Forum » Na cesti » Clio 2, letnik 99, trokira
Clio 2, letnik 99, trokira
alese ::
/Mogoče bo kdo kaj imel znanja. Clio 2 1.2 mi je začel trokirat, mislim, gre po treh cilindrih, vsaj tako se obnaša, kleplje k traktor.Da ne gre celo samo po dveh. To je prvo vprapanje ali je to možno. Za v hrib nima moči, po ravnem ko ima hitrost pa niti ne opaziš, da je kaj narobe. Ko speljuješ če ni zadost gasa crkne in trokira v smislu, kot sem navedel, da gre najbrž po treh ali celo samo dveh cilindrih. Cin špula ni, svečke niso, kabli še ne vem, ampak naj ne bi bili, ker vsaka svečka ima tok, se pravi iskre. Lani je bilo tudi vse to menjano mislim cinšpula pa svečke. Sem pa za vsak slučaj še enkrat danes priklopil gor novo cin špulo in je problem isti, ostal, avto ne dela, kot bi moral. Če ugotovim, da so tudi kabli ok, kaj menite je narobe. Kaj pomeni, če bi avto cilinder eden ali dva crknil, a to da so šli obročki al zakaj bi nehalo to delat. A so mogoče šobe zamašene na teh injektorjih vbrizga, mogoče kak senzor na gredi ima kdo kako izkušnjo ali idejo. Hvala
koyotee ::
Najceneje bo kupit drugega za 200€.
Lp
Lp
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
temprar ::
Presenečen bi bil, če ne bi CLIO letnik 99 trokiral.
Kupi drugega.
Kupi drugega.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: FireSnake ()
alese ::
Motorček oz. loputa za prosti tek.hvala mislim da to ni, saj tudi med vožnjo nima moči in gre po treh oz trokira, sam ni tok opazno k je utečen in šiba
imel nekoč isti problem. bil je injektor.to misliš pol tisto k šprica bencin v cilinder injektor k ima na koncu šobo. hvala
Razdelilna kapa je znotraj vlazna... spucaj ter posusi kable... pol pa daljehvala, kje pa je ta kapa, po spominu motorja ne bi vedel kje je.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: alese ()
Valvoline ::
Pogosta napaka renojckov starejsega letnika je prebijanje stroma med cinspulo ter pokrov glave. Probaj vmes med cinspulo ter pokrovom vstavit gumljaste podlozke okrog vijakov (npr narezes 4 kose po 1cm iz nekega starega gumi slauha za gorivo), pac kolk se bo dalo da bo se vedno vijak prejel. Tak bo potem cinspula kak cm stran od pokrova, se ne bo pregrevala ter prebijala. kak centimeter bi slo, pol pa ne prevec zategovat. sprobaj, mogoce pa bo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
FireSnake ::
Presenečen bi bil, če ne bi CLIO letnik 99 trokiral.
Kupi drugega.
To avtorju pomaga, kako že?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
alese ::
Pogosta napaka renojckov starejsega letnika je prebijanje stroma med cinspulo ter pokrov glave. Probaj vmes med cinspulo ter pokrovom vstavit gumljaste podlozke okrog vijakov (npr narezes 4 kose po 1cm iz nekega starega gumi slauha za gorivo), pac kolk se bo dalo da bo se vedno vijak prejel. Tak bo potem cinspula kak cm stran od pokrova, se ne bo pregrevala ter prebijala. kak centimeter bi slo, pol pa ne prevec zategovat. sprobaj, mogoce pa bo.hvala. a to misliš med cinšpulo in tistimi kabli, ki jih gor nabijem ki gredo na svečke.
hvala. zelo pametno si mu napisal, to sem že jaz mislil rečt.lpPresenečen bi bil, če ne bi CLIO letnik 99 trokiral.
Kupi drugega.
To avtorju pomaga, kako že?
Pogosta napaka renojckov starejsega letnika je prebijanje stroma med cinspulo ter pokrov glave. Probaj vmes med cinspulo ter pokrovom vstavit gumljaste podlozke okrog vijakov (npr narezes 4 kose po 1cm iz nekega starega gumi slauha za gorivo), pac kolk se bo dalo da bo se vedno vijak prejel. Tak bo potem cinspula kak cm stran od pokrova, se ne bo pregrevala ter prebijala. kak centimeter bi slo, pol pa ne prevec zategovat. sprobaj, mogoce pa bo.aja to misliš tisti vijaki ki držijo cin špulo na ohišju avta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: alese ()
temprar ::
alese ::
sam nekaj cin špula oz vžigalna tuljava to ni razdelilna kapa, kje se torej nahaja razdelilna kapa.
zobnik ::
Mam tuljavo za posodit oz. prodam, iz kje si?
Iste težave na mojem, zamenjal in dela.
Če to ne reši problem pol pa treba ventile štelat.
Iste težave na mojem, zamenjal in dela.
Če to ne reši problem pol pa treba ventile štelat.
alese ::
zobnik ::
Kable ste menjal
Pojdi zdej ven in pošpricaj po kablih s pršilko pa glej še kaj iskri po kablih...čez dan se ne vidi.
To maš 1.2 58Km, kolk kilometrov
Pojdi zdej ven in pošpricaj po kablih s pršilko pa glej še kaj iskri po kablih...čez dan se ne vidi.
To maš 1.2 58Km, kolk kilometrov
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
Valvoline ::
sam nekaj cin špula oz vžigalna tuljava to ni razdelilna kapa, kje se torej nahaja razdelilna kapa.
Razdelilno kapo majo avti z mehansko roto distribucijo vziga tj fertajler. To so avti starejsi od 95 letnika, pa redki od l.95 naprej, kak japonc ali korejc. 95+ so vsi z elektronskim vzigom tj cinspulo.
PersonaRuda ::
Da opišem svoj problem pri 17 let starem Citroenu izpred 15+ let. Mogoče pomaga.
Ko sem speljal je potreboval (na čase samo, ko se mu je vtrgalo) približno 300-400 metrov, da je dosegel hitrost 50 km/h. Avto nikam ni šel, trokiral, se mučil, glih tolko da ni crknil od mučenja. Peljem mehaniku. Pregleda vse. Od tuljave do vsega ostalega. Vse brez problema. Pol pa mi reče: imaš stari avto in tu se pozna velika občutljivost pri čistosti bencina (da ni preveč mešan/redčen) in me vpraša kje tankam. Povem na Petrolu. Mi reče sprazni ta tank (pokuri) pa pol idi drugam tankat polni tank. To tudi storim. Grem na OMV in od takrat dalje avto več ni imel problemov in sem 50 km/h dosegel kot keks.
Ko sem speljal je potreboval (na čase samo, ko se mu je vtrgalo) približno 300-400 metrov, da je dosegel hitrost 50 km/h. Avto nikam ni šel, trokiral, se mučil, glih tolko da ni crknil od mučenja. Peljem mehaniku. Pregleda vse. Od tuljave do vsega ostalega. Vse brez problema. Pol pa mi reče: imaš stari avto in tu se pozna velika občutljivost pri čistosti bencina (da ni preveč mešan/redčen) in me vpraša kje tankam. Povem na Petrolu. Mi reče sprazni ta tank (pokuri) pa pol idi drugam tankat polni tank. To tudi storim. Grem na OMV in od takrat dalje avto več ni imel problemov in sem 50 km/h dosegel kot keks.
Valvoline ::
Mam tuljavo za posodit oz. prodam, iz kje si?vžigalna tuljava ni, saj pravim da smo jo danes prešravfal z novo in je bilo še naprej isto stanje torej tuljava ni. hvala vseeno
Iste težave na mojem, zamenjal in dela.
Če to ne reši problem pol pa treba ventile štelat.
Nahbau nova je lahko slabsa kt 20 let stara izpravna rabljena original.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
IL_DIAVOLO ::
Zobnika vprašaj
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Valvoline ::
Kable ste menjal
Pojdi zdej ven in pošpricaj po kablih s pršilko pa glej še kaj iskri po kablih...čez dan se ne vidi.
To maš 1.2 58Km, kolk kilometrov
To se tut lahko zgodi ja, v temi se takoj opazijo iskrice ce kak kabel prebija. Je pa napisal da je kable zamenjal, ti pa niso tako tezavni kt cinspula.
zobnik ::
Mam dve tuljavi doma, ena skoraj nova, druga rabljena, smo takrat doktorat delal z večimi mehaniki, noben vedu, so rekli an odpad pelji...na koncu sem kupil lističe za nastavljanje ventilov in sam nastavil ventile, je ob prvem vžigu tko lepo vžgal in delal.
Valvoline ::
Mam dve tuljavi doma, ena skoraj nova, druga rabljena, smo takrat doktorat delal z večimi mehaniki, noben vedu, so rekli an odpad pelji...na koncu sem kupil lističe za nastavljanje ventilov in sam nastavil ventile, je ob prvem vžigu tko lepo vžgal in delal.
Kot sem napisal zgoraj, resitev so gumi podlozki med tuljavo ter pokrovom. Tudi ce je tuljava slabsa oz rahlo prebija,ce se tako *dvigne* za 1cm lahko da bo naprej ok povsem normalno brez tezav.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
zobnik ::
pr men to ni blo, ventile se je nastavlo in ni več trokiral.
Mehanik ti računa za 2 uri dela, zapelje naj k enmu fušarju pa mu naredi za 40 evrov.
Mehanik ti računa za 2 uri dela, zapelje naj k enmu fušarju pa mu naredi za 40 evrov.
Valvoline ::
Sem gor spregledal da kable ni menjal, tak da je lahko tudi tam tezava. Ce zgolj en kabel fajn prebija ponavadi se ecuju zmesa.
zobnik ::
na svojem 1.2 16v sem ravno 2 dni nazaj menjal kmplet tuljavo s kabli dobil za slabih 40 evrov v Bartogu.
imagodei ::
Presenečen bi bil, če ne bi CLIO letnik 99 trokiral.
Kupi drugega.
To avtorju pomaga, kako že?
Bolj malo, se strinjam in opravičujem.
Pomaga mu prišparat denar, valjda.
- Hoc est qui sumus -
FireSnake ::
Presenečen bi bil, če ne bi CLIO letnik 99 trokiral.
Kupi drugega.
To avtorju pomaga, kako že?
Bolj malo, se strinjam in opravičujem.
Redka (in dobra) lastnost. To zelo spoštujem.
V temo sem zašel, ker sem tudi sam tak avto dolga leta vozil.
Mi je bilo kar hudi za njim, ko sem ga prodal.
@OP upam, da zrihtaš, da bo zadeva predla, kot mora.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
hojnikb ::
Kkao se folk lahko lotave problemov z vzigom brez enga osnovnega stroboskopa. Stroboskop v roke in vsako svečko posebi pregledat. Ne pa menjat vse od vziga brezglavo, zato da ugotoviš, da maš ventile slabo naštelane.
#brezpodpisa
WizzardOfOZ ::
Koliko so pa stari kabli, ki gredo na svečke? Pa kdaj si svečke menjal nazadnje?
Po moje bo treba svečke pa kable zamenjat.
Po moje bo treba svečke pa kable zamenjat.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
starfotr ::
Glede goriva: petrol dobavlja vsem v Sloveniji, tudi OMVju. Tako da razlik ni. Fora je samo, kako frekventna je pumpa in koliko kaj vzdržujejo tanke goriva. Tudi tu najbrž ni razlik.
Če so slučajno kabli zanič, svečke in/ali vžigalna tuljava, potem je dobro vse skupaj menjat na enkrat. Jaz sem enkrat pri enem avtu menjal svečke in ne kablov, pa je prebilo novo svečko. Nato sem moral menjat kable in še okvarjene svečke.
Sem pa imel svečke za 100.000 km, tako da je bilo treba kable menjat vedno ob menjavi svečk.
Če so slučajno kabli zanič, svečke in/ali vžigalna tuljava, potem je dobro vse skupaj menjat na enkrat. Jaz sem enkrat pri enem avtu menjal svečke in ne kablov, pa je prebilo novo svečko. Nato sem moral menjat kable in še okvarjene svečke.
Sem pa imel svečke za 100.000 km, tako da je bilo treba kable menjat vedno ob menjavi svečk.
hojnikb ::
Če avto trokira in je vzig na vseh 4 svečkah (kar bos zelo simpl preveru z stroboskopom za 20-30€) potem vzig NI problem. Simple as that. Nwm zakaj bi delal parts cannon na avtu vrednem 200€?
Predlog da kup še en avto, v resnici sploh ni slab in je on the long run najcenejša opcja. Kupiš vozn shitbox, postaviš na stran in šraufaš dol, kar potrebuješ. Za 150-200€ dobiš _precej_ delov :)
Predlog da kup še en avto, v resnici sploh ni slab in je on the long run najcenejša opcja. Kupiš vozn shitbox, postaviš na stran in šraufaš dol, kar potrebuješ. Za 150-200€ dobiš _precej_ delov :)
#brezpodpisa
FireSnake ::
Kupiti tako star avto je loterija.
Nihče ne servisira preden proda.
Niti avto hiša ne (avtov v vrednosti do 1000€ se sploh ne dotaknejo).
No, jaz sem svojega prodal servisiranega. Je pa to bolj izjema, kot pravilo.
Nihče ne servisira preden proda.
Niti avto hiša ne (avtov v vrednosti do 1000€ se sploh ne dotaknejo).
No, jaz sem svojega prodal servisiranega. Je pa to bolj izjema, kot pravilo.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
hojnikb ::
Če kupuješ star avto in maš zram se parts bin avto (kar je primeru 20 let starga cliota praktično must) je edina loterija tvoj del, k ga nameniš avtu :) Seveda če si grease monkey, sicer takšnega avta nemorš met, ker so mehaniki predragi.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
alese ::
Pogosta napaka renojckov starejsega letnika je prebijanje stroma med cinspulo ter pokrov glave. Probaj vmes med cinspulo ter pokrovom vstavit gumljaste podlozke okrog vijakov (npr narezes 4 kose po 1cm iz nekega starega gumi slauha za gorivo), pac kolk se bo dalo da bo se vedno vijak prejel. Tak bo potem cinspula kak cm stran od pokrova, se ne bo pregrevala ter prebijala. kak centimeter bi slo, pol pa ne prevec zategovat. sprobaj, mogoce pa bo.kot opažam se spznaš na te zadeve, zato bi te še kaj vprašal,. velja tudi za vse, ki bi lahko kaj vedeli cin špulo sem odšravfal in jo izoliral z gumo in blagom, da sem probal, če bi bilo tole kar si napisal. pa ni. tudu kable sme premenjal in svećke, nič od tega ni. potem sem se lotil še tistih raznoraznih kontaktov in jih iztaknil pošprical z wd in vtaknil not nazaj. dosedaj brez uspeha. še ene dva sta, za katere asploh ne vem ali se to iztakne ali odšravfa iz bloka in se ne upam dirat.. a je kje kak senzor in kje kateri bi bil lahko kriv, ima še kdo kakšno idejo kaj bi bilo razen injektorjev.kar pa jaz ne znam doma šravfat.
alese ::
Sem gor spregledal da kable ni menjal, tak da je lahko tudi tam tezava. Ce zgolj en kabel fajn prebija ponavadi se ecuju zmesa.
sem spregledal nova sporočila, mi jih ni pokazalo, ko iztaknem kabel iz drugega ali tretjega cilindra sploh ni nobene razlike, kot da ti cilindri ne delajo, ko iztaknem iz prvega ali zadnjega pa je razli,ka in avto crkne. no, zato sem kabel, ki deluje iz pčrvega cilindra dal na drugega in iz drugega na prvega in še vedno prvi cilinder dela drugi pa ne, zato sklepam da so kabli ok, ker drgač mi kabel iz drugega cilindra, ki naj bi bil kao zanič, na prvem ne bi delal. ali pravilno razmišljam.
deco16 ::
To pomeni da je problem al računalnik al pa kabel do cinšpule. 4 kabli grejo v konektor, kondenzator, pol masa al +12(nevem točno), ter signal za (1,4) in (2,3). Kot zgleda je problem ta signal žica. Ker je pač wasted spark design. Poglej če je slučajno kje precvikano al pa ma slabo povezano....
WizzardOfOZ ::
Cinšpula je šla. Pejt na odpad, poišč enak avto pa odšraufaj dol in zmontiraj na tvojega pa probaj, če bo delovalo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
alese ::
To pomeni da je problem al računalnik al pa kabel do cinšpule. 4 kabli grejo v konektor, kondenzator, pol masa al +12(nevem točno), ter signal za (1,4) in (2,3). Kot zgleda je problem ta signal žica. Ker je pač wasted spark design. Poglej če je slučajno kje precvikano al pa ma slabo povezano....pregledal sem tudi to, ni vidt precvikano pošprical sem z wd odšravfal maso pa spucal in nazaj dal.masa gre bel kabelček v nek plastičlni del štirvoglat kjer piše na njmeu 2.2 mikrofarata in pol na maso. mislim, a bi men svečke imele iskro če bi bilo kaj od vsega nevedenega precvikano ali kaj. ker svečke iskro imajo vse
TheBlueOne ::
Sem gor spregledal da kable ni menjal, tak da je lahko tudi tam tezava. Ce zgolj en kabel fajn prebija ponavadi se ecuju zmesa.
sem spregledal nova sporočila, mi jih ni pokazalo, ko iztaknem kabel iz drugega ali tretjega cilindra sploh ni nobene razlike, kot da ti cilindri ne delajo, ko iztaknem iz prvega ali zadnjega pa je razli,ka in avto crkne. no, zato sem kabel, ki deluje iz pčrvega cilindra dal na drugega in iz drugega na prvega in še vedno prvi cilinder dela drugi pa ne, zato sklepam da so kabli ok, ker drgač mi kabel iz drugega cilindra, ki naj bi bil kao zanič, na prvem ne bi delal. ali pravilno razmišljam.
Potem poskusi se premetati svecke. Ce imas na vsaki svecki iskro in si prakticno vse ostalo premetal, potem zna biti, da je problem kje drugje.
Kar pravim naprej je po spominu iz studentskih casov in ne vem, ce je za tvoj motor.
Ce ne delata 2 in 3 je morda slo tesnilo na glavi.
Drugace so tuljave menda v parih in sicer 1,4 in 2,3. Ce ena ne dela, potem ne delata dve. Ce imas multimeter izmeri upornost vsake.
zobnik ::
Kašne pa so svečke, predvsem tiste dve na sredini. Mogoče pa res injektorji...
Bo prej pol avta menjal, kot sem napisal če ni tuljava, če niso kabli (oboje se ponavad novo da) potem treba ventile nastavit, 8 ventilov ima, pokrov ventilov maš dol hitro, lističe se dobi v "Žabjeku" na Rudniku za kakih 6-7 evrov.
Rabi se še podatek o sesalnem in izpušnem recimo nekaj takega:
sesalni 0.05-0.12
izpušni 0.15-0.22
Dvigneš avto, da maš eno kolo v luftu in ga vrtiš in gledaš ventile, ko je zračnost ga kontroliraš....ne rabi se prej odvijat nič, sam kontrolo narediš...pr men so bli eni trije 0.00mm sam še počl bi.
hojnikb ::
nic nebi pocl, slabo nastelani ventili kvecjemu klopotajo al ti jih pa zazge.
#brezpodpisa
hojnikb ::
gres pa na odpad po drugo masino za 50e in se spet vozis. V te kripe druga kot olje not vlivat ze skor ne splaca delat
#brezpodpisa
zobnik ::
Ja cela mašina je 100 evrov in še nekdo da ti zmontira za 150 pa maš spet vozen avto...teli clioti so ok, sploh ne rjavijo, kot kake ibize l.2005
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tresenje mororja med vožnjoOddelek: Na cesti | 3167 (2440) | joker16_7 |
» | Problem seat ibiza 1.6 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7690 (5657) | p3ro |
» | Problem pri opel astr gOddelek: Na cesti | 5612 (5246) | Dzuro10 |
» | Megane zgublja na mociOddelek: Na cesti | 12692 (11307) | energetik |
» | Moj avto...Oddelek: Loža | 5739 (4252) | Azrael |