Forum » Loža » F1 - pred sezono 2005
F1 - pred sezono 2005
BigWhale ::
> To so bli motorji z zunanjim izgorevanjem, ne notranjim [:D] .
Jaz bi rekel prej hibridi... Ko vidijo, da so prepocasni vklopijo JET mode ;)
Me spominja na ferari, ko so zaceli uvajati avtomatsko menjalnik. Mansel je ravno tisto leto prisel k njim, ce se ne motim. Pa je bilo tako, da je vsako drugo dirko crknil menjaknik :P
Jaz bi rekel prej hibridi... Ko vidijo, da so prepocasni vklopijo JET mode ;)
Me spominja na ferari, ko so zaceli uvajati avtomatsko menjalnik. Mansel je ravno tisto leto prisel k njim, ce se ne motim. Pa je bilo tako, da je vsako drugo dirko crknil menjaknik :P
Tilen ::
Eni si avte celo nekaj skupaj stiskajo...Da pol čevapčie gor pečejo pol...
Izjava enega sosolca.
Izjava enega sosolca.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
ripmork ::
link
tudi Sauber polno podprl projekt GPWC...čaka se le še izjave Red bull-a in Jordana,ki pa se vedno bolj nagibata proti Berniu...govora o tem je bilo že veliko in se mi ne da tvezit vsega tu,naj le omenim da naj bi GPWC deloval po principu dosti bolj pravično razdeljenega komercialnega denarja in pa možnost nuditi vsem sedanjim in bodočim moštvom konkurenčne motorje za ugodni ceni+neomejeno "trgovanje" s šasijami...za piko na I pa se je razvedelo,da Ecclestone sploh še nima pravic za ime športne panoge f1,formula ena-oziroma Formula one,kar pomeni da lahko nova serija brez većjih težav prevzame ime F1...
Vse bolj se zdi da so si rdeči izkopali grob,kajti deveterica vztraja pri ustanovitvi GPWC-in to vedno bolj...bomo videli kako se bo tole razpletlo,vsekakor škoda imeti manjek ekipe kot je Ferrari,...še vedno pa rajše imeti eno ekip manj,kot pa da še naprej strada celoten šport pod lakomniki(Bernie&Max).
Formula ena je mrtva,živela f1
Sicer pa je le ena stvar pomembna:da mi ne crkne TV ko bojo prva letošnja dirka!
tudi Sauber polno podprl projekt GPWC...čaka se le še izjave Red bull-a in Jordana,ki pa se vedno bolj nagibata proti Berniu...govora o tem je bilo že veliko in se mi ne da tvezit vsega tu,naj le omenim da naj bi GPWC deloval po principu dosti bolj pravično razdeljenega komercialnega denarja in pa možnost nuditi vsem sedanjim in bodočim moštvom konkurenčne motorje za ugodni ceni+neomejeno "trgovanje" s šasijami...za piko na I pa se je razvedelo,da Ecclestone sploh še nima pravic za ime športne panoge f1,formula ena-oziroma Formula one,kar pomeni da lahko nova serija brez većjih težav prevzame ime F1...
Vse bolj se zdi da so si rdeči izkopali grob,kajti deveterica vztraja pri ustanovitvi GPWC-in to vedno bolj...bomo videli kako se bo tole razpletlo,vsekakor škoda imeti manjek ekipe kot je Ferrari,...še vedno pa rajše imeti eno ekip manj,kot pa da še naprej strada celoten šport pod lakomniki(Bernie&Max).
Formula ena je mrtva,živela f1
Sicer pa je le ena stvar pomembna:da mi ne crkne TV ko bojo prva letošnja dirka!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
Tattoo- ::
Vse bolj postaja jasno, zakaj je Ferrari podpisal novo Concorde pogodbo...
The Times revealed that Ferrari's new Concorde deal included, to the other teams' chagrin, the 'right of veto' in any mooted regulation change.
Uradna novica: GPWC wins seventh team
In potem naj še kdo reče, da FIA in Ferrari nista povezana
The Times revealed that Ferrari's new Concorde deal included, to the other teams' chagrin, the 'right of veto' in any mooted regulation change.
Uradna novica: GPWC wins seventh team
In potem naj še kdo reče, da FIA in Ferrari nista povezana
Racing is in my blood - Ayrton Senna
Tilen ::
da naj bi GPWC deloval po principu dosti bolj pravično razdeljenega komercialnega denarja
Novi Concorde bo temeljil ravno na tem.
Novi Concorde bo temeljil ravno na tem.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
OwcA ::
... in to bo zagotavljal veto nekaterih.
Z veti vsaka enakost postane farsa.
Z veti vsaka enakost postane farsa.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Alexius Heristalski ::
Sicer pa je le ena stvar pomembna:da mi ne crkne TV ko bojo prva letošnja dirka
In kdo je kriv, da komaj čakaš prvo dirko? Ferrari, jasno, ker te zanima, kdo ga bo prvi premagal. A ni F1 postala izjemno privlačna? Vsi samo še čakajo, kdaj Ferrari pade ...
In kdo je kriv, da komaj čakaš prvo dirko? Ferrari, jasno, ker te zanima, kdo ga bo prvi premagal. A ni F1 postala izjemno privlačna? Vsi samo še čakajo, kdaj Ferrari pade ...
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Tattoo- ::
In kdo je kriv, da komaj čakaš prvo dirko? Ferrari, jasno, ker te zanima, kdo ga bo prvi premagal. A ni F1 postala izjemno privlačna? Vsi samo še čakajo, kdaj Ferrari pade ...
Hmm...pri meni pa sploh ni to (pa čeprav od konca vsake sezone že komaj čakam novo )! Jaz komaj čakam zato, ker vedno znova upam, da bom videl borbe na nož (tisto pravo dirkanje - pa če je Ferrari vpleten ali ne!). Sem spremljal F1 tudi že takrat, ko je bil poskočni konjiček v svoji formi še zelo bogi...tako da Ferrari ni ključni faktor pri privlačnosti F1
Hmm...pri meni pa sploh ni to (pa čeprav od konca vsake sezone že komaj čakam novo )! Jaz komaj čakam zato, ker vedno znova upam, da bom videl borbe na nož (tisto pravo dirkanje - pa če je Ferrari vpleten ali ne!). Sem spremljal F1 tudi že takrat, ko je bil poskočni konjiček v svoji formi še zelo bogi...tako da Ferrari ni ključni faktor pri privlačnosti F1
Racing is in my blood - Ayrton Senna
ripmork ::
dirko bom gledal nasploh ker me zanima kako se bo razpletla,kako bodo dirko končali tudi ostali.V zadnjih letih sem se enostavno tako navadil prevlade Ferrarija da sem ponavadi bolj zavzeto spremljal borbe med Alonsom,Bottonom pa še kom drugim...
seveda pa še vedno tli iskrica upanja v žalostnih očeh da bo nekdo čimprej dal vetra nemcu,in takrat bom vriskal za vseh 5 let dirk nazaj,ki sem jih bolj kot ne gledal zdolgočaseno ali pa jih buden prespal...lahko pa se zgodi da bom vriskal šele prihodnje leto,ali pa mogoče nikoli,morda bo pa Ferrari za vedno na prvem mestu,Schumacher ima motivacije še za 30+ let...
que sera,sera...
seveda pa še vedno tli iskrica upanja v žalostnih očeh da bo nekdo čimprej dal vetra nemcu,in takrat bom vriskal za vseh 5 let dirk nazaj,ki sem jih bolj kot ne gledal zdolgočaseno ali pa jih buden prespal...lahko pa se zgodi da bom vriskal šele prihodnje leto,ali pa mogoče nikoli,morda bo pa Ferrari za vedno na prvem mestu,Schumacher ima motivacije še za 30+ let...
que sera,sera...
Tilen ::
Ko bos ti vriskal za 5 let dirk nazaj bom pa jaz spet napisal, da je to kaplja v morje .
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Denos ::
Ko bos ti vriskal za 5 let dirk nazaj bom pa jaz spet napisal, da je to kaplja v morje .
Lansko sezono si govoril, da moramo pac priznat da je nekdo bolsi letos pa sam tega nebos (upam da bos mel moznost priznat ) ?
Tilen ::
Nebom rekel tega, ce se bo to periodicno ponavljalo. A nisi dojel? :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Daedalus ::
McLaren v Valenciji pwna Ferrarija za nekaj čez dve sekundi, obenem pa Barikelo priznava, da bo začetek sezone težek. Upam, da bo tole tudi res, ker ne bi gledal ponovitve lanske sezone. Pa tudi če Ferrari na koncu zmaga, hočem fajt, s spreminjanjem moči in pozicij moštev skozi sezono.
Pa še Michelin se nekaj hvali.
Ah kurc, McLaren testira z MP4/19B, sem se prehitro veselil
Pa še Michelin se nekaj hvali.
Ah kurc, McLaren testira z MP4/19B, sem se prehitro veselil
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()
Tilen ::
2 sekundi pred Ferrarijem, opa opa pol pa so naredili res OGROOOMEN korak naprej v par mesecih. O relevantnosti podatkov/časov raje nebi.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
ČIP 008 ::
Tilen črni oblaki se zbirajo nad Ferrarijem. Stroški, ki jih kopiči Ferrari z Schumijem ne bi preživel nobeden avtomobilski gigant kaj šele ubobožani in tehnološko zastareli Fiat. Denar ki mu ga je nakazal koncern General Motors(da se ga je rešil) bo zadostoval le za slabi dve leti životarjenja. Še najlepše v tej zgodbi pa je da se Schumi ne bo poslovil iz F1 kot prvak ampak kot poraženec.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ČIP 008 ()
Tilen ::
BTW Ferrari financira tudi vlada. Ce zapusti kot porazenec al zmagovalec ni tko bitno bitno bo to, da bo podrl vse oz skor vse rekorde.
BigWhale, a se ti zdi da lahko neko mostvo naredi toliksen napredek v tako kratkem casu? No saj bomo videli.
BigWhale, a se ti zdi da lahko neko mostvo naredi toliksen napredek v tako kratkem casu? No saj bomo videli.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
OwcA ::
BigWhale, a se ti zdi da lahko neko mostvo naredi toliksen napredek v tako kratkem casu? No saj bomo videli.
Dandanes, ko vse simulirajo, se da, če imaš dovolj računske moči, delati čudeže. Kakšen pošten evolucijski algoritem skoraj gotovo poseka človeške snovalce pri optimizaciji (torej finih detajlih).
Še malo pa bo F1, kot bi gledal "spopade" za vodilna mesta na Folding@Home lestvici
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OwcA ()
cryptozaver ::
Procesorska moc je relativno poceni (evolucijski algoritem pa je na voljo zastonj prek ST ).
Zatorej imajo glede tega vsi enako izhodisce. Razen mogoce nova mostva ki se ne razpolagajo s podatki z dirkalisc. Upokojeni Anglez Damon Hill je imel ze 'davno tega' doma model - simulacijo bolida, ki je bila sposobna posnemati vsa dirkalisca F1.
Sem pa mnenja da procesorska moc mocno zmanjsuje stroske testiranj, razvoja, designa...
Zatorej imajo glede tega vsi enako izhodisce. Razen mogoce nova mostva ki se ne razpolagajo s podatki z dirkalisc. Upokojeni Anglez Damon Hill je imel ze 'davno tega' doma model - simulacijo bolida, ki je bila sposobna posnemati vsa dirkalisca F1.
Sem pa mnenja da procesorska moc mocno zmanjsuje stroske testiranj, razvoja, designa...
Daedalus ::
> BigWhale, a se ti zdi da lahko neko mostvo naredi toliksen napredek v tako kratkem casu? No >saj bomo videli.
Lej, trenutno ima Ferrari dva problema - en problem je (po poročanju in špekulacijah) precej počasen star avto, ki baje (tako med drugim tud Barrichello) zaostaja za Renaultom in Macco. Za prvih pet dirk bojo že nekak sklamfali skup s starim avtom. Pol ma Ferrari drug problem - v petek predstavijo nov avto, ki bo debitiral na šesti dirki sezone. Do takrat bojo izdelki tekmecev ze v precej zreli razvojni fazi in spet zna ratat problem, razen če ne bo (kot je enkrat omenil Todt) avto nekaj povsem samosvojega in obenem hiter out-of-the-box. Potem je pa tu možnost še tretjega dejavnika - gume. Bridgestone ima na voljo precej manj testnih kilometrov (baje je letos celo Jordan dobil nove gume v testiranje, kar se nikoli prej ni zgodilo) in če k temu prišteješ nova pravila je jasno, da je verjetno Michelin tisti, ki precej bolje pozna obnašanje svojih izdelkov na stezi. Ajde, to je najbolj pesimistično opisana situacija, ampak če je verjeti poročilom in novicam s spletnih strani, ki jih obiskujem, je trenutno stanje vse prej kot v prid Ferrariju. Ampak itak da se bojo pobrali. Sej se je tudi McLaren lani, pa so začeli sezono z največjo (najdražjo) konstruktorsko napako v zgodovini F1. Pomoje Ferrari trenutno najbolj tepe njihov razvojni cikel, ki se zaradi vse hujše konkurence ostalih proizvajalcev ne obnese več najbolje. Plus še nova pravila, zaradi katerih mora met avto čimveč testnih kilometrov, prej ko se ga postavi na stezo.
Če bo kdo resnični luzer v letošnji sezoni, bo to BAR. Lani senzacija že na testih, letos pa (razen random tehničnih okvar) ni več nič slišati. Pa Weber je tud že povedal, da so nezanesljivi in počasni. Se pravi - Ferrari, McLaren, Renault bi bla moja napoved za letošnjo sezono. S tem da bojo razlike precej manjše, kot lani.
> Sem pa mnenja da procesorska moc mocno zmanjsuje stroske testiranj, razvoja, designa...
Itak da. Opel je pred dvema letoma za razvoj dirkalnika za nemško prvenstvo DTM porabil pol leta - vključen čas načrtovanja in izdelave. Zadevo so zrisali, spustili čez par simulacij, popravili očitne napake v designu in postavili na testno stezo. Obenem je ista tehnologija več kot prepolovila čas načrtovanja novega osebnega avtomobila...
Lej, trenutno ima Ferrari dva problema - en problem je (po poročanju in špekulacijah) precej počasen star avto, ki baje (tako med drugim tud Barrichello) zaostaja za Renaultom in Macco. Za prvih pet dirk bojo že nekak sklamfali skup s starim avtom. Pol ma Ferrari drug problem - v petek predstavijo nov avto, ki bo debitiral na šesti dirki sezone. Do takrat bojo izdelki tekmecev ze v precej zreli razvojni fazi in spet zna ratat problem, razen če ne bo (kot je enkrat omenil Todt) avto nekaj povsem samosvojega in obenem hiter out-of-the-box. Potem je pa tu možnost še tretjega dejavnika - gume. Bridgestone ima na voljo precej manj testnih kilometrov (baje je letos celo Jordan dobil nove gume v testiranje, kar se nikoli prej ni zgodilo) in če k temu prišteješ nova pravila je jasno, da je verjetno Michelin tisti, ki precej bolje pozna obnašanje svojih izdelkov na stezi. Ajde, to je najbolj pesimistično opisana situacija, ampak če je verjeti poročilom in novicam s spletnih strani, ki jih obiskujem, je trenutno stanje vse prej kot v prid Ferrariju. Ampak itak da se bojo pobrali. Sej se je tudi McLaren lani, pa so začeli sezono z največjo (najdražjo) konstruktorsko napako v zgodovini F1. Pomoje Ferrari trenutno najbolj tepe njihov razvojni cikel, ki se zaradi vse hujše konkurence ostalih proizvajalcev ne obnese več najbolje. Plus še nova pravila, zaradi katerih mora met avto čimveč testnih kilometrov, prej ko se ga postavi na stezo.
Če bo kdo resnični luzer v letošnji sezoni, bo to BAR. Lani senzacija že na testih, letos pa (razen random tehničnih okvar) ni več nič slišati. Pa Weber je tud že povedal, da so nezanesljivi in počasni. Se pravi - Ferrari, McLaren, Renault bi bla moja napoved za letošnjo sezono. S tem da bojo razlike precej manjše, kot lani.
> Sem pa mnenja da procesorska moc mocno zmanjsuje stroske testiranj, razvoja, designa...
Itak da. Opel je pred dvema letoma za razvoj dirkalnika za nemško prvenstvo DTM porabil pol leta - vključen čas načrtovanja in izdelave. Zadevo so zrisali, spustili čez par simulacij, popravili očitne napake v designu in postavili na testno stezo. Obenem je ista tehnologija več kot prepolovila čas načrtovanja novega osebnega avtomobila...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()
Tilen ::
Se pravi - Ferrari, McLaren, Renault bi bla moja napoved za letošnjo sezono. S tem da bojo razlike precej manjše, kot lani.
Se strinjam, lepo da je tut pr tebi BMW odpisan.
Se strinjam, lepo da je tut pr tebi BMW odpisan.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Tattoo- ::
Se strinjam, lepo da je tut pr tebi BMW odpisan.
Ne bi se preveč zanašal na to.
Prvo kot prvo top ekipe (sploh Williams z toliko izkušnjami) nikoli ne smeš odpisati. In to že pred sezono! Ravno danes je Schumacher rekel, da najhujšo konkurenco pričakuje od Renaluta, McLarna in tudi Williamsa...
Polek tega Webber ni rekel, da so počasni ter slabi ampak, da so pričakovali, da bodo bolj v ospredju, kot pa so potem kazala testiranja. Rekel pa je, da jim za Melburne zmankuje časa in da najverjetneje ne bodo v boju za sam vrh. Polek tega pa na testiranjih Williams tudi ni ravno hudo zaostajal za McLarnom, Renaultom ter Ferrarijem. Res je, da sta McLAren in Renault prednjačila (vendar je Renault mislim da šele na zadnjem testu v Barceloni uspel odpeljati 'race distance' - preje so vedno imeli probleme z vzdržljivostjo) z Ferrarijem pa so bili kar zelo blizu...
Sem pa mnenja da procesorska moc mocno zmanjsuje stroske testiranj, razvoja, designa...
To je sigurno res! Vendar pa vseeno ne gre toliko posploševati (kakor sem dobil občutek tukaj) da bi bilo možno z zadosti veliko računsko močjo v računalnik vnesti vse omejitve, ki jih predpisuje FIA in bi le-ta izpljunil super duper najhitrejši dirkalnik pod soncem.
Vseeno je dirkalnik F1 preveč kompliciran stroj z preveč robnimi pogoji ter vplivnimi faktorji, da bi bile rešitve tako preproste...nenazadnje so vsi simulacijski programi le (boljša ali slabša) aproksimacija realnega stanja - ne pa realen popis fizikalnega stanja. Računalniške simulacije so le eden izmed (niti ne tako velik) kamenčkov v mozaiku, ki tvorijo uspeh.
Ne bi se preveč zanašal na to.
Prvo kot prvo top ekipe (sploh Williams z toliko izkušnjami) nikoli ne smeš odpisati. In to že pred sezono! Ravno danes je Schumacher rekel, da najhujšo konkurenco pričakuje od Renaluta, McLarna in tudi Williamsa...
Polek tega Webber ni rekel, da so počasni ter slabi ampak, da so pričakovali, da bodo bolj v ospredju, kot pa so potem kazala testiranja. Rekel pa je, da jim za Melburne zmankuje časa in da najverjetneje ne bodo v boju za sam vrh. Polek tega pa na testiranjih Williams tudi ni ravno hudo zaostajal za McLarnom, Renaultom ter Ferrarijem. Res je, da sta McLAren in Renault prednjačila (vendar je Renault mislim da šele na zadnjem testu v Barceloni uspel odpeljati 'race distance' - preje so vedno imeli probleme z vzdržljivostjo) z Ferrarijem pa so bili kar zelo blizu...
Sem pa mnenja da procesorska moc mocno zmanjsuje stroske testiranj, razvoja, designa...
To je sigurno res! Vendar pa vseeno ne gre toliko posploševati (kakor sem dobil občutek tukaj) da bi bilo možno z zadosti veliko računsko močjo v računalnik vnesti vse omejitve, ki jih predpisuje FIA in bi le-ta izpljunil super duper najhitrejši dirkalnik pod soncem.
Vseeno je dirkalnik F1 preveč kompliciran stroj z preveč robnimi pogoji ter vplivnimi faktorji, da bi bile rešitve tako preproste...nenazadnje so vsi simulacijski programi le (boljša ali slabša) aproksimacija realnega stanja - ne pa realen popis fizikalnega stanja. Računalniške simulacije so le eden izmed (niti ne tako velik) kamenčkov v mozaiku, ki tvorijo uspeh.
Racing is in my blood - Ayrton Senna
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tattoo- ()
cryptozaver ::
Ne le Opel ali moto-sport, tudi 'civilna' avtomobilska industrija vecino razvoja in testiranja opravi s pomocjo CAD in simulatorjev.
Kdo ve, kje je MClaren izgubil roge? Na zadnjih posnetkih jih namrec ni vec
Kdo ve, kje je MClaren izgubil roge? Na zadnjih posnetkih jih namrec ni vec
Tattoo- ::
Kdo ve, kje je MClaren izgubil roge? Na zadnjih posnetkih jih namrec ni vec
Mogoče zato, ker sta P. de la Rosa in A. Wurz testirala z lanskim MP4-19B
Valencia Day 1
Mogoče zato, ker sta P. de la Rosa in A. Wurz testirala z lanskim MP4-19B
Valencia Day 1
Racing is in my blood - Ayrton Senna
Tilen ::
A to pomeni da je bi lv bistvu lanski dirkalnik tok hitrejsi od ferrarijevega? Ah. Pol pa naj rece BW da podatki niso relevantni. Glede lanskih bolidov itk poznamo sceno. Vsaj lanski Ferrari & lanski McLaren.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
OwcA ::
Vseeno je dirkalnik F1 preveč kompliciran stroj z preveč robnimi pogoji ter vplivnimi faktorji, da bi bile rešitve tako preproste...nenazadnje so vsi simulacijski programi le (boljša ali slabša) aproksimacija realnega stanja - ne pa realen popis fizikalnega stanja.
O tem bi se dalo razpravljati. Morda ne v tej temi. Samo v razmislek, tudi vsak opis fizikalnega stanja je samo aproksimacija zaradi eksperimentalnih napak. Niti niso samo "preproste" rešitve v domeni evolucijskih algoritmov ali simulacij nasplošno, prej nasprotno, vsaj glede na matematično kompleksnost problema.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Tattoo- ::
Ja...sej to se strinjam, da so vsi popisi fizikalnih pojavov samo boljše/slabše aproksimacije realnega stanja.
Jaz hočem povedati nekaj drugega. Npr. če pogledamo simulacijski program za CFD (computational fluid dynamics) le-ta deluje na podlagi diferencialnih enačb. Že samo te enačbe nikakor niso realen popis gibanja zraka ampak samo nek približek realnega stanja. Polek tega je potem tu še cel kup čisto praktičnih poenastavitev ki jih je potrebno že v osnovi narediti (ker bi drugeč že čisto preprost problem postal računsko prezahteven za še tako zmogljive računalnike - kaj šele prepračun najboljše oblike dirkalnika z vsemi omejitvami, zahtevami ter parametri).
Simulacijski programi predstavljajo vsekakor velik napredek pri dizajniranju ter iskanju najboljših rešitev...nikakor pa niso vsemogočni, kot si mogoče nekateri mislijo.
Jaz hočem povedati nekaj drugega. Npr. če pogledamo simulacijski program za CFD (computational fluid dynamics) le-ta deluje na podlagi diferencialnih enačb. Že samo te enačbe nikakor niso realen popis gibanja zraka ampak samo nek približek realnega stanja. Polek tega je potem tu še cel kup čisto praktičnih poenastavitev ki jih je potrebno že v osnovi narediti (ker bi drugeč že čisto preprost problem postal računsko prezahteven za še tako zmogljive računalnike - kaj šele prepračun najboljše oblike dirkalnika z vsemi omejitvami, zahtevami ter parametri).
Simulacijski programi predstavljajo vsekakor velik napredek pri dizajniranju ter iskanju najboljših rešitev...nikakor pa niso vsemogočni, kot si mogoče nekateri mislijo.
Racing is in my blood - Ayrton Senna
cryptozaver ::
Rezultate simulacij je potrebno jemati z rezervo. Konckoncev so samo pomagalo in cisto nic drugega. Koncno odlocitev se vedno sprejme clovek in to je pomembno.
Simulacije ki bi povsem posnemala realno stanje ni in je nikoli ne bo. Trenutno so omejitve v zmogljivosti HW in SW ter v ne dovolj natancnih modelih. V prihodnosti bodo problem verjetno le se nepopolne definicije problemov.
Simulacije ki bi povsem posnemala realno stanje ni in je nikoli ne bo. Trenutno so omejitve v zmogljivosti HW in SW ter v ne dovolj natancnih modelih. V prihodnosti bodo problem verjetno le se nepopolne definicije problemov.
Tattoo- ::
Še vroča novica:
BMW bo od sezone 2006 naprej svoje motorje dobavljal tudi ekipi Sauber!
Williams confirm: BMW will supply Sauber.
BMW bo od sezone 2006 naprej svoje motorje dobavljal tudi ekipi Sauber!
Williams confirm: BMW will supply Sauber.
Racing is in my blood - Ayrton Senna
Tilen ::
Konec naveze Sauberja s Ferrarijem ? Huh, interesting.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Daedalus ::
Ne samo to. Sauber je tudi preklopil na Michelin (jaz sem ob tej novici samo debelo gledal ) in pred kratkim prestopil k GPWC. Očitno si želi Peter Sauber več umetniške svobode in se je naveličal biti baby Ferrari. Kar pa je čudno, glede na to, da je svoj čas tesno sodeloval s Ferrarijem. Mogoče so pa hoteli v Maranellu preveč omejitev pri nadaljnem sodelovanju?
/hudiča, morm nehat. Še malo pa bom "zvenel" kot Slovenske Novice
/hudiča, morm nehat. Še malo pa bom "zvenel" kot Slovenske Novice
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()
Tilen ::
To, da so odsli k M sem jaz sprva pripisoval temu, češ da bi lahko posredovali info o M gumah Ferrariju če bi se obizteku pogodbe z G odlocili za M. Zdaj pa tole... :P
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Microsoft ::
Ce bo slo tako naprej, bo do zacetka sezone samo se Tilen pri Ferariju ostal.
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Tilen ::
Dvomim. To je sam pritisk na FIA da jim dajo več keša katerega imajo itk preveč. Tiste neumnosti o Formula one oz F1 da nekaj ni registrirano al kaj, ce pa niti to nimajo porihtano pol pa res boljse da kr dol zaprejo stancuno :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Tattoo- ::
@Tilen:
FIA ne more dati nobenemmu več keša, ker je neprofitna organizacija. Njen namen je skrbeti za reguliranje F1 (regulirajo tudi rally, GT prvenstvo, ETCC,...) ter sprejemanje omejitev, tekmovalnih pravil, itd.
FIA je komercialne pravice za 100 let za zelo zelo simbolično vsoto predala Ecclestonu. On dobiva ves denar od TV pravic, promotorjev dirkališč, in vsega kar je povezanega z imenom F1 - sedaj vidiš, zakaj je postal tako bajno bogat On je tisti človek, ki določa koliko denarja se razdeli komu...
Kar se pa tiče zaščite imena Formula One oz. F1 je pa tako, da Bernie si je močno prizadeval, da bi zaščitil to ime, da ga GPWC ne bi mogla uporabljat. Pa je sodišče odločilo, da se Formula One oz. F1 nanaša na tip enosedežnega dirkalnika in se tega imena pač ne da zaščititi Kakor je še pred časom kazalo, da je GPWC že izgubila, se stvar sedaj vse bolj obrača in trenutno bolj Bernie izgublja...
FIA ne more dati nobenemmu več keša, ker je neprofitna organizacija. Njen namen je skrbeti za reguliranje F1 (regulirajo tudi rally, GT prvenstvo, ETCC,...) ter sprejemanje omejitev, tekmovalnih pravil, itd.
FIA je komercialne pravice za 100 let za zelo zelo simbolično vsoto predala Ecclestonu. On dobiva ves denar od TV pravic, promotorjev dirkališč, in vsega kar je povezanega z imenom F1 - sedaj vidiš, zakaj je postal tako bajno bogat On je tisti človek, ki določa koliko denarja se razdeli komu...
Kar se pa tiče zaščite imena Formula One oz. F1 je pa tako, da Bernie si je močno prizadeval, da bi zaščitil to ime, da ga GPWC ne bi mogla uporabljat. Pa je sodišče odločilo, da se Formula One oz. F1 nanaša na tip enosedežnega dirkalnika in se tega imena pač ne da zaščititi Kakor je še pred časom kazalo, da je GPWC že izgubila, se stvar sedaj vse bolj obrača in trenutno bolj Bernie izgublja...
Racing is in my blood - Ayrton Senna
Modri dirkač ::
koker jest razumem se Formula 1 nanaša na najvišji razred v nekem tekmovanju (dirkalno, hitrostno, ipd.), ker maš tudi recimo Formula 1 Powerboat racing.
Zato ga tudi B.E. ne more patentirat, ker se izraz ne nanaša samo ozko na avtomobilistično dirkanje, ampak je pojem širše uporabljen.
Zato ga tudi B.E. ne more patentirat, ker se izraz ne nanaša samo ozko na avtomobilistično dirkanje, ampak je pojem širše uporabljen.
Everybody lies!
Tilen ::
FIA je komercialne pravice za 100 let za zelo zelo simbolično vsoto predala Ecclestonu. On dobiva ves denar od TV pravic, promotorjev dirkališč, in vsega kar je povezanega z imenom F1 - sedaj vidiš, zakaj je postal tako bajno bogat On je tisti človek, ki določa koliko denarja se razdeli komu...
Se ti ne zdijo kot "majhna" druzinica? :)
Se ti ne zdijo kot "majhna" druzinica? :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
ripmork ::
Ja,kot parlament..."keep it in the family" biznis...
torej bomo formulo ena gledali še dolgo,samo bo treba izbirat med dvema...
torej bomo formulo ena gledali še dolgo,samo bo treba izbirat med dvema...
Tilen ::
torej bomo formulo ena gledali še dolgo,samo bo treba izbirat med dvema...
IMO zelo optimisticno.
IMO zelo optimisticno.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Daedalus ::
Jas sem pa misli, da boš tole napopal sem. Tisto je že old news - en teden, če smo natančni
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Tilen ::
Michael Schumacher was fastest after 58 laps in the wet. Driving last year's Ferrari he clocked a best time of 1m21.766s to finish a couple of seconds ahead of team mate Rubens Barrichello
Ah, pa ne no, pa kk je lahk bil prvi, pa ne more no! Pa z lanskim al kaj? Jao Jao a ni nekaj blo da je kao Mclaren pa renault zdaj pa da je Ferrari nekje v ozadju hjooj to je pomoje kaksen fake page oz totalno zavajanje naroda Daedalus
.
Ah, pa ne no, pa kk je lahk bil prvi, pa ne more no! Pa z lanskim al kaj? Jao Jao a ni nekaj blo da je kao Mclaren pa renault zdaj pa da je Ferrari nekje v ozadju hjooj to je pomoje kaksen fake page oz totalno zavajanje naroda Daedalus
.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | F1 2007 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 81028 (53348) | 'FireSTORM' |
» | F1 2006 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Loža | 79606 (37144) | Alexius Heristalski |
» | F1 - pred sezono 2006Oddelek: Loža | 2895 (2650) | Daedalus |
» | F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 4 … 49 50 51 52 )Oddelek: Loža | 84833 (43748) | Alexius Heristalski |
» | F1 2004 (strani: 1 2 3 4 … 40 41 42 43 )Oddelek: Loža | 81490 (48813) | Microsoft |