» »

Gonja proti mobilnosti

Gonja proti mobilnosti

««
4 / 11
»»

b3D_950 ::

zamakneš začetek/konec delovnega časa, da ne hodijo vsi istočasno v/iz službo.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Scaramouche3 ::

Peterson ima prav..

puf-ni-ni ::

Utk je izjavil:

To bi rešile direktne linije iz krajev iz katerih je največ avtov. Ne rabiš preprečit vsak avto, dovolj je 30, 50, 70%.
Če jim podaljšaš pot iz Vrhnike za pol ure, to pač ne bo delovalo.

To ni pošteno do ostalih, razen tega je že Ljubljanskih avtomobilov preveč. In seveda bo delovalo, saj se lahko pripeljejo ampak bojo progresivno več plačevali. Z vsakim, ki se bo pametno presedel na avtobus, bo gneča manjša in avtobusi hitrejši ter več denarja za nove avtobuse in nove proge. Počasi bo prišlo do točke, da se bojo tudi preostali prestavili na avtobuse, ker se jim bo zdelo neumno plačevati toliko denarja, LPP pa bo postal zadovoljiva rešitev tudi za "bolj zahtevne" oz. če že hočeš, bolj razvajene.

Scaramouche3 je izjavil:

Peterson ima prav.

Ne bi si Petersona izbiral za vzor, človek je duševni bolnik. Čisto resno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: puf-ni-ni ()

fulk ::

Gonja proti mobilnosti.
Res je, nekaj v tem smislu.

Sam sicer podpiram zmanjšanje avtomobilov, kot jih poznamo dandanes. Smo fanj zašli kar se tega tiče. Ampak agenda Agendovcev 2030 je zreduciranje človeške mobilnosti na obvladljiva tehnokratska "okrožja".

puf-ni-ni ::

b3D_950 je izjavil:

zamakneš začetek/konec delovnega časa, da ne hodijo vsi istočasno v/iz službo.

S tem nisi rešil ničesar, razen, da imajo avtomobilisti manj gužve, končno število avtomobilov je enako.

fulk je izjavil:

Gonja proti mobilnosti.
Res je, nekaj v tem smislu.

Sam sicer podpiram zmanjšanje avtomobilov, kot jih poznamo dandanes. Smo fanj zašli kar se tega tiče. Ampak agenda Agendovcev 2030 je zreduciranje človeške mobilnosti na obvladljiva tehnokratska "okrožja".

Kakšna gonja proti mobilnosti, zadeva je neumnost. Mobilen boš lahko čisto kolikor hočeš, ampak, če se boš odločil delati gužvo v Ljubljani boš za to plačal, denar pa se bo uporabil za izboljšanje LPP. Mobilnosti boš imel kvečemu več, ne manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: puf-ni-ni ()

Scaramouche3 ::


Ne bi si Petersona izbiral za vzor, človek je duševni bolnik. Čisto resno.

Glede uspeha, kredibilnosti in ljudem ki jim je pomagal ima sigurno svoje napake, za tebe ne vemo nič,da bi njemu lahko to govoril!

puf-ni-ni ::

Scaramouche3 je izjavil:


Ne bi si Petersona izbiral za vzor, človek je duševni bolnik. Čisto resno.

Glede uspeha, kredibilnosti in ljudem ki jim je pomagal ima sigurno svoje napake, za tebe ne vemo nič,da bi njemu lahko to govoril!

Nima vse skupaj nobene veze z mano, pojdi si na internet pogledat. Tip je dejansko duševni bolnik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: puf-ni-ni ()

borut_p ::

puf-ni-ni je izjavil:

Scaramouche3 je izjavil:


Ne bi si Petersona izbiral za vzor, človek je duševni bolnik. Čisto resno.

Glede uspeha, kredibilnosti in ljudem ki jim je pomagal ima sigurno svoje napake, za tebe ne vemo nič,da bi njemu lahko to govoril!

Nima vse skupaj nobene veze z mano, pojdi si na internet pogledat. Tip je dejansko duševni bolnik.


Nono - clovek je zelo razgledan in iz izkusenj svojih pacientov lahko veliko pove.

Da je imel sam epizode tezav z dusevnim zdravjem ni skrivnost.

Zaradi tega pa ne mores rect da njegove teze ne drzijo.

puf-ni-ni ::

borut_p je izjavil:

Da je imel sam epizode tezav z dusevnim zdravjem ni skrivnost.

Zaradi tega pa ne mores rect da njegove teze ne drzijo.


Bi lahko še kaj povedal ampak tole je tema o zaračunavanju uvoza osebnih avtomobilov v Ljubljano, kar je veliko bolj down to earth tema kot nek brezvezen striček v ZDA, ki verjetno še ni srečal pravega klenega slovenca, sicer bi imel še kakšno epizodo ali dve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: puf-ni-ni ()

sci3nc3 ::

Utk je izjavil:

Ker drugač ne razumem zakaj bi problem vožnje pol ure z avtom v službo rešil tako, da bi se potem vozili eno uro z javnim prevozom.


Zato, da boš čez nekaj let (ali pa tvoj potomec) dihal čistejši zrak. Seveda se to ne bo rešilo samo z uvedbo zelene mobilnosti, ampak nekje je treba narediti prvi korak. Praktično vsa Evropa se odloča za okolju prijaznejše načine mobilnosti. Mi smo v zaostanku pred razvitejšimi državami, vendar se ta zaostanek trudimo zmanjšati in dohiteti razvitejše države.

Računaj še, da se je v zadnjih letih v javni potniški promet vlagalo zelo malo (skoraj nič). Kot si dognal, je posledica to, da pot z javnim prevozom sedaj traja enkrat dlje kot z osebnim avtomobilom. Ko se bo v javni prevoz vlagalo več denarja, bo tudi čas potovanja primerljiv s časom, ki ga sedaj porabiš z osebnim avtomobilom. Kar ti navajaš kot problematično dolgo vožnjo, je samo prehodni problemček.

Socrates ::

svecka je izjavil:

Na naslednjih volitvah rajši volite za neodvisne politike, ki niso poliitčno povezani, ne za kakce k jih mamo sedaj (al v prešni vladi) in takih budelaščin ne bo bilo.


Bedak, prejšnja vlada ti je nižala davek, ta ti nabija davek na vse kar lahko. V Sloveniji imamo že zdaj dve klasični politični opciji, kot povsod po svetu: levo in desno. Če večina pač voli levo, naj ne išče izgovorov ampak naj lepo požre nove prepovedi in davke.

Point je tukaj, da bi najprej morali prepovedati Ljubljančanom, da posedujejo avtomobile, ne pa da zaračunajo za vstop v mesto.

A ni ravno point življenja v Ljubljani, da imaš vse na dosegu roke in zato ne rabiš avta?

Ne moreš vsega premakniti v Ljubljano, potem pa zaračunavati celi Sloveniji za vstop v mesto.
Mac Mini, 4x3.2 GHz + 4x2.064 GHz, 8 GB LPDDR4X, 256 SSD. Ventura.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Socrates ()

Avenger ::

puf-ni-ni je izjavil:


Ne bi si Petersona izbiral za vzor, človek je duševni bolnik. Čisto resno.


Kaj naj bi nam ta ad hominem moral povedat? Da je treba njegove teorije brez preizkušanja vnaprej zavreč? Resno ne razumem.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Magic1 ::

WhiteAngel je izjavil:

Kaj če bi raje uvedli progresivno obdavčitev avtov na višino*težo? Priti hitro iz točke A v B je mobilnost. Uživati v 2-tonski kravi je luksuz. Toliko škatel, kot se je razpaslo v zadnjih 10 letih po mestih, je noro. Seveda pešci, kolesarji in otroci potem slalomiramo okoli teh "kombijev" in upamo, da ne spregledamo koga. Da ne omenjam metanje goriva skozi auspuh.

Točno to. Gremo se nek eko fašizem in bi se ukinjalo avtomobile. Po drugi strani se pa brez posledic proda 50% SUVjev. Naj nabijejo konkreten dodaten davek na slabo aerodimamičnost in težo.
Magic

bciciban_ ::

Magic1 je izjavil:

WhiteAngel je izjavil:

Kaj če bi raje uvedli progresivno obdavčitev avtov na višino*težo? Priti hitro iz točke A v B je mobilnost. Uživati v 2-tonski kravi je luksuz. Toliko škatel, kot se je razpaslo v zadnjih 10 letih po mestih, je noro. Seveda pešci, kolesarji in otroci potem slalomiramo okoli teh "kombijev" in upamo, da ne spregledamo koga. Da ne omenjam metanje goriva skozi auspuh.

Točno to. Gremo se nek eko fašizem in bi se ukinjalo avtomobile. Po drugi strani se pa brez posledic proda 50% SUVjev. Naj nabijejo konkreten dodaten davek na slabo aerodimamičnost in težo.


Podpišem.
Vsak kg nad tono dodatno obdavčit.

Pa isto za količnik zračnega upora, vsaj 0,25 meja od tam naprej pa se dodatno obdavčuje.

Avto naj bo sredstvo mobilnosti ne pa merjenja penisov.

Lahko imamo tudi izjeme za velike družine, 3 ali več otroke pa si brez omejitev da kupiš večjega enoprostorca ali kombi.

Zgodovina sprememb…

Socrates ::

bciciban_ je izjavil:


Vsak kg nad tono dodatno obdavčit.

Pa isto za količnik zračnega upora, vsaj 0,25 meja od tam naprej pa se dodatno obdavčuje.

Avto naj bo sredstvo mobilnosti ne pa merjenja penisov.

Lahko imamo tudi izjeme za velike družine, 3 ali več otroke pa si brez omejitev da kupiš večjega enoprostorca ali kombi.


Pa Ljubljančanom dodatno obdavčit avtomobile. Zakaj bi rabil avto, če živiš v Ljubljani?
Mac Mini, 4x3.2 GHz + 4x2.064 GHz, 8 GB LPDDR4X, 256 SSD. Ventura.

Kayzon ::

Scaramouche3 je izjavil:


Ne bi si Petersona izbiral za vzor, človek je duševni bolnik. Čisto resno.

Glede uspeha, kredibilnosti in ljudem ki jim je pomagal ima sigurno svoje napake, za tebe ne vemo nič,da bi njemu lahko to govoril!


Ajde smiri dozivljaj,Peterson je dokazal da je placana lutka s strani izraela.

Utk ::

sci3nc3 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ker drugač ne razumem zakaj bi problem vožnje pol ure z avtom v službo rešil tako, da bi se potem vozili eno uro z javnim prevozom.


Zato, da boš čez nekaj let (ali pa tvoj potomec) dihal čistejši zrak. Seveda se to ne bo rešilo samo z uvedbo zelene mobilnosti, ampak nekje je treba narediti prvi korak. Praktično vsa Evropa se odloča za okolju prijaznejše načine mobilnosti. Mi smo v zaostanku pred razvitejšimi državami, vendar se ta zaostanek trudimo zmanjšati in dohiteti razvitejše države.

Računaj še, da se je v zadnjih letih v javni potniški promet vlagalo zelo malo (skoraj nič). Kot si dognal, je posledica to, da pot z javnim prevozom sedaj traja enkrat dlje kot z osebnim avtomobilom. Ko se bo v javni prevoz vlagalo več denarja, bo tudi čas potovanja primerljiv s časom, ki ga sedaj porabiš z osebnim avtomobilom. Kar ti navajaš kot problematično dolgo vožnjo, je samo prehodni problemček.

Za to bi treba obdavčit bistveno bolj umazane avte. V bistvu se bi samo morali začet držat že veljavnih zakonov. Da mora dpf res delat, če naj bi bil v avtu. Ampak potem bi jokalice spet jokale, da se subvencionirajo električni. Ja, tudi javni prevoz, ampak z javnim prevozom je treba bit realen, ne boš imel iz vsake vasi avtobusa na 15 min.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

puf-ni-ni ::

Utk je izjavil:

ne boš imel iz vsake vasi avtobusa na 15 min.


Očitno še vedno ne razumeš, do Ljubljane se boš pripljal s svojim avtomobilom in šel na P+R ali pa boš plačal skozi čas vedno višjo "cestnino" (po vzoru recimo Logarske doline, ki takšno uredbo že ima) in šel naprej z avtom. Ne vem, kaj ti je tako težko razumeti?

Razumem, da si želiš tudi medmestno vožnjo preživeti na avtobusu ali vlaku, pameten poba, ampak se mi zdi, da večina nima tega interesa in še v zvezi z Ljubljano naklada z "rešitvami", ki ne bojo spremenile ničesar.

Mimogrede, že zdaj povem, da na naslednjih volitvah za župana Ljubljane, volim tistega, ki bo to uresničil. Je zaradi mene lahko tudi Hojs.

Garantiram ti, da bo tak župan zmagal, iz dveh razlogov, prvič vsi so že siti vašega svaljkanja po Ljubljani in drugič, vsi vozniki znotraj Ljubljane bojo takoj za. Ker so enaki egoisti kot dnevni migrantje in bojo izkoristili priliko, da bojo ceste bolj prazne za njih. No, pa protesti kmetov in delanje njihove gužve po Ljubljani tudi ne pomagajo najbolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: puf-ni-ni ()

AtaŠtumf ::

Glede na to, da je v modernem svetu popularna beseda enakost, bi bilo pravicno, da se obdavci z enakim zneskom kot Ljubljano, tudi vsa ostala slovenska mesta.

Ce bo vstopnina z vozilom 20 eur za Ljubljano, naj bo 20 eur tudi za Bled, 20 za Ormož, 20 za Solkan, ...

Pravicnost in enakost za vse!

Zakaj bi samo ljubljancani dihali cisti zrak, omogocimo tudi drugim cisti zrak in odstranitev teh grdih ogromnih 4 kolesnikov!
#SlovenijaPrva #SLOVEenianLivesMatter #SlavaGasilcem

Utk ::

Kot bi govoril zidu.
Problem - rešitev.
Drug problem - druga rešitev.
Jaz ne razumem kako PR reši problem onesnaženja in časa na poti. Še zmeraj bo smrdela in stala cela obvoznica in smrdeli bojo vsi drugi kraji po katerih se bojo vozili avti.
Rešitev je najprej v decentralizaciji, to je treba delat na dolgi rok. Največ vsega prišparaš, če se sploh ne voziš (daleč). Ne pomeni to nobenga nasilnega preseljevanja firm ali kaj takega. Najprej omejitev potnih stroškov na recmo 100 evrov. Če se je nekdo pripravljen vozit za 100 evrov iz ne vem kod, naj se, veliko se jih ne bo. Državne agencije se pa lahko malo razselijo po državi. In če že ne ven iz Ljubljane, bi vsaj nekje ob obvoznici lahko postavli eno stavbo in not naselili vse za katere se zdaj plačuje najemnina.
Druga rešitev je v direktnih linijah iz parih mest okoli Ljubljane. Mislim, če imaš iz nekih Domžal vsako jutro par 1000 avtov, ki bolj stojijo kot se vozijo, kako se ne splača potegnit direktne linije. Ampak zmeraj se najde nekdo pameten, zakaj pa ne bi pobral še enga pri tisti lipi za 3 evre...in klinc, naenkrat imaš spet 1000 avtov namesto avtobusov.
Tretja rešitev je v čistejših avtih. Striktno pregledovanje dpf filtrov, katalizatorjev, itd.

feryz ::

Če nisi še opazil, se točno to dela. Po zgledu opankarja. Prideš v vukojebino, na konec sveta, nikjer nikogar, edino sredi makadama kraljuje parkirna ura. In tako bo kmalu popolnoma povsod.
Kar je meni, priznam, zelo všeč. Dela se selekcija, zato je za tiste, ki imajo malenkost več od povprečja, na voljo več prostora.

LeQuack ::

Pa višje pločnike rabimo, da ne morejo ljudje z avti gor.
Quack !

puf-ni-ni ::

Utk je izjavil:

Kot bi govoril zidu.
Problem - rešitev.
Drug problem - druga rešitev.
Jaz ne razumem kako PR reši problem onesnaženja in časa na poti. Še zmeraj bo smrdela in stala cela obvoznica in smrdeli bojo vsi drugi kraji po katerih se bojo vozili avti.


Smrdela bo bistveno manj.

Utk je izjavil:

Rešitev je najprej v decentralizaciji, to je treba delat na dolgi rok. Največ vsega prišparaš, če se sploh ne voziš (daleč). Ne pomeni to nobenga nasilnega preseljevanja firm ali kaj takega.


Lol, a še kar goniš to bedarijo? Sem že večkrat povedal, da je beseda izgovor nesposobnih občinskih politikov, da bi privabili v občino privatnike in so si izmislili izgovor s katerem lastno odgovornost za to valijo na preprosto dejstvo, da so podjetja v Ljubljani zato, ker jih preostanek Slovenije ne zanima. Sicer bi bili tudi drugje. Kako boš to rešil? S planskim gospodarjenjem? :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: puf-ni-ni ()

simonchelo ::

Oki, jest recimo štekam, tudi jest sem prej delal v Lj, a k sreči živim blizu železnice in sem se vozil z vlakom na šiht, meni je bilo top, pa še ful stvari sem lahko naredil med vožnjo. tudi z delodajalcem sem se dogovoril, da sem odgovarjal na maile in delal birokracijo, tako da je bil moj čas na poti štet znotraj 8ur.

Zdej mene skrbi, kaj pa recimo storitve, ki jih moramo opravljati v Lj in so večinoma znotraj obvoznice. Ne moreš recimo omejiti dostopa do bolnišnice, porodnišnice... in ostalih storitev. torej meni žena rojeva, se peljem do P+R in potem skočiva na avtobus in zadeva rešena. :) "banalen primer" samo so stvari, za katere bo treba neka izjema ali propustnica. potem pa smo takoj že tukaj, kaj se šteje v izjemo, na koncu pa bo kot je bilo v COVID (vsi zaprti a v bistvu noben zares.)
ciao

sci3nc3 ::

simonchelo je izjavil:

Zdej mene skrbi, kaj pa recimo storitve, ki jih moramo opravljati v Lj in so večinoma znotraj obvoznice. Ne moreš recimo omejiti dostopa do bolnišnice, porodnišnice... in ostalih storitev. torej meni žena rojeva, se peljem do P+R in potem skočiva na avtobus in zadeva rešena. :) "banalen primer" samo so stvari, za katere bo treba neka izjema ali propustnica. potem pa smo takoj že tukaj, kaj se šteje v izjemo, na koncu pa bo kot je bilo v COVID (vsi zaprti a v bistvu noben zares.)


Saj avto boš imel še zmeraj. Če boš naslednje leto kupil novega bencinarja, leta 2025 pa prepovejo prodajo vozil na fosilna goriva, rabljenih avtov nihče ne bo šel umikat iz prometa. Govora je bilo samo za nove avte. Bo pa verjetno avto velik strošek (drago gorivo, draga parkirnina, taksa za vstop v LJ itd.) in boš zato v gospodinjstvu imel namesto treh avtomobilov samo enega. V nujnih situacijah boš pač uporabil avto. Kaj pa je visoka cena goriva in parkirnine v primerjavi z ženo tik pred porodom ali neko podobno nujno situacijo? Če pa boš moral skočiti samo v neko trgovino ali na nek drugi ne-tako-nujen opravek, se ti bo cenovno bolj splačalo uporabiti eno od alternativ: pešačenje, (mestno) kolo, (mestni) skiro, car sharing, avtobus LPP, vlak itd. Razvoj gre v smeri, da so te alternative vedno bolj razširjene in dostopne. Zdaj se tisti v manjših mestih in vaščani še lahko izgovarjajo, da tega nimajo, ampak prej kot slej bodo te oblike mobilnosti tudi njim dostopne.

feryz ::

Veliko sreče pri preganjanju mobilnosti.
1/5 neba na Notranjskem, danes ob 19-ih.
Ultra eko bio, ni kaj!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

AtaŠtumf ::

sci3nc3 je izjavil:

taksa za vstop v LJ


Se enkrat, zakaj se omenja samo Lj, ljudje zahtevamo enakopravnost in cist zrak za vse, takse za vsa mesta so edina in pravicna resitev.

Saj tako pravite ves cas, da se resnicno zavzemate za enakopravnost in ekolosko prihodnost.

Ali pa samo hocete jeb*** ljubljancane?
#SlovenijaPrva #SLOVEenianLivesMatter #SlavaGasilcem

Utk ::

Nič se ne bo spremenilo, predvsem zato, ker ste ljudje neumni, drug razlog so pa nesposobne vlade. No, kak davek bi lahko dvignli, to zna vsak bedak, kaj več pa niste niti niso sposobni ukrenit. Če se nekdo 10 let vozi v koloni eno uro, res ne vem kaj mu bi reku, najbrž si česa boljšega niti ne zasluži.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Pithlit ::

sci3nc3 je izjavil:

simonchelo je izjavil:

Zdej mene skrbi, kaj pa recimo storitve, ki jih moramo opravljati v Lj in so večinoma znotraj obvoznice. Ne moreš recimo omejiti dostopa do bolnišnice, porodnišnice... in ostalih storitev. torej meni žena rojeva, se peljem do P+R in potem skočiva na avtobus in zadeva rešena. :) "banalen primer" samo so stvari, za katere bo treba neka izjema ali propustnica. potem pa smo takoj že tukaj, kaj se šteje v izjemo, na koncu pa bo kot je bilo v COVID (vsi zaprti a v bistvu noben zares.)


Saj avto boš imel še zmeraj. Če boš naslednje leto kupil novega bencinarja, leta 2025 pa prepovejo prodajo vozil na fosilna goriva, rabljenih avtov nihče ne bo šel umikat iz prometa. Govora je bilo samo za nove avte. Bo pa verjetno avto velik strošek (drago gorivo, draga parkirnina, taksa za vstop v LJ itd.) in boš zato v gospodinjstvu imel namesto treh avtomobilov samo enega. V nujnih situacijah boš pač uporabil avto. Kaj pa je visoka cena goriva in parkirnine v primerjavi z ženo tik pred porodom ali neko podobno nujno situacijo? Če pa boš moral skočiti samo v neko trgovino ali na nek drugi ne-tako-nujen opravek, se ti bo cenovno bolj splačalo uporabiti eno od alternativ: pešačenje, (mestno) kolo, (mestni) skiro, car sharing, avtobus LPP, vlak itd. Razvoj gre v smeri, da so te alternative vedno bolj razširjene in dostopne. Zdaj se tisti v manjših mestih in vaščani še lahko izgovarjajo, da tega nimajo, ampak prej kot slej bodo te oblike mobilnosti tudi njim dostopne.

A res? Kdaj nam bodo dostopne? Predvsem zato ker realnost je taka da je tega vedno manj... A do takrat nam boste subvencionirali te povišane stroške (nam nujnih dobrin, vam pa očitnega luksuza)?
Life is as complicated as we make it...

delavec44 ::

Rabljenih avtov ne bodo šli umikat iz prometa, so pa bedaki zapisali prepoved prodaje rabljenih ICO vozil leta 2025. To še EU ni tako nora, da bi naredila čez 10 let, ko sami pravijo, da novih ne boš več mogel kupiti.

Hangman ::

Mogoče ste si šoferji malo tudi sami krivi, da so vas doletele tako stroge omejitve.

Zakaj mislite, da je predlog za znižanje hitrosti v mestu na 30 km/h? Mogoče zato, ker imamo preveč nesreč in vse to povzroča pritisk na zdravstvo, ki je že itak v riti. Da ne omenjam, kaj se dogaja na avtocestah... vsak dan se po radiu poroča o kakšni nesreči. To enostavno ni več normalno.

Če se ne da vozit lepo po omejitvah, potem ni drugega, kot da se ljudi posede na avtobuse in vlake pa smo problem rešili.

AtaŠtumf ::

Hangman je izjavil:

Mogoče ste si šoferji malo tudi sami krivi, da so vas doletele tako stroge omejitve.

Zakaj mislite, da je predlog za znižanje hitrosti v mestu na 30 km/h? Mogoče zato, ker imamo preveč nesreč in vse to povzroča pritisk na zdravstvo, ki je že itak v riti. Da ne omenjam, kaj se dogaja na avtocestah... vsak dan se po radiu poroča o kakšni nesreči. To enostavno ni več normalno.

Če se ne da vozit lepo po omejitvah, potem ni drugega, kot da se ljudi posede na avtobuse in vlake pa smo problem rešili.


Odlicna ideja, omejitev 30 km/h v vsa mesta za vsa 4 kolesna in vec vozila, od Ljubljane do Solkana, omejitev za vse ostale 10 km/h za vsa manj kot 4 kolesna sredstva (od kolesarjev, motorjev, skuterjev in kolesarjev), za pesce omejitev 5 km/h.

Pa smo resili promet v Sloveniji.

Edino vlaki lahko vozijo 70 km/h, pa se to le med mesti, v mestu 30 km/h.

Letala in plovila pa ukiniti za potniski promet.

Le-to je resitev, sploh veste koliko onesnazevanje in hrupa odaja vlak pri visjih hitrostih.
#SlovenijaPrva #SLOVEenianLivesMatter #SlavaGasilcem

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: AtaŠtumf ()

cvalsr ::

Če se nekdo 10 let vozi v koloni eno uro, res ne vem kaj mu bi reku, najbrž si česa boljšega niti ne zasluži.

Itak, ker imamo vsi - no ja, ogromna večina možnost 'šihta' največ 5 minut peš hoje od doma (če že ne delati od doma), kenede?
Jaz ne vem, kaj bi tebi 'reku', mogoče "genij"? Ma, nisi vreden besed.

Utk ::

Ja, in šiht in dom je na fiksnih mestih. Nič se ne da naredit na tem.

dexterboy ::

Hangman je izjavil:

Mogoče ste si šoferji malo tudi sami krivi, da so vas doletele tako stroge omejitve. Zakaj mislite, da je predlog za znižanje hitrosti v mestu na 30 km/h? Mogoče zato, ker imamo preveč nesreč in vse to povzroča pritisk na zdravstvo, ki je že itak v riti. Da ne omenjam, kaj se dogaja na avtocestah... vsak dan se po radiu poroča o kakšni nesreči. To enostavno ni več normalno. Če se ne da vozit lepo po omejitvah, potem ni drugega, kot da se ljudi posede na avtobuse in vlake pa smo problem rešili.

- ne ubija hitrost, ampak pojemek, ki se pojavi ob nenadni zaustavitvi vozila/motorja
- nesreče se ne dogajajo zaradi neprilagojene hitrosti, ampak neprilagojenih voznikov/c
- se bojim, da marsikomu sploh ni jasno, zakaj so cone ravno s hitrostjo 30kmh
Sicer to sploh ni važno, ker nama vladata pajac in njegova hostesa...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

cvalsr ::

Ja, in šiht in dom je na fiksnih mestih. Nič se ne da naredit na tem.

Ja zavraga, naredi, če je tako ajnoh. Stotisoči ljudi ti bodo hvaležni.
Aja, to ne gre kar tako s tipkovnico kot pametovanje tule.

Utk ::

Jaz zase sem. Ti zase boš pa moral sam.

dexterboy ::

puf-ni-ni je izjavil:

b3D_950 je izjavil:

zamakneš začetek/konec delovnega časa, da ne hodijo vsi istočasno v/iz službo.
S tem nisi rešil ničesar, razen, da imajo avtomobilisti manj gužve, končno število avtomobilov je enako.

fulk je izjavil:

Gonja proti mobilnosti. Res je, nekaj v tem smislu. Sam sicer podpiram zmanjšanje avtomobilov, kot jih poznamo dandanes. Smo fanj zašli kar se tega tiče. Ampak agenda Agendovcev 2030 je zreduciranje človeške mobilnosti na obvladljiva tehnokratska "okrožja".
Kakšna gonja proti mobilnosti, zadeva je neumnost. Mobilen boš lahko čisto kolikor hočeš, ampak, če se boš odločil delati gužvo v Ljubljani boš za to plačal, denar pa se bo uporabil za izboljšanje LPP. Mobilnosti boš imel kvečemu več, ne manj.
Se vam vidi, da je kritično razmišljanje pri vas znanstvena fantastika, objektiven pogled pa utopija, ki itak ne obstaja v vašem svetu. RES pričakujete, da bi se denar namenil za izboljšanje LPP? Đizs, vi bi šli še v Velenjske rudnike delat za 10 jurjev neto plače, če bi to objavili na televiziji...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

AtaŠtumf ::

dexterboy je izjavil:

Hangman je izjavil:

Mogoče ste si šoferji malo tudi sami krivi, da so vas doletele tako stroge omejitve. Zakaj mislite, da je predlog za znižanje hitrosti v mestu na 30 km/h? Mogoče zato, ker imamo preveč nesreč in vse to povzroča pritisk na zdravstvo, ki je že itak v riti. Da ne omenjam, kaj se dogaja na avtocestah... vsak dan se po radiu poroča o kakšni nesreči. To enostavno ni več normalno. Če se ne da vozit lepo po omejitvah, potem ni drugega, kot da se ljudi posede na avtobuse in vlake pa smo problem rešili.

- ne ubija hitrost, ampak pojemek, ki se pojavi ob nenadni zaustavitvi vozila/motorja
- nesreče se ne dogajajo zaradi neprilagojene hitrosti, ampak neprilagojenih voznikov/c
- se bojim, da marsikomu sploh ni jasno, zakaj so cone ravno s hitrostjo 30kmh
Sicer to sploh ni važno, ker nama vladata pajac in njegova hostesa...



Vec teh retardiranih idej bodo predlagali prej bodo skozi zaprta vrata parlamenta z glavo naprej leteli ven!
#SlovenijaPrva #SLOVEenianLivesMatter #SlavaGasilcem

Colt1911 ::

cvalsr je izjavil:

Če se nekdo 10 let vozi v koloni eno uro, res ne vem kaj mu bi reku, najbrž si česa boljšega niti ne zasluži.

Itak, ker imamo vsi - no ja, ogromna večina možnost 'šihta' največ 5 minut peš hoje od doma (če že ne delati od doma), kenede?
Jaz ne vem, kaj bi tebi 'reku', mogoče "genij"? Ma, nisi vreden besed.


Menjaj šiht! Ali pa se preseli bližje šihtu , če ti je le ta tako pri srcu.

gruntfürmich ::

Hangman je izjavil:

Mogoče ste si šoferji malo tudi sami krivi, da so vas doletele tako stroge omejitve.

Zakaj mislite, da je predlog za znižanje hitrosti v mestu na 30 km/h? Mogoče zato, ker imamo preveč nesreč in vse to povzroča pritisk na zdravstvo, ki je že itak v riti. Da ne omenjam, kaj se dogaja na avtocestah... vsak dan se po radiu poroča o kakšni nesreči...

si siguren ali samo fantaziraš?
50 na 30 bo rešilo koliko smrtnih žrtev? in koliko je samo zvitega pleha?

torej tudi 30 na avtocesti? ali je morda nesreč na avtocesti veliko ker so 5 ur na dan ČISTO zabasane?

si siguren da razumeš sodobni promet?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

m0LN4r ::

-omejitev hitrosti na 30 v mestih
V nemciji so imeli isti predlog, da bi lahko celotno mesto omejili na 30, zavrnili so gladko kot keks.

-prepoved prodaje novih vozil na notranje izgorevanje od leta 2025, ja, čez 1 leto in 7 mesecev.
Kaj se sekirate, pac kupis jeseni 2024 nov ICE in ga vozis 20+ let.
Ali pa po 2025 bo en kup rabljenih na voljo oz. "novih" nekaj mescev starih, ki so jih avtohise narocle in prijavle pred 2025.
Ne se prevec sekirat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

link_up ::

Izvolite se fjakat po dunajski popoldne...en kup folka rine ven iz mesta...zjutraj pa v mesto. Zakaj bi to ze bilo fajn? Ni fajn in, ce se da spremeniti naj se.
In and Out

m0LN4r ::

Dodati bi trebalo prepoved prodaje elektricnih koles in skirojev. To je totalno nepotrebno sranje, ki samo onesnazuje okolje. Obstaja ze cistejsa alternativa, ki se jo poganja z nogami.
5 let nazaj je bil hype z hoverboardi, trend je mimo in na miljone hoverboardov in njihove baterije so koncale na odpadu, brezveze. Enako bo, ko se bo koncal trend skirojev in kolec, bo vse koncalo na odpadu, v jarkih, rekah in potokih.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

FrRoSt ::

m0LN4r je izjavil:

Dodati bi trebalo prepoved prodaje elektricnih koles in skirojev. To je totalno nepotrebno sranje, ki samo onesnazuje okolje. Obstaja ze cistejsa alternativa, ki se jo poganja z nogami.
5 let nazaj je bil hype z hoverboardi, trend je mimo in na miljone hoverboardov in njihove baterije so koncale na odpadu, brezveze. Enako bo, ko se bo koncal trend skirojev in kolec, bo vse koncalo na odpadu, v jarkih, rekah in potokih.

Če bodo imeli "pošteno" ceno, ne bodo končali v potokih in rekah! ;) Se pa tile skiroji za izposojo puščajo res kar sredi križišča. :))
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

m0LN4r ::

link_up je izjavil:

Izvolite se fjakat po dunajski popoldne...en kup folka rine ven iz mesta...zjutraj pa v mesto. Zakaj bi to ze bilo fajn? Ni fajn in, ce se da spremeniti naj se.

Mislim ljudje, nimate navigacije, ki vam predlaga alternativno pot, ce prepozna, da je na poti zastoj?
Resitev je recimo tole, integrirana navigacija v vseh vozilih, ki preusmeri promet glede na gostoto. Jaz imam vedno vklopljeno Gmaps in Sygic premium in ce en rece, tu pa zavij dol, zavijem dol.
V prihodnosti bo to se boljse, ko bodo avti povezani med sabo, ampak naceloma ze danes to dokaj dobro deluje.

Sem ravno prejsnji teden bil presenecen, kako super to deluje. Peljal poti po 4x 50km in vsi jamrajo kak je tam guzva pa tovornjaki pa nevem kaj. Se peljem za nekim sleperjem pa tremi vozili, mi navigacija rece zdaj pa desno dol, cez nek zaselek po hribcku na bolj zakotni potki.
Cez 3-4 minute pridem spet na glavno cesto in od zelo dalec vidim, da sem prispel pred tisti konvoj.

V slo recimo ne tak dobro, ampak tudi deluje. Pri pecici zavijes z glavne ceste dol, ko se gre proti Mestinjam skozi neke vukojebine in lepo prehitis vse tovornjake in kolone.
NPC folk pa vsi samo po glavni cesti v konvojih.

To je resitev. Je pa potrebno vec cest za kaj takega.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

delavec44 ::

In domačinom teh majhnih zaselkov je čisto super, da se tranzitni promet vali mimo njihovih hiš. Zato pa postavljajo table, dovoljeno le za lokalni promet. Samo še v navigacijo je treba to nekako spraviti.

Da ne rečem, da so taki "skakači" tudi krivci za zastoje na mestu, ko se vključujejo nazaj v redni promet.

Hangman je izjavil:

Mogoče ste si šoferji malo tudi sami krivi, da so vas doletele tako stroge omejitve.

Zakaj mislite, da je predlog za znižanje hitrosti v mestu na 30 km/h? Mogoče zato, ker imamo preveč nesreč in vse to povzroča pritisk na zdravstvo, ki je že itak v riti. Da ne omenjam, kaj se dogaja na avtocestah... vsak dan se po radiu poroča o kakšni nesreči. To enostavno ni več normalno.

Če se ne da vozit lepo po omejitvah, potem ni drugega, kot da se ljudi posede na avtobuse in vlake pa smo problem rešili.


Veš kaj je treba? Ukiniti potne stroške. Oz. največ kar lahko je direktno kupljena mesečna karta za javni promet. Potem se bo vse samo od sebe rešilo :)

Zgodovina sprememb…

mRhcPf ::

to bi znalo držati! sem nekoč bil hud vozač, zadnjih X let pa skoraj nič in se odločam glede na dejansko situacijo na cesti in ne na neka vsiljena pravila, včasih kakšni neagilni šoferji kar histerične napade dobijo, ker niso vajeni pospeškov... do sedaj so me enkrat upicanili za nekih 120EUR/2 (kot že omenjeno, na neki pregledni in manj prometni lokaciji) in tri točke (ki pa dejansko so ene malo boleče :)...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mRhcPf ()

m0LN4r ::

delavec44 je izjavil:

In domačinom teh majhnih zaselkov je čisto super, da se tranzitni promet vali mimo njihovih hiš. Zato pa postavljajo table, dovoljeno le za lokalni promet. Samo še v navigacijo je treba to nekako spraviti.

Da ne rečem, da so taki "skakači" tudi krivci za zastoje na mestu, ko se vključujejo nazaj v redni promet.

Hangman je izjavil:

Mogoče ste si šoferji malo tudi sami krivi, da so vas doletele tako stroge omejitve.

Zakaj mislite, da je predlog za znižanje hitrosti v mestu na 30 km/h? Mogoče zato, ker imamo preveč nesreč in vse to povzroča pritisk na zdravstvo, ki je že itak v riti. Da ne omenjam, kaj se dogaja na avtocestah... vsak dan se po radiu poroča o kakšni nesreči. To enostavno ni več normalno.

Če se ne da vozit lepo po omejitvah, potem ni drugega, kot da se ljudi posede na avtobuse in vlake pa smo problem rešili.


Veš kaj je treba? Ukiniti potne stroške. Oz. največ kar lahko je direktno kupljena mesečna karta za javni promet. Potem se bo vse samo od sebe rešilo :)

Dovoljeno za lokalni promet je itak glupost, ce to ni oznaceno na kriziscu, se preden prides do naselja. Je odlocilo nemsko sodice, ce je na poti do cilja treba skozi naselje, je pac treba skozi naselje v koliko to ni bilo jasno oznaceno, pred zadnjim kriziscem, ki pelje do naselja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

delavec44 ::

Lahko da, samo razloži ti to tam glupemu redarju, ki ti piše kazen.
««
4 / 11
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Na cesti
56264172 (25318) deco16
»

Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19930835 (20921) jb_j
»

Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Problemi človeštva
35580757 (70166) starfotr
»

Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18132820 (27221) BigWhale

Več podobnih tem