» »

Toplotna črpalka

Toplotna črpalka

««
25 / 30
»»

DamijanD ::

Ja saj vprašanje temeljni na predpostavki, da TČ to omogoča. Če ne, potem itak razumem.

floyd1 ::

Ali pa če se ti enostavno ne da s tem ukvarjat, kot je bilo pri meni s staro TČ. Poglej malo po forumih, nekateri ponastavljajo krivuljo celo kurilno sezono in tu delajo doktorate, pa se še vedno na koncu pojavi neko "čudno vreme", ki vso to "avtomatiko" postavi na glavo in je treba vseeno nekaj ročno popravljat.
Če imaš fiksno temp. vtoka pač popravljaš temp. npr. 5 ali 6-krat na kurilno sezono, brez tistih zapravljenih ur za "perfect" vremensko krivuljo (ki itak ne obstaja). Ni neka perfekcija, temp. včasih precej zaniha, ampak nekako funkcionira.
Pri talnem gretju pa je še bolj komplicirano vse to nastavljat, ker vse kar toplotna da od sebe, pride v prostor s precejšnjim zamikom. Tudi 4-5 ur.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: floyd1 ()

joez7 ::

slojanez je izjavil:

Pozdrav, hvala za odgovor,
Ko sem napisal električno talno sem imel v mislih žico pod keramiko/parketom.
Če bi dal vodno in npr. Eloblock bi zraven potreboval se bojler za sanitarno.
Kaj pa monoblok tč? Začetna investicija višja, mi je jasno. Kako je s postavitvijo na streho?
Drugače pa eloblok ni slaba ideja...
Lp
Janez

Talno elektro si daj v kopalnico in eventualo v predsobo. Nekateri majo v kopalnici ir grelec 500W.
Glede, da si na primoskem (obala), rabiš za gretje nekje 1-1.5kW. Za to je klima ali panel popolnoma dovolj. 300W ir paneli delajo čudeže. Kolega je prvo vzel 2kW, ga nazadnje šenkal in vzel potem 2x 500W, pa na koncu le priznal, da bi še manjši bil zadost. Gre se za to, da ti počasi enakomerno greje.
Tut če daš najmanjši Monoblok, ti bo premočan (jih ni pod 4kW). Če si sam ali sta dva, ti je elekričen bojler popolnoma zadost. Maš pa tudi mini STČ 80l - 300W. Tut te nekateri dajejo namesto bojlerja.
Nekaj takega https://www.shoppster.si/p/0780905 , pa ti bo polet malce hladila prostor (in odvajala vlago).
Ma streho pa daj sončno elektrarno. (pa paz na burjo).:D
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: joez7 ()

energetik ::

Dionis je izjavil:

energetik je izjavil:


Za talno hlajenje išči teme tule ali pa na podsvojostreho. Jaz sem se hladil takole 8 let. Da se, če si vesten pri senčenju, zapiranju, zračenju, ni pa optimalno.


Kar se tiče zračenja bi sam tako vgradil centralno rekuperacijo. Ti tega nimaš? Kar se tiče senčenja sem imel namen to dati v pamet hiše (saj to je pa itak edina stvar, ki bi jo imel, da lahko to upravljam daljinsko na primer).

Kar se tiče do točke kondenzacije. Kolikor je bilo meni predstavljeno (ob postavitvi toplotne črpalke, ki smo jo dali letos), da ni primerna za radiotorski sistem, ker je pač to na ˝zraku˝, medtem ko talno gretje ni, je pa res da mora biti napeljava v ˝kurilnici˝ povsem izolirana. Ali mi še tu manjka kakšna informacija?
Ne, nimam prezračevanja. Sicer pa - 1-2 komada kompresorskih razvlažilnikov sta nujna. Brez tega je poleti v bajtah tako visoka točka rosišča, da s tako vodo hladil ne boš.
Jaz imam vse senčeno, betonske plate, 15cm fasade, pa se rabil povprečno temp. vode v ceveh nekje 16°C, tla so imela na vrhu 19-20°, če sem hotel imeti v prostorih 23,5. TČ pa ima ogromno hladilno moč, vsaj 8kW in to pomeni, da je temp. vode nihala nekje 14-20°C. Rosišče v bajti sem moral imeti pod 14°, kar pomeni da so razvlažilniki stalno ropotali.
Če se držiš te točke rosišča, potem niti ni nujna izolacija cevi, v najslabšem primeru se ti gor nabere par kapljic vode, prav tako v razdelilnih omarah.

Skratka delovalo je, ampak ob stalnem ropotu, pa 19° tla tudi niso najbolj prijetna. Če pa želiš v bajti npr. 26°, potem je to še vedno možnost, saj bodo potem tudi tla precej toplejša.

Glede konvektorja:
- dragi so kot žafran, lahko dražji od split klime.
- moč je nekje okoli 2kW, kar je pod minimalno hladilno močjo TČ - tč bo noro taktirala on/off. Za normalno delovanje bi rabil vsaj par 100L zalogovnik za hladno vodo, iz katere bi se potem ločeno napajali konvektorji.
- do vsakega konvektorja moraš napeljat 2 izolirani cevi in odtok kondenza (tu se ne držiš več točke rosišča, ampak mora biti temp. tam 5-7°C)
Na koncu ugotoviš, da je lažje in ceneje namontirat 2 split klimi in si rešen...
Razen če še delaš načrte, v tem primeru si naredi kanalsko klimo po vseh prostorih...
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

alekskac ::

Jaz z dvemi konvektorji držim temperaturo v mansardi okro 25°C, kar mi ravno ustreza. Hladim z vodo 18°C, kar razen v nekaj dneh letno ne povzroča kondenza. Na tak dan ko je zelo soparno zaženem za nekaj ur ropotalo (razvlaževalnik). Ponoči ne hladim, na deželi se nam dovolj shladi da ni več potrebno po 21.00 uri. Konvektorje sem kupil rabljene na bolhi, po 90 eur. Cevi noter po hiši nisem izoliral, zato višja temperatura vode. Sem probal, pa vse do 16°C vsepovsod kaplja. 17 je tko-tko (še vedno pogosto kaplja), 18°C pa deluje, razen kot rečeno nekaj dni v letu ko moram strojno razvlažiti mansardo. Če ne bi tko relativno poceni našel teh konvektorjev, bi šel na eno badžet split klimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: alekskac ()

Dule007 ::

No da se še jaz javim. Danes uspešno zagnal Yorka tudi jaz, malo dlje je trajalo, ker sem delal vse sam.

Ker nimam izkušenj z nastavitvami, sem trenutno nastavil kar na ECO in 35 stopinj (manj ne gre). Kakšen režim je to? To pomeni da bo povratni vod 35 stopinj, namreč po okoli 45 minutah delovanja kaže na zaslonu 41 stopinj.

A se da kje spremljati porabo elektrike? V aplikaciji sem izbral Electric Consumption, ampak mi nikjer ne kaže ničesar.

Pa še zanima me, ali ste uporabili te stvari - sploh ne vem, zakaj je ta kabel in ta zaščita:


Zraven je bil še en dolg kabel s senzorjem, tisto je menda če bi imel bojler za sanitarno vodo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Dule007 ()

feryz ::

Nastavi talno namesto radiatorjev in bo šlo nižje.

Poraba se ti bo pokazala, ne skrbi. Pusti statistično porabo elektrike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

ManDriver ::

Ali imate na kablovju TČ inštalirana feritna jedra?
--
If all the world is a stage, where is the audience sitting?

Dule007 ::

Glede porabe sem prestavil na Electric Consumption, sedaj mi ne dovoli več prestavitve na Energy Usage Statistics. Vrže mi "Only one switch is supported by day. Please try again tomorrow" :D

Drugače pa niti ne vem, kje prestaviti na talno. Dal sem na ECO in opazil, da ima več programov. Zgleda višja kot je številka programa, nižja je potem temperatura. Navodila, ki sem jih dobil poleg so tudi bogpomagaj. Pol stvari ne piše, pa še v poljščini je. Google Lens sicer korektno prevede, ampak recimo tole glede ECO programov niti z eno besedo ni omenjeno. Da ne omenjam QR kode za prenos mobilne aplikacije. Dekodira se v nek nedelujoč IP (https://3.123.72.245:28100/...). A morda kdo ve trimestno številko za servisni meni?

Če bo toplotna delala ok, mi vse ostalo niti ni toliko pomembno.

Dule007 ::

ManDriver je izjavil:

Ali imate na kablovju TČ inštalirana feritna jedra?


Jaz nimam. Tudi za komunikacijo med notranjim kontrolerjem in TČ sem v lokalni trgovini vzel navadni 7 žilni kabel brez shieldinga. Liycy kabla ni bilo.

Dionis ::

@energetik. Ta mesec je plan iti šele na občino oddati papirologijo za hišo, tako da za popravilo detajlov je še dovolj časa.
Kolikor berem potem tvoje in tudi še od alekskaca, je najbolje da vzporedno montiramo še eno klimo. Potem pa naredim to varianto, da se napelje razvode v vsak prostor oz. kanalsko klimo.

A imaš pri tej kanalske klimi kakšno posebno notrajno enoto? recimo kot za rekuperacijo? Da recimo predvidevam prostor potem še za to?

Hvala za izkušnje in nasvet :).

feryz ::

Talno nastaviš na kontrolerju v servisnih nastavitvah. Kot še mnogo ostalega, če se rad igraš.
Če ne, pa pusti pri miru.

energetik ::

Dionis je izjavil:

@energetik. Ta mesec je plan iti šele na občino oddati papirologijo za hišo, tako da za popravilo detajlov je še dovolj časa.
Kolikor berem potem tvoje in tudi še od alekskaca, je najbolje da vzporedno montiramo še eno klimo. Potem pa naredim to varianto, da se napelje razvode v vsak prostor oz. kanalsko klimo.

A imaš pri tej kanalske klimi kakšno posebno notrajno enoto? recimo kot za rekuperacijo? Da recimo predvidevam prostor potem še za to?

Hvala za izkušnje in nasvet :).
Ja seveda je posebna notranja enota. Če si v fazi načrtovanja, jo boš verjetno dal nekam zraven rekuperatorja v kotlovnico? Lahko se uporabi celo iste razvode, le da bo potem moč po soba precej mala. Lahko pa povečaš razvodne cevi. Povprašaj svojega strojnika. Jaz tega nič od tega nimam.
Je pa sigurno optimum udobja, če ti v vsakem prostoru enakomerno hladi in razvlažuje.

alekskac je izjavil:

Jaz z dvemi konvektorji držim temperaturo v mansardi okro 25°C, kar mi ravno ustreza. Hladim z vodo 18°C, kar razen v nekaj dneh letno ne povzroča kondenza. Na tak dan ko je zelo soparno zaženem za nekaj ur ropotalo (razvlaževalnik). Ponoči ne hladim, na deželi se nam dovolj shladi da ni več potrebno po 21.00 uri. Konvektorje sem kupil rabljene na bolhi, po 90 eur. Cevi noter po hiši nisem izoliral, zato višja temperatura vode. Sem probal, pa vse do 16°C vsepovsod kaplja. 17 je tko-tko (še vedno pogosto kaplja), 18°C pa deluje, razen kot rečeno nekaj dni v letu ko moram strojno razvlažiti mansardo. Če ne bi tko relativno poceni našel teh konvektorjev, bi šel na eno badžet split klimo.

Imaš pa visoko toleranco na vročino in soparo... Če ti pri 17 kaplja, pomeni da imaš rosišče v bajti nekje 17-18°, kar je pri 25° vsaj meni noro soparno.
S tem da imaš konvektorje, ki bi jih lahko uporabil za super in tiho razvlaževanje. Samo bi moral imeti izolirane cevi in odvod kondenza iz konvektorja.
Meni je udobno pri 24° in 45% vlage (rosišče 11°), kar 1 split klima v mansardi z lahkoto naredi, le vrata morajo biti povsod odprta.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

DamijanD ::

feryz je izjavil:

Nastavi talno namesto radiatorjev in bo šlo nižje.

Zakaj pa na radiatorjih ne bi smel imeti manj kot 35° ?

feryz ::

Zakaj to sprašuješ mene? Ker si je nekdo tako zamislil.
Sicer mislim da je tudi to v nastavitvah, ampak se še nisem poglabljal.

floyd1 ::

ManDriver je izjavil:

Ali imate na kablovju TČ inštalirana feritna jedra?

Jaz imam - kar tisto od stare Toshibe. Na ozemljitvenem kablu je v Yorku sicer že namontirano eno. Škodit ne more 8-).

joez7 ::

LAhko maš nižje. Pa kaj ko si je programer TČ zamislil - rad - 35-65°°C in tal - 25-55°C.
Ti je podal feryz rešitev. Zdaj pa je na tebi, da vzameš navodila v roke in si spremeniš na kontrolerju.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

floyd1 ::

A morda kdo ve trimestno številko za servisni meni?

234 je geslo

floyd1 ::

Potem pa greš na nastavitev 3.12 in daš na 2 FHL (floor heating)
Če uporabljaš še "zone 2", potem narediš enako še na 3.13

Nastavitve: NISO prav za Yorka, je pa zelo podobno

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: floyd1 ()

Dimnik ::

Dule007 je izjavil:

No da se še jaz javim. Danes uspešno zagnal Yorka tudi jaz, malo dlje je trajalo, ker sem delal vse sam.

Ker nimam izkušenj z nastavitvami, sem trenutno nastavil kar na ECO in 35 stopinj (manj ne gre). Kakšen režim je to? To pomeni da bo povratni vod 35 stopinj, namreč po okoli 45 minutah delovanja kaže na zaslonu 41 stopinj.

A se da kje spremljati porabo elektrike? V aplikaciji sem izbral Electric Consumption, ampak mi nikjer ne kaže ničesar.

Pa še zanima me, ali ste uporabili te stvari - sploh ne vem, zakaj je ta kabel in ta zaščita:


Zraven je bil še en dolg kabel s senzorjem, tisto je menda če bi imel bojler za sanitarno vodo.


Dolgi plavi kabel je za bojler
Plastični nastavek je za odprtino spodaj-odtok, mišljeno da daš gor cev in nekam spelješ vodo

Mala črna žička...nevemo, mogoče je feryz pogruntal?

Enako za kartonasto zaščito....

Jaz, sem vmes montiral odklopno stikalo in trifazni števec

DamijanD ::

joez7 je izjavil:

LAhko maš nižje. Pa kaj ko si je programer TČ zamislil - rad - 35-65°°C in tal - 25-55°C.
Ti je podal feryz rešitev. Zdaj pa je na tebi, da vzameš navodila v roke in si spremeniš na kontrolerju.

Saj jaz nimam problema s tem - danes imam praktično cel dan manj kot 35°C v radiatorjih - pač moja TČ nima te omejitve zato sem pa tako (začudeno) vprašal.

telexdell ::

DamijanD je izjavil:


Saj jaz nimam problema s tem - danes imam praktično cel dan manj kot 35°C v radiatorjih - pač moja TČ nima te omejitve zato sem pa tako (začudeno) vprašal.

Tudi moja TČ nima take omejitve- pač je neka min. temperatura do katere lahko gre TČ zaradi fizičnih omejitev delovanja (mislim, da za ogrevanje nekje 18°C, za hlajenje pa 7°C). Se pa poraja vprašanje, pri kateri temperaturi vode v DV je sploh še smiselno obratovati s TČ na radiatorjih? Os tiste temperature, kar se ogreje v izmenjevalcu se je nekaj izgubi v DV, potem se ta že ohlajena voda porazdeli po celem radiatorju in ogreva površino radiatorja. Potem mora biti neka temperaturna razlika med površino radiatorja in zrakom v neposredni bližini radiatorja in nazadnje med tem zrakom ob radiatorju in zrakom v prostoru. Če teh razlik ni, pol pač voda zgolj kroži po sistemu in v skrajnem primeru celo ohlaja prostore namesto ogreva.
Seveda je pa tista mejna temperatura pri kateri se ne splača več puščati vode v radiatorje odvisna od količine vode v sistemu, hitrosti pretoka, vrste radiatorjev, temperatur v prostorih....Moja TČ deluje na temperaturni primanjkljaj zato gre voda od min. nastavljene (28°C)/izračunane do nekje 10°C več. Če pa bi imel regulacijo z fiksno ali drsečo temperaturo DV pol pa verjetno tudi sam ne bi spuščal hladnejše vode od 35-37°c v sistem. Boljše, da mi TČ dela intervalno, kot da mi neke prostore ohlaja, namesto greje.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

floyd1 ::

Enako za kartonasto zaščito....

Tisto je zaščita za dvigovanje in prenašanje TČ z "gurtnami", ko jo nameščaš na podstavek. Verjetno tudi zato, da gurtna ne zdrsne, tam zadaj bi lahko temp. senzor odlomila.
Je narisano nekje na začetku navodil.

alekskac ::

energetik je izjavil:


alekskac je izjavil:

Jaz z dvemi konvektorji držim temperaturo v mansardi okro 25°C, kar mi ravno ustreza. Hladim z vodo 18°C, kar razen v nekaj dneh letno ne povzroča kondenza. Na tak dan ko je zelo soparno zaženem za nekaj ur ropotalo (razvlaževalnik). Ponoči ne hladim, na deželi se nam dovolj shladi da ni več potrebno po 21.00 uri. Konvektorje sem kupil rabljene na bolhi, po 90 eur. Cevi noter po hiši nisem izoliral, zato višja temperatura vode. Sem probal, pa vse do 16°C vsepovsod kaplja. 17 je tko-tko (še vedno pogosto kaplja), 18°C pa deluje, razen kot rečeno nekaj dni v letu ko moram strojno razvlažiti mansardo. Če ne bi tko relativno poceni našel teh konvektorjev, bi šel na eno badžet split klimo.

Imaš pa visoko toleranco na vročino in soparo... Če ti pri 17 kaplja, pomeni da imaš rosišče v bajti nekje 17-18°, kar je pri 25° vsaj meni noro soparno.
S tem da imaš konvektorje, ki bi jih lahko uporabil za super in tiho razvlaževanje. Samo bi moral imeti izolirane cevi in odvod kondenza iz konvektorja.
Meni je udobno pri 24° in 45% vlage (rosišče 11°), kar 1 split klima v mansardi z lahkoto naredi, le vrata morajo biti povsod odprta.

Sem pogledal, in je pri moji napeljavi logistična mora vse tako izolirat da ne bi iblo nikjer kondenza. Hiša je na prisojnem bregu, vrh travnika sredi gozdov. Izparevanje poleti je ogromno, toliko rastlinja je okoli, sonce pa nažiga od 7ih do 20ih. Če bi hotel 45%RZV bi moral skoraj vsak dan pogonjat ropotalo. Vlaga naraste s hlajenjem nad rosiščem nekje do 60%RZV, kar je meja, ko vklopim razvlaževalec. Večinoma se drži pod 60%, kar toleriram. Ponoči RZV pade, in takrat zluftam hišo. Zjutraj smo nekje okrog 50%.
To je kolobocija, kjer je, priznam, bistveno enostavneje zagnat eno split klimo, in basta. Kdor ima namen hladit z vodo nad rosiščem, mora bit pripravljen na tako telovadbo, ali kupit klimo.

alekskac ::

Dionis je izjavil:

@energetik. Ta mesec je plan iti šele na občino oddati papirologijo za hišo, tako da za popravilo detajlov je še dovolj časa.
Kolikor berem potem tvoje in tudi še od alekskaca, je najbolje da vzporedno montiramo še eno klimo. Potem pa naredim to varianto, da se napelje razvode v vsak prostor oz. kanalsko klimo.

A imaš pri tej kanalske klimi kakšno posebno notrajno enoto? recimo kot za rekuperacijo? Da recimo predvidevam prostor potem še za to?

Hvala za izkušnje in nasvet :).

Bistveno enostavneje kot hlajenje z vodo nad rosiščem je po mojem mnenju hlajenje s split klimo. S kanalsko je pa vse skupaj še toliko bolj elegantno sploh ko to vklopiš v prezračevalni sistem. Hlajenje z vodo nad rosiščem je okorno. Če bi lahko uporabil bolj hladno vodo je druga pesem, a pri talnem to ne gre, ker ti bo segnilo pohištvo in luže boš imel kmalu pot tleh.

feryz ::

Dimnik je izjavil:


Mala črna žička...nevemo, mogoče je feryz pogruntal?
Če malo ugibam, je mala črna žička za zaključevanje bus povezave pri kaskadnem povezovanju tč.
Se pravi nič potrebnega v kolikor si lastiš le eno ali deluje vsaka zase.

joez7 ::

feryz je izjavil:

Dimnik je izjavil:


Mala črna žička...nevemo, mogoče je feryz pogruntal?
Če malo ugibam, je mala črna žička za zaključevanje bus povezave pri kaskadnem povezovanju tč.
Se pravi nič potrebnega v kolikor si lastiš le eno ali deluje vsaka zase.

Točno tako piše tudi v mojih navodilih - Midea klon.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

Dule007 ::

A je komu uspel firmware update preko mobilne aplikacije? Meni javlja, da med delovanjem ne more narediti update-a. Črpalka je lahko seveda na off, pa kljub temu to sporočilo.

feryz ::

Ne diraj lava dok spava, pravijo.

Naslednje vprašanje bo, kako rešiti zbrikano toplotno črpalko.
Al kaj misliš, da boš pridobil? 2x večji cop?

floyd1 ::

Ali ni nekdo v tej temi (mogoče joez7?) že pisal, da gre to le preko USB ključka priključenega direktno na plato?

Ali si kje zasledil, kaj je popravljeno ali dodano? Nam dela super, ne bi pa posodabljal kar na slepo...

Edit: Me je že Feryz prehitel, točno to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: floyd1 ()

joez7 ::

Prek Wifi se ti posodobi kontroler (termostat). Men se je že nekaj posodabljal (ne opazim pa nobene spremembe).
Kolkor je men znano pa zunanja enota (vsaj Midea) samo prek USB na zunanji enoti.
Dokler dela vdaj približno vredu, se pusti pri miru.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

Dule007 ::

Saj zaenkrat dela vse ok, ampak vidim, da imam precej staro verzijo.

Tisti, ki imate 12kW Yorka... Koliko imate izmerjeno najnižjo porabo elektrike med delovanjem?

floyd1 ::

Žal nimam nobenega posebnega el. števca ali kontrole porabe posebej za TČ, za vrednosti odčitane na kontrolerju pa v navodilih piše, da niso najbolj točne.
Verjetno pa je ta zapis le preventiva zaradi kake možne tožbe v časih, ko svet (ljudje) postaja vedno bolj blesav, od ZDA pa, žalostno, v EU na veliko pobiramo tudi njihove največje debilizme.

joez7 ::

Moj Midea clon (Ferroli 1f), org 6kw - modan v 4kw. (zaradi prevelike moči, napram objektu).
Kot 6kw min 650W - max 2300W.
Kot 4kW min 530W - max 1800W.
Merjeno na smart vtičnici (napaka reda 3% + zgodovina)
Na sami enoti, pa obratovalne ure in skupna komulativa porabe. Povpreček nekje 970W.
Za tvojo 12kW predvidevam max el. moč nekje 4.5kW in min moč reda 1500W (čez palec).
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

Dule007 ::

Ja, v kontrolerju je vrednost 6A (DC Generatrix Current), na grafu v mobilni aplikaciji kaže 1kW. Bi moral res en power meter kupiti, če bi hotel točno vrednost.

A york gre preko switcha na motherboardu tudi nižje (iz 12kW na 9kW)?

Bo treba pa bolj zimsko vreme počakati. 35 stopinj v radiatorje je bilo trenutno preveč za te zunanje temperature.

DamijanD ::

Dule - saj ta problem se bo rešil v dobrih 24h urah :)

moja 12kW laufa trenutno na 650W (tukaj zraven sta še 2 dodatni obtočni črpalki). Mislim, da na bistveno manj niti ne more laufat (kompresor 16Hz, mislim da počasneje ne gre)

joez7 ::

To, da ti gre kompresor na 16hZ ni najbolje. Je mela ena znana znamka TČ, kar konkretne probleme z zaribavanji. Tut scroll. Problem je mazanje. Gor pa grejo kompresonji tut do 120hZ.
Tisti, ki so preživeli (če si mel srečo v garanciji) so dobili FW popravek na 30hZ. Vsi novejši modeli pa 30hZ, in mal bolj ohlapno nastavite EEV.
Tisto za omejevanje moči, Midea ma v navodilh omenjeno, PCB-main, S6-1,2,3. Dol gre - za gor pa javi error (vsaj moja 6. ko sem jo probal jampat v 8.).
Pa ni neomejeno. 6 gre v 4. 10 gre v 8. 16 (14) gre v 14 ali 12.
Moraš pa poiskat za tvoj model (pozicije jamperjev) - na pamet ne gre. Pa 1f in 3f majo za isto moč različne pozicije.
Pri men je še ena caka. Če dam v SILENT (-30%) ali SUPER SILENT (-50%), mi lepo omeji izhodno moč.
Pač počasneje ogreje na željeno temperaturo in obratuje dlje. Probaj prvo to.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

Dule007 ::

@joez7
Hvala, bom videl, kako vpliva silent. Sicer v navodilih nisem našel nikjer omenjeno, da bi lahko manjšal moč.

joez7 ::

Tut jaz nisem našel v navodilih:).
Čist slučajno sem opazoval obnašanje TČ v HA (homeassistu) , in mi sprva ni blo jasno zakaj v določenemu delu dneva gre moč dol. Pa se je to ujelo z nastavitvami SILENT časovno okno.
Sedaj pa to s pridom uporabljam v regulaciji preko HA.
Je pa trajalo kar nekaj časa, da sem pogruntal kako spravit termostat na net SmartHome)), in potem še na HA (Midea AC Lan).
Sprava sem se ubadal z nastavitvami obtočne črpalke v TČ ( pa ni blo nekih učinkov), pol sem našel kako prestavim jamper v sami TČ, trenutno pa mi je še najbolj uporabno spreminjat SILENT v OFF ali celo v SUPE SILENT, preko HA (pravilnikov).
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

floyd1 ::

Dule007 je izjavil:

@joez7
Hvala, bom videl, kako vpliva silent. Sicer v navodilih nisem našel nikjer omenjeno, da bi lahko manjšal moč.

V navodilih so ene stvari res bolj bogo opisane. Treba bi bilo dobiti kak tapravi service manual.

Ko odpreš pokrov, da lahko priklopiš TČ na elektriko, je na tem pokrovu na notranji strani ena velika shema in tam je marsikaj narisano in napisano. Verjetno tudi ti dip switchi za nastavitev moči.

Mislim pa, da niso na tem boardu (hydraulic board), kjer smo priklapljali elektriko, kontroler, tripotni ventil in bo treba za dostop še kak drug pokrov dol vzet ;). Tudi tega nisem našel v navodilih, je pa res, da se po zagonu s tem še nisem ukvarjal.

Dimnik ::

floyd1 je izjavil:

Dule007 je izjavil:

@joez7
Hvala, bom videl, kako vpliva silent. Sicer v navodilih nisem našel nikjer omenjeno, da bi lahko manjšal moč.

V navodilih so ene stvari res bolj bogo opisane. Treba bi bilo dobiti kak tapravi service manual.

Ko odpreš pokrov, da lahko priklopiš TČ na elektriko, je na tem pokrovu na notranji strani ena velika shema in tam je marsikaj narisano in napisano. Verjetno tudi ti dip switchi za nastavitev moči.

Mislim pa, da niso na tem boardu (hydraulic board), kjer smo priklapljali elektriko, kontroler, tripotni ventil in bo treba za dostop še kak drug pokrov dol vzet ;). Tudi tega nisem našel v navodilih, je pa res, da se po zagonu s tem še nisem ukvarjal.


Ja, potrebno je vzeti pokrov spredaj od ventilatorja desno, še prej pa pokrov, če se prav spomnim je 8 ali 10 šraufov
Ja tam je tudi 3mestni ekran in stikala

Dimnik ::

Sem pogledal na sliki pokrova, našel pozicije stikala s1 za 3f 12kw,14kw in 16kw, za s6 stikali pa so vse pozicije reserved

joez7 ::

Iz navodil Midea https://ibb.co/C5ms5nwj na lastno odgovornost!
Prvo pa probajte z SILENT. Mogoče vam bo dovolj.
Za lažje iskanje https://ibb.co/TDGnLfX1

Dimnik je izjavil:

Sem pogledal na sliki pokrova, našel pozicije stikala s1 za 3f 12kw,14kw in 16kw, za s6 stikali pa so vse pozicije reserved

Zgleda, da ma York drugače kot Media. Mal previdnosti ne škodi.
Bo zanimivo, če se ta model (12 York) da spustiti navzdol.
Za Kronoterm se ve, da se da 12kW model jampat v 9kW (nižje pa ne). Točno kateri model pa mi ni znano (po obliki sodeč Adapt). Je pa ena zadnjih modelov (2leti stara).
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: joez7 ()

Dimnik ::

Ja drugače je, so 4mestna stikala in po tabeli ima vsak model samo svojo pozicijo stikal, sklepam da nižje ne gre 12kw, samo gor na 14 ali 16

Je v silent2 cel čas

joez7 ::

S1 (4xdip) je na hivdralični enoti (Midea) kjer je priklopljeno krmiljenje.
S6 (3xdip) je na inverter enoti (Midea) kjer je priklopljen kompresor.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

floyd1 ::

Glede na bližajoče ohladitve v prihodnjih dneh sem še malo šel skozi po nastavitvah in gledam, da nekih posebnih nastavitev za defroste te mašine nimajo ali sem kaj spregledal? Ali kake druge nastavitve, ki preprečujejo podhlajevanje? Sicer logično, vseeno pa raje vprašam izkušenejše "forumske soborce" ;).

Razen ročnega "force defrost" ukaza seveda, ki pa velja za 1 defrost takoj, če prav razumem.

To, da ti gre kompresor na 16hZ ni najbolje. Je mela ena znana znamka TČ, kar konkretne probleme z zaribavanji.

Ne me strašit, naša te dni precej dela praktično na minimumu.

joez7 ::

Nič ne strašim. To, da ti dela na minimumu še ne pomeni, da maš 15hZ (poglej v meni).
Mal poglej forume. So pa zanimivo reševali težavo. Eni so šli kar direktno na 30hZ.
Eni pa mal triky - so ostali na 15hZ, s tem da vsakih 15-20min, gre kompresor vsaj na 30hZ (za kako minuto). To opaziš po spikih na porabi. Lahko pa so rešili težavo z mazanjem (čeprav so se te odpovedi kompresorjev dogajale nekje po 10.000h obratovanje (nekaterim je pokrila garancija, drugim ne)).
Za defeost pa ma svojo pamet, ko se ji zdi ga sproži. Najbolj pogosti so nekje okoli +2 - +4°C, pod -10 pa so redkejši. Na moji nisem našel ukaza za defrost, ma samo izhodno informacijo da je v defrostu (ne vem zakaj bi jo uporabil).
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

floyd1 ::

OK, sem šel malo gledat po telefonu fotke delovnih parametrov za nazaj, našel sem 19, 31 in 37Hz. To se je dogajalo že daleč nazaj? Sicer se take stvari hitro razvejo (v pravih krogih), upam, da so FW že popravljeni. Bom v začetku malo bolj pozoren, ko bo delovala. Ampak zdaj itak menda prihaja mraz, bo kompresor malo bolj delal.

Jaz imam v "for serviceman" / 3. heat mode setting / 3.14 force defrost

Dule007 ::

Mislim, da tale trditev, ki jo je dal joez7 glede špic, precej drži. Sem šel gledat podatke na mojem odjemnem mestu preko Moj elektro (https://mojelektro.si/) in dejansko se lepo vidije špice po intervalih. Sploh nočni čas, ko ostali porabniki "spijo" se lepo vidi.

floyd1 ::

Na koliko časa približno se to zgodi in predvsem za koliko časa? Naša je zdaj že zeloooo dolgo na 19 Hz, razen če sem zamudil in je tisti interval res kratek. Po mojem York pod 19 hz sploh ne gre.
««
25 / 30
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izbira toplotne črpalke (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22872059 (6714) feryz
»

Dilema: nova peč na olje ali toplotna črpalka (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
28825010 (13791) Telbanc
»

Toplotna črpalka (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18332931 (13532) joez7
»

Toplotna črpalka katero izbrati (strani: 1 2 3 481 82 83 84 )

Oddelek: Loža
4174753035 (84863) energetik
»

Kolikšna je električna moč toplotne črpalke? (strani: 1 2 )

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
7145509 (16151) zamotsloteh

Več podobnih tem