» »

Toplotna črpalka

Toplotna črpalka

««
26 / 27
»»

joez7 ::

Jaz sem te spike, zasledil na pametni vtičnici in zgodovini v HA. Na moj elektro pa niti ne.
Spiki se pojavljajo nekje v 1h intervalih in trajajo nekje 1-2minute (manj kot defrost).
Defrost pa ma dipe v času defrosta.
Se pa marsikdaj skrijejo, še posebej ko TČ dvigne moč in potem po 5min izklopi.
Mi je dobra novica, da gre York dovolj nizko z močjo, Midea pod 2.5kW gretja (toplota in 550W el.) sploh ne gre, raje izklopi.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

floyd1 ::

Sem si prej vzel kitaro, nastavil daljši čas do spanja kontrolerja in kampiral pred njim. Moja misli, da sem nor, tudi sam nisem ravno prepričan v nasprotno :|.
V zadnji uri zagotovo nobene spremembe frekvence :(. Bolj dolgocajtnega filma še nisem gledal ?. 19 Hz ves čas - zabetonirano.

Zdaj pa...
- ali je zunanjih 10 stopinj še pretoplo in se to sproži le pri hladnejšem vremenu, za katerega pravijo, da je bolj kritično glede mazanje kompresorja (sem nekje enkrat prebral)
- ali se ta parameter tu ne osvežuje dovolj pogosto, da bi to sploh pokazalo na ekranu kontrolerja
- moj York tega nima ali pa se da kje nastavit

floyd1 ::

Še to, naša pri tej frekvenci kaže 6.1 kW (grelna moč)

Dimnik ::

Spreminja se, pod 19hz še ni šlo, vmes na 20, 32, 39
Pri 20hz je bila 6.4kw
Je pa pri meni problem, da ogreje zalogovnik in potem stoji, potem čaka 6stopinj razlike in spet greje. Zdaj ko je toplo zunaj.

Verjetno bom šel pod 35 ali 35stopin na toplotni in vremenska krivulja, ter odprl seltrona sobni termostat, trenutno imam termostat na 23,5 in toplotno po vremenski, ampak pri teh zunanjih mi pošilja 36

joez7 ::

floyd1 je izjavil:

Še to, naša pri tej frekvenci kaže 6.1 kW (grelna moč)

Se pravi, pri 20hZ maš grelno moč 6kW in koliko maš el. moč (predvidevam, da nekje 1.00W)?
in COP 6.

Dimnik je izjavil:

Spreminja se, pod 19hz še ni šlo, vmes na 20, 32, 39
Pri 20hz je bila 6.4kw
Je pa pri meni problem, da ogreje zalogovnik in potem stoji, potem čaka 6stopinj razlike in spet greje. Zdaj ko je toplo zunaj.

Verjetno bom šel pod 35 ali 35stopin na toplotni in vremenska krivulja, ter odprl seltrona sobni termostat, trenutno imam termostat na 23,5 in toplotno po vremenski, ampak pri teh zunanjih mi pošilja 36

Jaz mam krivuljo zunaj 17 DV 30. zunaj -4 DV 45. Histereza 5.
Pa so radiatorji z termostatskimi glavami.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: joez7 ()

floyd1 ::

Se pravi, pri 20hZ maš grelno moč 6kW in koliko maš el. moč (predvidevam, da nekje 1.00W)?
in COP 6.

Žal nisem gledal trenutne porabe štroma. Se niti ne spomnim ali sploh izpisuje trenutno porabo?

floyd1 ::

Ve mogoče kdo, kaj pomenita ta parametra:
- DC Generatrix voltage .... 530 V
- DC Generatrix current .... 6 A

Pred tem sta izpisani še 2 vrednosti za napetost in tok, ODU verjetno pomeni "Outdoor Unit"
- ODU current ... 1 A
- ODU voltage ... 234 V

Vse to je izpisano med delovanjem, kompresor na 19 Hz.

Dule007 ::

Jaz bi predvideval, da je DC Generatrix current tok, ki ga vleče kompresor. Za tok, ki ga vleče celotna toplotna črpalka, pa verjetno ni nikjer mogoče posebej razbrati iz "operational parameters". Pri pregledu parametrov največkrat vidim DC Generatrix current 6A ali 7A. Verjetno bo treba za bolj real-time podatke kupiti en power meter.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Dule007 ()

Peter18 ::

če iščete navodila za vašo "midea-klon" toplotno črpalko v angleščini, v google napišite
"Tsolar" (ime firme) filetype:pdf -> "Tsolar" York filetype:pdf ali... "Tsolar" Kaisai filetype:pdf ... in nekje na prvi strani zadetkov bo običajno pdf.

Za navodila za notranjo enoto iščite
"T1SETH1" York filetype:pdf ali "T1SETH1" Ferolli filetype:pdf ...

V glavnem, iščeš nekaj specifičnega, kar veš da je v navodilih (Tsolar -> toplotni senzor za sončne kolektorje, ki se lahko tudi prikjuči na TČ) in ime firme.

To je servisni manual za York YKF serijo v angleščini.
To je manual za notranjo enoto York YKF v angleščini.

Zraven TČ obučajno dobiš samo en temperaturni senzor. Če rabi kdo še kakšnega (recimo za zalogovnik, ali pa če bi rad imel senzor DHW na dnu in vrhu), preverjeno v Slovenijo pošiljajo od tu: https://actii.pl/en/heat-pump-temperatu...
(Na spletni strani proizvajalca senzorjev boste verjetno opazili, da ima zelo veliko proizvajalcev iste senzorje: Kaisai (KHC KHA KMK series), MIDEA, Rotenso (Aquami series), GALMET PRIMA, YORK (YKF series), Hyundai, Netsu, Aiva, Nordis. Dela tudi na Remeha)

Običajne specifikacije različnih senzorjev:
T4, T3, T2, T2B, Th - B Value R25/50 = 4100K, R25°C=10kOhm
Tp: B25/50=3950K, R90°C=5kOhm
T1, Tw-out, TW-in, T5, Tw2 = B0/100=3970K, R50°C=17,6kOhm

Kaj naj bi kateri od senzorjev bil:
Tp - compressor exhaust temperature sensor
T3 - The condenser outlet refrigerant temperature sensor(T3)
T4 - The ambient temperature sensor(T4)
Ta - Room temp sensor v notranji enoti

CN6
T2 (Port for refrigerant liquid side temperature (heating mode))
T2B (Port for temperature sensors of refrigerant gas side temperature (cooling mode))
TW-in (Port for temperature sensors of inlet water temperature of plate heat exchanger)
Tw-out (Port for temperature sensors of outlet water temperature of plate heat exchanger)
T1 (Port for temperature sensors of final outlet water temperature)


Port for temperature sensor of balance tank:
CN24
Tbt1 (Buffer tank up temp. sensor(Tbt1))

CN16
Tbt2 (Buffer tank down temp. sensor(Tbt2))


CN13
T5 (Water tank temp. sensor)

CN15
Tw2 (Port for outlet water for zone 2 temp. sensor)

CN18
Tsolar (Port for solar panel temp sensor)

CN38
T52 (Port for temperature sensor of balance tank 2)

Zdaj se pa malo ponavljam, ampak verjetno komu prav pridejo slikice:
Za dostop do nastavitev črpalke se lahko preko HomeAssistant uporabi brezplačen Midea AC Lan dodatek, kot je že joez7 tukaj omenil. Na ta način dobite te možnosti nastavitve:
 Midea AC Lan

Midea AC Lan



Lahko pa se uporabi ESPHome modbus controller.
Tukaj lahko kupite že narejeno različico, če ne bi radi spajkali.
Preko modbusa lahko nastavite in berete čisto vse kar lahko na notranji enoti, pa še kakšno stvar (pre)več:
 EspHome modbus kontroler

EspHome modbus kontroler

Peter18 ::

Popravek slike glede midea modbus kontrolerja. Na prejšnji sem pozabil pokazati vse senzorje. Ne morem več urejat.

 EspHome modbus controller full

EspHome modbus controller full

joez7 ::

Hvala Peter18 za izčrpno razlago.
Nekaterim bo to prišlo prav:).
Glede senzorjev, v domači prodajalni so po 10€ (10KE - 1.5m), sam pol je potrebno najti ustrezen konektor in podaljšat kable.
Ali kdo idejo, kako spravit Olimpia Splendid Nexya S4 E na HomeAssista.
Na telefon sem brez problema povezal - OS Comfort.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

Peter18 ::

Kje dobiš termistor z lastnostmi B0/100=3970K, R50°C=17,6kOhm
pri nas, oz. ceneje? Bi jih bil vesel.

joez7 ::

Peter18 je izjavil:

Kje dobiš termistor z lastnostmi B0/100=3970K, R50°C=17,6kOhm
pri nas, oz. ceneje? Bi jih bil vesel.

Jaz sem gledal termistorje R20°C=10kOhm.
Ali potem tale velja https://ampul.eu/si/termostati/4588-tem...
Za tele tvoje pa pogledam. Sem mislil, da lahko na TČ dam kar tega 10kOhm.
Mi je pa uspelo spravit Splendida na HA.
Lepo sem probal z Midea AC Lan. Finta je samo izbrat pravi server (Smart Home).
Pa ti izlušči key in token.
So pa nastavitve sam osnovne, temp in mode in hitrost ventov. Tajmerjev in ostalih bombončkov pa ni.
Ampak deluje.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: joez7 ()

joez7 ::

NA hitro R50°C=17,6kOhm - rabim potem 50kOhm pri 25°C?
Za Mideo je koda B25/50 4100K R25=10kOhm. Iz tega sem sklepal, da je 10K ustrezen.
Nisem pa bil pozoren na 4100K.
Sem pa sedaj malce v dvomih, Je to PT ali NTC? Pozitivni ali negativni?
Trenutno ni volje (potrebe), da odpiram TČ in naredim meritve.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: joez7 ()

Peter18 ::

Pri 25°C rabi 49,165kOhm.

 T5

T5


 T4

T4


 Tp

Tp

Peter18 ::

Zgleda bi moral biti iz tvojega linka:
Temperaturna sonda NTC, termistor 3950, 1%, 2m z 50kOhm upornostjo pravi, oz. zelo zelo podoben. =)
Hvala.

Dule007 ::

Še en manual, ki je bolj podroben glede nastavitev, sem našel za Yorka, je v poljščini: https://cncpompyciepla.pl/wp-content/up...

Omenjena je tudi nastavitev POWER INPUT LIMITATION v servisnem menuju na žičnem kontrolerju (str. 50). 3-fazno 12kW je mogoče omejiti na 5A, predvidevam da po posamezni fazi.

joez7 ::

Peter18 je izjavil:

Zgleda bi moral biti iz tvojega linka:
Temperaturna sonda NTC, termistor 3950, 1%, 2m z 50kOhm upornostjo pravi, oz. zelo zelo podoben. =)
Hvala.

Hvala za tabele. Tole pomaga - so zgleda NTC - negativni koeficent, če malo falijo ni neke frke.
Pt, pa majo pozitivni koeficent (nekatere STČ 1kE, Firšt ME-TR 2kE), in jih ni dobro zamenjat z NTC. Sta pa lahko oba iste vrednosti.
Hvala, da si pomagal razjasnit dilemo (mi nebo treba odpirat TČ;)).
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

floyd1 ::

Peter18 je izjavil:

Kje dobiš termistor z lastnostmi B0/100=3970K, R50°C=17,6kOhm
pri nas, oz. ceneje? Bi jih bil vesel.

Nam so kakih "100 vaških let" nazaj ene take izvenserijske termistorje naredili v termo-mr v MB.

Šlo je za razvijalno enoto za filme za offset tisk, kjer morajo biti razvijalec, fiksir in voda za izpiranje na točno določeni temperaturi. Prinesli smo starega, nedelujočega (bil je tudi brez oznak 8-O), naredili so nam nove. Takrat smo plačali drobiž, smo jih vzeli še nekaj na zalogo.

joez7 ::

Dule007 je izjavil:

Še en manual, ki je bolj podroben glede nastavitev, sem našel za Yorka, je v poljščini: https://cncpompyciepla.pl/wp-content/up...

Omenjena je tudi nastavitev POWER INPUT LIMITATION v servisnem menuju na žičnem kontrolerju (str. 50). 3-fazno 12kW je mogoče omejiti na 5A, predvidevam da po posamezni fazi.

Ja sam je še vedno malce preveč.
8- 1f (5-9) = 2kW
8- 1f (12-16) = 3.2kW
8- 3f (12-16) = 3.45kW
Hvala za link.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

joez7 ::

Dule007 je izjavil:

Še en manual, ki je bolj podroben glede nastavitev, sem našel za Yorka, je v poljščini: https://cncpompyciepla.pl/wp-content/up...

Omenjena je tudi nastavitev POWER INPUT LIMITATION v servisnem menuju na žičnem kontrolerju (str. 50). 3-fazno 12kW je mogoče omejiti na 5A, predvidevam da po posamezni fazi.

Hvala za tale navodila.
Tu je tudi razrešena dilema nastavjanja izhodne moči.
Stran 56 in 59 za 1f model
Stran 58 in 59 za 3f model
Nastavlja se na S1 Refrigerant PCB (na sprednji strani - pri ventu)
NE zamenjaz z S1 na Hydralic PCB (na desnem boku).
Na svojo odgovornost>:D. Če ni nuje pust pr mir.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

Dule007 ::

Tole z Refrigerant system DIP switch nastavitvami na S1 si jaz ne upam tikat >:D Če je pa kdo poskusil, naj pa prosim javi. Sem pa skeptičen, da bi ratalo. Morda če bi imel 12kW enofazno. Tam so omenjene kombinacije za manjše moči.

joez7 ::

Dule007 je izjavil:

Tole z Refrigerant system DIP switch nastavitvami na S1 si jaz ne upam tikat >:D Če je pa kdo poskusil, naj pa prosim javi. Sem pa skeptičen, da bi ratalo. Morda če bi imel 12kW enofazno. Tam so omenjene kombinacije za manjše moči.

Točno Tak.
Na strani 58 paš tut tabelo za 12, 14, 16kW 3f. Če maš 3f 12, verjetno ne gre nižje. Čeprav naj bi šla v 9KW - tako majo modeli 416 v 312, sam tole nimam preverjeno. Probaj z dopisom na supoort York.
Tudi jaz prvo sezono nisem upal. Počakal na Maj, pol pa. Je zaželjeno, da ne ostaneš pred vrati, ko je mrzlo;(.
Sem pa na Midea (klonu) S6 , svojo modal iz 6 v 4kW model. Nekoliko manjši tokovi in daljši čas obratovanja. Zgleda, da gre samo navzdol, sem svojo probal v 8 - pa javi error.
Sama omejitev toka v nastavitvah, pa za manjše modele nima učinka.
Sedaj jo nekoliko brzdam z Super Silent modom (v nastavitvah) in se pozna tudi do 50% na el. moči - je manj zagonov. Ko pa ne bo folgala - pa gre v Silent OFF (je kar uporabno v pravilnikih z HA).
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: joez7 ()

Peter18 ::

York YKF service guide - PL-EN Combined.pdf

Zanimiv se mi zdi Port P_X, ki ga lahko nastaviš na "alarm". V smislu, če je karkoli narobe, dobiš sklenjen kontakt, sporočilo... na karkoli že zvežeš.
 P_X port

P_X port



 Nastavitve

Nastavitve



Verjetno je NO. Bolj fino bi bilo, če je NC. Moram preverit.

scythe ::

joez7 je izjavil:

Hvala Peter18 za izčrpno razlago.
Nekaterim bo to prišlo prav:).
Glede senzorjev, v domači prodajalni so po 10€ (10KE - 1.5m), sam pol je potrebno najti ustrezen konektor in podaljšat kable.
Ali kdo idejo, kako spravit Olimpia Splendid Nexya S4 E na HomeAssista.
Na telefon sem brez problema povezal - OS Comfort.



Ustrezne konektorje lahko najdeš na Farnellu ali Wurth electronic, ¨tabletke¨ za izdelavo tipal lahko dobiš tudi pri Farnellu.
X870 | 9800X3D | 2x32Gb | 6000Mhz/CL30 | RTX3090FTW3 | HP X27i | Phanteks NV7|

joez7 ::

Hvala, trenutno ne rabim.
Sem pa vrgel kamen, da malo razburkam ribnik.
Včasih je kar dobro, da se mal ideje in izkušnje krešejo.
Pol maš pripravljeno, ko dejansko rabiš.
Še nekaj obveznega.
TČ (monoblok) mora biti pod napetostjo stalno - ali vsak ko temperature padejo pod 5°C. Ima grelne kable, ki zaščitijo ključne komponente. Po=12W, ko pa se vklopijo grelni kabli je 35W ali celo 70W.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

feryz ::

Zakaj pa ko temperature padejo pod 5 stopinj?
Kaj pa se zgodi takrat?

alekskac ::

Grelni kabel se samodejno vklopi, termostat ima. Zalepljen je na kabel. Imam takega za zaščito ene cevi za vodo,moj vklopi pri padcu temperature pod +3C. Ker je male moči imajo izgleda raje takega da vklopi že prej, ker cvikajo da pri kasnejšem vklopu predolgo traja da spravi pladenj nad ledišče. LAhko pa se kupi kabel brez termostata in to vklapljaš z neko svojo rešitvijo, a kabel s termostaton je najenostavnejša rešitev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: alekskac ()

starfotr ::

Pri teh grelnih kablih je skoraj da najbolje imeti nižjo moč in 24/7 delovanje v sezoni. Isto pri gretju goriva v agregatih.

joez7 ::

starfotr je izjavil:

Pri teh grelnih kablih je skoraj da najbolje imeti nižjo moč in 24/7 delovanje v sezoni. Isto pri gretju goriva v agregatih.

Daj nehi NO.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

feryz ::

Če slučajno kdo rabi, za Yorka se dobi subvencija.
Seveda rabite malo kreativnega računovodstva, ampak ok, poanta je da je na spisku. 20 ali 40 posto popusta ni tako švoh.
Tako se je sam stroj zelo približal s ceno akciji pred leti.
Z malo kreativnosti, seveda.

floyd1 ::

Lahko poveš o tem kaj več, lahko na ZS.
Kolega bo verjetno nekje v 2 tednih naročal, pa en sodelavec se tudi še odloča, ampak verjetno šele spomladi...

Naša "pompa8-)" je medtem očitno "našla pravi ritem" s temi nastavitvami pri trenutnem vremenu. Danes je delovala kar 462 minut skupaj v zadnji rundi (kompresor). Ampak kadarkoli pogledam, izpisuje za kompresor 19 Hz, edino pri gretju sanitarne vode nekje med 30-40 Hz. Temp v hiši je med 20,5 in 21,5°, da je šefica zadovoljna 8-), SV grejemo na ca 50° oz kako stopinjo ali dve manj. Ta 12kW TČ je za našo hišo zagotovo premočna, ampak to sem vedel že ob nakupu.
Jutri bo točno 1 mesec delovanja, podatki iz kontrolerja pravijo, da je kompresor v tem mesecu od 1. zagona deloval skupaj 252 ur in pri tem je TČ porabila skupaj 362kW. Večina teh dni je bila seveda zelo toplih, pravi preizkusi še prihajajo.

feryz ::

Kaj naj povem, tako je.
Pumpa je okrog jurja in pol, plus mali ddv minus 20% subvencije. Okrog jurja tristo. Za prijatelje prijateljska cena, kot pravijo trgovci.
Če je zraven še drugi material, kar ponavadi je, je tudi na tega popust. In mali davek.

Za vse ostale, ampak teh je manj kot prstov na eni roki, pa se cena toplotne zelo spusti.

mr_chai ::

A je kdo od vas toplovodarjev, že sprobal tole čudo, ki ga je prodajal Hofer ?

https://www.hofer.si/sl/p.toplotna-crpa...

MadMax ::

To je za bazene poleti, ne za bajte pozimi.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Dimnik ::

Da slišim mnenja, mam lenthermov 160l bojler z kačo, bi bilo boljše, če ga dam med yorka in radiatorje?

Pri teh temperaturah, mi po cca 40min ugasne in čaka razliko 5stopinj

feryz ::

In kaj je s tem narobe?
Pač čaka 5 stopinj razlike. Zakaj bi pa delala non stop?

joez7 ::

Dimnik je izjavil:

Da slišim mnenja, mam lenthermov 160l bojler z kačo, bi bilo boljše, če ga dam med yorka in radiatorje?

Pri teh temperaturah, mi po cca 40min ugasne in čaka razliko 5stopinj

NE, če misliš gret z kačo. Raje si namisli bafer 20~40l*kW, pa ti bo vse manj ciklalo.
Sam mam 150l za 4kW, pa je na uč premali (verjetno bo naslednji ~300l).
Počakaj, da bo pod nulo, če ti bo še vedno ciklala, pomeni, da maš TČ premočno.
Bafer samo omili - ne odpravi tega ciklanja - podaljša intervale ON - OFF.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

feryz ::

Meni cikla že 6 let. In to zelo. Pa ji nič ne manjka. Zalogovnik imam 800 litrov.

Vi in vaše ciklanje. Hvala k... da ne žre štroma ves čas.

fikus_ ::

Dimnik je izjavil:

Da slišim mnenja, mam lenthermov 160l bojler z kačo, bi bilo boljše, če ga dam med yorka in radiatorje?

Pri teh temperaturah, mi po cca 40min ugasne in čaka razliko 5stopinj


Če misliš priklapljat, ne uporabiti kače, premajhna površina izmenjevanja toplote.
160 litrov ni dosti proti celotnemu ogrevalnemu sistemu (nisi napisal ali so radiatorji, talno), tako da ne boš dosti kaj pridobil oz. dosti zmanjšal vklope/izklope.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

floyd1 ::

Dimnik je izjavil:

Da slišim mnenja, mam lenthermov 160l bojler z kačo, bi bilo boljše, če ga dam med yorka in radiatorje?

Pri teh temperaturah, mi po cca 40min ugasne in čaka razliko 5stopinj

Jaz imam pri tem vremenu zdaj, ko ne gre v defrost, izredno dolge čase delovanja, če pogledam je navadno čez 200 minut. Ko dela defroste, se ta (minutni) števec delovanja kompresorja zresetira, da ne bo kdo po teh precej krajših časih sklepal o "taktiranju" TČ.

floyd1 ::

feryz je izjavil:

Meni cikla že 6 let. In to zelo. Pa ji nič ne manjka. Zalogovnik imam 800 litrov.

Vi in vaše ciklanje. Hvala k... da ne žre štroma ves čas.


Saj si videl, kaj so mojstri o tem razlagali na PSS forumu. Da je zelo slabo za kompresor toliko vklopov. Če se prav spomnim, je bilo največ "strahu" pred veliko vklopi v zelo hladnem vremenu.

Je pa res zanimivo, kako kratke imaš ti te OFF-e. Hiša je dobro izolirana? Povezano z defrosti mogoče?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: floyd1 ()

Dimnik ::

feryz je izjavil:

In kaj je s tem narobe?
Pač čaka 5 stopinj razlike. Zakaj bi pa delala non stop?


Če nebi bral forumov, me nebi nič motilo:D
Kot je floyd omenil, svega i svašta o vklapljanju izklapljanju....

Ja imam števec porabe in se igram z nastavitvami in opcijo direkt v radiatorje ali prek 500l zalogovnika, kjer lahko pustim prek toplotne po vremenu ali prek seltrona wdc reguliram željeno teperaturo. Možnost je dodati še 2x500l.

feryz ::

Saj niso kratki.
Talnega plus 800 litrov zalogovnik je kar nekaj in kar dolgo fila TČ, ko enkrat pade temperatura.

Mojstri so mojstri. Oni imajo fetiš na 24 urno vrtenje, jaz ga pač nimam.
Jaz imam fetiš, da tč dela najbolj optimalno pod obrati, inverterske nekje okrog 60 procentov nazivne moči. Vsaj vsi proizvajalci pravijo tako.
Spodaj izkoristek pade.

V bistvu še tole manjka na slikci, delovanje talnega. Ker to najbolj vpliva na delovanje TČ.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

Dimnik ::

joez7 je izjavil:

Dimnik je izjavil:

Da slišim mnenja, mam lenthermov 160l bojler z kačo, bi bilo boljše, če ga dam med yorka in radiatorje?

Pri teh temperaturah, mi po cca 40min ugasne in čaka razliko 5stopinj

NE, če misliš gret z kačo. Raje si namisli bafer 20~40l*kW, pa ti bo vse manj ciklalo.
Sam mam 150l za 4kW, pa je na uč premali (verjetno bo naslednji ~300l).
Počakaj, da bo pod nulo, če ti bo še vedno ciklala, pomeni, da maš TČ premočno.
Bafer samo omili - ne odpravi tega ciklanja - podaljša intervale ON - OFF.


Ja imam možnost direkt radiatorje ali prek 500l zalogovnika brez kače

Ja prek zalogovnika traja tam od 100-180min, ja pri minus bo čas daljši...

Ti si omenjal za se be, da boš šel na večji zalogovnik z kačo in antifriz v toplotno, da nebo problemov z zmrzavanjem

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dimnik ()

telexdell ::

floyd1 je izjavil:



Saj si videl, kaj so mojstri o tem razlagali na PSS forumu. Da je zelo slabo za kompresor toliko vklopov. Če se prav spomnim, je bilo največ "strahu" pred veliko vklopi v zelo hladnem vremenu.

Je pa res zanimivo, kako kratke imaš ti te OFF-e. Hiša je dobro izolirana? Povezano z defrosti mogoče?

Ta je debata potekala od nekaj vklopih/izklopih na minuto pa do več deset na uro. Če pa TČ obratuje npr. 1 uro in nato pol ure počiva pa ni nobene tragedije, še posebno če temperatura v prostorih zaradi tega ne niha zaznavno.
Moja TČ, katera računa izgubo energije hiše za vsako minuto posebej in jo po določenem manjku začne nadomeščati z ogrevanjem sploh ne more delati drugače, kot da se na vsake toliko izključi (govorim o urah, ne minutah). Če se to ne zgodi, pomeni da (še) ni nadoknadila izgube energije in se zato prostori ohlajajo.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

floyd1 ::

Zanimivo. Ko pri nas TČ ugasne, je navadno kaki 2 uri mir. Razen če se potem še na gretje sanitarne vode preklopi, ampak to je druga stvar. In mogoče 2x dnevno.

Ta je debata potekala od nekaj vklopih/izklopih na minuto pa do več deset na uro. Če pa TČ obratuje npr. 1 uro in nato pol ure počiva pa ni nobene tragedije, še posebno če temperatura v prostorih zaradi tega ne niha zaznavno.

Saj pri Feryzovem grafu mene ni "motilo" število vklopov. Ampak nekako bi pričakoval, da bi današnja inverterska TČ z neko solidno pametjo vseeno lahko preskočila kak tisti 20-minutni izklop.

Če pa število vklopov nima veze z "obrabo" kompresorja, potem pa je to pisanje tako in tako brez veze.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: floyd1 ()

MadMax ::

floyd1 je izjavil:

Saj pri Feryzovem grafu mene ni "motilo" število vklopov. Ampak nekako bi pričakoval, da bi današnja inverterska TČ z neko solidno pametjo vseeno lahko preskočila kak tisti 20-minutni izklop.

"Današnja" dotična je okrog polnoletna.
Inverter pri tej pa deluje malo drugače kot si večina predstavlja, in sicer inverter prilagaja moč kompresorja da TČ izpljune zahtevano (nastavljeno) toplotno moč.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMax ()

floyd1 ::

OK, hvala, to pa marsikaj pojasni.

fikus_ ::

Na število vklopov/izklopov TŠ tudi lahko vplivate z nastavitvijo večje razlike temperature med vklopom in izklopom. Pač ugodje bivanja malo trpi zaradi majhnega nihanja temperature bivalnih prostorov.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
««
26 / 27
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izbira toplotne črpalke (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22871736 (6391) feryz
»

Dilema: nova peč na olje ali toplotna črpalka (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
28824229 (13010) Telbanc
»

Toplotna črpalka (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18332183 (12784) joez7
»

Toplotna črpalka katero izbrati (strani: 1 2 3 481 82 83 84 )

Oddelek: Loža
4174749915 (81743) energetik
»

Ena ženska, ki je izgubljena med ponudbami TČ in IR paneli (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16622551 (14866) a_borlak

Več podobnih tem