Forum » Kaj kupiti » Pritožbe in pohvale računalniških trgovin
Pritožbe in pohvale računalniških trgovin
Temo vidijo: vsi

djordjevic ::
Jaz sem naročil miš zvečer (okoli 22h), naslednji dan zjutraj je bila že pri meni. Je pa res, da sem jo hotel potem reklamirati, pa na mejl ni odgovora. Na srečo miš spet deluje, kot je treba.

marjans ::
Jaz sem naročil miš zvečer (okoli 22h), naslednji dan zjutraj je bila že pri meni.
A je bila BIO (takšna iz mesa in kožuha)? ;)

seljo ::
jaz dam glas za mimovrste. Naročil tiskalnik ter ga dobil v dogovrjenem roku! Sicer sem pri njih kupil že cca 10 stvari in vse je bilo BP!
u zivotu sve se vraca sve se placa

šernk ::
nekoč sem v tej temi dal glas za trgovino Shift v Novi Gorici, sedaj pa to preklicujem.
vse v redu in prav, če mi ne bi prenosnika obljubili za prejšni petek, ko sem jih 3x klical če je prišel. seveda ga ni bilo. danes jih ponovno kličem in mi obljubi da po pogledal kaj je na stvari in naj mu pustim številko da me pokliče nazaj. po dveh urah se odločim da jih jaz pokličem ponovno in glej ga zlomka spet ne vejo moje telefonske in dobim isti odgovor da me pokličejo. minijo ponovno dve uri jih ponovno pokličem in mi reče da ne more nikogar dobiti v Ljubljani vendar da do treh bo že koga dobil in me nato poklical kaj je na stvari. seveda klica ni bilo. odločil sem se da če jutri prenosnik ni dostavljen da prekličem naročilo (itak jim nisem nič plačal) in kupim računalnik drugje po isti ceni. namreč dovolj imam njihovih obljub: bomo poklicali
vse v redu in prav, če mi ne bi prenosnika obljubili za prejšni petek, ko sem jih 3x klical če je prišel. seveda ga ni bilo. danes jih ponovno kličem in mi obljubi da po pogledal kaj je na stvari in naj mu pustim številko da me pokliče nazaj. po dveh urah se odločim da jih jaz pokličem ponovno in glej ga zlomka spet ne vejo moje telefonske in dobim isti odgovor da me pokličejo. minijo ponovno dve uri jih ponovno pokličem in mi reče da ne more nikogar dobiti v Ljubljani vendar da do treh bo že koga dobil in me nato poklical kaj je na stvari. seveda klica ni bilo. odločil sem se da če jutri prenosnik ni dostavljen da prekličem naročilo (itak jim nisem nič plačal) in kupim računalnik drugje po isti ceni. namreč dovolj imam njihovih obljub: bomo poklicali

In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Muks ::
AGT V LJUBLJANI (servis)
KATASTROFA od katastrofe rečejo da če ne jutri bo 100% pojutrišnjem dobiš pa pojutrišnjem + 1 teden. Že 3 so me tako nategnili. Potem mi pa pove da je bil problem samo pri nekem zatiču katerega je moral odstraniti. Mislim bog pomagaj njihovemu servisu.
Če kupim kdaj nov PC ga sigurno ne bom pri njih in to samo zaradi servisa!
LP
KATASTROFA od katastrofe rečejo da če ne jutri bo 100% pojutrišnjem dobiš pa pojutrišnjem + 1 teden. Že 3 so me tako nategnili. Potem mi pa pove da je bil problem samo pri nekem zatiču katerega je moral odstraniti. Mislim bog pomagaj njihovemu servisu.
Če kupim kdaj nov PC ga sigurno ne bom pri njih in to samo zaradi servisa!
LP

DJ MartiNi ::
Hmm...jaz še nisem imel izkušenj z servisom v AGTju. Sem naročil procesor AMD Athlon64 BE-2350. Ga niso uspeli dobiti in so mi zato ponudili BE-2400. Dobil sem ga za le malce več kot bi dal za šibkejši model. Tako da...pozitivna izkušnja. Priporočam.
Malce bi pa pograjal Funtech. Dva meseca sta okoli, pa še niso zrihtali ene garancije. Tudi nasplošno mi njihov servis ne diši preveč. Imaš problem, ki se ti pojavlja občasno...neseš tja...ne ugotovijo nič...in ti lepo zaračunajo mislim da 30€ na uro. Pa Mlacom ima tudi eno podobno politiko. Kolega je nesel spomin na servis (seveda je imel garancijo), kateri je povzročal težave le občasno. Na servisu niso nič ugotovili in moral je plačat. Je pa vendarle imel srečo ko mu je ta modul čez nekaj časa dokončno crknil. No potem pa so mu ga zamenjali z novim brez vsakršnih zapletov.
Malce bi pa pograjal Funtech. Dva meseca sta okoli, pa še niso zrihtali ene garancije. Tudi nasplošno mi njihov servis ne diši preveč. Imaš problem, ki se ti pojavlja občasno...neseš tja...ne ugotovijo nič...in ti lepo zaračunajo mislim da 30€ na uro. Pa Mlacom ima tudi eno podobno politiko. Kolega je nesel spomin na servis (seveda je imel garancijo), kateri je povzročal težave le občasno. Na servisu niso nič ugotovili in moral je plačat. Je pa vendarle imel srečo ko mu je ta modul čez nekaj časa dokončno crknil. No potem pa so mu ga zamenjali z novim brez vsakršnih zapletov.
Ryzen 7 7700/ASRock B650 Steel Legend/2x16GB G.Skill Ripjaws S5 6000/RX 6700 XT
Ryzen 7 5700X/ASRock B550 PG Velocita/2x16GB G.Skill Ripjaws V 3600/RX 5700 XT
AMD FX-8350/ASRock 970 Extreme4/2x4GB Kingston HyperX Beast 2400/R9 270X
Ryzen 7 5700X/ASRock B550 PG Velocita/2x16GB G.Skill Ripjaws V 3600/RX 5700 XT
AMD FX-8350/ASRock 970 Extreme4/2x4GB Kingston HyperX Beast 2400/R9 270X

Snegec ::
Politika zaračunavanja, ko ni ugotovljena nobena napaka je jasna - neupravičene reklamacije ter tratenje časa serviserjev, ki bi le-tega lahko porabili za kaj bolj pomembnega (naprimer, računalnike stranke kjer je napaka realna), je treba plačati. Če 30€, pa 30€ (pri nas je to ceneje :O ).
Je pa največji problem danes to, da bi čisto vsi uporabniki radi imeli računalnik - kateri se je pokvaril - iz servisa v enem dnevu, torej se vse "občasno" pojavljajoče napake, morda pri vseh današnjih testih in preizkusih niti ne pokažejo.
Torej ostane na izbiro obvestiti stranko, da se v času servisa napaka ni znova pojavila ali pa morda poizkusiti prepričati stranko, da pusti računalnik dalj časa na servisu (utopija danes očitno, ker ljudje aktualno jokajo in nam grozijo, če nekaj ne bo urejeno v 1 uri).
Pravzaprav, bi moral uporabnik sam s svoje strani mnogokrat preverit določene pojavljajoče se napake, predno računalnik sploh nese v servis. Če ne drugega, samo zato, da lahko servisu jasno in natančno obrazloži kako je do napake prišlo, pri kakšni uporabi, kakšna obremenitev, številko tekočih programov in kateri itd.
Je pa največji problem danes to, da bi čisto vsi uporabniki radi imeli računalnik - kateri se je pokvaril - iz servisa v enem dnevu, torej se vse "občasno" pojavljajoče napake, morda pri vseh današnjih testih in preizkusih niti ne pokažejo.
Torej ostane na izbiro obvestiti stranko, da se v času servisa napaka ni znova pojavila ali pa morda poizkusiti prepričati stranko, da pusti računalnik dalj časa na servisu (utopija danes očitno, ker ljudje aktualno jokajo in nam grozijo, če nekaj ne bo urejeno v 1 uri).
Pravzaprav, bi moral uporabnik sam s svoje strani mnogokrat preverit določene pojavljajoče se napake, predno računalnik sploh nese v servis. Če ne drugega, samo zato, da lahko servisu jasno in natančno obrazloži kako je do napake prišlo, pri kakšni uporabi, kakšna obremenitev, številko tekočih programov in kateri itd.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Snegec ()

kmetek ::
"Pravzaprav, bi moral uporabnik sam s svoje strani mnogokrat preverit določene pojavljajoče se napake, predno računalnik sploh nese v servis. Če ne drugega, samo zato, da lahko servisu jasno in natančno obrazloži kako je do napake prišlo, pri kakšni uporabi, kakšna obremenitev, številko tekočih programov in kateri itd."
Misliš, da vedo? :)
Misliš, da vedo? :)

novinec09 ::
Treba je tudi vedet, da je ogromno ljudi "laikov" glede računalnikov-vedo samo uporabljat, o njem pa nimajo pojma.
Tako da bi stranke bolj težko vedele kako in kaj bi lahko bilo narobe.
Če pa ga prinese kdo iz S-T pa itaq ve kaj je narobe!
Tako da bi stranke bolj težko vedele kako in kaj bi lahko bilo narobe.
Če pa ga prinese kdo iz S-T pa itaq ve kaj je narobe!


Ziga Dolhar ::
Politika zaračunavanja, ko ni ugotovljena nobena napaka je jasna - neupravičene reklamacije ter tratenje časa serviserjev, ki bi le-tega lahko porabili za kaj bolj pomembnega (naprimer, računalnike stranke kjer je napaka realna), je treba plačati. Če 30€, pa 30€ (pri nas je to ceneje :O ).
Kaj pa, ko je napaka jasno nakazana ('obcasno nagaja ram'), pa oni tega ne 'ugotovijo', in ram cez cas dokoncno crkne?
Jst bi bil v takem primeru rahlo tecen ;-).
https://dolhar.si/

Zheegec ::
Saj si lahko. Uveljavljaš stvarno napako in zahtevaš povračilo stroškov prevoza in servisa.
Drugače je folk glede tega res tečen, še zakon pravi, da moraš kasneje kot 2 meseca po nakupu stvarno napako dokazati sam in ne obratno. 2 meseca po nakupu ali prej, pa mora trgovina dokazati, da ni stvarne napake.
Drugače je folk glede tega res tečen, še zakon pravi, da moraš kasneje kot 2 meseca po nakupu stvarno napako dokazati sam in ne obratno. 2 meseca po nakupu ali prej, pa mora trgovina dokazati, da ni stvarne napake.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Snegec ::
Kaj pa, ko je napaka jasno nakazana ('obcasno nagaja ram'), pa oni tega ne 'ugotovijo', in ram cez cas dokoncno crkne?
Jst bi bil v takem primeru rahlo tecen ;-).
Verjamem. Ponavadi so ljudje tečni čisto upravičeno.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

5pellfire ::
Ce bo kdo slucajno razmisljal o nakupu preko spletne trgovine Komprotal (www.komportal.com)
naj raje kupi kje druge, tale "gospod" je namreč še pred par leti goljufal folk preko Bolhe.
Narocil si eno stvar, dobil pa nekaj cisto drugega - primer hotel kupiti rabljeno grafinčno
kartico dobil pa škatlo v kateri je bil šampon za lase ali kaj podobnega.
Tip se je že vlačil po sodiščih zaradi tega.
Skratka NE GRE ZAUPATI!!
naj raje kupi kje druge, tale "gospod" je namreč še pred par leti goljufal folk preko Bolhe.
Narocil si eno stvar, dobil pa nekaj cisto drugega - primer hotel kupiti rabljeno grafinčno
kartico dobil pa škatlo v kateri je bil šampon za lase ali kaj podobnega.
Tip se je že vlačil po sodiščih zaradi tega.
Skratka NE GRE ZAUPATI!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 5pellfire ()

bond007 ::
Solo.si = KATASTROFA
Hočem uveljavljat garancijo za disk, jim pošljem mail, da povejo kam disk poslat. Nič .. ni odgovora. Sam poiščem na netu pooblaščeni servis za seagate diske - ELKOTEX d.o.o. jim pošljem disk skupaj s garancjskim listom, kjer piše da lahko garancijo uveljavljam pri njih ob predloženem garancijskem listu. Čez par dni dobim disk nazaj, z obrazložitvijo, da disk ni bil kupljen pri njih ???? Poleg tega so mi vzeli (vkradli) garancijski list - sreča sem si prej naredil kopijo!
Potem natančno pregledam garancijski list in vidim, da se model diska na garancijskem listu ne ujema z tistim na disku, se pa ujema SERIJSKA ŠTEVILKA. Kaj sploh naredit? JE tole zrelo za inšpekcijo ?
garancijski list + zavrnitev reklamacije
Zavrnitev reklamacije + račun
Hočem uveljavljat garancijo za disk, jim pošljem mail, da povejo kam disk poslat. Nič .. ni odgovora. Sam poiščem na netu pooblaščeni servis za seagate diske - ELKOTEX d.o.o. jim pošljem disk skupaj s garancjskim listom, kjer piše da lahko garancijo uveljavljam pri njih ob predloženem garancijskem listu. Čez par dni dobim disk nazaj, z obrazložitvijo, da disk ni bil kupljen pri njih ???? Poleg tega so mi vzeli (vkradli) garancijski list - sreča sem si prej naredil kopijo!
Potem natančno pregledam garancijski list in vidim, da se model diska na garancijskem listu ne ujema z tistim na disku, se pa ujema SERIJSKA ŠTEVILKA. Kaj sploh naredit? JE tole zrelo za inšpekcijo ?
garancijski list + zavrnitev reklamacije
Zavrnitev reklamacije + račun

Leks ::
Prijatelj ima z Elkotexom dobre izkušnje, oz. bolje rečeno, nima slabih izkušenj. Popravilo diska v normalnem času in brez zapletov. Seveda ga pa NI kupil pri SOLOtu!
Lp
Lp

roscha ::
In kaj se sploh jebeš z elkotexom? Vrni disk prodajalcu, pa naj se oni ukvarjajo...
Sploh ti pa priporočam prebrat zakon o varstvu potrošnikov. Servis mora zagotovit PRODAJALEC. Pika.
Tebi ga kot kaže ni? Obrni se direkt na solo, če mislijo mutit jim pošlji inšpekcijo na vrat.
Pa ne pozabit dokumentirat stvari (prevzemnice, zapisniki itd).
Sploh ti pa priporočam prebrat zakon o varstvu potrošnikov. Servis mora zagotovit PRODAJALEC. Pika.
Tebi ga kot kaže ni? Obrni se direkt na solo, če mislijo mutit jim pošlji inšpekcijo na vrat.
Pa ne pozabit dokumentirat stvari (prevzemnice, zapisniki itd).

bond007 ::
Od solo.si sploh še ni bilo odgovora do danes. Sploh ne odgovarjajo na maile, zato bom jutri poklical. In ker pač disk rabim sem ga poslal na pooblaščeni servis. Glede uveljavljanja reklamacije pa sem marsikje čul, da je hitreje, če pošlješ direktno pooblaščenemu servisu. Očitno je problem v tem, da je model na garancijskem listu drugačen, kot pa je v resnici. Verjetno so samo to pogledali in zavrnili garancijo čeprav je serijska št. enaka.

Azrael ::
Mogoče Elkotex sploh ni uvoznik tega diska in so zato zavrnili popravilo. Pri nas razno raznih uvoznikov ne manjka. Zato vsaj približno resni prodajalci vodijo evidenco, kje so kaj kupili, da se reklamirana roba vrne pravemu uvozniku.
Zateži prodajalcu.
Zateži prodajalcu.
Nekoč je bil Slo-tech.

Šimpanz ::
Točno tako. Elkotek je samo en od uvoznikov diskov. To pomeni da zamenjuje samo diske ki so jih sami uvozili. Obrni se na prodajalca.

Kibby ::
Ponavadi taki "mutibariči" pripeljejo diske z tujine, pol pa recejo obrni se na uvoznika kateri nima sploh nic pri tem... S solo.si je imelo ze dosti ljudi tezave, nekdo je objavil celo koliko minusa so naredili, tak da ne vidim sploh razloga tam kupovati, pa tudi ce je kakih 5eur ceneje...

Neumnost ::
Najpametneje se je obrniti direktno na uvoznika zadeve... Pred nakupom se pozanimajte o naročeni zadevi kje je servis in tako dalje.. Povsod prakticirajo nekako tako, da če je izdelek "crknil" ga nesi k uvozniku saj on nudi garancijsko popravilo..če ne bo pač dlje trajalo, da ga oni odnesejo na servis in nato vrnejo popravljenega k vam..
Večina omenjenih štacun se gre nadaljno prodajo.. Od Enaajev do jaetov pa tja do solotov (čeprav pri solotu tista baba ka se mi jav nima pojma o čem govori)..
Preden kupiš preveri kje lahko uveljavljaš garancijo..
Večina omenjenih štacun se gre nadaljno prodajo.. Od Enaajev do jaetov pa tja do solotov (čeprav pri solotu tista baba ka se mi jav nima pojma o čem govori)..
Preden kupiš preveri kje lahko uveljavljaš garancijo..

SepoX ::
Se vidi, da smo v Sloveniji oz. na Balkanu. Zdej bo pa kupec moral pazit kje je ta štacuna kupila izdelek, da se bo sam lahko zajebaval z vračilom v primeru uveljavljanja garancije???
Evo ravno včeraj sem dobil pozitiven vtis o tem, kako stvari zgledajo na ne-Balkanu. Pred 2 leti sem v Bofu kupil napajalnik Trust za laptop, tisti, ki je za v avto. Ker sem sedaj menjal laptop, ni imel več taprave konice. Odsrfal sem na Trustovo stran, kjer so za ta izdelek napisali, da ti pošljejo novo konico, v primeru, da nimaš taprave. Sem pisal v ponedeljek in dobil tapravo konico v petek. Sem jim pisal, da se zahvaljujem in da bom širil dobro besedo (tako da sedaj vračam). Aja, poslali so jo iz Nizozemske!
Tako se to dela!
Evo ravno včeraj sem dobil pozitiven vtis o tem, kako stvari zgledajo na ne-Balkanu. Pred 2 leti sem v Bofu kupil napajalnik Trust za laptop, tisti, ki je za v avto. Ker sem sedaj menjal laptop, ni imel več taprave konice. Odsrfal sem na Trustovo stran, kjer so za ta izdelek napisali, da ti pošljejo novo konico, v primeru, da nimaš taprave. Sem pisal v ponedeljek in dobil tapravo konico v petek. Sem jim pisal, da se zahvaljujem in da bom širil dobro besedo (tako da sedaj vračam). Aja, poslali so jo iz Nizozemske!
Tako se to dela!

tilinho20 ::
Ena pohvala na solo.si
Včeraj sem naročil pri njih en gamepad ob osmi uri zvečer in ga danes ob 12 uri dobim :D
Včeraj sem naročil pri njih en gamepad ob osmi uri zvečer in ga danes ob 12 uri dobim :D

Planetarium ::
mnenje o superstore.si
Pri njih naročil ipoda ker je bil najmanjši čakalni rok. O trgovini imam totalno pozitivno mnenje.
- Če te zanima kako je s tvojim izdelkom sam pokličeš na modro številko so tam po cele dneve skor in ti lepo pove kaj se dogaja ter kdaj bo.
- Problem je biu mal z dobaavljivostjo, recimo da so za dan/dva zamudil obljubljen rok vendar je vse potekalo kakor mora.
- Zlo nizke cene plus zastonj poštnina (vsaj jest sem jo imel)
Vsekakor priporočam nakup!
Pri njih naročil ipoda ker je bil najmanjši čakalni rok. O trgovini imam totalno pozitivno mnenje.
- Če te zanima kako je s tvojim izdelkom sam pokličeš na modro številko so tam po cele dneve skor in ti lepo pove kaj se dogaja ter kdaj bo.
- Problem je biu mal z dobaavljivostjo, recimo da so za dan/dva zamudil obljubljen rok vendar je vse potekalo kakor mora.
- Zlo nizke cene plus zastonj poštnina (vsaj jest sem jo imel)
Vsekakor priporočam nakup!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Planetarium ()

šernk ::
pri superstore.si sem naročil adapter ki ga nikjer drugje nisem mogel dobiti in res je vse bilo tako kot mora
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

nejko8 ::
pohvalim JAE prodajalno v LJ.
Pred 2ema tednoma:
Naročim 3 120mm ventilatorje Zalman v četrtek, me pokliče prodajalec v ponedeljek, reče da nima na zalogi, da mu je žal, in mi proda tri Akasa ventilatorje za isto ceno, čeprav so skoraj enkrat dražji od Zalmanovih.
Pred 2ema tednoma:
Naročim 3 120mm ventilatorje Zalman v četrtek, me pokliče prodajalec v ponedeljek, reče da nima na zalogi, da mu je žal, in mi proda tri Akasa ventilatorje za isto ceno, čeprav so skoraj enkrat dražji od Zalmanovih.


orlach ::
Pohvale AGT!
Do sedaj pri njih kupljenih 5 računalnikov in nekaj dodatne opreme. Nikoli nobenih težav. Predvsem pa navdušuje njihovo poznavanje hardwera/softwera ter s tem kvalitetno svetovanje in možnost debate. Prodajajo preverjen hardwer(npr. do pred kratkim samo NEC monitorje). So majhni in fleksibilni ter ne komplicirajo z raznimi garancijami in menjavo komponent.
lp.
Do sedaj pri njih kupljenih 5 računalnikov in nekaj dodatne opreme. Nikoli nobenih težav. Predvsem pa navdušuje njihovo poznavanje hardwera/softwera ter s tem kvalitetno svetovanje in možnost debate. Prodajajo preverjen hardwer(npr. do pred kratkim samo NEC monitorje). So majhni in fleksibilni ter ne komplicirajo z raznimi garancijami in menjavo komponent.
lp.

OldSkul ::
Evo ena pohvala enaa trgovini. Nabavil sem lexar SDHC 4GB kartico in zraven (pa tudi na embalaži) je pisalo, da je zraven tudi čitalec. Čitalca ni blo zraven in sem jim to tudi sporočil preko maila. Kmalu so odgovorili, da se bodo pozanimali in čez nekaj dni sem čitalec že imel doma.
Pohvale!
Drugače opažam, da je moj stari čitalec eno sranje, saj so bile hitrosti porazne. S tem lexar čitalcem šele občutih kok so hitre SDHC kartice, pa tudi obične so zdaj hitrejše.
Pohvale!
Drugače opažam, da je moj stari čitalec eno sranje, saj so bile hitrosti porazne. S tem lexar čitalcem šele občutih kok so hitre SDHC kartice, pa tudi obične so zdaj hitrejše.

Marc` ::
Čisto majhen offtopic, se opravičujem
A se zelo pozna razlika med navadnimi SDHC karticami in high speed variantami?
High speed stanejo 2x toliko. Se pozna razlika že pri pregledovanju slik/posnetkov na digitalcu npr. (če da, a zelo?) ali pri prenosu na računalnik?
A se zelo pozna razlika med navadnimi SDHC karticami in high speed variantami?
High speed stanejo 2x toliko. Se pozna razlika že pri pregledovanju slik/posnetkov na digitalcu npr. (če da, a zelo?) ali pri prenosu na računalnik?

Tilen ::
3 dni nazaj sem pri www.stacuna.si oddal naročilo za eno specifično zadevo. Glede na to, da bi me naj v roku enega delovnega dne obvestili ter zadevo poslali se ne javljajo na nobeno kontaktno številko, ne odgovarjajo na maile skratka kot da so se v zemljo pogreznili.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Šimpanz ::
Beži od takih štacun. Če že zdaj ne moreš stopiti v kontakt z njimi, kako boš šele če bo šlo kaj narobe in boš hotel uveljavljati garancijo.

Kebab11 ::
Mimovrste
-2 tedna nazaj poslal mail, kaj naj naredim ker se mi je pokvarila miška, ki je še v garanciji (ali naj priložim tudi polnilnik, itd...) še danes mi niso odgovorili. En velik minus!
-2 tedna nazaj poslal mail, kaj naj naredim ker se mi je pokvarila miška, ki je še v garanciji (ali naj priložim tudi polnilnik, itd...) še danes mi niso odgovorili. En velik minus!

cryptozaver ::
Kupoval mašino na www.solo.si . Hmmm, po začetnih 'nesoglasjih' z enim od prodajalcev in malo počasnemu odzivu, sem vendarle spravil skup ta pravo konfiguracijo, kjer se je tip izkazal z odličnim znanjem ter na koncu vse skup speljal kot se zagre in celo pred obljubljenim rokom.
Skratka naučil sem se, da si je treba vzet čas in imet malo potrpljenja pa je. Da cen niti ne omenjam. Tu so najbrž nedosegljivi, vsaj v večini primerov...
Skratka naučil sem se, da si je treba vzet čas in imet malo potrpljenja pa je. Da cen niti ne omenjam. Tu so najbrž nedosegljivi, vsaj v večini primerov...

cicea ::
Ima kdo izkušnje s kupovanjem prenosnika (oziroma kaj drugega) pri firmi Partners d.o.o. iz Radencev?
Tole je njihova internetna trgovina
Tole je njihova internetna trgovina
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: cicea ()

subby ::
naročil disk in pekač pri mimovrste
pohvala: pokličejo me. da so dobili novejši model pekača za isto ceno, če mi lahko tistega pošljejo
graja: dobil stvari brez originalne embalaže, samo skupaj stlačeno v škatlo s skoraj nič zaščite... saj če bi bilo kaj drugega, se nebi pritoževal
pohvala: pokličejo me. da so dobili novejši model pekača za isto ceno, če mi lahko tistega pošljejo
graja: dobil stvari brez originalne embalaže, samo skupaj stlačeno v škatlo s skoraj nič zaščite... saj če bi bilo kaj drugega, se nebi pritoževal

Ziga Dolhar ::
Prav mogoce je, da je 'original embalaza' lesena paleta in mnogo stiroporja :-).
https://dolhar.si/

Vlady ::
Prav mogoce je, da je 'original embalaza' lesena paleta in mnogo stiroporja :-).
Za disk 100% ne. Vsak disk mora biti pakiran vsaj v antistatično vrečko!
"Lotereya - naibolee točnyj sposob učeta količestva optimistov"

El Nino ::
Moram pohvaliti cool-pc.org. Včeraj sem ob 3h popoldne pisal prvi mail, ker sem rabil še nekaj specifičnih informacij za Thermalright V2 hladilnik za grafo, odgovorili so mi v roku 15min, nakar sem poslal še en mail in tudi na tega so mi odgovorili takoj. Nato naročil zadevo, dobil takoj potrdilo o naročilu, danes je hladilnik prišel z računom in vsemi papirji. Velik velik + in sigurno bom še kdaj kupil kaj pri njih.

McMallar ::
S cool-pc imam jaz enake izkušnje kot predhodnik. Lahko rečem samo en velik + tudi za svetovanje pri nakupu.
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25
Because OCT31 = DEC25

GrimReaper ::
Prav mogoce je, da je 'original embalaza' lesena paleta in mnogo stiroporja :-).
Res je, notranji diski so mislim da vsi OEM, za zunanje ne vem. Retail optično enoto pa tut težko dobiš, Samsung ma nekatere, pa LiteOn, Plextor.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Snegec ::
Prav mogoce je, da je 'original embalaza' lesena paleta in mnogo stiroporja :-).
Res je, notranji diski so mislim da vsi OEM, za zunanje ne vem. Retail optično enoto pa tut težko dobiš, Samsung ma nekatere, pa LiteOn, Plextor.
LG optike imajo polno pakiranje.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

subby ::
hja no, disk je bil v antistatični vrečki, samo več škode se naredi z udarci kot pa statiko...
disk je bil na dnu škatle, zaščiten je bil samo zgoraj, pod njim nič - pa glede na to, kako pošta ravna s pošiljkami, četudi so označene kot lomljive... sem imel kar dosti sreče, da sem dobil nepoškodovanega
disk je bil na dnu škatle, zaščiten je bil samo zgoraj, pod njim nič - pa glede na to, kako pošta ravna s pošiljkami, četudi so označene kot lomljive... sem imel kar dosti sreče, da sem dobil nepoškodovanega

dr.Akula ::
Graja za mimovrste: Pred časom sem naročil ipod toucha in z današnjim dnem so že 5 dni čez predvideni rok dobave. Ko sem jih klical kak teden nazaj, mi je rekla da bo pošiljka prišla tisti konec tedna. Nato sem jih klical ta torek, spet naj bi dobili konec tedna. Klical sem danes in uganite kaj; konec naslednjega tedna. Tako zavajanje se mi zdi višek nesramnosti. Ali imam pravico, da odstopim od nakupa, ker tole ne gre nikamor?
ni podatka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dr.Akula ()

šernk ::
Graja za mimovrste: Pred časom sem naročil ipod toucha in z današnjim dnem so že 5 dni čez predvideni rok dobave. Ko sem jih klical kak teden nazaj, mi je rekla da bo pošiljka prišla tisti konec tedna. Nato sem jih klical ta torek, spet naj bi dobili konec tedna. Klical sem danes in uganite kaj; konec naslednjega tedna. Tako zavajanje se mi zdi višek nesramnosti. Ali imam pravico, da odstopim od nakupa, ker tole ne gre nikamor?
pomoje da lahko, sam sem naročil prenosnik (sicer ne preko interneta), dejali so mi da ga lahko dobavijo v 2 dneh kar je bilo zame ključnega pomena takrat (tik pred prvomajskimi prazniki). v ponedeljek mi da ponudbe, v sredo sem se odločil, rekel mi je v četrtek ali v petek ga dobim. grem v petek pogledat nič... potem v ponedeljek sem jih klical nazaj kaj je na stvari rečejo da se bodo pozanimali in da je na poti. nato mi v torek ko jih kličem rečejo da ga nimajo na zalogi, v trenutku ko sem rekel da odpovedujem naročilo, je rekel da bo poklical ponovno v LJ če se ga da dobit, sam pa sem rekel le še: "ni treba, odpovedujem naročilo, nasvidenje."
bil sem namreč že skoraj zmenjen z drugim da mi ga dobavi v manj kot 24 urah (je le še čakal na potrditev mojega naročila) povrhu vsega pa še po 20€ nižji ceni.
kako je s tem preko interneta sicer ne vem, vendar če ne drugega lahko zavrneš izdelek oz ga vrneš v roku 14 dneh (ali nekaj podobnega) na njihove stroške, če se prav spomnim brez da bi moral dati vzrok zavrnitve
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

The Player ::
Ni lih graja, pohvala pa tut ni.
V spletni štacuni Igabiba sm naroču dodatek za gothic 2 pa je šlo vse kot po maslu. Dobu sm v treh dnev se mi zdi in lepo plaču po prevzemu, ampak kva se je zgodil ko sm odprl pošilko? Ovitk od cd-ja je bil sfukan. Ok sej me ne mot, ker je važn, da je cd cel, ampak vseen, če se greš trgovino naj bo tko kokr more bit, če ne druzga zarad odnosa.
V spletni štacuni Igabiba sm naroču dodatek za gothic 2 pa je šlo vse kot po maslu. Dobu sm v treh dnev se mi zdi in lepo plaču po prevzemu, ampak kva se je zgodil ko sm odprl pošilko? Ovitk od cd-ja je bil sfukan. Ok sej me ne mot, ker je važn, da je cd cel, ampak vseen, če se greš trgovino naj bo tko kokr more bit, če ne druzga zarad odnosa.

Shegevara ::
the player, ja tud mene dost motijo te zadeve. Recimo jaz sem enkrat od ene druge spletne strani naročil igro in dobim pošiljko z sicer delujočim cd-jem ni imel pa ne nič navodil, samo aktivacijsko kodo zraven. Najhujše je bilo pa da je bila škatla v totalno zje*anem stanju kot da bi jo ene 3 miši zelo pregrizale. Saj me ne moti, samo, ko imaš že kolekcijo ti pa ta škatla namesto dopolnjuje pa samo kvari.

razera ::
ima kdo izkušnje z trgovino nakupi.net? poslal sem jim že 2 maila kjer sem prašal za grafično in mi niso odgovorili. prav nič pohvalno
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Spletna trgovina Comshop (izkušnje...) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 23952 (10576) | Ganon |
⊘ | AGT računalniki (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Kaj kupiti | 144478 (84018) | kuglvinkl |
» | spletna trgovina solo.si (strani: 1 2 3 4 … 13 14 15 16 )Oddelek: Kaj kupiti | 123840 (55181) | r3dkv1c4 |
» | Trgovina Agt.si (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Kaj kupiti | 34311 (23153) | cholt45 |