» »

1. Poročilo o primerjavi spletnih in mobilnih bank

1. Poročilo o primerjavi spletnih in mobilnih bank

Patrik0 ::

Tukaj sledi sedaj drugo poročilo po dobrem letu, da vidimo kak je na stvari in kaj se spreminja. Upam, da vam je prispevek všeč.


ADDIKO E-BANK:
Banka ponuja velik spekter rešitev, po zadnjih analizah kaže tudi na to, da banka predvsem izstopa z svojo novo podob, to je hrček "Oskar", ki vselej pomaga kjer je mogoče. Banka se je začela specializirati na hitre potrošniške kredite, brez zapletanja za komitente vseh bank.
Od zadnjega poročila svojih digitalnih kanalov vizualno niso posodabljali, so pa zlasti svojo spletno in mobilno banko optimirali na hitrejše delovanje ter izboljšali splošno varnost.
Spletna in mobilna banka sta enostavno in razigrano sestavljeni, kjer vsak hitro in enostavno opravi osnovne bančne posle. Kadar pa iščeš kakšne specifične funkcije pa je pač potrebno malo več klikanja oz. tipanja. Je pa pozitivna stvar, da sta mobilna in spletna banka vselej poenoteni, ne samo z podatkovnimi bazami in ravenjo varnosti, pač pa tudi z izgledom zato je uporabniška izkušnja na obeh praktično enaka.
Na prvem zavihku imaš na enem kupu vse potrebne informacije, ki jih potrebuješ (stanje, krediti, limiti, kartice, e-računi, sepa db, zavrnjena in uspešna plačila, čakalna vrsta, možnosti plačil in prenosov ter promet).
Preko mobilne in spletne banke je možno tudi oddati naročila za limite in kredite.
Uporabne funkcije poleg upn plačil so tudi predloge, ki si jih uporabnik lahko ustvari sam. Enostavno pa je tudi recimo spremeniti limite na računih ali pa dnevne limite na karticah. Ena izmed izstopajočih funkcij ebanke pa je funkcija za spremembo kartičnega PIN-a, te opcije kolikor je meni znano ne ponuja nobena banka.
V zavihku plačil uporabnik vidi vsa pretekla, prihodnja, izvršena in neizvršena plačila. V opciji upn plačila lahko izbere prejemnika iz predloge, so pa od letos uvedli tudi možnost donacij (preko seznama za izbiro). Uporabniki imajo tudi možnost direkt menjavo valute znotraj ebanke po realnem tečaju, omogočena je tudi prijava na eračune in pa na seba db-te je možno po meri tudi nastavljati.
Uporabnik še ima v zavihkih Varčevanja in Krediti, sklepati in urejati svoja varčevanja, kredite, depozite idr.
Nedolgo nazaj so uvedli tudi funkcijo "edokumenti", kamor uporabnik prejem vse dokumente v zvezi s poslovanjem, med drugimi tudi e-dokumente v podpis, če je to potrebno.
Banka je stabilna, solidna in specializirana za hitre kredite brez kompliciranja in primerna za mlajšo populacijo, zato je tudi priljubljena pri mlajših, kar tudi pravi njihov slogan "Na mladih svet stoji".

 Addiko eBank

Addiko eBank







ISPS INTESA BANKA:
Nekdanja Banka Koper se je v zadnjih letih konkretno okrepila in podigitalizirala - v dobri smeri in s pravimi potezami. Intesa Sanpaolo banka spada med t.i. digitalne vodnike, kar dokazujejo z novo mobilno in spletno banko ISPS. Ne le da so eni izmed prvih, ki ponujajo uporabniku mobilno plačevanje Apple Pay in Google Pay, pač pa so eni izmed prvih, ki so uvedli tudi digitalne bančne pakete, katere je mogoče sklepati na daljavo.
Spletna in mobilna banka ISPS sta poenoteni, v uporabniški izkušnji ter samem videzu, kar je za uporabniško izkušnjo plus. Med drugimi omogočajo t.i. hitro prijavo, kjer si domači računalnik s pomočjo piškotkov zapomni nastavitve in uporabnika ob prijavi samodejno prepozna ter pošlje na telefon push obvestilo-takrat se uporabnik z biometrijo verificira in je to vse-sledi prijava v spletno banko.
Na začetnem zavihku vidimo razpoložljivo stanje, ločeno stanje limita ter rezervirana sredstva in majhen graf s prikazom prilivov in odlivov. Bolj proti dnu vidimo tudi datumsko urejene transakcije in promet ter priljubljena plačila (priljubljeni prejemniki in predloge). Pri Intesini spletni banki je na začetnem zaslonu uporabnikom tudi na voljo hiter vodič, ki uporabniku pokaže in predstavi osnove spletne banke in kako pričeti z uporabo-kar je za začetne uporabnike uporabna stvar.
V zavihku ponudb vidimo vse storitve, ki jih imamo pri banke, vse račune, vse depozite, kredite, limite in drugo. Tukaj je možno sklepati tudi nove posle.
V zavihku računa pa vidimo vse podrobnosti o našem tekočem računu- to pa je vse (informativni zavihek).
V zavihku plačil lahko urejamo e-račune (prijava, odjava, plačilo in zavrnitev), urejamo upn-je, prenos med računi, izdelava predlog plačil, urejamo lahko tudi flik plačila, urejamo ponavljajoča se plačila (trajniki in sepa db) ter plačila v tujino. Za večino uporabnikov pride v poštev e-računi in splošna plačila, morda tudi informativni pregled ponavljajočih se plačil, da vidijo vse svoje trajnike. Plačevanje je čisto enostavno, vnesemo lahko TRR prejemnika, ali pa tega izberemo iz predlog plačil, kontaktov ali iz seznama preteklih plačil, kar plačevanje definitivno olajša in pohitri. Polja so razvrščena minimalistično, kar je dobro za boljši predogled. Izberemo prejemnika, vnesemo znesek, določimo datum plačila, navedemo namen in je stvar urejena. V kolikor moramo padati več informacij, lahko stran razširimo in določimo šifro namena, šifro kupca/prejemnika/stranke, model ter referenco.

V zavihku kartic vidimo vse svoje aktivne kartice. Imamo možnosti varnostnih nastavitev kartic v obliki spremembe limita, blokado kartic ter blokado oz. omejitev na določeno geolokacijo. Znotraj aplikacije lahko vidimo podatke o kartici in prikažemo tudi njeni PIN. Ima pa Intesina banka eno fino opcijo, to je kreiranje digitalnih kartic za recimo več ali enkratno uporabo, kar poveča tudi varnost pri plačevanju na spletu.
Ostale funkcije, kot so varčevanja, krediti, naložbe pa se razložijo same po sebi-tukaj lahko uporabnik vidi predogled nad svojimi krediti, limiti, depoziti, sklepa nove posle, vidi obstoječe in pretekle posle ter med drugimi lahko tudi tukaj nakupuje vrednostne papirje, delnice in drugo-kar pomeni, da trži z naložbami.
Intesa je ena izmed vodilnih digitalnih institucij in eden izmed vodnikov dobrih inovacij. Slednja banka je primerna praktično za vsakogar, saj ponujajo ne le enostavno osnovno bančništvo za navadnega človeka, pač pa ponujajo tudi intuitivne digitalne rešitve tudi za bolj naprednega uporabnika.

 ISPS banka

ISPS banka






BANKANET NKBM:

Nova KBM je ena izmed večjih bančnih institucij. Slednja bo postala še večja poleti 2024 ob pripojitvi SKB banke. Od takrat se tudi sluti oz. je že sigurno, da ne bosta obstajali več niti SKB niti NKBM, pač pa bo nastala nova banka "OTP Banka", katera bo praktično po velikosti izenačena ali celo večja od NLB-ja. Letošnje leto so se začele prve spremembe- OTPjev logotip, zelene barve, prenovljena spletna stran, pozelenjen Bankanet in drugo.
Storitve so kljub prevzemu ostale več ali manj enake, kar pa bo za dobro leto, pa žal ni znano in še verjetno en čas ne bo znano. Kar se tiče same banke ni potreben komentar saj je ena izmed večjih vodilnih institucij, z svojo prepoznavnostjo in produkti.
Bankanet od zadnje posodobitve ni izgubil na funkcijah, je pa pridobil več ali manj novi videz (novo zelenkasto barvo OTP skupine in novi logotip).
Obe-spletna in mobilna banka sta v celoti grafični in funkcionalno enotni-bolj kot katera druga banka.
Na prvem zavihku vidimo podatke o računu, stanje ter limite. Vidimo tudi aktualno ponudbo Nove KBM, svoje kartice in portfelje ter promet (zadnjih 3-5 transakcij).
Na domači strani je mogoče urejati nastavitve kartic, dnevne limite, blokado ter deblokado kartic in med drugimi opraviti hitra plačila. Tukaj je tudi mogoče urejati višino svojega limita oz. dovoljenje prekoračitve, možno je urejati trajne naloge in sepa db.
V zavihku zahtev uporabniki vidi vse svoje zahteve (plačila, edokuementi, epodpisi, eprijave in eodjave, ter druge zahtevke, ki so v čakalni vrsti, so bili izvedeni ali zavrnjeni).
V nabiralniku pa ima možnost pogledati vsa osebna sporočila med sabo in banko ter druga obvestila, ki jih banka pošilja, skupaj z mesečnimi izpiski in poročili.
V zavihku plačil lahko ureja domača in tuja plačila, ureja prenose med računi in t.i. enostavna plačila (nakazila med osebami). Tukaj ima možnost izbirati med predlogami in prejemniki ter ima eno posebno opcijo "periodičnih plačil". Uporabnik ima tudi možnost menjati valute v bankanetini menjalnici ter uporabnik ima možnost naložiti digitalni dokument neposredno v ebanko in izvesti plačilo. Omogočajo pa tudi foto plačilo in uvoz qr kode iz datoteke ali slike.
V zavihku e-dokumenti uporabnik vidi vse svoje edokumente prejete s strani banke, tam pa lahko tudi ureja prijavo in odjavo na e-račune in jih tam tudi plačuje ter uvaža iz dokumentov in slik.
Med drugimi še v spletni banki vidi vse informacije o svojem računu, o kreditih, o limitih, o svojih naložbah v kolikor vlaga denar v sklade ali podobno ter sklepa nove posle (krediti, depoziti, varčevalniki) in še drugo.
Banka je ena izmed prvih in večjih institucij in primerna za vsakega splošnega komitenta. Banka je solidna, stabilna in splošno uporabniku prijazna, njihov bankanet pa je po testih e-laborata tudi najsodobnejša spletna in mobilna banka št. 1 v Sloveniji.

 BankaNet

BankaNet





NLB KLIK:
NLB banka je letos spomladi posodobila in končno tudi poenotila svojo mobilno in spletno banko Klik. Slednjo je v celoti grafično in funkcijsko preuredila. Ta pa je sedaj na voljo za uporabnika.
Letelo je veliko nekih kritik, a tudi nekaj pohval.
Na prvem zavihku vidimo stanje na računu, graf kategorije prilivov in odlivov, limite in kartice. Zgoraj v hitrem meniju je možnosti hitro izvesti plačilo oz. transakcijo. Uporabnik hitro lahko dostopa do e-računov in si hitro uredi kredit, med drugimi tudi hitro lahko organizira tudi svoje izdatke oz. stroške, vidi svoj promet ter vidi prihajajoča plačila.
V zavihku Moji produkti vidi vse storitve, ki jih pri bankah uporablja, slednje produkte lahko tudi ureja in o njih pridobi več informacij to pa je več ali manj vse.
V zavihku plačil vidi prihodnja, pretekla, načrtovana plačila, lahko ureja prijavo in odjavo na eračune in ureja trajnike ter sepa db.
Uporabnik ima na voljo tudi opcije kot so pregled stroškov, le te pa lahko tudi načrtuje in ureja ter kategorizira. Ureja lahko med drugimi tudi prejemnike in plačilne predloge ter izvaja pretekla plačila in iz njih prevzema vzorce plačil.
V zavihku dokumenti in podpisna mapa najde vse dokumente prejete s strani banke ter jih na teh mestih tudi lahko elektronsko podpisuje.
V zavihku sporočil pa lahko prejema in pošilja sporočila ter tako komunicira z banko.
Način plačevanje se je konkretno poenostavil, saj vneseš v polje ime ali iban prejemnika ali pa izbereš tega iz predlog plačil ali iz imenika. Šele po izbiri, ko sistem samodejno zazna ali gre za navadno ali obširno plačilo, ti tole ponudi vnos drugih podatkov kot so namen, šifra prejemnika, koda namena, referenca itd. Pohvalno je treba reči, da odkar so predstavili novi klik, je celotna banka prešla tudi na sistem instantnih oz. direktnih plačil.
Omogočajo tudi funkcijo slikaj in plačaj, še pa žal ne omogočajo uvoz kod iz slik ali dokumentov. So pa Flik plačila integrirali direkt v novi klik. Funkcija, ki pa so jo uporabniki čakala kar dolgo pa je končno prišla na plan- to je plačevanje e-računov in poenoteno delovanje na mobitelu in računalniku.
Moram pa kritično omeniti, da je kar nekaj funkcij od starega klika odpadlo, pa tudi čas nalaganja je dosti daljši kot je bilo to prej. Določene funkcije pa so se skrile na druga mesta, kar uporabnika lahko dodatno zmede in pride do več nepotrebnih klikov in/ali tapov, kar stvar interakcije tudi podaljša. In s tem tudi lahko trpi uporabniška izkušnja. Po ocenah v marketplace-ih je kar nekaj uporabnikov razočaranih nad novo digitalno banko Klik, je pa nekaj funkcij, ki pa so bile težko, a končno pričakovane.

Spletna banka se je šele razvila, razvijala se bo še en čas in verjamem, če bodo seveda poslušali uporabnike, bodo platformo dodelali, saj je še kar konkretno potrebna dodelave.
Gre pa seveda za največjo (zaenkrat), bančno skupino pri nas, h kateri se bo pripojila nekdanja Sberbank oz. sedajšnja Nbanka.
NLB je ena izmed prvih bank pri nas in kvalitetna banka primerna za vse sloje ljudi, od navadnih do naprednih uporabnikov.

 NLB Klik

NLB Klik





MNENJE:

Določene stvari so od zadnjega poročila pri bankah spremenile, zlasti digitlani kanali, so pa stvari, ki so več ali manj ostale enake. V drugi polovici bo sledilo še drugo poročilo, gre pa le za moje osebno poročilo in osebno mnenje.

kixs ::

Pohvalno za trud.

Sicer pa nobene od teh ne uporabljam.

evian ::

Patrik0 - hvala za pregled in poročilo.
Imel bi par vprašanj glede mobilnih aplikacij bank:
- kako je z blokado in deblokado bančnih in kreditnih kartic v aplikacijah,
- je možno v kateri aplikaciji nastavljati limite za bančne kartice in transakcije,
- katere aplikacije so povezane s spletno banko (npr. deljenje predlog med spletno in mobilno banko)?
Lep pozdrav

ales85 ::

evian je izjavil:

Patrik0 - hvala za pregled in poročilo.
Imel bi par vprašanj glede mobilnih aplikacij bank:
- kako je z blokado in deblokado bančnih in kreditnih kartic v aplikacijah,
- je možno v kateri aplikaciji nastavljati limite za bančne kartice in transakcije,
- katere aplikacije so povezane s spletno banko (npr. deljenje predlog med spletno in mobilno banko)?
Lep pozdrav

Pri Intesi (ISPS) misim, da prvo dvoje ni možno. Ali pa jaz ne najdem in je preveč zakopano. Imaš le možnost pregleda.

Patrik0 ::

evian je izjavil:

Patrik0 - hvala za pregled in poročilo.
Imel bi par vprašanj glede mobilnih aplikacij bank:
- kako je z blokado in deblokado bančnih in kreditnih kartic v aplikacijah,
- je možno v kateri aplikaciji nastavljati limite za bančne kartice in transakcije,
- katere aplikacije so povezane s spletno banko (npr. deljenje predlog med spletno in mobilno banko)?
Lep pozdrav


Zgoraj testirane banke, med sabo so z podatkovno bazo placil povezane vse banke. Kar se tice predlog placil sta pa med sabo v celoti povezani nkbm in intesina, nlb se tukaj zadevo razvija, se ni popolnoma koncana, od addika pa so baze locene. Blokada in deblokada kartic je mozna pri nkbm v bankanetu direkt, pri nlbju pa je blokada in dablokada kartic mogoca v nlb pay, blokada/deblokada pri addiko ni mogoca-razen preko klica in na bankomatu, kaj se pa tice intese pa je blokada/deblokada mogoca na bankomatu ali preko klica, v spletni oz mobilni banki pa je mogoc le "geonadzor"-kar pomeni da se kartica blokira recimov tujini in deluje le v sloveniji.
Kaj se pa tice nastavljanje likitov za kartice in trr pa to opcijo omogocajo vse zgoraj testirane banke.

Lp.

Proti koncu meseca pride drugo poročilo o skb-ju, unicredit in sparkasse.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Patrik0 ()

ales85 ::

Patrik0 je izjavil:


Kaj se pa tice nastavljanje likitov za kartice in trr pa to opcijo omogocajo vse zgoraj testirane banke.

Preko aplikacija? Pri ISPS? Kje?

Patrik0 ::

Pardon, pri isps je limit privzeto nastavljen ba najvišjo raven, kar se pa tiče limita dnevnega dviga na bankomatunpa se določi skaldno s paketom ter ob odprtju računa, ponavadi je to znesek 1000€. Isto velja za nlb. Limiti se p dajo nastavlat pri addiko in pa pri nkbm v mobilni banki.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Delavska hranilnica (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Loža
837179851 (276) V-i-p
»

Novi nlb klik je tukaj, kaj je novega? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22823850 (1769) no comment
»

Primerjava spletnih bank (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11516531 (1188) Patrik0
»

katera Banka (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19052111 (1634) cortez
»

Kako bo po novem pri skb in nkbm ebančništvo??

Oddelek: Loža
443450 (1108) Patrik0

Več podobnih tem