Forum » Kaj kupiti » Pritožbe in pohvale računalniških trgovin
Pritožbe in pohvale računalniških trgovin
Temo vidijo: vsi

Snegec ::
tako da je v vsakem primeru vsaka bojazen odvec.
Mislim, da tu ni bilo govora o tem ali je stvar v garanciji ali ne, ampak o tem kaj crkne večkrat. O tem, na čem bazira tvoje bajeslovno "favoritiziranje blagovnih znamk". Če se ne motim, vam je poe_t prav dobro povedal, kako in kaj je v njegovih izkušnjah v zadnjih dveh letih dela na računalniškem servisu.
In mislim, da ostajamo pri dejstu, da AMD crkne večkrat. Face it.
Še teoretično vprašanje. Če prodajaš znamke A, B, C in D ter so vse do neke mere slabše od znamke X, ki jo prodaja vaša konkurenca, boš dovolj fer in svetoval stranki naj gre kupit znamko X? Ali pa boš "favoritiziral blagovno znamko", ki jih prodaja podjetje v katerem si zaposlen in med njimi izbral manjše zlo?
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

fosil ::
In mislim, da ostajamo pri dejstu, da AMD crkne večkrat. Face it.
To dejstvo je veljalo pred 5 leti, zaradi že omenjenih razlogov.
Da ti pa v branži, kot je računalništvo, nekdo svetuje na podlagi 5 let starih dejstev pa lahko samo pomeni, da tak svetovalec/prodajalec ni kaj prida.
Tako je!

Zheegec ::
Če crkne procesor (leta in leta nazaj) ker je zanič ventilator/hladilnik, še ne pomeni, da sam procesor večkrat crkne.
Pomeni pa, da bi lahko bolje bilo poskrbljeno za thermal throttling, kar sedaj je povsod.
Anyway, ne boste me prepričali, da procesorji ene znamke bolj crkujejo kot procesorji druge. Preprosto je vzorec premajhen in pa nimamo dovolj kredibilnih podatkov. Iz lastnih izkušenj je okvara procesorja (katere koli znamke) izjemno redka in zato je vprašanje, koliko je smiselno odsvetovati nekomu nek procesor (tudi, če imamo kredibilne podatke o crkovanju), če je procent okvare neverjetno majhen. Razlike v pokvarljivosti znamk avtomobilov so procentualno višje, pa zato te prodajalec X znamke še ne bo napotil preko ceste k drugemu prodajalcu.
Pomeni pa, da bi lahko bolje bilo poskrbljeno za thermal throttling, kar sedaj je povsod.
Anyway, ne boste me prepričali, da procesorji ene znamke bolj crkujejo kot procesorji druge. Preprosto je vzorec premajhen in pa nimamo dovolj kredibilnih podatkov. Iz lastnih izkušenj je okvara procesorja (katere koli znamke) izjemno redka in zato je vprašanje, koliko je smiselno odsvetovati nekomu nek procesor (tudi, če imamo kredibilne podatke o crkovanju), če je procent okvare neverjetno majhen. Razlike v pokvarljivosti znamk avtomobilov so procentualno višje, pa zato te prodajalec X znamke še ne bo napotil preko ceste k drugemu prodajalcu.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

oldguy ::
In mislim, da ostajamo pri dejstu, da AMD crkne večkrat. Face it.
No dobro. Prav imaš. Pri 135k komadih kišt je očitno dečko srečal 0,002 promila crknjenih Intelovih procesorjev, medtem ko je AMDjev bilo 0,03 promila. In iz tega po vaše sledi, da je AMD krš, a? Hehehehe, niste resni...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oldguy ()

ElviS ::
Pohvalil bi trgovino "Electronic4you". V petek zvečer naročil pri njih LCD, v sob. zjutraj dobim sms, da je tv pripravljen na prevzem. Tam... vsi prijazni, za zmenit, v glavnem dobre izkušnje; priporočam.
i'm still in the building...

kuglvinkl ::
Aha, si šel iskat. No kul. Ker so tut cene zlo ugodne. Nobl.
Si je kdo pri njih naročil, mislm kot dostavo?
Si je kdo pri njih naročil, mislm kot dostavo?
Your focus determines your reallity

bluefish ::
Je že kdo uveljavljal garancijo pri Rolanu?
Se mi zdi nenormalno, da so od moje pošiljke minili že skorajda štirje tedni. Po dveh tednih sem jim poslal mail, dobil odgovor, da so disk dali na njihov servisni oddelek, v nadaljnjih dveh dnevih sem dobil tudi pisno po pošti, od takrat pa spet nič.
Saj OK, zakonski rok je res 45 dni, vendar se mi zdi rahlo glupo čakati toliko časa. Če bi to vedel, potem bi poslal direktno proizvajalcu.
Kako je pa pri drugih trgovinah?
Se mi zdi nenormalno, da so od moje pošiljke minili že skorajda štirje tedni. Po dveh tednih sem jim poslal mail, dobil odgovor, da so disk dali na njihov servisni oddelek, v nadaljnjih dveh dnevih sem dobil tudi pisno po pošti, od takrat pa spet nič.
Saj OK, zakonski rok je res 45 dni, vendar se mi zdi rahlo glupo čakati toliko časa. Če bi to vedel, potem bi poslal direktno proizvajalcu.
Kako je pa pri drugih trgovinah?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()

mtosev ::
pri Rolanu sem pred leti narocil ohisje. po parih dneh brez potrditve narocila sem pisal email a niso odgovorili. sel sem osebjo tja bili so arogantni, ohisje sem na koncu dobil. pridem domov odprem : ohisje je crno a narocil sem bil srebrno.
pri Rolanu vec nisem nikoli nic narocil.

Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mtosev ()

bluefish ::
saj tole je bilo očitno moje prvo in zadnje naročilo. Več kot 45 dni pa nedvomno nimam namena čakati.

bluefish ::
No, danes sem le prejel nov disk - očitno so ga poslali ravno včeraj. V zameno za 250GB, ki je bil poslan v garancijo, sem dobil 500GB.

Snegec ::
Glede na serijsko na potrdilu se niso.
Ne boš zahteval, da ti morajo zamenjati za disk enake velikosti?
Očitno se je le izplačalo čakati 1 mesec za disk duplo kapacitete :)
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

imagodei ::
Seveda je nadvse možno, da kdo iz njihovega servisa bere slo-tech oz. spremlja tole temo...

- Hoc est qui sumus -

Tilen ::
Pritožil bi se čez vse trgovine, v katerih sem srečal mične prodajalke. Nobena mi ni dala.
Napačen pristop :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Snegec ::
Seveda je nadvse možno, da kdo iz njihovega servisa bere slo-tech oz. spremlja tole temo...
To itak vsi serviserji iz povsod beremo/jo Slo-tech :D
Vsaj imaš neko pol-objektivno oceno. Če te vlačijo po zobeh na vsaki strani te teme, je kar bad.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Dr_M ::
Pritožil bi se čez vse trgovine, v katerih sem srečal mične prodajalke. Nobena mi ni dala.
Probi bit bolj vsiljiv. Bos vsaj eno okol kepe dobil. Bolje kot nic.

The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

opeter ::
Pritožil bi se čez vse trgovine, v katerih sem srečal mične prodajalke. Nobena mi ni dala.
Ehmmm... to ni Anonimni eksperiment.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Mipe ::
Briga me anonimnost, nimam ničesar skrivat. Kakorkoli že, s tem sem mislil opozoriti na to, da zadnje čase zaposljujejo predvsem čedna dekleta v trgovinah... ja, tudi računalniških. Kako naj se prerekam okrog specifikacij komponent z mično damico? 
Ah ja, ta marketing... Še dobro, da imamo mimovrste!

Ah ja, ta marketing... Še dobro, da imamo mimovrste!

Snegec ::
Načeloma to kar drži ja.
Folk se je z moškim osebjem v računalniških trgovinah pripravljen stepst, pobit in zaklat, medtem ko se ob srečanju z žensko osebo kar pogreznejo v zemljo.
Interesantna psihološka fora.
Folk se je z moškim osebjem v računalniških trgovinah pripravljen stepst, pobit in zaklat, medtem ko se ob srečanju z žensko osebo kar pogreznejo v zemljo.
Interesantna psihološka fora.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

opeter ::
Želel bi pohvaliti solo.si. Predvčerajšnjim naročil grafično, včeraj že dobil.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Steinkauz ::
Probaj jo vrnit al pa v garancijo. Jst čakam od oktobra na vrnjen denar 
Varstvo potrošnikov sm že klical, ter jim poslal pismo z zahtevkom, da mi vrnejo v 14ih dneh. Seveda ga nism dubu.
Tko da zdej morm prek tržnega inšpektorata bluzit.

Varstvo potrošnikov sm že klical, ter jim poslal pismo z zahtevkom, da mi vrnejo v 14ih dneh. Seveda ga nism dubu.
Tko da zdej morm prek tržnega inšpektorata bluzit.

met ::
rolan.si
navajajo roke dobave, ki se jih ne držijo, o zamudah ne obveščajo, na maile ne odgovarjajo, nasploh imajo porazen način poslovanja in odnos do strank
navajajo roke dobave, ki se jih ne držijo, o zamudah ne obveščajo, na maile ne odgovarjajo, nasploh imajo porazen način poslovanja in odnos do strank

opeter ::
Probaj jo vrnit al pa v garancijo. Jst čakam od oktobra na vrnjen denar
Varstvo potrošnikov sm že klical, ter jim poslal pismo z zahtevkom, da mi vrnejo v 14ih dneh. Seveda ga nism dubu.
Tko da zdej morm prek tržnega inšpektorata bluzit.
Robo, kupljeno pri njih še nisem vrnil, s postopkom reševanja garancijske zamenjave še nimam izkušenj.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Tilen ::
Pozna kdo PlayGame in ali je mogoče kdo imel kakšno slabo izkušnjo z njimi?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

roli ::
Jaz sem kake štiri leta (morda še malo več) nazaj nabavil pri njemu pri Xbox. Stvar mi je še isti dan človek dostavil osebno (glede na to, da je skoraj iz istega kraja). Sicer ima malo visoke cene (vsaj takrat so bile) samo pri samem nakupu problemov ni bilo. Kako bi bilo pa z kako garancijo pa ne vem.
http://www.r00li.com

Okapi ::
EnaA.
Naročim (po povzetju) dva diska, dobim sporočilo, da imajo žal samo enega, za drugega bi bilo pa potrebno čakati. OK, nima veze, pošljite tistega enega. Sporočijo, da je poslan, zraven pa dajo predračun za dva. Hmm, si mislim, zdaj bo pa poštar hotel imeti denar za dva in bom imel komplikacije dobiti denar nazaj. Naslednji dan zvoni poštar, hvala bogu je hotel denar samo za enega. V paketku pa presenečenje - dva diska
OK, kaj zdaj - naj izkoristim napako, ali naj jim povem, da so se zmotili? Pošten kot sem, jim sporočim, da so vseeno poslali dva diska in naj mi pošljejo račun še za drugega. No, tu pa nastopi rahlo razočaranje. Niti se niso zahvalili, niti niso dali kakšnega dodatnega odstotka popusta, kot bi se IMHO v takem primeru spodobilo.
O.
Naročim (po povzetju) dva diska, dobim sporočilo, da imajo žal samo enega, za drugega bi bilo pa potrebno čakati. OK, nima veze, pošljite tistega enega. Sporočijo, da je poslan, zraven pa dajo predračun za dva. Hmm, si mislim, zdaj bo pa poštar hotel imeti denar za dva in bom imel komplikacije dobiti denar nazaj. Naslednji dan zvoni poštar, hvala bogu je hotel denar samo za enega. V paketku pa presenečenje - dva diska

OK, kaj zdaj - naj izkoristim napako, ali naj jim povem, da so se zmotili? Pošten kot sem, jim sporočim, da so vseeno poslali dva diska in naj mi pošljejo račun še za drugega. No, tu pa nastopi rahlo razočaranje. Niti se niso zahvalili, niti niso dali kakšnega dodatnega odstotka popusta, kot bi se IMHO v takem primeru spodobilo.
O.

Dr_M ::
No, za drugic ves, kaj moras oz ne smes nardit

The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Aljoša ::
Na srečo EnaA šefi spremljajo slo-tech. Prav je, da se take stvari pove, da bomo lahko naslednjič še boljši. Take stvari so zelo redke in priznam, nimamo kakšne trdo določene prakse, kako se obnašati v takih primerih. Če se odgovoren za reševanje teh zadev primerno odzove, dobiš opravičilo, dobroimetje ali kakšno drugo ugodnost in je tako vsaj malo popravljen slab vtis. Če pa je tisti dan odgovoren malo bolj čemeren, se očitno lahko zgodi tudi vse malo mimo. V ponedeljek bom tole preveril in Okapiju na njegov EnaA račun dodal primerno dobroimetje, ki ga bo lahko porabil ob naslednjem nakupu. Vsekakor hvala. Tako za pošteno obvestilo o prejemu dveh diskov kot tudi za tole kritiko.

Zheegec ::
Na srečo EnaA šefi spremljajo slo-tech. Prav je, da se take stvari pove, da bomo lahko naslednjič še boljši. Take stvari so zelo redke in priznam, nimamo kakšne trdo določene prakse, kako se obnašati v takih primerih. Če se odgovoren za reševanje teh zadev primerno odzove, dobiš opravičilo, dobroimetje ali kakšno drugo ugodnost in je tako vsaj malo popravljen slab vtis. Če pa je tisti dan odgovoren malo bolj čemeren, se očitno lahko zgodi tudi vse malo mimo. V ponedeljek bom tole preveril in Okapiju na njegov EnaA račun dodal primerno dobroimetje, ki ga bo lahko porabil ob naslednjem nakupu. Vsekakor hvala. Tako za pošteno obvestilo o prejemu dveh diskov kot tudi za tole kritiko.
Če lahko tole malo pokomentiram - delam sicer pri vaši konkurenci in lahko rečem samo; TO je pravi odnos do strank! Takšne zadeve naj si druge trgovine (spletne ali fizične) kar vzamejo za vzgled. Vem, da dosti računalniških trgovin spremlja ta forum in večina jih tega ne bi naredilo.
No, se opravičujem za off-topic.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

mjk ::
slabe izkušnje:
- solo -- nimajo nič na zalogi, največkrat čakaš 4x dalj, na koncu ti pa ponudijo čisto tretji izdelek
- rolan -- sam sem ful čakal
dobre izkušnje:
- mimovrste, enaa -- dobiš to kar si naročil, največ s kakšnim dnevom zamude, ker prevažajo po slo.
P.s.: z enaa je imel kolega probleme z uveljavljanjem reklamacije, ker so ga po servisih (iz lj v mb) pošiljal namesto da bi izdelek zamenjal in se oni s tem ukvarjali (bilo je v 14 dneh) ... drugače pa imam sam dobre izkušnje - nisem pa nič reklamiral :)
- solo -- nimajo nič na zalogi, največkrat čakaš 4x dalj, na koncu ti pa ponudijo čisto tretji izdelek
- rolan -- sam sem ful čakal
dobre izkušnje:
- mimovrste, enaa -- dobiš to kar si naročil, največ s kakšnim dnevom zamude, ker prevažajo po slo.
P.s.: z enaa je imel kolega probleme z uveljavljanjem reklamacije, ker so ga po servisih (iz lj v mb) pošiljal namesto da bi izdelek zamenjal in se oni s tem ukvarjali (bilo je v 14 dneh) ... drugače pa imam sam dobre izkušnje - nisem pa nič reklamiral :)

B-Stard ::
ComtRon čakam 1 mesec že na reklamacijo, amaterji. Agt vedno rešili v največ 3 dneh. Zadnji nakup pri njih

Veron ::
@Tilen odsvetujem, slabe izkušnje, posebi s pošiljanjem (dostavo).
Se zmenil da mi pošle še do konca tedna, nič, nič še nasledn tedn, nato sem zadevo drugje kupil, in ŠELE nato mi pošlje, seveda pošiljko zavrnem, ker sm mu po mailau sporočil, da zadeve ne rabim več (ker se ni držal dogovorjenega časa pošiljanja) in ob tem je zahteval 9eur povračila stroškov pošiljanja. Sam si je kriv, če ne razume kaj pomeni, da pošlje do takrat ko se zmenimo. Tako da raje se izogni če se le da
Ker se mi s takimi primitivci ne da kregat, 9eur ni neko bogastvo mu jih nakažem in potem mi sporoči, da imam to v dobroimetju za naslednič
če pa že ustrajaš, da probaš svojo srečo tam, pa lahko moje dobroimetje ponucaš
edit: ups, vidim, da je datum kar konkretno že zadaj, ampak vseen
Se zmenil da mi pošle še do konca tedna, nič, nič še nasledn tedn, nato sem zadevo drugje kupil, in ŠELE nato mi pošlje, seveda pošiljko zavrnem, ker sm mu po mailau sporočil, da zadeve ne rabim več (ker se ni držal dogovorjenega časa pošiljanja) in ob tem je zahteval 9eur povračila stroškov pošiljanja. Sam si je kriv, če ne razume kaj pomeni, da pošlje do takrat ko se zmenimo. Tako da raje se izogni če se le da

Ker se mi s takimi primitivci ne da kregat, 9eur ni neko bogastvo mu jih nakažem in potem mi sporoči, da imam to v dobroimetju za naslednič

če pa že ustrajaš, da probaš svojo srečo tam, pa lahko moje dobroimetje ponucaš

edit: ups, vidim, da je datum kar konkretno že zadaj, ampak vseen
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Veron ()

kmetek ::
ComtRon čakam 1 mesec že na reklamacijo, amaterji. Agt vedno rešili v največ 3 dneh. Zadnji nakup pri njih
lol a si že nazaj z dopusta

Comtron ne obstaja več


Dr_M ::
A ni akcija.si od comtrona?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

amacar ::
mimovrste- naročim, čez 2 dni dobim, priklopim ne dela
Nato pošljejo kurirja po robo (ne rabm plačat poštnine). Do sem morem mimovrste samo pohvalit.
A od takrat čakam že 2 tedna, čeprav bi mi morali stvar, ki še ni 8 dni stara takoj zamenjati. Bomo vidli, kaj bo s tega.
naročil sem tudi na mlacomu in je bl ovse okej, je pa res, da nism mel še reklamacije (in upam, da je ne bo)
Nato pošljejo kurirja po robo (ne rabm plačat poštnine). Do sem morem mimovrste samo pohvalit.
A od takrat čakam že 2 tedna, čeprav bi mi morali stvar, ki še ni 8 dni stara takoj zamenjati. Bomo vidli, kaj bo s tega.
naročil sem tudi na mlacomu in je bl ovse okej, je pa res, da nism mel še reklamacije (in upam, da je ne bo)

solatko ::
Bom pa jaz opisal potek nakupa računalnika v Harvey normanu, v soboto - fantu kupili starši za 18. rojstni dan računalnik n3200s firme MSG¨W ga pripeljejo na naložitev vsega potrebnega. Zadeva izgleda tako kot vsi sestavljeni računalniki, nekaj najcenejših in nekaj solidnih komponent. Po naložitvi sistema, je zadeva zdržala cele dve minuti testa - crk. Glede na to, da so računalniki te firme brez nalepk, sem kišto odprl in vzel ven en ram 2GB + 1GB. Sistem je z 2GB palčko lepo delal in prestal vse obremenitvene teste. Pokličem firmo ki je distributer teh računalnikov in se poizkusim dogovoriti za nov komplet 4GB, s tem, da pač 3GB vrnem. Ni bilo kakšnega pretiranega odziva, je računalnik romal nazaj in vzeli smo drugega. Prinesem na servis, priklopim in nič. Odprem, odstranim 1GB palčko, prižgem, še vedno nič, zamenjam za 1GB palčko in zadeva deluje. Posnamem gor sliko prejšnjega sistema in zadeva deluje tudi pod polno obremenitvijo. Kaj čmo, nesemo nazaj, fant ves razočaran, starši stroške z darilom, servis opravil delo brez rezultatov - tudi v drugo niso bili kooperativni, saj bi z zamnjavo RAM-ov, problem rešili v pol ure. Pridemo v Harvey in se takoj dogovorimo, da tega modela računalnika niti pod razno nočemo več. Po kratkotrajnem prepričevanju s prodajalcem in šefom oddelka, iskanju ustreznega računalnika, smo predlagali za 200€ dražji model istega proizvajalca, brez doplačila, s tem, da naš servis ne bo izdal računa za diagnostiko in namestitev SW, ter da kupec ne bo zahteval za poti domov in v LJ ter nazaj kar bi tudi zneslo nekaj €, da ne bo storniral celotnega nakupa in, da ne bo delal negativne reklame, kar bi se v primeru nekooperativnosti sigurno zgodilo. Šef oddelka je po telfonskem razgovoru dobil zeleno luč za zamenjavo z dražjim modelom, brez doplačila, tako, da so si dobro ime ohranili tako Kim Tec, kot distributer in Harvey Norman, kot prodajalec, naš servis pa je fantu za rojstni dan, pač izstavil račun samo za eno instalacijo. Tako moram pohvalit odziv trgovcev, da so sicer po parih grožnjah s slabim imenom, pravilno ukrepali in zadovoljili kupca, navkljub štirim dnem nestrpnega pričakovanja, zelo željenega računalnika.
Bravo Kim Tec in Harvey Norman, le tako boste na precej nasičenem Slovenskem trgu, obdržali svoje kupce. Včasih je pač potrebno iti tudi malo v minus, da se popravi napake čisto tretjega.
Bravo Kim Tec in Harvey Norman, le tako boste na precej nasičenem Slovenskem trgu, obdržali svoje kupce. Včasih je pač potrebno iti tudi malo v minus, da se popravi napake čisto tretjega.

bleh ::
Mam dobre izkušnje z agt. Sicer je mal problem ker sem 12.5. naročil en noctua ventilator in ker ne mislm plačat 4 evre da mi ga nekdo na dom prinese in ni opcije plačilo ob prevzemu na sedežu na netu sem izbral avans. Ni pene, dam avans, plačam in čakam, ker sem itak hotel kupit še dva 120mm noctua venta prek njih, sem pač imel tole naštimat da me opozori kdaj so jih dobili. Sem nakazal denar po ene dveh dneh, in čakal. Po sem prva dva tedna enkrat poklical pa vprašal kako kaže, naj bi bilo vsak teden ampak kaj češ. Sem vmes malo pozabil in je minil mesec, vmes sem si šel delat mastercard in začel kupovati stvari z ebaya. Včeraj pa sem hotel stornirati naročilo oziroma hotel vračilo denarja. Sem en mail poslal na info pa je bilo samo naprej posredovano, sem zato raje poklical, kjer smo uredili vse v minutah, čez dve uri je bil denar že nakazan nazaj. Edino kar me sedaj še moti da je naročilo še zmeraj v obdelavi, bo treba še en mail poslat da je tole namenjeno za storniranje. Ampak konkreten in dober odnos osebja, sem že par stvari kupil pri njih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bleh ()

Okapi ::
in, da ne bo delal negativne reklame,
Očitno se niti zavedaš ne, da si s tem opisom kršil dogovor. V slabo luč si postavil tako distributerja kot trgovca, ki prodajata slabo robo.
O.

Leks ::
Torej je na koncu bil kriv RAM ? Z zamenjavo stvar dela? Kako se pa drugače obnesejo tele MSG konfiguracije za nezahtevno uporabo?

Okapi ::
Sploh ne. Preberi še enkrat.
Lahko preberem še 10x, pa še vedno berem o računalnikih, ki ne delajo, in trgovini, v kateri se je treba kregat, da kaj dosežeš. Če s firmo dosežeš dogovor, da ji z opisovanjem slabe izkušnje ne boš delal slabe reklame, to velja za vsakršen opis, tudi če ima happy end.
O.

bleh ::
Piše da kupec ne sme pizdit čez njih. Iz posta sklepam da ga je objavil serviser računalnika, ne kupec.

solatko ::
Okapi - Ti očitno ne razumeš dobro, tisto kar prebereš.
Prvi odziv - stranka še kar dobre volje, se pač zgodi, da tudi čisto nova stvar ne deluje, dobi nov enak računalnik - podobna reakcija trgovcev skoraj v vseh trgovinah v SLO.
Dodatek - servis pri katerem je stranka kupila OS in ostalo programje, ter naročila instalacijo letega, ugotovi napako na računalniku in predlaga distributerju hitro ureditev, brez zamenjave računalnika, saj je gor že vse naloženo, potrebne so samo še registracije programske opreme. Distributer nezainteresirano ponudbo ignorira (ni povratnega klica in dogovora).
Drugi odziv - stranka že slabe volje, saj mora vrniti že drugi računalnik, ki ima še hujšo enako napako (na prvem dela 2GB palčka, na drugem 1GB) in se že doma odloči, da enakega računalnika noče več, temveč so dve opcije - storniranje kredita (monitor, računalnik, multifunkcijski tiskalnik), ali zamenjava za podobno zmogljiv računalnik, drugega proizvajalca. Po ogledu vseh modelov, se je meni, kot izvajalcu del na teh dveh vrnjenih mašinah, še najboljši po specifikacijah in zmogljivosti zdel, €200 dražji model istega proizvajalca, se je bilo potrebno dogovoriti za ustrezno zamenjavo.
Na svetu ni prodajalca, ki bo prostovoljno posegel po tem ukrepu drastičnega znižanja cene, brez da mu navedeš argumente za ta ukrep. Za trgovca in veletrgovca je najhujša zadeva, ki ga lahko doleti v poslu - slaba reklama.
Oba sta na take grožnje in argumentirano razlago o že nastalih stroških kupca, ki jih bo hočeš, nočeš vseeno nosil (stroški odobritve kredita, 5X pot Grosuplje - Ljubljana in nazaj, instalacija programske opreme), bil pripravljen vse to požreti, ker je želja po strojni opremi bila vseeno večja in je za dražji model računalnika odstopil od vseh zahtev, odlično ukrepala (zelo malo je takih trgovin in dealerjev) in navkljub neljubim zapletom z okvarjenimi računalniki, dobila zadovoljnega kupca, ki bo to trgovino še kdaj obiskal.
Dodatek - serviser je v razgovoru z odgovornimi na Kim Tec-u, podal svoje mnenje o sestavljalcih in kontroli izdelkov, kakor tudi kritiko zaradi neodzivnosti in na vse dobil opravičilo in obljubo o bolj kooperativnem sodelovanju v bodoče - mimo grede smo vmes rešili še en problem.
Če pa ti ne zastopiš, kaj je dobra in kaj slaba reklama za firmo, potem se ne oglašaj.
Problem je bil rešen na najboljši možni način, takoj in brez dodatnega letanja po drugih trgovinah, kar je za kupca najugodneje.
Okapi - Bereš o nedelujoči seriji računalnikov določenega tipa n3200s, zaradi slabih, nedelujočih RAM-ov in povem ti, da sem v življenju že kar nekaj novih ramov zamenjal takoj, zaradi nedelovanja. Distributer in trgovina tudi nista proizvajalca teh računalniko, zato sem napisal, da sta šla, zaradi napak tretjega, v minus, samo zato, da ustrežeta kupcu in preprečita slabo ime, kar jima je odlično uspelo.
Leks - krivi so bili rami, naknadno so ugotovili, da gre za več takih primerov in so zadevo umaknili iz prodaje, dokler ne porihtajo. Če vprašaš mene, v Sloveniji ni sestavljenega računalnika, katerega bi osebno kupil ali priporočil nakup. Te stvari kupujejo izključno nepoznavalci HW opreme, saj vsi drugi sestavijo računalnik sami - po komponentah, te kupijo in sestavijo mašino po željah in potrebah.
bleh - To dogajanje je opisal serviser, kot prikaz poštenega odnosa trgovca do kupca. Normalno je, da v takih primerih ne gre brez visokih tonov in negodovanj, vendar je važen konec zgodbe - torej kupec je dobil boljšo mašino za isti denar in bo neljube dogodke zelo hitro pozabil, če pa to ne bi potekalo tako, bi bil še danes brez računalnika, trgovina potencialno brez kar nekaj kupcev, oba z dilerjem pa zelo slabe ocene, na vseh slovenskih forumih o računalništvu.
Tako pa še enkrat:
KIM TEC IN HARVEY NORMAN - LE TAKO NAPREJ, PROBLEME JE POTREBNO REŠEVATI V DOBRO KUPCA!
Prvi odziv - stranka še kar dobre volje, se pač zgodi, da tudi čisto nova stvar ne deluje, dobi nov enak računalnik - podobna reakcija trgovcev skoraj v vseh trgovinah v SLO.
Dodatek - servis pri katerem je stranka kupila OS in ostalo programje, ter naročila instalacijo letega, ugotovi napako na računalniku in predlaga distributerju hitro ureditev, brez zamenjave računalnika, saj je gor že vse naloženo, potrebne so samo še registracije programske opreme. Distributer nezainteresirano ponudbo ignorira (ni povratnega klica in dogovora).
Drugi odziv - stranka že slabe volje, saj mora vrniti že drugi računalnik, ki ima še hujšo enako napako (na prvem dela 2GB palčka, na drugem 1GB) in se že doma odloči, da enakega računalnika noče več, temveč so dve opcije - storniranje kredita (monitor, računalnik, multifunkcijski tiskalnik), ali zamenjava za podobno zmogljiv računalnik, drugega proizvajalca. Po ogledu vseh modelov, se je meni, kot izvajalcu del na teh dveh vrnjenih mašinah, še najboljši po specifikacijah in zmogljivosti zdel, €200 dražji model istega proizvajalca, se je bilo potrebno dogovoriti za ustrezno zamenjavo.
Na svetu ni prodajalca, ki bo prostovoljno posegel po tem ukrepu drastičnega znižanja cene, brez da mu navedeš argumente za ta ukrep. Za trgovca in veletrgovca je najhujša zadeva, ki ga lahko doleti v poslu - slaba reklama.
Oba sta na take grožnje in argumentirano razlago o že nastalih stroških kupca, ki jih bo hočeš, nočeš vseeno nosil (stroški odobritve kredita, 5X pot Grosuplje - Ljubljana in nazaj, instalacija programske opreme), bil pripravljen vse to požreti, ker je želja po strojni opremi bila vseeno večja in je za dražji model računalnika odstopil od vseh zahtev, odlično ukrepala (zelo malo je takih trgovin in dealerjev) in navkljub neljubim zapletom z okvarjenimi računalniki, dobila zadovoljnega kupca, ki bo to trgovino še kdaj obiskal.
Dodatek - serviser je v razgovoru z odgovornimi na Kim Tec-u, podal svoje mnenje o sestavljalcih in kontroli izdelkov, kakor tudi kritiko zaradi neodzivnosti in na vse dobil opravičilo in obljubo o bolj kooperativnem sodelovanju v bodoče - mimo grede smo vmes rešili še en problem.
Če pa ti ne zastopiš, kaj je dobra in kaj slaba reklama za firmo, potem se ne oglašaj.
Problem je bil rešen na najboljši možni način, takoj in brez dodatnega letanja po drugih trgovinah, kar je za kupca najugodneje.
Okapi - Bereš o nedelujoči seriji računalnikov določenega tipa n3200s, zaradi slabih, nedelujočih RAM-ov in povem ti, da sem v življenju že kar nekaj novih ramov zamenjal takoj, zaradi nedelovanja. Distributer in trgovina tudi nista proizvajalca teh računalniko, zato sem napisal, da sta šla, zaradi napak tretjega, v minus, samo zato, da ustrežeta kupcu in preprečita slabo ime, kar jima je odlično uspelo.
Leks - krivi so bili rami, naknadno so ugotovili, da gre za več takih primerov in so zadevo umaknili iz prodaje, dokler ne porihtajo. Če vprašaš mene, v Sloveniji ni sestavljenega računalnika, katerega bi osebno kupil ali priporočil nakup. Te stvari kupujejo izključno nepoznavalci HW opreme, saj vsi drugi sestavijo računalnik sami - po komponentah, te kupijo in sestavijo mašino po željah in potrebah.
bleh - To dogajanje je opisal serviser, kot prikaz poštenega odnosa trgovca do kupca. Normalno je, da v takih primerih ne gre brez visokih tonov in negodovanj, vendar je važen konec zgodbe - torej kupec je dobil boljšo mašino za isti denar in bo neljube dogodke zelo hitro pozabil, če pa to ne bi potekalo tako, bi bil še danes brez računalnika, trgovina potencialno brez kar nekaj kupcev, oba z dilerjem pa zelo slabe ocene, na vseh slovenskih forumih o računalništvu.
Tako pa še enkrat:
KIM TEC IN HARVEY NORMAN - LE TAKO NAPREJ, PROBLEME JE POTREBNO REŠEVATI V DOBRO KUPCA!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mimovrste (strani: 1 2 3 4 … 88 89 90 91 )Oddelek: Kaj kupiti | 954232 (6960) | estons |
⊘ | AGT računalniki (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Kaj kupiti | 144370 (83910) | kuglvinkl |
» | spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 4 … 13 14 15 16 )Oddelek: Kaj kupiti | 123747 (55088) | r3dkv1c4 |
» | Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Kaj kupiti | 34261 (23103) | cholt45 |