušenj.

aiko ::

sestavi.si

Vidim, da imajo na zalogi ploščo, katero sem čakal iz AGT popravila več kot 30 dni (pa še trdili so, da dela; seveda jim isem omenil, da tu imamo serviserje, ki so zadevo stestirali)

Kličem okoli 11-h dopoldan:
jaz: zdravo, imate to in to plato?
oni: ja, je na zalogi
jaz: je kaka možnost, da bi jo dobil že jutri?
oni: seveda, če bo nakazilo prejeto do xx-ure, bomo danes poslali.
jaz (si mislim, ok bo pojutrišnjim): ok, vam nakažem čimprej (in seveda sem zamudil z nakazilom do xx-ure)
2 dni kasneje plata veselo dela, z vsemi papirji priloženimi

PLUS!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: aiko ()

White&Nerdy ::

Sestavi.si

Danes bil pri njih, da bi mi nekaj zrihtali. Delo ni bilo lahko, plačal 30€, dali garancijo na to (pa sploh nisem pri njih kupo tega).
V glavnem 1A trgovina..:)

Pepc619 ::

Jaz sem pri agt.si dobil comp v desetih dneh, pa vse se je dalo zmenit z njimi. Celo GA-EX58-UD4P so mi dal noter po ceni UD3R, ker sem mogel čakat :)

BlingART ::

Tako je glede teh trgovin...sam imam tudi tako spletno trgovino(bom kmalu štartal z njo). Vsaka ima svoje prednosti in slabosti. Tako vi kupci kot mi prodajalci (čeprav to se naj ne bi dogajalo) imamo včasih slab dan.

Jst delam po principu spoštljivega pogovora med obema, torej kupcem in menoj. Ker če se dva lepo pogovorita potem ne sme biti težav (če je seveda vse ostalo tako kot mora biti...npr. da ni bila kršena kakšna garancija in te razne ostale zadeve).

Nekdo je omenil, da je prosil za predračun in mu niso odgovorili...jst takih ne razumem. To je ja prvi korak k temu, da boš morebitnega kupca pritegnil k nakupu.

Če pa že nimaš časa ali ne vem kaj, da se naredi predračun (mogoče stranka hoče nekaj, kar trgovina trenutno ne ponuja in je dobavitelj te opreme težko dosegljiv...itd.) se pa to takoj obrazloži stranki v mailu nazaj. Tako stranka ve, da se trudiš za njo.

LP
Marko

White&Nerdy ::


Nekdo je omenil, da je prosil za predračun in mu niso odgovorili...jst takih ne razumem. To je ja prvi korak k temu, da boš morebitnega kupca pritegnil k nakupu.

Če pa že nimaš časa ali ne vem kaj, da se naredi predračun (mogoče stranka hoče nekaj, kar trgovina trenutno ne ponuja in je dobavitelj te opreme težko dosegljiv...itd.) se pa to takoj obrazloži stranki v mailu nazaj. Tako stranka ve, da se trudiš za njo.

LP
Marko



Se strinjam tu.. Sem verjetno že enih 10 prošenj dal pred časom za predračun trgovinam, pa nobena ne odgovori.

BlingART ::

Ponudba je res prvi stik s stranko. Okej, nekje dobiš malo kasneje ponudbo, drugje prej. Sem pa tudi opazil, da če imaš že od vsega začetka korekten odnos do stranke, ji tudi tistih par morebitnih € več za izdelek odtehta ta odnos.

Ker tko je, vsi ne moremo biti najcenejši (pa čeprav si mi začetniki s spletnimi trgovinami to želimo).

Snegec ::

Jst delam po principu spoštljivega pogovora med obema, torej kupcem in menoj.


In ko stranka nima korektnega odnosa do tebe?
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

__Devil__ ::

jo nadereš in naženeš pa je mir :D

BlingART ::

jo nadereš in naženeš pa je mir :D


No to glih ni priporočljivo. V vsakem primeru moraš ohraniti spoštljiv odnos do stranke (okej..edin v res kakšnih extremnih primerih če ti stranka j*** vse po spisku).

Tko je...vsaka stvar ima svojo mejo. Ker če je kakšna stranka res nespoštljiva do tebe se je pa vseeno treba postavt zase in za svojo firmo oz. za firmo v kateri delaš.

Je pa res, da ima vsak človek svoj prag tolerantnosti....

Snegec ::

Jaz nekako še prenesem, če se stranka razburja in teži, če je pravzaprav naša napaka, ki jo je postavila v to "lajajoče" stanje.

Ko me pa nekdo nadira in mi jebe vse po spisku, pa še naša/moja krivda ni, je pa čist out. Vsak pozna samo svoje pravice, ne pa svojih dolžnosti in pa zakonskih določil v katerih poslujemo.

Ej, Aljaž H, ti boš to vedel: Če ima podjetje, pri katerem kupuješ neka pravila, ki so večja kot zakon (ala, bolj obsežnejša glede varovanja izdelkov itd), je stranka dolžna se ravnati tudi po teh pravil ali zgolj samo zakonska določila?

Za primer: Stranka ti pri pošiljanju nekega artikla v servis teži, da je garancijski list dovolj (utemeljuje z zakonom). Medtem ko pooblaščeni servis IZRECNO zahteva račun IN garancijski list. Kar je tudi napisano na samem garancijskem listu, da se garancija uveljavlja z računom in garancijskim listom.

Edit: Grammar.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Snegec ()

Ziga Dolhar ::

V dolocbah, ki varujejo potrosnika, so njegove zakonske pravice minimum in njegove obveznosti maksimum.

Kar pomeni, prodajalec ne more skrajsati roka za odstop od pogodbe sklenjene na daljavo, skrajsati garancijskih rokov... Po drugi strani pa stranki ne more naloziti vec oz. tezjih obveznosti, npr. naloziti predlozitev garancijskega lista, ko po zakonu zadostuje ze racun (ali obratno tudi velja, iz glave zdejle ne vem), ali da mora pri odstopu od pogodbe sklenjene na daljavo dolzna vrnit 'nerabljen, neodprt izdelek'.

Stranki se sicer praviloma lahko dogovorita in razmerje uredita drugace (nacelo avtonomije in dispozitivnosti), vendar je v primeru potrosniskih razmerij taksna avtonomija omejena. Splosnega odgovora ni moc dati, je treba presojat vsak primer posebej.
https://dolhar.si/

kmetek ::

Dej ne palamudi ŽD, če servis zahteva oboje, se mora oboje dati....PIKA.

Zheegec ::

Torej če servis zahteva še originalno embalažo in vrečko v kateri pride artikel moraš tudi to imeti... PIKA? Upam, da jih boš upošteval, ko boš kaj reklamiral in ker ne boš imel vsega tega ne boš mogel reklamirati izdelka.

Zakon zahteva;

ALI popolen garancijski list (datum nakupa, serijska, model, tip, znamka, podpis, štempiljka) ALI pa račun in prazen garancijski list (ker piše, da če garancijski list ni bil izpolnjen zadostuje tudi račun), oziroma gre čez tudi samo z računom (če recimo nisi dobil garancijskega lista)... PIKA.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

kmetek ::

Zakaj potem inšpektorji težijo za račun in garancijo, kaj sedaj? Dvoličnost?
««
29 / 78
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mimovrste (strani: 1 2 3 488 89 90 91 )

Oddelek: Kaj kupiti
4528954208 (6936) estons

AGT računalniki (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Kaj kupiti
562144366 (83906) kuglvinkl
»

spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 413 14 15 16 )

Oddelek: Kaj kupiti
786123738 (55079) r3dkv1c4
»

Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
16534261 (23103) cholt45

Več podobnih tem