Forum » Na cesti » Zakaj ne daste žmigavca???
Zakaj ne daste žmigavca???
DostMam ::
Preveril sem ponovno. Ni napačnih informacij. Gospod je govoril o obrabi gume za 5 mm in tisto, kar sem napisal drži. Lahko me dopolnite z izračunom glede na procente širine koloteka.
Tiste številke so popolnoma nesmiselne. Razliko med novo in 5 mm obrabljeno gumo?
Kaj pomeni 55 mm in 45 mm guma?
Gupe, tako je: številke so popolnoma smiselne v luči trditve o "pol procentni" razliki, ki jo je postavil gospod Utk. Želel sem pokazati, da to ne drži, da napačna ocena padca hitrosti zaradi obrabe gum lahko vpliva na meritve hitrosti in, posledično, plačilo kazni.
Smiselno ste komentirali mojo napačno razlago dimenzijskih številk na gumah, vendar to nima vpliva na bistvo debate. Na povabilo, da se izkažete s kakšnim izračunom, kjer bi pokazali povezavo širine koloteka s napako pri hitrosti kolesa ste odgovorili nič. Da bi se izmazali iz zagate, ste se spustili še stopničko nižje in sprašujete o pomenu številk, ki ste jih prej pravilno razumeli. Sprašujem vas: čemu takšna regresija?
Številke so ravno tako smislene, ko jih povežete s formulami za obseg kroga in izračun hitrosti. Zato si bom upal skleniti da so popolnoma smiselne, saj dokazujejo, da ne gre za napako "pol procenta" ampak procent in pol ter naraščajo z radijem kolesa.
Če ste že opazili nekaj, kar bi lahko vplivalo na točnost izjave, se potrudite to pokazati, dokazati oz. obrazložiti.
Ti se pa ne daš, ane.
O žmigavcih je tukaj govora ne o gumah.
Ne vem, ali je to išlo na moj račun, pa vendar. Ko se že na štirih straneh pogovarjamo o "dajanju" žmigavca je, po eni strani jasno, da je debata že davno izčrpana. Že na prvih dveh smo se oglasili vsi tisti, ki jih pač ne "damo", tisti, ki jih "damo" samo takrat, ko je to nujno potrebno, tisti, ki šparamo žarnice, tisti, ki jih ne damo, saj smo to filozofsko naštudirali in samo takšni vemo kdaj je to smiselno. Vse je že bilo povedano na dveh straneh. (No, mogoče manjkata še kašna SWOT analiza pa ocena prihodkovne ustreznosti.)
Po drugi strani pa je luštno, ko se debata razvije v kakšni nepričakovani smeri, recimo proti občutkom idijotov pri "dajanju" žmigavca, pripenanju ali netočnem podatku pri oceni hitrosti. Prav ta raznovrstnost idej prinaša čar branja in užitek v debatah na slotechu.
GupeM ::
Najprej naj povem, da me ni treba vikat.
Z obrabljeno gumo ti bo števec tako ali tako kazal še večjo hitrost kot z novo, pri določeni dejanski hitrosti. Recimo, da ti pri dejanski hitrosti 100, števec z novimi gumami kaže 105, ti bo z obrabljenimi gumami kazal 107. Tako da obrabljena guma ne bi smela vplivati na previsoko hitrost in posledično, plačilo kazni.
Verjamem tudi izračunom (sem jih sedaj preveril, tako da ja, so pravilni, če upoštevamo višino gume v milimetrih). Povezavo s širino koloteka pa izračunamo podobno kot če upoštevamo višino koloteka v milimetrih, le da tistih 45 %, 55 % in tako dalje najprej preračunamo v milimetre. Za 205/55 R16, višino gume izračunamo 205 mm x 0,55 = 112,75 mm. To pomeni, da ima guma od platišča do profila 112,75 mm. Njen polmer je tako (16"/2) + 112,75 mm, kar je 203,2 mm + 112,75 mm = 315.95 mm.
Takšna regresija pa zato, ker si rekel, da ni napake, čeprav si pred tem priznal, da si števili 55 in 45 narobe razumel. Tvojih odstotkov in odstotkov Utk-ja pa nisem nikjer omenjal, ker se mi ni dalo računat. Jaz pa sem tudi tvoj post o tem, da ni napake, razumel napačno. Izračun odstotkov je res pravilen, le dimenzije 55 in 45 so me zmotile, ko si pa rekel da ni napake, pa sem mislil da misliš to.
Zdej mam pa dost.
Gupe, tako je: številke so popolnoma smiselne v luči trditve o "pol procentni" razliki, ki jo je postavil gospod Utk. Želel sem pokazati, da to ne drži, da napačna ocena padca hitrosti zaradi obrabe gum lahko vpliva na meritve hitrosti in, posledično, plačilo kazni.
Z obrabljeno gumo ti bo števec tako ali tako kazal še večjo hitrost kot z novo, pri določeni dejanski hitrosti. Recimo, da ti pri dejanski hitrosti 100, števec z novimi gumami kaže 105, ti bo z obrabljenimi gumami kazal 107. Tako da obrabljena guma ne bi smela vplivati na previsoko hitrost in posledično, plačilo kazni.
Smiselno ste komentirali mojo napačno razlago dimenzijskih številk na gumah, vendar to nima vpliva na bistvo debate. Na povabilo, da se izkažete s kakšnim izračunom, kjer bi pokazali povezavo širine koloteka s napako pri hitrosti kolesa ste odgovorili nič. Da bi se izmazali iz zagate, ste se spustili še stopničko nižje in sprašujete o pomenu številk, ki ste jih prej pravilno razumeli. Sprašujem vas: čemu takšna regresija?
Verjamem tudi izračunom (sem jih sedaj preveril, tako da ja, so pravilni, če upoštevamo višino gume v milimetrih). Povezavo s širino koloteka pa izračunamo podobno kot če upoštevamo višino koloteka v milimetrih, le da tistih 45 %, 55 % in tako dalje najprej preračunamo v milimetre. Za 205/55 R16, višino gume izračunamo 205 mm x 0,55 = 112,75 mm. To pomeni, da ima guma od platišča do profila 112,75 mm. Njen polmer je tako (16"/2) + 112,75 mm, kar je 203,2 mm + 112,75 mm = 315.95 mm.
Takšna regresija pa zato, ker si rekel, da ni napake, čeprav si pred tem priznal, da si števili 55 in 45 narobe razumel. Tvojih odstotkov in odstotkov Utk-ja pa nisem nikjer omenjal, ker se mi ni dalo računat. Jaz pa sem tudi tvoj post o tem, da ni napake, razumel napačno. Izračun odstotkov je res pravilen, le dimenzije 55 in 45 so me zmotile, ko si pa rekel da ni napake, pa sem mislil da misliš to.
Zdej mam pa dost.
predi ::
Kaj točno ti pri premikanju ročke v smeri zavoja odvrača pozornost? Ko obračaš zgolj volan brez iztegnjenega prsta, si tudi odsoten? Vseskozi preverjaš kot volana? Morda položaj rok 5 do 12? Kako sploh šaltaš?Smernike dajejo smao tisit, ki nič ne gledajo okoli sebe.
ne dajejo jih pa tisti ki majo roke na telefonu.
Men je inštruktor v avtošoli reku, da on se bo z gledanjem v ogledala pripeljal iz murske v koper. Un s smerniki se bo pa kam zabil.
Inštruktor ti lahko zaupa tudi, da F1 nima smernikov, pa boš na izpitni vožnji vseeno padel, če boš izjavo interpretiral kot tipični polovičar.
m0LN4r ::
m0LN4r, danes, 11:00:36
"Jaz sem pa mislil, da vsaj novejsi avti z navigacijo uporabljajo se GPS."
... in povsod kjer ni signala (tunel Trojane) le ugibajo hitrost...
"še"
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
lufthammer ::
Kaj točno ti pri premikanju ročke v smeri zavoja odvrača pozornost? Ko obračaš zgolj volan brez iztegnjenega prsta, si tudi odsoten?
Taki , ki dajo žmigavc šele takrat, ko se jim prst zatakne ob ročko med obračanjem volana, mi grejo pošteno na jetra. Veliko prej ga je treba dat. Kakšne inštruktorje ste to imeli?
bambam20 ::
Kaj točno ti pri premikanju ročke v smeri zavoja odvrača pozornost? Ko obračaš zgolj volan brez iztegnjenega prsta, si tudi odsoten? Vseskozi preverjaš kot volana? Morda položaj rok 5 do 12? Kako sploh šaltaš?
Zakaj bi na prazni cesti dajal smernik, mi zaupaj? Za koga?
lufthammer je izjavil:
Taki , ki dajo žmigavc šele takrat, ko se jim prst zatakne ob ročko med obračanjem volana, mi grejo pošteno na jetra. Veliko prej ga je treba dat. Kakšne inštruktorje ste to imeli?
To počnejo večina. Imeli so zanič inštruktorje. Se zapelje na levi pas šele takrat da smernik za levo. ROFL.
Kot sem zapisal. Večina ne ve, kako uporabljat smernike in jih klofajo kakor se jim sprdne.
Namen smrenikov je , da z njimi signaliziramo veliko prej , kaj imamo namen storiti in ne šele takrat, ko smo še v izvajanju dejanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
GupeM ::
bambam20 ::
Horas ::
men gre najbol na K ko se postavim za enim ki je na pasu za naravnost in levo, nima žmiguca ok grem z njim. čim se pržge zelena na semaforju,šele da žmiguc pa koji ti je K kreten!!!! takim bi se zapiču v rit pa jim sesu avto! dej takoj žmiguc da ostali vemo ka nameravaš, zavijat al it naravnost!
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Horas ()
matobeli ::
Za koga, mi zaupaj? Tistega ki me hoče prehitet? Ob 2h ponoči? Sredi Pohorja? V ponedeljek zjutraj? Avgusta ko so vsi na morju?
/s
/s
bambam20 ::
men gre najbol na K ko se postavim za enim ki je na pasu za naravnost in levo, nima žmiguca ok grem z njim. čim se pržge zelena na semaforju,šele da žmiguc pa koji ti je K kreten!!!! takim bi se zapiču v rit pa jim sesu avto! dej takoj žmiguc da ostali vemo ka nameravaš, zavijat al it naravnost!
O tem sem pisal zgoraj. Ljudje ne razumejo,da je potrebno veliko prej dati smenrik.
Za koga, mi zaupaj? Tistega ki me hoče prehitet? Ob 2h ponoči? Sredi Pohorja? V ponedeljek zjutraj? Avgusta ko so vsi na morju?
/s
Povej? si spet spal s polnimi jajci? Samo vprašam? Najdi si ljubico.
Ob 2 ponoč, ko si sam na cesti ne boš dajal smernika. A si ti trezen?
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: matobeli ()
predi ::
lufthammer je izjavil:
Seveda imaš prav in se smernik da mnogo prej kot v času zavijanja. Sama kretnja pa ne predstavlja bistvenega napora in je povsem primerljiva z obračanjem volana, šaltanjem in preskakovanjem med zavoro in plinom. Predvsem pa ne predstavlja odvračanja pozornosti od vožnje, kakor namigujejo polovičarji v temi.Kaj točno ti pri premikanju ročke v smeri zavoja odvrača pozornost? Ko obračaš zgolj volan brez iztegnjenega prsta, si tudi odsoten?
Taki , ki dajo žmigavc šele takrat, ko se jim prst zatakne ob ročko med obračanjem volana, mi grejo pošteno na jetra. Veliko prej ga je treba dat. Kakšne inštruktorje ste to imeli?
matobeli ::
bambam20 ::
Ob 2 ponoč, ko si sam na cesti ne boš dajal smernika. A si ti trezen?
Ob 2h ponoči sredi pohorja? Definitivno ne.
V soboto ob dveh ponoči sredi ljubljane, definitivno ja, ker je prometa precej.
Kje je bila omenjena ljubljana? In ob 2 zjutraj tudi po ljubljani ni kaj prida prometač.
Horas ::
bambam20 smernik se daje zmeraj!! ne glede na čas in ali so prisotna ostala vozila, pešci,... ali ne. nima veze. daješ vsakič koenc debate.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
solatko ::
matobeli - Dajanje smerokazov, mora postati avtomatizem, kot menjanje brzine. Ko menjaš pas, sa da smerokaz, tudi ob dveh ponoči, saj ga boš sicer pozabil dati tudi ob dveh popoldan. Tako je meni razložil inštruktor. A ob dveh ponoči, ko ni nikjer nikogar, čakaš ob rdeči na semaforju? Za koga, če ni nikjer nikogar?
Delo krepa človeka
GupeM ::
matobeli - Dajanje smerokazov, mora postati avtomatizem, kot menjanje brzine. Ko menjaš pas, sa da smerokaz, tudi ob dveh ponoči, saj ga boš sicer pozabil dati tudi ob dveh popoldan. Tako je meni razložil inštruktor. A ob dveh ponoči, ko ni nikjer nikogar, čakaš ob rdeči na semaforju? Za koga, če ni nikjer nikogar?
Seveda ne čakam. Ob dveh ponoči tudi po avtocesti vozim v nasprotno smer, ker ni nikjer nikogar. Krožišča tudi zvažam v levo. Saj ni nikogar nikjer.
Zdaj se bojo zagovorniki ne dajanja žmigavcev oglasili, da tega ne moreš primerjat. Jaz pa pravim da lahko. Če pa itak ni nikjer nikogar.
matobeli ::
Ne mene gledat, jaz dam vedno žmigavc. Drugi pa pač mislijo da takrat, ko oni menijo, da nikomur ne bo koristilo, pač ne.
Enim rata bolje in ga spustijo res samo v torek ob 2h ponoči, sredi pohorja, ampak večina pa samo slabo opazuje promet.
Enim rata bolje in ga spustijo res samo v torek ob 2h ponoči, sredi pohorja, ampak večina pa samo slabo opazuje promet.
Bolt ::
men gre najbol na K ko se postavim za enim ki je na pasu za naravnost in levo, nima žmiguca ok grem z njim. čim se pržge zelena na semaforju,šele da žmiguc pa koji ti je K kreten!!!! takim bi se zapiču v rit pa jim sesu avto! dej takoj žmiguc da ostali vemo ka nameravaš, zavijat al it naravnost!
Ne ravno zaradi takih, ne dam in ga nikoli ne bom dal (prav rad bi enkrat dobil enega korenjaka, da mi pride ven iz avta, mu jajca odtrgam).
In to zato, ker me taki pacienti (nasproti vozeči) izsiljujejo, ko vidijo da bom zavil desno, ko pa ne ve in misli da bom šel naravnost pa ne upa.
Glej ne sklepajte po sebi. Če imate spomina za pet minut kot človeška ribica in se bojite, da ga boste pozabili vklopit, ok ga vklapljajte(za vsak slučaj ga imejte kar skos vklopljene, kar vse 4)itak je na cest cel kup takih, ki ga potem sploh ne znajo izklopit in jim utripa v nedogled. Jaz ga bom pa dal takrat, ko se bo meni zdelo pomembno, ker spremljam promet in poznam predpise, ne pozabljam, ne spregledam in ga bom dal po potrebi. Pika.
Kot sem že enkrat napisal, ja prej ga je treba dat, nas so učili, da kolikor hitro voziš toliko prej ga je treba dat: 50km/h - 50 metrov prej, 100km/h - 100m prej.
šernk ::
Kaj delajo avtošole nimam pojma. Nazadnje sem vozil za eno avtošolo...omejitev 90km/h oni pa lepo 60km/h. Varno ane? Za njimi pa 13 vozil v koloni!!!!!
Škoda ker se mi je mudilo na poroko ravno takrat, ker drugače bi šel za njimi in vprašal inštruktorja, če je že kdaj držal CPP v roki.
Škoda ker se mi je mudilo na poroko ravno takrat, ker drugače bi šel za njimi in vprašal inštruktorja, če je že kdaj držal CPP v roki.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
6bt9hmDwY ::
Kaj delajo avtošole nimam pojma. Nazadnje sem vozil za eno avtošolo...omejitev 90km/h oni pa lepo 60km/h.
Ne poznam primera, ampak ZGORNJA omejitev je 90km/h, spodnja pa toliko, kot še voznik obvlada vozilo, sploh šofer začetnik na nepoznani cesti in morda manj preglednem odseku. Razumem, da je neugodno, ampak nekaj stoičnosti pride res prav v prometu.
šernk ::
nimam nič proti, če se ta mladi voznik umakne ob prvem primernem mestu kot to zahteva od njega zakon.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
6bt9hmDwY ::
Drži, vendar domnevam (vedeti ne morem), da bi to naredil, če bi mu inštruktor naročil, sam pa je bil verjetno premalo izkušen v vožnji, niti ni suveren z inštruktorjem. Možno pa je tudi, da mu je bilo že naročeno, da se umakne na prvem mestu. Ne zagovarjam nikogar, samo skušam razumeti situacijo iz 'ptičje perspektive'. Kako že, hladna glava in tople noge so (en) recept za srečno in dolgo življenje :-)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 6bt9hmDwY ()
mirator ::
Res mi ni jasno, zakaj ob različnem mišljenju grožnje s fizičnim obračunom ali pa z obmetavanjem z žaljivkami. Smo si pač različni in vsak ima svojo glavo in tudi nosi odgovornost, če se po njegovi krivdi kar koli zgodi, sicer pa je forum namenjen debati.
Tudi jaz, ko stojim pred pred rdečim semaforjem imam ugasnjene žmigavce, ko se pa prižge zelena, vklopim ustreznega. Seveda v primeru da sem v razvrstilnem pasu. Mene moti, če ima nekdo pred mano ves čas čakanja vklopljen žmigavec, zato sem prepričan da bi motilo tudi tistega za mano. Druga stvar je, če v križišču ni pasov za razvrstitev. Potem pa je res bolje imeti žmigavec vklopljen ves čas trajanja rdeče luči. Je pa precej bolj nevarno, če nekdo žmigavec pozabi izklopiti (teh primerov moram reči, da je kar veliko), v križišču pa potem pelje naravnost.
Tudi jaz, ko stojim pred pred rdečim semaforjem imam ugasnjene žmigavce, ko se pa prižge zelena, vklopim ustreznega. Seveda v primeru da sem v razvrstilnem pasu. Mene moti, če ima nekdo pred mano ves čas čakanja vklopljen žmigavec, zato sem prepričan da bi motilo tudi tistega za mano. Druga stvar je, če v križišču ni pasov za razvrstitev. Potem pa je res bolje imeti žmigavec vklopljen ves čas trajanja rdeče luči. Je pa precej bolj nevarno, če nekdo žmigavec pozabi izklopiti (teh primerov moram reči, da je kar veliko), v križišču pa potem pelje naravnost.
bambam20 ::
Aston_11 ::
bambam20 smernik se daje zmeraj!! ne glede na čas in ali so prisotna ostala vozila, pešci,... ali ne. nima veze. daješ vsakič koenc debate.
Ni res. na prazni cesti ne rabiš. Sploh ob 2 zjutraj. Še rdečo luč lahko prevoziš.
Ne vem, zakaj bi. Najbolje je, da se ne obremenjuješ s tem, temveč ga enostavno daš, ker to ne zahteva doktorata jedrske fizike. Ljudje, ki preveč razmišljajo, to delajo z razlogom in ponavadi tudi s pomankljivim poznavanjem dejstev.
Horas ::
bambam20 ti kar prevozi rdečo luč pa četudi 99x, 100ič te bojo zaštrafali.
upam samo da ne boš 55ič ali 99ič nekoga, spregledal in povozil.
upam samo da ne boš 55ič ali 99ič nekoga, spregledal in povozil.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Horas ()
matobeli ::
Sej ne bi blo vsak dan cel kup nesreč če bi ljudje vozili tako dobro in varno kot mislijo.
Eni sam žmigavca ne dajejo, drugi spijejo sam eno pivo, tretjim pa zadošča da so še vedno prišli domov celi.
Eni sam žmigavca ne dajejo, drugi spijejo sam eno pivo, tretjim pa zadošča da so še vedno prišli domov celi.
solatko ::
Naj se oglasijo tisti, ki na novem avtu nimajo kaska, samo takim namreč zaupam, da so dobri vozniki in nekaj, kar nikoli ne rabijo, ne plačujejo.
matobeli - Nihče se ne drži vseh pravil, samo nekateri tu, poznajo samo omejitev hitrosti, katere se pa jaz, če so le izpolnjeni vsi pogoji, praviloma ne držim. Ne vem sicer zakaj še nisem nikoli povzročil prometne nesreče, ker po mnenju S-T-jevih poznavalcev varnostr v prometu, sem nevaren, potencialni morilec, kriminalec,..... samo varen voznik ne.
matobeli - Nihče se ne drži vseh pravil, samo nekateri tu, poznajo samo omejitev hitrosti, katere se pa jaz, če so le izpolnjeni vsi pogoji, praviloma ne držim. Ne vem sicer zakaj še nisem nikoli povzročil prometne nesreče, ker po mnenju S-T-jevih poznavalcev varnostr v prometu, sem nevaren, potencialni morilec, kriminalec,..... samo varen voznik ne.
Delo krepa človeka
JanK ::
Naj se oglasijo tisti, ki na novem avtu nimajo kaska, samo takim namreč zaupam, da so dobri vozniki in nekaj, kar nikoli ne rabijo, ne plačujejo.
Divjad na cesti, popraskan avto ali razbita luc na parkiriscu, toca,... to je res 100% odvisno samo od voznika! /facepalm
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
Aston_11 ::
Govorimo o supersolatku.Naj se oglasijo tisti, ki na novem avtu nimajo kaska, samo takim namreč zaupam, da so dobri vozniki in nekaj, kar nikoli ne rabijo, ne plačujejo.
Divjad na cesti, popraskan avto ali razbita luc na parkiriscu, toca,... to je res 100% odvisno samo od voznika! /facepalm
GupeM ::
Naj se oglasijo tisti, ki na novem avtu nimajo kaska, samo takim namreč zaupam, da so dobri vozniki in nekaj, kar nikoli ne rabijo, ne plačujejo.
matobeli - Nihče se ne drži vseh pravil, samo nekateri tu, poznajo samo omejitev hitrosti, katere se pa jaz, če so le izpolnjeni vsi pogoji, praviloma ne držim. Ne vem sicer zakaj še nisem nikoli povzročil prometne nesreče, ker po mnenju S-T-jevih poznavalcev varnostr v prometu, sem nevaren, potencialni morilec, kriminalec,..... samo varen voznik ne.
V mojem domačem kraju živi ene 80 let star tip, ki še nikoli ni povzročil prometne nesreče. Je pa res, da tudi še nikoli ni vozil trezen. Vozi sicer 25 ali 30 km/h, ne glede na to a je omejitev 90 ali 30. Aja, pa brez izpita je že zelo dolgo, ker so ga mu že zdavnaj vzeli.
Nauk: bodi pijan, da ne moreš več hodit, pa ne boš imel nesreče.
bambam20 ::
Ne vem, zakaj bi. Najbolje je, da se ne obremenjuješ s tem, temveč ga enostavno daš, ker to ne zahteva doktorata jedrske fizike. Ljudje, ki preveč razmišljajo, to delajo z razlogom in ponavadi tudi s pomankljivim poznavanjem dejstev.
To pa ne. Brez razloga ga že ne bom dajal. Sploh ne ponoč v praznem križišču.
bambam20 ti kar prevozi rdečo luč pa četudi 99x, 100ič te bojo zaštrafali.
upam samo da ne boš 55ič ali 99ič nekoga, spregledal in povozil.
Je nizka kazen, zato se ne sekiram.
Nič hudega. Če nekoga povoziš je samo pogojna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
solatko ::
JanK - V življenju mi je to poškodovalo avto tolikokrat, da bi samo na prišparanem kasku, lahko vsakokrat kupil enakovreden avto, spraskanega pa prodal. Paranoja je hudič, če ne znaš vozit pa dražji špas.
Aston_11 - Solatko ni nič bolj super, kot vsi ostali, samo malo več je vložil v učenje vožnje, ko je bil čas zato in posledično nima toliko problemov v prometu, kot tisti, ki tega niso storili. Možnosti so za vse enake. Namesto za 14 dni v Turčijo ali Španijo na dopust, v en dober tečaj vozniških sposobnosti all inclusive, vse te naučijo. Ker gre za eno najkompleksnejših človkovih opravil, verjemi, se splača, noben pa se ne rodi pameten in vseved. Torej je vsak v vsakem poklicu, ki se dodatno izobražuje, po tvoje - superman, ti zaupam, da ne, samo posel, ki ga opravlja, obvlada malo bolje kot povprečneži. Pa ne Vransko, tam se vse dogaja pri prenizkih hitrostih, ki jih v realnem prometu ni. Je treba it na izpopolnjevanje, kjer te pri 150 udari zračni piš 120-150 km/h in vidiš občutek, ko te premakne za 10 in več metrov pa, ko imaš pri 130+ polito olje v ovinku in ga zagledaš nekaj metrov prej,..... ko obvladaš take in podobne stvari, ti ni problem varno vozit od nič do 200+, posebno, če si poleg tečaja, določene stvari treneral še pozneje, na praznih cestah, najbolje makedamskih.
Aston_11 - Solatko ni nič bolj super, kot vsi ostali, samo malo več je vložil v učenje vožnje, ko je bil čas zato in posledično nima toliko problemov v prometu, kot tisti, ki tega niso storili. Možnosti so za vse enake. Namesto za 14 dni v Turčijo ali Španijo na dopust, v en dober tečaj vozniških sposobnosti all inclusive, vse te naučijo. Ker gre za eno najkompleksnejših človkovih opravil, verjemi, se splača, noben pa se ne rodi pameten in vseved. Torej je vsak v vsakem poklicu, ki se dodatno izobražuje, po tvoje - superman, ti zaupam, da ne, samo posel, ki ga opravlja, obvlada malo bolje kot povprečneži. Pa ne Vransko, tam se vse dogaja pri prenizkih hitrostih, ki jih v realnem prometu ni. Je treba it na izpopolnjevanje, kjer te pri 150 udari zračni piš 120-150 km/h in vidiš občutek, ko te premakne za 10 in več metrov pa, ko imaš pri 130+ polito olje v ovinku in ga zagledaš nekaj metrov prej,..... ko obvladaš take in podobne stvari, ti ni problem varno vozit od nič do 200+, posebno, če si poleg tečaja, določene stvari treneral še pozneje, na praznih cestah, najbolje makedamskih.
Delo krepa človeka
MysticElf ::
Tole skakanje izza tovornjakov na AC na levi pas brez smernika je res že malo smešno. Ampak ali so očitni? Seveda so, do sedaj še nisem imel primera, da ne bi vedel kdaj točno bo zavil levo. Vseeno me malo moti, lahko bi počakal da gre vsaj kak avto mimo, res pa da enkrat tudi moraš iti levo, sploh če je precej strnjen promet.
Drugače pa lahko tukaj še povem, če bi vsi vozili tako, da ne zavirajo avtov za njimi, se danes sigurno ne bi vozil 100 mimo kolone tovornjakov. Jaz vedno potegnem do 160, da ne oviram tistih za mano. Sicer potem ostanejo daleč za mano, tako da je verjetno že 130-140 vrh glave.
No pa pogoj je še kar sem povedal že v prvem odstavku, če folk ne bi izsiljeval prednosti, ker tisti na prehitevalnem pasu ima pač prednost, ampak to pri nas ve točno 1% voznikov.
Enako v krožnem, sploh tukaj Brnik ko vsi letijo z gasom pri vožnji naravnost. Ni problema če se voziš 30 okoli (pred dejanskim priključkom lahko 40). Npr. danes predvidevam da bo šel pred mano, ker je bil hiter, in sem prilagodil hitrost na 25-30 in ni bilo problema. Lahko bi šel pred mano in bi bilo vse ok, ampak je potem raje na vso silo ustavil. V bistvu če bi tudi ti za naravnost, ker v bistvu sploh ni naravnost, ampak moraš vseeno zaokrožiti, prilagodili hitrost na normalnih 30-40, nasploh ne bi bilo problemov.
Ampak saj že tako ni, sem prav opazoval svoj srčni utrip po tej situaciji, niti za +1 ni narastel. Seveda, če me pa noben ni presenetil, ker sem imel že obe možni situaciji v glavi, ali gre pred mano ali pa bo na silo ustavil, ni druge možnosti. Pa še levi smernik sem imel vklopljen, da se ve da grem levo.
Drugače pa lahko tukaj še povem, če bi vsi vozili tako, da ne zavirajo avtov za njimi, se danes sigurno ne bi vozil 100 mimo kolone tovornjakov. Jaz vedno potegnem do 160, da ne oviram tistih za mano. Sicer potem ostanejo daleč za mano, tako da je verjetno že 130-140 vrh glave.
No pa pogoj je še kar sem povedal že v prvem odstavku, če folk ne bi izsiljeval prednosti, ker tisti na prehitevalnem pasu ima pač prednost, ampak to pri nas ve točno 1% voznikov.
Enako v krožnem, sploh tukaj Brnik ko vsi letijo z gasom pri vožnji naravnost. Ni problema če se voziš 30 okoli (pred dejanskim priključkom lahko 40). Npr. danes predvidevam da bo šel pred mano, ker je bil hiter, in sem prilagodil hitrost na 25-30 in ni bilo problema. Lahko bi šel pred mano in bi bilo vse ok, ampak je potem raje na vso silo ustavil. V bistvu če bi tudi ti za naravnost, ker v bistvu sploh ni naravnost, ampak moraš vseeno zaokrožiti, prilagodili hitrost na normalnih 30-40, nasploh ne bi bilo problemov.
Ampak saj že tako ni, sem prav opazoval svoj srčni utrip po tej situaciji, niti za +1 ni narastel. Seveda, če me pa noben ni presenetil, ker sem imel že obe možni situaciji v glavi, ali gre pred mano ali pa bo na silo ustavil, ni druge možnosti. Pa še levi smernik sem imel vklopljen, da se ve da grem levo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MysticElf ()
Invictus ::
Tole skakanje izza tovornjakov na AC na levi pas brez smernika je res že malo smešno. Ampak ali so očitni? Seveda so, do sedaj še nisem imel primera, da ne bi vedel kdaj točno bo zavil levo. Vseeno me malo moti, lahko bi počakal da gre vsaj kak avto mimo, res pa da enkrat tudi moraš iti levo, sploh če je precej strnjen promet.
Ja, je precej tečno, pa še ponavadi niti ne pospešijo ne.
Sam, ko kaj takega opazim, neko namero skakanja izza tovornjaka, preventivno poblendam. Pomaga pri cirka 50% šoferjih. Večina pa žal še ni pogruntala pomena ogledal v avtu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
3p ::
Tole skakanje izza tovornjakov na AC na levi pas brez smernika je res že malo smešno. Ampak ali so očitni? Seveda so, do sedaj še nisem imel primera, da ne bi vedel kdaj točno bo zavil levo. Vseeno me malo moti, lahko bi počakal da gre vsaj kak avto mimo, res pa da enkrat tudi moraš iti levo, sploh če je precej strnjen promet.
Ja, je precej tečno, pa še ponavadi niti ne pospešijo ne.
Sam, ko kaj takega opazim, neko namero skakanja izza tovornjaka, preventivno poblendam. Pomaga pri cirka 50% šoferjih. Večina pa žal še ni pogruntala pomena ogledal v avtu...
Pa predvidevam, glede na tvojo občo nenadjebljivost, da poblendaš kar s prehitevalnega pasu? Po katerem redno voziš 131km/h po tempomatu in za katerega na vodi čutiš, da je rezeviran za tvojo prezenco?
Invictus ::
Nope, lepo vozim 160 po števcu. Nekih realnih 150, več moja kripa ne prenese .
Pravzaprav ne bi imel nič proti, če bi vsi vozili na tempomatu in 130...
Pravzaprav ne bi imel nič proti, če bi vsi vozili na tempomatu in 130...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Ganon ::
Bil sem priča skorajšnji nesreči. Ne prvič. V krožišču, v katerem sta pasova razmejena z robniki, kar pomeni, da moraš že pred uvozom vedeti, kam si namenjen, je ženska vozila po notranjem pasu in namesto, da bi mu sledila do izvoza, je pred izvozom zavila preko robnika na zunanjega, tik pred nekoga, ki je na polno zavrl in se ji za las izognil. Ona ni niti trznila, še smernika ni dala. Prekleti debili.
Invictus ::
Tolažba je samo, da si je malo zjebala/skrivila podvozje .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
GupeM ::
Verjetno ni, ker so ti robniki ponavadi prenizki in oblikovani tako, da lahko zapelješ preko njih brez škode. Na žalost.
solatko ::
Ganon - Ravno zato so krožišča najboljši način križanja več cest, ker tudi, ko pride do nesreče, ni hujših posledic, razen zvite pločevnine. Klasična križišča so terjala kar preveč mrtvih. Nihče v tako križišče ne more pripeljati 100+, razen, če hoče poleteti preko otoka. Neizkušenos in nepoznavanje kraja, zna bit jeba in velikokrat se vozniki zajebejo, ko jim garmin pove, da morajo na drugi izhod, so redki, ki grejo na notranji krog, če mislijo na drugem izhodu ven, tabel, ki jih opozarja na obvezni izhod na prvem pa ne vidijo ali ne razumejo. To največkrat opaziš v tomačevskem rondoju, hebat ga, naslednjič vejo.
Delo krepa človeka
Invictus ::
Saj se v krožiščih ne sme prehitevati, sploh ne po desni. Če to upoštevaš, nimaš problemov...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
3p ::
Ganon ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kako zaustaviti vozilo ob policijski kontroli (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 27048 (21787) | bajsibajsi |
» | Vožnja po prednostni in uporaba smernikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 40915 (38725) | kiFni |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 41047 (35918) | St235 |
» | Prometna nesreča (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 98249 (89017) | St235 |
» | Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 50362 (46315) | floyd1 |