Forum » Na cesti » Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ
Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ
Alexius Heristalski ::
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alexius Heristalski ()
Matheus ::
To ni dolg čas, to je povsem normalno. V velikih mestih imaš tudi pol ure...
Sam Slovenceljn bi imel glavno ljubljansko postajo pred svojim domov, ali še bolje, pred sosedovim...
Očitno niste nikoli bluzili po Londonu ali kakem večjem mestu, kaj šele, da bi tam delali, namreč ko prideš iz podzemne, ponavadi rabiš vsaj 15-20 minut, da prideš tja kamor si namenjen...
Za spremembo tranzita to ni res.
Glede na sliko Alexius Heristalski, je to spet nekaj idiotskega in povsem nepremišljenega. Slovensko pač...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Matheus ()
Invictus ::
Tako ali tako se vse to subvencionira, pa bi bilo vseeno, če bi bil kar za vse zastonj.
http://goo.gl/2YuS2x
Ahim ::
Alexius Heristalski je izjavil:
Na enotirnih progah ne moreš imeti potniških vlakov na 15 minut.
...
Potrebno bo zgraditi ogromno novih prog, da bomo imeli potniške vlake na 15 minut.
Ali pa - kot je glede na to kar si napisal ocitno trend - ukinit e vec enotirnih
MIHAc27 ::
Alexius Heristalski je izjavil:
Glede novega Potniškega središča Ljubljana je izgleda tudi slabo premišljeno:
https://outsider.si/obnova-cest-okrog-p...
Kar noro.
Ne me hecat, a tole je res? Jaz sem mislil, da bo nova postaja samo za regijske buse in vlak. A teli načrtovalci niso nikoli med 15 in 16 uro se vozil mimo kolodvora?
Nazadnje v petek sem rabil 45minut za 1km z avtom.
Upam da to postajo packajo še 20 let. Potem bom vsaj v penziji :D
starfotr ::
To je direkna posledica vladavine zokija in nesposobnost politično nastavljenih kadrov na SŽ.
IgorCardanof ::
To ni dolg čas, to je povsem normalno. V velikih mestih imaš tudi pol ure...
Sam Slovenceljn bi imel glavno ljubljansko postajo pred svojim domov, ali še bolje, pred sosedovim...
Očitno niste nikoli bluzili po Londonu ali kakem večjem mestu, kaj šele, da bi tam delali, namreč ko prideš iz podzemne, ponavadi rabiš vsaj 15-20 minut, da prideš tja kamor si namenjen...
V munchenu lahko prides iz poljubnih 2 tock v roku pol ure.
Ne odgovarjam na DM.
Ahim ::
IgorCardanof je izjavil:
To ni dolg čas, to je povsem normalno. V velikih mestih imaš tudi pol ure...
Sam Slovenceljn bi imel glavno ljubljansko postajo pred svojim domov, ali še bolje, pred sosedovim...
Očitno niste nikoli bluzili po Londonu ali kakem večjem mestu, kaj šele, da bi tam delali, namreč ko prideš iz podzemne, ponavadi rabiš vsaj 15-20 minut, da prideš tja kamor si namenjen...
V munchenu lahko prides iz poljubnih 2 tock v roku pol ure.
V praksi izgleda to tako, da se do tehnicnega muzeja od sorodnikov naprej z avtom peljemo do najblizje postaje (Trudering), tam je treba parkirat, se sprehodit dol do postaje, pocakat S-bahn (direktna linija do centra, super!), z nekaj srece pride v parih minutah, potem voznja, kjer se spet z nekaj srece mogoce ne ustavi randomly na pol poti za 10 minut, potem dol na Isartor, ven iz postaje in sprehod do muzeja - skupno ni manj kot 1 ura od vrat o vrat, pa avto rabis da sploh lahko prides tja. Zivijo znotraj obvoznice.
Invictus ::
Če hočeš kot ne-meščan priti v Muenchen, traja uro in pol...
Sam sem hodil k kolegu 60km ven iz Muenchna lepo z vlakom. Ampak on je imel srečo, da je železniška bila 15 minut peš od njegovega doma. Izven Muenchna seveda. Če bi živel v sosednji vasi, ki ima tudi železniško, bi moral jaz pazit na kateri vlak grem... Pa je vedno trajalo uro in pol, tudi več, da sem prišel od svoje sobe do prave podzemne in nato železniške. Sicer ni bilo stresno, si moraš pa vzeti čas...
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Groot ::
Alexius Heristalski je izjavil:
Glede novega Potniškega središča Ljubljana je izgleda tudi slabo premišljeno:
https://outsider.si/obnova-cest-okrog-p...
Kar noro.
No telih 7min je pa priročno malce napihnjenih. Za običajnega Janeza več kot 5 min ne bi smelo vzeti. Torej praktično 1/3 manj časa
WizzardOfOZ ::
Alexius Heristalski je izjavil:
Glede novega Potniškega središča Ljubljana je izgleda tudi slabo premišljeno:
https://outsider.si/obnova-cest-okrog-p...
Kar noro.
No telih 7min je pa priročno malce napihnjenih. Za običajnega Janeza več kot 5 min ne bi smelo vzeti. Torej praktično 1/3 manj časa
Zakaj bi 5 ali 7 minut hodil peš, če pa bi lahko speljali avtobuse mimo postaje.
Imaš tudi invalide. Njim je res lepo se vozit z vozičkom po dežju recimo.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Groot ::
Matheus ::
Katastrofa. Kot da ne bi nihče nikoli bil v tujini in si ogledal kako moderne postaje funkcionirajo.
To je direkna posledica vladavine zokija in nesposobnost politično nastavljenih kadrov na SŽ.
Nikakor ne želim braniti Zokija ampak on s tem nima kaj prav dosti. Za samo gradnjo itak stojijo Madžari.
Kadri na SŽ pa so povečinoma desni, če ni Golob kakšne čistke tam delal...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Matheus ()
Glugy ::
Alexius Heristalski je izjavil:
Glede novega Potniškega središča Ljubljana je izgleda tudi slabo premišljeno:
https://outsider.si/obnova-cest-okrog-p...
Kar noro.
Ne me hecat, a tole je res? Jaz sem mislil, da bo nova postaja samo za regijske buse in vlak. A teli načrtovalci niso nikoli med 15 in 16 uro se vozil mimo kolodvora?
Nazadnje v petek sem rabil 45minut za 1km z avtom.
Upam da to postajo packajo še 20 let. Potem bom vsaj v penziji :D
Tole je res preseravanje z denarjem in zemljiščem. Vse kar bo bo ista funkcionalnost kot prej sam brez zgodovinske arhitekture + velik šoping center. Bedarija za kozlat. Zakaj ne naredijo raj mal bolj funkcionalne postaje, dajo da imaš vse glavne žile javnega prevoza na istem mestu in to je to. Po možnosti da se pusti nekaj placa za podhod za morebitno podzemno železnico v prihodnosti ker ta bo glede na prometne zamaške prej ali slej nujno potrebna.
Pat_MaGroin ::
Potem so se očitno osredotočili na celodnevne najeme. V tem primeru nima smisla da imajo toliko postaj po Ljubljani, ker ne noben ne bo šel po Ljubljani vozit ob taki minimalni ceni najema.
Ne, jaz jih "izkoriščam" za dolge vožnje.
V njihovem poslovnem modelu zagotovo ni takšnih voženj predvidenih. Sem verjetno bolj izjema.
Za po Lj pa 5€ iz Viča al pa Šiške v BTC, tam vrneš avto, nakupiš, karkoli, nekaj ur, vzameš drugega, pa nazaj.
Ni veliko dražje od taksija.
A razložiš teh 400km na dan.
Kater avantgo avto naredi vsaj 200km po AC? Koliko si potem plačal polnjenje? Torej 38 eur + strošek elektrike.
Hvala!
Alexius Heristalski ::
Tole je res preseravanje z denarjem in zemljiščem. Vse kar bo bo ista funkcionalnost kot prej sam brez zgodovinske arhitekture + velik šoping center. Bedarija za kozlat. Zakaj ne naredijo raj mal bolj funkcionalne postaje, dajo da imaš vse glavne žile javnega prevoza na istem mestu in to je to. Po možnosti da se pusti nekaj placa za podhod za morebitno podzemno železnico v prihodnosti ker ta bo glede na prometne zamaške prej ali slej nujno potrebna.
Na Skyscrapercityju sem bral, da jim je cilj dokončati postajo do volitev 2026, vse ostalo ni pomembno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alexius Heristalski ()
LeQuack ::
Jure14 ::
Pat_MaGroin je izjavil:
A razložiš teh 400km na dan.
Kater avantgo avto naredi vsaj 200km po AC? Koliko si potem plačal polnjenje? Torej 38 eur + strošek elektrike.
Hvala!
Ob 22 zvečer (Lj) vzamem Zoe-ta, ga priključim na njihivo polnilnico. Zjutraj se s polnim odpeljem v Prekmurje. Porabim 65-70% baterije.
Pri hiši ga priključim na elektriko,in natedim, kar sem prišel naredit. Novogradnja.
Nazajgrede se ustavim v MS pri Sparu ali pa pri občini in ga priključim na hitro polnilnico. Za uro al pa dve, tačas grem v trgovino, pa jest.
Nato se odpeljem v Lj, najem zaključim malo pred 22.
starfotr ::
Copenhagen, Dunaj ...
Vse države severno in zahodno od nas imajo sežigalnice.
To je nujno. Kot je nujno tudi imeti dober javni prevoz in posledično glavno postajo itd.
https://www.cewep.eu/interactive-map/
MIHAc27 ::
To sem jaz naredil prejšnji petek. V četrtek klical, da ga rabim. Rezerviral ob 15h, zaradi prej omenjene gužve zamudil za pol ure, ampak ni bilo panike. Se odpeljal do Gradca (v MB mislil prej polnit, ampak časovno ni šlo). V Gradcu odžural nato za nazaj v MB naredil polurni postanek, da sem prišel do LJ. Tam spet polnil do jutra, naslednji dan naredil še 100km po grobovih ker.. zakaj ne?
Tko da tudi ti bi lahko avto najel šele zjutraj. Edino kar nisem prepričan, če ga lahko rezerviraš le na Trdinovi. Po moje če se ravno polni nekje drugje, da bi šlo tudi drugje.
Tko se ti domov ne bi tako mudilo :)
P.S.: Na avant2go polnilnicah polniš zastonj. Ostale (petrol itd. so pač plačljive)
P.SS: 300km naredi Zoe z 52kw baterijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MIHAc27 ()
pogyheze ::
Jaz nisem za javni prevoz. Oz., sem, ko bo postal brezplačen in z eno firmo, ki bo transparetno obvladovala stroške.
Tako ali tako se vse to subvencionira, pa bi bilo vseeno, če bi bil kar za vse zastonj.
Ne, bo malo drugače, cestnine se bojo povečale, pa se ti bo zdelo, da je javni prevoz zastonj. To je edina ureditev, ki jo Slovenci razumejo, vse ostalo je laganje, da bi se vozili, če... in nato čejanje v neskončnost.
Vsa večja mesta imajo sežigalnice, ki so hkrati tudi znana po precej dobrem bivanju - po meri človeka.
Copenhagen, Dunaj ...
Vse države severno in zahodno od nas imajo sežigalnice.
To je nujno. Kot je nujno tudi imeti dober javni prevoz in posledično glavno postajo itd.
https://www.cewep.eu/interactive-map/
Seveda in ko bo zažigalnica, se boš ravno ti najbolj pritoževal čez njo.
Jankovič bi lahko sežigalnico odpadkov združil s to novo postajo, da bi bil to kot nek znak Ljubljane, visok dimnik. Turisti bi bili navdušeni.
Smo probali, pa je baje fašiste prepovedano kuriti po neki ženevski konvenciji ali nekaj takega. Pač birokrati so spet zajebali učinkovito odstranjevanje odpadkov.
Zakaj ne naredijo raj mal bolj funkcionalne postaje, dajo da imaš vse glavne žile javnega prevoza na istem mestu in to je to. Po možnosti da se pusti nekaj placa za podhod za morebitno podzemno železnico v prihodnosti ker ta bo glede na prometne zamaške prej ali slej nujno potrebna.
Zato, ker si jo mora mesto samo financirati in je potem prisiljeno ponuditi nekaj sofinancerjem, da prispevajo. Boš dal kakšen denar zraven? Se mi je zdelo...
Kadri na SŽ pa so povečinoma desni, če ni Golob kakšne čistke tam delal...
Ne, še vedno so SDSovci na SŽ, zato pa je tudi taka štala s prometom, enako kot so uničili Pošto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: pogyheze ()
pogyheze ::
No telih 7min je pa priročno malce napihnjenih. Za običajnega Janeza več kot 5 min ne bi smelo vzeti. Torej praktično 1/3 manj časa
Običajni Janez bo plačeval cestnino na vpadnicah ali prestopil na P+R.
IgorCardanof je izjavil:
To ni dolg čas, to je povsem normalno. V velikih mestih imaš tudi pol ure...
Sam Slovenceljn bi imel glavno ljubljansko postajo pred svojim domov, ali še bolje, pred sosedovim...
Očitno niste nikoli bluzili po Londonu ali kakem večjem mestu, kaj šele, da bi tam delali, namreč ko prideš iz podzemne, ponavadi rabiš vsaj 15-20 minut, da prideš tja kamor si namenjen...
V munchenu lahko prides iz poljubnih 2 tock v roku pol ure.
V praksi izgleda to tako, da se do tehnicnega muzeja od sorodnikov naprej z avtom peljemo do najblizje postaje (Trudering), tam je treba parkirat, se sprehodit dol do postaje, pocakat S-bahn (direktna linija do centra, super!), z nekaj srece pride v parih minutah, potem voznja, kjer se spet z nekaj srece mogoce ne ustavi randomly na pol poti za 10 minut, potem dol na Isartor, ven iz postaje in sprehod do muzeja - skupno ni manj kot 1 ura od vrat o vrat, pa avto rabis da sploh lahko prides tja. Zivijo znotraj obvoznice.
Ne resno odgovarjati SDSovskim trolom, ki so bili najdlje do Dalmacije. Tip še nikoli ni videl Minhna, tukaj je samo zato, da širi FUD.
Pač Jankovič bo še nekaj dobrega za Ljubljano naredil in Štajercem se že zdaj pena dela okrog ust od zavisti. Sami so pa dobili bankrotiran mariborski proračun (ker so jim lastni lopovi vse pokradli, seveda bolniki mislijo, da je za to kriva Ljubljana)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: pogyheze ()
pogyheze ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Zakaj bi 5 ali 7 minut hodil peš, če pa bi lahko speljali avtobuse mimo postaje.
Seveda, pa teleportni vhod, kjer se avtobus teleportira v postajo, napolni potnike in potem ga teleportira nazaj.
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Zakaj bi 5 ali 7 minut hodil peš, če pa bi lahko speljali avtobuse mimo postaje.
Seveda, pa teleportni vhod, kjer se avtobus teleportira v postajo, napolni potnike in potem ga teleportira nazaj.
Nismo še tam (počakaj par desetletij - verjetno manj, kot bo glavna postaja v lj narejena), ampak vseeno bi bilo dobro, da bi večina busov šla preko glavne postaje, če je le to možno.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
IgorCardanof ::
No telih 7min je pa priročno malce napihnjenih. Za običajnega Janeza več kot 5 min ne bi smelo vzeti. Torej praktično 1/3 manj časa
Običajni Janez bo plačeval cestnino na vpadnicah ali prestopil na P+R.
IgorCardanof je izjavil:
To ni dolg čas, to je povsem normalno. V velikih mestih imaš tudi pol ure...
Sam Slovenceljn bi imel glavno ljubljansko postajo pred svojim domov, ali še bolje, pred sosedovim...
Očitno niste nikoli bluzili po Londonu ali kakem večjem mestu, kaj šele, da bi tam delali, namreč ko prideš iz podzemne, ponavadi rabiš vsaj 15-20 minut, da prideš tja kamor si namenjen...
V munchenu lahko prides iz poljubnih 2 tock v roku pol ure.
V praksi izgleda to tako, da se do tehnicnega muzeja od sorodnikov naprej z avtom peljemo do najblizje postaje (Trudering), tam je treba parkirat, se sprehodit dol do postaje, pocakat S-bahn (direktna linija do centra, super!), z nekaj srece pride v parih minutah, potem voznja, kjer se spet z nekaj srece mogoce ne ustavi randomly na pol poti za 10 minut, potem dol na Isartor, ven iz postaje in sprehod do muzeja - skupno ni manj kot 1 ura od vrat o vrat, pa avto rabis da sploh lahko prides tja. Zivijo znotraj obvoznice.
Ne resno odgovarjati SDSovskim trolom, ki so bili najdlje do Dalmacije. Tip še nikoli ni videl Minhna, tukaj je samo zato, da širi FUD.
Pač Jankovič bo še nekaj dobrega za Ljubljano naredil in Štajercem se že zdaj pena dela okrog ust od zavisti. Sami so pa dobili bankrotiran mariborski proračun (ker so jim lastni lopovi vse pokradli, seveda bolniki mislijo, da je za to kriva Ljubljana)
Oktobra lani so bile konference v munchnu. Bivali smo na obrobju mesta, kamorkoli si lahko prisel v pol ure in to ob poljubnih casih. Imajo kar zrihtan javni promet z uporabo vseh tipov transporta. Tako da ti ni potrebno lagat, kako se ne da narediti boljse kot to da rabis 1.5h iz crnuc do rudnika.
Ne odgovarjam na DM.
Klemenn ::
Jure14.... to veš, da pri Avantu lahko rezerviraš 100% napolnjen avto?
To sem jaz naredil prejšnji petek. V četrtek klical, da ga rabim. Rezerviral ob 15h, zaradi prej omenjene gužve zamudil za pol ure, ampak ni bilo panike. Se odpeljal do Gradca (v MB mislil prej polnit, ampak časovno ni šlo). V Gradcu odžural nato za nazaj v MB naredil polurni postanek, da sem prišel do LJ. Tam spet polnil do jutra, naslednji dan naredil še 100km po grobovih ker.. zakaj ne?
Tko da tudi ti bi lahko avto najel šele zjutraj. Edino kar nisem prepričan, če ga lahko rezerviraš le na Trdinovi. Po moje če se ravno polni nekje drugje, da bi šlo tudi drugje.
Tko se ti domov ne bi tako mudilo :)
P.S.: Na avant2go polnilnicah polniš zastonj. Ostale (petrol itd. so pač plačljive)
P.SS: 300km naredi Zoe z 52kw baterijo.
Ne vem če je točno tko. Dejansko rezerviraš ga lahko preko appa. Prvih 15min je zastonj, če podaljsas je 1€ ali 2€. Če pustiš da se 15min izteče in nato takoj podaljsas je zastonj (tvegaš sicer, da te kdo prehiti).
Če avta ni, pokličeš in se potrudijo, da ga pripeljejo. Tudi konkretno tistega, ki ga želiš. Hitrost dostave je odvisna od več faktorjev, seveda.
Za (brezplačno) rezervacijo preko telefona se nisem slišal. Predvidevam, da si se dogovoril, da so avto pripeljali in ti ga slučajno nihče vmes ni odpeljal.
Dostava avtomobila in rezervacija preko appa nista omejeni na Trdinovo, se da na vseh avant2go postajah.
Generalno bi rekel, da se storitev avant2go slabša.
Aja, pa avant2go je dovoljeno uporabljati damo na ozemlju RS Slovenije, zavarovanje pa to. Za izven Slovenije imaš znotraj appa tudi avant rent-a-car, ki je kar ugoden.
kovuty ::
IgorCardanof je izjavil:
Oktobra lani so bile konference v munchnu. Bivali smo na obrobju mesta, kamorkoli si lahko prisel v pol ure in to ob poljubnih casih. Imajo kar zrihtan javni promet z uporabo vseh tipov transporta. Tako da ti ni potrebno lagat, kako se ne da narediti boljse kot to da rabis 1.5h iz crnuc do rudnika.
Seveda se da narediti veliko boljše. Zapre se promet za osebne avtomobile oz. se začne pobirati cestnino. Pa boš bil v 30 minutah iz črnuč do rudnika. Skratka, ne kritiziraj javni promet ampak kritiziraj sebe, ki si krivec za to, da je počasen.
Da se brez avta, če bi 100x uredil javni prevoz. Tud v našo vas pride šlepar.
Javni prevoz se bo uredil, takoj, ko boste nehali uporabljati avtomobile. Sami upočasnjujete avtobuse, da se morajo riniti v gužvi, ki jo sami delate, potem se pa pritožujete čez njih. Ne vem še točno ali gre za hinavščino ali neumnost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kovuty ()
cesnja ::
Najhitreje se promet uredi tako, da se prepove osebni promet.
Ja, ampak samo neucinkovit osebni promet. Kolesar je zelo ucinkovit. Ena oseba v avtu je grozljivo neucinkovita poraba prostora in goriva. Pet oseb v avtu je pa spet zelo ucinkovito, tudi ce primerjamo z avtobusom ali tramvajem. Tu bi se dalo naumiti se kaksen dodaten davek
kovuty ::
Najhitreje se promet uredi tako, da se prepove osebni promet.
Ne rabiš:
- znotraj obvoznice so vse ceste občinske, tudi vpadnice, tako, da se jih da, po vzoru Logarske doline in Stare Fužine (Bohinj), cestniniti - Zoki je bil pameten in je obvoznice prevzev od DARSa.
- celotna Ljubljana je pokrita s kamerami na križiščih, tako, da ni izvedljivo, da bi se peljal kamorkoli, brez, da ti vsaj ena ujame tablico in jo OCRja
- mehanizem zaračunavanja kazni in izterjave ima Ljubljana že urejen preko mestnega redarstva
- za plačevanje parkirnin in mestnih prevozov ima Ljubljana že infrastrukturo in Urbano
- zdravstveni domovi in UKC imajo informacijski sistem, ki se ga poveže z bazo OCRjev
- za vsakodneven vstop v Ljubljano se na začetku zaračuna 20 eurov na osebni avtomobil, cestnina se lepo porazdeli, če se vozijo zraven 4 osebe (vsaka da 5 eurov) oz. 5 oseb, vsaka, da 4 eure.
- cestnine se direktno vloži v širjenje LPP voznega parka (že danes okrog 500 vozil), frekventnosti voženj in širjenje prog
Skratka gre za minimalne spremembe, priklop OCRja tablic na skupno bazo, razširitev Urbane na plačilo številk na tablicah in izklop OCRja na nekaterih lokacijah kot je BTC, Rudnik,... in neposredne dovozne ceste, morda še postavitev znakov.
Ljubljančani lahko svoje avtomobile prijavijo, da se vmes prehodno obdobje treh mesecev in to je to. Izvedljivo v enem letu, vzporedno pa se razširi P+R sistem. Gospodarska vozila se na dnevni ravni vnašajo v sistem zastonj.
Ni več gužve in LPP je učinkovit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kovuty ()
Kalibri ::
- za vsakodneven vstop v Ljubljano se na začetku zaračuna 20 eurov na osebni avtomobil, cestnina se lepo porazdeli, če se vozijo zraven 4 osebe (vsaka da 5 eurov) oz. 5 oseb, vsaka, da 4 eure.
Super in bodo plačo pustili za cestnino. Verjetno bi opalili tudi žabarje, kar bi bil kar halo.
kovuty ::
- za vsakodneven vstop v Ljubljano se na začetku zaračuna 20 eurov na osebni avtomobil, cestnina se lepo porazdeli, če se vozijo zraven 4 osebe (vsaka da 5 eurov) oz. 5 oseb, vsaka, da 4 eure.
Super in bodo plačo pustili za cestnino. Verjetno bi opalili tudi žabarje, kar bi bil kar halo.
Ne bojo, če se bojo organizirali in se vozili z avtobusi oz. po 4-5 v avtu (kar je 80.000 avtomobilov manj, na dnevni bazi). P+R imajo že danes po polovični ceni in zastonj parkirišče.
Bo pa hudo usekalo po denarnici tistega, ki bi se, tako kot danes preseraval in se vozil sam v avtu in delal gužvo. Žabarje se za začetek pusti pri miru, da se imajo čas prilagoditi (konec koncev so mastno plačali za bivanje v Ljubljani), tokom življenske dobe avtomobila pa se reducira število avtomobilov izzvzetih iz cestninjenja na število lastninskih parkirišč. Da se še tukaj znebimo preseravanja s tremi avtomobili na garsoniero ipd.
Cestnine se direktno vloži v širjenje LPP voznega parka (že danes okrog 500 vozil), frekventnosti voženj in širjenje prog. S tem, da bi se velika pospešitev LPP začutila takoj, ker ne bi bilo več takšne gužve na cestah.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kovuty ()
PersonaRuda ::
Žabarje se za začetek pusti pri miru, da se imajo čas prilagoditi (konec koncev so mastno plačali za bivanje v Ljubljani)
Mastno so plačali zaradi centralizacije.
Ne moreš ti seliti vse javne službe z ministerstev, direktoratev, agencij, holdingov dravskih elektrarn... v Ljubljano, kamor se bo na dnevni bazi vozilo na 10.000 ljudi iz vseh koncev Slovenije in hkrati pričakovati, da ne bo kdo raje kupil nepremičnino, namesto da se vozi. In pride do začaranega kroga, kjer se pokupi vsaka luknja in se jo tudi mastno plača.
Kje je torej rešitev, da se več ne bo dnevno vozilo na 10.000 ljudi v Ljubljano in da ne bodo prišleki kupovali stanovanja v Ljubljani?
V decentralizaciji je rešitev. Eno ministerstvo v Koper, eno v Celje, en direktorat v Maribor, en v Mursko Soboto, eno agencijo v Novo mesto, eno v Ljutomer, holding dravskih elektrarn v Dravograd... Ne pa danes, ko se ustanovi ministerstvo za digitalizacijo v Mariboru in se čez leto dni to združi z enim v Ljubljani, se tja tudi preseli sedež in vse zaposlene in imate Ljubljančani novih 30 ljudi, ki se bo dnevno vozilo iz Maribora v Ljubljano in mogoče bo čez čas kateri od teh raje nabavil nepremičnino v Ljubljani kot se vsak dan vozil ali pa plačal 20 eurov za vstop v Ljubljano (kot je tvoj predlog). Živela centralizacija, ampak ne se potem jokati, da vam cela Slovenija zabaše ulice, parkirišča in pokupi vsa stanovanja, kar pomeni, da cene letijo samo v nebo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PersonaRuda ()
Cr00k ::
PersonaRuda ::
Katera progresivna drzava pa se ima delujoco decentralizirano mrezo ministrstev? Da se nasi loleki nesposobni kaj naucijo od niih? :)
Mislim da je ni.
Ampak naj se potem Ljubljančani ne jočejo, da nimajo kje parkirati, da so zabasane ceste in da cene nepremičnin letijo v nebo in potem bereš, da bi nabili vstopnino za ne-Ljubljančane. Kaj bi sledilo? Še več ljudi bi raje kupilo nepremičnino kot plačevalo 5000€ letno za vstop v Ljubljano. Kako bi to vplivalo na cene? Nekje po 20.000€ / m2 bi se prodajala stanovanja, ker bi bilo povpraševanje 10x večje kot je danes, ko ni vstopnine za vstop v LJ.
kovuty ::
PersonaRuda je izjavil:
Katera progresivna drzava pa se ima delujoco decentralizirano mrezo ministrstev? Da se nasi loleki nesposobni kaj naucijo od niih? :)
Mislim da je ni.
Ampak naj se potem Ljubljančani ne jočejo, da nimajo kje parkirati, da so zabasane ceste in da cene nepremičnin letijo v nebo in potem bereš, da bi nabili vstopnino za ne-Ljubljančane. Kaj bi sledilo? Še več ljudi bi raje kupilo nepremičnino kot plačevalo 5000EUR letno za vstop v Ljubljano. Kako bi to vplivalo na cene? Nekje po 20.000EUR / m2 bi se prodajala stanovanja, ker bi bilo povpraševanje 10x večje kot je danes, ko ni vstopnine za vstop v LJ.
Kdaj si bil nazadnje na kakršnemkoli ministerstvu? Kolikokrat? Ne nabijaj.
Ampak prav, da zadovoljimo še iz riti potegnjenim argumentom, ko obiščeš državni urad, upravičeno, dobiš povrnjeno cestnino, enako kot za obisk UKC. Pa sva rešila.
Sicer pa ja, Ljubljana je draga. Se bo počasi treba navaditi, da ne morejo vsi živeti tu in, da tudi, če pride do socialnih stanovanj, ne bojo v centru.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kovuty ()
PersonaRuda ::
Kdaj si bil nazadnje na kakršnemkoli ministerstvu? Kolikokrat? Ne nabijaj.
Kaj je namen tega komentarja? Da niso vsa ministerstva v Ljubljani? Res niso, eno smo imeli v Mariboru, katero je ustanovil Golob in tudi to se bo selilo v Ljubljano. Drugače pa vsi direktorati, holdingi, agencije in 90+% ministerstev je v Ljubljani. In vse to vpliva na zbasanost cest, zasedenih prakirišč in visokih cen nepremičnin. Kdo nabija? Morda ti trol s 100+ računi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PersonaRuda ()
kovuty ::
PersonaRuda je izjavil:
Kdaj si bil nazadnje na kakršnemkoli ministerstvu? Kolikokrat? Ne nabijaj.
Kaj je namen tega komentarja? Ta niso vsa ministerstva v Ljubljani? Res niso, eno smo imeli v Mariboru, katero je ustanovil Golob in tudi to se bo selilo v Ljubljano. Drugače pa vsi direktorati, holdingi, agencije in 90+% ministerstev je v Ljubljani. In vse to vpliva na zbasanost cest, zasedenih prakirišč in visokih cen nepremičnin. Kdo nabija? Morda ti trol s 100+ računi.
Ja, enako kot v katerikoli normalni državi. Si zabit?
Kot je bilo že zgoraj omenjeno, le povej eno državo, kjer je celotna državna uprava razsuta po celotnem teritoriju. Se boš vozil iz Maribora v Koper, nato pa na Jesenice, da boš en detajl opravil? Bebavi popululist.
Mariborski drekači pač ne dojamete, da je Ljubljana sredi države in je geografsko najboljša lokacija. Razen, če bi se rad v Vače vozil na GEOSS. Pa še potem boš jamral, da je Ljubljana čisto zraven.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kovuty ()
PersonaRuda ::
PersonaRuda je izjavil:
Kdaj si bil nazadnje na kakršnemkoli ministerstvu? Kolikokrat? Ne nabijaj.
Kaj je namen tega komentarja? Ta niso vsa ministerstva v Ljubljani? Res niso, eno smo imeli v Mariboru, katero je ustanovil Golob in tudi to se bo selilo v Ljubljano. Drugače pa vsi direktorati, holdingi, agencije in 90+% ministerstev je v Ljubljani. In vse to vpliva na zbasanost cest, zasedenih prakirišč in visokih cen nepremičnin. Kdo nabija? Morda ti trol s 100+ računi.
Ja, enako kot v katerikoli normalni državi. Si zabit?
Si ti zabit, da s vstopnino v LJ ne boš rešil, da ljudje več ne bodo vozili v LJ, ampak bo posledica tega, da bo še manj nepremičnin, ker bo vsak želel kupiti magari klet kot plačevati 5000€ za vstopnino?
In napisal sem ti glavni razlog, zakaj imate zabasane ulice in se vozi na 10.000 ljudi dnevno v Ljubljano. Zaradi centralizacije. Tako da prosim ne jokaj. Imaš rešitev, aktere ne podpiraš in posledica tega bo, da bodo ceste še bolj zabasane, še manj prostih parkirišč in še več ljudi se bo dnevno vozilo v LJ.
kovuty ::
PersonaRuda je izjavil:
PersonaRuda je izjavil:
Kdaj si bil nazadnje na kakršnemkoli ministerstvu? Kolikokrat? Ne nabijaj.
Kaj je namen tega komentarja? Ta niso vsa ministerstva v Ljubljani? Res niso, eno smo imeli v Mariboru, katero je ustanovil Golob in tudi to se bo selilo v Ljubljano. Drugače pa vsi direktorati, holdingi, agencije in 90+% ministerstev je v Ljubljani. In vse to vpliva na zbasanost cest, zasedenih prakirišč in visokih cen nepremičnin. Kdo nabija? Morda ti trol s 100+ računi.
Ja, enako kot v katerikoli normalni državi. Si zabit?
Si ti zabit, da s vstopnino v LJ ne boš rešil, da ljudje več ne bodo vozili v LJ, ampak bo posledica tega, da bo še manj nepremičnin, ker bo vsak želel kupiti magari klet kot plačevati 5000EUR za vstopnino?
In napisal sem ti glavni razlog, zakaj imate zabasane ulice in se vozi na 10.000 ljudi dnevno v Ljubljano. Zaradi centralizacije. Tako da prosim ne jokaj. Imaš rešitev, aktere ne podpiraš in posledica tega bo, da bodo ceste še bolj zabasane, še manj prostih parkirišč in še več ljudi se bo dnevno vozilo v LJ.
Zakaj bi pa nepremičnine morale biti, jaz je ne rabim. Glede centralizacije se pa spravi na podjetnike, sami so se odločili priti v Ljubljano (le zakaj, ziher je zarota, tepec, mar ne?), zdaj pa jamrate. Le pojdi jim težiti, naj se prestavijo v neko vukojebino. Saj bi lahko ostali v Mariboru, pa jim očitno ni preveč dišalo.
Luzer, poln izgovorov.
Mimogrede, samo, da ne boš še bolj kazal svoje zabitosti, v Ljubljano se vsak dan pripelje 139.000 ljudi, pa še ta podatek je iz leta 2021. Tako, da ne sanjaj o 10.000, če bi jih bilo samo toliko, se nihče ne bi pritoževal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kovuty ()
PersonaRuda ::
Kot je bilo že zgoraj omenjeno, le povej eno državo, kjer je celotna državna uprava razsuta po celotnem teritoriju. Se boš vozil iz Maribora v Koper, nato pa na Jesenice, da boš en detajl opravil? Bebavi popululist.
Bebec si ti, kateri živi še vedno pod kamnom. Ta pametni pa imajo digitalno potrdilo in bolj ali manj skoraj vse urejajo preko spleta (kar je pa možno in se dopušča) namesto, da se vozijo po upravnih enotah ali ostalih ustanovah, agencijah...
Pa če še ne veš. Lahko se tudi pošlje priporočeno, se podpiše in pošlje nazaj. Ti si kot kaže še vedno jamski trol.
kovuty ::
PersonaRuda je izjavil:
Kot je bilo že zgoraj omenjeno, le povej eno državo, kjer je celotna državna uprava razsuta po celotnem teritoriju. Se boš vozil iz Maribora v Koper, nato pa na Jesenice, da boš en detajl opravil? Bebavi popululist.
Bebec si ti, kateri živi še vedno pod kamnom. Ta pametni pa imajo digitalno potrdilo in bolj ali manj skoraj vse urejajo preko spleta (kar je pa možno in se dopušča) namesto, da se vozijo po upravnih enotah ali ostalih ustanovah, agencijah...
Pa če še ne veš. Lahko se tudi pošlje priporočeno, se podpiše in pošlje nazaj. Ti si kot kaže še vedno jamski trol.
Torej se ne pritožuj in koristi svoje "digitalno potrdilo". Trol zabiti. Cepit bi te bilo treba.
Najhitreje se promet uredi tako, da se prepove osebni promet.
Ne rabiš:
- znotraj obvoznice so vse ceste občinske, tudi vpadnice, tako, da se jih da, po vzoru Logarske doline in Stare Fužine (Bohinj), cestniniti - Zoki je bil pameten in je obvoznice prevzev od DARSa.
- celotna Ljubljana je pokrita s kamerami na križiščih, tako, da ni izvedljivo, da bi se peljal kamorkoli, brez, da ti vsaj ena ujame tablico in jo OCRja
- mehanizem zaračunavanja kazni in izterjave ima Ljubljana že urejen preko mestnega redarstva
- za plačevanje parkirnin in mestnih prevozov ima Ljubljana že infrastrukturo in Urbano
- za vsakodneven vstop v Ljubljano se na začetku zaračuna 20 eurov na osebni avtomobil, cestnina se lepo porazdeli, če se vozijo zraven 4 osebe (vsaka da 5 eurov) oz. 5 oseb, vsaka, da 4 eure.
- zdravstveni domovi in UKC imajo informacijski sistem, ki se ga poveže z bazo OCRjev, enako storitve na ministerstvih (in še kje, če je potrebno), da lahko plačano cestnino povrnejo v primeru nujne uporabe osebnega vozila
- cestnine se direktno vloži v širjenje LPP voznega parka (že danes okrog 500 vozil), frekventnosti voženj in širjenje prog
Skratka gre za minimalne spremembe, priklop OCRja tablic na skupno bazo, razširitev Urbane na plačilo številk na tablicah in izklop OCRja na nekaterih lokacijah kot je BTC, Rudnik,... in neposredne dovozne ceste, morda še postavitev znakov.
Ljubljančani lahko svoje avtomobile prijavijo, da se vmes prehodno obdobje treh mesecev in to je to. Izvedljivo v enem letu, vzporedno pa se razširi P+R sistem. Gospodarska vozila se na dnevni ravni vnašajo v sistem zastonj.
Ni več gužve, nepotrebnega onesnaževanja in LPP je učinkovit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kovuty ()
PersonaRuda ::
Mimogrede, samo, da ne boš še bolj kazal svoje zabitosti, v Ljubljano se vsak dan pripelje 139.000 ljudi, pa še ta podatek je iz leta 2021. Tako, da ne sanjaj o 10.000, če bi jih bilo samo toliko, se nihče ne bi pritoževal.
Funkcionalno nepismeni trol, napisal sem:
in se vozi na 10.000 ljudi dnevno v Ljubljano.
kamor se bo na dnevni bazi vozilo na 10.000 ljudi iz vseh koncev Slovenije
Kje je torej rešitev, da se več ne bo dnevno vozilo na 10.000 ljudi v Ljubljano in da ne bodo prišleki kupovali stanovanja v Ljubljani?
To ne pomeni točno 10.000 ampak besedna zveza na 10.000 ljudi pomeni več 10.000 ljudi, trol bučkasti funkcionalno nepismeni. Na 10.000 ljudi je lahko končna številka 30.000 ali tudi 130.000.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: kovuty ()
kovuty ::
PersonaRuda je izjavil:
Mimogrede, samo, da ne boš še bolj kazal svoje zabitosti, v Ljubljano se vsak dan pripelje 139.000 ljudi, pa še ta podatek je iz leta 2021. Tako, da ne sanjaj o 10.000, če bi jih bilo samo toliko, se nihče ne bi pritoževal.
Funkcionalno nepismeni trol, napisal sem:
in se vozi na 10.000 ljudi dnevno v Ljubljano.
kamor se bo na dnevni bazi vozilo na 10.000 ljudi iz vseh koncev Slovenije
Kje je torej rešitev, da se več ne bo dnevno vozilo na 10.000 ljudi v Ljubljano in da ne bodo prišleki kupovali stanovanja v Ljubljani?
To ne pomeni točno 10.000 ampak besedna zveza na 10.000 ljudi pomeni več 10.000 ljudi, trol bučkasti funkcionalno nepismeni. Na 10.000 ljudi je lahko končna številka 30.000 ali tudi 130.000.
Briga me za tvojo rešitev. Jaz rešujem, da se ne bo 139.000 ljudi gnetlo čez Ljubljano, vsak v svojem avtomobilu. Briga me kako pridete sem.
PersonaRuda ::
- za vsakodneven vstop v Ljubljano se na začetku zaračuna 20 eurov na osebni avtomobil, cestnina se lepo porazdeli, če se vozijo zraven 4 osebe (vsaka da 5 eurov) oz. 5 oseb, vsaka, da 4 eure.
Ni več gužve, nepotrebnega onesnaževanja in LPP je učinkovit.
Dejansko bi se cene nepremičnin začele pri 8.000€ in končale pri 25.000€ za m2.
Super rešitve imaš.
Ali ti res misliš, da bi se ljudje raje vozili in plačevali 20€ dnevno kot da bi kupili nepremičnino?
Kawhi ::
PersonaRuda je izjavil:
Katera progresivna drzava pa se ima delujoco decentralizirano mrezo ministrstev? Da se nasi loleki nesposobni kaj naucijo od niih? :)
Mislim da je ni.
Ampak naj se potem Ljubljančani ne jočejo, da nimajo kje parkirati, da so zabasane ceste in da cene nepremičnin letijo v nebo in potem bereš, da bi nabili vstopnino za ne-Ljubljančane. Kaj bi sledilo? Še več ljudi bi raje kupilo nepremičnino kot plačevalo 5000EUR letno za vstop v Ljubljano. Kako bi to vplivalo na cene? Nekje po 20.000EUR / m2 bi se prodajala stanovanja, ker bi bilo povpraševanje 10x večje kot je danes, ko ni vstopnine za vstop v LJ.
Kdaj si bil nazadnje na kakršnemkoli ministerstvu? Kolikokrat? Ne nabijaj.
Ampak prav, da zadovoljimo še iz riti potegnjenim argumentom, ko obiščeš državni urad, upravičeno, dobiš povrnjeno cestnino, enako kot za obisk UKC. Pa sva rešila.
Sicer pa ja, Ljubljana je draga. Se bo počasi treba navaditi, da ne morejo vsi živeti tu in, da tudi, če pride do socialnih stanovanj, ne bojo v centru.
Predvem je treba obdavčiti vsa stanovanja po tržni ceni. Pol boste pa Ljubljančani plesali...
kovuty ::
PersonaRuda je izjavil:
- za vsakodneven vstop v Ljubljano se na začetku zaračuna 20 eurov na osebni avtomobil, cestnina se lepo porazdeli, če se vozijo zraven 4 osebe (vsaka da 5 eurov) oz. 5 oseb, vsaka, da 4 eure.
Ni več gužve, nepotrebnega onesnaževanja in LPP je učinkovit.
Dejansko bi se cene nepremičnin začele pri 8.000EUR in končale pri 25.000EUR za m2.
Super rešitve imaš.
Ali ti res misliš, da bi se ljudje raje vozili in plačevali 20EUR dnevno kot da bi kupili nepremičnino?
Si malo zmeden, nepremičnine niso noben problem za prebivalce Ljubljane. Vozači pa naj kupijo nepremičnino, če jo hočejo. Problem je promet, ne kdo kupi nepremičnino kje.
Predvem je treba obdavčiti vsa stanovanja po tržni ceni. Pol boste pa Ljubljančani plesali...
Seveda in ukiniti vse socialne prispevke. Takoj rešimo vse probleme in Slovenija bo cvetela. Sem za, le povej kje podpišem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kovuty ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 47610 (33850) | Lowink |
» | radarji v Ljubljani (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 36632 (21234) | Badwolff |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30870 (20956) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 80885 (70294) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32860 (27261) | BigWhale |