Forum » Problemi človeštva » ali sodi verouk v šole
ali sodi verouk v šole
goku :) ::
Že nekajkrat se je razvila debata o tej temi. Zanima me kaj si o tem mislite vi, kakšna so vaša stališča in mnenja!!
Moje mnenje:
Cerkve in države ne moremo in ne smemo združevati. Imamo še druge vere, katere pa bi morali prav tako upoštevati in umogočiti verouk. Vprašanje je tudi v ocenjevanju, saj ne moraš ocenjevati koliko je kdo veren......
Moje mnenje:
Cerkve in države ne moremo in ne smemo združevati. Imamo še druge vere, katere pa bi morali prav tako upoštevati in umogočiti verouk. Vprašanje je tudi v ocenjevanju, saj ne moraš ocenjevati koliko je kdo veren......
Navijanje je kamen modrosti
Binji ::
Tega ne mores in ne smes ocenjevati.
Vsak ima pravico do svojega misljenja in verovanja tako da NE SMEMO na tak nacin vsiljevat vere in se posebej ne otrokom, razen ce si zelimo priti nazaj v srednji vek. Cerkev hoce na tak nacin le razsiriti svoj vpliv, ker zadnja leta bolj zivotari kot ne (ljudje so se celo malce spametovali). Cerkev v solo NE SPADA. Od ver se itak ucijo pri zgodovini, filozofiji, ce hoce kdo vec ima pa itak moznost za to.
Torej Cerkev v soli NE (in s tem mislim tudi kakrsnokoli versko vzgojo, pa najsi bo hinduizem, budizem al pa sekta sosedovga Francka). Te stvari v solo ne spadajo. Spadajo le pod splosno izobrazbo, da ves za kaj se gre pri cemu.
Vsak ima pravico do svojega misljenja in verovanja tako da NE SMEMO na tak nacin vsiljevat vere in se posebej ne otrokom, razen ce si zelimo priti nazaj v srednji vek. Cerkev hoce na tak nacin le razsiriti svoj vpliv, ker zadnja leta bolj zivotari kot ne (ljudje so se celo malce spametovali). Cerkev v solo NE SPADA. Od ver se itak ucijo pri zgodovini, filozofiji, ce hoce kdo vec ima pa itak moznost za to.
Torej Cerkev v soli NE (in s tem mislim tudi kakrsnokoli versko vzgojo, pa najsi bo hinduizem, budizem al pa sekta sosedovga Francka). Te stvari v solo ne spadajo. Spadajo le pod splosno izobrazbo, da ves za kaj se gre pri cemu.
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
jetam ::
Te stvari v solo ne spadajo. Spadajo le pod splosno izobrazbo...
In sola seveda ni splosna izobrazba...
Error on line: Object of type SIGNATURE expected
Ziga Dolhar ::
Vprašajte matematikomrzca, če matematika spada v osnovne šole.
Ali pa kakšnega imigranta o slovenščini :-). Zakaj ne bi mogel odvrnit, da naj se politika ne vmešava?
Ali pa kakšnega imigranta o slovenščini :-). Zakaj ne bi mogel odvrnit, da naj se politika ne vmešava?
https://dolhar.si/
Thrivial ::
Nauk o verah bi bil seveda koristen. Rimo-katoliski verouk pa seveda ne. Zakaj je o tem sploh potrebno razpravljati?
lp
lp
:: Member of Eror Team ::
... and Eror Team is gone...
... and Eror Team is gone...
Airskull ::
Sem absolutno proti kakršnem koli verskem poučevanju v šolah. Tisti ki bi se radi to učil majo na voljo teološko. Drugač po mojem osebnem mnenju RKC že dolgo fura tako u izi propagando. Mal si poglejte knjige za domača branja v srednjih šolah.
Za konec: Vera je za psihično šibke.
Za konec: Vera je za psihično šibke.
Every word of this is a lie, and my readers should put no trust in it at all.
OwcA ::
Sem absolutno proti kakršnem koli verskem poučevanju v šolah.
Do neke mere se že sedaj poučuje pri zgodovini, književnosti, filozofiji. Dejstvo je, da ni enak poudarek na vseh verah, ampak po drugi strani živimo v določenem kulturnem prostoru, na katerega so nekatere vere bolj uplivale kot druge.
Mal si poglejte knjige za domača branja v srednjih šolah.
Alamut, Odiseja ...
Vera je za psihično šibke.
Vsakdo v nekaj veruje. Smo zato vsi šibki? Če ja, je tvoja izjava tavtologija, torej nesmiselna, če ne, je samo neresnična.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OwcA ()
Sami ::
Nauk o verah bi bil seveda koristen. Rimo-katoliski verouk pa seveda ne. Zakaj je o tem sploh potrebno razpravljati?
Točno.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Yoda Master ::
Verouk ne pač pa predmet v stilu, kjer bi ljudje spoznali verstva po celem svetu in ne samo rimo-katoliške vere.
McHusch ::
Nobene potrebe po verouku v šolah ni. Država in Cerkev sta pač ločeni.
Predmet, ki (med drugim) poučuje todi o religijah po svetu, pa tako ali tako že obstaja. Etika in družba. Poleg tega pa devetletka prinaša izbirne predmete, od katerih si vsak izbere tri. Eden izmed njih, ki ga šola MORA ponuditi (vseh ji namreč ni treba), je verstva in etika. Kogar zanimajo verstva, ga bo vzel.
S tem je religiji v šoli več kot zadoščeno.
Predmet, ki (med drugim) poučuje todi o religijah po svetu, pa tako ali tako že obstaja. Etika in družba. Poleg tega pa devetletka prinaša izbirne predmete, od katerih si vsak izbere tri. Eden izmed njih, ki ga šola MORA ponuditi (vseh ji namreč ni treba), je verstva in etika. Kogar zanimajo verstva, ga bo vzel.
S tem je religiji v šoli več kot zadoščeno.
goku :) ::
Vera je za psihično šibke.
S to izjavo si užalil miljone ljudi po vsem svetu . Vsakdo ima pravico do vere (mislim da ko si ti vprašan matematiko si tudi veren) , prav zato jst tudi podpiram džamijo.
Navijanje je kamen modrosti
BigWhale ::
VERO - UK
Ta zadeva ne bi smela imeti veze z rimokatolisko cerkvijo... Zato sploh ni sporno ali sodi v sole ali ne.
Tako kot gospodinjstvo ali pa glasba.
Za vse tiste, ki tako veselo poudarjate, da sta drzava in cerkev loceni, potem bomo jasno tudi dzamijo jim pustili zgradit. Saj drzava in cerkev sta loceni... :P
Ta zadeva ne bi smela imeti veze z rimokatolisko cerkvijo... Zato sploh ni sporno ali sodi v sole ali ne.
Tako kot gospodinjstvo ali pa glasba.
Za vse tiste, ki tako veselo poudarjate, da sta drzava in cerkev loceni, potem bomo jasno tudi dzamijo jim pustili zgradit. Saj drzava in cerkev sta loceni... :P
zlabo ::
NE, verouk nikakor ne spada v šolo, ker ne morš ti enga posiljevat z nečim, kar mu ni všeč (OK, tud slovenščina je taka, pa jo vseen mamo ), lahko pa, kot je že nekdo omenil, pripravijo IZBIRNI predmet o verah in religijah. V slovenski ustavi, mislim, da piše da ima vsak pravico do svobodne veroizpovedi, tako da...
"Vera je za psihično šibke."
Ta izjava se mi pa zdi čisto neumestna, vsak v nekaj veruje, eni v boga, drugi pa recimo v svoj rekordno naviti comp
"Vera je za psihično šibke."
Ta izjava se mi pa zdi čisto neumestna, vsak v nekaj veruje, eni v boga, drugi pa recimo v svoj rekordno naviti comp
goku :) ::
To informacijo sem dobil na trenjih tako da ni zagarentirano pravilna : v veliko šolah je že uveden izbirni predmet religije in etika.
Navijanje je kamen modrosti
Tarzan ::
Vera o religiji in verstvih je lahko v šolah, kot izbirni predmet in pod pogojem, da zadevo poučuje nekdo, ki ni duhovnik (- ali karkoli podobnega) katerekoli od religij. Duhovniki, šamani, in podobni nimajo v šoli kaj iskati. AMEN
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tarzan ()
Mercier ::
Jaz načelma ne vidim nobenega pametnega razloga, da verouk ne bi smel potekati v šoli.
Niti ne vidim nobenega pametnega razloga, da bi bil obvezni izbirni predmet.
Ko bo pa nemesto športne vzgoje veljalo spričevalo lokanega kegljaškega društva, pa najbrž ne bom videl nobenega pametnega razloga, da verouk ne bi bil obvezni izbirni predmet.
Se še komu zdi, da bo peka piškotov kmalu del splošne izobrazbe?
Niti ne vidim nobenega pametnega razloga, da bi bil obvezni izbirni predmet.
Ko bo pa nemesto športne vzgoje veljalo spričevalo lokanega kegljaškega društva, pa najbrž ne bom videl nobenega pametnega razloga, da verouk ne bi bil obvezni izbirni predmet.
Se še komu zdi, da bo peka piškotov kmalu del splošne izobrazbe?
Zheegec ::
Vera in država morata biti strogo ločena, tukaj se po mojem debata že konča.
Gospod Rode ali kdorkoli drug nima pravice govoriti v imenu drugih (dandanes se rado dogaja da se po TV pojavlja in komentira o neki stvari nekdo, ki s tem spljoh nima zveze -> primer je F. Rode ko govori o pravicah (naprimer) uslužbencev v trgovinah) in verouk kot vzvod neke verske ustanove za pridobivanje vernikov je po mojem nesprejemljiv.
Predmet "o verstvih" ki ga predava nek neodvisen strokovnjak (kjer so vse svetovne vere obravnavane enakovredno) me pa kot izbirni predmet ne bi motil, samo je pa vprašanje če je smiselno uvesti še en dodaten predmet.
Itaq se nekaj o verstvih zve že preko zgodovine, geografije, če želi kdo izvedeti več o posamezni veri ima pa na razpolago cerkve, džamije ( ) pa naj se tam sam pozanima o verstvih, ne pa tega siliti v šole.
Gospod Rode ali kdorkoli drug nima pravice govoriti v imenu drugih (dandanes se rado dogaja da se po TV pojavlja in komentira o neki stvari nekdo, ki s tem spljoh nima zveze -> primer je F. Rode ko govori o pravicah (naprimer) uslužbencev v trgovinah) in verouk kot vzvod neke verske ustanove za pridobivanje vernikov je po mojem nesprejemljiv.
Predmet "o verstvih" ki ga predava nek neodvisen strokovnjak (kjer so vse svetovne vere obravnavane enakovredno) me pa kot izbirni predmet ne bi motil, samo je pa vprašanje če je smiselno uvesti še en dodaten predmet.
Itaq se nekaj o verstvih zve že preko zgodovine, geografije, če želi kdo izvedeti več o posamezni veri ima pa na razpolago cerkve, džamije ( ) pa naj se tam sam pozanima o verstvih, ne pa tega siliti v šole.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Gaby ::
Menim, da je pouk o VERSTVIH SVETA lahko zelo zanimiv in koristen. Posiljevanje ljudi z kakrsnokoli vero pa nesramno. V solah bi moral obstajat nek predmet (lahko tudi izbiren) o verstvih. Verouku kot vsiljevanju vere pa nasprotujem.
OrkAA ::
V devetletnih šolah obstaja izbirni predmet verstva in etika, vendar se večinoma ne izvaja, ker ni interesentov
torej...
torej...
Thrivial ::
BigWhale: v semanticnem in etimoloskem pogledu se marsikatera stvar ne bi imela imeti takega pomena, pa ga vseeno ima. In danes verouk pomeni izkljucno rimo-katoliski verski nauk. Si se moral malo zatakniti ob to, anede?
lp
lp
:: Member of Eror Team ::
... and Eror Team is gone...
... and Eror Team is gone...
frudi ::
neverjetno se mi zdi, kako nemočni so nasprotniki uvajanja verouka v šolo v teh debatah. vse kar se sliši od njih so izjave v stilu 'ne smemo otrokom vsiljevati vere' ali pa 'ne more se ocenjevati tega, kako močno nekdo veruje' in podobne kozlarije, ki jih zagovorniki žal običajno zelo dobro zatrejo.
ne gre namreč za nikakršno vsiljevanje vere otrokom, ne iz strani šole. kot izbirni predmet bi bil verouk točno to - izbiren. obiskovali bi ga le tisti, ki bi si to želeli, ti pa bi ga tako ali tako obiskovali, pa če je v okviru šole ali ne. pri aktualnem predlogu pa se gre celo za to, da bi se tistim otrokom, ki že obiskujejo verouk, ta priznal kot izbirni predmet, torej tukaj ne gre za nikakršne pritiske in vsiljevanje vere tistim, ki si je ne želijo. seveda, zagotovo se dogaja, da kdo mora obiskovati verouk, ker ga k temu silijo starši, ampak to ni stvar te debate.
naslednja neumnost je, da se pri verouku ne da ocenjevati... kako da ne? a bo deset zapovedi znal bolje našteti nekdo, ki bolj veruje v boga, ali nekdo, ki jih je večkrat ponovil? kaka je razlika, če napišeš esej o jezusovem življenju in učenju, na podlagi tega, kar si prebral v novi zavezi, ali če napišeš esej o platonu in njegovi filozofiji, ki si se je naučil iz zgodovinskih in filozofskih učbenikov?
še en strel v prazno je sklicevanje na ostale vere in da naj bi vse imele enake pravice kot katoliška. jah, sej se pa predstavniki vseh večjih religij pri nas, strinjajo, da bi se tudi 'verouke' ostalih cerkva potemtakem moralo priznati kot izbirne predmete, ne le katoliškega in katoliška cerkev se s tem strinja.
kakšen argument proti nam torej sploh še ostane? pravzaprav ta bistveni, pri katerem se bi morala debata začeti in tudi končati - načelo, da sta cerkev in država ločeni, kar je navsezadnje tudi zapisano v naši ustavi. ampak tukaj imamo dve možnosti; ali se slepo sklicujemo na ustavo, brez da bi se potrudili pomisliti, zakaj smo vanjo sploh zapisali tak člen, ali pa nasprotni strani skušamo z argumenti pojasniti in dokazati, da se še spomnimo zakaj. na žalost do sedaj v javni debati, kolikor pač spremljam to problematiko, še nihče ni jasno razložil in pokazal, zakaj ločujemo cerkev od države, še manj pa, zakaj verouk nikakor ne sodi v šolo.
za konec le še moj pogled - po mojem nauk, ki uči, da je bog pred šest tisoč leti ustvaril zemljo v šestih dneh, nanjo postavil moškega in iz njegovega rebra ustvaril še žensko, ne sodi ne v šolo ne v kakršenkoli okvir aktivnosti znotraj nje. ne moremo otrok pri biologiji učiti o nastanku življenja pred štirimi miljardami let in o evoluciji, o dinozavrih, ki so vladali na zemlji pred sto miljoni let, o razvoju človeka iz skupnega prednika z današnjimi opicami, pri fiziki govoriti o nastanku vesolja pred trinajstimi miljardami let in zemlje pred petimi miljardami, nato pa znotraj iste šole tolerirati nauk, ki vse to imenuje za laži in uči neko svojo alternativno, z logiko skregano verzijo nastanka in razvoja sveta. ne smemo dovoliti, da bi glavna učna institucija v našem življenju učila med seboj dva tako skregana pogleda na svet.
ne gre namreč za nikakršno vsiljevanje vere otrokom, ne iz strani šole. kot izbirni predmet bi bil verouk točno to - izbiren. obiskovali bi ga le tisti, ki bi si to želeli, ti pa bi ga tako ali tako obiskovali, pa če je v okviru šole ali ne. pri aktualnem predlogu pa se gre celo za to, da bi se tistim otrokom, ki že obiskujejo verouk, ta priznal kot izbirni predmet, torej tukaj ne gre za nikakršne pritiske in vsiljevanje vere tistim, ki si je ne želijo. seveda, zagotovo se dogaja, da kdo mora obiskovati verouk, ker ga k temu silijo starši, ampak to ni stvar te debate.
naslednja neumnost je, da se pri verouku ne da ocenjevati... kako da ne? a bo deset zapovedi znal bolje našteti nekdo, ki bolj veruje v boga, ali nekdo, ki jih je večkrat ponovil? kaka je razlika, če napišeš esej o jezusovem življenju in učenju, na podlagi tega, kar si prebral v novi zavezi, ali če napišeš esej o platonu in njegovi filozofiji, ki si se je naučil iz zgodovinskih in filozofskih učbenikov?
še en strel v prazno je sklicevanje na ostale vere in da naj bi vse imele enake pravice kot katoliška. jah, sej se pa predstavniki vseh večjih religij pri nas, strinjajo, da bi se tudi 'verouke' ostalih cerkva potemtakem moralo priznati kot izbirne predmete, ne le katoliškega in katoliška cerkev se s tem strinja.
kakšen argument proti nam torej sploh še ostane? pravzaprav ta bistveni, pri katerem se bi morala debata začeti in tudi končati - načelo, da sta cerkev in država ločeni, kar je navsezadnje tudi zapisano v naši ustavi. ampak tukaj imamo dve možnosti; ali se slepo sklicujemo na ustavo, brez da bi se potrudili pomisliti, zakaj smo vanjo sploh zapisali tak člen, ali pa nasprotni strani skušamo z argumenti pojasniti in dokazati, da se še spomnimo zakaj. na žalost do sedaj v javni debati, kolikor pač spremljam to problematiko, še nihče ni jasno razložil in pokazal, zakaj ločujemo cerkev od države, še manj pa, zakaj verouk nikakor ne sodi v šolo.
za konec le še moj pogled - po mojem nauk, ki uči, da je bog pred šest tisoč leti ustvaril zemljo v šestih dneh, nanjo postavil moškega in iz njegovega rebra ustvaril še žensko, ne sodi ne v šolo ne v kakršenkoli okvir aktivnosti znotraj nje. ne moremo otrok pri biologiji učiti o nastanku življenja pred štirimi miljardami let in o evoluciji, o dinozavrih, ki so vladali na zemlji pred sto miljoni let, o razvoju človeka iz skupnega prednika z današnjimi opicami, pri fiziki govoriti o nastanku vesolja pred trinajstimi miljardami let in zemlje pred petimi miljardami, nato pa znotraj iste šole tolerirati nauk, ki vse to imenuje za laži in uči neko svojo alternativno, z logiko skregano verzijo nastanka in razvoja sveta. ne smemo dovoliti, da bi glavna učna institucija v našem življenju učila med seboj dva tako skregana pogleda na svet.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Ziga Dolhar ::
Mi lahko prosim nekdo semle nalima predmetnik, ki bi bil osnova pouka o verstvih?
Mislim ... če bi se že rad lotil vseh komentarjev, bi jih rad obdelal sistematično -- po točkah.
Oz. bi iskal točke, pa jih ne bi našel :-).
Nam dela malo fantazija, a?
Mislim ... če bi se že rad lotil vseh komentarjev, bi jih rad obdelal sistematično -- po točkah.
Oz. bi iskal točke, pa jih ne bi našel :-).
Nam dela malo fantazija, a?
https://dolhar.si/
BigWhale ::
Spoznavanje ver in verstev sveta ni ucenje otrok, da je bil svet ustvarjen 6000 let nazaj... :)
frudi ::
BigWhale, moje pisanje se nanaša na verouk, ne na predmet o verstvih sveta (ki se mi zdi povsem sprejemljiv in ne vem, zakaj bi sploh bil sporen). navsezadnje tema tega topica govori o verouku in tudi nedavni predlog cerkve je govoril o priznanju verouka kot izbirnega predmeta v šoli, zato je tale debata tudi prišla ponovno v javnost.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Thomas ::
Vse velike krščanske cerkve priznavajo evolucijo. Niso na "dobesednem razlaganju svetega pisma". Zato pri verouku ne učijo, da je Bog ustvaril Zemljo v 6 dneh, leta 4000 pred našim štetjem.
Boš pa to slišal od nekaterih Protestantskih sekt v Ameriki. Kako Islam? Kjerkoli vlada, je Evolucija prepovedana.
Boš pa to slišal od nekaterih Protestantskih sekt v Ameriki. Kako Islam? Kjerkoli vlada, je Evolucija prepovedana.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Binji ::
In sola seveda ni splosna izobrazba...
Je, ampak ne v stilu: tako je in nic drugace. Sej se ucijo kaj katere vere ucijo, da bi pa zdej dali krscanski predmet v sole, kjer bi jim govorili "kako je v resnici blo" pa ni prav.
Drzava (sola) in KATERAKOLI vera morajo biti LOCENE!
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
Ziga Dolhar ::
Hmmm.
Mi lahko kdo ponudi kakšen link, kjer se dejansko razglablja o uvedbi verouka v šole in ne pouka o verstvih?
Mi lahko kdo ponudi kakšen link, kjer se dejansko razglablja o uvedbi verouka v šole in ne pouka o verstvih?
https://dolhar.si/
Barakuda1 ::
Kako Islam? Kjerkoli vlada, je Evolucija prepovedana.
Bi proso za dokaz
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Barakuda1 ()
Thomas ::
Moje osebno mnenje je tako, da naj iz šol zmečejo tudi telovadbo, glasbo, likovni, literaturo ... vse kar ni znanost. Tako naj bodo petki brez pouka, takrat naj se (kdor hoče) gre pevske vaje, skoke v daljino, naj se poučuje o literaturi, umetnosti, religiji ... Če se te dejavnosti vršijo v šolskih poslopjih, je to povsem v redu - kaj bi tratili!
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Ziga Dolhar ::
Ostale bodo matematika, fizika, kemija, biologija, geografija brez družbe ... še kaj?
Jih že vidim, naše mladiče, kako bodo pri 10 letih prejeli rdeče rutke in peli "Mi smo mladi pio-robotki ...". Vsekakor jih bomo odlično socializirali .
Jih že vidim, naše mladiče, kako bodo pri 10 letih prejeli rdeče rutke in peli "Mi smo mladi pio-robotki ...". Vsekakor jih bomo odlično socializirali .
https://dolhar.si/
Barakuda1 ::
NNee, peli bodo
"mi smo majhni Tomaborgi"
Ne, ne pol pa mam že rajš verouk v šolah kot pa to.
Sicer pa je moje mnenje kratko in jedernato.
Cerkev (katerakoli) in država sta in morata biti ločeni.
Torej. Verouk v šolo ne sodi.
"mi smo majhni Tomaborgi"
Ne, ne pol pa mam že rajš verouk v šolah kot pa to.
Sicer pa je moje mnenje kratko in jedernato.
Cerkev (katerakoli) in država sta in morata biti ločeni.
Torej. Verouk v šolo ne sodi.
Thomas ::
Academic freedom [in Saudi Arabia] is restricted. The authorities prohibit the study of evolution, Freud, Marx, music, and Western philosophy.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Binji ::
Sej naj se ucijo od ver, umetnosti, itd..sam ne pa da jih spreobracajo v neke vernike.
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
frudi ::
Vse velike krščanske cerkve priznavajo evolucijo. Niso na "dobesednem razlaganju svetega pisma". Zato pri verouku ne učijo, da je Bog ustvaril Zemljo v 6 dneh, leta 4000 pred našim štetjem.
Boš pa to slišal od nekaterih Protestantskih sekt v Ameriki.
srečal sem že precej ljudi, ki jemljejo te zgodbice zelo dobesedno, od dvanajstletnih otrok pa do sicer razgledanih odraslih. tudi par američanov, pa ne protestantov. cerkev morebiti priznava evolucijo, ampak očitno ta okrožnica še ni prispela do vseh njenih 'uslužbencev' :).
Ziggga, dnevnik tvslo, 24ur, trenja, dnevno časopisje... vsi so pred časom poročali o predlogu cerkve, da bi se župnijski verouk priznalo kot izbirni predmet v šoli. če rabiš link se malo potrudi pa si ga sam najdi...
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Barakuda1 ::
Trditev
Zahteva po dokazu
Dokaz
(še zmer brez linka )
ampak naj mu bo, mu bomo vrjeli na besedo
Academic freedom [in Saudi Arabia] is restricted. The authorities prohibit the study of evolution, Freud, Marx, music, and Western philosophy.
.............
Komentar;
Ni komentarja.
Če nekdo misli da je Saudska Arabija edina stvar, ki reprezentativno predstavlja islam, res ni kaj komentirati.
Kako Islam? Kjerkoli vlada, je Evolucija prepovedana.
Zahteva po dokazu
Dokaz
(še zmer brez linka )
ampak naj mu bo, mu bomo vrjeli na besedo
Academic freedom [in Saudi Arabia] is restricted. The authorities prohibit the study of evolution, Freud, Marx, music, and Western philosophy.
.............
Komentar;
Ni komentarja.
Če nekdo misli da je Saudska Arabija edina stvar, ki reprezentativno predstavlja islam, res ni kaj komentirati.
Thomas ::
> srečal sem že precej ljudi, ki jemljejo te zgodbice zelo dobesedno, od dvanajstletnih otrok pa do sicer razgledanih odraslih.
Tudi jest. Evolucija ima (po neki Ameriški raziskavi) v glavnem dve vrsti nasprotnikov. Drugi najštevilčnejši so religiozno navdahnjeni nasprotniki. Najštevilčnejši so pa pristaši "zdrave pameti". Da "nekaj tako neverjetnega preprosto ni mogoče" ali pa "Narava ve kaj dela in izdeluje vrste po nekem smiselnem načrtu, ne pa trial and error!".
Tudi jest. Evolucija ima (po neki Ameriški raziskavi) v glavnem dve vrsti nasprotnikov. Drugi najštevilčnejši so religiozno navdahnjeni nasprotniki. Najštevilčnejši so pa pristaši "zdrave pameti". Da "nekaj tako neverjetnega preprosto ni mogoče" ali pa "Narava ve kaj dela in izdeluje vrste po nekem smiselnem načrtu, ne pa trial and error!".
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Barakuda1 ::
Thomas
Spet si s svojimi posplošitvami brcno v d**k, zdaj pa bi rad gnojnico na druge zlival .
Mal si še enkrat preber svoj umotvor in moj komentar.
Če pa za razumevanje le tega potrebuješ mrbit IA, pa še mal počak, saj si ga napovedal že čez kakšnih 5 let, a ne
Spet si s svojimi posplošitvami brcno v d**k, zdaj pa bi rad gnojnico na druge zlival .
Mal si še enkrat preber svoj umotvor in moj komentar.
Če pa za razumevanje le tega potrebuješ mrbit IA, pa še mal počak, saj si ga napovedal že čez kakšnih 5 let, a ne
mchaber ::
>Vsak ima pravico do svojega misljenja
jaz mislim, da je 1 + 1 tri, saj imam pravico tako mislit
jaz mislim, da je 1 + 1 tri, saj imam pravico tako mislit
.
mchaber ::
>Moje osebno mnenje je tako, da naj iz šol zmečejo tudi telovadbo, glasbo, likovni, literaturo ... vse kar ni znanost.
telovadbo - če to ukinejo, bi se zdravstvo poslabšalo
glasbo - uporaba čepkov je šo dovoljena
likovni - nekaj napackaš in potem improviziraš pri razlagi
literatura - tista umetnostnostna besedila so res zgodbe za lahko noč
telovadbo - če to ukinejo, bi se zdravstvo poslabšalo
glasbo - uporaba čepkov je šo dovoljena
likovni - nekaj napackaš in potem improviziraš pri razlagi
literatura - tista umetnostnostna besedila so res zgodbe za lahko noč
.
Thomas ::
Kaj je Barakuda? Se spet spakuješ? Sem nekaj trdil in dal linke. Niso mogoče verodostojni? Ti kaj drugega ni prav?
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
.:joco:. ::
jaz mislim, da je 1 + 1 tri, saj imam pravico tako mislit
Točno tako. Samo naj te tega ne učijo v šoli, that's the point.
"Is science true?"
You don't get it.
Science is the process of trying to find out what's true.
You don't get it.
Science is the process of trying to find out what's true.
goku :) ::
Kaj naj rečem...?
Zasledil sem, da se nekateri ne strinjate z ne znanstvenimi predmeti! Moje mnenje je da naj bodo ti predmeti v šoli vendar ne v takšni obliki. Menim, da nihče nebi smel biti ocenjen v osnovni šoli za svoje talente. Likovna in glasbena vzgoja bi morala poučevati samo zgodovino tih dveh področij, nikakor pa naj se ne ocenjuje petje!!!!
Špotrna vzgoja se nikakor nebi smela ocenjevati saj niso vsi športni tip in tako zaradi svoje postave ali drugih razlogov ne morajo izvesti za 5. Lahko bi se ocenjevala resnost in prizadevnost vendar bi bilo lahko to zelo pristransko in nepravično - torej se to ocenjuje z opravil ni opravil.
Sedaj pa nazaj k verouku. Jst osebno sem hodil k verouku in smo imeli prav tako ocene in ena od dveh ocen je bila koliko krat si bil pri maši - torej se ocenjuje vera. Drugi del pa je bila teorija, pri kateri pa je vse zviselo od župnika (jst sem v testih nabijal kako moramo hoditi k maši, doma moliti, biti pokoren staršen.... in vedno sem pisal 5. Če bi bil v šoli verouk, bi ga morali poučevati duhovniki, kjer pa bi se lahko ponovila moja zgodba. Ali je to res tisto kar želimo??
In še drug tehten razlog
Drugi razlog je izsiljevanje in podkupovanje. To razlagam takole: Če bi učenci, ki bi imeli za izbirni predmet verouk imeli vsi zelo krasne ocene bi posledično vsi izbirali verouk in tako imeli eno skrb manj. Cerkev bi pa rekla: " vi samo v cerkev hodite pa imate 5"
Tako pa sem navedel dva zelo tehtna razloga (frudi)
Zasledil sem, da se nekateri ne strinjate z ne znanstvenimi predmeti! Moje mnenje je da naj bodo ti predmeti v šoli vendar ne v takšni obliki. Menim, da nihče nebi smel biti ocenjen v osnovni šoli za svoje talente. Likovna in glasbena vzgoja bi morala poučevati samo zgodovino tih dveh področij, nikakor pa naj se ne ocenjuje petje!!!!
Špotrna vzgoja se nikakor nebi smela ocenjevati saj niso vsi športni tip in tako zaradi svoje postave ali drugih razlogov ne morajo izvesti za 5. Lahko bi se ocenjevala resnost in prizadevnost vendar bi bilo lahko to zelo pristransko in nepravično - torej se to ocenjuje z opravil ni opravil.
Sedaj pa nazaj k verouku. Jst osebno sem hodil k verouku in smo imeli prav tako ocene in ena od dveh ocen je bila koliko krat si bil pri maši - torej se ocenjuje vera. Drugi del pa je bila teorija, pri kateri pa je vse zviselo od župnika (jst sem v testih nabijal kako moramo hoditi k maši, doma moliti, biti pokoren staršen.... in vedno sem pisal 5. Če bi bil v šoli verouk, bi ga morali poučevati duhovniki, kjer pa bi se lahko ponovila moja zgodba. Ali je to res tisto kar želimo??
In še drug tehten razlog
Drugi razlog je izsiljevanje in podkupovanje. To razlagam takole: Če bi učenci, ki bi imeli za izbirni predmet verouk imeli vsi zelo krasne ocene bi posledično vsi izbirali verouk in tako imeli eno skrb manj. Cerkev bi pa rekla: " vi samo v cerkev hodite pa imate 5"
Tako pa sem navedel dva zelo tehtna razloga (frudi)
Navijanje je kamen modrosti
mchaber ::
> Likovna in glasbena vzgoja bi morala poučevati samo zgodovino tih dveh področij, nikakor pa naj se ne ocenjuje petje!!!!
Špotrna vzgoja se nikakor nebi smela ocenjevati saj niso vsi športni tip in tako zaradi svoje postave ali drugih razlogov ne morajo izvesti za 5.
A pri matki bi se učili kak so se včasih trudili, računanje&co pa ne, ker niso vsi matematični tip in zaradi svoje možganske razvitosti ali drugih razlogov ne morejo izvesti za 5.
Bolj bi koristilo, če bi bil večji del predmetov izbiri, lažje bi izrabil svoje talente, ker sedaj te ta sistem uvira pri tem.
Špotrna vzgoja se nikakor nebi smela ocenjevati saj niso vsi športni tip in tako zaradi svoje postave ali drugih razlogov ne morajo izvesti za 5.
A pri matki bi se učili kak so se včasih trudili, računanje&co pa ne, ker niso vsi matematični tip in zaradi svoje možganske razvitosti ali drugih razlogov ne morejo izvesti za 5.
Bolj bi koristilo, če bi bil večji del predmetov izbiri, lažje bi izrabil svoje talente, ker sedaj te ta sistem uvira pri tem.
.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Verouk v šole (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Problemi človeštva | 27635 (23637) | Pithlit |
» | Cerkev proti DZ (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 38418 (34048) | nuclear |
» | Verouk kot oblika pranja možganov (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Problemi človeštva | 18815 (14198) | Barakuda1 |
» | Zakaj se cerkev ni združjiva z državo? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 6871 (5612) | Asgard |
» | Sklepno soočenje predsedniških kandidatov (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 5367 (4321) | Thomas |