» »

Primerjava spletnih bank

Primerjava spletnih bank

«
1
2 3

N75 ::

Zanima me razlika med spletnimi bankami predvsem slovenske:
1. Način prijave varnost
2. Potrjevanje plačil z kartico v spletnih trgovinah, če nimaš Android telefona
3. Funckionalnost oziroma kaj lahko opraviš preko spleta

Imam NKBM:
1. Prijava na splet Ime+Geslo in nato še koda ki jo dobiš na SMS, plačilo položnic tudi potrjuješ s SMS
2. Plačila z kartico na spletu potrjuješ z aplikacijo na telefonu, zahteva Android 7.1 ali več

Patrik0 ::

Pozdravljeni,
primerjava spletnih bank torej. Ni nekaj zakomplicirno sem testiral digitalne storitve večih bank (DH, NLB, NKBM, INTESA, DBS, UNICREDIT, SKB, ADDIKO, SBERBANK).

Omenim lahko le to, da vse banke oz. hranilnice ponujajo spletno in mobilno bančništvo, nekatere tudi dodatne ločene aplikacije (flik, e-denarnice, apple pay itd.).
V uporbaniških vmesnikih so si najbolj podobne Delavska Hranilnica, Deželna banka, SKB banka in Sberbanka, saj le te uporabljajo že sestavljene in konfigurirane storitve podjetja Halcom. Vsaka banka ima svoje barve, svoje animacije, od teh najbolj izstopa Delavska Hranilnica, ki je lansko leto v celoti prenovila svojo podobo spletne in mobilne banke. Ker le ta spada izmed cenejših bank, so tam predvsem presenetili poleg njihove DH mobilne aplikacije tudi z DH denarnikom, ki android uporabnikom omogoča plačevanje s telefonom.
Med dobre izkušnje lahko vključim tudi NLB z Klikom in KlikInom ter NKBM z rešitvijo B@nkaNet. Obe rešitvi sta sodobni, pri NLBju me moti le to, da v mobilni banki ni eračunov in ne vidim plačil izvršenih v spletni banki na telefonu in obratno (ločene podatkovne baze).

Pohvalim pa lahko NKBM banko, saj od leta 2018 odkar so posodobili svojo celotno podobo nenehno nadgrajujejo svoj bankanet. Spletna verzija, ki temelji na t.i. Material uporabniškem vmesniku je hitra, lepa, pregledna in zelo enostavna. Preko njihove ebanke lahko oddajam tudi zahteve, sklenem kredit, varčevalnik, naložbe itd.
Zelo specifična je njihova mobilna banka, ki je zelo dobra, enostavna, pregledna in podpira face id oz. touch id na iphonih in android napravah. Imaš možnost si ogledat pin kartice, kopirat podatke ter kartico začasno blokirat. Imajo ful urejeno ponudbo, sploh ta paket komplet za 4.99 na mesec, dobiš vse kar rabiš.
Slednji banki imata obe ločeni aplikaciji NLB PAY in mDenarnica. m denarnica NKBM banke je za plačevanju v trgovinah in ima intergiran flik (le ta je žal koristna samo za android uporbanike, saj ios uporabniki plačil ne morajo izvajat, med rugimi se z njo potrjujejo spletni nakupi).
NLB PAY je v pruncipu ista stvar, edino z razliko od NKBM so v NLB PAY aplikaciji vidni vsi podatki kartice (razen pin, blokada tudi ni možna).
Drugače kar se tiče tega sta obe banki zelo dobri, osebno zame ima večji plus nova kbm.

Banka DBS in SKB:

Obe banki sta vredu in obe banki fino kasirata in zaračunavata kar je le možno. Z osnovnim pakrtom za 5 eur pri skb ne moraš kaj veliko počet, saj plačaš 4 poloćnice in si disegel že limit in je potrebno odštevat provizijo. Kar se tiče mobilne banke je lar v redu in pregledna, sicer deluje bolj počasi ampak dela :). Velik minus ima da ne vidiš eračunov.
Kar pa se tiče dizajna lahko rečem, da v zadnjih 15letah spreminjali niso čisto nič! Ko so banko prevzeli madžari in otp skupina so prevzeli smao njihove barve ter logotip, med drugimi obnovili samo spletno stran, kar se pa tiče mobilne in spletne banmke pa je načeloma ostalo vse isto (zamenjali so samo logotip ter rdečo barvo societe generlae groupe z zeleno barvo od otp skupine to pa je vse).

DBS banka je me drugimi tudi bolj dražja banka. Ni pretirano draga, ampak za vsako stvar kasirajo, gre pač za banko, ki je namenjena enostavnim občanom in predvsem kmetom, ki rabijo nepovratna sredstva, velike limite in kredite. Njihova spletna in mobilna banka nista najboljši, nekaterim bo stvar všeč zaradi enostavnosti in majhnega spektra funkcij, drugi, predvsem mlajše generacije se tam ne bodo znajdle, saj je stvar za take generacija nepregledna, zakomplicirana, brezvezna brez animacij in jih ne pritegne. Druga stvar je ta: uporabljajo rekono mehanizme za avtorizacijo, kar je tako daleč v redu. Nadležna pa stvar postane takrat ko se je potrebno vedno znova in znova vpisovat v mobilno banko mDBS, saj so tile še edini, ki ne podpirajo sken obraza ali prstnega odtisa.

Kar se tiče nekdanje sberbanke je brezveze karkoli omenjat, saj se bodo tekom leta združili z skupino nlb, potem je bolje kar direkt it in odpret račun pri ljubljanski banki.

Unicredit in Addiko banka sta splošni banki, ki se lahko primerjata z našimi. Ne izstopata pretirano iz ponudbe, imata sodobne banče poti, sta tuji banki. Načeloma ponujata obe kar dobre storitve, paketi so pa načeloma malo dražji. Drugače obe banki uporabljate storitve MasterCarda in infrastrukturo bankarta. Prijava pri obeh poteka z uporabniškim imenom, geslom ter otp generirano šifro. Izmed uporabniških vmesnikov je morda UI addiko banke, ki bolj izsopa, saj je bolj razigran. Uporabniški vmesnik je bolj pometan, barvit, animiran. To pa je tako daleč vse. Sta povprečni banki, na halcom in bankart infrastrukturi, z svojimi spletnimi vmesniki, ki jih uporabljata enake v tujini, torej so le poslovenjeni in malce dodelani. Nič kaj posebnega. Pa obe banki imata manjšo paleto poslovalnic in bankomatov.

EDINA IZSTOPAJOČA BANKA TUKAJ JE INTESA SANPAOLO, nekdanja koperska banka.
Od leta 2020, ko so se lotili posodobitve celotne infrastrukture, in pa ko je italijansko-španska skupina intesa banca prevzela kopersko banko, so le to preimenovali in vključili v svojo lastno infrastrukturo. Čeprv gre za tujo banko je slovenska intesa edina, ki uporablja lastno infrastrukturo in ne bankartove oz. halcomove. Imajo izjemno spletno in še boljšo mobilno banko z nenormalno veliko funkcijami in izjemnim uporabniškim vmesnikom. Ker je na tej banki 70% komitenvov med 20-40 let so se le tem prilagodili in ponujajo 90% storitev kar na daljavo (od kreditiranja, do limitov, odprtje računa preko spleta, video identifikacija itd....). Velik plus tej banke je, da imajo na voljo 4 pakete in to že dobra 3 leta brez sprememb. 3 paketi od osnovnega do naprednega med 5 in 15 evri ter paket digital za dobra 2-3 evre in to je to. Omeniti je treba tudi, da je intesa v sloveniji edina banka in/ali hranilnica, ki ponuja e-denarnico tako apple kot ios in huawei app galery uporabnikom. Imajo svojo ISPS banko, ki je na voljo vsem trem uporabnikom operacijskih sistemov. Pnujajo možnost plačevanja, varčevanja, depozite, sklade, plačila, eračune, direktne bremenitve, ustvarjanje virtualnih začasnih kartic, vpogled v kartične podatke, možnost spremebe osebnih podatkov, stik in klepet z svetovalci, informacije o najbližji poslovalnici, potrjevanje spletnih plačil, flik itd. Uporabnikom android in huawei app gallery ponujajo apliakcijo wave2pay kjer laho s telefonom plačujete pri trgovcih, omenim še pa to da je edina banka v sloveniji, ki ponuja storitev apple pay, tako lahko tudi apple uporabniki plačujejo s svojo bančno kartico preko telefona v trgovinah.


SKUPEK:

Rečem lahko le to, da je za hip mlajino morda addiko njabolj zanimiv, ki se za mlajino tudi najbolj zavzema. Priporočljiva sta tudi NLB in NKBM, saj za svojo ceno ponujata največ in zelo kvalitetno, pa sta ena izmed ta večjih bank, z največ bankomati in poslovalnicami.
Za tiste meščančke in bližnje, ki rabijo nekaj sodobno, simpl, poceni je definitivno delavska hranilnica najboljša izbira. Tisti, ki pa je tipičen fan appla (apple fanboy) in ima v svojo bližini (v okrožju 5-15km intesino poslovalnico), je pa definitivno priporočljivo se odločit za inteso, ker ponuja polek nkbm in nlb najsodobnejšo in najkvalitetnejšo za tistih 5-9 eur na mesec. Pa še edina banka, ki ponuja apple in adroid uporabnikom rešitev mobilnega plčaevanja trgovcem tako, da se ne bo treba ves čas držat ene znamke telefona, kdo ej navelian iphonov lahko gre na samsunga in naprej plačuje brezstično s telefonom, pravtako obratno, kdor bi sproibal iphona lahko ukine storitev wave2pay in si aktivira apple pay in plačuje naprej s telefonom, kot da nič ni bilo.

Vsesakor lahko rečem da je ta boljša izbira Delavska Hranilnica, NLB, NKBM in Intesa Sanpaolo.
Povprečna nepreslaba izbira so Addiko in Unicredit.

Ostalih bank, ki jih tukaj v zadnjem koraku nisem omenjal, niso najbojše, in jih osebno ne pirporočam, če pa jih skozi opis sploh nisme omenjal pa jih nisem niti preizkušal.

Zgoraj napisano in opisano je zgolj moje osebno mnenje, ni novinarski članek, niti kritika.
Lep pozdrav.

Matevz96 ::

Smisel obujanja leto stare teme?
#hooldthedoor

Thomxy ::

Jaz osebno sem navdušen nad poglobljeno analizo... čeprav dobro leto po zastavljenem vprašanju :-)

anketar ::

top, za inteso sploh vedu nism da majo tok modern

JamesTheKing ::

Sem ravno danes menjal banko in sicer sem šel iz SKB na Inteso. Naj omenim, da ima SKB res drage storitve napram ostalim bankam (5,5€/mesec za 7 plačil/nakazil, provizija pri položnicah in provizija za dvige na ostalih bankomatih). Sicer sem bil z delovanjem SKB mobilne banke zadovoljen (ima tudi face ID), vendar se res predragi glede na konkurenco, prav tako v mojih krajih nimajo veliko število bankomatov.

Trenutno ima IntesaSanPaolo res dobro akcijo za nove komitente in sicer 3€/mesec (12 mesecev 0€), kjer imaš brezplačne dvige na vseh bankomatih, brez provizije pri plačilu položnice. Sam postopek odpiranja računa je enostaven in poteka preko interneta in video identifikaciji (kot pri N26). Zaenkrat je izkušnja dobra. Več lahko poročam v naslednjem mesecu :D

dripac ::

Pred časom sem prešel iz NLB na Inteso. Zgleda so res na Intesi svetlobna leta pred ostalimi (vsaj nekaterimi).

Zaenkrat zelo zadovoljen.

Patrik0 ::

Pozdravljeni, hvala vam za povraten odgovor, kjub temu, da je tema zastarela, če morda koga več zanima glede uporabniške izkušnje zgornijh bank lahko v podrobnost opišem in priložim tudi kakšne screenshote aktualnih verzij mobilne in spletne banke :).

Ganon ::

Kar daj, tokrat je obuditev stare teme resnično upravičena. Zanimivo branje.

_Denny_ ::

Pri DBS je še zanimivo oz. smešno to, da baje prek appa (mogoče tudi spletne verzije, ne vem) ne moreš plačevati položnic po koncu delovnega časa banke...pol hiše ima račune pri njih in vsak mesec poslušam preklinjanje kako zaradi nekaj minut prekoračitve treba čakati na naslednji dan ali pa konec vikenda. Jebat ga, tako je to, če si komitent "banke"...jaz recimo pri NLB lahko brez problema plačujem tudi v petek ob 22h, potrdim avtomatsko spremembo datuma na ponedeljek in je zadeva končana.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400

DePalmo ::

Patrik0 je izjavil:

Pozdravljeni, hvala vam za povraten odgovor, kjub temu, da je tema zastarela, če morda koga več zanima glede uporabniške izkušnje zgornijh bank lahko v podrobnost opišem in priložim tudi kakšne screenshote aktualnih verzij mobilne in spletne banke :).

Zanimivo da hvališ NKBM, katerega marsikdo zaničuje in se pritožuje da stvari ne delajo. Kdaj pa je bil ta tvoj test? Pred pridružitvijo Abanke ali po tem?

Imaš še kakšno mnenje o Sparkasse? Jaz sem njen komitent, ampak imajo tako "dobro" mobilno in spletno aplikacijo, da bi jih najraje samo zaradi tega menjal.

Posnetkov zaslonov bi pa bil vesel, hkrati pa tudi komentarja katere banke imajo:
- PDF izvoz potrdil o plačilu v spletni in mobilni banki (Sparkasse ima samo v mobilni banki, spletna se moraš znajti da "stiskaš" PDF, ampak potrdilo ni isto)
- bonus račun (aka. podračun na katerega preneseš sredstva in niso dostopna iz glavnega računa - naprimer Spaces iz N26 je ista storitev a le bolj napredna)
- za koliko nazaj lahko gledaš zgodovino plačil. Zasledil sem da nekatere banke omogočajo samo za zadnji dve leti, nato pa zaračunajo za izdajo potrdil za preteklost (nisem preverjal če to drži)

MisterR ::

Ima kdo GBKR ? Kako sta kaj njihov spletni vmesnik in mobilna aplikacija?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MisterR ()

jabe ::

bonus račun je navadni varčevalni račun. tega imajo vse banke na praktično enak način kot sparkasse.
sparkasse je res...ne vem... že od nekdaj odkar so začeli pri nas. sem bila komitent od praktično prvega dneva dalje in kaka je bila spletna banka takrat napram konkurenci... tudi ni za govoriti. Potem me dolga leta ni bilo in zdaj spet. mobilna in spletna banka sta... ne vem, no. saj nekako se priguraš na konec, ampak s trial/error metodo. Nobene logike. In za isto stvar povsem dva različna načina za svoj račun ali za račun, kjer si pooblaščen. pa na vsake kvarte zamrzne brez opozorila, napako pa tako izpiše, da ne veš, a je s tvojim telefonom ali internetom kaj narobe, a pri njih ne špila.

Je pa zastonj s tem svojim bonus računom in zame sekundarni račun, pa ni prav da bi se kaj dosti pritoževala. na koncu vse uspem zrihtati. to je pa tudi treba reči...

DamijanD ::

GBKR - nič posebnega. Vse se da delati. Samo dvojna avtentikacija za spletno bančništvo je super počasna (ms authenticator vrže obvestilo v sekundi, tukaj pa traja tudi več kot 10s) in nerodna (vmes se ti odpre še mobilna aplikacija)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DamijanD ()

Patrik0 ::

DePalmo je izjavil:

Patrik0 je izjavil:

Pozdravljeni, hvala vam za povraten odgovor, kjub temu, da je tema zastarela, če morda koga več zanima glede uporabniške izkušnje zgornijh bank lahko v podrobnost opišem in priložim tudi kakšne screenshote aktualnih verzij mobilne in spletne banke :).

Zanimivo da hvališ NKBM, katerega marsikdo zaničuje in se pritožuje da stvari ne delajo. Kdaj pa je bil ta tvoj test? Pred pridružitvijo Abanke ali po tem?

Imaš še kakšno mnenje o Sparkasse? Jaz sem njen komitent, ampak imajo tako "dobro" mobilno in spletno aplikacijo, da bi jih najraje samo zaradi tega menjal.

Posnetkov zaslonov bi pa bil vesel, hkrati pa tudi komentarja katere banke imajo:
- PDF izvoz potrdil o plačilu v spletni in mobilni banki (Sparkasse ima samo v mobilni banki, spletna se moraš znajti da "stiskaš" PDF, ampak potrdilo ni isto)
- bonus račun (aka. podračun na katerega preneseš sredstva in niso dostopna iz glavnega računa - naprimer Spaces iz N26 je ista storitev a le bolj napredna)
- za koliko nazaj lahko gledaš zgodovino plačil. Zasledil sem da nekatere banke omogočajo samo za zadnji dve leti, nato pa zaračunajo za izdajo potrdil za preteklost (nisem preverjal če to drži)


Pozdravljen, testi so narejeni iz večih spektrov, raču n priu NKBM sem testiral leta 2018 pred pripojitvijo abanke, pa delam ga zdaj, račun je bil odprt pol leta nazaj. Tako, da z večih luči osvetlim stvar. Kar se tiče NKBM: če še nisi bil komitent potem bio stvar stekla brez težav, v kolkor si panže bil komitent (kot npr. jaz), in se vrneš nazaj k banki (kot jaz za ta preizkus in testiranje in primerjavo), potem lahko stvar se malo zatika, še posebej, če menjaš mail ali imaš novo mbilno št. ker takrat ti v poslovalnici oddajo zahtevo za spremembo podatkov, kar pa morejo uredit neposredno v centrali v Mariboru. Je pa stvar zelo dobra, da oni ne iščejo in ne odpravljajo napak, ampak ti v celoti ukinejo digitalne storitve, in izbrišejo vse podatke ter oddajo vlogo za ponovno aktivacijo digitalnega bančništva z novim uporabniškim imenom in geslom ter novimi podatki, to ti uredijo v roku 24-48 ur in dela. Še pa je potrebno glede NKBM posebej omenit eno stvar......med letoma 2022-2024 se bosta nkbm in skb banki združili, ker so slednjo kupili madžari (so pa oni že lastniki skb banke). Tako, da ne vem kaj se bo zgodilo ko bodo v celoti prevzeli novo kbm. ****Je pa tukaj še nekaj za omenit: ne vem če je pri drugih bankah tako ali ni tako, pri NKBM imajo eno "cako" v splošnih pogodbenih pogojih, kjer banka brez navedbe razloga lahko pogodbeno razmerje s tabo ukine. Kar pomeni, da ti zapre račun tebe o tem obvesti, ne navedejo razloga, ti pa si potem v temi in moraš iskat drugo banko). To pa je vse kar lahko rečem, ampka načeloma, če posluješ korektno ti ne bo težil nihče. Drugače je pa načeloma banka v redu, meni ugaja, nimam nekih rpipomb, spletno poslovanje pa je tudi zelo dobro.

Patrik0 ::

No kar se tiče izvoza PDF potrdil spletne in mobilne banke: trenutno so v testu Delavska hranilnica, NKBM, NLB in Intesa. Vse od teh omogočajo izvoz potrdila, tako v spletni kot mobilni verziji.
Vse banke omogočajo pregled plačil in prometa od trenutka ko ti račun pri njih odpreš, slednjo ne ponuja samo Delavska Hranilnica (ta omogoča izpise samo zadnjih dveh let).
Pri ostalih bankah, ki so vvtestu lahko od samega začetka od kaj je račun odprt izvoziš tudi mesečni izpisek.
Kaj se pa pač tiče bonusov oz. podrčaunov, tega naše banke ne podpirajo (t.i. spaces- torej neka varianta dodatnih računov in šparovcev, kjer lahko veš čas premikaš sredstva iz enega na drug račun). Pri nas maš edino klasičen varčevalnik. Edina od bank, ki pride najbližje N24 je pa Intesa, saj ta omogča šparavne računčke oz. t.i. safe, kjer shranjuješ denar in si ga lahko vzameš kdaj želiš, saj tukaj ne gre za klasičen varćevalni račun, kot pri ostalih bankah, plus oni podpirajo tudi kreiranje virtualnih kartic.

Pa da še dodam: kaj se tiče gorenjske banke in sparkasse tam pa še nisem preizkupal bom pa v prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Patrik0 ()

jabe ::

kaj je razlika med spacei in temi varčevalnimi računi. meni je povsem enako. funkcionalno gledano...

Patrik0 ::

Naceloma je stvar ista ja kaj se funkcionalnosti tiče, je pa malce razlika, da tale varčevalniki, ki so narejeni pri naših bankah, načeloma lahko denar pobereš takrat ko se varčevalno obdobje izteče in ne prej. Pa gre za varianto "računa v računu". Pa še banka ma vpogled v absolutno vse, tudi preko sisbona. Pri N24 varianti spaces ima banka vpogled samo v tvoje bančno okenco, kja pa ti delaš znotraj tega okenca in ustvarjaš space to pa oni ne vidijo, pa še vezan nisi na to varčevanje oz. šparanje, saj lahko sredstva pobereš kdaj koli brez omejitev.

jabe ::

Ne mesaj varcevalnega racuna z nekimi vezanimi depoziti. Denar sprehajas sem pa tja povsem enako kot pri spaceih.

darkolord ::

anketar je izjavil:

top, za inteso sploh vedu nism da majo tok modern
Jaz bom pa ravno zaradi te "modernosti" šel iz Intese kam drugam.

Ta nova spletna banka izgleda sicer OK, glede kvalitete si pa lahko z njo obrišeš rito.

Za mobilne aplikacije v Play Store ponavadi ne berem komentarjev, ampak tukaj so pa kritike čisto upravičene.

Že pri aktivaciji hoče preveč pravic (in skozi teži zanje), včasih aktivacija sploh ne dela ("error 103"), biometrična prijava včasih randomly ne dela (ali piše da uporabi "Touch ID" [Touch ID je Applova zadeva, mam pa Androjda, ampak ajde] in ne vklopi senzorja ali pa samo zahteva PIN), če PIN 3x narobe vneseš in si nisi zapisal "številke računa" (ki nima veze s tvojo številko bančnega računa) se ti account izbriše iz teleona in moraš v poslovalnico itd. Včasih ne spusti not "(1002) prišlo je do napake, poskusite kasneje".

Pa to preden smo sploh začeli karkoli uporabljat. Namesto stanja ti na veliko vedno kaže "razpoložljiva sredstva" (ki vključuje limit); ko preklopiš kam drugam, se moraš vedno nazaj prijavit, ampak včasih lahko nadaljuješ, včasih te pa vrže na začetek.

Najbolj me je razkurilo, ker so bili na začetku takšni bugi, da si jih še v kakšno aplikaciji za kofetkanje ne bi upal imeti, ne pa v BANKI. Npr. seštevki zneskov se niso ujemali, transakcije za tekoči dan niso bile prikazane, trajnikov ni bilo (pa na supportu so me poskusili prepričati, da trajniki sploh ne obstajajo) itd.

Scaramouche ::

Kdo ima poleg NLB najbolj poceni elektronsko kartico za nakupe po spletu?

ViperR ::

Jaz moram rečt, da se mi je intesa tud zelo zamerila. Npr. za uporabo spletne banke zahtevajo, da imas mobilno banko??, tako, da je morala babica kupiti nov android telefon - tisti za upokojence z velikimi tipkami očitno ni bil ok.

Pa že 2x se je zgodilo, da se ji je izbrisal uporabnik in za ponoven vstop mora v poslovalnico, ker ID, ki ti ga dajo velja samo določen čas.. druge banke imajo lepo uporabniško ime, ki ti velja za vedno.

Pa te časovne omejitve pri vstopanju, namesto kakega enoatavnega sms sporočila. Če npr. Zamudiš 30sec rok ti omejitev poteče pa moraš uporabiti #withkey možnost, ki ima ponovno časovno omejitev.

Meni je pa tudi tako zakompliciran, da če banke ne uporabljaš vsaj večkrat na dan se res ne znajdeš..

Je pa +, ker ima mobilna banka možnost, da si pobereš excel file, pri drugih bankah je to samo v spletni banki - sicer če nimaš tablice, je to dost neuporabno.

stratosD ::

Scaramouche je izjavil:

Kdo ima poleg NLB najbolj poceni elektronsko kartico za nakupe po spletu?


Zame NKBM - za vodenje računa z Visa debetno kartico ne plačam nič.
Za plačila Paypal, Ali, Amazon, eBay - ne rabim potrditve
za nekatere trgovce rabim potrditev na mobiju z Mdenarnic@ app
to je to...

Patrik0 ::

No res je, kar se tiče intese, ima fajni UI, so pa v ozadju težave, sem kmalu pred tem, da vse hvale vzamem nazaj iz prejšnjih prispevkov, saj imam pri njih račun aktiven že dober mesec (ta novi digital paket), pa še zdaj nisem prejel niti kartice, niti mobilna in spletna banka mi ne delata , ker je v ozadju prišlo do neke velike težave, ki jo odpravljaju neposredno tehniki v centrali v Kopru. In nobena duša ne v posovalnici, ne v kopru ne ve kaj se dogaja, gospe po telefonu pa so postale že rahlo arogantne, ker ne vem kaj majo za uštimat in zakaj te napake odpravljajo že dobre tri tedne. Pri ostalih bankah je stvar simpl (npr. pri novi kbm: sem tudi imel težave-stari logini, in ko v tretje niso zmogli uredit so stvar v celoti ukinili in oddali vlogo za novo kreiranje in sem dobil novo uporabniško ime in geslo in je stvar v roku 3 dneh bila urejena in del, kot mobilna nkot spletna banka in mdenarnica, dela vse), pri intesi pa ne vem niti kaj štrajkajo.

*****Lahko pa pohvalim Deželno banko.....kaj se tiče dostave kartic, pinov in drugih obvestil po klasični pošti so pa bili izmed vsemi bankami edina transparentna in najhitrejša banka. Od odprtja računa sem v roku 4 dneh imel že kartico in pin. Ostale banke si jemljejo kar konkretno čas med 7-14 dni. Intesa celo skoraj že dober mesec :).

Ampak bomo videli kako naprej.

Ampak kljub temu ima intesa dodaten plus ker so edini ki podpirajo apple pay,brez dopdatnih računov, kartic, brez curve, mbillsa itd. Ampak konec koncev ni niti tako važno, saj večino stvari uporabniki zmeraj plačujemo še s kartico in ne telefonom...
Tako da niti ni stvar tako pomembna, saj je bolj pommebno kje map več poslovalnic, bankomatov in kako dobri sta spletna in mobilna banka ter kakšne funkcije majo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Patrik0 ()

Patrik0 ::

Kaj ce bi zastarto kak mini blog glede teh stvari in preizkusov spletnih bank itd? Mnenje?

delavec44 ::

Slišim, da naj bi Intesa ukinila spletno banko za fizične osebe in imela samo mobilno. Še malo to razišči ;)

Zame je mobilna čisto nepregledna in si ne predstavljam za resno delo.
Btw. nisem komitent Intese.

Scaramouche3 ::

delavec44 je izjavil:

Slišim, da naj bi Intesa ukinila spletno banko za fizične osebe in imela samo mobilno. Še malo to razišči ;)

Zame je mobilna čisto nepregledna in si ne predstavljam za resno delo.
Btw. nisem komitent Intese.


Kaj priporočaš?

delavec44 ::

Ne vem. Od slo imam sam star pozitiven paket Sparkasse in NKBM predplačniško viso. Pa še mbills. Drugače pa tuje fintech banke.

darkolord ::

Tale banka od Intese Sanpaolo me pa vedno bolj nervira z osnovno funkcionalnostjo.

- v seznamu transakcij ne vidiš prejemnika/plačnika in moraš vsako transakcijo posebej razširiti, da se ti pokaže. AAAAAAAAAAAAA
- če je izveden prenos sredstev med računi pooblaščencev, NE VIDIŠ prejemnika, ampak samo št. računa, kot prejemnika pa pokaže vedno tvoje ime. Vidiš samo, da je denar nekam šel, ne veš pa kam. Super!
- ko filtriraš transkacije znotraj določenega obdobja, ti ne pokaže seštevka (ne moreš npr. videti, koliko si nekomu plačal v nekem obdobju)
- če si prijavljen v mobilno aplikacijo, ne moreš priti do "#withKEY" (ali pa ne najdem), brez da se odjaviš
- če prijava v spletno banko s push notificationom ne uspe v prvo (zgoraj omenjeni problem, da ne aktivira vedno fingerprint readerja), ne moreš ponovno do njega, na spletu pa tudi ne moreš zapreti popupa (razen seveda z refreshem celotne strani).

Močno odsvetujem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

lithium ::

Se strinjam ja. Sem bil nekaj časa pri Intesi, ampak tako šlampaste mobilne in spletne banke, ki so ju uvedli po prenovi, pa še nisem videl na bankah.
Neuradni Telemach forum https://red-pill.eu/forum070

stratosD ::

darkolord je izjavil:

Tale banka od Intese Sanpaolo me pa vedno bolj nervira z osnovno funkcionalnostjo.

- v seznamu transakcij ne vidiš prejemnika/plačnika in moraš vsako transakcijo posebej razširiti, da se ti pokaže. AAAAAAAAAAAAA
- če je izveden prenos sredstev med računi pooblaščencev, NE VIDIŠ prejemnika, ampak samo št. računa, kot prejemnika pa pokaže vedno tvoje ime. Vidiš samo, da je denar nekam šel, ne veš pa kam. Super!
- ko filtriraš transkacije znotraj določenega obdobja, ti ne pokaže seštevka (ne moreš npr. videti, koliko si nekomu plačal v nekem obdobju)
- če si prijavljen v mobilno aplikacijo, ne moreš priti do "#withKEY" (ali pa ne najdem), brez da se odjaviš
- če prijava v spletno banko s push notificationom ne uspe v prvo (zgoraj omenjeni problem, da ne aktivira vedno fingerprint readerja), ne moreš ponovno do njega, na spletu pa tudi ne moreš zapreti popupa (razen seveda z refreshem celotne strani).

Močno odsvetujem.
0

danes zgubil par ur z namestitvijo app + plačilom 4 položnic (na koncu sem uspel plačat samo 2) - pri Intesi Sanpaolo.
Kar so s tem naredili je obup - uporabljam samo spletno banko ne mobilne...
Sklica pri plačilu UPN ne moreš copy pastat - ampak moraš vpisovat...mislim kire fore - pa skenirat QR kodo če ne izbereš potisnih obvestil..v tem ko čačkaš fon s fotkičem na QR kodo - se ti spletni banka odjavi - pa jovo na novo....

Migriram po ohhoho letih drugam - hočem met tist kalkulator za prijavo...Unicredit ga še ima in Sparkasse tudi kolkor vem...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: stratosD ()

Dober dan ::

O bed.. jaz pa sem se mislil modernizirati in se prestaviti na Inteso predvsem zaradi Apple Pay. Bom očitno še naprej vozil z Delavsko hranilnico in Curve kartico.

Patrik0 ::

Nova vmesna posodbitev mnenja glede spletnega bančništva.
Trenutno sem v preizkusu BankaNeta in ISPS (Intesinega bančništva).
Obe storitve sta zelo zelo dobri. Rečeno: obe lepo izgledata, lepo delujeta, prijetna uporabniška izkušnja (mnenje s strani mladine).
Intesa ima en zeeeeeeloooo velik minus pri medsebojni komunikaciji in komunikaicji s strankami, sploh kar se tiče odpravljanja težav, ki znajo včasih bit bolj kompleksne narave. Tipični odgovori ob napakah pri intesi so pač: "resetiraj telefon, izbriši in ponovno naloži aplikacijo, idi v poslovalnico". Te stvari znajo delovat, če je v napravi nekje v ozadju npr. kaka težava nevem s piškotki ali dovoljenji ali pa npr. z predpomnilnikom, ki ga je v telefonih težko najti in stvari ponastavit, zato je po navadi najboljša opcija za lajka, da stvar resetira/izbriše in pač ponovno naloži, da pač zresetira cache, dovoljenja ipd. In potem v večini priemrih stvar spet dela.
Ko pa se gre za kompleksne težave, kot je bilo pri meni (sploh odprtje spletnega računa), so imeli nenormalne težave, saj niso vedeli za kaj se gre. Največji problem v poslovalnici je bil ta, da tam pač v njihovih backoffice sistemih in v sistemih e-Digital@, ki je narejen za bančne uslužbence, pač nimajo določenih pravic, in ko sem prišel v poslovalnico, je gospa apč rekla, da ne more nič delat, ker me najde v njihovem digital sistemu. In pol je trajalo dobrih 20 dni, da so stvar reševali, si sem in tja pošiljali maile in niso rešili pač nič.
Velik nauk s tega: izboljšanje komunikacije.
No kaj pa je dejansko bila moja poteza, da sem stvar pospešil?

Ko sem jih mel pun kufer, sem se vsedel v avto in gremo po avtocesti "ala Koper". Sem pel s teoefonom in papirji tja, se tam prej najavil za "sestanek" in smo kar v njihovi centrali rešili problem :), fino ane. Zanimivo je pa to, da sem prišel kar v pisarno vodje tehničnega oddelka, in to je bila natanko enaka gospa, ki je pred enim mesecem preko računalnika z mano chattala oz. s katero sem na daljavo opravil video identifikacijo :).

Kakorkoli, moj anmen je pač bil, da grem tja jim podam sam svoje poročilo in zapisnike kaj so bile težave, saj je to bila prva težava v takšni obliki (tako so mi vsaj povedal), in ja upam, da jim bo poročilo in maili v pomoč, da se ali zorganizirajo ali bolj doslednjee uredijo medsebojno komunikajo in izboljpšajo svoje digitalne sisteme. Zakaj? Da se take težave ne bodo več dogajale, ali pa zato, da bodo se t težave reševale bolj učinkovito in hitreje (morda 3 dni, ne pa 3 tedne).


Glede NKBM nimam nobenih pripomb, edino eno kar se tiče opcije "začasna blokada kartice".
No so super in napredna banka, bi pa si glede te funkcije želel, da bi bankomati in njihovi sistemi lahko razločevali "začasno blokado s strani uporabnika" in pa "dejansko blokado-full block". Zakaj? Jaz sem se naredil idiota, kot da mam to funkcijo vklopljeno in sem jo "kao-češ da" pozabil deblokirat. Kaj se je zogidilo, ob vnosu pina, me je spustilo anrpej ko bi pa bilo treba pljunit denar, ne duha ne sluha o kartici, jo je bankomat pojedel :). Pa to njihov...., v takih primerih, bi me aplikacija lahko o tej blokadi opozorila, morda tudi bankomat, da preden vtipkam pin oz. preden izvedem storitev, lahko psotopek prkeinem, mi kartico vrne, jaz hitro na telefonu deblokiram, saj je to stvar 2 minut, nato pa kartico dma nazaj v bankomat in nadaljujem. Drugače drugih pripomb glede banke nimam, plačila, zavihki, shranjene teme ipd. so 1/1 v spletni in mobilni banki enake, tudi funkcije so iste, kar je seveda dobro, da uporabnik ni glede določenih funkcij omejen ali na računalnik ali na telefon.
Je pa seveda še ena stvar glee NKBM. Glede na to, da imajo dobre storitve, hiter odziv tehnišne ekipe in strokovnjakov v poslovalnicah samih, pa še z apaket komplet majo kar solidno i dobor nastavljeno ceno, me pa skrbi, njihova prodaja.
Zakaj?
SKB banka (ki je kar povrečna neznaimiva, zastarela in draga), Novo KBM kupuje, in osebno me je strah, da bo SKB banka uničila, vse kar je pri novi kbm dobrega. Ne me razumeti narobe, nobena banka ni popolna, so pa določene stvari pri posamezni banki, ki izstopajo, ki so uporavne in dobre.
Ko sem testiral banko SKB nisem bil ravno najbolj navdušen nad spletno in mobilno banko ter tistimi 1000000xyz žetoni, ki mi jih na vse strani generira, enkrat podpisne žetonbe, enkrat potrditvene enkrat pa prijavne.
Ampak preden kaj komentiram, bo potrebno počakat do konca leta 2022 in 2023, pa bomo videli kako in kaj naprej.

Bi bilo fajn, da javite kaki feedback,trenutno so v testu še zmeraj NLB, NKBM, SKB, DH, DBS in pa Intesa), če koga zanima specifična funkcija ali pa npr. uporabniški vmesnik specifične bank lahko tukaj alipa v ZS piše in pošljem kake screenshote in kratke opise. Ampak zdaj vsako stvar in vsak zavihek je kar dosta dela.

LP

dussan ::

Ne vem, če je ravno za tole temo, ampak - poskus odpiranje digitalnega paketa NLB se je končal z
 Nismo dosegljivi

Nismo dosegljivi



Ob tem, da sem moral najprej vpisati vse podatke... Skratka, polomija :(

flyby ::

nova mobilna in spletna banka od Intese Sanpaolo sta totalni polom... stari verziji res nista bili grafično najbolj dodelani, sta bili pa vsaj intuitivni, pregledni in uporabni.

thaway348 ::

Intesa imam napram prejsnji BankiIn polom od aplikacije.

Poleg tega, meni se je zalomlo pri menjavi telefonske stevilke in ne morem uporabljati vec spletne banke (sem korektno predhodno zamenjal na portalu). Kljub temu, da sem 2x pred ukinitvijo BankeIn jim podal 2 zahtevka (oba zaprta, brez kontakta nazaj).
Support je totalno na podnu -10/10.
In takih osnovih zadev, ki se sproti nekaj lomijo je malo morje z novo aplikacijo.

BorutK-73 ::

Intesa se je zelo poslabšala če imaš samo predplačniško kartico. Ne moreš aktivirat aplikacije na novem telefonu brez da greš v poslovalnico, prej šlo normalno če si imel še aplikacijo na starem telefonu.

Zgodovina sprememb…

Patrik0 ::

Kaj se intesse tiče, je kar res, da stvar ni kot bi morala bit, bomo pa videli v prihodnje kako in kaj naprej. Edina realna stvar, ki me drži pri njih je direktnoma, ker so edini, ki podpirajo apple pay. Če bo NovaKBM ali pa NLB prešaltala polek android podpire tudi na ios podporo apple paya, sta slenji banki, definitivno kar se tiče cene, podpore, bankomatov, dostopnosti itd. definitivno boljši odločitvi kot pa koperska banka. Kajti sam pri sebi sem kar vezan na to digitalizacijo, saj praktično imam pri sebi ali v avtu kakih 30 eur šrota za kofetkanje pa to, vse ostalo pa kar direkt telefon pa kartica (večinoma telefon, če pa se kje najde kak stari terminal, i nebi vedel prebrat nfcja od telefona, pa imam itak preklopni etudi z vsemi pomembnimi kaerticami in je to to).
Kot rečeno, definitvno se bi intesa glede enih stvari morala izboljšat (upajmo, da se bo), ali pa upajmo, da bo kira druga banka šla končno v apple pay podporo.

je pa glede apple pay podpore škoda, ker stvar podpirata dejansko samo intesina banka in pa tale mbills. Pa mi ni njbolj do tega imet xy računov in nekih xy tujih kartic, najbolj enostavno zame je en slo trr pri banki, ki podpira apple pay in ma kolko tolko moderno urejene stvari.
Trenutno pa v slo apple pay podpirajo samo:

Bank of America
Banka Intesa Sanpaolo
Curve
Emburse
iCard
MBILLS, E-Money, and Payment Services, Ltd
Monese
N26
Payhawk
Payquicker
Paysend
Paysera
Revolut
SumUp
SWAN
Wise

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Patrik0 ()

Tiger ::

Patrik0 je izjavil:


SKB banka (ki je kar povrečna neznaimiva, zastarela in draga), Novo KBM kupuje, in osebno me je strah, da bo SKB banka uničila, vse kar je pri novi kbm dobrega. Ne me razumeti narobe, nobena banka ni popolna, so pa določene stvari pri posamezni banki, ki izstopajo, ki so uporavne in dobre.
Ko sem testiral banko SKB nisem bil ravno najbolj navdušen nad spletno in mobilno banko ter tistimi 1000000xyz žetoni, ki mi jih na vse strani generira, enkrat podpisne žetonbe, enkrat potrditvene enkrat pa prijavne.
Ampak preden kaj komentiram, bo potrebno počakat do konca leta 2022 in 2023, pa bomo videli kako in kaj naprej.
LP

V bistvu gre za madžarsko banko OTP, ki je v letu 2019 naprej prevzela lastništvo banke SKB in nato še v letu 2021 še banko NKBM. Banki ima namen združiti v enotno (verjetno pod imenom skupine OTP). Pravilo je sicer, da se manjši pridruži večjemu - v tem primeru SKB k NKBM, ampak imajo madžari svoje rešitve za e-bančništvo. Bomo videli.

Choc ::

Uf, ta nova spletna + mobilna aplikacija od Intesa Sanpaolo je funkcionalno res slabša od stare verzije (blago rečeno) ...

Dobim nov e-račun, ki se bo izvršil čez nekaj dni in ga želim zavrniti (samo tokrat). Ne gre :)) Poleg tega se račun nahaja v sekciji "Arhiv" namesto v sekciji "Za plačilo" ...

Zadnjič poskusim testno narediti trajni nalog na nek datum. Piše, da je bila prva obremenitev narejena, v resnici pa ni :O (stanje na TRR se ni zmanjšalo in transakcije ni v prometu).

Potem sem hotel poslati sliko nove osebne izkaznice - aplikacija se sesuje. Na koncu sem si moral seveda vzeti čas in iti na poslovalnico.

In še je takšnih cvetk... Katastrofa!

Patrik0 ::

Res je čedlje bolj preizkušam intessine storitve huje in težje je, hitreje padajo zvezdice in volja se sploh z njimi ubadat. Trenutno moja favorita sta zdalec nkbm in nlb.

Karen ::

Za tiste ki imate NKBM mobilno banko: a se da kje med nalogi v čakalni vrsti za plačilo pogledat, koliko je vse skupaj seštevek zneskov v čakalni vrsti - sem iskal pa nič našel. Skratka 10 položnic v čakalni vrsti za plačilo v tem mesecu, pa ne vem koliko je vse skupaj.

mancini ::

Smotano
Gres pod zahteve in v cakanju, nato imas v desnem zgornjem kotu majhno ikono kuverte. In to je to

Cudno narejeno in tezko sam ugotovis to vsaj meni uporabno funkcijo. Na Abanki so imeli nekatere stvari precej bolj logicno in enostavno narejene

Karen ::

Hvala, res mi ni kapnilo... bistveno bolj pregledno bi bilo ce bi to kar na vrhu ali spodaj pisalo, ali pa po mesecih zbrano po segmentih in potem se vse. Mogoce pa to bere kdo ki je tam zafolzen in bo enkrat v prihodnosti updateano.

PINki ::

Patrik0 je izjavil:

Res je čedlje bolj preizkušam intessine storitve huje in težje je, hitreje padajo zvezdice in volja se sploh z njimi ubadat. Trenutno moja favorita sta zdalec nkbm in nlb.

Trenutno na Nbanki in zena na NLB. Sva mislila presaltat na Inteso oba na digitalni paket pa naju je malo odvrnilo vase porocanje tu na forumu. Bova se malo pocakala.

Patrik0 ::

Definitivno priporočam, da počakate, da vidimo kaj se dejansko bo zgodilo v naslendjih mesecih, ko bodo pričeli z posodabljanjem infrastrukture, pravzaprav bomo vsi videli, če sploh bo kaj novega, kajti bankart posodablja celotno infrastrukturo, v katero pa so vključene vse naše banke.
Da so pač tehnično težavo odpravljali pri intesi takoooo dolgo, in pa da so funkcije, katere je zmeraj znova in znova treba iskat zna bit kar obup.
Kar se tiče intesse, še moram omenit eno stvar. So edina banka, ki ima na sepa db omejitve. Zakaj? Ne vem. Ampak 18.5. ko bi se mi moral izvedeti sepa db za moj avtilizing, se le ta ni izvedel, in par dni kasneje dobim obvestilo od avtohiše, d ane plačujem lizinga, kljub zadostnemu stanju, in d aje 15. prišla plača + regres :). Je pač zoperno. In potem ko rešeširam in brskam na vse strani nastavitve in kličem na inteso niti oni niti jaz niso vedeli za kaj se gre, potem ko sem jaz brskal nastavitve sem našel pač blokado oz. limit (pomeni, da sepa db limit je bil nastavljen na 100 eur, kar pomeni, da se sepa db zneski večji od 100 eur niso morali izvesti, ko sem seveda to popravil oz. znesek zvišal, potem pa sos tvari normalno da delovale). Pač majo lepi UI in tudi neke funkcije, ki je druge banke ne ponujajo, ampak te funkcije mi postaja jasno bolj "nice to have" in ne "must to have". Pomeni, da imajo kar nekaj funkcij ki jih je fajn met, ampak niso pa mus, tiste bitne funcije, zgodovina plačil, prikaz info o stanju in limitih ter kreitih itd. bi morale bit bol ažurne in defintivno lažje dosegljive. Saj se pač tistega nenehnega strkanja navolis, ko isces neko stvar in je pac ta plasirana in skrita na nekem xy nelogicnem mestu.
Velik minus imajo njihove virtualne kartice, morda se stvar pojavlja samo pri meni, ali pa sem glup ne vem. AMpka ko kreiram virtualno kartico mi pokaže vse njene podatke kasneje pa npr. ko hočem pogledat podatke pa to ne gre.
Tudi kaj se tiče ponavljajočih se plačil preko bremenitve kartice so težave (večkrat preizkušeno). Problem je, da pri intesi ne podpirajo enkratno avtorizacijo kartice in hranjenje dovoljenja za sočasno večkratno rabo kartice pri ponudnikih "zaupanja-funkcija zapomni si".
Simpl povedano: apple storitve ko plačam npr icloud naročnino mi ob verifikaciji plačil kartico sprejme in se znesek odtegne, naslendji mesec pa to ne gre, saj bi ponovno billo treba potrditi pač plačilo (in zato vedno znova in znova treba kartico odstranjevat in spet na novo dodajat). Tudi npr. v mbillsu polnjene s kartico v prvo gre nato pa ko mbills akrtico shrani pa več ne gre, zakaj, ker imajo pri intesi taki varnosnti mehanizem, da je treba vsak spletni nakup kakršne koli narave je vedno in vedno potrjevat in tega se ne da izključit. In to npr. pri mbillsu pomeni, da spet vedno znova ko hočem npr preko visa inspire karticve naložit neka sredtsva moram kartico odstrnit in vedno znova dodat.

NKBM: je vredu banka, sem svoje mnenje že povedal, vedno znova presenečajo z nekimi novimi funkcijami, in to ne enkrat na leto, ampak po možnosti skorajda že vsak drugi mesec. Vedno zraven pridejo neke manjše funkcije, ki znajo bit kar koristne.

NLB: je tudi zelo dobra banka doslej, edine minus pri nih so še zmeraj e-računi. V spletni banki jih maš v mobilni pa ne.

So pa vse te banke zoprne ko imajo vse te e-denarnice. Katere pa pač rabiš za potrjevanje nakupov ali pa za plačevanje (android). To so pač stvari, ki jih potemintesa z svojimi storitvami rešuje boljše kot konkurenca. Ena aplikacija za vse. Ampak slej ko prej bodo banke verjetno prešaltale na tak način in bodo mdenarnico in nlb pay ter ostale ki so intergirale v enotno aplikacijo. Tudi ljudje si želijo čelje bolj apple in google pay. In tudi v to potezo bodo banke slej ko rpej morale it in se digitalizirat, ker drugače bodo začele po mojem mneju stranke prehajat ali v tujino ali pa direkt k n26 in drugim neo bankam.

lolipop2 ::

A NLB sedaj sama odloča, kaj boš lahko plačal s kartico ain kaj ne?

Zdaj so mi zavrnili plačilo na Etsy in še neko portugalsko firmo 8-O A bo treba za vsako nakazilo v tujino video klic delat?

ales85 ::

Patrik0 je izjavil:

Res je čedlje bolj preizkušam intessine storitve huje in težje je, hitreje padajo zvezdice in volja se sploh z njimi ubadat. Trenutno moja favorita sta zdalec nkbm in nlb.

Napiši kaj več, meni ni tako tečno... ni perfektno, ampak ponuja kar precej.

wired ::

Kot dolgoletni uporabnik Banke Koper/Intese se moram na žalost strinjati z vsemi glede slabih izkušenj nove mobilne/spletne banke. Sem že kako leto in pol nazaj naložil novo aplikacijo in jo zelo hitro tudi izbrisal. Sedaj sem bil seveda prisiljen na novo in kmalu ugotovil, da se od takrat ni kaj izboljšala.
Ampak OK, smo v IT-ju, se bomo ja navadili na nov vmesnik, ne? V mojem primeru z veliko muke, saj je veliko osnovnih funkcij očitno namerno poneumljenih.
Ker nočem dolgoveziti, samo 2-3 stvari, ki mene (mogoče nekoga drugega ne bodo) motijo:
1. Pregled celotnega portfelja: v stari spletni banki si imel na prvi strani vse - stanje na TRR, stanje na varčevalnem, tuje valute, naložbe in še vse skupaj na lepem pie chartu. Sedaj rabim 10+ klikov, pa se blokec poleg, da si stanja pišem:)
2. Pri ročnem vnosu novega UPN moraš vedno klikniti na dodatno, da lahko vpišeš referenco. Vem, malenkost, ampak v SLO je referenca bog, se vidi da je app pisan za druge. Hvala bogu za sken QR kode.
3. Kontaktiranje svojega svetovalca, tega še nisem našel v appu.

Pardon za tole litanijo, sem se moral izkašljati, na banki gredo verjetno moji predlogi, ki jih dobronamerno pošljem, v Spam :)

PS.: Glede "use smartphone or die" pa ne bi komentiral, pač poslovna odločitev, vem za veliko starejših, ki so BP uporabljali spletno banko s čitalcem, smart phone pa je no-go.

PS2.: Se pa strinjam, po številu dodatnih funkcij je mobilna verzija občutno naprednejša od stare BankeIN. In hkrati postala tudi glavna, spletna verzija je le slabša kopija mobilne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: wired ()

TehDucky ::

Tudi jaz dolgoletni uporabnik Koper/Intese in sem slučajno sem moral nekaj plačati iz osebnega računa, nisem imel ISPS naloženo in ni šans da bi karkoli zrihtal.
Tako, da sem na hitrco mogu na banko to zrihtat, da mi je ta aplikacija delala.
Poslovna na tastarem telefonu in na PC še dela super, ampak tale nova aplikacija je pa res podn. Prej sicer ni šlo potrdit spletnega nakupa na telefonu z mobilno banko, ampak sem vedno vzel čitalec in na pc potrdil. Sedaj to dela, ampak šit ker je vse ostalo podn.
Sem ravno razmišljal, če bi šel iz principa kam drugam, ker samo ceno dvigujejo, kvaliteta storitev gre pa u podn. Pa še na moji banki je ena tečna za okencom, še dobro da je bila na dopustu danes.
PS.: Glede "use smartphone or die" pa ne bi komentiral, pač poslovna odločitev, vem za veliko starejših, ki so BP uporabljali spletno banko s čitalcem, smart phone pa je no-go.

Tole zgornje se strinjam.
2. Pri ročnem vnosu novega UPN moraš vedno klikniti na dodatno, da lahko vpišeš referenco. Vem, malenkost, ampak v SLO je referenca bog, se vidi da je app pisan za druge. Hvala bogu za sken QR kode.

Tole sem pa tudi porajtal, ko sem imel ponudbo brez QR kode, tam nekaj spodaj dodatno.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kako bo po novem pri skb in nkbm ebančništvo?? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
899756 (734) Tene
»

Novi nlb klik je tukaj, kaj je novega? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
28235935 (5982) WizzardOfOZ
»

katera Banka (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
19055948 (5471) cortez
»

1. Poročilo o primerjavi spletnih in mobilnih bank

Oddelek: Loža
61365 (1220) Patrik0
»

Menjava banke (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16632701 (15797) nejc_nejc

Več podobnih tem