Novice » Znanost in tehnologija » Za potniška letala so najnevarnejše sestrelitve
Poldi112 ::
Bo treba kakšno zgodovinsko knjigo prijeti v roke ali pa se pogovoriti z zahodnimi sosedi rusov zakaj jih nihče ne mara.
Samo da ne boš ugotovil, da so razlogi precej podobni kot razlogi, zakaj američanov nihče južno od njih ne mara.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Poldi112 ()
IL_DIAVOLO ::
Za potniska letala so najbolj nevarne vzhodne drzave s vprašljivimi standardi, tako z letališči, kot s piloti.
Ta zid naj bi zgradili pred 2 letoma, baje zaradi tajfunov in ils-ja, ki je bil montiran na ta zid. Samo vprašanje kdo je to odobril in se boljse vprasanje ce je pilot vedel za to.
Ta zid naj bi zgradili pred 2 letoma, baje zaradi tajfunov in ils-ja, ki je bil montiran na ta zid. Samo vprašanje kdo je to odobril in se boljse vprasanje ce je pilot vedel za to.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
karafeka ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Samo vprašanje kdo je to odobril in se boljse vprasanje ce je pilot vedel za to.
A jim ne kontrolni stolp odobri, na kateri stezi bo kdo pristal, pa čeprav gre za zasilni pristanek?
Jazon ::
Jeju let 7C 2216 na korejsko letališče Muan je glede na preliminarna poročila naletelo na ptico ob priletu z južne strani. Let je razglasil Mayday, zaokrožil nad letališčem z zahodne strani in zaprosil za pristanek s severne strani na pisti 19.
Pista 19 je dolga 2800m, ampak zaradi gradnje skrajšana na 2500m in sicer na severni strani.
Letalo je glede na podatke pristalo na drugi polovici razpoložljive piste, kar pomeni da je ostalo cca 1250m piste, in še cca 120m zaustavitvene asfaltirane površine.
Od skrajnega roba piste do zidu na katerega je postavljeno polje anten je cca 130m travnika. Do ograjnega zidu na meji letališča je še cca 60m.
Letalo je na trebuhu drselo cca 1500m in se zaletelo v zid anten lokalizatorja.
Maja letos je korejski nadzorni organ komentiral, da je sta zidov na obeh straneh piste neustrezena in preblizu konca piste.
https://asn.flightsafety.org/wikibase/4...
https://www.reuters.com/graphics/SOUTHK...
https://www.msn.com/en-xl/public-safety...
Glede na znane podatke in komentarje YT pilotov je od razglasitve maydaya do pristanka minilo vsega 3 minute, medtem ko kontrolni seznam vzame najmanj 7 minut. Med drugim so komentirali tudi (ne)verjetnost, da bi ptica v motorju povzročila odpoved vseh redundanc, ki jih ima hidravlika na 738-ki.
Pista 19 je dolga 2800m, ampak zaradi gradnje skrajšana na 2500m in sicer na severni strani.
Letalo je glede na podatke pristalo na drugi polovici razpoložljive piste, kar pomeni da je ostalo cca 1250m piste, in še cca 120m zaustavitvene asfaltirane površine.
Od skrajnega roba piste do zidu na katerega je postavljeno polje anten je cca 130m travnika. Do ograjnega zidu na meji letališča je še cca 60m.
Letalo je na trebuhu drselo cca 1500m in se zaletelo v zid anten lokalizatorja.
Maja letos je korejski nadzorni organ komentiral, da je sta zidov na obeh straneh piste neustrezena in preblizu konca piste.
https://asn.flightsafety.org/wikibase/4...
https://www.reuters.com/graphics/SOUTHK...
https://www.msn.com/en-xl/public-safety...
Glede na znane podatke in komentarje YT pilotov je od razglasitve maydaya do pristanka minilo vsega 3 minute, medtem ko kontrolni seznam vzame najmanj 7 minut. Med drugim so komentirali tudi (ne)verjetnost, da bi ptica v motorju povzročila odpoved vseh redundanc, ki jih ima hidravlika na 738-ki.
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Samo vprašanje kdo je to odobril in se boljse vprasanje ce je pilot vedel za to.
A jim ne kontrolni stolp odobri, na kateri stezi bo kdo pristal, pa čeprav gre za zasilni pristanek?
Sprasujem kdo je odobril gradnjo zidu v blizini piste.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
D3m ::
ZDA je naš zaveznik, Rusija pač niIzvirni greh. Zaveznika imaš v sosedih, ne v sosednji galaksiji, kjer nekdo serje po tebi in dela zdrahe okoli tebe.
Predvsem se ne fajtaš z nekom, ki te zalaga z energijo in surovinami (ruski plin in nafta), razen če si idijot (oziroma populističen politik, ki nabira glasove pri populističnih volilcih brez pojma).
Bo treba kakšno zgodovinsko knjigo prijeti v roke ali pa se pogovoriti z zahodnimi sosedi rusov zakaj jih nihče ne mara.
Smo prebrali in ugotovili, da tudi zahodni sosedi od rusov niso nedolžna bitja.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Pac-Man ::
OutOfTheBox je izjavil:
Ne, samo raketa ni direktno zadela letala ampak je eksplodirala prej, šrapneli pa so zadeli letalo. Če bi bil impact direkten, bi letalo pikiralo proti tlom, tako kot je tisti nad Ukrajino 10 let nazaj.
MH17 je pikiral, ker je raketa s precej večjo bojno glavo eksplodirala pred letalom in prerešetala kabino ter ubila oba pilota
https://www.bbc.com/news/world-europe-2...
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.
Pac-Man ::
Tip referencira Dutch Safety Board, ki je v okviru ICAO izvedla preiskavo. Če nočeš novinarskih povzetkov:
https://onderzoeksraad.nl/en/onderzoek/...
https://onderzoeksraad.nl/en/onderzoek/...
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.
IL_DIAVOLO ::
Izredno dobra razlaga strokovnjaka, komentarji spodaj tudi izredno pametni.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Ahim ::
@c3po
pojasnijo zakaj zid. V "bližini" je naselje. https://www.rtvslo.si/svet/azija-z-ocea...
V samem članku nič ne piše o tem, na gmaps vidim nekaj hiš, pa ne neposredno blizu, vsaj km stran. Če bi pilot to vedel ali ga kdo v stolpu opozoril, bi morda bilo pametneje pristajat na vodi, ali v obratno smer (če tam morda ni zidu).
Kolikor sem razumel je dejansko pilot poskusal pristati v nasprotni smeri (od obicajne); v obicajni smeri pristajanja zid ni problematicen, ker ga letalo preleti?
IL_DIAVOLO ::
Vedno je problem v katerikoli smeri, ce preletis polovico piste, preden se sploh dotaknes s kolesi tal. Ni bil samo ta zid v napoto, malo naprej je bil se mejni zid, ki bi ga glede na videno brzino hitro dosegel in bi bile posledice nic manj katastrofalne.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
c3p0 ::
Lahko je sicer nam pisat iz naslanjača, but... Zna bit neizkušenost, moral bi naciljat začetek piste, tudi brez podvozja je letalo nekaj m nižje in morda tega ni dobro upošteval. Morda tudi ni dovolj dobro upočasnil letala že v zraku.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c3p0 ()
karafeka ::
Prej neizkušenost kontrolnega stolpa. Še gasilcev niso poslali na stezo pred pristankom. Verjetno pa kombinacija obojega.
Sem pa prepričan, da piloti trenirajo takšna pristajanja brez podvozja.
Sem pa prepričan, da piloti trenirajo takšna pristajanja brez podvozja.
RookY ::
Prej neizkušenost kontrolnega stolpa. Še gasilcev niso poslali na stezo pred pristankom. Verjetno pa kombinacija obojega.
Sem pa prepričan, da piloti trenirajo takšna pristajanja brez podvozja.
Piloti ne trenirajo pristankov brez podvozja, ker je to skoraj nemogoča situacija.
Tale zadnji primer je velika verjetnost, da je ostal brez obeh motorjev(ptice v oba motorja ali napaka in ugašanje napačnega motorja), zato sta verjetno pilota tako hitela s pristajanjem mimo vseh checklistov, ki je od razglasitve mayday do pristanka trajala 3min? Zato tudi gasilcev ni bilo še tam. Če bi imel več časa za pristanek, bi lahko zagnal APU in spustil podvozje, potem ostane pa še ročno spuščanje. Ampak vse to traja več kot 5min, ki jih zgleda ni imel.
Juhu juhu spet bom bruhu
mailer ::
Že, že ampak spust koles traja cca 25 sekund, da bi pa trk ptice to onemogočil...
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Za potniška letala so najnevarnejše sestrelitve (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 6663 (1820) | mailer |
» | Lahko letalo izgine brez vsakršne sledi? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Loža | 84802 (2587) | skumpl |
» | Zaradi nove napake se vzlet Boeinga 737 Max spet odmika (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 21321 (16022) | jernejl |
» | Zakaj tako velik procent smrtnih nesreč ob padcu aviona (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 25735 (21034) | antonija |