Forum » Na cesti » Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ
Odpoved lastnemu avtomobilu v LJ
-Wall ::
Blokarji, sardelami, ljudi v zajcniku. Luksus je po novem 2020+ na podezelju. Lepo hiskica z vrtom, nobenih sosedov, pred bajto lep avto, s katerim pol gremo v LJ filtrirat zrak zasran od kurjave pozimi.
Zakaj pa potem zivis v tistem zajcniku, med kupom ostalih his? Moras vedeti, da skupaj s tvojim narcisizmom za objavljanjem kvihtanja, pride tudi to, da drugi dejansko vidijo v kaksnem zivis. V najbolj revni slovenski regiji, da ne pozabimo.
Pa ti si tako ocitno favs, da bolj ne mores bit. Pejt mal ven iz stirih zidov, ven iz tega betona, na sprehod po naravi. Nic slabega ti clovek noce.
Seveda, se ti pozna projiciranje ob vsakem zapisu posebaj. Pa samo mimogrede, da se razpocis - imam vecjo hiso z vec parcele v Ljubljani.
m0LN4r ::
Ti pa imas v LJ studenstko garsonjero in skiro, ter karto za neko revscino od tajske.
Trade Republic 38MVDVXM
-Wall ::
V München se pelje 1.414.868 avtov na dan, pa je promet bolj tekoc od Ljubljanske vasi.
Daj ne nakladaj, zjutraj vse stoji... Kak tekoc promet.
Pac malo odvisno preko katere vpadnice prides, kje imas sluzbo, pa se vcasih da izkoristii kako lokalno cesto. Drugace ist sranje kot Ljubljana, sploh ce prihajas v Muenchen iz vzhodnega dela, od letalisca, je pa se hujse. Popoldne isto sranje, skoraj parkrat zamudil letalo, pa sem bil z busom (sluzbenim).
Ocitno nimam srece z guzvami, bil sem na IHK pred kratkim, pa nisem imel nobene guzve, direkt do njihove podzemne garaze in nazaj in to dvakrat.
Normalno, sem se peljal, po omejitvah.
Probaj med tednom priti.
Irelevantno, vecina ljudi v mestu je zaprtih v blokovsko naselje v bloku.
Ti pa imas v LJ studenstko garsonjero in skiro, ter karto za neko revscino od tajske.
No, ce ti je lazje, da si intelektualno inferioren studentu, se kar tolazi Sem pa mislil resno. Verjetno dobim za dandanasnje cene kaksni 2-3 tvoje hise "na cudovitem podezelju". Ze to pove, kako zelo se ceni zivetje na vasi - pac tja grejo tisti, ki si mesta ne morejo privoscit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
m0LN4r ::
Probaj med tednom priti.Iz imena institucije bi ti bilo lahko jasno oz. bi lahko predvideval, da je to med tednom in to zjutraj.
Ze to pove, kako zelo se ceni zivetje na vasi - pac tja grejo tisti, ki si mesta ne morejo privoscit.
Uzivaj, bogatas mescanski xD Pa se kr jamras, kljub temu da ti je tako lepo? Bogi.
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
-Wall ::
Probaj med tednom priti.Iz imena institucije bi ti bilo lahko jasno oz. bi lahko predvideval, da je to med tednom in to zjutraj.
Ze to pove, kako zelo se ceni zivetje na vasi - pac tja grejo tisti, ki si mesta ne morejo privoscit.
Uzivaj, bogatas mescanski xD Pa se kr jamras, kljub temu da ti je tako lepo? Bogi.
Jaz nic ne jamram. Samo opazam primere, kjer bo treba malo zaorati.
Sicer pa glede slikic, si dal pa lep primer, kljub temu, da nekateri zivijo v panjih (katerih dvosobno stanovanje je vec vredno od tvoje hise), se vedno raje zivijo v njih, kot pa, da bi uzivali v kvalitetah vaskega zivljenja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
m0LN4r ::
katerih dvosobno stanovanje je vec vredno od tvoje hiseSigurno, ker samo v LJ so ljudje tako nori, da za enak denar kupujejo garsonjero v socialnem bloku. Pa se zapufajo do penzije, pol pa jokajo kot -Wall cez tiste, ki imamo avto in hiso, samo zato, ker je on nima. Imamo zato lep izraz, favsarija.
si dal pa lep primer,Vem. Hvala.
Jaz nic ne jamram.Pa se kako jamras. Ko pa pades v totalno depresijo, pa moras spet nov racun odpret.
PS: Lej niso vsi taki kot ti, vedno vec Ljubljancanov prihaja v prekmurje eni za stalno eni pa samo na pocitnice, da si oddahnejo in nadihajo.
Trade Republic 38MVDVXM
-Wall ::
Normalno, ce so enako oprani kot ti. Lahko bi vedel, da vrednost cigla ne pove nic o kvaliteti vsakdanjega bivanja.
katerih dvosobno stanovanje je vec vredno od tvoje hiseSigurno, ker samo v LJ so ljudje tako nori, da za enak denar kupujejo garsonjero v socialnem bloku. Pa se zapufajo do penzije, pol pa jokajo kot -Wall cez tiste, ki imamo avto in hiso, samo zato, ker je on nima. Imamo zato lep izraz, favsarija.
Lepo si se opisal. Zanimivo, kaksno potrebo imas, da poves, da si "na boljsem".
Pa se kako jamras. Ko pa pades v totalno depresijo, pa moras spet nov racun odpret.
Cesa vsega ne poves.
PS: Lej niso vsi taki kot ti, vedno vec Ljubljancanov prihaja v prekmurje eni za stalno eni pa samo na pocitnice, da si oddahnejo in nadihajo.
Seveda, ker ne vedo, da imate zemljo zasvinjano od pesticidov (vkljucno z DDTjem, ki ga je se vedno polno zaradi dolge prepolovne dobe, https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=69... ) se od preden so bili prepovedani, ko ste bili poligon za skropljenje za celotno SFRJ.
Razen tega tudi ne vedo, da imate zaradi kvalitetne prehrane najvecjo obolevnost s krvnozilnimi boleznimi in infarktom v celotni Sloveniji.
Skratka, raj na zemlji. Sicer pa moderne hochstaplerje, ki hodijo do vas kar obdrzite. To so tisti, ta bolj kvalitetni, zaradi katerih celotna Slovenija simfa cez Ljubljancane (ker ne vedo, da so to ravno tisti, ki so se v Ljubljano preselili, potem pa jih je zategnilo v vratu in dvignjen nos).
S prekmurci v osnovi ni nic narobe, jih kar nekaj poznam, samo, kot obicajno - bolj je nor na svoj avto, bolj bolan je mentalno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
PacificBlue ::
Ni primerjave med mestom in zivljenjem na podezelju. Sem zivel povsod pa kar se tice same kvalitete zivljenja je podezelje dalec spredaj.
:3
-Wall ::
PacificBlue je izjavil:
Imam sosedo iz Zda, ki živi tukaj na podeželju s sinom skoraj 10let. Ima moža, ki jo vsake toliko obisce, sin pa hodi v solo in trenira nordijsko disciplino.
Ni primerjave med mestom in zivljenjem na podezelju. Sem zivel povsod pa kar se tice same kvalitete zivljenja je podezelje dalec spredaj.
Seveda, zato so pa vse vasi kot izumrle cez vikend. Se na smrt kvalitetite. No ampak v imenu vse te kvalitete, se boste pac odpovedali voznji v Ljubljano, da predate malo te kvalitete tudi drugim
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
PacificBlue ::
PacificBlue je izjavil:
Imam sosedo iz Zda, ki živi tukaj na podeželju s sinom skoraj 10let. Ima moža, ki jo vsake toliko obisce, sin pa hodi v solo in trenira nordijsko disciplino.
Ni primerjave med mestom in zivljenjem na podezelju. Sem zivel povsod pa kar se tice same kvalitete zivljenja je podezelje dalec spredaj.
Seveda, zato so pa vse vasi kot izumrle cez vikend. Se na smrt kvalitetite.
Ne, samo ljudje so sli za sluzbami. Pozabili pa ziveti
Ljubljana je pa samo malo vecja vas:) Nic kaj posebnega ni,,sem zivel tri leta v Lj..
:3
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PacificBlue ()
darksamurai ::
Seveda, zato so pa vse vasi kot izumrle cez vikend....
V resnici je LJ izurmla čez vikend. Izjema so določeni deli centra. Vasi na Gorenjskem in Štajerskem so veliko bolj živahne kot Bežigrad ali Šiška čez vikend.
Trole so neuporabne. Ob 8:00 je na bavarcu takšna gužva, da ne prideš gor. Morš čakat več trol. Na koncu čakaš po +15min, da sploh lahko stopiš gor. Cvetke v stilu "več se vozite, pa bo več trol" ne držijo. Trol je premalo in ni krožne linije.
PS: Živim v LJ.
Invictus ::
Sigurno, ker samo v LJ so ljudje tako nori, da za enak denar kupujejo garsonjero v socialnem bloku. Pa se zapufajo do penzije, pol pa jokajo kot -Wall cez tiste, ki imamo avto in hiso, samo zato, ker je on nima.
No ja, ce na Bavarskem ne zivis ravno v kaki vukojebini, in imas blizu zeleznico, si tudi ti zapufan kar za nekaj casa...
In ja, poznam tudi cene tam gor... Zato se nisem preselil...
http://goo.gl/2YuS2x
-Wall ::
darksamurai je izjavil:
Trole so neuporabne. Ob 8:00 je na bavarcu takťna guŞva, da ne prideť gor. Morť Ĩakat veĨ trol. Na koncu Ĩakať po +15min, da sploh lahko stopiť gor. Cvetke v stilu "veĨ se vozite, pa bo veĨ trol" ne drŞijo. Trol je premalo in ni kroŞne linije.
Pa si pomislil, da je na Bavarcu taka guzva zato, ker je kompleten LPP ujet v guzvi, ki jo naredi 100.000 vozil, ki se vsak dan zgrne v Ljubljano iz vsepovsod? A mislis, da se trole prestavijo v neko drugo dimenzijo in vozijo skozi avtomobilisticni pleh?
Premikajo se s hitrostjo ostalih vozil med katere so ujete. Ce hoces, da bodo bolj frekventne, je treba avtomobile spraviti iz cest oz. narediti povsod(!!!, ce imas en choke point nisi naredil nic) locen pas za njih.
Glede krozne linije, se pa strinjam, ni nobene potrebe, da bi iz enega kraka Ljubljane moral iti v center da prides v drugi krak, ki je mogoce oddaljen par km, recimo iz BTC v Fuzine. Iz Stepanca v BS3. Te ureditve pa dejansko ne razumem, mogoce je imela smisel (za LPP), dokler so bili zetoni, z Urbano pa nima nobenega smisla vec.
Sicer tole odlicno funkcionira v Juzni Ameriki: Bus rapid transit @ Wikipedia , sicer se ne spomnim vec za katero mesto gre (je pa miljonsko), avtobusni promet je tako ucinkovit, da 80% prebivalcev nima avtomobila. Samo so pa naredili precej, od tega, da placas za voznjo ze na postaji, vhodi pri vseh vratih, vedno locen pas za avtobus, proge presnadvoz/podvoz krizisc samo za avtobuse (kar je se vedno stroskovno malenkost napram "gondolam" nekega zf entuziasta tule), preskakovanje postaj po vzoru shinkansenov,... samo kaj takega ne mores narediti v Ljubljani, ker so pac slovenceljni slovenceljni in niso pripravljeni narediti nicesar za skupno dobro. Se bojo raje guzvali do onemoglosti in trobili, "kako je tisti pred njimi v 20 km koloni kreten, ker oni imajo pa BMW in so upraviceni, da se jim vsi umaknejo."
Ves problem ne prihaja iz neizvedljivosti ampak iz mentalite.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
-Wall ::
Mogoce detajl, videli boste (Buonos Aires,...), da se ne ustavijo vsi busi na vsaki postaji. Nekateri se, nekateri ne. Podobno ima urejeno japonska s shinkanseni, nekateri grejo na vsako postajo, drugi se ustavljajo samo na glavnih. Seveda pa ne gre za trivialne razdalje, ki jih ima Ljubljana. Bottom line, kjer vozi avtobus, ne sme biti avtomobilov. To je samo prvi korak, ki ga je Zoki ze zacel, zal mora biti to vsepovsod, sicer se avtobus hitro ujame med pleh, skratka, kjer se ne da narediti locenega pasu za avtobus, se promet za osebna vozila prepove, recimo tipicen primer v Lj, bi bil pri Orto baru, podvoz. Prepovedano za avtomobile, policaj ves cas prisoten in kasira (ali pa kamera).
Zelo koristna alterativa temu bi bila naprava, z GPSom, ki jo namestis na vetrobransko steklo in ves cas spremlja voznikovo voznjo, brez nje pa ne smes v mesto, ti izracuna optimalno pot upostevajoc tudi vse ostale (ki jim tudi zapove pot) in po njej se moras voziti (napram kazni).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
darksamurai ::
Pa si pomislil, da je na Bavarcu taka guzva zato, ker je kompleten LPP ujet v guzvi, ki jo naredi 100.000 vozil, ki se vsak dan zgrne v Ljubljano iz vsepovsod? A mislis, da se trole prestavijo v neko drugo dimenzijo in vozijo skozi avtomobilisticni pleh?
Premikajo se s hitrostjo ostalih vozil med katere so ujete. Ce hoces, da bodo bolj frekventne, je treba avtomobile spraviti iz cest oz. narediti povsod(!!!, ce imas en choke point nisi naredil nic) locen pas za njih.
Težava na bavarcu je, da kljub temu, da je interval 6-ke vsakih 6-min moraš počakati tri trole, ker so vse tako nabito polne, da še le pri tretji voznik odpre vrata, ker je mogoče prostor še za 3 sardelice. Ko pa k temu dodaš še gužvo na cesti pa vse skupaj postane neuporabno. V LJ čakaš na trolo toliko časa, kot bi porabil za hojo.
V LJ bi potrebovali:
1. bolj pogoste trole
2. krožno linijo
3. hitre linije
4. dodatne rezervirane pasove.
Dokler tega ne bo, tudi ljubljančani ne bomo uporabljali trol. Enostavno vzame preveč časa. V BTC grem z avtom, ker ne mislim čakat 25min na trolo 27.
-Wall ::
darksamurai je izjavil:
Pa si pomislil, da je na Bavarcu taka guzva zato, ker je kompleten LPP ujet v guzvi, ki jo naredi 100.000 vozil, ki se vsak dan zgrne v Ljubljano iz vsepovsod? A mislis, da se trole prestavijo v neko drugo dimenzijo in vozijo skozi avtomobilisticni pleh?
Premikajo se s hitrostjo ostalih vozil med katere so ujete. Ce hoces, da bodo bolj frekventne, je treba avtomobile spraviti iz cest oz. narediti povsod(!!!, ce imas en choke point nisi naredil nic) locen pas za njih.
Težava na bavarcu je, da kljub temu, da je interval 6-ke vsakih 6-min moraš počakati tri trole, ker so vse tako nabito polne, da še le pri tretji voznik odpre vrata, ker je mogoče prostor še za 3 sardelice. Ko pa k temu dodaš še gužvo na cesti pa vse skupaj postane neuporabno. V LJ čakaš na trolo toliko časa, kot bi porabil za hojo.
V LJ bi potrebovali:
1. bolj pogoste trole
2. krožno linijo
3. hitre linije
4. dodatne rezervirane pasove.
Dokler tega ne bo, tudi ljubljančani ne bomo uporabljali trol. Enostavno vzame preveč časa. V BTC grem z avtom, ker ne mislim čakat 25min na trolo 27.
Da. Avtomobile je treba umakniti s cest in jim narediti voznjo tako nemogoco, da bo vsak sel raje pes ali z avtobusom, kot z avtomobilom. Zoki dela na tem, samo prepocasi, podcenjuje kretenizem slovenceljnov - nic ne zaleze, razen represije. Recimo vsa parkirisca so ze vec ali manj za placat, zal so mestni redarji se vedno podhranjeni, slovenceljni ne bodo nehali, dokler ni 100%, da bos dobil listek, ce napacno parkiras. Spet mentaliteta.
Nujni so vsepovsod locene linije za LPP, da se jim omogoci prednost pred vsem ostalim prometom in kjer se da na skodo avtomobilov - lpp mora imeti vedno in povsod prednost, ce bojo avtomobili cakali zaradi tega pol ure dlje pa naj. Potem bojo vozniki zaceli razmisljati ali se jim to izplaca. Do takrat pa smo dosegli maksimalno.
Vseeno pa se moras zavedati ene zadeve, na troli lahko beres knjigo/... in ne meces casa direktno v smeti. V avtomobilu stran meces cas. Tako, da je zadeva se vedno pozitivna, nekaj pocnes s svojim zivljenjem, tudi, ce traja dlje. Avtomobilisti pac ne cenijo svojih zivljenj, zdi se jim hitreje, dejansko pa je bolj potratno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
m0LN4r ::
Lepo si se opisal. Zanimivo, kaksno potrebo imas, da poves, da si "na boljsem".Zanimivo, da sam sebe ne prepoznas, kot si zacel omenjati da imas hiso in vrt sred ljubljane in materialno vrednost cegla v bloku...
PacificBlue je izjavil:
Imam sosedo iz Zda, ki živi tukaj na podeželju s sinom skoraj 10let. Ima moža, ki jo vsake toliko obisce, sin pa hodi v solo in trenira nordijsko disciplino.
Ni primerjave med mestom in zivljenjem na podezelju. Sem zivel povsod pa kar se tice same kvalitete zivljenja je podezelje dalec spredaj.
Seveda, zato so pa vse vasi kot izumrle cez vikend. Se na smrt kvalitetite. No ampak v imenu vse te kvalitete, se boste pac odpovedali voznji v Ljubljano, da predate malo te kvalitete tudi drugim
V bistvu ti ne locis kvaliteto zivljenja od ekonomske migracije na delovno mesto v LJ.
darksamurai je izjavil:
Trole so neuporabne. Ob 8:00 je na bavarcu takťna guŞva, da ne prideť gor. Morť Ĩakat veĨ trol. Na koncu Ĩakať po +15min, da sploh lahko stopiť gor. Cvetke v stilu "veĨ se vozite, pa bo veĨ trol" ne drŞijo. Trol je premalo in ni kroŞne linije.
Pa si pomislil, da je na Bavarcu taka guzva zato, ker je kompleten LPP ujet v guzvi, ki jo naredi 100.000 vozil, ki se vsak dan zgrne v Ljubljano iz vsepovsod? A mislis, da se trole prestavijo v neko drugo dimenzijo in vozijo skozi avtomobilisticni pleh?
Premikajo se s hitrostjo ostalih vozil med katere so ujete. Ce hoces, da bodo bolj frekventne, je treba avtomobile spraviti iz cest oz. narediti povsod(!!!, ce imas en choke point nisi naredil nic) locen pas za njih.
Glede krozne linije, se pa strinjam, ni nobene potrebe, da bi iz enega kraka Ljubljane moral iti v center da prides v drugi krak, ki je mogoce oddaljen par km, recimo iz BTC v Fuzine. Iz Stepanca v BS3. Te ureditve pa dejansko ne razumem, mogoce je imela smisel (za LPP), dokler so bili zetoni, z Urbano pa nima nobenega smisla vec.
Sicer tole odlicno funkcionira v Juzni Ameriki: Bus rapid transit @ Wikipedia , sicer se ne spomnim vec za katero mesto gre (je pa miljonsko), avtobusni promet je tako ucinkovit, da 80% prebivalcev nima avtomobila. Samo so pa naredili precej, od tega, da placas za voznjo ze na postaji, vhodi pri vseh vratih, vedno locen pas za avtobus, proge presnadvoz/podvoz krizisc samo za avtobuse (kar je se vedno stroskovno malenkost napram "gondolam" nekega zf entuziasta tule), preskakovanje postaj po vzoru shinkansenov,... samo kaj takega ne mores narediti v Ljubljani, ker so pac slovenceljni slovenceljni in niso pripravljeni narediti nicesar za skupno dobro. Se bojo raje guzvali do onemoglosti in trobili, "kako je tisti pred njimi v 20 km koloni kreten, ker oni imajo pa BMW in so upraviceni, da se jim vsi umaknejo."
Ves problem ne prihaja iz neizvedljivosti ampak iz mentalite.
Odloci se ze ali se teh 100.000 pripelje enkrat zjutraj ali se pa cel dan vozijo, namesto da bi delali. Konsistentnost te spet daje.
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
-Wall ::
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
m0LN4r ::
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
-Wall ::
Zakaj si obremenjen s mojimi mucami? Jih ti ne smes imet?
Ne mislim se vec prepirati z idioti. Preprosto niste vredni in zameglujete temo, bos avtomobile prodajal drugje.
darksamurai je izjavil:
Pa si pomislil, da je na Bavarcu taka guzva zato, ker je kompleten LPP ujet v guzvi, ki jo naredi 100.000 vozil, ki se vsak dan zgrne v Ljubljano iz vsepovsod? A mislis, da se trole prestavijo v neko drugo dimenzijo in vozijo skozi avtomobilisticni pleh?
Premikajo se s hitrostjo ostalih vozil med katere so ujete. Ce hoces, da bodo bolj frekventne, je treba avtomobile spraviti iz cest oz. narediti povsod(!!!, ce imas en choke point nisi naredil nic) locen pas za njih.
Težava na bavarcu je, da kljub temu, da je interval 6-ke vsakih 6-min moraš počakati tri trole, ker so vse tako nabito polne, da še le pri tretji voznik odpre vrata, ker je mogoče prostor še za 3 sardelice. Ko pa k temu dodaš še gužvo na cesti pa vse skupaj postane neuporabno. V LJ čakaš na trolo toliko časa, kot bi porabil za hojo.
V LJ bi potrebovali:
1. bolj pogoste trole
2. krožno linijo
3. hitre linije
4. dodatne rezervirane pasove.
Dokler tega ne bo, tudi ljubljančani ne bomo uporabljali trol. Enostavno vzame preveč časa. V BTC grem z avtom, ker ne mislim čakat 25min na trolo 27.
Da. Avtomobile je treba umakniti s cest in jim narediti voznjo tako nemogoco, da bo vsak sel raje pes ali z avtobusom, kot z avtomobilom. Zoki dela na tem, samo prepocasi, podcenjuje kretenizem slovenceljnov - nic ne zaleze, razen represije. Recimo vsa parkirisca so ze vec ali manj za placat, zal so mestni redarji se vedno podhranjeni, slovenceljni ne bodo nehali, dokler ni 100%, da bos dobil listek, ce napacno parkiras. Spet mentaliteta.
Nujni so vsepovsod locene linije za LPP, da se jim omogoci prednost pred vsem ostalim prometom in kjer se da na skodo avtomobilov - lpp mora imeti vedno in povsod prednost, ce bojo avtomobili cakali zaradi tega pol ure dlje pa naj. Potem bojo vozniki zaceli razmisljati ali se jim to izplaca. Do takrat pa smo dosegli maksimalno.
Vseeno pa se moras zavedati ene zadeve, na troli lahko beres knjigo/... in ne meces casa direktno v smeti. V avtomobilu stran meces cas. Tako, da je zadeva se vedno pozitivna, nekaj pocnes s svojim zivljenjem, tudi, ce traja dlje. Avtomobilisti pac ne cenijo svojih zivljenj, zdi se jim hitreje, dejansko pa je bolj potratno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
m0LN4r ::
Zakaj se prepiras?
Tudi, ce avte umaknes, ne bos na koncu zadovoljen. Vec kot ocitno ti primanjkuje teh pesticidov:
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
-Wall ::
Pridi kdaj gobe nabirat, zelo zdrava rekreacija.
Zakaj se prepiras?
Ker me je sram, v kaksni drzavi, kaksnih ljudi, zivim. Gob pa pri vas ne mislim nabirat, se spomnis, pesticidi, koncentrirani v gobah, ki vlecejo vase vlago iz zemlje (ze tako preko mejnih vrednosti, voda izpareva, pesticidi pa ostajajo - sem ti linkal clanek, mar ne?).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
Scaramouche3 ::
Miki N ::
m0LN4r ::
Scaramouche3 je izjavil:
Lahko bi pač določili da se na družino uporablja največ dva avtomobila, pa naj se souporaba poveča ne pa vsak svoj avto!
Mi uporabljamo dva, imamo jih pa pet.
Trade Republic 38MVDVXM
-Wall ::
Scaramouche3 je izjavil:
Lahko bi pač določili da se na družino uporablja največ dva avtomobila, pa naj se souporaba poveča ne pa vsak svoj avto!
Ne, saj to mene tudi frustrira, zivimo v druzbi mentalnih invalidov, ki vezejo svojo bit na kup pleha. Kje smo falili v vzgoji (m0LN4r je pac en brezvezen smrkavec, ki reglja brez razloga, pubertetnik pri 30+, niti ni relevanten, pac malo bolj nedozorel kot vrstniki), da so se razvile generacije, ki so tako zelo zjebane? A res niso sposobne postaviti svoje biti na karkoli se vedno bolj konstrukivnega, punk, metal, smekerija? Atomic harmonic? (sorry sem ze malo starejsi pa ne vem vec kaj je danes "in", Modrijani?). Mislim, saj v svojih casih smo tudi imeli "cefurje", ki so stavile na svoje mecke, ampak a res rabimo 2022 tak idiotizem?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
darksamurai ::
Da. Avtomobile je treba umakniti s cest in jim narediti voznjo tako nemogoco, da bo vsak sel raje pes ali z avtobusom, kot z avtomobilom. Zoki dela na tem, samo prepocasi, podcenjuje kretenizem slovenceljnov - nic ne zaleze, razen represije. Recimo vsa parkirisca so ze vec ali manj za placat, zal so mestni redarji se vedno podhranjeni, slovenceljni ne bodo nehali, dokler ni 100%, da bos dobil listek, ce napacno parkiras. Spet mentaliteta.
Zoki dela samo na nabiranju €€ in nič drugega. Pred +10 leti so bile trole bolj pogoste. Zoki je zmanjšal frekvenco linij + omejil avtomobile. Če bi se mu šlo za LJ in promet, bi omejil avtomobile in hkrati dodal nove trole, ne pa da jih je zmanjšal. V rush hour je trol premalo že za prebivalce LJ, kaj še le za vse dnevne migrante.
Nujni so vsepovsod locene linije za LPP, da se jim omogoci prednost pred vsem ostalim prometom in kjer se da na skodo avtomobilov - lpp mora imeti vedno in povsod prednost, ce bojo avtomobili cakali zaradi tega pol ure dlje pa naj. Potem bojo vozniki zaceli razmisljati ali se jim to izplaca. Do takrat pa smo dosegli maksimalno.
Nič ne pomaga, če ni dovolj trol in krožne linije. Vseeno je avto bistveno hitrejši.
Vseeno pa se moras zavedati ene zadeve, na troli lahko beres knjigo/... in ne meces casa direktno v smeti. V avtomobilu stran meces cas. Tako, da je zadeva se vedno pozitivna, nekaj pocnes s svojim zivljenjem, tudi, ce traja dlje. Avtomobilisti pac ne cenijo svojih zivljenj, zdi se jim hitreje, dejansko pa je bolj potratno.
Se strinjam. V času študija sem počasno vožnjo izkoristil za branje in učenje. Ko pa enkrat dobiš družino pa raje izbereš avto (10 min vožnje) namesto trole (45 min vožnje in čakanja).
-Wall ::
darksamurai je izjavil:
Da. Avtomobile je treba umakniti s cest in jim narediti voznjo tako nemogoco, da bo vsak sel raje pes ali z avtobusom, kot z avtomobilom. Zoki dela na tem, samo prepocasi, podcenjuje kretenizem slovenceljnov - nic ne zaleze, razen represije. Recimo vsa parkirisca so ze vec ali manj za placat, zal so mestni redarji se vedno podhranjeni, slovenceljni ne bodo nehali, dokler ni 100%, da bos dobil listek, ce napacno parkiras. Spet mentaliteta.
Zoki dela samo na nabiranju €€ in nič drugega. Pred +10 leti so bile trole bolj pogoste. Zoki je zmanjšal frekvenco linij + omejil avtomobile. Če bi se mu šlo za LJ in promet, bi omejil avtomobile in hkrati dodal nove trole, ne pa da jih je zmanjšal. V rush hour je trol premalo že za prebivalce LJ, kaj še le za vse dnevne migrante.
Odvisno koliko so polne. Prazen avtobus v koloni pleha nima prav veliko smisla.
darksamurai je izjavil:
Nič ne pomaga, če ni dovolj trol in krožne linije. Vseeno je avto bistveno hitrejši.
Ni, ce je prepovedan. Ali, ce ima avtobus prednost na locenem pasu. Kar so ze, na dunajski in celovski, pa se odseki drugod. Sicer je pa avto tako ali tako nacin premikanja za ljudi, ki radi tratijo svoj cas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
darksamurai ::
darksamurai je izjavil:
Da. Avtomobile je treba umakniti s cest in jim narediti voznjo tako nemogoco, da bo vsak sel raje pes ali z avtobusom, kot z avtomobilom. Zoki dela na tem, samo prepocasi, podcenjuje kretenizem slovenceljnov - nic ne zaleze, razen represije. Recimo vsa parkirisca so ze vec ali manj za placat, zal so mestni redarji se vedno podhranjeni, slovenceljni ne bodo nehali, dokler ni 100%, da bos dobil listek, ce napacno parkiras. Spet mentaliteta.
Zoki dela samo na nabiranju €€ in nič drugega. Pred +10 leti so bile trole bolj pogoste. Zoki je zmanjšal frekvenco linij + omejil avtomobile. Če bi se mu šlo za LJ in promet, bi omejil avtomobile in hkrati dodal nove trole, ne pa da jih je zmanjšal. V rush hour je trol premalo že za prebivalce LJ, kaj še le za vse dnevne migrante.
Odvisno koliko so polne. Prazen avtobus v koloni pleha nima prav veliko smisla.
V rush hour je prazna samo linija do živalskega vrta. 1, 6, 7, 20 so nabito polne. Ob 11:00 so prazne. Enako je v Londonu na podzemni. Ob 11:00 so vlaki napol prazni. V rush hour pa so konzerve sardelc.
-Wall ::
darksamurai je izjavil:
Se strinjam. V času študija sem počasno vožnjo izkoristil za branje in učenje. Ko pa enkrat dobiš družino pa raje izbereš avto (10 min vožnje) namesto trole (45 min vožnje in čakanja).
Verjetno ne znas voznih redov brati.
darksamurai je izjavil:
darksamurai je izjavil:
Da. Avtomobile je treba umakniti s cest in jim narediti voznjo tako nemogoco, da bo vsak sel raje pes ali z avtobusom, kot z avtomobilom. Zoki dela na tem, samo prepocasi, podcenjuje kretenizem slovenceljnov - nic ne zaleze, razen represije. Recimo vsa parkirisca so ze vec ali manj za placat, zal so mestni redarji se vedno podhranjeni, slovenceljni ne bodo nehali, dokler ni 100%, da bos dobil listek, ce napacno parkiras. Spet mentaliteta.
Zoki dela samo na nabiranju EUREUR in nič drugega. Pred +10 leti so bile trole bolj pogoste. Zoki je zmanjšal frekvenco linij + omejil avtomobile. Če bi se mu šlo za LJ in promet, bi omejil avtomobile in hkrati dodal nove trole, ne pa da jih je zmanjšal. V rush hour je trol premalo že za prebivalce LJ, kaj še le za vse dnevne migrante.
Odvisno koliko so polne. Prazen avtobus v koloni pleha nima prav veliko smisla.
V rush hour je prazna samo linija do živalskega vrta. 1, 6, 7, 20 so nabito polne. Ob 11:00 so prazne. Enako je v Londonu na podzemni. Ob 11:00 so vlaki napol prazni. V rush hour pa so konzerve sardelc.
In? Znebimo se rush hourjev, pa bomo potem optimizirali, zdaj se ne da. Ker je vse polno avtomobilov.
Na isti progi sem rabil v eno smer 15 minut, v drugo smer 1 uro in 15 minut. Razlika je bila samo kolicina avtomobilov na cesti. Znebimo se avtomobilov, pa bo LPP ekstra hiter. Z avtomobili te moznosti ni.
Za tiste, bolj neumne, ali pa tiste, ki se delajo neumne:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
darksamurai ::
Verjetno ne znas voznih redov brati.
Koliko časa rabiš iz štepanca do BTC? Obvoznica 10 min. Trola (prestopanje + čakanje na naslednjo) vsaj 40 min.
In? Znebimo se rush hourjev, pa bomo potem optimizirali, zdaj se ne da. Ker je vse polno avtomobilov.
Tega se ne moreš znebiti, ker se šole, faksi in službe začnejo v podobnem času. Zjutraj so trole polne šolarjev, študentov in penzionerjev (do UKC). Za delavce ni prostora. Če želiš odstraniti avtomobile rabiš dodatne trole, ker LPP zjutraj še ljubljančanov ne folga kaj še le ostalih.
Za tiste, bolj neumne, ali pa tiste, ki se delajo neumne:
Trenutno imamo eno trolo + 60 avtomobilov + 60 kolesarjev + 60 pešcev. Vsaj delež kolesarjev in peščev bi z veseljem šlo na trolo, če bi bilo dovolj kapacitet. Zoki bi moral prepovedati promet + uvesti 3! trole. Vse kar je naredil je prepovedal promet.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darksamurai ()
m0LN4r ::
Pravi uzitek, sam zato, ker je -Wallu v LJ prelepo.
Za tiste, bolj neumne, ali pa tiste, ki se delajo neumne:
Saj ni problem, ko bo nadomestilo vsem potrebam in pripeljalo na vse cilje vse ljudi.
In nudilo ves potreben prostor za vse mozne opravke in scenarije. Ti pa kr vlaci svoje vrecke z poli salamo po trolah.
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Miki N ::
Scaramouche3 ::
Trik je da v bolj raznolikih metropolah ... javni prevoz ni za mekiće - tam se dogaja lajf vsak dan, moraš pridobiti debelo kožo. S tem da še tisti, ki so s tem gor rasli imajo zadnja leta težave, ker se prehitro zapletajo stvari. Lep primer je ravno Pariz, kjer je vedno več Mad Max linij ...¨
Ah pri nas tega ni, je bolj to da se po določenih letih furanja na troli počutiš kot luzer,ko si bil mlajši si srečeval prijatelje,sošolce, zdaj večinoma zelo mlade ali stare, ostali si avte kupijo.
To je kot da bi ostal na gsm z tipkami...pač stigma!
-Wall ::
Ti pa kr vlaci svoje vrecke z poli salamo po trolah.
Govorimo o Ljubljani, ne o Murski Soboti. Svoje navade kar tam pusti.
Zakaj se mi zdi, da je m0LN4r preprodajalec avtomobilov? A veste, tiste gnide, ki se smejijo tudi, ko bruhajo?
Scaramouche3 je izjavil:
Trik je da v bolj raznolikih metropolah ... javni prevoz ni za mekiće - tam se dogaja lajf vsak dan, moraš pridobiti debelo kožo. S tem da še tisti, ki so s tem gor rasli imajo zadnja leta težave, ker se prehitro zapletajo stvari. Lep primer je ravno Pariz, kjer je vedno več Mad Max linij ...¨
Ah pri nas tega ni, je bolj to da se po določenih letih furanja na troli počutiš kot luzer,ko si bil mlajši si srečeval prijatelje,sošolce, zdaj večinoma zelo mlade ali stare, ostali si avte kupijo.
To je kot da bi ostal na gsm z tipkami...pač stigma!
Moras enkrat probat, bos hitro ugotovil, da je ta percepcija, skregana z realnostjo in so luzerji tisti, ki jim zviska navzdol in mahas, ko se drenjajo v sluzbo. Sam pa imas lepo odprt laptop in uzivas neobremenjen s sofiranjem, istocasno, ko se ostali soudelezenci, kot 5 letni otroci gredo "brrrm, brrrm" in se prepricujejo, kako jim je strasno fino in hkrati edini smisel zivljenja: gas... bremza... gas... bremza...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
WizzardOfOZ ::
Vseeno pa se moras zavedati ene zadeve, na troli lahko beres knjigo/... in ne meces casa direktno v smeti. V avtomobilu stran meces cas. Tako, da je zadeva se vedno pozitivna, nekaj pocnes s svojim zivljenjem, tudi, ce traja dlje. Avtomobilisti pac ne cenijo svojih zivljenj, zdi se jim hitreje, dejansko pa je bolj potratno.
Že prej sem te vprašal, na katerem planetu ti živiš?
Kako tukaj bereš knjigo?
V avtu se mi telefon priklopi na radio. Si nastavim podcast, ki ga hočem poslušat in se mi predvaja na radiu, jaz pa se vozim v službo tistih 8 do 9 minut. Z avtobusom, se vozim minimalno 45 minut. Ja, vmes tudi na avtobusu lahko podcast poslušam, ampak sem zabil 35 minut več za prevoz v eno smer. In potem še nazaj, pa sem ob dobro uro na dan, ker se nekomu ne da urediti LPP, da bi bil vsaj znosen.
V tisti uri, ki jo prišparam, ker grem z avtom, pa se doma raje z otrokom ukvarjam. Že če se samo zraven usedem in preverim, če je naredil vse domače naloge in si še enkrat prebral vse, kar so v šoli delali tisti dan, imava tako otrok kot jaz več od tega.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
energetik ::
Na šiht ne grem z avtom, ker bi mi bilo to strašno fino, ampak ker prihranim vsak dan vsaj 1,5h svojega življenja. Če gre vse kot je treba. Ampak kot sem že pisal, ima vlak parkrat tedensko nenapovedano zamudo 10-20min. Potem zamudim povezavo z busom z glavne postaje in lahko sedim 1h na železniški in gledam v luft. Ali pa grem malo pešaka do Bavarca, se grem sardino na 6ko in potem molim, da v Črnučah ujamem 21ko, sicer obsedim za 1h v Črnučah. Čista zmaga.
Moras enkrat probat, bos hitro ugotovil, da je ta percepcija, skregana z realnostjo in so luzerji tisti, ki jim zviska navzdol in mahas, ko se drenjajo v sluzbo. Sam pa imas lepo odprt laptop in uzivas neobremenjen s sofiranjem, istocasno, ko se ostali soudelezenci, kot 5 letni otroci gredo "brrrm, brrrm" in se prepricujejo, kako jim je strasno fino in hkrati edini smisel zivljenja: gas... bremza... gas... bremza...
No, zato grem raje z avtom, na obvoznici vklopim radar in poslušam podcaste. Aja, sploh ne grem v LJ, ampak samo mimo po obvoznici, tako da tebi ne delam gužve.
-Wall ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Vseeno pa se moras zavedati ene zadeve, na troli lahko beres knjigo/... in ne meces casa direktno v smeti. V avtomobilu stran meces cas. Tako, da je zadeva se vedno pozitivna, nekaj pocnes s svojim zivljenjem, tudi, ce traja dlje. Avtomobilisti pac ne cenijo svojih zivljenj, zdi se jim hitreje, dejansko pa je bolj potratno.
Že prej sem te vprašal, na katerem planetu ti živiš?
Kako tukaj bereš knjigo?
V avtu se mi telefon priklopi na radio. Si nastavim podcast, ki ga hočem poslušat in se mi predvaja na radiu, jaz pa se vozim v službo tistih 8 do 9 minut. Z avtobusom, se vozim minimalno 45 minut. Ja, vmes tudi na avtobusu lahko podcast poslušam, ampak sem zabil 35 minut več za prevoz v eno smer. In potem še nazaj, pa sem ob dobro uro na dan, ker se nekomu ne da urediti LPP, da bi bil vsaj znosen.
V tisti uri, ki jo prišparam, ker grem z avtom, pa se doma raje z otrokom ukvarjam. Že če se samo zraven usedem in preverim, če je naredil vse domače naloge in si še enkrat prebral vse, kar so v šoli delali tisti dan, imava tako otrok kot jaz več od tega.
Daj ne nakladaj in probaj iti enkrat na avtobus, da ne bos nebuloze kot je slika zgoraj limal. Razen tega pri P+R startas na koncni postaji, kjer se vedno lahko vsedes.
Sploh pa v tvojem avtomobilu smrdi po urinu in bruhanju, ko klosarje vozis notri vsak dan. Aja, a ti lahko sodis o cemer nimas pojma, jaz pa ne?
Sploh pa se tule ne pogovarjamo, "zakaj ti ne bi" ampak "kaj bos ti kmalu moral". Sem danes se malo debatiral s se nekaj lokalci, pa bi vsi gladko podprli zupanskega kandidata, ki ukine dnevne migracije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
energetik ::
Mithrandir je izjavil:
Jaz živim v Ljubljani in shajamo brez avta*. Družina dva otroka in oba starša zaposlena in nisva edina, poznava še nekaj parov ki tudi shajajo brez avtomobila po ljubljani.OK, če ti tako paše, ni pa treba prepričevat ostalih. Da nimaš lastnega avta, moraš imeti povsem določen življenski slog. Se v sneženo soboto zjutraj spomniš, da bi se šel sankrat z otrokoma na grič v okolici LJ. Šel bi denimo tečt na smučkah v Tamar. V hribe s štartom ob 6h v Kotu. Kaj boš brez avta? Takole imamo mi skoraj vsak vikend. Brez avta bi sedeli doma oz. nabijali vedno isto traso v radiju 5km okoli bajte.
*Imava avto, še od prej in sicer letnik 2010. Pred kratkim sem delal registracijo in sem ravno ugotavljal da v zadnjih treh letih nisva dopolnila niti 10 tisoč kilometrov.
Pogosto avto stoji pod nadstreškom tudi po en mesec skupaj in naslednjega zelo verjetno ne bova več kupovala.
Naš drugi avto, s katerim naredimo morda 3k letno, me stane nekih 400€ letno (totalno vsi stroški), da stoji na dvorišču. To ni nič za mobilnost, ki jo omogoča. Zato nekako ne razumem razloga, da bi se takemu vozilu odpovedal. Razen če bi totalno spremenil življenski slog.
Nakladaš edino ti. Sem se večkrat vozil z LPP na šiht, ko sem ga še imel znotraj obroča. Z končne postaje, tule pri nas. Seveda sem se usedel. Ampak na Viču skoraj nisem mogel izstopiti, ker je bila misija že samo vstati z dvojnega sedeža in se nato prebiti do vrat. Tale fotka je povsem realna za konico na glavnih linijah.WizzardOfOZ je izjavil:
Že prej sem te vprašal, na katerem planetu ti živiš?
Kako tukaj bereš knjigo?
V avtu se mi telefon priklopi na radio. Si nastavim podcast, ki ga hočem poslušat in se mi predvaja na radiu, jaz pa se vozim v službo tistih 8 do 9 minut. Z avtobusom, se vozim minimalno 45 minut. Ja, vmes tudi na avtobusu lahko podcast poslušam, ampak sem zabil 35 minut več za prevoz v eno smer. In potem še nazaj, pa sem ob dobro uro na dan, ker se nekomu ne da urediti LPP, da bi bil vsaj znosen.
V tisti uri, ki jo prišparam, ker grem z avtom, pa se doma raje z otrokom ukvarjam. Že če se samo zraven usedem in preverim, če je naredil vse domače naloge in si še enkrat prebral vse, kar so v šoli delali tisti dan, imava tako otrok kot jaz več od tega.
Daj ne nakladaj in probaj iti enkrat na avtobus, da ne bos nebuloze kot je slika zgoraj limal. Razen tega pri P+R startas na koncni postaji, kjer se vedno lahko vsedes.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
-Wall ::
Mithrandir je izjavil:
Jaz živim v Ljubljani in shajamo brez avta*. Družina dva otroka in oba starša zaposlena in nisva edina, poznava še nekaj parov ki tudi shajajo brez avtomobila po ljubljani.OK, če ti tako paše, ni pa treba prepričevat ostalih. Da nimaš lastnega avta, moraš imeti povsem določen življenski slog. Se v sneženo soboto zjutraj spomniš, da bi se šel sankrat z otrokoma na grič v okolici LJ. Šel bi denimo tečt na smučkah v Tamar. V hribe s štartom ob 6h v Kotu. Kaj boš brez avta? Takole imamo mi skoraj vsak vikend. Brez avta bi sedeli doma oz. nabijali vedno isto traso v radiju 5km okoli bajte.
*Imava avto, še od prej in sicer letnik 2010. Pred kratkim sem delal registracijo in sem ravno ugotavljal da v zadnjih treh letih nisva dopolnila niti 10 tisoč kilometrov.
Pogosto avto stoji pod nadstreškom tudi po en mesec skupaj in naslednjega zelo verjetno ne bova več kupovala.
Naš drugi avto, s katerim naredimo morda 3k letno, me stane nekih 400EUR letno (totalno vsi stroški), da stoji na dvorišču. To ni nič za mobilnost, ki jo omogoča. Zato nekako ne razumem razloga, da bi se takemu vozilu odpovedal. Razen če bi totalno spremenil življenski slog.
Ker bi ga moral ze davno, pa ga nisi in ti je danes zal, da si egoisticni gnojcek.
Mithrandir je izjavil:
Jaz živim v Ljubljani in shajamo brez avta*. Družina dva otroka in oba starša zaposlena in nisva edina, poznava še nekaj parov ki tudi shajajo brez avtomobila po ljubljani.OK, če ti tako paše, ni pa treba prepričevat ostalih. Da nimaš lastnega avta, moraš imeti povsem določen življenski slog. Se v sneženo soboto zjutraj spomniš, da bi se šel sankrat z otrokoma na grič v okolici LJ. Šel bi denimo tečt na smučkah v Tamar. V hribe s štartom ob 6h v Kotu. Kaj boš brez avta? Takole imamo mi skoraj vsak vikend. Brez avta bi sedeli doma oz. nabijali vedno isto traso v radiju 5km okoli bajte.
*Imava avto, še od prej in sicer letnik 2010. Pred kratkim sem delal registracijo in sem ravno ugotavljal da v zadnjih treh letih nisva dopolnila niti 10 tisoč kilometrov.
Pogosto avto stoji pod nadstreškom tudi po en mesec skupaj in naslednjega zelo verjetno ne bova več kupovala.
Naš drugi avto, s katerim naredimo morda 3k letno, me stane nekih 400EUR letno (totalno vsi stroški), da stoji na dvorišču. To ni nič za mobilnost, ki jo omogoča. Zato nekako ne razumem razloga, da bi se takemu vozilu odpovedal. Razen če bi totalno spremenil življenski slog.
Nakladaš edino ti. Sem se večkrat vozil z LPP na šiht, ko sem ga še imel znotraj obroča. Z končne postaje, tule pri nas. Seveda sem se usedel. Ampak na Viču skoraj nisem mogel izstopiti, ker je bila misija že samo vstati z dvojnega sedeža in se nato prebiti do vrat. Tale fotka je povsem realna za konico na glavnih linijah.WizzardOfOZ je izjavil:
Že prej sem te vprašal, na katerem planetu ti živiš?
Kako tukaj bereš knjigo?
V avtu se mi telefon priklopi na radio. Si nastavim podcast, ki ga hočem poslušat in se mi predvaja na radiu, jaz pa se vozim v službo tistih 8 do 9 minut. Z avtobusom, se vozim minimalno 45 minut. Ja, vmes tudi na avtobusu lahko podcast poslušam, ampak sem zabil 35 minut več za prevoz v eno smer. In potem še nazaj, pa sem ob dobro uro na dan, ker se nekomu ne da urediti LPP, da bi bil vsaj znosen.
V tisti uri, ki jo prišparam, ker grem z avtom, pa se doma raje z otrokom ukvarjam. Že če se samo zraven usedem in preverim, če je naredil vse domače naloge in si še enkrat prebral vse, kar so v šoli delali tisti dan, imava tako otrok kot jaz več od tega.
Daj ne nakladaj in probaj iti enkrat na avtobus, da ne bos nebuloze kot je slika zgoraj limal. Razen tega pri P+R startas na koncni postaji, kjer se vedno lahko vsedes.
Japajade . Potem pa svizec zavije cokolado , daj se kaksno bajko za otroke, prosim. Saj razumem, da ste egoisti in imate bujno fantazijo, ampak dajte poizkusite biti vsaj rahlo realni. Revez ni mogel iz avtobusa
Se mi kar solzica utrne, daj raje ne hodi na tek na smuceh, ker se ti lahko zaradi prehudega zavoja na ravnini kolk izpahne in roka odlomi, to je preagresiven sport za take mile jere, ki skoraj na avtobusu ostanejo, pravzaprav se sprasujem, kako sploh prezivis vsakdanji veter, boh ne daj dez, ki dela najmanj luknje v sluzasto telo. Koliko prstov si si polomil ob tipkovnico, ko si tole bedarijo pisal?
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: energetik ()
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Vseeno pa se moras zavedati ene zadeve, na troli lahko beres knjigo/... in ne meces casa direktno v smeti. V avtomobilu stran meces cas. Tako, da je zadeva se vedno pozitivna, nekaj pocnes s svojim zivljenjem, tudi, ce traja dlje. Avtomobilisti pac ne cenijo svojih zivljenj, zdi se jim hitreje, dejansko pa je bolj potratno.
Že prej sem te vprašal, na katerem planetu ti živiš?
Kako tukaj bereš knjigo?
V avtu se mi telefon priklopi na radio. Si nastavim podcast, ki ga hočem poslušat in se mi predvaja na radiu, jaz pa se vozim v službo tistih 8 do 9 minut. Z avtobusom, se vozim minimalno 45 minut. Ja, vmes tudi na avtobusu lahko podcast poslušam, ampak sem zabil 35 minut več za prevoz v eno smer. In potem še nazaj, pa sem ob dobro uro na dan, ker se nekomu ne da urediti LPP, da bi bil vsaj znosen.
V tisti uri, ki jo prišparam, ker grem z avtom, pa se doma raje z otrokom ukvarjam. Že če se samo zraven usedem in preverim, če je naredil vse domače naloge in si še enkrat prebral vse, kar so v šoli delali tisti dan, imava tako otrok kot jaz več od tega.
Daj ne nakladaj in probaj iti enkrat na avtobus, da ne bos nebuloze kot je slika zgoraj limal. Razen tega pri P+R startas na koncni postaji, kjer se vedno lahko vsedes.
Sploh pa v tvojem avtomobilu smrdi po urinu in bruhanju, ko klosarje vozis notri vsak dan. Aja, a ti lahko sodis o cemer nimas pojma, jaz pa ne?
Sploh pa se tule ne pogovarjamo, "zakaj ti ne bi" ampak "kaj bos ti kmalu moral". Sem danes se malo debatiral s se nekaj lokalci, pa bi vsi gladko podprli zupanskega kandidata, ki ukine dnevne migracije.
Vsak dan zjutraj, ko se peljem mimo končne postaje šestice, vidim kako povhen je avtobus in kako se gužvajo črnučani, ki bi radi prišli iz črnuč. Tako da o praznih avtobusih LPP nakladaj komu drugemu. Nabasani so tako ko sardine v konzervi. In v taki gužvi brati knjige ne moreš, pa če se ti na glavo postaviš.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
LeQuack ::
-Wall ::
Cilj Jankoviča mora biti torej, da naredi avtomobilski promet čim počasnejši in manj pretočen, da se bo več ljudi odločilo za alternative.
Saj to ze pocne, samo zal malo prepocasi, bo treba pospesiti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Wall ()
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ: Lahko ampak to ni bistvo. Bistvo je, da ste polni nekih ekstremnih situacij in mejnih primerov, do zabitih avtobusov na koncnih postajah (v 30 letih se nisem videl)...
Potem pa ti ne verjamem da živiš v ljubljani in se nikoli ne voziš z LPP, če trdiš da avtobusi ob 7h zjutraj niso nabasani tako, da knjige v njih ne moreš brati.
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
m0LN4r ::
Ti pa kr vlaci svoje vrecke z poli salamo po trolah.
Govorimo o Ljubljani, ne o Murski Soboti. Svoje navade kar tam pusti.
Zakaj se mi zdi, da je m0LN4r preprodajalec avtomobilov? A veste, tiste gnide, ki se smejijo tudi, ko bruhajo?
Scaramouche3 je izjavil:
Trik je da v bolj raznolikih metropolah ... javni prevoz ni za mekiće - tam se dogaja lajf vsak dan, moraš pridobiti debelo kožo. S tem da še tisti, ki so s tem gor rasli imajo zadnja leta težave, ker se prehitro zapletajo stvari. Lep primer je ravno Pariz, kjer je vedno več Mad Max linij ...¨
Ah pri nas tega ni, je bolj to da se po določenih letih furanja na troli počutiš kot luzer,ko si bil mlajši si srečeval prijatelje,sošolce, zdaj večinoma zelo mlade ali stare, ostali si avte kupijo.
To je kot da bi ostal na gsm z tipkami...pač stigma!
Moras enkrat probat, bos hitro ugotovil, da je ta percepcija, skregana z realnostjo in so luzerji tisti, ki jim zviska navzdol in mahas, ko se drenjajo v sluzbo. Sam pa imas lepo odprt laptop in uzivas neobremenjen s sofiranjem, istocasno, ko se ostali soudelezenci, kot 5 letni otroci gredo "brrrm, brrrm" in se prepricujejo, kako jim je strasno fino in hkrati edini smisel zivljenja: gas... bremza... gas... bremza...
Normalno, da ne. V murski ne mores vlacit poli salam v vrecki na troli.
ki ukine dnevne migracije.No saj je bil cas, da LJ in njena centralizacija propade.
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Scaramouche3 ::
No saj je bil cas, da LJ in njena centralizacija propade.
Sploh ne vem kaj to pomeni, dosti ljudi v LJ je živelo getoizirano in slabše kot ljudje na podeželju.
Da ne govorimo o soncu pozimi in onesnaženju.
To lahko govorijo samo tisti,ki Lj ne poznajo,tako kot moji na podeželju, ki konstantno šimfajo Lj kot izvor vseh svojih težav...
Invictus ::
- ocka kupi stanovanje v centru blizu vsega
- ocka zrihta udobno sluzbico v javni upravi
- ocka se mesecno doplacuje malo za stroske druzinice
Pac salonski levicarski potomci, kjer so starsi pobrali drzavno smewtano, pa se lahk to gredo.
Ce delas v privat sektorju, brez avta ne mores biti, ceprav delas od doma... Problem je, ker nikoli oba ne delata od doma.
http://goo.gl/2YuS2x
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gonja proti mobilnosti (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Problemi človeštva | 48108 (34348) | Lowink |
» | radarji v Ljubljani (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 36788 (21390) | Badwolff |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30904 (20990) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 80960 (70369) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32876 (27277) | BigWhale |