Forum » Na cesti » Octavia RS bencin ali dizel - dilema
Octavia RS bencin ali dizel - dilema
dogo99 ::
Podzravljeni,
Odločam se med novo Škodo Octavio RS TDI (200hp) ali TSI (245hp). Zanimajo me prednosti in slabosti ene ali druge, sploh če ima kdo kake osebne izkušnje.
Hvala :)
Odločam se med novo Škodo Octavio RS TDI (200hp) ali TSI (245hp). Zanimajo me prednosti in slabosti ene ali druge, sploh če ima kdo kake osebne izkušnje.
Hvala :)
Mike_Rotch ::
Bencin. Prednosti:
- Več moči v osnovi.
- Večji tuning potencial.
- Širše uporabno območje vrtljajev --> bolj primerno za hitro vožnjo, še posebej, če greš na kak trackday.
- Za večino ljudi bolj zabavna vožnja (zgornja točka).
Bencinar porabi nekoliko več. Za točno primerjavo poglej spritmonitor in se odloči, če se ti zdi razlika prevelika.
Če bi kupoval dizla, bi raje gledal manj športne verzije z več opreme (L&K ali kaj že ima trenutno škoda).
- Več moči v osnovi.
- Večji tuning potencial.
- Širše uporabno območje vrtljajev --> bolj primerno za hitro vožnjo, še posebej, če greš na kak trackday.
- Za večino ljudi bolj zabavna vožnja (zgornja točka).
Bencinar porabi nekoliko več. Za točno primerjavo poglej spritmonitor in se odloči, če se ti zdi razlika prevelika.
Če bi kupoval dizla, bi raje gledal manj športne verzije z več opreme (L&K ali kaj že ima trenutno škoda).
Daliborg ::
To je tako lahek avto, da bo poraba pri zmerni vožnji skoraj enaka dizlu. Moja octavia 1.5 TSI ima porabo 5.5l.
Še en glas za TSI oz. bencinarja.
Lp.
Še en glas za TSI oz. bencinarja.
Lp.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
feryz ::
Penzionistična vožnja in malo km, bencinar.
Dinamika in veliko kilometrov, dizel.
Popolnoma enostavno.
Dinamika in veliko kilometrov, dizel.
Popolnoma enostavno.
steev ::
Misliš
penzionistična vožnja in veliko kilometrov - dizel,
dinamika in malo kilometrov - benzin?
penzionistična vožnja in veliko kilometrov - dizel,
dinamika in malo kilometrov - benzin?
:|
jotunn2 ::
Tu sploh ni dileme. Ce kupujes RS potem je samo ena opcija... bencin. Ja vem Octavia RS ni dirkalen avto, vseeno je pa malo vec kot navaden avto. In v tak avto pac ne tlacis dizla s 50 konji manj. Ce te skrbi poraba, potem si tako ali tako kupis kaksen 1L mlincek s 100 konji in ne RS.
Likalnik ::
mogoče bi jaz kot plus za dizla izpostavil navor....ponavadi imaji dizel vozila boljši navor...ne vem pa kako je v tem primeru
pegasus ::
V vednost - sodelavec čaka octavio že več kot eno leto, ker si je želel par nestandardnih malenkosti. Tako da vzami kar se da dobiti takoj, sicer bodo prej električarji zavladali cestam ...
feryz ::
Nobenga plusa ni za dizla. Nobenega.Zadnjič sem dal avto na servis in nalašč našo nafehtal za njen maln.
Če se do Maribora peljem z mojim dizlom, 2 tone težkim in 400 konjskim avtom malo hitreje, "malo" moraš prehitevati, se pravi veliko pospeševanja, moj žre okrog 10 l/100 km.
Če se z njenim bencinarjem, dobro tono dvesto težkim in 125 konjskim avtočkom peljem malce hitreje, a še vedno občutno počasneje kot z mojim do Maribora, žre nekje 12 do 13 l/100 km.
Torej neka razlika vseeno je.
steev ::
Moj skoraj 1700kg 230 konjski atmosferc pokuri 10 od Lj do Mb. Torej je problem v tistem mlinčku, ki ni narejen za tvojo malce hitrejšo vožnjo.
:|
pegasus ::
Očitno ne znate vozit ... moj 100 konjski 1.5 tone težak atmosferc pokuri 5.6l od Szegeda do Heidelberga. "Lj do Mb" je samo obvoz ...
feryz ::
Zato pa so take teme brez veze.
Če bi jaz po nekem čudežu kupoval Octavio RS zase, bi v primeru TDI 200 km imel porabo 10 l/100 km, v primeru TSI 245 konj pa 15 l/100 km.
In ostane samo še kalkulator, da preračunaš, kaj je ceneje pri 50 kkm letno.
Če bi jaz po nekem čudežu kupoval Octavio RS zase, bi v primeru TDI 200 km imel porabo 10 l/100 km, v primeru TSI 245 konj pa 15 l/100 km.
In ostane samo še kalkulator, da preračunaš, kaj je ceneje pri 50 kkm letno.
Mike_Rotch ::
mogoče bi jaz kot plus za dizla izpostavil navor....ponavadi imaji dizel vozila boljši navor...ne vem pa kako je v tem primeru
400nm dizl, 370 bencinar. Ko daš prestavna razmerja v enačbo ima bencinar višji navor na kolesih, kar se pozna tudi na zmogljivostih.
Do 100kmh gre skoraj sekundo hitreje, 80-120kmh celo sekundo hitrejši. 0-180kmh 3.5 sekund hitreje.
Pa omeniti velja, da je bencinar 100kg lažji.
Zato pa so take teme brez veze.
Če bi jaz po nekem čudežu kupoval Octavio RS zase, bi v primeru TDI 200 km imel porabo 10 l/100 km, v primeru TSI 245 konj pa 15 l/100 km.
In ostane samo še kalkulator, da preračunaš, kaj je ceneje pri 50 kkm letno.
Razlika sigurno ni 5 litrov pri enaki vožnji. Še posebej med tema dvema ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mike_Rotch ()
feryz ::
Jaz pa ti garantiram, da je.
Ko sem namesto mojega imel primerljiv bencinski stroj, je bila razlika 10 litrov dizla ali 18 litrov bencina. Ali 40 kWh štroma.
Še enkrat, če se bo vozil 60 po navadnih cestah in 105 po AC, kot se povprečen Slovenec, potem ni kaj razmišljati. Bencin, pač.
Ko sem namesto mojega imel primerljiv bencinski stroj, je bila razlika 10 litrov dizla ali 18 litrov bencina. Ali 40 kWh štroma.
Še enkrat, če se bo vozil 60 po navadnih cestah in 105 po AC, kot se povprečen Slovenec, potem ni kaj razmišljati. Bencin, pač.
ginekk ::
Bencin valjda. Ne more bit športen model z dizlom, to je potem športen traktor.
Pa dizel je dražji od bencina in če je problem poraba je itak predrag avto.
Pa dizel je dražji od bencina in če je problem poraba je itak predrag avto.
Mike_Rotch ::
Ko sem namesto mojega imel primerljiv bencinski stroj, je bila razlika 10 litrov dizla ali 18 litrov bencina. Ali 40 kWh štroma.
Ja, če verjameš svojim pravljicam, da 400 konjski dizl pije 10 litrov pri enakem režimu vožnje.
feryz ::
Kaj si pravzaprav hotel povedati? Menda vem koliko kuri, če se vozakaš naokrog z 200 plus. Ali pa če se s 105.
TheBlueOne ::
Ce je RS, ker imas rad bolj sportne avte, potem menda ja bencin. Dizel je delovni konj, ce ga ne koristis tako so vecje moznosti za kaksne tezave. Je pa plus dizla, da je poraba v manjsem okvirju kot pri bencinarju. Ce jaz dizla vozim bolj zivahno niti ni neke velike razlike, pri bencinarju pa se zelo zelo pozna. Pri pnezioniranju ni velike razlike in ce samo tu in tam malo poskocis, ce pri porabi ne bo velike razlike. Ce pa delas dolge ture na AC malo hitreje, pa je verjetno bolj primeren dizel, ampak potem verjetno ne vzames RS.
Samo da dodam, da skod ne poznam in si mislim, da je RS bolj sportno nastavljena.
Samo da dodam, da skod ne poznam in si mislim, da je RS bolj sportno nastavljena.
Blinder ::
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
TheBlueOne ::
Malo za orientacijo o porabi:
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
To je slaba orientacija, ker tisti, ki postajo si mislim, da so vecinoma tip ljudi katerim je poraba pomembna. To je poseben tip cudakov, ki dejansko vnasajo porabo svojega avta in si mislim, da zanje hitro velja kaksen trend. Bi stavil, da jih veliko tekmuje kako malo lahko porabijo, kar bi dalo lazno prednost bencinu.
Mike_Rotch ::
Kaj si pravzaprav hotel povedati? Menda vem koliko kuri, če se vozakaš naokrog z 200 plus. Ali pa če se s 105.
Hočem ti povedati, da nabijaš. Če dizel pije 10 litrov primerljiv bencinar definitivno ne bo pil 18, ampak mogoče 12, 13.
Če voziš tako, da ti bencinar pije 18, potem se tudi z dizlom ne boš vozil z 10, ampak bo bližje 15.
Blinder ::
Koliksna pa je razlika v ceni med tdi in tsi?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
feryz ::
Mike_Rotch je izjavil:
Seveda se motiš, ampak ti kar živi v svoji zmoti.Kaj si pravzaprav hotel povedati? Menda vem koliko kuri, če se vozakaš naokrog z 200 plus. Ali pa če se s 105.
Hočem ti povedati, da nabijaš. Če dizel pije 10 litrov primerljiv bencinar definitivno ne bo pil 18, ampak mogoče 12, 13.
Če voziš tako, da ti bencinar pije 18, potem se tudi z dizlom ne boš vozil z 10, ampak bo bližje 15.
Probaj sam, pa boš videl. Aja, ne moreš. Škoda.
TheBlueOne ::
Mike_Rotch je izjavil:
Hočem ti povedati, da nabijaš. Če dizel pije 10 litrov primerljiv bencinar definitivno ne bo pil 18, ampak mogoče 12, 13.
Če voziš tako, da ti bencinar pije 18, potem se tudi z dizlom ne boš vozil z 10, ampak bo bližje 15.
Jaz imam trenutno prvega dizla, pri ca. 200 konjih in 4x4 poraba nekje med 5.5 in 6l, bolj pri 5.5. Pa niti ni vazno kako vozim. Pri bencinarjih, seveda vedno mocnejsi, tam 200 konjev ali vec so bile razlike primerjalno velike. Zna biti, da imajo bencinarji manj ucinkovistosti pri vecjih obremenitvah v primerjavi z dizlom.
Tako pravi tudi vecina ostalih s katerimo smo se kdaj pogovarjali.
PacificBlue ::
Tsi moraš umirjeno vozit, če želiš nizko porabo.
Pri dizlih je ta razlika manjsa oz skoraj zanemarljiva.
Pri dizlih je ta razlika manjsa oz skoraj zanemarljiva.
I’m out.
:3
:3
UkrFTW! ::
PacificBlue je izjavil:
Tsi moraš umirjeno vozit, če želiš nizko porabo.
Pri dizlih je ta razlika manjsa oz skoraj zanemarljiva.
Počasna pospeševanja, pa sta oba tam tam.
al1976 ::
khm 2.0TSI (245HP) pa počasna speljevanja... ma ga je škoda :)
Dizlu raje daš mal več časa najprej pa potem gas... tak bencinar je pa kar greh imet in "sparat".
Dizlu raje daš mal več časa najprej pa potem gas... tak bencinar je pa kar greh imet in "sparat".
Horas ::
če hočeš dizla kupiš traktor
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
Lonsarg ::
Dizel je v ukinjanju, kar pomeni da nikoli vec ne bo cenejsi od bencina na crpalkah. Se zna zgoditi da ga kaka crpalka postopoma sploh ne bo vec imela.
Mike_Rotch ::
Probaj sam, pa boš videl. Aja, ne moreš. Škoda.
Seveda, feryz je edini na svetu, ki vozi močnejši avto :)
Jaz imam trenutno prvega dizla, pri ca. 200 konjih in 4x4 poraba nekje med 5.5 in 6l, bolj pri 5.5. Pa niti ni vazno kako vozim.
Si pač čarovnik :) Pri vseh ostalih je razlika lahko precej višja, poraba primerljivega bencinarja pa tam do 25-30% višja.
energetik ::
Mike_Rotch je izjavil:
Si pač čarovnik :) Pri vseh ostalih je razlika lahko precej višja, poraba primerljivega bencinarja pa tam do 25-30% višja.Točno tako, razlika v porabi bo 25-30% različna dizl/benz. Če se seveda gleda stroj podobnih moči. In to 25-30% razlike v vseh pogojih. Jasno gre potem pri penzionistični vožnji morda za 1L razlike, pri divjanju bo razlike cca. 4L. Oziroma si zmnožite svojo porabo z 0,7 ali 1,3 sami.
vires in numeris
jotunn2 ::
Ta edini forumas, ki vozi avto, ki ima vec kot 100 konj, je dovolj omejen, da ne razume ene stvari. Ko se peljes z isto hitrostjo z avtom na 30% zmogljivosti in z drugim pol svohnejsim, pa po moznosti se aerodinamicno precej slabsim, pa na 100%, je nekako normalno da mocnejsi kuri manj. Ampak verjetno je razlika v tem ali je dizel ali bencinar. Cloveku, ki se hvali kot da je edini na svetu, ki vozi malo mocnejsi avto (kakor sem razbral ce je seveda sploh kaj res, vozi way overweight traktor, ne pa neko pravo zverino), je pa ze res treba verjeti, ne glede na tako kako bizarne primerjave daje.
LightBit ::
Upoštevajte tudi da bodo dizli precej verjetno bolj prizadeti z ekološkimi ukrepi. Prepoved vožnje po mestih ali kakšne okoljske takse.
feryz ::
Prepoved vožnje bi znalo biti problem. Čeprav načeloma prepovedi veljajo za starejše motorje. Novi še nikjer niso prepovedani.
Za takso se ni za sekirati. Itak moraš danes popolnoma vse plačati, boš pa še to.
Za takso se ni za sekirati. Itak moraš danes popolnoma vse plačati, boš pa še to.
TheBlueOne ::
Drugace okoli 2030 se planira koncanje proizvodnje vseh motorjev z notranjim izgorevanjem, tako da zna biti, da je to zadnji tak avto, ki ga kupujes. Morda iz tega stalisca pametno kupit kaj zabavnega.
3p ::
energetik ::
TheBlueOne je izjavil:
Drugace okoli 2030 se planira koncanje proizvodnje vseh motorjev z notranjim izgorevanjem, tako da zna biti, da je to zadnji tak avto, ki ga kupujes. Morda iz tega stalisca pametno kupit kaj zabavnega.To je bullshit oz. blodnje birokratov. Fizike pač ne bodo mogli spremeniti.
vires in numeris
PacificBlue ::
TheBlueOne je izjavil:
Drugace okoli 2030 se planira koncanje proizvodnje vseh motorjev z notranjim izgorevanjem, tako da zna biti, da je to zadnji tak avto, ki ga kupujes. Morda iz tega stalisca pametno kupit kaj zabavnega.To je bullshit oz. blodnje birokratov. Fizike pač ne bodo mogli spremeniti.
Torej se bo trg z rabljenimi avtomobili razcvetel.
cliote in golfe ne spuscat v prvi graben..bodo se prisli prav.
I’m out.
:3
:3
energetik ::
Po mojem bomo kar lepo še kupovali fosilce, morda bodo sicer vsi po vrsti hibridi, ampak prepovedati jih enostavno ne bodo mogli. Razen če imajo nek master plan, kako bo 2030 zgrajenih par desetin novih nukleark pa za vsakim vogalom par 10MW javna polnilnica.
Bolj verjetno je kakšen drug master plan, npr. samo par % bogatih vozi EV-je, ostali brez osebnih vozil na javnem prevozu.
Bolj verjetno je kakšen drug master plan, npr. samo par % bogatih vozi EV-je, ostali brez osebnih vozil na javnem prevozu.
vires in numeris
h0d0r ::
Mike_Rotch je izjavil:
Kaj si pravzaprav hotel povedati? Menda vem koliko kuri, če se vozakaš naokrog z 200 plus. Ali pa če se s 105.
Hočem ti povedati, da nabijaš. Če dizel pije 10 litrov primerljiv bencinar definitivno ne bo pil 18, ampak mogoče 12, 13.
Če voziš tako, da ti bencinar pije 18, potem se tudi z dizlom ne boš vozil z 10, ampak bo bližje 15.
Za Octavio ne piše, ampak za Golfa:
https://zeperfs.com/en/fiche4469-vw-gol...
https://zeperfs.com/en/fiche4626-vw-gol...
https://zeperfs.com/en/fiche6713-vw-gol...
2.0 TDI 150 - 4-8l
2.0 GTD 184 - 4-11l
2.0 GTI 230 - 6,5-12l
Za dizla ne morem potrditi, ampak za GTI pa bolj točno ne boš dobil nikjer podatka, 6,5l je dejansko minimum. Jaz sem pri 1.6T 200 pri 90-100 sicer prišel na 6,2l, ampak GTI je pa le 2.0 in zna piti še kak deci več. Sicer pa nima veze deci gor ali dol, ker ne vem kdo se bo z GTI-jem vozil 90.
12l je pa tudi nek dober maximum. Zdaj če bi začel pot SLO-DE po AC in imel vedno v tretji prestavi na blokadi do praznega tanka, bi bilo verjetno tudi več, tam do 15l.
10/18l razlika se mi zdi pa res velika. Res ne verjamem. 18l je za 400KM vedno flat out. Jaz mislim da bi 400KM dizla brez problema spravil na 12l.
Dizli so problem ko so enkrat stari. Danes se je spet našel en kmet s 308-ko na AC, pa še en manj kadeči mislim da en okoli 2000 Ford, pa to dejansko naredi tak dim da vidiš ven vse megleno.
Kaj je bolj zabavnega pri vožnji bencinarja pa ne vem. Zelo odvisno kateri, Škoda Octavia je pomoje isti shit. Itak mora biti vsaj 400KM, da je govora o kaki zabavi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: h0d0r ()
h0d0r ::
Bi pa rad slišal od koga, ki je vozil oba enakega (ali vsaj podobnega) modela pri enaki moči (pa da je vsaj 200, raje 400KM), kaj vse točno je drugačnega v vožnji.
Če opazujem iz svoje kabine, pač ni opaziti slabosti dizlov, po AC so seveda najhitrejši Passati TDI in podobni, to lahko brez problema terajo 140. Jaz da pridem na 7l, moram voziti 120.
Ampak se tudi pri taki porabi da izkoristit 200KM, včasih na AC lahko prehitim z boljšim pospeškom do 140, recimo če se na desni začne delati velika gneča. Sem pa tja lahko komot potegneš in ne bo šla poraba v nebo, samo celo pot ne smeš turitat, ta tank imam tako zaenkrat po BC samo 5,9l, to bo na koncu enih 6,7l. Na regionalki je pa bencinar itak kot doma, speljevanja na glavno, prehitevanja, to mu je vse domače. Samo v pravi prestavi moraš biti, če boš speljal iz tekočega štarta pri precej nizki hitrosti v drugi, boš pač moral malo počakati da nabere obrate. Ampak to je zame napačna izbira prestave, za potegnit iz 15-20 km/h je boljša izbira prva.
Dizel kar se spomnim (je že 10 let kar sem vozil službenega 2.0 TDI) se je sicer dalo neverjetno lahko prehitevati na regionalkah (takrat sem imel 1.6 atmosferca). Ampak sem vseeno opazil kar nekaj slabosti, še zdaj se spomnim močnega turbo laga.
Pri svojem turbobencinarju pritisnem in gre (če ima pač vsaj enih 2000 rpm, mogoče 1500), tam si moral pa kar malo počakati. Ni bila prav lepa vožnja. Ali pa v naseljih pri 50 v četrti, ali pa po kakšni ulici v drugi, vse to se dizel matra da ni res, kaj takega sem videl pri bencinarju samo pri 1.2 60KM, že 1.6 105KM ni imel problemov s tem.
Seveda je to 2.0 dizel, tisti s 400KM in več turbinami imajo to verjetno malo bolje porihtano.
Jaz delam 15k km na leto, pri teh km ni noben problem poraba 7-8l. Vsaj pri ceni bencina 1,5EUR.
Če opazujem iz svoje kabine, pač ni opaziti slabosti dizlov, po AC so seveda najhitrejši Passati TDI in podobni, to lahko brez problema terajo 140. Jaz da pridem na 7l, moram voziti 120.
Ampak se tudi pri taki porabi da izkoristit 200KM, včasih na AC lahko prehitim z boljšim pospeškom do 140, recimo če se na desni začne delati velika gneča. Sem pa tja lahko komot potegneš in ne bo šla poraba v nebo, samo celo pot ne smeš turitat, ta tank imam tako zaenkrat po BC samo 5,9l, to bo na koncu enih 6,7l. Na regionalki je pa bencinar itak kot doma, speljevanja na glavno, prehitevanja, to mu je vse domače. Samo v pravi prestavi moraš biti, če boš speljal iz tekočega štarta pri precej nizki hitrosti v drugi, boš pač moral malo počakati da nabere obrate. Ampak to je zame napačna izbira prestave, za potegnit iz 15-20 km/h je boljša izbira prva.
Dizel kar se spomnim (je že 10 let kar sem vozil službenega 2.0 TDI) se je sicer dalo neverjetno lahko prehitevati na regionalkah (takrat sem imel 1.6 atmosferca). Ampak sem vseeno opazil kar nekaj slabosti, še zdaj se spomnim močnega turbo laga.
Pri svojem turbobencinarju pritisnem in gre (če ima pač vsaj enih 2000 rpm, mogoče 1500), tam si moral pa kar malo počakati. Ni bila prav lepa vožnja. Ali pa v naseljih pri 50 v četrti, ali pa po kakšni ulici v drugi, vse to se dizel matra da ni res, kaj takega sem videl pri bencinarju samo pri 1.2 60KM, že 1.6 105KM ni imel problemov s tem.
Seveda je to 2.0 dizel, tisti s 400KM in več turbinami imajo to verjetno malo bolje porihtano.
Jaz delam 15k km na leto, pri teh km ni noben problem poraba 7-8l. Vsaj pri ceni bencina 1,5EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: h0d0r ()
h0d0r ::
Dobro vprašanje je tudi s katerim bencinarjem se lahko najhitreje voziš pri 7l porabe, mislim da mora biti 1.0 TB. To skoraj mora iti ene 140. Vedno poln plin pa sigurno ni možno, to je bolj 8l, če ne tudi 9l.
Če ni skoraj bolj zabavno voziti vedno flat out v 1.2 atmosfercu, to pomoje ne presežeš 7l tudi pri tistih max 150-160 km/h. Eh, pomoje je zabavno kak teden, potem pa verjetno že preseda, da moraš vedno turirati do konca. Takrat ko sem ga imel je bilo kar fun šaltati celo iz 4. v 3. (pri 120 sigurno, če ne tudi 130) na AC, da sem lahko sledil Alfi 159 JTD na pospeševalnem.
Težko reči brez da bi vsak teden vozil nekaj drugega. Ampak sigurno je pa vsak bencinar boljši od dizla.
Če ni skoraj bolj zabavno voziti vedno flat out v 1.2 atmosfercu, to pomoje ne presežeš 7l tudi pri tistih max 150-160 km/h. Eh, pomoje je zabavno kak teden, potem pa verjetno že preseda, da moraš vedno turirati do konca. Takrat ko sem ga imel je bilo kar fun šaltati celo iz 4. v 3. (pri 120 sigurno, če ne tudi 130) na AC, da sem lahko sledil Alfi 159 JTD na pospeševalnem.
Težko reči brez da bi vsak teden vozil nekaj drugega. Ampak sigurno je pa vsak bencinar boljši od dizla.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: h0d0r ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izbira pogonsekga agretata v letu 2022 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 15090 (11063) | Ghost7 |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109254 (68136) | Berserker |
» | Diesel vs. bencinar (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28688 (24893) | RedDrake |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198511 (163524) | Spajky |