» »

Zakaj ne daste žmigavca???

Zakaj ne daste žmigavca???

solatko ::

Ganon - Voznikom, ne pa kar vsem, ki so se naučili šofirat, ozroma obračat volan. V prometu ni nič samoumevno, zato moraš vozit, kot da so same budale na cesti in garantirano ostaneš nepoškodovan in živ.
Delo krepa človeka

DostMam ::

Ko se nekdo nauči šofirat, kot potrdilo dobi vozniško dovoljenje. Torej postane voznik. Vsak, ki ima vozniško dovoljenje je, torej, voznik. To, kar Solatko reklamira je, menda, potrdilo o statusu nadvoznika, ki ga dobite na tečaju pri --- seveda, Solatku. Poleg potrdila dobite tudi roza opozorilne lučke, da vse druge opice, ki imajo dovoljenje za obračanje volana, vedo, da se nahajajo v sferi nadvoznika kjer samo motijo in se morajo takoj umakniti s cestišča.

Podpis: Opica, ki ima dovoljenje za obračanje volana.

P.S.
Solatko, razsvetlite nas: kje se lahko zglasi 1.400.000 slovenskih opic z dovoljenjem za obračanje volana, da bi svoje znanje nadgradili vsaj do nivoja kandidata za supervoznika? Če nas še razsvetlite s pojasnilom zakaj hudiča se mora večina opic ukloniti supervoznikom, bom utihnil za vekomaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DostMam ()

Aston_11 ::

solatko je izjavil:

in garantirano ostaneš nepoškodovan in živ.
Ko budala zapelje v tvoj avto in ti nimaš kaj narediti, garancija propade.

solatko ::

DostMam - Ko se bojo naučile voziti s prilagojeno hitrostjo, ne bojo več opice in nehali se bojo zaletavat. Za to ne rabiš kakšnih študij, približek je že spoštovanje varnostne razdalje in treznost, dobro psihofizično počutje. Noben super dodatek. Prometno vzgojo v zadnje razrede OŠ in celo SŠ bi lahko naredilo razliko. Vsi tisti, ki ne delajo pizdarij po cesti, so zbrani, malo predvidevajo in se ne zaletavajo, so super vozniki in jaz poznam kar nekaj takih, ki niso bili v nobenih dodatnih izobraževanjih, znsjo pa upoštevat dobre nasvete. Če pa imaš denar in veliko časa pa ni problem najti način, samo takih nas na cestah ni več, kot 10%-ov in nismo večja statistična postavka, ker varni vozniki ni statistična postavka, le ocena.

Aston_11 - Jaz sem garasncija, da tudi to lahko v največji meri preprečiš, če reagiraš, ko vidiš, da pelje proti tebi, razen, če se to zgodi v dveh sekundah, to pa je sila redko pa recimo v 99,5%-ih.
Delo krepa človeka

DostMam ::

solatko je izjavil:

DostMam - Ko se bojo naučile voziti s prilagojeno hitrostjo, ne bojo več opice in nehali se bojo zaletavat. Za to ne rabiš kakšnih študij, približek je že spoštovanje varnostne razdalje in treznost, dobro psihofizično počutje. Noben super dodatek. Prometno vzgojo v zadnje razrede OŠ in celo SŠ bi lahko naredilo razliko. Vsi tisti, ki ne delajo pizdarij po cesti, so zbrani, malo predvidevajo in se ne zaletavajo, so super vozniki in jaz poznam kar nekaj takih, ki niso bili v nobenih dodatnih izobraževanjih, znsjo pa upoštevat dobre nasvete. Če pa imaš denar in veliko časa pa ni problem najti način, samo takih nas na cestah ni več, kot 10%-ov in nismo večja statistična postavka, ker varni vozniki ni statistična postavka, le ocena...

Solatko, kaj, ko bi začeli pravilno terminološko označevati pojme, ki jih obdelujete v svojih debatah. Okoli "prilagojene hitrosti" se je prelilo toliko bitov, pa spet nažigte s tem. Večkrat sem napisal: imate prav, vendar to ni "prilagojena hitrost". Imenujte to drugače, da vemo, da ne govorite o prilagojeni hitrosti, kot jo razume zakon, ampak o prilagojeni hitrosti po vaše.
Potem bi se tudi dalo debatirati o drugih predlogih, ki jih ponujate, glede šolstva recimo. Vendar dajte najprej urediti terminologijo. Dokler tega ne uredite, ne moramo preveriti, kaj statistično pomeni "zaletavati se" in koliko sredstev se splača vložiti v izobraževanje opic.

Škoda je, da med dobre ideje vtikujete popolnoma napačno terminologijo in vas potem narobe razumemo. Debatiramo o "prilagojeni hitrosti" namesto o čem, kar bi lahko bilo koristno.

Do takrta se moram, žal, podpisati z "Opica, ki ima dovoljenje za obračanje volana".

joze67 ::

solatko je izjavil:

Ganon - Ravno zato so krožišča najboljši način križanja več cest, ker tudi, ko pride do nesreče, ni hujših posledic, razen zvite pločevnine.
Kaj je bilo že s tistim zdravnikom, ki je v Tomačevskem rondoju naletel na nekoga, ki je šel za stavo odpeljat krog v napačno smer?

Tavher ::

Machete je izjavil:

Jaz dam, če se mi zdi, da je to za koga smiselno in da pride trenutno sovozečim ta info prav. Ne pa kar zmeraj.


Če pa kdaj koga spregledaš, npr. kakega motorista in ga s tem morda celo ubiješ, je pa človek mrtev zato ker si ti kreten ki misli da je preveč pameten!

solatko ::

DostMam - Res je, govorim o realni PH, kjer je pomembno polno obvladanje vozila in varno zaustavljanje v primeru pričakovanih situacij, tako zakon in reala. Kakorkoli si razlagaš je to najbolj pomembno in voziti moraš tako, da to dvoje lahko izvajaš, čisto vsak trenutek vožnje.
Zakon so črke na papirju, ki ti v reali niti pomagajo, niti odmagajo.
Vedno se moraš zavedat v kakšnem stanju si, v kakšnem stanju je tvoje vozilo, v kakšnem stanju je površina po kateri se voziš, kako na vožnjo vpliva trenutna vremenska situacija, kakšna je gostota prometa, tudi pešcev, kolesarjev in motoristov, kakšna je situacija z udeleženci za katere velja še posebna skrb,..... in potem vsem tem dejavnikom prilagajat hitrost trenutno, vsako sledečo sekundo. Kaj ima tu zraven zakonsko določilo veš samo ti.

Lahko naštevam tudi posamezne sestavne dele PH;
Bodite vedno v odličnem psihofizičnem stanju, drugače uporabite JP
Vaše vozilo naj bo vedno v tehnično popolnem stanju, če slučajno ni, računajte na anomalije
Vedno drugim pokažite kam nameravate
Vedno imejte dovlj veliko varnostno razdaljo
Ne vozite preko omejitve hitrosti, vseeno pa prilagajajte trenutno, razmeram na cesti in hitrost tudi znižajte
Brez potrebe ne zadržujte prometnega toka, če že, se na prvem mestu umaknite in spustite hitrejše naprej,...... in tako 3 strani, lahko prepišem celotne predpise.
Koliko je voznik opica, je odvisno samo od voznika, če se ne znaš obnašat v prometu tako, da nisi moteč za ostale, si pač opica, dokler tega ne popraviš, vendar je veliko takih, ki se tega, da so opice, sploh ne zavedajo, ker jim tega nihče ne pove ali pa so prepričani, da so ceste samo za njih.
Delo krepa človeka

MysticElf ::

Včeraj sem gledal to:
https://www.youtube.com/watch?v=FRUWRbwt-bs


In sem tudi sam pri sebi opazil da dam najprej smernik, šele nato pa pogledam. Tudi ko sem se trudil delati kontra, sem opazil da mi bolj paše dati prej smernik.
Res pa da ko sem dajal prej smernik, sem bil že kar prepričan da nikogar ne oviram. V primerih ko je res treba pogledat, zamenjava na levi pas na AC, sem seveda prej pogledal.

To še ni tak problem, problem je pri 90% voznikov, ki pa naredijo vse skupaj, smernik, pogled in zavijanje, v isti sekundi. Jaz imam redko primer, ko nimam dovolj časa prej premislit kdaj bom zavil. Pa če ga nimam, pač počakam, ne pa da izsiljujem.
Se pravi AŠ to lepo učijo, potem pa kar vsi pozabijo na pravilno vožnjo. Recimo jaz prvi 2 leti sploh nisem vedel kaj so to ogledala. Sicer je pa to rezultat tega, ko te že po 20-30 urah spustijo na cesto. Drugače bi moralo biti 200 ur, ampak to je v praksi težko izvest.
No pa pri nas AŠ verjetno tudi še danes niso tako dobre kot v Angliji, ne verjamem da so pri nas sploh take checkliste kaj si ga sral in kako težka je kakšna napaka. Pa pustimo AŠ, kako bo kdo vozil in koliko se ima namena učiti je odvisno samo od posameznika. Da bi AŠ kaj vplivale na tvojo vožnjo, bi moral ponovno opravljati izpit na vsakih 5 let. Kaj meni nuca tistih 25 ur 2005, začel vozit 2008, dejansko naučil 2015-2020, ali pa celo 2030-2040, ali pa celo nikoli, odvisno kako stroge poglede imaš.

Zgodovina sprememb…

Bolt ::

Prav rad imam take teme. Sedaj se vedno spomnim na to temo, ko sem v avtu in še manjkrat dam žmigavec, ker samo zaradi te teme bolj razmišljam, kdaj bi ga dal in kdaj ne.

Meiniken ::

Zanimivo je kako se vedno vnamejo teme, ki se tičejo na cestnega prometa :)

Mar nebi bil za nekoga, ki je vajen vkljapljat smernik večji psihični napor že samo razmišljati o temu, če bi ga sploh res vklopil?

Pa ne pozabit - če greste v krožišču na prvi izvoz lahko takoj vključite smernik, že v koloni. Marsikdo vam bo hvaležen.

DostMam ::

MysticElf: 1. dec 2021, 07:02:35
Pustimo to, da ste se odločili za 200 ur tako, po občutku. Prvo vprašanje je: ali kandidat v 200-tih urah res pridobi 10 kratnik znanja? Verjetno ne. Potrebno znanje pridobiš v 20-30 ur in na izpitu dokažeš ali si sposoben sodelovati v prometu. Je res treba plačevati inštruktorja za dril, ki ga kandidat lahko opravi samostojno? Za dajanje žmigavca? In zakaj samo na cesti? Koliko univerzitetnih profesorjev potrebuje družba, da natrenira vsakega inženirja za še bolj pomembna opravila (oprostite, Solatko)?

Drugič, a se zavedate, da bi 200 ur avto šole stalo po današnjih cenah 7.100 €? Menda je v Sloveniji več kot tretjina dohodkov takšnih, da bi ljudje za izpit morali jemati 5-letna posojila. Čemu? Za dril žmigavcev? Za to, da se podpovprečni supermojstervožnje ne razburi, ker je nekdo zavil na drugi pas brez žmigavca? Ste sami pripravljeni dati 7.000 € za dodatno vozniško izobraževanje?

Bolt: danes, 07:07:01
Diagnozo ste postavili, začnite delati na odpravi napak.

Bolt ::

Meiniken je izjavil:


Mar nebi bil za nekoga, ki je vajen vkljapljat smernik večji psihični napor že samo razmišljati o temu, če bi ga sploh res vklopil?

Ne vem no mogoče je za tebe razmišljanje napor, jaz teh problemov nimam.;)

DostMam je izjavil:


Bolt: danes, 07:07:01
Diagnozo ste postavili, začnite delati na odpravi napak.

Škoda ker se ne zavedaš, da si edina napaka tu gor, ti;)

cvalsr ::

Spoštovani možganski bonsaji, če vam je tako (pre)težko po pravilih dajati žmigov'c, kako sploh izvedete ostala (tudi precej zahtevnejša) opravila v prometu? Vam mamica pomaga pritisniti na zavoro, ko je treba?
Taki totalni nesposobneži nimajo kaj iskati na cesti in vam je treba pobrati vozniške, dokler ne boste ponovno opravili izpita.

solatko ::

DostMam - Jaz sem imel izpitno vožnjo 16.-to uro, za izpopolnjevanje znanja na tem področju pa sem jih porabil veliko več, kot 200 (če prištejem neštera ponavljanja na praznih cestah in parkitiščih). Kolega, ki je diplomiral na uni strojni, je dejal, da se sedaj zaveda samo to, da nič ne zna. Vsako delo zahteva dodatno izobraževanje, za vozit avto je pa dovolj 30 ur. Statistika govori drugače in to je, da se narod v prometu ne zna obnašat, ne obvladuje voznega sredstva in vsak predstavlja veliko nevarnost v prometu. Ko bo v veliki meri izločen človeški faktor (avtomatizacija), bo varnost na približno enaki ravni, kot v letalskem prometu, tudi tam je največja cokla, človeški faktor. V katerem zakonu piše, da mora vsak imeti vczniški izpit, potem bi moral biti vsak tudi kirurg, pilot,...... Kdor ni sposoben dojemati večopravilnosti v prometu, naj uporablja javni prevoz, ceneje in varneje).

Bolt - Si voznik Audi-a, tem namreč ni potrebno razmišljat, ne dajat smerokazov, tudi v enosmerni se pripeljejo nasproti, skratka bogovi v štirih korgih. O smernikih se ne razmišlja, da se jih povsod tam, kjer in za kar so predpisani.
Delo krepa človeka

Bolt ::

solatko je izjavil:



Bolt - Si voznik Audi-a, tem namreč ni potrebno razmišljat, ne dajat smerokazov, tudi v enosmerni se pripeljejo nasproti, skratka bogovi v štirih korgih. O smernikih se ne razmišlja, da se jih povsod tam, kjer in za kar so predpisani.


Tebi razmišljanje ne gre ravno najbolj "od rok" a ne.
JA, RAZMIŠLJA SE KJE SE JIH DA!

Bolt je izjavil:

... ker samo zaradi te teme bolj razmišljam, kdaj bi ga dal in kdaj ne.

Bolt je izjavil:


Ne vem no mogoče je za tebe razmišljanje napor, jaz teh problemov nimam.;)

Naj ti bo oproščeno, samo pojdi mi dol s ceste, ker takih nesposobnežev ne prebavljam.
Jaz pa bom dajal žmigavce tam kjer bom jaz ocenil, da so potrebni.
bdw
Ne nimam audija ne bavarije in ne mečke, nč bat.

matobeli ::

Bolt je izjavil:


Ne nimam audija ne bavarije in ne mečke, nč bat.


To da nimaš avta je vsem jasno.

mirator ::

Bolt je izjavil:


Ne nimam audija ne bavarije in ne mečke, nč bat.

Saj to je več ali manj bilo jasno, da imaš neko makino na daljinca. Eno takšno stvarco danes kupujem za vnuka.

GupeM ::

Bolt je izjavil:

Ne vem no mogoče je za tebe razmišljanje napor, jaz teh problemov nimam.;)

Seveda jih nimaš. Najprej moraš sploh razmišljat. Če bi razmišljal, bi videl, da je razmišljanje napor.

Bolt je izjavil:


Jaz pa bom dajal žmigavce tam kjer bom jaz ocenil, da so potrebni

Eden tistih, ki gre tudi čez polno črto, kjer oceni, da je to potrebno.

In eden tistih, ki na rdeči ustavi samo tam, kjer oceni, da je to potrebno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

DostMam ::

Solatko, vi ste izpit opravili s šestnajstimi urami vožnje zato, ker ste bili nadrjeni za to opravilo. In, ker ste bili nadarjeni, ste tudi nadaljevali izobraževanje v tej smeri. Zato ste postali nadpovprečno izobražen voznik. Podobno kot zbiratelj starih namiznih ur imate poglobljeno znanje in širok nabor izkušenj iz nekega področja. Vendar, to ni razlog, da zahtevate, da tudi vsi drugi postanemo pasionirani zbiratelji starih ur. Pač, drugi smo zbiratelji znamk, slik, papirnatih prtičkov ali plastičnih vrečk. In ko se dobimo na cesti, vozimo nek sistem, ki se mu reče javni promet in nam to gre dobro.
U svojem utemeljevanju potrebe po doseganju znanja supervoznika za vsakega udeleženca delate klasično napako: svet (in udeležence) si predstavljate črno-belo. Ne vidite vseh sivih odtenkov vmes. Zato omenjate neko statistiko, ki jo ne morete podpreti s podatki. Statistika ni črna kronika na 24 ur. Statistika pravi, da voznik na slovenskih cestah ima veliko možnost zaplesti se v prometno nezgodo enkrat v vozniški karieri. Nič več! Ponovimo: nezgodo, ne nesrečo in sploh ne nesrečo s smrtnim izidom. Statistično enkrat v 40 let. Če vi v tem vidite hud problem, potem res samo iščete hudiča v svojem črno-belem pogledu na svet. Meni se zdi, da za doseganje takšne stopnje (ne)varnosti javnega prometa zadostuje tistih 20 ali 30 ur šole. Ostalo? Po vašem receptu: vaja na praznih cestah. In seveda, tukaj se strinjava: dodatno izobraževanje. Po moje: ob spremebah zakona o cestnem prometu.
Tisto, s človeškim faktorjem kot coklo (pa ne, da se ne bi strinjal z vami) vendar pelje v neko drugo smer, ki si jo verjetno ne želite. To je popolna racionalizacija prometa, kjer bo ta nezanesljivi faktor popolnoma izključen. Je gotovo tema vredna debate. Do tekrat pa imamo zakon v katerem ne piše, da mora vsak imeti izpit. Ne. Tudi sedaj velja, da ga pridobi tisti, ki naredi izpit.
O javnem prevozu: uporabljajo ga tisti, ki izpita nimajo. V glavnem mladi in upokojenci. Vse na svojem mestu. Pojdite na avtobus ali vlak in se prepričajte. (Pri tem ne trdim, da je javni prevoz dober).

Bolt: včeraj, 11:44:44
Neskončno vesel bi bil, če bi edina napaka tukaj gor bil jaz, neskončno vesel. Vseeno: se bom zamislil nad vašo utemeljeno kritiko in še naprej delal na sebi. Oprostite za moje slabosti.

solatko ::

DostMam - Če bi imeli v zdravstvu podobne zahteve, za opravljanje dela, kot v prometu, bi bile tudi statistike mrtvih in težko poškodovanih podobne. Pri nobeni drugi dejavnosti ni potrebno naenkrat in ves čas opravljanja dela, paziti na toliko stvari in obremenjevati toliko človeških funkcij, kot pri vožnji avzomobila ali motorja v prometu in to pri visokih hitrostih, ki niso človeku naravne. Samo ena napaka, lahko neredi katastrofo, nekaj mrtvih in ranjenih. V kateri dejavnosti izven prometa, se lahko še to zgodi.

Ne gre zato, da bi morali biti vsi odlični, tudi pri pilotih in zdravnikih niso, vendar ravno zato, ne opravlja tega dela vsak, ki se mu zahoče. Niti zdravnik nima tako do potankosti določeno kaj, kdaj in kako nečesa ne sme početi, kot imajo to vozniki. Da ni več nesreč, je zaslužna boljša infrastruktura in restriktivna zakonodaja, ki omejuje predvsem tiste, ki morda to delo opravljajo v povprečju bolje, kot velika večina. Bilo bi še veliko bolje, če bi o tem, kdo je ta moment lahko na cesti in kdo ne, odločali osebni zdravniki, ki bi ob vsaki izdaji zdravil, vožnjo bolniku prepovedali, kot prepovedo opravljanje dela, če smo bolani. Izločili bi večino kroničnih bolnikov, za katere nikoli ne veš, kaj bojo v danem momentu storili narobe, izločili bi večino rednih uživalcev prepovedanih substanc (narkomanov, pijančkov, tabletomanov,....), saj bi bil obisk voznika motornih vozil predpisan vsaj enkrat letno, tudi padec refleksov, slab vid,... bi bil lahko razlog, da se nekazensko iz preventivnih razlogov izloči nesposobne voznike v danem trenutku. Tehnične preglede vozil bi ukinil in uvedel švicarski sistem, kjer ti tvoj pooblaščen mehanik, ob vsakoletnem servisu, pove, do kdaj je vozilo še za na cesto, za tehnični se ga za silo pokrpa, čez dva dni pa je to vozilo že lahko povzročitelj tregedije zaradi nehnične napake. Če bi mehaniki za svoje delo kazensko in materialno odgovarjali (v bazi bi bil zabeležen pooblaščen serviser, tako kot je na davčnih blagajnah.
To so hude zadeve, ravno zaradi tega, ker ne moremo od vseh zahtreavat vozniške akademije. Naj vsak dobi vozniško dovoljenje, ampak nekdo bi moral bdeti nad psihofizičnim stanjem voznika in nekdo bi moral skrbeti, da vozi tehnično brezhibno vozilo. Z represijo nad vozniki, ki vozijo malo hitreje, se ne rešuje prometne varnosti, če se vse ostale ravno tako pomembne kršitve, ker ni dovolj policistov ali kamer za spremljanje prometa 24/7/365. Tudi sama izpitna vožnja, bi morala nedvoumno pokazati ali kandidat v dovoljšni meri izpolnjuje zahtevane kriterije pri mestni vožnji, vožnji na lokalnih cestah in na AC. V 45-ih minutah se to ne da ugotoviti, sploh ne, na 10km dolgi izpitni vožnji po mestnem drenu. Ponavljam se kot papiga že kar nekaj let v prometnih temah pa dobim v poduk samo to, da sem novaren vcznik, ker takrat, ko je to za druge udelžence in tudi zame, poženem malo hittreje in to od razpravljalcev, ki nimajo pojma, kaj vse je vključeno v vožnjo s prilagojeno hitrostjo (vse to, kar sem naštel zgoraj in še kaj).
Delo krepa človeka

mirator ::

Pa kam smo zopet prišli pri preprostem vprašanju "Zakaj ne daste žmigavca". Verjamem, da pilotu v zraku ni potrebe za žmigavci, kot tudi kirurgu pri opreaciji ne. Če pa se spustimo realno na cesto, je treba žmigavec po predpisih dati pri prehitevanju, pri zavijanju levo ali desno, v križiščih pri spreminjanju smeri, v rondojih pred izvozom in morda še kje. Predpisi, ki so kompromisi pač to zahtevajo, ne glede ali si v danem trenutku na cesti sam ali ne. Sedaj, če se vklop žmigavca nekomu zdi brez veze, če misli, da s tem ne bo nikogar opozarjal o svoji nameri, ali ima z vklapljanjem žmigavcev psihične težave (kot nekateri namigujejo) ga pač ne bo dal. Seveda bo nosil odgovornost, če zaradi tega pride do nesreče. Če pa bo zaradi tega nekomu zavrelo v možganih pa zaenkrat še ni zakonsko sankcionirano. Zemlja se bo prav gotovoo vrtela še naprej. Žal je tako, da se je pač treba zavedati, da obstajajo talenti na cestah, ki žmigavcev (zaradi nekakšnega osebnega prepričanja, da so džeki ali bog si ga vedi kaj in s tem kompenzirajo nekakšne komplekse manjvrednosti) ne dajejo. Tega ne more rešiti nobena avtošola.

GupeM ::

mirator je izjavil:

Seveda bo nosil odgovornost, če zaradi tega pride do nesreče.

Kakšno odgovornost? Mrtvega otroka mi kurac, ki ne zna dat žmigavca, ne more vrnit. To, da gre v arest mi pač nič ne pomaga. Če sploh gre.

Pa tudi sicer ni nujno da je kriv tisti, ki ni dal žmigavca. Bi pa krivec lahko reagiral drugače, če bi videl žmigavc in do nesreče ne bi prišlo. Tipičen primer je prekratka varnostna razdalja. Če pride do nesreče, je kriv tisti zadaj. Ne glede na žmigavc. Ampak če bi sprednji dal žmigavc pravočasno, bi zadnji lahko do časa upočasnil, kljub prekratki varnostni razdalji.

solatko ::

GupeM - Zakaj se vozniki sploh vozijo s prekratko varnostno razdajo? Včeraj na poti iz LJ-MB, skoraj nihče na prehitevalnem pasu ni upošteval tega osnovnega pravila, so pa pridno dajali smerokaze. Voziti 150-160 na 10-ih m razdalje, je izzivanje usode ampak naših voznikov to ne izuči. Če se zapelješ pred mene in stisneš zavoro, nisem kriv, če ti razbijem zadek, tako, da je to zgrešena miselnost, da je vedno kriv tisti zadaj.
Delo krepa človeka

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Zakaj se vozniki sploh vozijo s prekratko varnostno razdajo? Včeraj na poti iz LJ-MB, skoraj nihče na prehitevalnem pasu ni upošteval tega osnovnega pravila, so pa pridno dajali smerokaze. Voziti 150-160 na 10-ih m razdalje, je izzivanje usode ampak naših voznikov to ne izuči. Če se zapelješ pred mene in stisneš zavoro, nisem kriv, če ti razbijem zadek, tako, da je to zgrešena miselnost, da je vedno kriv tisti zadaj.

Ne vem zakaj. Sem samo dal primer, kdaj smerokaz lahko prepreči nesrečo, oz kdaj ne dajanje smerokaza lahko pomeni nesrečo, čeprav ni kriv tisti, ki ni dal smerokaza.

To, da je vedno kriv tisti zadaj je seveda mišljeno v običajnih okoliščinah kjer se pač eden za drugim vozimo. Če nekdo skoči pred tebe in zavira, takrat seveda ne moreš biti kriv ti zadaj. Je pa vprašanje, komu bo policija verjela. Eden od razlogov, zakaj imam kamero v avtu.

bambam20 ::

Škoda dajat smernike. Uporabljat je treba ogledala. To je edini pomembno.

mirator ::

GupeM je izjavil:

mirator je izjavil:

Seveda bo nosil odgovornost, če zaradi tega pride do nesreče.

Kakšno odgovornost? Mrtvega otroka mi kurac, ki ne zna dat žmigavca, ne more vrnit. To, da gre v arest mi pač nič ne pomaga. Če sploh gre.

Pa tudi sicer ni nujno da je kriv tisti, ki ni dal žmigavca. Bi pa krivec lahko reagiral drugače, če bi videl žmigavc in do nesreče ne bi prišlo. Tipičen primer je prekratka varnostna razdalja. Če pride do nesreče, je kriv tisti zadaj. Ne glede na žmigavc. Ampak če bi sprednji dal žmigavc pravočasno, bi zadnji lahko do časa upočasnil, kljub prekratki varnostni razdalji.

Jasno da povzročitev smrti ali invalidnosti ne more nobena odgovornost povrniti. Samo jaz sem hotel povedati, da je pač treba živeti s takimi vozniki, ker se jih enostavno ne da izločiti. Tisti, ki se jim dajanje žmigavcev zdi brez veze imajo verjetno kakšne psihopatske simptome, pomanjkanje empatije, kompleks manj- ali več vrednosti in pa po vsej verjetnosti bolj majhen IQ.
Vseeno je pa mogoče bolj nevarno, če nekdo pred križiščem, prej vklopljen desni žmigavec, pozabi izklopiti.

solatko ::

GupeM - Komentiral sem tvojo izjavo, da je vedno krivi tisti zadaj, ni!
Za vožnjo v koloni ni nobenega smiselnega razloga, da ne držiš takšno razdaljo, da lahko vedno ustaviš in to je tvoj problem ne problem smerokazov.

mirator - Večopravilnost jim dela problme in taki niso za na cesto za volanom kakršnega koli vozila.

mirator - Večopravilnost jim dela problme in taki niso za na cesto za volanom kakršnega koli vozila.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Komentiral sem tvojo izjavo, da je vedno krivi tisti zadaj, ni!
Za vožnjo v koloni ni nobenega smiselnega razloga, da ne držiš takšno razdaljo, da lahko vedno ustaviš in to je tvoj problem ne problem smerokazov.

Brezveze. Ti bi zdaj sam rad dokazal, da imaš ti prav, jaz pa se motim, pa čeprav govoriva isto.

Priznam. Ti imaš prav.

GrimReaper2 ::

solatko je izjavil:

GupeM - Zakaj se vozniki sploh vozijo s prekratko varnostno razdajo? Včeraj na poti iz LJ-MB, skoraj nihče na prehitevalnem pasu ni upošteval tega osnovnega pravila, so pa pridno dajali smerokaze. Voziti 150-160 na 10-ih m razdalje, je izzivanje usode ampak naših voznikov to ne izuči. Če se zapelješ pred mene in stisneš zavoro, nisem kriv, če ti razbijem zadek, tako, da je to zgrešena miselnost, da je vedno kriv tisti zadaj.

Glavni vzrok je sigurno, da hočejo čim prej priti na cilj. Pač če damo na stran prehitevanje po desni in po odstavnem pasu, boš najhitreje prišel, če se voziš vedno po levem pasu in takoj za ritjo.
Jaz sicer mislim da se da enako hitro priti na cilj, če se voziš samo po levi (z umikanji na desno ne moreš biti enako hiter, ker s tem spuščaš naprej), približaš na 10m se pa samo, ko hočeš dopovedati, da bi šel rad hitreje, ni nobene potrebe potem celo minuto voziti za ritjo. Potem pa rabiš samo še močan avto in ni noben problem nabrati nazaj hitrosti.
Zdaj če bi vozil s 70m razdalje na prehitevalnem, s tem ne bi dopovedal nič spredaj vozečemu, da si ti dejansko hitrejši, če njega ne bi bilo. Prav tako s tem živciraš zadaj vozeče in te hitro začnejo prehitevat po desni, ker 70m je na AC res prevelik prostor, da ga ne bi noben izkoriščal.
Jaz osebno vozim s 70m samo na voznem pasu, čeprav tam vseeno če bi na 30m, ker je precej manjša hitrost kot na levem, cca. 100-110 v srednje gostem prometu.
Na prehitevalnem pasu pa ne vozim ravno z 10m. Težko reči, verjetno v povprečju na 20-30m, za 2 avtobusa.
Najbolj problematični so tisti, ki jim povsem popustijo živci in mislijo da bodo kaj hitrejši, če se ti približajo na 5m ali pa še manj. Takim se najraje čim hitreje umaknem, čeprav sem tudi že dal 4 smernike in je potem popustil.

Drugače je najbolj efektiven avto, da se ti ostali umikajo sami od sebe, novejši BMW 7 ali X7, ali pa vsaj X5. Čim večje ledvice, tem bolje, BMW dobro ve zakaj je narisal tako velike. Takim se jaz umaknem tudi pod kolesa tovornjaka, tako da je efekt sigurno pravi. Z BMW 2 Tourer ne boš nobenega prestrašil, sploh ne vem kaj folk to kupuje, ker to ni point BMW-ja. Taki so zame samo malo več kot Citroen Picasso.

To s 70m je meni drugače bullshit, itak se vsi vozijo v isto smer in je zaviranje v sili zelo redek pojav. To da se enkrat na 5 ali 10 let zgodi verižno trčenje ni dovolj pogosto, da bi zaradi tega vsi vozili na min. 70m. Jaz mislim da je polovico tega, 35m, vrh glave, in če bi vsi vozili tako, bi bilo že več kot dovolj dobro.
V koloni mimo tovornjaka sem videl še rešilca na normalni vožnji, da je vozil na 10m razdalji. Ampak to je hitrost 110-120 in tudi če bi se slučajno 2 zadela, ne bi bilo več kot malo udrtine. Da bi šel za nekom 160 km/h na 10m po prehitevalnem, na desni pa povsem nagneteno, da ne veš kdo in kdaj bo izslil, to je pa povsem druga zgodba.

Zgodovina sprememb…

IgorCardanof ::

To sem pa tudi sam opazil. Ce na prehitevalnem pasu drzis ustrezno varnostno razdaljo, te bo folk zacel prehitevat po desni ...
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

solatko ::

GrimReaper2 - Zakaj bi se vozil po prehitevalnem pasu, če nikogar ne prehitevaš, razen, če imaš probleme z menjavo pasov, kar imajo slabi vozniki.
Če gledaš na čas, kdaj moraš priti na cilj, potem nisi voznik, vedno si pameten voznik vzame dovolj časa, da pride pravočasno, saj nikoli ne veš, kje boš padel v nepričakvan zastoj, zaradi voznikov s prekratko varnostno razdaljo ali takih, ki ne znajo menjat pasov in posledično prometne nesreče in to na cesti, kjer vsi vozijo v isto stran. Na cesti se nikoli ne sme mudit, celo vozniki na nujni vožnji, morajo pazit na varnost. Največkrat vozijo vozniki nad svojimi sposobnostmi zato, da potem lahko sedijo v gostilni.

Jeff Tezos - Torej se voziš po levem pasu tudi takrat, ko ne prehitevaš nikogar, ker se ti je težko spravit na vozni pas in ob oviri nazaj na prehitevalnega. Ko prehitiš eno vozilo in je do naslednjega 200-300m+ se umakneš, ko tiste spredaj dohitiš, se spraviš prehitet in ravno to je na naših AC, da imajo vozniki željo parkirat na levem pasu in to je proti vsem pravilom. Prehitevat po desni se na AC enostavno NE SME!!
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

IgorCardanof ::

solatko je izjavil:

GrimReaper2 - Zakaj bi se vozil po prehitevalnem pasu, če nikogar ne prehitevaš, razen, če imaš probleme z menjavo pasov, kar imajo slabi vozniki.
Če gledaš na čas, kdaj moraš priti na cilj, potem nisi voznik, vedno si pameten voznik vzame dovolj časa, da pride pravočasno, saj nikoli ne veš, kje boš padel v nepričakvan zastoj, zaradi voznikov s prekratko varnostno razdaljo ali takih, ki ne znajo menjat pasov in posledično prometne nesreče in to na cesti, kjer vsi vozijo v isto stran. Na cesti se nikoli ne sme mudit, celo vozniki na nujni vožnji, morajo pazit na varnost. Največkrat vozijo vozniki nad svojimi sposobnostmi zato, da potem lahko sedijo v gostilni.

Jeff Tezos - Torej se voziš po levem pasu tudi takrat, ko ne prehitevaš nikogar, ker se ti je težko spravit na vozni pas in ob oviri nazaj na prehitevalnega. Ko prehitiš eno vozilo in je do naslednjega 200-300m+ se umakneš, ko tiste spredaj dohitiš, se spraviš prehitet in ravno to je na naših AC, da imajo vozniki željo parkirat na levem pasu in to je proti vsem pravilom. Prehitevat po desni se na AC enostavno NE SME!!


Bolj je tako. Na levi se pelje 120, na desni pa 100. Če med avti dobiš 200m luknje, se ti ne boš premaknil na desni pas, ker ne boš prišel več nazaj na levega, ker so vsi na levem. Torej nadaljuješ vožnjo po levem na ustrezni varnostni razdalji. Ampak v momentu se bo našel nekdo, ki te bo šel prehitet po desni, samo za to, da bo potem naredil relativnih 50m napram temu kar je imel prej.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

solatko ::

Jeff Tezos - Seveda se bo, ker kilometerska kolona prehiteva lastno senco. Res je fantje, nimate pojma o tem, kako se vozi po AC po lokalnih pa še manj. Takoj, ko prehitiš neko vozilo moraš spizdit na vozni pas, če ne boš mogel nazaj na prehitevalnega, boš malo znižal hitrost in to opravil, ko bo varno.
Delo krepa človeka

IgorCardanof ::

solatko je izjavil:

Jeff Tezos - Seveda se bo, ker kilometerska kolona prehiteva lastno senco. Res je fantje, nimate pojma o tem, kako se vozi po AC po lokalnih pa še manj. Takoj, ko prehitiš neko vozilo moraš spizdit na vozni pas, če ne boš mogel nazaj na prehitevalnega, boš malo znižal hitrost in to opravil, ko bo varno.


Ja no, to pa pomeni, da boš lahko nadaljnih 3 kilometre vozil 100 namesto 120. Je problem v vseh tukaj seveda. Ampak v času prometnih konic in polnih avtocest, takrat pač standardna pravila vožnje po avtocesti ne delujejo.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

bambam20 ::

Smernike dajejo sma tisit, ki nimajo pojma o vožnji. Ker jih ne dajejo takrat, ko je potrebni.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: matobeli ()

donvito ::

bambam20 je izjavil:

Smernike dajejo sma tisit, ki nimajo pojma o vožnji. Ker jih ne dajejo takrat, ko je potrebni.

A ga ti že mal maš, pišeš že tako, da bi rabil prevod? :))

bambam20 ::

donvito je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Smernike dajejo sma tisit, ki nimajo pojma o vožnji. Ker jih ne dajejo takrat, ko je potrebni.

A ga ti že mal maš, pišeš že tako, da bi rabil prevod? :))


Jap. 3 pive sem spil dons po basketu. Sam nism dal nobenga smernika zvečer. Ni blo potrebe, ker je bla prazna cesta.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: matobeli ()

matobeli ::

A še zmer z uno hondo strašiš okol... mislim, bemflom, takšnmu z, ummm, veliko konji. Pa z 50:50, pol bedarij nalaga voznik, pol pa kolegi.
Arrr.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

GrimReaper2 ::

solatko je izjavil:

GrimReaper2 - Zakaj bi se vozil po prehitevalnem pasu, če nikogar ne prehitevaš, razen, če imaš probleme z menjavo pasov, kar imajo slabi vozniki.
Če gledaš na čas, kdaj moraš priti na cilj, potem nisi voznik, vedno si pameten voznik vzame dovolj časa, da pride pravočasno, saj nikoli ne veš, kje boš padel v nepričakvan zastoj, zaradi voznikov s prekratko varnostno razdaljo ali takih, ki ne znajo menjat pasov in posledično prometne nesreče in to na cesti, kjer vsi vozijo v isto stran. Na cesti se nikoli ne sme mudit, celo vozniki na nujni vožnji, morajo pazit na varnost. Največkrat vozijo vozniki nad svojimi sposobnostmi zato, da potem lahko sedijo v gostilni.

Jeff Tezos - Torej se voziš po levem pasu tudi takrat, ko ne prehitevaš nikogar, ker se ti je težko spravit na vozni pas in ob oviri nazaj na prehitevalnega. Ko prehitiš eno vozilo in je do naslednjega 200-300m+ se umakneš, ko tiste spredaj dohitiš, se spraviš prehitet in ravno to je na naših AC, da imajo vozniki željo parkirat na levem pasu in to je proti vsem pravilom. Prehitevat po desni se na AC enostavno NE SME!!

Res najbolje da vstajam ob 4:00, da bom prišel pravočasno na cilj. Jaz grem že od vedno pač kadar mi znese, budilko imam ob 4:55, pridem 6:30 do 7:00, odvisno koliko se zamudim na Slo-Techu ali drugje po netu, vozim pa hitro. Zakaj hitro, seveda sem raje na šihtu 6:30, ampak tudi vem da se pol ure pa ne da nadoknaditi, že 5 minut je veliko. Ampak da bi se zaradi tega cijazil pa tudi ne gre, grem vseeno raje hitro kot se le da. Je pač že v človeški naravi, da če bi bil rad nekje čim prej, da boš šel hitro in ne počasi.
Če nekdo vozi po regionalnih cestah 70, se takoj vidi, da se mu ne mudi na šiht.
Če pa voziš 120 kot sem danes, in se ti vseeno en BMW nalima 1m na rit (sem siguren da je bilo dejansko 1m, ker mu nisem več videl luči), to pa vidiš da se mu zelo mudi. Jaz sem to potem preprosto rešil tako, da sem pred vključevanjem na glavno umiril hitrost prej kot bi drugače.

Ob prometnih konicah kadar se hodi na šiht (od 6:00 naprej sigurno), je desni pas itak vedno poln. Kadar se pokaže luknja 200-300m se pa seveda umaknem, seveda povečini zraku, ker že prej prilagodim hitrost tako da za sabo nobenega ne oviram. Ne tako kot večina, ki mora prehitevat tovornjak pri 110-120, da se ob čisto vsakem prehitevanju tovornjaka ali celo dveh ali treh zapovrstjo, naredi kolona. Če bi prvi in vsak naslednji gledal da nobenega ne ovira, se to ne bi dogajalo.

Zdaj pozimi so drugače vsi bolj tolerantni do ostalih, tudi sam pri sebi opažam. Recimo ni več tak problem, če prehitevaš pri 140, jaz nisem opazil da bi koga s tem živciral, prav tako mene ne moti, če nas več vozi po prehitevalnem 140.
Prav tako pozimi ne boš šel tolikokrat spreminjati pasu kot pa poleti. Sploh pa že od novembra nisem opazil, da bi kdo sunkovito menjaval smer ali pa prehiteval po desni.

IgorCardanof je izjavil:

Bolj je tako. Na levi se pelje 120, na desni pa 100. Če med avti dobiš 200m luknje, se ti ne boš premaknil na desni pas, ker ne boš prišel več nazaj na levega, ker so vsi na levem. Torej nadaljuješ vožnjo po levem na ustrezni varnostni razdalji. Ampak v momentu se bo našel nekdo, ki te bo šel prehitet po desni, samo za to, da bo potem naredil relativnih 50m napram temu kar je imel prej.

No vsaj eden, ki se dejansko vozi po cesti. Drugače sem se danes peljal 140-160 po levem, je precejšnja razlika ali začneš pot ob 6:00 ali pa ob 6:30. To pa zato ker sem prišel na AC ravno za kakšno minuto prej kot pa se vsujejo tovornjaki. Če so na cesti samo avtomobili, gre promet kar hitro, desni pas tudi 130, levi pas povečini povsem prazen.

Zgodovina sprememb…

Bolt ::

GrimReaper2 je izjavil:


Res najbolje da vstajam ob 4:00, da bom prišel pravočasno na cilj. Jaz grem že od vedno pač kadar mi znese, budilko imam ob 4:55, pridem 6:30 do 7:00, odvisno koliko se zamudim na Slo-Techu ali drugje po netu,...

Najboljš da vstajaš ob 7:00 da ne boš imel časa se oglašat tu gor s takimi bedarijami, ki nimajo veze z naslovom teme.

Glede na to kaj imamo na cestah sploh ni problem kdo in zakaj ne da žmigavca. Itak vsak normalen voznik (razen razni gupeti, termiratorji, matoti z Bosanskimi Motornimi Vozili, nažgani bambiji in bobiji in podobni, ki imajo IQ na nivoju regrada) gleda okol in spremlja kaj se dogaja okol tebe. Bolj mi gredo na k taki, ki dajo žmigavc potem, ko že zavije ali ko je že na izvoznem pasu. Potem pa prevozi še dva križišča preden ga ugasne.
Vsem vam pobrat izpite, avtomobile pa peš hodte, ker razen za vozit se po forumu itak niste.

GupeM ::

solatko je izjavil:

vedno si pameten voznik vzame dovolj časa, da pride pravočasno, saj nikoli ne veš, kje boš padel v nepričakvan zastoj

Aha, kdaj potem greš od doma, če moraš iz Maribora v Ljubljano, pa moraš biti ob 10:00 dopoldne v Lj? Ob štirih zjutraj? Prepozno. Lahko padeš v nepričakovan zastoj in za 8 ur obtičiš tam.

Jaz običajno startam tako, da sem kakšnih 5-10 minut prej na cilju (odvisno od tega kako daleč grem, kolikokrat grem in kako pomembno je, da sem tam pravočasno). Ampak vedno pa pač ne uspe. Če se enkrat na dve leti zgodi zastoj, zaradi katerega imam 30 minut zamude, pač ne bom vsak dan zato 35 minut prej hodil na šiht.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

bambam20 ::

matobeli je izjavil:

A še zmer z uno hondo strašiš okol... mislim, bemflom, takšnmu z, ummm, veliko konji. Pa z 50:50, pol bedarij nalaga voznik, pol pa kolegi.
Arrr.


Nikol nisem imel honde. BMW? Ma ne. Zdej so na vrsti japonci, francozi...

solatko ::

GrimReaper2 - Ravno zaradi človeške narave je statistika polna mrtvih in ranjenih. Če voziš s prilagojeno hitrostjo, lahko včasih voziš tudi zelo hitro, večinoma pa pod omejitvijo hitrosti, zaradi gneče na cesti.

GupeM - Noben niti ne trdi tega, da moraš pol ure prej štartat, samo, če padeš v zastoj, ne moreš potem izgubljenega časa prinest not z nevarno vožnjo in to eni počnejo vsak dan. Vsak termin v LJ zjutraj je vprašljiv, saj rabiš od Domžal do UKC najmanj eno uro, če greš med 6 in 7-mo uro iz MB, ne pomaga nič tudi, če greš dol iz AC saj so tudi lokalne ceste polne. Grem pač popoldan, prespim pri sinu in zjutraj ni problema prit na dogovorjen čas. Sicer pa ob 5-ih iz MB in prideš kolikor toliko normalno.
Delo krepa človeka

bambam20 ::

solatko je izjavil:

Ravno zaradi človeške narave je statistika polna mrtvih in ranjenih.



Pa ne zaradi smernikov.

solatko ::

bambam20 - Tudi, saj tisti, ki ne vedo kdaj dati smernik, ne vedo še kaj drugega, bolj pomembnega.
Delo krepa človeka

bambam20 ::

solatko je izjavil:

bambam20 - Tudi, saj tisti, ki ne vedo kdaj dati smernik, ne vedo še kaj drugega, bolj pomembnega.


To je moja poanta, d avečina klofajo smernike za okras. Smernik se da veliko prej, predno se zavija levo ali desno.

Adder ::

Žmigavca ne da golazen ki med voznjo drka po mobitelu oz. arogantni egoisti. Zabijte se oz. crknte. Da mate prometno, jaz vam ne pomagam.

6bt9hmDwY ::

Adder je izjavil:


Prva poved je bila dovolj, bi se lahko tam ustavil. Morda bi sicer dodal (pri)prošnjo, da če se že zaletijo, da ne poškodujejo še drugih, ničesar hudega slutečih in pravilno ravnajočih, udeležencev.

bambam20 ::

Adder je izjavil:

Žmigavca ne da golazen ki med voznjo drka po mobitelu oz. arogantni egoisti. Zabijte se oz. crknte. Da mate prometno, jaz vam ne pomagam.


Jaz ne drkam po telefonu, pa vseeno ne dam smernika.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kako zaustaviti vozilo ob policijski kontroli (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13526553 (21292) bajsibajsi
»

Vožnja po prednostni in uporaba smernikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15939684 (37494) kiFni
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11740346 (35217) St235
»

Prometna nesreča (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
52196314 (87082) St235
»

Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18349404 (45357) floyd1

Več podobnih tem