Forum » Loža » F1 - pred sezono 2005
F1 - pred sezono 2005
ripmork ::
ja za Montoyo pa res misliš ko ga gledaš na TV ko da je ena mrga...
Itak so vsi dirkači v dobri formi,eni bolj,drugi malo manj,ni pa težko ugotovit da ima Montoya več mase od Schumacherja.
Mansell je bil kar zajeten in se je moral kar krepko potrudit da je dosegal dobre čase,teža naredi svoje...morda pa bo Juan Pablo letos hitrejši potem ko je shujšal 5 kil
Itak so vsi dirkači v dobri formi,eni bolj,drugi malo manj,ni pa težko ugotovit da ima Montoya več mase od Schumacherja.
Mansell je bil kar zajeten in se je moral kar krepko potrudit da je dosegal dobre čase,teža naredi svoje...morda pa bo Juan Pablo letos hitrejši potem ko je shujšal 5 kil
TribesMan ::
Montoya je moral shujsat 5kg zdaj ko je prisel v McLaren... Tko da ma zdej okoli 65kg.. Ja je kr lepo okrogel fanticek :D
LP
TribesMan
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Tattoo- ::
Montoya (pa naj mi navijači oprostijo ) je kar lep gujdek Za svojo višino bi moral izgubiti vsaj še ene 5 kg. Vendar po njegovih besedah ga njegova teža prav nič ne omejuje pri volaniziranju
Je pa definitivno med vsemi dirkači najbolj fizično pripravljen Schumacher...baje je prav obseden z fizično pripravo
Je pa definitivno med vsemi dirkači najbolj fizično pripravljen Schumacher...baje je prav obseden z fizično pripravo
Racing is in my blood - Ayrton Senna
ČIP 008 ::
Odlično fizično pripravljeni so vsi vozniki F1. Pred leti sem na ORF gledal odajo o splošni fizični pripravi vseh športnikov. Zajemala je različne panoge od hitrosti, vzdržljivosti, moči itd. Kot rečeno prisotni so bili skoraj vsi športniki: smučarji,atletičari,tekači,nogometaši ter med njimi tudi vozniki F1. Seveda sem zaradi slednjih razplet tudi spremljal. In na koncu ko so točke iz posameznih vaj sešteli so se na moje presenečenje(in še marsikatero) prav vozniki F1 znašli v samem vrhu. Znano je da na startu srčni utrip voznika F1 doseže tudi do 280 tako da je dve dobri uri dirke po Monacu pravo garanje tudi fizično.
Tilen ::
To je smrt oz tak utrip ni mogoc. Najbrz je mislil tlak.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Modri dirkač ::
Mislim, da je bil na Discovery dokumentarec o tem. Dirkač je bil men se zdi Pedro Diniz, ko je dirkal še pri Sauberju in tam so posnel njegov srčni utrip in dihanje v enem krogu. Sam ne najdem zdej tega nikjer na...
Everybody lies!
Tattoo- ::
Discovery Ch - F1 - The Limit
Sem pogledal, pa v tem dokumentarcu ni nič glede srčnega utripa...
Našel sem pa tole:
A driver's heart beat can peak at 190 beats a minute during a race
Sem pogledal, pa v tem dokumentarcu ni nič glede srčnega utripa...
Našel sem pa tole:
A driver's heart beat can peak at 190 beats a minute during a race
Racing is in my blood - Ayrton Senna
Modri dirkač ::
Pol je to un ta drug; a je tle večina govora o Williamsu in njihovih inovacijah ipd.?
Tist dokumentarc, ko jest mislim je iz sredine 90-ih let, pa ga ne najdem nikjer.
Tist dokumentarc, ko jest mislim je iz sredine 90-ih let, pa ga ne najdem nikjer.
Everybody lies!
ripmork ::
Na discoveryu sem sem pa tja kaka dobra oddaja o f1 najde...pred ene pol leta je bila cela oddaja o bitkah med Senno pa Prostom,ne vem več kak je bil naslov...
Sem pa bral v Grand prix magazinu(pred leti ko sem jih kupoval) milsim da iz leta 99,intervju z Johhny Herbertom kako naporno je biti dirkač.Treningi za noge so hujši kot za tekače,vzdržljivost pa tako ne sme biti problem.Zanimivo je opisal vožnjo:
dirkač vozi v glavnem po občutku,vidno polje je pri tej hitrosti(in tudi tresenju) tako popačeno in majhno da dirkač zavije v ovinek dobesedno še preden ga sploh zares zagleda...
Ja res si je nemogoče predstavljat kake brzine so to,kaj šele tisti občutki ko dirkač s polnim plinom drvi po klancu proti Eau-Rougu(popravite me sem ime kiksnil ),
še Ayrton je govoril da je to najbolj grozljiv ovinek...
Sem pa bral v Grand prix magazinu(pred leti ko sem jih kupoval) milsim da iz leta 99,intervju z Johhny Herbertom kako naporno je biti dirkač.Treningi za noge so hujši kot za tekače,vzdržljivost pa tako ne sme biti problem.Zanimivo je opisal vožnjo:
dirkač vozi v glavnem po občutku,vidno polje je pri tej hitrosti(in tudi tresenju) tako popačeno in majhno da dirkač zavije v ovinek dobesedno še preden ga sploh zares zagleda...
Ja res si je nemogoče predstavljat kake brzine so to,kaj šele tisti občutki ko dirkač s polnim plinom drvi po klancu proti Eau-Rougu(popravite me sem ime kiksnil ),
še Ayrton je govoril da je to najbolj grozljiv ovinek...
Tattoo- ::
Pol je to un ta drug; a je tle večina govora o Williamsu in njihovih inovacijah ipd.?
The Secret Life Of F1 - The Limit govori o tehnološki naprednosti (predvsem ekipe Williams) ter razvoju v F1
Obstajata pa še 2. dela
The Secret Life Of F1 - The Front Line
The Secret Life Of F1 - Command And Control
vendar na žalost v nobene ni omembe glede obremenitev, katerim so podvrženi dirkači.
The Secret Life Of F1 - The Limit govori o tehnološki naprednosti (predvsem ekipe Williams) ter razvoju v F1
Obstajata pa še 2. dela
The Secret Life Of F1 - The Front Line
The Secret Life Of F1 - Command And Control
vendar na žalost v nobene ni omembe glede obremenitev, katerim so podvrženi dirkači.
Racing is in my blood - Ayrton Senna
Daedalus ::
> vendar na žalost v nobene ni omembe glede obremenitev, katerim so podvrženi dirkači.
Gre se za pospeške v rangu nekaj G. Mislim, da je največji pospešek dosegel voznik Jordana na treningu v Monzi (H.H. Frentzen?) in sicer 6G na zaviranju, samo ne najdem članka, tak da malo ugibam. Precej običajni pospeški pa so do nekje 5G. Se tipi precej bolj nagarajo kot kaki atleti...
Seveda pa je potrebno všteti še tresljaje in vročino. Včasih se je dogajalo, da si je kak voznik opekel tazadnjo, če je avto preveč drsal po tleh. Pa treba je vedet, da je takoj za voznikom nameščen vse prej kot hladen motor, ob straneh pa še hladilniki za olje in vodo.
Gre se za pospeške v rangu nekaj G. Mislim, da je največji pospešek dosegel voznik Jordana na treningu v Monzi (H.H. Frentzen?) in sicer 6G na zaviranju, samo ne najdem članka, tak da malo ugibam. Precej običajni pospeški pa so do nekje 5G. Se tipi precej bolj nagarajo kot kaki atleti...
Seveda pa je potrebno všteti še tresljaje in vročino. Včasih se je dogajalo, da si je kak voznik opekel tazadnjo, če je avto preveč drsal po tleh. Pa treba je vedet, da je takoj za voznikom nameščen vse prej kot hladen motor, ob straneh pa še hladilniki za olje in vodo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()
Daedalus ::
Še malo novic - Montoyi so po novem zrasli rogovi
Oziroma McLaren ima, hmm, zanimive zamisli, čeprav mi ni čisto jasno, čemu bi naj tisti rogovi pripomogli...
Obenem pa naj bi FIA opustila načrte za zmanjševanje stroškov - še link.
Oziroma McLaren ima, hmm, zanimive zamisli, čeprav mi ni čisto jasno, čemu bi naj tisti rogovi pripomogli...
Obenem pa naj bi FIA opustila načrte za zmanjševanje stroškov - še link.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: OwcA ()
TribesMan ::
Bwahahaha... sej se hecajo... a ne? Zdej je se McLaren dobil fetiš na miljon glupih krilc ki strlijo iz avta brez posebnega razloga... Tole je pomojem kopija unga krilca k ga ma Ferrari na "hrbtu" avtomobila...
Uglavnm zgleda čudno...
LP
TribesMan
Uglavnm zgleda čudno...
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Gundolf ::
Meni pa tole kul zgleda. Veliko bolj kot pa tisti 'dimniki' ob strani. Verjetno pa pomaga reducirati turbolenco okoli vstopnika za zrak.
Alexius Heristalski ::
Ojej, kakšna krilca! Prav nasmejal sem se, ko sem tole zagledal. Montoya viking, Kimi viking.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
OwcA ::
Na prvi pogled bi rekel, da opravljajo podobno vlogo kot kandirji ali podalšan rob krila pri letalih, torej usmerjajo tokovnice na krilo ali v tem primeru zadnje krilce.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Modri dirkač ::
Cilj vsakega inženirja v F1 je, da zrak na krilca prispe (oz. okrog ali pod dirkalnikom potuje) s čimmanj turbulencam oz., da je čimmanj vrtincev, kar zveča učinkovitost aerodinamike.
In k temu pripomorejo taka krilca nad airboxom, al pa recimo tist ta nov Ferrarijev babywing na sprednjem krilcu.
In k temu pripomorejo taka krilca nad airboxom, al pa recimo tist ta nov Ferrarijev babywing na sprednjem krilcu.
Everybody lies!
Tattoo- ::
Na prvi pogled bi rekel, da opravljajo podobno vlogo kot kandirji ali podalšan rob krila pri letalih, torej usmerjajo tokovnice na krilo ali v tem primeru zadnje krilce.
Na letalskem krilu je tak zaključek (winglets) za zmanjšanje vpliva induciranega upora (vrtinčenje na koncu krila). Ne pripomore pa k usmerjanju tokovnic na krilo!
Na letalskem krilu je tak zaključek (winglets) za zmanjšanje vpliva induciranega upora (vrtinčenje na koncu krila). Ne pripomore pa k usmerjanju tokovnic na krilo!
Racing is in my blood - Ayrton Senna
OwcA ::
Na letalskem krilu je tak zaključek (winglets) za zmanjšanje vpliva induciranega upora (vrtinčenje na koncu krila).
To že. Premalo natančno sem se izrazil. Govoril sem o manjšem predkrilcu na splošno, ki se mi zdi, kot že rečeno, analogen kanardu.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
overlord_tm ::
Gre se za pospeške v rangu nekaj G. Mislim, da je največji pospešek dosegel voznik Jordana na treningu v Monzi (H.H. Frentzen?) in sicer 6G na zaviranju, samo ne najdem članka, tak da malo ugibam. Precej običajni pospeški pa so do nekje 5G. Se tipi precej bolj nagarajo kot kaki atleti...
V reviji GEA je bil enkrat dolg nazaj en članek o F1 - nimam pojma kako se je tm znašu. Je pa bil o obremenitvah avtomobila in dirkača. Kolikor se spomnem naj bi pri zaviranju bile sile okoli 5G, na ovinkih 3G, za pospeševenje se pa ne spomnem . Uglavnem morš bit malo bolj pripravljen kot za na vlakec smrti :p .
Dost pove že to, da je sedež delan za vsakega dirkača po meri - dobesedno odtisne svojo rit v zic . Kok pogosto to delajo ne vem, ampak pomoje kar pogosto, ker drugač bi bil vsak čist v modricah, če bi ga premetaval v sedežu.
Alexius Heristalski ::
Tisto Geo imam doma, lahko pogledam.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Microsoft ::
Ko se ze greste to aerodinamiko. A ni tako, da krilo, ki je nagnjeno 'naprej' resuje ta problem?
by Miha
by Miha
s8eqaWrumatu*h-+r5wre3$ev_pheNeyut#VUbraS@e2$u5ESwE67&uhukuCh3pr
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Predator ()
Gundolf ::
Pa celo na sliki imaš narisano vrtinčenje zraka na konicah kril
Torej ne to ne zmanjšuje vrtinčenja na konicah kril (vsaj jaz še nisem slišal da bi, tudi logično se mi ne zdi). To pomagajo samo tisti 'zavihki', ki jih lahko vidiš na nekaterih predvsem potniških letalih.
Torej ne to ne zmanjšuje vrtinčenja na konicah kril (vsaj jaz še nisem slišal da bi, tudi logično se mi ne zdi). To pomagajo samo tisti 'zavihki', ki jih lahko vidiš na nekaterih predvsem potniških letalih.
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Predator ()
Daedalus ::
Tisto krilo z negativno puščico dela letalo precej bolj nestabilno, kot klasično krilo. Se pravi, da ima tak avion precej boljše manevrirne sposobnosti. Vsaj mislim, da je tako, ker že nekaj časa več ne spremljam razvoja letalske industrije...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Daedalus ::
Hja, BAR Hondi kaže slabo, vsaj glede na dogodke zadnjih dni. Najprej so imeli težave z motorji, ko jim je na začetku testiranj razneslo tri - to je že kar precej časa nazaj, zdaj se pa Sato že dvakrat v tem tednu razletel - prvič je bil vzrok odpadlo zadnje krilo (očitno se zgledujejo po lanskoletnem McLarnu ), za drugič pa še ne vedo, kaj je bilo narobe. Kot kaže, ni bil kriv voznik. Klik.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Jackal ::
Naprej usmerjena puščica krila povzroča nestavilnost letala in zato imajo naj(bolj) okretna letala naprej pomaknjena krila. Samo ta nestabilnost ima tudi svoj davek v tem, da je s takim letalom skoraj nemogoče leteti naravnost brez pomoči računalnika in morajo imeti takšna letala prav računalnik za stavbilen let. Podobna zgodba je tudi z "nevidnim" F-117, ki brez ga brez pomoči računalnika sploh ne bi mogli spravit v zrak.
Daedalus ::
Bo Ferrarija tepla ekskluzivna pogodba z Bridgestonom? Glede na tole novico so Michelinove gume "videle" 61284 km asfalta, medtem ko so Bridgestonove prevozile samo 8592. In vsi vemo, kako pomembne bojo gume letos...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Tilen ::
Se mi niti malo ne zdi kriticno. Stevilke so bile lani podobne. Logicno ce se vec mostev opremlja z istimi gumami da majo vec KM sam kot je blo videt zadnjih par let to ni neka huda prednost.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Daedalus ::
Ja, v prejšnjih letih so se gume tudi redno menjevale in niso rable zdržati tolko, kot bojo letos... Sicer pa so se že pojavile govorice, da ima Bridgestone (zaenkrat) težave z izdelavo gume, ki bi prenesla celotno zahtevano kilometrino dirke.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
OrlyTM ::
Zdej je se McLaren dobil fetiš na miljon glupih krilc ki strlijo iz avta brez posebnega razloga...
hehe, ste hecni eni ... resno verjames, da najboljsi inzenirji aerodinamike montirajo raznorazna krilca na avtomobile zaradi fetisa?
lp
OrlyTM
--------------------------------------------------
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
<b>Fear is in The Eye Of The Beholder. Don't let it be You!</b>
ripmork ::
hehe, ste hecni eni ... resno verjames, da najboljsi inzenirji aerodinamike montirajo raznorazna krilca na avtomobile zaradi fetisa?
-Ja tudi zaradi tega
Tale mclaren letos res grešno lep zgleda...prav zaradi manjeka West napisa na zadnjem krilcu ki je sedaj lepe srebrne barve tale mp 4/20 res izgleda kot prava srebrna puščica.
Tisto "viking" zakrilce pa najbrž doda nekaj stabilnost v srednjem delu dirkalnika,teorije o "fetišu na zakrilca" pa ne bi kar zavrgel,morda bo prav zato komu še bolj v oči padel takile mclaren,kar zagotovo ni slaba stvar.Propaganda?
Sicer pa tako kot letos pričakujem prvo dirko(kvalifikacije) je že dolgo nisem....spt bom vriskal ob štirih zjutraj!
-Ja tudi zaradi tega
Tale mclaren letos res grešno lep zgleda...prav zaradi manjeka West napisa na zadnjem krilcu ki je sedaj lepe srebrne barve tale mp 4/20 res izgleda kot prava srebrna puščica.
Tisto "viking" zakrilce pa najbrž doda nekaj stabilnost v srednjem delu dirkalnika,teorije o "fetišu na zakrilca" pa ne bi kar zavrgel,morda bo prav zato komu še bolj v oči padel takile mclaren,kar zagotovo ni slaba stvar.Propaganda?
Sicer pa tako kot letos pričakujem prvo dirko(kvalifikacije) je že dolgo nisem....spt bom vriskal ob štirih zjutraj!
TribesMan ::
Me prav zanima ce bo kak kandidat za reklamo na teh vikinških krilcih... :D
Mclaren je pa itaq zmeri full sexy. Imajo pač tako barvno kombinacijo ki je zlo luštna. Me zanima kaj se bo zgodilo, ko bo letos sredi sezone prenehala veljati pogodba med McLarnom in Westom... kako bodo pa pol pofarbal avte?
Pa tudi to me zanima, zakaj McLaren nima več te navade, da so njihovi dirkalniki ob predstavitvah pobarvani oranžno. Včasih je bila to tradicija. Še nekaj let nazaj je bil na predstavitvi McLaren oranžen... zdej pa nič več. Kje je fora? A Mercedes ne pusti več, ali so sponzorji pritisnili na McLaren?
LP
TribesMan
Mclaren je pa itaq zmeri full sexy. Imajo pač tako barvno kombinacijo ki je zlo luštna. Me zanima kaj se bo zgodilo, ko bo letos sredi sezone prenehala veljati pogodba med McLarnom in Westom... kako bodo pa pol pofarbal avte?
Pa tudi to me zanima, zakaj McLaren nima več te navade, da so njihovi dirkalniki ob predstavitvah pobarvani oranžno. Včasih je bila to tradicija. Še nekaj let nazaj je bil na predstavitvi McLaren oranžen... zdej pa nič več. Kje je fora? A Mercedes ne pusti več, ali so sponzorji pritisnili na McLaren?
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
cryptozaver ::
Koledar dirk 2005.
Ja, dobra je tale s fetisem. Bi kupil ce bi slo za rdece, McLaren pa ima ziher druge bolj prakticne razloge. Izhajam iz 'kobilica' krilc ki so jih mela pred leti nekatera mostva nekaj dirk, dokler jih FIA ni prepovedala. Takrat so v McLarnu izjavili da se jim zdijo tako opremljeni dirkalniki smesni. In so tudi bili roko na srce. Ferrari pa je nasprotno trdil da bi namestili na dirkalnik karkoli, da bi le pridobili se kaksno tisocinko...
Ja, dobra je tale s fetisem. Bi kupil ce bi slo za rdece, McLaren pa ima ziher druge bolj prakticne razloge. Izhajam iz 'kobilica' krilc ki so jih mela pred leti nekatera mostva nekaj dirk, dokler jih FIA ni prepovedala. Takrat so v McLarnu izjavili da se jim zdijo tako opremljeni dirkalniki smesni. In so tudi bili roko na srce. Ferrari pa je nasprotno trdil da bi namestili na dirkalnik karkoli, da bi le pridobili se kaksno tisocinko...
Tilen ::
cryptozaver, v svojem postu razhajaš. Na eni strani trdiš, da "Ferrari pa je nasprotno trdil da bi namestili na dirkalnik karkoli, da bi le pridobili se kaksno tisocinko..." pol na drugi strani pa rečeš "McLaren pa ima ziher druge bolj prakticne razloge.". Kaj bi pa naj bilo bolj prakticno kot pridobitev na času? Ce pa oni igrajo s temi rogeci na sponzorje in ne na pridobitev casa pol pa itk ni cudno da ne dobijo zeljenega naslova.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
cryptozaver ::
Kokr sem razumel McLaren, oni ne bi za kaksno tisocinko tvegali estetike. Ferariju pa gre predvsem za rezultat. Saj vemo da temu cilju podrejajo cisto vse. Se po eni strani strinjam, ampak izgubili so stil.
Tilen ::
Meni je smešno to, od katerega moštva so pobrali slike. :))))
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Tilen ::
Ne RIPMORK, od Ferrarija bi tezko dal nove slike razpaljenih motorjev zato me to sploh ne preseneca tako zelo da so bli oni "izbranci"... :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
ripmork ::
link
Bernie ponuja sedaj kar 50% letnega dobička od komercialnih pravic
(do sedaj je bilo 24 odstotkov)...moštva se še niso odzvala,lahko iztržijo še več?
Staremu kozlu le postaja jasno da ni on tisti ki vleče niti tu,brez moštev je na psu in upam da ga bodo še bolj obral...
Bernie ponuja sedaj kar 50% letnega dobička od komercialnih pravic
(do sedaj je bilo 24 odstotkov)...moštva se še niso odzvala,lahko iztržijo še več?
Staremu kozlu le postaja jasno da ni on tisti ki vleče niti tu,brez moštev je na psu in upam da ga bodo še bolj obral...
Daedalus ::
Eh, moštvo so izbrali čisto pravo Pomoje je lani McLaren itak postavil rekord v številu med dirko raznešenih motorjev. V prvi polovici sezone je itak blo že čudno, če jim kakega motorja ni razneslo... Sej, a se ni enkrat zgodilo, da je Coulthardu razbilo motor na treningih in pol še nov motor na dirki? He he, Ilmor hand grenade
Za dobro konkurenčnosti upam, da se kaj takega ne bo ponovilo letos. Zaenkrat kaže dobro - nisem še zasledil, da bi na testiranjih uničili kak motor. Pa so dosedaj vse z novim dirkalnikom gnali do ~1000 kilometrov...
Za dobro konkurenčnosti upam, da se kaj takega ne bo ponovilo letos. Zaenkrat kaže dobro - nisem še zasledil, da bi na testiranjih uničili kak motor. Pa so dosedaj vse z novim dirkalnikom gnali do ~1000 kilometrov...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Daedalus ()
TribesMan ::
McLaren je ocitno zadel zebljico na glavico letos... Za enkrat so zlo dobri... pomojem se zna ponoviti sezona 2003... upam da z drugacnim izkupickom :D Me pa zanima kaj je BAR pogruntal z njihovim CVT menjalnikom... baje so naredili prekinitev dovoda moci... tko da je FIA zadovoljna... sam to zna bit zlo hudo dobra rec. No... ce bo Honda naredila motor ki zdrzi vec kot 10 krogov :D
LP
TribesMan
LP
TribesMan
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
overlord_tm ::
Eh, moštvo so izbrali čisto pravo Pomoje je lani McLaren itak postavil rekord v številu med dirko raznešenih motorjev. V prvi polovici sezone je itak blo že čudno, če jim kakega motorja ni razneslo... Sej, a se ni enkrat zgodilo, da je Coulthardu razbilo motor na treningih in pol še nov motor na dirki? He he, Ilmor hand grenade
To so bli motorji z zunanjim izgorevanjem, ne notranjim .
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | F1 2007 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 81030 (53350) | 'FireSTORM' |
» | F1 2006 (strani: 1 2 3 4 … 35 36 37 38 )Oddelek: Loža | 79606 (37144) | Alexius Heristalski |
» | F1 - pred sezono 2006Oddelek: Loža | 2895 (2650) | Daedalus |
» | F1 - sezona 2005 (strani: 1 2 3 4 … 49 50 51 52 )Oddelek: Loža | 84833 (43748) | Alexius Heristalski |
» | F1 2004 (strani: 1 2 3 4 … 40 41 42 43 )Oddelek: Loža | 81491 (48814) | Microsoft |