Forum » Na cesti » Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ
Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ
Webmojster ::
LuiIII ::
Sam sem živel v Ljubljani v hiši na obrobju (hiša ob gozdu 2 minuti peš do glavne vpadnice) in v stanovanju v eni od bolj znanih sosesk. Primerjava je komajda mogoča, a ima vsaka svoje prednosti. V hiši sem imel naravo pred oknom in so me zbujale razigrane veverice, nikoli ni bilo vročine ker je iz gozda tudi ko je bilo na vpadnici 35°C, pihal hladen zrak,... V stanovanju je bilo fino ker ni bilo treba kositi trave, rezati žive meje in ker sem imel trgovino in ostale servise res blizu. V obeh primerih pa sem se na delo vozil večinoma s kolesom, rolerji in samo, ko res ni šlo drugače, z avtobusom.
Pred leti sem zgradil in se preselil v novo hišo na podeželju (cca. 12km zračne razdalje iz centra LJ) kjer imam zopet naravo pred oknom, servisi so bolj daleč, razen šole in vrtca, ki sta res blizu. Vse je bolj ali manj vezano na avto in vlak ker z LPP traja res dolgo da prideš v LJ. Dokler sem delal v mestu sem se vozil na delo z vlakom in last mile s skirojem. Bilo je hitreje kot z avtom. Sedaj pa ko imam firmo izven Ljubljane grem pa samo mimo po obvoznici kolikor hitro se da. V samem mestu sem morda parkat na leto. Če ne bi moral, zaradi slabih oz. neusklajenih voznih redov, voziti otroka vsakodnevno v srednjo šolo, bi večinoma lahko delal od doma in bi avto uporabljal zgolj za sevisne zadeve, tako pa naredim na dan okoli 85km.
Skratka glede razmerja koliko energije sem porabil za življenje in kaj sem od tega "imel" je res idealno živeti na obrobju mesta zraven narave (do max. 100m od gozda) in se voziti naokoli s kolesom. Seveda pa je teh lokacij v Ljubljani res bolj malo in je kupiti hišo v takem okolju privilegij, ki danes veliko stane.
Pred leti sem zgradil in se preselil v novo hišo na podeželju (cca. 12km zračne razdalje iz centra LJ) kjer imam zopet naravo pred oknom, servisi so bolj daleč, razen šole in vrtca, ki sta res blizu. Vse je bolj ali manj vezano na avto in vlak ker z LPP traja res dolgo da prideš v LJ. Dokler sem delal v mestu sem se vozil na delo z vlakom in last mile s skirojem. Bilo je hitreje kot z avtom. Sedaj pa ko imam firmo izven Ljubljane grem pa samo mimo po obvoznici kolikor hitro se da. V samem mestu sem morda parkat na leto. Če ne bi moral, zaradi slabih oz. neusklajenih voznih redov, voziti otroka vsakodnevno v srednjo šolo, bi večinoma lahko delal od doma in bi avto uporabljal zgolj za sevisne zadeve, tako pa naredim na dan okoli 85km.
Skratka glede razmerja koliko energije sem porabil za življenje in kaj sem od tega "imel" je res idealno živeti na obrobju mesta zraven narave (do max. 100m od gozda) in se voziti naokoli s kolesom. Seveda pa je teh lokacij v Ljubljani res bolj malo in je kupiti hišo v takem okolju privilegij, ki danes veliko stane.
Gagatronix ::
m0LN4r ::
Za nekoga, ki celo zivljenje prezivi v centru z kofetkanjem in kazanjem v lokalih, soppingiranje v buticnih stacunckah in mu je to hobby, zakaj pa ne.
Ali pa tistih introvertiranci, ki so itak cel dan zaprti v svoji sobi, grejo samo dol na vogal do mercatorja po poli sendvic in nazaj.
Ali pa tistih introvertiranci, ki so itak cel dan zaprti v svoji sobi, grejo samo dol na vogal do mercatorja po poli sendvic in nazaj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
tonttu ::
Webmojster je izjavil:
Kako greš v hribe? Smučat? Na izlet? Oziroma kako živiš življenje poleg hiša-posel?
Rent-a-car?
5x na teden? Malo drago te to pride. Ce pa si eden tistih, ki nimajo zivljenja in jim je zivljenje sluzba v sosednji ulici in domac kavc, ter v najboljsem primeru se kafic pod blokom, potem se pa strinjam da za enkrat letno pac vzames rent-a-car
Mithrandir ::
Webmojster je izjavil:
Kako greš v hribe? Smučat? Na izlet? Oziroma kako živiš življenje poleg hiša-posel?
Rent-a-car?
5x na teden? Malo drago te to pride. Ce pa si eden tistih, ki nimajo zivljenja in jim je zivljenje sluzba v sosednji ulici in domac kavc, ter v najboljsem primeru se kafic pod blokom, potem se pa strinjam da za enkrat letno pac vzames rent-a-car
Jaz vidim okoli sebe polno hiš kjer imajo dva avtomobila in sta oba avta, ko ljudje niso v službi, kar lepo stalno doma.
Malo preveč iščete izgovore zakaj je avto nujno in neobhodno potreben.
In preden bo kak izpad preberi še tole...
Mithrandir je izjavil:
Midva sva oba imela avto.
Potem ko sva zečela živet skupaj sva se najprej znebila enega, nekoč se bova pa še tega drugega ki je ostal. Že sedaj pa večino časa nabira prah.
Sicer jaz nisem ekstremist, ki bi silil ljudi da morajo zavrečt avto. Priznam da prinaša določene ugodnosti in je kdaj bolj na komot.
Je pa problem, ker smo družba kot celota začeli to zlorabljat. Nekaj kar naj nam bi olajšalo življenje je postalo tudi za mnoge ljudi neka huda muka. Ampak so tako globoko v svojih vzorcih da ne morejo pogledat izven njih če ne bo neke palice in korenčka.
Tako da imej avto če si ga lahko privoščiš, samo uporabljaj ga racionalno.
Logika, če že imam avto ga bom pa uporabljal v največji možni meri je pač enostavno napačna.
Na ta način se ustvarja samo gužva, ker se pelješ nekam za vsako figo samo da boš izkoristil avto, ki ga maš, ker ga je škoda da ti sicer cel teden stoji na parkingu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mithrandir ()
phnj90 ::
Menim, da hudo preveč poenostavljate s temi 'argumenti' pro in kontra avtom. Komur se ne splača, naj si ga ne kupi, komur se splačata dva, naj si kupi dva. Prioritete niso enake za vse, niti niso zacementirane skozi vse življenje istim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: phnj90 ()
Mithrandir ::
Menim, da hudo preveč poenostavljate s temi 'argumenti' pro in kontra avtom. Komur se ne splača, naj si ga ne kupi, komur se splačata dva, naj si jih kupijo dva. Prioritete niso zacementirani skozi vse življenje.
Predvsem se preveč zanemarja škodo in probleme, ki jih stotisoče avtov dela zbasanih na majhnem prostoru. In eh stotisoče avtov je tam samo zato, ker je preveč ljudi ratalo preveč razvajenih riti.
GregiB ::
Ce pa si eden tistih, ki nimajo zivljenja in jim je zivljenje sluzba v sosednji ulici in domac kavc, ter v najboljsem primeru se kafic pod blokom, potem se pa strinjam da za enkrat letno pac vzames rent-a-car
Ne sodi drugih... Nič nii frajer, če po netu razlagaš, kak hodiš 5x na teden v hribe, smučat, na morje, izlete. Če cenim, da delovne dneve preživim doma v družinskem krogu, pač nisem "eden tistih, ki nimajo zivljenja"... Če tebe mori biti doma več, kot uro dve, ne sodi drugih, ki si znajo kvaliteto življenja drugače urediti.
Imam pa v gospodinjstvu 2 avtomobila... Živim v manjšem mestu, z ženo pa imava službe par km od doma v kontra smeri... Javni prevoz pa... hja... not an option...
Mithrandir je izjavil:
Predvsem se preveč zanemarja škodo in probleme, ki jih stotisoče avtov dela zbasanih na majhnem prostoru. In eh stotisoče avtov je tam samo zato, ker je preveč ljudi ratalo preveč razvajenih riti.
Se sprašujem, kaj je okolju bolj prijazno... Da je pri hiši en avto, mož ženo pelje v službo, nato se sam pelje še v svojo, v kontra smer... po službi ponovi vajo ali... da imata vsak svoj avto?
If you think there's a solution, you're part of the problem! - George Carlin
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GregiB ()
phnj90 ::
Mithrandir je izjavil:
Predvsem se preveč zanemarja škodo in probleme, ki jih stotisoče avtov dela zbasanih na majhnem prostoru. In eh stotisoče avtov je tam samo zato, ker je preveč ljudi ratalo preveč razvajenih riti.
Res poskusite zapreti LJ za avte in spremljajte (politične) reakcije, zelo verjetno ne bo tako, kot se poenostavljeno forumsko predvideva. Domnevam sicer, da tega glede preveč razširjene razvajenosti riti ne bomo uspeli rešiti niti na tem forumu, niti v Sloveniji. Žal pa si, vsaj jaz, na redek obetujoč sončen novembrski dopoldan, ne morem privoščiti prav veliko neproduktivnega forumnskega moraliziranja. Nisem čisto prepričan, če vam ta privilegij zavidam-.
phnj90 ::
Tako je, večina nas v Sloveniji ni Nizozemcev, niti Nemcev, niti Italijanov. Očitno je potrebno zavedanje, da ene stvari nek čas ponekod delujejo, ponekod pa ne, šele osvojiti. Poskusite, morda pa vsaj to vendarle uspe :-) Zdaj pa dajva nehati s to brezplodnostjo, česar si jaz osebno pač ne morem in ne želim privoščiti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: phnj90 ()
Mithrandir ::
Tako je, večina nas v Sloveniji ni Nizozemcev, niti Nemcev, niti Italijanov. Očitno je potrebno zavedanje, da ene stvari nek čas ponekod delujejo, ponekod pa ne, šele osvojiti. Poskusite, morda pa vsaj to vendarle uspe :-) Zdaj pa dajva nehati s to brezplodnostjo, česar si jaz osebno pač ne morem in ne želim privoščiti.
Poglej si slike prosim. Tudi nizozemci so imeli problem z avtomobili.
Rušili so soseske, da so dodajali pasove cestam, mesta so se dušila v avtomobilih, potem pa je politiki kapnilo, da mogoče to le ni prava pot.
Če so bili oni zmožni tega 40 let nazaja, mogoče je čas da se jim sledi ?
Razen če si nežko. Soy boy ;)
phnj90 ::
Ja, sledi jim, saj veš kaj narediti, ti o veliki Hulk Chuck Norris mutant.
Moderatorji, prosim, dajte omejiti tega Mithrandirja, da me ne bo stalkal.
Pooblaščam vas za uporabo vseh dovoljenih možnih sredstev ;-)
Moderatorji, prosim, dajte omejiti tega Mithrandirja, da me ne bo stalkal.
Pooblaščam vas za uporabo vseh dovoljenih možnih sredstev ;-)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: phnj90 ()
Mithrandir ::
Poleg tega tudi druga mesta v Evropi omejujejo vstop avtomobilom v centre.
Se zavedam da LJ ni London ali podobna metropola, ima pa identičen problem in sicr dnevni naval avtomobilov v mesto. Pa še sami prebivalci jih preveč uporabljajo.
A ker sem odgovoril na par tvojih postov v eni temi te stalkam, zanimiva definicija?
Bolj kaže, da nimaš nobenega proti argumenta, pa bi rad cenzuriral drugačno mnenje, da boš še naprej lahko tiščal glavo v pesek.
Se zavedam da LJ ni London ali podobna metropola, ima pa identičen problem in sicr dnevni naval avtomobilov v mesto. Pa še sami prebivalci jih preveč uporabljajo.
Ja, sledi jim, saj veš kaj narediti, ti o veliki Hulk Chuck Norris mutant.
Moderatorji, prosim, dajte omejiti tega Mithrandirja, da me ne bo stalkal.
Pooblaščam vas za uporabo vseh dovoljenih možnih sredstev ;-)
A ker sem odgovoril na par tvojih postov v eni temi te stalkam, zanimiva definicija?
Bolj kaže, da nimaš nobenega proti argumenta, pa bi rad cenzuriral drugačno mnenje, da boš še naprej lahko tiščal glavo v pesek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mithrandir ()
phnj90 ::
Mithrandir, veliki necenzurirani Hulk Chuck Norris mutant, prav, te obstoječa realnost, ker ne sledi tvojemu wishful thinkingu, dovolj tolče po čelu, da se ti, ne jaz, vznemirjaš zaradi situacije v LJ. Imej zadnjo besedo tukaj, ker verjetno nikjer drugje nimaš :-) Možnost pa je sicer, da se preseliš, bo bolj učinkovito.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: phnj90 ()
Mithrandir ::
Mithrandir je izjavil:
Predvsem se preveč zanemarja škodo in probleme, ki jih stotisoče avtov dela zbasanih na majhnem prostoru. In eh stotisoče avtov je tam samo zato, ker je preveč ljudi ratalo preveč razvajenih riti.
Se sprašujem, kaj je okolju bolj prijazno... Da je pri hiši en avto, mož ženo pelje v službo, nato se sam pelje še v svojo, v kontra smer... po službi ponovi vajo ali... da imata vsak svoj avto?
Naslov teme je "Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ".
Sam si napisal da živiš v manjšem mestu in če tudi z ženo delata v okolici tega manjšega mesta in ta okolica ni Ljubljana, potem je tvoj prispevek povsem mimo teme.
Jaz nisem fanatično proti avtomobilom. Tudi sam sem bil originalno doma iz malega mesteca kjer ni bilo javnega prevoza in če ni druge opcije potem pač seveda avto.
Vse kar zagovarjam je zmernost pri uporabi, tle bi lahko marsikaj izboljšali. In da v prihodnosti gremo v izboljšave javnega prevoza in kolesarskih poti, namesto da se dodaja pasove cestam, ker to samo poveča število avtomobilov in smo hitro spet nazaj kjer smo bili.
Mithrandir, veliki necenzurirani Hulk Chuck Norris mutant, prav, te obstoječa realnost, ker ne sledi tvojemu wishful thinkingu, dovolj tolče po čelu, da se ti, ne jaz, vznemirjaš zaradi situacije v LJ. Imej zadnjo besedo tukaj, ker verjetno nikjer drugje nimaš :-) Možnost pa je sicer, da se preseliš, bo bolj učinkovito.
Meni ni hudega. Jaz ne stojim vsak dan 2x po pol ure zaprt v piksni na eni izmed vpadnic.
Hočem samo pomagat da bo še vam ostalim bolje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mithrandir ()
LuiIII ::
Mi nismo in upam, da tudi nikoli ne bomo Nizozemska. Nizozemska je po gostoti prebivalstva popolnoma neprimerljiva država. Gostota na Nizozemskem je 420 preb. na km2, pri nas pa je 100. Problem Ljubljane je, da je javni potniški promet res slab in da se s flikanjem ne bo rešilo prav dosti. Pred leti je bila ideja o tramvaju, ki je bila seveda zaradi vložkov in prostorski posegov neprimerna. Sam osebno mislim, da bi morali izkoristiti in renovirati želežniške povezave. Upeljati bi morali nekaj podobnega kot so S-bahni na Dunaju, Munchen-u. Se pravi želežniške linije na posodobljenih (dvosmernih) progah z nekaj dodatnimi postajami npr.: S1: Škofja Loka - Grosuplje, S2: Kamnik - Logatec, S3: Medvode - Litija. Žal imamo pet krakov, tako, da bo en krak vedno bolj "pokrit" kot drugi. S temi linijami bi lahko delno razbremenili primestni avtomobilski promet na vpadnicah. Kar se tiče LPP (avtobusov) pa obvezna uvedba krožne linije s frekvenco 5 minut; O1: Tivolska - Masarykova - Njegoševa - Roška - Karlovška - Aškerčeva - Bleiweissova. Kaj se bi danes s to linijo dogajalo na odseku Masarykova - Njegoševa pa mislim, da vsi vemo.
tonttu ::
Ne sodi drugih... Nič nii frajer, če po netu razlagaš, kak hodiš 5x na teden v hribe, smučat, na morje, izlete. Če cenim, da delovne dneve preživim doma v družinskem krogu, pač nisem "eden tistih, ki nimajo zivljenja"... Če tebe mori biti doma več, kot uro dve, ne sodi drugih, ki si znajo kvaliteto življenja drugače urediti.
Ne mislim, da sem frajer ce zivim pac svoj stil zivljenja. In ja tudi jaz proste case prezivljam v "druzinskem krogu", samo da to ni na kavcu v dnevni sobi, ampak v hribih, na smuciscih, na kolesu ali cem podobnem. In za to je pac avto neobhodna in nujno potrebna stvar (tudi ce bi slucajno lahko prisel ko moram v pisarno z javnim prevozom... pa ne morem). Pa to niti ni point. Point je v tem, da se pojavi nekdo, ki mu je smisel zivljenja lezanje na kavcu in potem tezi kako bi morali zapreti mesto in prepovedati vse avtomobile. Pac naj vsak dela kar mu pase pa pusti ostalim da delajo po svoje. Ce mu pa ne pase guzva v mestu, naj se pa preseli. Jaz sem se ko mi je bilo dovolj.
Mithrandir je izjavil:
Malo preveč iščete izgovore zakaj je avto nujno in neobhodno potreben.
Zame pac je nujno in neobhodno potreben. Kot sem napisal prej. Ce zelim v pisarno rabim z javnim prevozom vec kot 2.5h v eno smer (z avtom cca. 30min ce je guzva). Ceprav je nekdo napisal da to ni cas vrzen proc, ker lahko poslusal glasbo, beres knjigo in kaj podobnega, je zame to cca. 5h na dan vrzenih proc. Glasbo ce zelim lahko poslusam kje drugje kot v avtobusu ali na vlaku (btw... se je ze slucajno kdo ob konicah poskusil peljati z vlakom Kranj-Ljubljana? Priznam da se zadnje 3 leta nisem, pred tem pa je to stvar, ki ne prinasa ravno uzitka, pa knjige tam tudi ne bos bral, ali se kako drugace sproscal, ko bos pri +35c celo pot stal stisnjen kot sardela med 100 prevec potniki v vagonu). Poleg tega pa je zame to, da sem sredi hribov, na smuceh ali kaj podobnega del zivljenja. In ceprav imam do prvega hriba, kjer grem lahko pozimi turno smucat samo 15min, se vedno potrebujes avto za to.
mirator ::
Mithrandir je izjavil:
Jaz živim v Ljubljani in shajamo brez avta*. Družina dva otroka in oba starša zaposlena in nisva edina, poznava še nekaj parov ki tudi shajajo brez avtomobila po ljubljani.To je tvoja odločitev, ki potrjuje kar sem že zapisal:
*Imava avto, še od prej in sicer letnik 2010. Pred kratkim sem delal registracijo in sem ravno ugotavljal da v zadnjih treh letih nisva dopolnila niti 10 tisoč kilometrov.
Pogosto avto stoji pod nadstreškom tudi po en mesec skupaj in naslednjega zelo verjetno ne bova več kupovala.
Avtomobilu se lahko odpoveš, če živiš blizu nakupovalnega centra, imajo otroci vrtec ali OŠ v neposredni bližini in imaš takšno službo, da prevoz potrebuješ samo do službe in od službe domov. Za razne prevoze za odhod na dopust in nekaj obiskov na leto pa se dejansko lahko najame prevoznika in je bistveno ceneje kot lastni avto.Tebi takšen način ustreza, nekomu drugemu pač ne. Seveda vedno obstaja nek procent ljudi, ki bi s svojim avtom najraje šli kar v posteljo.
Ampak, koliko pa je takšnih? Vsi ostali potrebujejo lastni avto, ki še zdaleč ni luksus.
phnj90 ::
Mithrandir je izjavil:
Meni ni hudega. Jaz ne stojim vsak dan 2x po pol ure zaprt v piksni na eni izmed vpadnic.
Hočem samo pomagat da bo še vam ostalim bolje.
Torej, če prav razumem, si ti osebno postavil že plan, da boste, po vzoru Nizozemske ali katerekoli države že pač, vseeno v kratkem zaprli dnevni vpad do centra avtom znotraj ringa? Komaj čakam, da vidim reakcijo, če že ne vsaj delujočih rešitev, s katerimi boš menda pomagal drugim (ne prištevaj nas zmotno) bolje :-)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: phnj90 ()
Invictus ::
Mithrandir je izjavil:
Nizozemci lahko, mi pa ne?
Torej smo mi razvajeni nežkoti? Soyboyi ?
Saj to se dogaja tudi v Ljublkjani, ce nisi opazil...
Poleg tega Nizozemska ni ravno zgled, poglej si malo zastoje popoldne po sluzbi na njihovih cestah. Vse rdece...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Baja ::
pred leti sem živel v šentvidu, šiht sem mel na brnčičevi. trola v eno smer 45min+, avto max 10min. tako da ja, sem se kar z avtom fural.
energetik ::
Na koncu še vedno pridemo do tega, da je odvisno od življenjskega sloga, ali si lahko brez avta ali ne. Če si lahko zreduciraš življenje na svoj +- 5km okoliš, potem ja. Sicer pa se ne splača, ker poceni rabljena bencinska gajba stane na leto tako malo, da se ne splača prodati in uporabljati drugih rešitev.
vires in numeris
Invictus ::
Sicer pa se ne splača, ker poceni rabljena bencinska gajba stane na leto tako malo, da se ne splača prodati in uporabljati drugih rešitev.
Tole...
Avto dobis za jurja, osnovno zavarovanje tam 300 EUR z vsemi cestninami in je to to. Plus nek zanesljiv mehanik, fusar, pa si na konju...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
m0LN4r ::
Webmojster je izjavil:
Kako greš v hribe? Smučat? Na izlet? Oziroma kako živiš življenje poleg hiša-posel?
Rent-a-car?
5x na teden? Malo drago te to pride. Ce pa si eden tistih, ki nimajo zivljenja in jim je zivljenje sluzba v sosednji ulici in domac kavc, ter v najboljsem primeru se kafic pod blokom, potem se pa strinjam da za enkrat letno pac vzames rent-a-car
Taki, ki se enkrat vsedejo za random volan, boljse da grejo na izlet z Tui agencijo in busom.
Ce pa si eden tistih, ki nimajo zivljenja in jim je zivljenje sluzba v sosednji ulici in domac kavc, ter v najboljsem primeru se kafic pod blokom, potem se pa strinjam da za enkrat letno pac vzames rent-a-car
Ne sodi drugih... Nič nii frajer, če po netu razlagaš, kak hodiš 5x na teden v hribe, smučat, na morje, izlete. Če cenim, da delovne dneve preživim doma v družinskem krogu, pač nisem "eden tistih, ki nimajo zivljenja"... Če tebe mori biti doma več, kot uro dve, ne sodi drugih, ki si znajo kvaliteto življenja drugače urediti.
Imam pa v gospodinjstvu 2 avtomobila... Živim v manjšem mestu, z ženo pa imava službe par km od doma v kontra smeri... Javni prevoz pa... hja... not an option...
Mithrandir je izjavil:
Predvsem se preveč zanemarja škodo in probleme, ki jih stotisoče avtov dela zbasanih na majhnem prostoru. In eh stotisoče avtov je tam samo zato, ker je preveč ljudi ratalo preveč razvajenih riti.
Se sprašujem, kaj je okolju bolj prijazno... Da je pri hiši en avto, mož ženo pelje v službo, nato se sam pelje še v svojo, v kontra smer... po službi ponovi vajo ali... da imata vsak svoj avto?
Ce imas cas se igrati taksisra za druge, se to bolj "splaca"
Glede tega kaj je potrebno in kaj ni bi lahko bolj na siroko debatirali, ampak blokarski wanabe hipiji so se zapicli zdaj v avte.
Naj najprej pri sebi premislijo, kaj imajo vsega nepotrebnega v zivljenju in pocnejo nepotrebnega.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
PS: Ce ze grem v mesto kofetkat, so najboljsi placi, kjer se avti mim pelejo pa delas car spotting
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
LeQuack ::
Kaj je fora da Avant2go redno zvišuje minimalne cene najema? A ni to mišljen kot krajši prevozi znotraj mesta, ampak če imaš minimalno ceno najema 4,5€ oz. še več odvisno od avta, potem krajši prevozi znotraj mesta niso več smiselni. Torej kaj je še smisel Avanta2go, samo za prevoz na letališče?
Quack !
Lonsarg ::
Zadeva je zelo smiselna če gre za backup, ne za vsakodnevno vožnjo.
4.5EUR za 20 krat na leto je 90EUR, lastni avto te pa košta že najcenejša kripa 500EUR+ letno (registracija, zavarovanje in izguba vrednosti).
Jaz in moja sva z Avant nadomestila 2. avto. Je pa mal težko z Avant nadomestiti 1. avto, ker pač moraš tudi dlje kdaj, al pa otroka kam peljat itd. Nekdo ki nima otrok in gre zelo malo izven mesta bi lahko tudi 1. avto nadomestil z Avant.
4.5EUR za 20 krat na leto je 90EUR, lastni avto te pa košta že najcenejša kripa 500EUR+ letno (registracija, zavarovanje in izguba vrednosti).
Jaz in moja sva z Avant nadomestila 2. avto. Je pa mal težko z Avant nadomestiti 1. avto, ker pač moraš tudi dlje kdaj, al pa otroka kam peljat itd. Nekdo ki nima otrok in gre zelo malo izven mesta bi lahko tudi 1. avto nadomestil z Avant.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Invictus ::
A zdaj naj se Ljubljančani odpovedo avtom, da bodo lahko dnevni migranti zastonj parkirali?
Naj oni pustijo avto doma in pridejo z busom/vlakom...
Naj oni pustijo avto doma in pridejo z busom/vlakom...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
starfotr ::
V Ljubljani se bodo ljudje v naslednjih letih množično odpovedali avtom. Ker bo postalo predrago in preveč časa bo vzelo. Samo, da zoki spoka in da pride kdo bolj kompetenten za mesto na oblast.
Tudi za dnevne migrante se bodo zadeve spremenile in morda bodo avti z več kot enim človekom na cesti.
Tudi za dnevne migrante se bodo zadeve spremenile in morda bodo avti z več kot enim človekom na cesti.
IgorCardanof ::
Bo potrebno pa prej zrihtat javni promet. Pa morda vlozit vec 10+ milijard v podzemno zeleznico.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
starfotr ::
LJ ne bo nikoli imela podzemne.
Če bo že kdaj kaj imela bodo to trole in morda trolebusi ali tramvaji. Drugega pa ne bo.
Nenazadnje je LJ na Barju in že zaradi tega je podzemna katastrofa. Še vode, ki vsakič zaliva podhod ne znajo ukrotit.
Če bo že kdaj kaj imela bodo to trole in morda trolebusi ali tramvaji. Drugega pa ne bo.
Nenazadnje je LJ na Barju in že zaradi tega je podzemna katastrofa. Še vode, ki vsakič zaliva podhod ne znajo ukrotit.
IgorCardanof ::
Potem pa nevem kako bos javni prevoz naredil bolj atraktiven, da bo nekdo rane porabil 1.5h na busu s prestopanjem, namesto 30 min v avtu.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: IgorCardanof ()
starfotr ::
Za začetek je treba reorganizirat LPP. Uvesti notranje krožne linije namesto dolgih linij.
Vsem dvopaspvnim vpadnicam vzeti en pas od začetka do konca. Pa bo marsikaj drugače.
Vsem dvopaspvnim vpadnicam vzeti en pas od začetka do konca. Pa bo marsikaj drugače.
Invictus ::
Za začetek je treba reoganizirati naselja.
Ampak to ne bo šlo, razpršenost naselij je pa precejšen problem pri nas. Plus kratke razdalje. Bog ne daj, da ne bi šel en avtobus čez eno zabačeno naselje, čeprav bi bilo bolje, da bi se tisti prebivalci peljali v bližnji, bolj obljuden kraj z avtom, in tam šli na bolj pogost javni prevoz, ki bi bil možen, ker avtobus ne bi ustavljal vsakih jebenih 2 minuti...
Ampak to ne bo šlo, razpršenost naselij je pa precejšen problem pri nas. Plus kratke razdalje. Bog ne daj, da ne bi šel en avtobus čez eno zabačeno naselje, čeprav bi bilo bolje, da bi se tisti prebivalci peljali v bližnji, bolj obljuden kraj z avtom, in tam šli na bolj pogost javni prevoz, ki bi bil možen, ker avtobus ne bi ustavljal vsakih jebenih 2 minuti...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
MIHAc27 ::
Meni je advant super (ok minimalno ceno najema bi res lahko bila nižja. Če bi prišel iz centra LJ na obrobje z 2€ bi bilo to top).
Jaz sem začel najemat za enodnevne izlete. Pa čeprav imam avto doma. Par dni nazaj sem šel do Gradca in računal, da sem privarčeval kak € ali dva na gorivu. Pa namesto v 15letni kripi sem se peljal z 3 leta starim avtom.
V LJ bi bila rešitev za promet samo prepoved za avte v centralnem obroču (roška, aškršičeva, tivolska,..) pa kup P+R opcij. Vlak da te iz obrobja pripelje direkt v center v 10 minutah (pa da vozi vsaj na 15 minut, ne na 1h kot sedaj), pa LPP ki ne gre ves čez Bavarc ali Slovensko. Pa tko kot nemci, ko imajo 2 avtobusa na isti progi, eden je hitri in ustavi samo vsako 2-3 postajo. Da se marsikaj...
podzemna bi bila seveda tudi rešitev, a ne v LJ. Tramvaji tudi nič ne rešijo, razen če so nadzemeljski.
Jaz sem začel najemat za enodnevne izlete. Pa čeprav imam avto doma. Par dni nazaj sem šel do Gradca in računal, da sem privarčeval kak € ali dva na gorivu. Pa namesto v 15letni kripi sem se peljal z 3 leta starim avtom.
V LJ bi bila rešitev za promet samo prepoved za avte v centralnem obroču (roška, aškršičeva, tivolska,..) pa kup P+R opcij. Vlak da te iz obrobja pripelje direkt v center v 10 minutah (pa da vozi vsaj na 15 minut, ne na 1h kot sedaj), pa LPP ki ne gre ves čez Bavarc ali Slovensko. Pa tko kot nemci, ko imajo 2 avtobusa na isti progi, eden je hitri in ustavi samo vsako 2-3 postajo. Da se marsikaj...
podzemna bi bila seveda tudi rešitev, a ne v LJ. Tramvaji tudi nič ne rešijo, razen če so nadzemeljski.
Jure14 ::
Kaj je fora da Avant2go redno zvišuje minimalne cene najema? A ni to mišljen kot krajši prevozi znotraj mesta, ampak če imaš minimalno ceno najema 4,5€ oz. še več odvisno od avta, potem krajši prevozi znotraj mesta niso več smiselni. Torej kaj je še smisel Avanta2go, samo za prevoz na letališče?
Jaz sem v zadnjem letu naredil z A2go naredil 4000 km. Skupni strošek 700€.
Večino kilometrov sem naredil s celodnevnimi najemi, ki so navzgor limitirani. Na 35-40€, odvisno od dneva in popustov. In v dnevu naredil dobrih 400 km.
Če bi šel z lastnim avtom, si ne pokrijem niti bencina, kaj šele amortizacije. Pa še žena ima avto pri hiši, če ga rabi.
LeQuack ::
Kaj je fora da Avant2go redno zvišuje minimalne cene najema? A ni to mišljen kot krajši prevozi znotraj mesta, ampak če imaš minimalno ceno najema 4,5€ oz. še več odvisno od avta, potem krajši prevozi znotraj mesta niso več smiselni. Torej kaj je še smisel Avanta2go, samo za prevoz na letališče?
Jaz sem v zadnjem letu naredil z A2go naredil 4000 km. Skupni strošek 700€.
Večino kilometrov sem naredil s celodnevnimi najemi, ki so navzgor limitirani. Na 35-40€, odvisno od dneva in popustov. In v dnevu naredil dobrih 400 km.
Če bi šel z lastnim avtom, si ne pokrijem niti bencina, kaj šele amortizacije. Pa še žena ima avto pri hiši, če ga rabi.
Potem so se očitno osredotočili na celodnevne najeme. V tem primeru nima smisla da imajo toliko postaj po Ljubljani, ker ne noben ne bo šel po Ljubljani vozit ob taki minimalni ceni najema.
Quack !
Alexius Heristalski ::
Na enotirnih progah ne moreš imeti potniških vlakov na 15 minut. Dvotirne so pri nas močno v manjšini. Na Wikipediji piše:
Stanje danes:
DOLŽINA ŽELEZNIŠKIH PROG
1.208
Skupna dolžina prog (km)
334
Dolžina dvotirnih prog (km)
875
Dolžina enotirnih prog (km)
Potrebno bo zgraditi ogromno novih prog, da bomo imeli potniške vlake na 15 minut.
Shema trenutnega železniškega omrežja:
Leta 2006 je bilo v Sloveniji 1228,7 km železniške proge, od katere je bilo 330,4 dvotirne in 898,2 km enotirne.
Stanje danes:
DOLŽINA ŽELEZNIŠKIH PROG
1.208
Skupna dolžina prog (km)
334
Dolžina dvotirnih prog (km)
875
Dolžina enotirnih prog (km)
Potrebno bo zgraditi ogromno novih prog, da bomo imeli potniške vlake na 15 minut.
Shema trenutnega železniškega omrežja:
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
LeQuack ::
Saj še teh prog ne bi imeli če ne bi bilo avtro-ogrske. To je tako kot Indijci ki so "prevzeli" proge od Britancev, zdaj pa jih ne znajo več graditi.
Quack !
Lonsarg ::
LJ je majhna in bi z žičnico (jajčki) lahko naredil zvezdne povezave v smislu iz kjerkoli do centra 10 minut oziroma do 15 minut za izven obvoznice. Frekvenca žičnice bi lahko bila 30-60 sekund, poleg glavnih linij z jajčki bi lahko imel še manjše krake z pokritimi sedežnicami, da bi dosegel gostoto postaj po LJ na 500m. Noben bus ne more priti blizu temu niti po frekvenci niti po času potovanja. Zadeva bi bila tudi konkretno cenejša od podzemne.
Sam kaj ko ljudje ne znajo out-of-the box razmišljati in imaš zgolj ekstreme, tiste ki bi forsirali dragi metro (ta se pač zaradi cene ne bo zgodil) in tiste ki bi ostali na slabih busih. No in tiste ki bi raje ostali na avtih in karavana gre dalje.
Regijski transport je večji izziv, ampak če rešimo mestni javni promet bi bil to velik push, da se začne urejati tudi regijskega.
Sam kaj ko ljudje ne znajo out-of-the box razmišljati in imaš zgolj ekstreme, tiste ki bi forsirali dragi metro (ta se pač zaradi cene ne bo zgodil) in tiste ki bi ostali na slabih busih. No in tiste ki bi raje ostali na avtih in karavana gre dalje.
Regijski transport je večji izziv, ampak če rešimo mestni javni promet bi bil to velik push, da se začne urejati tudi regijskega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
starfotr ::
No ja, tudi Italiji se moramo zahvalit za marsikaj, kar so takrat naredili.
Mi nikoli ne bi tega sami.
Ma Ljubljana je tako majhna, da prideš s kolesom kamorkoli v zelo kratkem času. Avte iz mesta, pa se bo vse samo od sebe rešilo.
Mi nikoli ne bi tega sami.
Ma Ljubljana je tako majhna, da prideš s kolesom kamorkoli v zelo kratkem času. Avte iz mesta, pa se bo vse samo od sebe rešilo.
Lonsarg ::
Definitivno je katerokoli rešitev treba kombinirat s tem, da se postopoma širi cone brez avta in po potrebi kaj zaračuna itd. Ampak zelo zelo naivno je pa reči, da bo to kar samo rešilo problem lol. Bolj verjetno bomo fasali zgolj bolj zabasane buse (že za sedanje število potnikov jih je premalo v konicah!), kot da bi kdo res rešil problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
nejc_nejc ::
LJ je majhna in bi z žičnico (jajčki) lahko naredil zvezdne povezave v smislu iz kjerkoli do centra 10 minut oziroma do 15 minut za izven obvoznice. Frekvenca žičnice bi lahko bila 30-60 sekund, poleg glavnih linij z jajčki bi lahko imel še manjše krake z pokritimi sedežnicami, da bi dosegel gostoto postaj po LJ na 500m. Noben bus ne more priti blizu temu niti po frekvenci niti po času potovanja. Zadeva bi bila tudi konkretno cenejša od podzemne.
Sam kaj ko ljudje ne znajo out-of-the box razmišljati in imaš zgolj ekstreme, tiste ki bi forsirali dragi metro (ta se pač zaradi cene ne bo zgodil) in tiste ki bi ostali na slabih busih. No in tiste ki bi raje ostali na avtih in karavana gre dalje.
Regijski transport je večji izziv, ampak če rešimo mestni javni promet bi bil to velik push, da se začne urejati tudi regijskega.
Veduto, ti bo pa kdo požegnal?
Miki N ::
Nabijmo kar kandelabre za jajčke ob AC, t.i.jajčni križ, in se bomo furali z jajčki po celi Sloveniji, spodaj bodo vozili pa kamijoni. To bi bila tudi turistična atrakcija!
Jure14 ::
Potem so se očitno osredotočili na celodnevne najeme. V tem primeru nima smisla da imajo toliko postaj po Ljubljani, ker ne noben ne bo šel po Ljubljani vozit ob taki minimalni ceni najema.
Ne, jaz jih "izkoriščam" za dolge vožnje.
V njihovem poslovnem modelu zagotovo ni takšnih voženj predvidenih. Sem verjetno bolj izjema.
Za po Lj pa 5€ iz Viča al pa Šiške v BTC, tam vrneš avto, nakupiš, karkoli, nekaj ur, vzameš drugega, pa nazaj.
Ni veliko dražje od taksija.
Alexius Heristalski ::
Glede novega Potniškega središča Ljubljana je izgleda tudi slabo premišljeno:
https://outsider.si/obnova-cest-okrog-p...
Kar noro.
https://outsider.si/obnova-cest-okrog-p...
Kar noro.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Alexius Heristalski ()
Invictus ::
To ni dolg čas, to je povsem normalno. V velikih mestih imaš tudi pol ure...
Sam Slovenceljn bi imel glavno ljubljansko postajo pred svojim domov, ali še bolje, pred sosedovim...
Očitno niste nikoli bluzili po Londonu ali kakem večjem mestu, kaj šele, da bi tam delali, namreč ko prideš iz podzemne, ponavadi rabiš vsaj 15-20 minut, da prideš tja kamor si namenjen...
Sam Slovenceljn bi imel glavno ljubljansko postajo pred svojim domov, ali še bolje, pred sosedovim...
Očitno niste nikoli bluzili po Londonu ali kakem večjem mestu, kaj šele, da bi tam delali, namreč ko prideš iz podzemne, ponavadi rabiš vsaj 15-20 minut, da prideš tja kamor si namenjen...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 48103 (34343) | Lowink |
» | radarji v Ljubljani (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 36785 (21387) | Badwolff |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30903 (20989) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 80959 (70368) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32876 (27277) | BigWhale |