» »

Toplotna črpalka

Toplotna črpalka

««
20 / 22
»»

Dule007 ::

Ok, dal bom potem 1-inčno pocinkano. Med bakreni priključek in pocinkano cevjo pa inox fleksibilno. Upam, da bo ok.

@feryz
Moj York je naročen in bo naslednji teden pri meni. Upam, da rešiš to s termostatom.

Peter18 ::

@feryz: daj za foro zvezi se x in y, ne samo a in b ter ozemljitev.

joez7 ::

Dule007 je izjavil:

Ok, dal bom potem 1-inčno pocinkano. Med bakreni priključek in pocinkano cevjo pa inox fleksibilno. Upam, da bo ok.

@feryz
Moj York je naročen in bo naslednji teden pri meni. Upam, da rešiš to s termostatom.

Če se le da, se izogn pocinkani.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

joez7 ::

starfotr je izjavil:

Razlika v pretoku med 22 mm in 28 mm je kar velika. 1,6x večja. Ampak ti itak misliš, da so črpalke svetinja, večji presek cevi je pa tako malo za brez veze. Za tiste, ki imajo preveč denarja.

Imaš podatkovne liste cevi pa si preberi, na primer tu:
https://www.wieland.com/en

In kwa pa maš na tem linku, kaj naj nas nauć?
vejice, slovnico, ???
Za presek cevi je važen masni pretok (Q/h) in dolžina in delta T.
Ko ti bo to jasno potem pa nam razloži.
Za 6kW = 0.7m3/h, za 12kW = 1.4m3/h in manj (pri delta 7°C).
Daj nam sliko kake tvoje montaže?
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

Dule007 ::

@joez7
Zakaj ni ok pocinkana? Korozija ali še kaj drugega?

@feryz
Na tvoji sliki sem videl, da imaš poleg dovodnega kabla in kabla za termostat še en kabel. Zakaj je ta tretji?
Ali ima York ogrevano posodo pri izpustu kondenza?

joez7 ::

Zožitve, ni toliko gladka (znotraj), možnost opilkov, ...
Vglavnem se fantje poslužujejo Cu in inox pres.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

feryz ::

Peter18 je izjavil:

@feryz: daj za foro zvezi se x in y, ne samo a in b ter ozemljitev.

Zakaj bi pa priklopil vseh 5 žic, če sta dva kontrolerja taka z zadnje strani?
Lahko sicer najdem neke šraufe, ampak ne vidim smisla v tem.

Peter18 ::



B na kontrolerju zvezi na Y na TČ.
A na kontrolerju zvezi na X na TČ.
Ma da dela.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Peter18 ()

joez7 ::

feryz je izjavil:

Peter18 je izjavil:

@feryz: daj za foro zvezi se x in y, ne samo a in b ter ozemljitev.

Zakaj bi pa priklopil vseh 5 žic, če sta dva kontrolerja taka z zadnje strani?
Lahko sicer najdem neke šraufe, ampak ne vidim smisla v tem.

No tole (z tremi žicami) mi je nekaj novega. Dosedanje vezave (Midea in kloni) so ble vedno pet žične.
Poročaj kako se izide.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

feryz ::

Spodaj sta še dva priklopa. Grrr.
Zdaj prede kot urca, zelo lepo dela.

Sem pa ugotovil nov problem. Pritok je zgoraj. Jebemti, lahko bi prebral navodila. Zdaj moram cevi obrniti. Ccc.

joez7 ::

Takole je na Midea - klon https://ibb.co/3m3MmFLD (Ferroli)
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

Dule007 ::

A sta potrebna dva protizmrzovalna ventila (na dovod in odvodu)? Gledam shemo in je dovod zgoraj in odvod spodaj. Je dovolj, če bi ga montiral le na odvod tople vode? Sicer to pri meni ni najnižja točka v sistemu, je pa najnižja točka pri monobloku. A bi v tem primeru, ko temperatura pade pod 3 st. Celzija, voda stekla iz izmenjevalnika oz. monobloka?

feryz ::

Seveda je dovolj le spodaj.

Drugače voda ne steče kar ven, ampak počasi odteka in ogreva vse skupaj. Očitno si ne predstavljaš, kako izgleda.
V bistvu je boljše, da je samo spodaj.

joez7 ::

Odvisno kako maš ostalo nareto. Jaz mam samo en izpust (ročni) na najnižji točki (na odzračevalcu pa samo potegne zrak noter).
Dozdaj sem samo enkrat spuščal ven (izpad ~6h), še prej pa zaprl ventile proti baferju. Šlo je ven nekje 10l vode.
Za v bodoče pa mam UPS - in bom obratoval samo črpalke - grel izmenjevalec iz baferja in hiše.
Je pa ta rešitev pomanjkljiva (če ni nobenga doma).
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

Dule007 ::

Verjetno potem niti ni smiselno poleg tega ventila še glikol dodajati v sistem.

feryz ::

joez7 je izjavil:

Odvisno kako maš ostalo nareto. Jaz mam samo en izpust (ročni) na najnižji točki (na odzračevalcu pa samo potegne zrak noter).
Dozdaj sem samo enkrat spuščal ven (izpad ~6h), še prej pa zaprl ventile proti baferju. Šlo je ven nekje 10l vode.
Za v bodoče pa mam UPS - in bom obratoval samo črpalke - grel izmenjevalec iz baferja in hiše.
Je pa ta rešitev pomanjkljiva (če ni nobenga doma).
Ti najbrž govoriš o navadni pipci.

Pri tem ventilu gre vode ven zelo malo. Počasi pušča, odpira, zapira in to je to. Ni fora da ti vso vodo zmeče ven, ampak kar se da malo.

alekskac ::

Dule007 je izjavil:

Verjetno potem niti ni smiselno poleg tega ventila še glikol dodajati v sistem.

Daš eno ali drugo. Ne bo imelo smisla drugače.

floyd1 ::

feryz je izjavil:

Spodaj sta še dva priklopa. Grrr.
Zdaj prede kot urca, zelo lepo dela.

Sem pa ugotovil nov problem. Pritok je zgoraj. Jebemti, lahko bi prebral navodila. Zdaj moram cevi obrniti. Ccc.

Torej si potem povezal še ta dva, ki sta na fotki kontrolerja označena s H1 in H2?

joez7 ::

Dule007 je izjavil:

Verjetno potem niti ni smiselno poleg tega ventila še glikol dodajati v sistem.

Za glikol je ponavadi izmenjevalec v baferju (potem maš ločena kroga) redko se deva glikol v celotni ogrevalni krog).
Ja jaz mam navadno ročno pipico za izpust vode iz TČ (na magnetnem lovilcu).
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

feryz ::

floyd1 je izjavil:

Torej si potem povezal še ta dva, ki sta na fotki kontrolerja označena s H1 in H2?
Ja, in zdaj prede kot muca.

Dimnik ::

feryz je izjavil:

floyd1 je izjavil:

Torej si potem povezal še ta dva, ki sta na fotki kontrolerja označena s H1 in H2?
Ja, in zdaj prede kot muca.


Feryz povej , če bo katera 3f muca viška :)

DamijanD ::

joez7 je izjavil:


Dozdaj sem samo enkrat spuščal ven (izpad ~6h), še prej pa zaprl ventile proti baferju. Šlo je ven nekje 10l vode.
.

A ni 6h malo premalo, da bi zmrznilo? Mislim ne vem kakšna je bila temperatura takrat?

joez7 ::

Bol je bla panika. Zunaj je blo -4°C, je pa šel DV 20KV v bližnjem gozdu. Noben živ bog ni znal napovedat čas popravila. Mel sem pa TČ glih nekaj mesecev. Nisem pa mel izkušenj in jajc, da pustim vodo notri.
No sedaj mam rešeno z UPS om, da premostim izpade (pa še ni blo potrebe8-)).
Ko me zgrabi, menjam bafer za večjega ~300 ali 400l z kačo vsaj 3m2, in dam primarni krog pod glikol (pol pa ni straha do -20°C - teden dni).
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: joez7 ()

BorutK-73 ::

joez7 je izjavil:

Odvisno kako maš ostalo nareto. Jaz mam samo en izpust (ročni) na najnižji točki (na odzračevalcu pa samo potegne zrak noter).
Dozdaj sem samo enkrat spuščal ven (izpad ~6h), še prej pa zaprl ventile proti baferju. Šlo je ven nekje 10l vode.
Za v bodoče pa mam UPS - in bom obratoval samo črpalke - grel izmenjevalec iz baferja in hiše.
Je pa ta rešitev pomanjkljiva (če ni nobenga doma).

Jaz sem si za backup namesto ups nabavil poceni 600W power pack, veliko boljša zadeva kot ups.
https://www.mimovrste.com/solarna-energ...

floyd1 ::

feryz je izjavil:

floyd1 je izjavil:

Torej si potem povezal še ta dva, ki sta na fotki kontrolerja označena s H1 in H2?
Ja, in zdaj prede kot muca.

Super, hvala za info.
Naročil sem še ta "Caleffi" ventil proti zmrzali, v ponedeljek prečrpamo plin in odmontiram pokvarjeno Toshibo Estio. Pol pa "akcija York".
Če me ne bo moja prej ubila, zdaj jo že rahlo zebe ;)
Za naših 150m2 talnega gretja (pritličje + nadstropje) bo pumpa v yorku verjetno zadostovala? Ker sem videl pri vezavah še neko zunanjo obtočno črpalko...

joez7 ::

Če maš izolacijo vsaj 10cm in okna pod 1.2W, ti bo tudi 6kW dovolj.
Tisto v vezavah , sekundarna črpalka za baferjem, vzam si čas in mal preuč vodno shemo.

Če si mel prej split črpalko, lahko pri mono lepo porabiš obstoječo hidralično enoto - mal predelave pa gre.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: joez7 ()

floyd1 ::

Bajta je ok. Ca. 40 centi debele zunanje stene, polna opeka,okrog (ekvivalent) 15 cm stiropora in troslojna lesena okna (11 let stara), 25cm izolacije proti podstrešju.
Baferja posebej pa nimamo, oz sta to itak 2 armiranobetonski plošči in na njima estrih s talnim gretjem. Nov 12kw 3F York pa je že tudi doma. Manj močne so bile 1F, kar mi ni preveč dišalo.
Stara toshibina TČ je s svojo notranjo obtočno grundfosko to zmogla brez problema. Ampak ne deluje več in 10+ let starosti je tudi že taka doba, da potem začne crkovati še kaj drugega.

joez7 ::

No poročaj, kako se ti obnaša. Naj ti lepo dela.
Glede na to, da je 3f model 12, ti bo obratovala med 4 in 12kW toplote in 1.5 do 4kW el. moči.
Drugače pa ni veliko dela, če je potreba spravit 1f TČ na 2f ali 3f.
Samo napajalni del se predela ali zamenja.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

feryz ::

Kaj pa lahko človek poroča o toplotni črpalki. Da se vrti?
Potem se pa že počasi neha.
Najboljše so itak vse.

aborko ::

Kaksna je glasnost v primerjavi Ivt ax09? V defrost ti verjetno še ni šla?

johnnyyy ::

Peter18 je izjavil:

@feryz: daj za foro zvezi se x in y, ne samo a in b ter ozemljitev.


Malce imaš narobe zvezano. A/B linije ali pa X/Y so difernecialne, zato uporabljaj parico (barva -barva črta) npr. oranžna - oranžna črta.

aborko ::

aborko je izjavil:

Kaksna je glasnost v primerjavi Ivt ax09? V defrost ti verjetno še ni šla?

Teza/velikost izmenjevalca v primerjavi s Ivt? Sta 12 in 14kW model enake velikost/teže? Je tistim specifikacijam za verjeti... da obdrzi pri -7 se nekje 11kW moči?

joez7 ::

Midea in kloni. (vse so sposobne dajat nazivno moč pri -7/45)
4 in 6kw model sta identičana (samo jamper na MB)
8 in 10 kW identična
12 kW ma iste gabarite kot 8, isti uparjalnik isti izmenjevalec - ma pa močnejši kompresor.
3f 12 14 16 so identične (samo jamper na MB)
Verjetno je isto z Yorkom.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

floyd1 ::

joez7 je izjavil:

No poročaj, kako se ti obnaša. Naj ti lepo dela.
Glede na to, da je 3f model 12, ti bo obratovala med 4 in 12kW toplote in 1.5 do 4kW el. moči.
Drugače pa ni veliko dela, če je potreba spravit 1f TČ na 2f ali 3f.
Samo napajalni del se predela ali zamenja.

Hvala. Tega z 1F na 3F pa jaz ne bi šel delat, čeprav kaka 9kW 3F bi bila za nas verjetno idealna. Z 1F bi (verjetno) imel kako težavo, štrom imamo 3x20A na bajti.

joez7 ::

Jaz sem bil pred leti v dilemi, kaj vzeti. Izračuni so mi kazali 4kW.
Ko sem naročeval so mi vsi ponujali (prepričevali), da rabim 10 ali 12kW. Sem stisnil zobe in vzel 6kW model (Midea klon R32), no sedaj pa ga mam modanega v 4kW model (da se ne zaganja preveč).
Grejem pa 210m2 na radiatorjih. Je pa res, da je to samo za ogrevanje. Za sanitarno vodo mam STČ (300l) od prej (pa se noče poslovit).
Mam pa v rezervi še sekundarni vir (daljinsko ogrevanje), ki pa ga ne koristim (mogoče, če bo dalj časa -10°C).
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

aborko ::

Z 1F bi (verjetno) imel kako težavo, štrom imamo 3x20A na bajti.

Sem tudi sam mislil, da bi lahko bila 9 kW enofazna TC in 3x20A na meji, na koncu 2 gospodinjstvi, vse podvojeno, edino kuhanje na plin, pa smo imeli blok 1 le 4,1kW, ostale 5,2kW. res pa da TC omejena na max 77% moci, 90% casa pa itak laufa med 42 in 55%. Ce nimas dodatnih grelcev v TC in kakih hudih indukcij, bi ti v hisi z vsaj min. izolacijo 3x20A moralo zadostovati.

Ta York verjetno nima grelcev zraven?

floyd1 ::

S kuhanjem na plin mogoče res gre, mi pa imamo še indukcijo. In dvakrat v teh 10 letih se nam je pozimi že zgodilo, da je avtomatski odklopnik na števcu vse skupaj odklopil, ampak takrat smo imeli res čuda vsega hkrati prižgano.
Za grelce pri Yorku pa niti ne vem, ker mi ni bil pomemben podatek. Ko sem 11kW Estio nastavil kot se spodobi, nisem več opazil, da bi bila kaka potreba po grelcu in glede na račune za elektriko ga gotovo ni vklapljala skoraj nič. Pa so takrat bile še malo hujše zime, kot so zadnja leta.

feryz ::

Itak da jih nima. Ima pa kontrolo zanje.
Kaj bi pa vi še zraven za tak drobiž?

floyd1 ::

Veliko ljudi ima te notranje grelce na svojih toplotnih ves čas izklopljene.

joez7 ::

floyd1 je izjavil:

S kuhanjem na plin mogoče res gre, mi pa imamo še indukcijo. In dvakrat v teh 10 letih se nam je pozimi že zgodilo, da je avtomatski odklopnik na števcu vse skupaj odklopil, ampak takrat smo imeli res čuda vsega hkrati prižgano.
Za grelce pri Yorku pa niti ne vem, ker mi ni bil pomemben podatek. Ko sem 11kW Estio nastavil kot se spodobi, nisem več opazil, da bi bila kaka potreba po grelcu in glede na račune za elektriko ga gotovo ni vklapljala skoraj nič. Pa so takrat bile še malo hujše zime, kot so zadnja leta.

Odklopnik izklopi tudi v primeru preobremenitve samo ene faze. Tu pomaga prerazporeditev močnih porabnikov.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

floyd1 ::

joez7 je izjavil:

floyd1 je izjavil:

S kuhanjem na plin mogoče res gre, mi pa imamo še indukcijo. In dvakrat v teh 10 letih se nam je pozimi že zgodilo, da je avtomatski odklopnik na števcu vse skupaj odklopil, ampak takrat smo imeli res čuda vsega hkrati prižgano.
Za grelce pri Yorku pa niti ne vem, ker mi ni bil pomemben podatek. Ko sem 11kW Estio nastavil kot se spodobi, nisem več opazil, da bi bila kaka potreba po grelcu in glede na račune za elektriko ga gotovo ni vklapljala skoraj nič. Pa so takrat bile še malo hujše zime, kot so zadnja leta.

Odklopnik izklopi tudi v primeru preobremenitve samo ene faze. Tu pomaga prerazporeditev močnih porabnikov.

Razporeditev po fazah bi morala biti OK, ker sem to sam delal.

BCSman ::

Kaj je fora, vremenska krivulja je nastavljena:
Pri -10 70 stopinj
Pri 17 35 stopinj
In danes pri 18 zunanji temperaturi 43,6 stopinje izhodna voda.
Daikin HT
Kdaj se sploh izklopi toplotna, pri kateri zunanji temperaturi, kje se sploh to nastavi?
Kako je lahko tako visoka temperatura dviznega voda bila pri teh nastavitvah?
Prosim ne tezit o nekih COP-ih, je neizolirana bajta pac.

joez7 ::

Poglej še nastavitve za DHW.
Koliko maš nastavljeno toplo vodo?
Maš DHW samostojno ali kombinirano?
Upam, da si šel skozi tole? EKHBRD-ADV1_ADY1_4PSL402192-1A_OM_Operation-Manuals_Slovenian.pdf
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: joez7 ()

BCSman ::

Sanitarno vodo imam nastavljeno na sprotno dogrevanje in ne skladiscenje, tam na ene 49 stopinj mislim da mam. Ceprav ne vem kaksno ma vezo s tem problemom?
Hja tista navodila sem sel skozi a dosti stvari bi potreboval dodatno razlago.
Recimo simbol urice - "ikona razporejanja s casovnikom". To bi morda moral izklopit, ker sedaj imam aktivirano in morda kaj vpliva na funkcijo vremenske krivulje?

Izak ::

Pri Daikinu imaš možnost pri kateri zunanji temperaturi se toplotna izklopi. Če tega ne najdeš v uporabniškem meniju, probaj s kodo monterja, mislim da je 4567 ali 5678. Ta ti omogoča dodatne nastavitve.

joez7 ::

DHW (domestic hot water) topla voda ima vezo z dvižnim vodom (oboje greje ista mašina). Odvisno kako maš hivdravlično vezavo in kako maš nastavljeno v nastavitvah.
Si sam delal, ali monter. Vprašaj monterja.

5678 https://e2e.si/wp-content/uploads/2023/...

Pa svinčnik v roke. Da ne bo kaj čudnega>:D
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: joez7 ()

telexdell ::

BCSman je izjavil:

Kaj je fora, vremenska krivulja je nastavljena:
Pri -10 70 stopinj
Pri 17 35 stopinj
In danes pri 18 zunanji temperaturi 43,6 stopinje izhodna voda.
Daikin HT
Kdaj se sploh izklopi toplotna, pri kateri zunanji temperaturi, kje se sploh to nastavi?
Kako je lahko tako visoka temperatura dviznega voda bila pri teh nastavitvah?
Prosim ne tezit o nekih COP-ih, je neizolirana bajta pac.

Sam imam nastavljeno krivuljo pri +15°C na 25°C in pri -15°C na 50°C pa mi DV gre tudi pri +14°C na preko 40°C in pri okrog nule preko 50°C. Kakšna je temperatura DV je stvar regulacije. Zame je pomembno kakšna je klima v hiši in koliko elektrike porabim. Oboje pa je povsem v skladu s pričakovanji.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

alekskac ::

Krivulja je tud precej strma ... Načeloma v Sloveniji ni hiše ki bi rabla več ko 55°C na dvižnem vodu. Jaz imam pri -10˚C zunanje 52˚C,ogrevanje na radijatorje, kamnita neizolirana hiša 550 metrov nad morjem. Okna švoh, dvoslojna, vhodna vrata pozimi mal zazijajo. Prevladujoča smer vetra lokacije je J.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: alekskac ()

joez7 ::

Sam imam nastavljeno krivuljo pri +12°C na 35°C in pri -5°C na 50°C pa mi DV gre tudi pri +14°C na preko 40°C in pri okrog nule preko 50°C. Histereza DV je itak 5°C.
Kakšna je temperatura DV je stvar regulacije. Zame je pomembno kakšna je klima v hiši. Zato pa mam še sobni termostat in termostaske glave na radiatorjih.
Še najbolj hecno je v začetku grelne sezone (hladna jutra, topli popoldnevi).
Ko je enkrat pod nulo se vse lepo ustali - ujame.
Ko pa mi kaj ne paše preklopim na ročno upravljanje DV in spreminjam po 1°C.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Marsikdaj se motim, zato prosim me popravi.

telexdell ::

alekskac je izjavil:

Krivulja je tud precej strma ... Načeloma v Sloveniji ni hiše ki bi rabla več ko 55°C na dvižnem vodu. Jaz imam pri -10˚C zunanje 52˚C,ogrevanje na radijatorje, kamnita neizolirana hiša 550 metrov nad morjem. Okna švoh, dvoslojna, vhodna vrata pozimi mal zazijajo. Prevladujoča smer vetra lokacije je J.

To pa je precej smela trditev. Kakšno temperaturo DV potrebuješ je odvisno od grelne moči radiatorjev in od toplotnih izgub objekta. Nekaj vplivajo še pribitki (Sonce, kuhanje, število oseb...) a ti niso stalni vir. Če so radiatorji bili montirani v neizolirani hiši in se ta toplotno sanira pol radiatorji običajno zagotavljajo dovolj moči, da trditev o 55°C drži. Če pa je hiša že bila zgrajena z neko toplotno izolacijo (npr. 5 cm stiropora) in je imela radiatorski sistem dimenzioniran za režim 65/50 ali celo 90/70 pol bo pa to druga pesem. Pač- toplotna črpalka bo morala zagotavljati enake temperature kot je prejšnji vir.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.
««
20 / 22
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izbira toplotne črpalke (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22870386 (5041) feryz
»

Dilema: nova peč na olje ali toplotna črpalka (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
28821810 (10591) Telbanc
»

Toplotna črpalka (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18329502 (10103) joez7
»

Toplotna črpalka katero izbrati (strani: 1 2 3 481 82 83 84 )

Oddelek: Loža
4174733419 (65247) energetik
»

Ena ženska, ki je izgubljena med ponudbami TČ in IR paneli (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16621406 (13721) a_borlak

Več podobnih tem