» »

Kako zaustaviti vozilo ob policijski kontroli

Kako zaustaviti vozilo ob policijski kontroli

1
2
3

GTX970 ::

Bi stavil svoje življenje ?
W1 pravi da bi: https://slo-tech.com/forum/t635443/p470... .

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

Malajlo ::

Olórin je izjavil:

to, da te želi policist ustaviti (oziroma to od tebe zahteva) tudi ne da tebi pravice da si kreten in ostro zaviraš v upanju da se bo zaletel vate.

Hja, najbrž je mislil, da je na pumpo prosta pot. Pa ni bila. In da se nisem zaletel v trak (in kaj izpulil in po možnosti dobil skozi okno v glavo), sem moral močno zavirati. Če je zadaj prepotenten policaj, my bad. Si predstavljaš, da ne bi ustavil na pumpi, ampak šele čez pol kilometra, pa da bi moral razlagati, da je bila zaprta in da se ni dalo varno ustaviti?!? Pa da bi mu še poskušal dopovedati, da me je bilo strah za njegove mlečne zobe, ker bi si jih lahko razbil?
Nekako tako. Zato se ne ustaviš na pasmater, ko zadaj prižge lampe. Umakneš in ustaviš se samo v primeru, da ga spustiš mimo. Če pa hoče delati kontrolo, bom pa ustavil na _meni_ primernem mestu. Je bilo tudi tri hiše od doma. Načeloma bi se takrat lahko tudi pred bajto parkiral, pa jima vsaj kofe ponudil. Pri sosedih je bilo pa prepozno zvoniti.

solatko ::

Meni je najbolj ostal v spominu dogodek izpred nekaj let, ko me je policist na motorju, spremljal od Črnega kala do odcepa za Gorico na Razdrtem.
Počitniška vožnja med 100 in 130 po stari cesti, seveda v naseljih obvezna omejitev. Navado imam, ko vidim za seboj motorista, premaknem vozilo na skrajno desni rob ceste, tako, da gre lahko mimo. On pa nič, vozi lepo za menoj, tako, da sem po nekaj poizkusih obupal in peljal normalno po sredini voznega pasu.
Na tistih zadnjih ovinkih pred odcepom za Gorico, pa možakar po gasu, padel mimo mene kot sneta sekira, ko sem pripeljal mimo tistega počivališča na desni, je ravno dajal dol čelado in sem pričakoval, da me bo ustavil, saj sva celotno traso prevozila kar precej nad splošno omejitvijo 90km/h, pa je samo dvignil roko v pozdrav.
Izgleda, da mu je bila moja vožnja všeč, saj sem večino poti prepeljal z enakomerno hitrostjo, cesta pa je bila prazna. Imel je dovolj časa, da se je prepričal, da navkljub precej viši hitrosti vožnje, s tem ne ogrožam nikogar.

Drug tak primer, ravno tako z motoristom, se mi je zgodil kakšnih 10 let nazaj, ko me je ustavil za kontrolo prometa na avtobusni postaji Lozice, na cesti Razdrto - Gorica. Vozniški izpit mi je namreč potekel več kot teden, pred kontrolo (dovoljenje pač ne gledaš tako pogosto in sem enostavno potek veljavnosti spregledal, kazni pa so bile take, kot, da si brez in ga nikoli nisi imel). Možakar mi je povedal, da mi dovoljenje ne velja več, da naj to takoj, ko pripeljem domov uredim in mi zaželel srečno vožnjo). Seveda nisem peljal naprej, je krmilo prevzela soproga, vseeno pa mi je prišparal preko 1000 DEM, saj bi mi mirno lahko zadevo spravil v postopek.

Sicer me je v 45.letih ustavilo na SLO cestah okoli 10 kontrol, v tujini pa večkrat, v glavnem zaradi kontrole, le enkrat, v Nemčiji, ko sem se zgubil in sem nekaj čudno telovadil, da bi prišel na pravo pot. So mi pomagali, tako da so ustavili skoraj ves promet v obe smeri, da sem lahko varno obrnil na neki regionalni dvopasovnici.

Skratka, v kar dolgi karieri prometnega udeleženca, sem imel praviloma dober odnos z varuhi reda, res pa je, da nisem bil nikoli nesramen do njih. V življenju sem plačal samo eno kazen, zaradi nepravilnega parkiranja.

Mi pa grejo na živce razne zasede in stacionarne naprave, kjer gre v glavnem za kasiranje, nič pa to ne vpliva na samo varnost v prometu.

Nikoli pa še nisem imel problema, ko sem v kontroli prometa vozil do prvega varnega kraja (po navadi nekaj 100m) od tam, ko so mi zadaj dali signal za zaustavitev. Nikoli ni še noben policist rekel, da sem ustavil prepozno ali nepravilno.
Delo krepa človeka

Olórin ::

Malajlo je izjavil:

In da se nisem zaletel v trak (in kaj izpulil in po možnosti dobil skozi okno v glavo), sem moral močno zavirati.


Policist od tebe ne bo nikoli zahteval da moraš zaustaviti tako da ti gume zacvilijo, izpod vozila pa poletijo iskre.
On ti je dal znal da se moraš zaustaviti.

TI si pač izbral neprimerno mesto.

solatko je izjavil:

Nikoli pa še nisem imel problema, ko sem v kontroli prometa vozil do prvega varnega kraja (po navadi nekaj 100m) od tam, ko so mi zadaj dali signal za zaustavitev. Nikoli ni še noben policist rekel, da sem ustavil prepozno ali nepravilno.


Načeloma se strinjam z vsem kar si zapisal. Tudi če voziš čez omejitev, ti policist ne bo rekel nič, če bo videl da voziš korektno. Tudi če zaustaviš nekoliko kasneje.

Če pa voziš kot neka zmedena kura, ti da policist znak da moraš zaustaviti, potem pa še brezbrižno voziš naprej in se obnašaš kot da ga nisi opazil pa bo seveda težil ja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

Belcebub ::

Preberi si še enkrat svoj post:

Lengas je izjavil:


Moja mati je na Ptuju v križišču (glavno križišče ko se pripelješ z mosta in se skozi podvoz pelješ proti Ormoški) zavijala desno in pri tem ni uporabila desnega smernika. Kmalu za tem za sabo zagleda modri svetlobni signal in kratek zvočni signal policije. Ker so nas učili v avtošoli, da je potrebno avto varno zaustaviti ob robu vozišča, na njenem mestu pa je bil ob strani pločnik, je avto zaustavila takoj ko je lahko, to pa je bilo čez 300m na bencinski črpalki.
Policist je seveda pregledal dokumente potem pa dejal, da jo je ustavil zaradi neuporabe smernika. In ker ni takoj ustavila vozila bi globa naj znašala okrog 300€ za oboje skupaj.
Na koncu je sicer dobila samo opozorilo.


Seadj pa še post od Siddha:
V tem križišču, če prideš z mosta in greš desno sploh ni potrebno dajati smernika, razen na mostu, če slučajno moraš zamenjat pas. Vsaj tako mi je inštruktor povedal. Policist pa je ji verjetno težil, ker je vmes dosti prostorov za zaustavitev. Najprej zelenica na desno med cesto in železnico, ki je sicer zasnežena, je pa tudi železniška postaja še vmes. Pa bencinska črpalka ni ravno 300m oddaljena, je malo več kot kilometer.


Dejansko na tem omenjenem križišču ni potrebno dajati smernika, ker lahko iz tega pasu zavijaš samo desno -> proti železniški postaji (kjer bi lahko dvakrat zavila na parkirišča). Naslednje parkirišče je od delavnic Slovenskih železnic in še en uvoz pred samo bencinsko, ki je od križišča oddaljena 1,5 km.

Malce si priredil zgodbico (ali pa tvoja mamica) kajne?
Če si srečen, in če srečo rad bi še delil z nekom, če si srečen, brž z dlanjo udari v dlan!

St235 ::

Od kje točno osnova, da ne rabiš smernika, če zavijaš s pasu, kjer je dovoljeno zavijanje samo desno?

Olórin ::

če zavijaš desno tam kjer je obvezna smer desno moraš prav tako dati smerokaz. Kdor stoji na drugi strani namreč ne vidi kaj piše na tvoji tabli IN NE MORE VEDETI DA BOŠ ZAVIL DESNO.

solatko ::

Če si na voznem pasu, kjer ti znak nudi samo možnost zavijanja, ni potrebno dati smernika - so nas učili v AŠ, saj ne menjaš smeri, pač ne smeš drugam.
Potem bi moral na vsakem ovinku dati smernik!
Obvezna smer je pač ovinek, ki ga moraš izvest, saj naravnost ali levo ne smeš.
Delo krepa človeka

Malajlo ::

Če si na voznem pasu res. Ni pa nujno, da je pas namenjen samo zavijanju. Zato dajemo v križiščih smerokaz.
Iz Masarykove na Topniško (ali je tisti košček celo Šmartinska?) pri zavijanju v levo pa res nima smisla dajati smernika, ker na desno ne smeš, ker je enosmerna. Naravnost pa tudi ni ceste.
Rondo Tomačevo, iz Črnuč, skrajni desni pas gre lahko samo desno. Tam ti načeloma tudi ni potrebno dajati smerokaza, ker nimaš kam drugam, prav tako pa s smerokazom nimaš komu kaj sporočati.

St235 ::

solatko je izjavil:

Če si na voznem pasu, kjer ti znak nudi samo možnost zavijanja, ni potrebno dati smernika - so nas učili v AŠ, saj ne menjaš smeri, pač ne smeš drugam.
Potem bi moral na vsakem ovinku dati smernik!
Obvezna smer je pač ovinek, ki ga moraš izvest, saj naravnost ali levo ne smeš.


No in tole je neumnost da glava peče. Kako točno naj ostali udeleženci v prometu vedo kaj tebi velijo table in cestne oznake? Smernik je v križišču obvezen. Pika, pa imaš 100x zapovedano zavijanje desno moraš dat desni smernik če si v križišču.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

dj_uro ::

kolikor mi je znano, če npr. iz voznega pasu zaviješ (levo ali recimo raje desno) na ''zavijalni'' pas (npr. Tržaška iz AC proti Interšparu Vič), takrat daš žmigavc, ker pač menjaš smer... Ko pa si enkrat na tem pasu, ki gre samo (v tem primeru desno), ne rabiš v križišču dajat žmigavca...
lahko pa se motim...
vw-klub.si

St235 ::

Samo tam si na pasu, ki fizično zavije (torej gre dejansko za ovinek in ne križišče). Povsem nekaj drugega pa je, če si ti na voznem pasu kjer sicer moraš zavit desno(cestne označbe, prometni znaki...), vendar gre še vedno za križišče in menjaš smer.

Recimo primer:
https://www.google.si/maps/@46.065083,1...!3m4!1e1!3m2!1scxZr28e4QTB2422UilUpGQ!2e0?hl=sl

Kako naj nekdo iz nasprotne smeri ugiba, kaj bodo naredila vozila na desnem pasu?

Olórin ::

dj_uro je izjavil:

kolikor mi je znano, če npr. iz voznega pasu zaviješ (levo ali recimo raje desno) na ''zavijalni'' pas (npr. Tržaška iz AC proti Interšparu Vič), takrat daš žmigavc, ker pač menjaš smer... Ko pa si enkrat na tem pasu, ki gre samo (v tem primeru desno), ne rabiš v križišču dajat žmigavca...
lahko pa se motim...


je razlika, če govorimo o KRIŽIŠČU Z OBVEZNO SMERJO VOŽNJE ali o tem, da vozni pas zavije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

solatko ::

V križiščih z enosmerno cesto, ni potrebno dajati smerokazov, saj drugam, kot v dovoljeno smer vožnje ne smeš zavit.
Delo krepa človeka

St235 ::

Daj prosim nehaj nabijat neumnosti, če jih nimaš s čim podpret.

Seveda rabiš dat smernik, ker ostali niso dolžni bit jasnovidni in vedet kakšne table ti vidiš.

solatko ::

Kateri ostali, če imaš namen zapeljat v enosmerno cesto in nimaš namene nikogar zbit ali povozit. Vsak dan se zjutraj odpeljem brez smerokaza na križišču v enosmerno, tudi mimo policaja, ki tam spremljata prihod otrok v šolo.
Če greš lahko samo v eno smer, nimaš komu kaj kazati, saj drugam ne smeš. Tudi na nasprotni uvozni cesti je obvezna smer levo, tako, da vsak ve, da greš desno, saj v nasprotno enosmerno ne smeš, levo pa tudi ne.

Pazite raje, da dajete smerokaze tam in takrat, ko je potrebno.
Delo krepa človeka

St235 ::

Kako naj tukaj vem kam bo šlo dostavno vozilo, ki je pravkar zaključilo dostavo v coni za pešce pred mano? Ali pa kolesar, ki se vključuje z te cone v promet?
Link

Z mojega vidika gre lahko tako levo kot desno, z njegovega seveda smo desno. Tako, da prosim nehaj s to neumnostjo.

To kako ti voziš je tvoj problem in tega tvojega nakladanaja kako policaji tolerirajo tvoje kvazi zdravorazumsko obnašanje imamo tudi že vsi polno glavo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

solatko ::

Na uvozih v enosmerno ulico imajo vsi enak znak - obvezna smer in, če nisi z Marsa, veš kam mora vozilo, ki ga vidiš, kadar pa misliš zapeljati v prepovedano smer, pa smerokaz moraš dati, da ostali udeleženci v prometu vedo, da imajo opravka z bedakom, ki ne pozna predpisov.

Še nikoli v življenju na pasu, ki mi ne dovoljuje drugega, kot eno smer, nisem dal smerokaza (ko sem se vključil na tak pas pa vedno).

Ni pa dajanje smerokaza na takem pasu prepovedano, če ga ne daš, pa ni prekršek, tako, kot trdiš ti.
Delo krepa človeka

St235 ::

Lej če ti v svojih miljardah kilometrov še vedno ne ločiš med znakom za obvezno smer in tistim za enosmerno cesto je to naravnost sramotno.

Daj mi pojasni na zgornjem primeru, kako točno lahko jaz na podlagi table obvezna smer levo vem, da je ulica z desne enosmerna? Ker po tvoji, povesem zgrešeni logiki je tudi tukaj LINK enosmerna, ker imam jaz obvezno smer desno? Daj prosim nehaj, ker razen nakaladanja vedno pridemo do tega, da tvoja logika v realnem svetu ne drži vode.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

solatko ::

Lakotnik29 - Zdaj mi pa ti s svojo logiko razloži, koga v tem križišču obveščaš kam nameravaš? Tisti zadaj vedo, da drugam ne smeš, tisti ki so že na cesti pa imajo prednost. Obveščaš ograjo ŽP, da ne misliš zapeljati v njo?

Ravno tu je situacija, kjer ti smerokaza niti pod razno ni potrebno dati.
Obvezna smer je pač obvezna smer, drugam ne smeš, vsi ostali predpisi (prednost) pa še vedno veljajo.
Raje dajaj smerokaze tam, kjer je to še kako potrebno, tako zaradi pretočnosti prometa (krožišča), prehitevanje, menjava pasu........
Delo krepa človeka

St235 ::

Zdaj mi pa ti s svojo logiko razloži, koga v tem križišču obveščaš kam nameravaš?

A v tem je problem, pa takoj povej, da pojma nimaš o prometnih predpisih pa sploh ne bomo diskutiral dalje. Ker po tej tvoji logiki tudi ni treba dajat smernikov kadar si sam na cesti in podbne neunmosti. Dragi moj solatko vedno na koncu pridemo do tega, da nabijaš v tri dni in prodajaš zdravorazumsko meglo, ki nima nikakršnega stika z realnostjo. Še vedno pa čakam razlago po kakšni bolni logiki, ti na podlagi tabel za obvezno smer lahko sklepaš karkoli o temu, da je cesta enosmerna?

Duhec ::

Pri spremembi smeri vožnje mora voznik svojo namero pravočasno in nedvoumno nakazati z utripalkami (42. člen ZPrCP). Pika.
Četudi te vidi zgolj Sv.Peter.
http://blackbird.si/

solatko ::

Lakotnik29 - Ko mi boš navedel en primer plačilnega naloga za prekršek v takem primeru, se bom posul s pepelom. Jaz ga ne morem pokazat, ker v takem primeru (45 let, nekaj krat na dan) še nisem plačal kazni ali bil opozorjen za napačno uporabo smernikov.
Vožnja v obvezni smeri ni sprememba smeri! Moraš pa v vsakem primeru upoštevat druga pravila - prednost drugih!

Sem pa videl, ko je policistka, kaznovala voznika, ki je zavil v nedovoljeno smer, zaradi vožnje v napačno smer in neuporabo smerokaza.
Delo krepa človeka

šernk ::

Ko mi boš navedel en primer plačilnega naloga za prekršek v takem primeru, se bom posul s pepelom.


tudi jaz še nisem dobil kazni za neuporabo smerokaza pri menjanju pasov na H4, oziroma za vožnjo 130 namesto predpisanih 110 po njej (prej 120 namesto 100 - tudi radarji te spustijo s to hitrostjo po števcu skozi). Pa je že vsaj 2x bila provida za mano, pa nič od tega ne pomeni da nisem kršil zakona. Le to je da nekateri policaji pač skrbijo za varnost na cesti in ne kaznujejo nepotrebnih stvari, ki ne ogrožajo nikogar. Te pa po hitrem postopku ustavijo če letiš z nezmanjšano hitrostjo skozi tunel na rebrnicah. Si pa podobne stvari z neuporabo smerokazov na avtocesti A1 ne privoščim ker je večja gužva.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Mare2 ::

solatko, si v zmoti. Poznam enege človeka, ki že 10 let vozi brez izpita. Niso ga še dobili. Imel je le srečo.

Sicer pa, v avtošolah se učijo, kdaj je treba dati žmigavec. Imam občutek, kot da nekateri, ki komentirajo v tem forumu, niso opravljali tečajev in vozniških izpitov. Spomnim se tiste afere s kupljenimi dovoljenji. Baje jih imajo še vedno. :)

#
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

solatko ::

Mare2 - Mene so ravno v avtošoli podučili, kako in gdaj se mora uporabljat smerokaze, vzvratna ogledala in podobno. Je sicer nekaj sprememb zakonodaje od takrat, vendar se to kdaj je kakšna stvar obvezna in kdaj ne, ni kaj dosti spremenilo. Že takrat je veljalo, da tam, kjer je možna samo ena rešitev, dodatni ukrepi niso potrebni - obvezna smer, ne zahteva dodatne označbe s smerokazi na vozilu. Dejstvo je da ne menjaš pasu ali smeri, saj jih ne smeš, če je obvezna smer.

Še dnevni primer - pri Orto baru je na križišču velikokrat stal policist, ki je ob končnicah urejal promet. Niti za zavijanje levo iz Šmartinske na Bolgarsko, niti v obratni smeri, nisem v 30+ letih, niti enkrat dal smerokaza. Na Šmartinski je posebej pas, ki dovoljuje samo vožnjo v levo, na Bolgarski je znak - obvezna smer.

Za pismene voznike in policiste je to dovolj, za "prometne strokovnjake in pravnike" pač ne. Ko bom prvič opozorjen, da to ni v redu, bom začel še na ovinkih dajat smerokaz (kar je v bistvu enako).
Delo krepa človeka

GTX970 ::

Vsakič ko spremeniš vozni pas bi naj dal smekoraz (vožnja naravnost).
Pri križišču (zavijanje levo/desno) oz izhod iz krožišča tudi.

Mare2 ::

Solatko, meni je vseeno, kdaj boš dal žmigavec. Pomembno, da sem druge opozoril na napačne prakse "izkušenih voznikov".
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Siddh ::



Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Siddh ()

solatko ::

Siddh - V tem križišču greš naravnost, upoštevat moraš pravilo prednosti, smerokaz je nepotreben, saj levo zaradi talnih oznak (polna črta) ne smeš. Vozilo na sliki ima sicer desni smernik, ki pa ni potreben, saj pelje naravnost, ne menja smeri ali pasu vožnje.

Mare2 - Daješ smernike v ovinkih?

Škoda, da na forumu ni nobenega inštruktorja vožnje, da bi zadeve pojasnil na strokoven način.
Delo krepa človeka

Mare2 ::

solatko je izjavil:



Mare2 - Daješ smernike v ovinkih?

Od kje tebi to? Očitno ti je dolgčas in ne dobiš nobenega za komunicirat na tem forumu in si vedno znova izmišljuješ, kaj je kdo rekel, da se debata razvija naprej. Meni se ne da več... :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

garamond ::

solatko je izjavil:

Siddh - V tem križišču greš naravnost, upoštevat moraš pravilo prednosti, smerokaz je nepotreben, saj levo zaradi talnih oznak (polna črta) ne smeš. Vozilo na sliki ima sicer desni smernik, ki pa ni potreben, saj pelje naravnost, ne menja smeri ali pasu vožnje.
Ravno to vozilo v križišču zavija desno. Pelje po pasu, kjer je narisana desna puščica. Vozilo je tik pred tem, da spremeni smer vožnje. Uporaba utripalk je obvezna. (Še table za naselja kažejo desno.)

Mislim pa da je se točno tukaj zgodil prekršek zaradi neuporabe utripalk, ki ga je omenil OP. Solatko, lahko se začneš posipati s pepelom, kot si omenil :-)

Mene sicer zmoti vsak voznik, ki ne uporabi utripalk. Za kakšne situacije bi še razumel, mogoče tudi tole na Ptuju, ampak tam na križišču Šmartinske pri Orto Baru je pa neuporaba utripalk res nevljudna.

solatko je izjavil:

Škoda, da na forumu ni nobenega inštruktorja vožnje, da bi zadeve pojasnil na strokoven način.
Je že uporabnik Duhec citiral člen zakona, ki pravi, da je treba ob spremembi smeri vožnje uporabiti utripalke.

St235 ::

solatko je izjavil:



Še dnevni primer - pri Orto baru je na križišču velikokrat stal policist, ki je ob končnicah urejal promet. Niti za zavijanje levo iz Šmartinske na Bolgarsko, niti v obratni smeri, nisem v 30+ letih, niti enkrat dal smerokaza. Na Šmartinski je posebej pas, ki dovoljuje samo vožnjo v levo, na Bolgarski je znak - obvezna smer.



Link

A ti resno razlagaš, da vozilom, ki tukaj zavijajo levo in sekajo pot vozilom, ki imajo prednost, ni potrebno prižigat smernikov?

V vsaki temi posebej me uspeš prepričat, da so edini kilometri, ki si jih ti v življenju prevozil, prevoženi s prstom po zemljevidu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

gorilla ::

Mare2 ::

Pusti ga, če se je vse življenje uspešno izogibal kaznovanju za prekršek in če je s tem zadovoljen, naj bo. Dvomim, da bi ga mi2 uspela spreobrniti. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

matobeli ::

Še jaz bi se obregnil ob tole križišče pri Orto baru:
Kot je iz slike razvidno je usmerjevalna puščica za levo samo na tleh in nikjer ni dodatnega znaka. Ali je sama talna označba, brez primernega znaka, obvezujoča ali ne?
se mi zdi da je enak primer kot na talnih omejitvah čez cestninske postaje.
Kaj pa če je sneg? Kako vejo ljudje da boš zavil levo če ne vklopiš smernika?

Torej, ali talna označba v našem primeru pomeni obvezno smer ali ne?

edit: Mogoče se bom spravil en mail napisat na bližnjo avtošolo, pa da vidimo kaj naši učenjaki pravijo :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

solatko ::

Verjetno tisti pri Orto baru, ki stojijo na levem pasu, čakajo pasulj, po desni pa ostali promet poteka normalno. Tistih nasproti itak ne smem izsilit, gredo pa itak lahko samo desno ali naravnost in imajo prednost.
Če je talna oznaka obvezujoča, ti bo pa povedal policist, če boš iz tistega pasu, zapeljal naravnost, po možnosti še koga izsilil na desnem pasu.
Označen vozni pas je še kako obvezujoč, če ti omogoča samo eno smer. Noben pas za zavijanje levo ali desno v križiščih nima dodatnega znaka, saj ga nimaš kam postavit, imaš pa na nekaterih križiščih table, na katerih je označeno kam greš lahko s posameznega voznega pasa.
Velikokrat mi ni čist jasno, kako lahko sploh funkcionirate v prometu.
Delo krepa človeka

scipascapa ::

Policija še premalo kaznuje neuporabo smernika....še najboljši so v krožiščih, potem pa zaradi takih telet trpi pretočnost prometa.

St235 ::

Kot je iz slike razvidno je usmerjevalna puščica za levo samo na tleh in nikjer ni dodatnega znaka. Ali je sama talna označba, brez primernega znaka, obvezujoča ali ne?

Da, talna označba pomeni del prometne signalizacije in je kot takšna zavezujoča. Razen seveda če si Solatko, potem je vseeno kako voziš, ker ti vse veš in imaš tako ali tako nadčloveške zmogljivosti in lahko v omenjenem križišču brez težav zaviješ desno, če ti to ustreza.

šernk ::

Da, talna označba pomeni del prometne signalizacije in je kot takšna zavezujoča. Razen seveda če si Solatko, potem je vseeno kako voziš, ker ti vse veš in imaš tako ali tako nadčloveške zmogljivosti in lahko v omenjenem križišču brez težav zaviješ desno, če ti to ustreza.


kako bo zadeva ki jo ne vidiš zavezujoča? V križiščih vidiš talno oznako večinoma ko je že prepozno. Pogosto pozabim kateri pas gre kam, ker pač nisem več dnevno v LJ.

3 leta nazaj sem baje parkiral na mestu rezerviranem za dostavo. Tudi ko sem odšel je vse to temeljilo le na besedah nekoga, ki mi je avto zaparkiral. Kaj se skriva pod 5cm snega jaz pač ne morem vedet.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

matobeli ::

Sem našel par zanimivih odgovorov:
Verjetno so enako kredibilni kot slotech.
Smerniki v prednostnih križiščih
http://www.tecajcpp.com/faq/index.php?a...
talne označbe pod snegom
http://tecajcpp.com/faq/index.php?a=faq...

Pa še, za dobro debate, dejmo se delat da nismo vsi ljudje vsak dan v Ljubljani.

Malajlo ::

Da, talna označba pomeni del prometne signalizacije in je kot takšna zavezujoča.

Ko je sneg na cestišču, pa ne velja. Znak za prepoved prehitevanja je bil zasnežen, polne črte se ni videlo, pa sem prehiteval. Prehitevani mi je pa blendal in trobil. Ker?

St235 ::

kako bo zadeva ki jo ne vidiš zavezujoča? V križiščih vidiš talno oznako večinoma ko je že prepozno. Pogosto pozabim kateri pas gre kam, ker pač nisem več dnevno v LJ.

Predlagam obisk okulista in uporabno javnega prevoza v Ljubljani.

WarpedGone ::

Policija še premalo kaznuje neuporabo smernika....še najboljši so v krožiščih, potem pa zaradi takih telet trpi pretočnost prometa.

Pretočnost v krožiščih trpi zaradi njihove premajhnosti in zblojenega pravila, da morš dat žmigavec pri zapuščanju. To pravilo bi držalo vodo na dovolj velikih krožiščih kjer od enega izvoza do drugega potrebuješ več kot 2 sekundi. Pri naših mikrokrožiščih ima bistveno več smisla met levi žmigavec dokler se furaš po njem in še nisi blizlu svojega izvoza, in žmigavec ugasneš ko začneš manever izhoda, tudi če še nisi blizu svojega izvoza. Pravila in praksa ne špilata dobro.

Obstoječe pravilo krši normalno pričakovanje: normalno je, da grem ven iz krožišča in onega ki hoče not ogrožam le, če bom notr ostal. Ergo je bol normaln levi žmigavec, ki mu pravi "WAIT FOR ME", brez žmigavca je pa normalni- maš prosto pot.
Al to, al pa sploh nobenih žmigavcev in se lepo vedno čakamo in prepričamo da mamo frej.
Zbogom in hvala za vse ribe

Malajlo ::

Ergo je bol normaln brez žmigavca, ki mu pravi "WAIT FOR ME", desni žmigavc je pa normalni- maš prosto pot.
Tko imamo zdaj. Daš v svojo logiko spredaj NOT pa je fixed.

Markus386 ::

Dejte žmigavce VEDNO(!) uporabljat.

@solatko:

 Cesta

Cesta



Ti si rdeč avto, in bi rad šel levo. Nasproti pelje moder avto, brez žmigavca. Na cesti je 2cm snega. A lahko zaviješ levo, ker ga ne oviraš, ali pa ga moraš počakat? Nobena cesta ni enosmerna, iz vsake lahko zaviješ levo, desno, ali pa greš naravnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markus386 ()

scipascapa ::

Križišče je enakovredno? Pravilo srečanja (se še vedno pravi tako?)= modri ima prednost naravnost.

Markus386 ::

Vprašanje je bilo namenjeno solatkotu, ki pravi, da če si na pasu, ki gre samo v eno smer, ne rabiš žmigavca :)

Mare2 ::

St235 je izjavil:


Predlagam obisk okulista in uporabno javnega prevoza v Ljubljani.


Lakotnik, ti si pa strog. Kaj boš pa s tistimi, ki so kupili vozniška dovoljenja? Baje se še vedno vozijo po naših cestah. Dva od njih sta tudi člana našega foruma. :)

Markus386 je izjavil:

Nobena cesta ni enosmerna, iz vsake lahko zaviješ levo, desno, ali pa greš naravnost.

Že iz vprašanja se vidi, da nimaš vozniškega dovoljenja. Sicer pa v tej debati seveda lahko sodelujejo tudi taki. Lepo, da si vprašal, če ne veš.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mare2 ()

Markus386 ::

Po solatkotovi logiki, tudi ti ne veš.

Če je moder avto (in solatko v njem) na pasu, ki gre samo na levo, potem solatko ne da žmigavca, in ti za brezveze čakaš, dokler ne pogruntaš da zavija na levo, brez žmigavca.

Če si solatko, in sklepaš da je on na pasu za levo, in da zato nima žmigavca, on pa vozi naravnost (ker greš s tega pasu lahko tudi tam), pa narediš karambol.

Če vsi, ki zavijajo, dajo žmigavce, neglede na pas, je zadeva precej boljša.

Ker je sneg, pa ti ne veš, za kam je njegov pas (tudi brez snega, redkokdaj vidiš oznake na nasprotnem cestišču, ker so daleč, in jih zakrivajo avti).

Sicer pa imam izpit, samo challengam solatkotovo logiko :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markus386 ()
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vožnja po prednostni in uporaba smernikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15920878 (18688) kiFni
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11727674 (22545) St235
»

Prometna nesreča (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
52163878 (54646) St235
»

Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18331903 (27856) floyd1
»

Prometni prekršek in denarna kazen...? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10313268 (10675) BlueRunner

Več podobnih tem