Dnevnik - Kot poročajo na Dnevniku, so državni organi lani in letos za informatizacijo namenili več kot 118 milijonov evrov, od tega je bilo letos za programsko opremo namenjenih več kot 20 milijonov EUR, Ministrstvo za javno upravo pa ne more pojasniti, za kaj je bilo porabljenih ostalih 100 milijonov EUR.
Po poročanju Dnevnika MJU nima podatkov o porabi sredstev za informatizacijo po posameznih organih, razlika med 22 in 118 milijoni EUR pa "nastane zato, ker je za potrebe informatizacije državnih organov potrebno še marsikaj drugega, kot samo nakup in vzdrževanje licenc ter usposabljanje in izobraževanje".
Prav tako na MJU niso želeli razkriti koliko denarja država nameni podjetjem IBM, Microsoft in Oracle, saj naj bi bili ti podatki poslovna skrivnost.
So pa uspeli izvedeti, da je vrednost dveletne pogodbe z IBM 4.452.400 EUR, država pa je za 360.000 EUR kupila tudi protivirusno programje za približno 40.000 računalnikov ter 800 datotečnih in aplikacijskih strežnikov državne uprave.
Zanimiv je prav slednji podatek, ki jasno kaže kakšni so tim. skriti stroški zaprtokodne programske opreme. Med skrite stroške pa lahko štejemo tudi stroške za odpravo posledic virusnih in drugih okužb, katerega tarča je zaprtokodno programje, kar v končni fazi tudi zvišuje ceno vzdrževanja programske opreme.
Novice » Ostale najave » Izpuhtelo 100 milijonov evrov za informatizacijo?
Good Guy ::
protivirusno programje za približno 40.000 računalnikov ter 800 datotečnih in aplikacijskih strežnikov državne uprave
ki pa zelo smrdi in ni vredno niti centa...
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^
3p ::
"skriti stroški zaprtokodne programske opreme"...
Predvidevam, da namenoma provociraš. Ali pa res ne ločiš odprte kode in brezplačnega programja?
Predvidevam, da namenoma provociraš. Ali pa res ne ločiš odprte kode in brezplačnega programja?
zee ::
Namenoma provocira. Njegov cilj je prikazati, da strosek zaprtokodne programske opreme niso zgolj licence (za operacijske sisteme, pisarniske zbirke), ampak tudi drugi stroski, ki sledijo iz uporabe tovrstne opreme; konkretno so tudi misljeni razni antvirusni programi in podobna programska oprema.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
noraguta ::
Zanimiv je prav slednji podatek, ki jasno kaže kakšni so tim. skriti stroški zaprtokodne programske opreme. Med skrite stroške pa lahko štejemo tudi stroške za odpravo posledic virusnih in drugih okužb, katerega tarča je zaprtokodno programje, kar v končni fazi tudi zvišuje ceno vzdrževanja programske opreme.
izjava jasno kaže , da pisec komentarja ni podučen kaj predstavlja kaj je programska oprema ter kaj je informacijski sistem. Slava mu.(počasi prispevki postajajo podobni žurnalu ter lady)
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
CWIZO ::
Najbrž je šla večina tega keša fermam ki razvijajo razne aplikacije/spletne strani/portale za razna ministrstva. Če je to res pol pomoje cifra niti ni tako ogromna ...
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
c00L3r ::
Če je ministrsvo nesposobno in ne zna razložit kako je zapravilo 100 milijonov EUR, potem ni krivda zaprtokodne programske opreme. Sicer pa hej, 100000000EUR res ni dosti denarja... sploh v času krize.
miroB ::
>izjava jasno kaže , da pisec komentarja ni podučen kaj predstavlja kaj je programska oprema ter kaj je informacijski sistem
se podpišem pod to. vzdrževanje IS ne predstavlja samo čiščenje virusov.
se podpišem pod to. vzdrževanje IS ne predstavlja samo čiščenje virusov.
poweroff ::
Namenoma provocira. Njegov cilj je prikazati, da strosek zaprtokodne programske opreme niso zgolj licence (za operacijske sisteme, pisarniske zbirke), ampak tudi drugi stroski, ki sledijo iz uporabe tovrstne opreme; konkretno so tudi misljeni razni antvirusni programi in podobna programska oprema.
Točno tako.
S tem, ko se odločiš za npr. Microsoft Windows, takoj nastopi potreba po nakupu protivirusnikov, v primeru okužbe je terba nekoga dobiti, da zadevo popravi, itd. Skratka, kar precej dodatnega dela, o katerem se pa molči. To so skriti stroški. Sedaj vsaj približno vidimo kako visoki so.
izjava jasno kaže , da pisec komentarja ni podučen kaj predstavlja kaj je programska oprema ter kaj je informacijski sistem. Slava mu.(počasi prispevki postajajo podobni žurnalu ter lady)
Po moje je pa nekdo užaljen, ker se čuti osebno napadenega. Morda ga lahko štejemo med silne IT "strokovnjake" iz državne uprave ali pa morda na račun IT podpore vleče težke denarje iz državnega proračuna. Ali pa mu preprosto zmanjkuje argumentov in se zateka v ad-hominem.
>izjava jasno kaže , da pisec komentarja ni podučen kaj predstavlja kaj je programska oprema ter kaj je informacijski sistem
se podpišem pod to. vzdrževanje IS ne predstavlja samo čiščenje virusov.
Kje sem pa zapisal, da med vzdrževanje spada samo čiščenje virusov?
Ravno obratno. Skriti stroški so a) nakup protivirusnikov in b) čiščenje (ročno) virusov in zlekode. Podatek za a) imamo, podatka za b) pa ne, se pa ta podatek skriva v postavki "vzdrževanje" - seveda pa ne obsega cele postavke. To je menda jasno, ne?
sudo poweroff
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: poweroff ()
CWIZO ::
Matthai: če bi bli odprtokodni OSi tako razširjeni kot (nekateri) zaprtokodni OSi bi tudi za njih potreboval anitivrusne programe in bi imel isto skrite stroške. Res da stanje trenutno ni tako, vendar vseeno, vsake stvari tut ni treba na "svoj" mlin napeljat in v svoj prid obrnit.
Sploh je pa iz novice razvidno da so za antivirusne programe dali drobiž v primerjavi s celotnim zneskom. Tko da ne se zdej samo na to obešat. Treba dejanski razlog za tak znesek najdt.
Sploh je pa iz novice razvidno da so za antivirusne programe dali drobiž v primerjavi s celotnim zneskom. Tko da ne se zdej samo na to obešat. Treba dejanski razlog za tak znesek najdt.
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
FireSnake ::
Ne, da bi zagovarjal javno upravo, dalec od tega, ampak:
tega smo ze navajeni ..... in rahlo sramotno je, da taka oseba, ki tako ocitno preferira eno stran, sploh pise novice za Slo-tech.
Saj, zato pa gre se samo navzdol...
Res da stanje trenutno ni tako, vendar vseeno, vsake stvari tut ni treba na "svoj" mlin napeljat in v svoj prid obrnit.
tega smo ze navajeni ..... in rahlo sramotno je, da taka oseba, ki tako ocitno preferira eno stran, sploh pise novice za Slo-tech.
Saj, zato pa gre se samo navzdol...
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
poweroff ::
Matthai: če bi bli odprtokodni OSi tako razširjeni kot (nekateri) zaprtokodni OSi bi tudi za njih potreboval anitivrusne programe in bi imel isto skrite stroške. Res da stanje trenutno ni tako, vendar vseeno, vsake stvari tut ni treba na "svoj" mlin napeljat in v svoj prid obrnit.
To je samo delno res. Bom enkrat na svoj blog napisal daljšo obrazložitev zakaj je temu tako in zakaj je iz stališča varnosti Linux lahko boljša izbira. Zelo na kratko: monokultura vs. multikultura ter remote windows exploiti - zadnji remote SMB, Conficker, itd.
Sploh je pa iz novice razvidno da so za antivirusne programe dali drobiž v primerjavi s celotnim zneskom. Tko da ne se zdej samo na to obešat. Treba dejanski razlog za tak znesek najdt.
True. Saj to je dosti bolj nenavadno, da ljudje na MJU ne vedo oz. nimajo pregleda nad investicijami.
Sicer je pa zame znano,da uporabljam Linux. Sramotno je pa predvsem, da eno opcijo preferirajo nekateri "strokovnjaki" v državni upravi in to na način ki je ne samo moralno, pač pa tudi zakonsko sporen.
To pa sami veste kateri delate v državniupravi ali za državno upravo. Imam občutek, da ste ravno taki najbolj glasni.
sudo poweroff
kopernik ::
Meni se zdi pa prav, da Matthai opozarja na take stvari. Ok, stroški, nakupi in podobno so predmet diskusije in verjetno za take zneske obstajajo razumljivi razlogi. Ni pa prav to, da ni nekje jasno (in javno dostopno) napisano, kam je šel denar. Ne vem, kar se javnega denarja tiče, ne bi smelo biti skrivalnic. Zakaj bi bila poslovna skrivnost to, koliko je posamezno podjetje dobilo javnega denarja ?
Poldi112 ::
>tega smo ze navajeni ..... in rahlo sramotno je, da taka oseba, ki tako ocitno preferira eno stran, sploh pise novice za Slo-tech.
Um, pokaži mi novinarja, ki ni opredeljen. A ni sramota, da novinarji z mnenji in stališči pišejo za Dnevnik. Delo. Guardian. NY Tines.
>Saj, zato pa gre se samo navzdol...
In kaj boš naredil glede tega?
Um, pokaži mi novinarja, ki ni opredeljen. A ni sramota, da novinarji z mnenji in stališči pišejo za Dnevnik. Delo. Guardian. NY Tines.
>Saj, zato pa gre se samo navzdol...
In kaj boš naredil glede tega?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
CWIZO ::
To je samo delno res. Bom enkrat na svoj blog napisal daljšo obrazložitev zakaj je temu tako in zakaj je iz stališča varnosti Linux lahko boljša izbira. Zelo na kratko: monokultura vs. multikultura ter remote windows exploiti - zadnji remote SMB, Conficker, itd.
Nima nobene veze. Ko je nek sistem enkrat dovolj razširjen da privabi dovolj zlobnežev, bo za ta sistem obstajalo veliko nevarnosti. Neglede na to kako je varen v osnovi. Lep primer so ravno Windows-i in špili, vsi vemo koliko keša ferme namenijo varnostnim zaščitam pa jih skupnost vedno zlomi. Če bi bil Linux tako popularen bi ravno tako obstajalo miljon exploitov. Nažalost.
True. Saj to je dosti bolj nenavadno, da ljudje na MJU ne vedo oz. nimajo pregleda nad investicijami.
Sicer je pa zame znano,da uporabljam Linux. Sramotno je pa predvsem, da eno opcijo preferirajo nekateri "strokovnjaki" v državni upravi in to na način ki je ne samo moralno, pač pa tudi zakonsko sporen.
To pa sami veste kateri delate v državniupravi ali za državno upravo. Imam občutek, da ste ravno taki najbolj glasni.
To da ministrstvo ne ve kam gre keš je nenavadno, se popolnoma strinjam.
Lahko razložiš zakaj se ti zdi da je to zakonsko sporno kar delajo?
disclamer: ne delam (in nikol nisem) v javni upravi. primarno uporabljam Windows-e, imam pa vse strežnike na opdrti kodi in sem zelo hvaležen da obstaja.
Zakaj bi bila poslovna skrivnost to, koliko je posamezno podjetje dobilo javnega denarja ?
Zato ker podjetja z državami podpisujejo individualne pogodbe in ne prodajajo softwera po cenah kot bi ga ti dobil. In druge ferme lahko take podatke potem zlorabljajo v svoj pridt.
Tukaj se men ne zdi nič spornega.
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: CWIZO ()
pss-m ::
mene najbolj moti tole
kakšna poslovna skrivnost? to je naš denar! te stvari morajo biti javno dostopne.
Prav tako na MJU niso želeli razkriti koliko denarja država nameni podjetjem IBM, Microsoft in Oracle, saj naj bi bili ti podatki poslovna skrivnost.
kakšna poslovna skrivnost? to je naš denar! te stvari morajo biti javno dostopne.
hruske ::
@CWIZO: če gre za porabo javnega denarja je po ZIJZ načeloma tako, da tega poslovna skrivnost ne more preprečiti, da bi javnost zneskov ne izvedela.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
Dr_M ::
Skriti stroski niso problem zaprte kode, ampak problem administratorjev. Tudi zaprta koda je lahko brezplacna, tako da ne vidim neke velike povezave med optro kodo in nizkimi stroski. Vse je odvisno samo od tistega, ki vzdrzuje te sisteme.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Ales ::
če bi bli odprtokodni OSi tako razširjeni kot (nekateri) zaprtokodni OSi bi tudi za njih potreboval anitivrusne programe in bi imel isto skrite stroške. Res da stanje trenutno ni tako, vendar vseeno...
S pametnim security policijem jih ne bi potrebovali in vsa potrebna orodja za to so že na voljo znotraj distribucij.
Antivirusni program bi kazalo imeti na poštnih strežnikih, če bi želeli vsebino pregledati, preden se razpošlje končnim prejemnikom. Je treba upoštevati, da imajo ti večinoma Windows in jim s tem pomagaš. Pa še tukaj obstajajo dobre odprtokodne rešitve. Za druge vrste strežnikov in delovnih postaj pa antivirusnega programa ne rabiš. Če pa že, pa ne rabiš licence zanj.
Za začetek npr. Red Het Enterprise Linux Desktop + potrebne prilagoditve in delno CentOS, po nekaj letih pa popolen prehod na CentOS, z lastnim vzdrževanjem. Javna uprava je dovolj velika za to.
ABX ::
Matthai: če bi bli odprtokodni OSi tako razširjeni kot (nekateri) zaprtokodni OSi bi tudi za njih potreboval anitivrusne programe in bi imel isto skrite stroške. Res da stanje trenutno ni tako, vendar vseeno, vsake stvari tut ni treba na "svoj" mlin napeljat in v svoj prid obrnit.
Sploh je pa iz novice razvidno da so za antivirusne programe dali drobiž v primerjavi s celotnim zneskom. Tko da ne se zdej samo na to obešat. Treba dejanski razlog za tak znesek najdt.
Linux strežnikov je bistveno več kot MS, a vseeno virusi za MS strežnike kar mrgolijo, medtem kot za Linux ni ne duha ne sluha.
MS is insecure by design.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- odbrisalo: gzibret ()
noraguta ::
@CWIZO: če gre za porabo javnega denarja je po ZIJZ načeloma tako, da tega poslovna skrivnost ne more preprečiti, da bi javnost zneskov ne izvedela.
zneskov nikakor pa ne podrobnosti ponudbe, za te zadee je pristojna revizijska komisija.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
CWIZO ::
MS strežniki so Windows, ki so najbolj razširjen OS in načeloma če narediš virus za "navadne" Windowse so tut serverji prizadeti.
Sys admini pa ponavad na strežnikih glih ne gledajo mejlov da bi viruse z attachmenti dobival :) zato linux nekako ni cilj piscev virusov.
Sys admini pa ponavad na strežnikih glih ne gledajo mejlov da bi viruse z attachmenti dobival :) zato linux nekako ni cilj piscev virusov.
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
Zgodovina sprememb…
- odbrisalo: gzibret ()
Ales ::
Nima nobene veze. Ko je nek sistem enkrat dovolj razširjen da privabi dovolj zlobnežev, bo za ta sistem obstajalo veliko nevarnosti.Sklepaš iz primera Windows, ne upoštevaš pa zasnove sistema. Zdi se mi napačno sklepanje, da imajo Windows tovrstne probleme samo zaradi razširjenosti.
Saj lahko razumem, zakaj tako sklepaš. Exploiti in bugi bodo vedno obstjali v kodi, v samem linux jedru in GNU/linux distribucijah jih je dovolj. Pa to še ne pomeni, da ni linux že po sami zasnovi varnejša rešitev. Za uporabo pač izbereš distribucije, ki imajo večino zadev že urejenih, ne bleeding edge distribucije. Npr. RHEL in ne Fedoro.
Še nisem videl raziskave, ki bi me prepričala, da na dolgi rok ni linux cenejša rešitev. Tako ali tako trenutni vendor lock in povzroči še največ stroškov pri prehodu. Čim prej se ga znebiš, tem ceneje bo. Ne zagovarjam revolucije na tem področju, pač pa uravnoteženo evolucijo. Samo začeti jo je treba čimprej.
Kot nacija mečemo denar skozi okno, namesto da bi ga namenili za izboljšanje kvalitete življenja na drugih področjih... To se mi zdi kriminalno.
CWIZO ::
Sem že malo višje povedal: sama zasnova je lahko rock solid, če je dovolj interesa se jo bo shakal. Tko pač, nažalost, je.
Ampak tole sploh ni point te teme. Point je da je država nesposobna, ker ne ve kam keš daje. Gremo raj o tem debaterat!
Ampak tole sploh ni point te teme. Point je da je država nesposobna, ker ne ve kam keš daje. Gremo raj o tem debaterat!
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
ABX ::
Sem že malo višje povedal: sama zasnova je lahko rock solid, če je dovolj interesa se jo bo shakal. Tko pač, nažalost, je.
Ampak tole sploh ni point te teme. Point je da je država nesposobna, ker ne ve kam keš daje. Gremo raj o tem debaterat!
Država ve kam daja keš, mi ne vemo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
CWIZO ::
Če je res kar pravijo na MJU potem ve vsaka veja zase nimajo pa neke celotne slike ki bi jo lahko oni povedal.
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
Ales ::
Res je, teoretično lahko slej ko prej shekaš katerikoli sistem, sploh če imaš na voljo sredstva in dovolj visoko tehnologijo, pa malo potrpežjivosti, da pride prava prilika.
Na ta način shekati nek sistem ali pa na drugi strani biti tarča script kiddyem, sta dve zelo različni stvari. Jaz jih ne bi enačil.
Hm. Če glava ne ve, kaj posamezni deli telesa delajo, je to malomarnost. Treba zamenjat glavo oz. jo ruknit tako močno, da se bo zganila. Zahtevati poročila in narediti statistiko ne more biti nek velik problem, če je volja za to. Kako se pa oni odločajo za strateške usmeritve, če tako osnovnih podatkov nimajo?
Na ta način shekati nek sistem ali pa na drugi strani biti tarča script kiddyem, sta dve zelo različni stvari. Jaz jih ne bi enačil.
Hm. Če glava ne ve, kaj posamezni deli telesa delajo, je to malomarnost. Treba zamenjat glavo oz. jo ruknit tako močno, da se bo zganila. Zahtevati poročila in narediti statistiko ne more biti nek velik problem, če je volja za to. Kako se pa oni odločajo za strateške usmeritve, če tako osnovnih podatkov nimajo?
ABX ::
Kako se pa oni odločajo za strateške usmeritve, če tako osnovnih podatkov nimajo?
Odvisno kdo jim ponudi lepša darila oz. tam kjer kolega/sorodnik je lastnik firme.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
noraguta ::
Po poročanju Dnevnika MJU nima podatkov o porabi sredstev za informatizacijo po posameznih organih
je stvar zakonodaje ter pristojnosti ministrstva.
DNEVNIK:Na ministrstvu za javno upravo (MJU) so pojasnili, da "posamezni državni organi dejansko niso zavezani, da MJU posredujejo podatke o izvajanju načrta informatizacije".
Zanimiv je prav slednji podatek, ki jasno kaže kakšni so tim. skriti stroški zaprtokodne programske opreme. Med skrite stroške pa lahko štejemo tudi stroške za odpravo posledic virusnih in drugih okužb, katerega tarča je zaprtokodno programje, kar v končni fazi tudi zvišuje ceno vzdrževanja programske opreme.
pisec slo-tech novice očitno ni sposoben povzeti novice. nevem zakaj se take stvari ne moderirajo?
DNEVNIK: Na ministrstvu za javno upravo so opozorili na to, da večinoma ne vzdržujejo že kupljene licenčne programske opreme, temveč gre velik delež sredstev za vzdrževanje programske opreme, ki je razvita na zahtevo državnih organov, kot je na primer vlada.Pojasnili so, da bo na področju razvoja e-uprave za leto 2010 in 2011 več kot 70 odstotkov sredstev namenjenih za vzdrževanje obstoječih informacijskih sistemov, kot so portal e-uprava, portali za otroke in mladino, portal za upokojence in starejše ter portali za manjšine. Sledijo jim register vozil, centralni register prebivalstva, vzdrževanje centralnega sistema za materialno-finančno poslovanje cele državne uprave in državni kontaktni center.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
PaX_MaN ::
pisec slo-tech novice očitno ni sposoben povzeti novice. nevem zakaj se take stvari ne moderirajo?
Kje pa v citiranem kaj piše o "vzdrževanju" zaradi virusov/rootkitih/etc?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PaX_MaN ()
noraguta ::
pisec slo-tech novice očitno ni sposoben povzeti novice. nevem zakaj se take stvari ne moderirajo?
Kje pa v citiranem kaj piše o "vzdrževanju" zaradi virusov/rootkitih/etc?
kdo pa pravi , da obstajajo? te preganjajo duhovi ponoči?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Ales ::
Na ministrstvu za javno upravo (MJU) so pojasnili, da "posamezni državni organi dejansko niso zavezani, da MJU posredujejo podatke o izvajanju načrta informatizacije"Torej je dejanski nadzor prepuščen revizijam in računskemu sodišču? Kako se dejansko prihaja do strateških usmeritev, če teh osnovnih podatkov MJU nima? Vsaka roka po svoje?
Pa naj jih zavežejo k temu. DZ bi si menda vzel dovolj časa, za spremembo zakona, če bi obstajala politična volja. Se mi zdi, da je eden od osnovnih problemov velikih birokracij to, da nihče noče zares prevzeti odgovornosti. Najlažje je plavati s tokom.
Hm. Only death and taxes... Capone je se je naučil iz prve roke. Morda bi morali prehod na odprto kodo lobirati najprej na računskem sodišču.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ales ()
Keyser Soze ::
Če je res kar pravijo na MJU potem ve vsaka veja zase nimajo pa neke celotne slike ki bi jo lahko oni povedal.
Morda bi bilo bolje če bi zahtevo naslovili na MF?
OM, F, G!
noraguta ::
Hm. Only death and taxes... Capone je se je naučil iz prve roke. Morda bi morali prehod na odprto kodo lobirati najprej na računskem sodišču.
se mi zdi , da bi bilo najbolje poizkusit na razpisu. tudi razpisni pogoji načeloma ne smejo biti diskriminatorni. razen če pričakuješ , da bodo nekaj fanatikom naljubo prešli na ideološko drugače spisano kodo.
časa in to je? stroški niso omenjeni, lahko pomeni samo , da se bo group policy encajt uveljavljal na mašine.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
filip007 ::
Izpuhtelo ni, če so plačali licence so jih dobili ane, če so si pa sami sebi kao plačali za Kako prebrati knjigo za telebane je pa to drugo...preveč politčna tema.
Virus bo še ena beseda, ki jo ignoriram zraven floppy.
Virus bo še ena beseda, ki jo ignoriram zraven floppy.
Trevor Philips Industries
Pithlit ::
Kot nacija mečemo denar skozi okno, namesto da bi ga namenili za izboljšanje kvalitete življenja na drugih področjih... To se mi zdi kriminalno.
Denar se meče 'skozi okno' na veliki večini resorjev. Da ne bo kdo mislil da je to domena IT. Med drugim se denar meče 'skozi okno' tudi v resorjih ki so namenjeni 'izboljšanju kvalitete življenja'. Zdravstvo recimo.
Država ve kam daja keš, mi ne vemo.
Na žalost se motiš. Država tega ne ve. Morda vedo nekateri posamezniki kam gre delček vsega denarja. Nihče pa ne ve kam izginja ves denar. Se pa to dogaja vedno in povsod. Tako da je upanje na neko transparentnost nekako iluzorno.
Life is as complicated as we make it...
Icematxyz ::
Če imaš preveč denarja pač delaš z njim kot svinja z bučko. Prodajaš pa zraven bučke kako so vse vitalne državne blagajne prazne.
Ja seveda so prazne. Če zapravijo vse skupaj za neumnosti. Skorumpirano državo imamo. Smejimo pa se hrvatom koliko imajo korupcije. Bo treba najprej doma malo počistit a ne da? Predvsem pa če nekdo ne ve kam je zapravil 100 milijonov evrov ga obsoditi in zapreti. Vse nadzorne agencije v državi pa ukiniti. Ker samo žrejo denar in pojma nimajo kaj delajo.
Ja seveda so prazne. Če zapravijo vse skupaj za neumnosti. Skorumpirano državo imamo. Smejimo pa se hrvatom koliko imajo korupcije. Bo treba najprej doma malo počistit a ne da? Predvsem pa če nekdo ne ve kam je zapravil 100 milijonov evrov ga obsoditi in zapreti. Vse nadzorne agencije v državi pa ukiniti. Ker samo žrejo denar in pojma nimajo kaj delajo.
poweroff ::
Nima nobene veze. Ko je nek sistem enkrat dovolj razširjen da privabi dovolj zlobnežev, bo za ta sistem obstajalo veliko nevarnosti. Neglede na to kako je varen v osnovi. Lep primer so ravno Windows-i in špili, vsi vemo koliko keša ferme namenijo varnostnim zaščitam pa jih skupnost vedno zlomi. Če bi bil Linux tako popularen bi ravno tako obstajalo miljon exploitov. Nažalost.
Ja, ampak s tem posredno priznavaš, da je Linux trenutno bolj varen, ne? In samo to nas zanima. Poleg tega ne gre samo za to, obstajajo še drugi mehanizmi, ki pripomorejo k varnosti.
Lahko razložiš zakaj se ti zdi da je to zakonsko sporno kar delajo?
To bo tema naslednjega članka. Če smo normalna država bo morda padla tudi kakšna kazenska ovadba.
Zato ker podjetja z državami podpisujejo individualne pogodbe in ne prodajajo softwera po cenah kot bi ga ti dobil. In druge ferme lahko take podatke potem zlorabljajo v svoj pridt.
Tukaj se men ne zdi nič spornega.
Tukaj se pa motiš. Tudi noraguta pojma nima. Ampak tudi o tem v naslednjem članku. Stay tuned!
P. S. noraguta, nam lahko prosim razkriješ kje si zaposlen?
sudo poweroff
CWIZO ::
Ja, ampak s tem posredno priznavaš, da je Linux trenutno bolj varen, ne? In samo to nas zanima.
Nikjer nisem nič posredno ali neposredno priznal tega, to mi dele res ni jasn kako si to razbral. O tem nebi drugače, ker premalo poznam tako Linux kot Windowse na tem nivoju da bi lahko komentiral kateri je v osnovi bolj varen. Ampak spet, to ni tema tega članka.
Se veselim članka o "zakonsko spornih zadevah". Tudi za ono drugo me zanima kaj boš napisal. Če bo seveda argumentirano pa s kakimi konkretnimi viri podkrepljeno.
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
ABX ::
Ja, ampak s tem posredno priznavaš, da je Linux trenutno bolj varen, ne? In samo to nas zanima.
Nikjer nisem nič posredno ali neposredno priznal tega, to mi dele res ni jasn kako si to razbral. O tem nebi drugače, ker premalo poznam tako Linux kot Windowse na tem nivoju da bi lahko komentiral kateri je v osnovi bolj varen. Ampak spet, to ni tema tega članka.
Jaz in še kdo drugi pa se spoznamo in vemo da je Linux boj varen. Tudi jasno je, da 100% varnosti ni.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- odbrisalo: gzibret ()
CWIZO ::
Jaz in še kdo drugi pa se spoznamo in vemo da je Linux boj varen. Tudi jasno je, da 100% varnosti ni.
No super, zdej pa move on :)
hancic.info
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
I can't uninstall it, there seems to be some kind of "Uninstall Shield"...
Zgodovina sprememb…
- odbrisalo: gzibret ()
FireSnake ::
>tega smo ze navajeni ..... in rahlo sramotno je, da taka oseba, ki tako ocitno preferira eno stran, sploh pise novice za Slo-tech.
Um, pokaži mi novinarja, ki ni opredeljen. A ni sramota, da novinarji z mnenji in stališči pišejo za Dnevnik. Delo. Guardian. NY Tines.
>Saj, zato pa gre se samo navzdol...
In kaj boš naredil glede tega?
1) Ciljal sem na pretiran "bias".
2) Nic! Jaz se ze ne bom sel "resi slo-tech" misije. Imam v zivljenju kaj bolj pametnega za pocet.
pač pa tudi zakonsko sporen.
Pokazi nam clen zakona, ki se na ta nacin krsi. Pa se to; stvar trgas iz koncepta in stvari se ti ravno ne pokrivajo.
sem mnenja, da bi bilo marsi katerega v JU nabrcat v rit in nagnat ceste pometat, a tvoj pristop je (ne)malo zgresen. Po svojem blogu lahko pises kaj hoces, drugace pa je, ko pises novico. No, res pa je, da se pisuni tukaj nimajo niti za kvazi novinarje, kaj sele kaj vec.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FireSnake ()
Brane2 ::
Meni pa ni jasno, kako lahko skrivajo konkretne podatke o dealu kot poslovno skrivnost.
Razumem za poslovno skrivnost dveh partnerjev, ki pač tega ne razkrivata ostalim.
Ampak tu je eden od partnerjev država, ki predstavlja vse nas. Razumem, da tega ne bodo šli kazati recimo Avstrijcu.
Ampak zakaj je informacija slovencem, ki financirajo enega od partnerjev ( državo) nedostopna ?
Stvar naravnost smrdi po "posrednikih", "provizijah" itditd...
Razumem za poslovno skrivnost dveh partnerjev, ki pač tega ne razkrivata ostalim.
Ampak tu je eden od partnerjev država, ki predstavlja vse nas. Razumem, da tega ne bodo šli kazati recimo Avstrijcu.
Ampak zakaj je informacija slovencem, ki financirajo enega od partnerjev ( državo) nedostopna ?
Stvar naravnost smrdi po "posrednikih", "provizijah" itditd...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Icematxyz ::
Jah saj nima veze če smrdi. Kakšno "mnenje z pridržkom" pade. To pa je to. Še vedno se splača. S tem da to mnenje se tudi plača. Organ ki jih izdeluje ne dela zastonj.
Tako da najbolj optimalno bi bilo organ ki izdaja mnenje z pridržki ukinit pa vsaj tu nekaj privarčevat? Kaj drugega nam tako ne ostane.
Tako da najbolj optimalno bi bilo organ ki izdaja mnenje z pridržki ukinit pa vsaj tu nekaj privarčevat? Kaj drugega nam tako ne ostane.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
hruske ::
@Brane2: Saj znesek pogodbe ne more ostat poslovna skrivnost, če posluješ z javno upravo. Samo če pa je novinarji ne zahtevajo, so pa sami bebci če se ne znajo ustrezno sklicevat na ZIJZ. Na našo žalost.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
Icematxyz ::
Tako kot lahko novinar dobi informacije glede nakupa Patrij a ne da? Če bi pa novico prebral pa bi ugotovil da so novinarji informacijo o tem kam je izginilo 100 milijonov zahtevali.
Problem je pa v tem da pač uradno "nihče ne ve" kam je denar šel. In pa seveda sklicujejo se na poslovno skrivnost. Tako da v tem primeru ne govorit da so bebci novinarji. Tokrat pa res ne.
Problem je pa v tem da pač uradno "nihče ne ve" kam je denar šel. In pa seveda sklicujejo se na poslovno skrivnost. Tako da v tem primeru ne govorit da so bebci novinarji. Tokrat pa res ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
hruske ::
1. Patrije so izjema in sicer zato, ker (domnevno) spadajo med informacije o varovanju države.
2. Novinarji z odgovorom, ki so ga dobili, ne bi smeli biti zadovoljni. Oz. še huje, odgovor, ki so jim ga dali, je politično izmikanje oz. za novinarje izziv, da še bolj brskajo po tej temi. Če ti pač rečejo, da v naslednjih 2h letih ne bojo kupovali Microsoftove opreme, ti je to seveda popolnoma logično, če pa so lansko leto sklenili pogodbo za 3 leta. Informacije, ki pa jim jih niso dali z izgovorom da so pogodbena skrivnost, pa so še vedno dosegljive, samo traja kak mesec dni, da jim pošlješ z ZIJZ utemeljen zahtevek in da se potem streznijo.
2. Novinarji z odgovorom, ki so ga dobili, ne bi smeli biti zadovoljni. Oz. še huje, odgovor, ki so jim ga dali, je politično izmikanje oz. za novinarje izziv, da še bolj brskajo po tej temi. Če ti pač rečejo, da v naslednjih 2h letih ne bojo kupovali Microsoftove opreme, ti je to seveda popolnoma logično, če pa so lansko leto sklenili pogodbo za 3 leta. Informacije, ki pa jim jih niso dali z izgovorom da so pogodbena skrivnost, pa so še vedno dosegljive, samo traja kak mesec dni, da jim pošlješ z ZIJZ utemeljen zahtevek in da se potem streznijo.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Državni oblak (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 13212 (8619) | c3p0 |
» | Microsoft se zavzema za nevtralno javno naročanje (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / NWO | 24941 (22983) | noraguta |
» | Komisija za preprečevanje korupcije izdala mnenje glede ravnanja MJU v postopku nabavOddelek: Novice / NWO | 11792 (10329) | poweroff |
» | Francozi in Švedi s prehodom na odprto kodo nižajo IT stroške (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Ostala programska oprema | 19133 (16027) | hruske |
» | Izpuhtelo 100 milijonov evrov za informatizacijo? (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 10341 (7229) | BigWhale |