» »

Krožno križišče - prednost

Krožno križišče - prednost

strani: « 1 2 3 4

GrimReaper ::

V teh krožnih je taka zmeda, tko da me sedaj zanima če sploh poznam pravila.
Gre se za navadno mini krožno, ki jih je vse več.
Za lažjo predstavo sem skiciral:


Kar je znakov mislim da so samo znaki za krožno pri vhodih v križišče, in znaki za 40km/h okol 50m prej.
Vem samo da v krožnem ne velja pravilo desnega, ampak ima prednost tisti ki je že v križišču. Če so na križišču samo avtomobili torej ni problema, s tem da je vseeno tisti ki vozi po krožnem pozoren na tiste ki se vključujejo, torej najbolje da ne preseže 30km/h.
Nisem pa siguren kako je če se srečajo kolesar in dva avtomobila, kot je na zgornji skici. Mislim da se prvi avtomobil v krožnem ne sme ustavljat (razen če je pešec ali kolesar že na cesti), ker bi zaprl promet, in prednosti krožnega križišča ni več. Drugemu pa znak za krožni promet (lahko da ima celo trikotnik, moram preverit), veli da mora počakat kolesarje in pešce.
Sam pač vedno pazim in opazujem, če sem na kolesu ali če sem v avtu, ampak bi bilo dobro vedeti dejanska pravila. Čeprav ostalim potem to dopovedat je pa težje, ker zadnjič ko sem stal v takem položaju s kolesom so se vsi na mestu ustavili, čeprav nisem imel namena it čez preden ni prosto. Če sem sam v avtu se v takem primeru nikoli ne ustavljam, ker kolesar že itak stoji, zakaj bi potem zapiral pot še avtomobilom.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x
  • zavaroval slike: Gandalfar ()

jype ::

GrimReaper> V teh krožnih je taka zmeda

Nobene zmede ni, kolesar ima v krožnem križišču _vedno_ prednost (jasno - če upoštevaš predpise, ampak to jih razen ponesreči itak nikoli še noben voznik ki ne pozna predpisov ni).

Kot kolesar se torej pač moram ustaviti, ker ti imaš airbage, jeklo in hladilnik pred sabo, mene pa varujejo debele volnene nogavice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Smurf ::

Ja, prednost ima kolesar/pesec.

mcgeek ::

Res je, kolesar ima vedno prednost, četudi krši prometna pravila. To marsikomu dvigne pritisk.

Senitel ::

GrimReaper je izjavil:

Če sem sam v avtu se v takem primeru nikoli ne ustavljam, ker kolesar že itak stoji, zakaj bi potem zapiral pot še avtomobilom.

V civiliziranih državah bo avtomobilist opazil kolesarja in mu ustavil ter zato kolesarju ne bo treba tam stat in čakat kdaj se ga bo kdo usmilil ali reskirat, da ga kdo zgazi. Čisto ista zgodba s pešci.

mr1two ::

V avto šoli te učijo, da ima prednost pešec oz. kolesar vedno pred tabo. Vljudno in pravilno je, če se kot voznik ustaviš.
Jaz ustavim v 90% primerov za pešce- razen če za menoj ni nikogar z drugim vozilom(tako da počaka res le mene). Če je za mano še par avtomobilov pa jasno ustavim.
Za kolesarje vedno priustavim.

BlaY0 ::

jype je izjavil:


(jasno - če upoštevaš predpise, ampak to jih razen ponesreči itak nikoli še noben voznik ki ne pozna predpisov ni).

Ja, vozniki poznajo predpise razen tistih, ki jih ne. In obratno. Tisti ki jih ne, v določenih okoliščinah po sreči upošteva kakega, drugače pa pride do nesreče.

mcgeek je izjavil:

Res je, kolesar ima vedno prednost, četudi krši prometna pravila. To marsikomu dvigne pritisk.

In to gre tebi v nos, ker lahko nekdo krši pravila in ima prednost pred tabo ki prav tako kršiš pravila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

šernk ::

V teh krožnih je taka zmeda


zmede ni dokler vsi vozijo po pravilih, v trenutku ko nekdo krši pravila pa nastane zmeda imaš popolnoma prav.

če nekdo krši pravila, tebi to ne dovoljuje kršenja pravil.

primer iz prakse: nekdo je šel skozi rumeno na semaforju, jaz zaradi tega ne smem na priključku na njegovo cesto ga izsilit in pohodim zavoro, nekdo prileti od zadaj vame in nikakor za nesrečno ne more bit kriv tisti, ki je šel skozi rumeno, temveč tisti, ki zaradi mojega nenadnega zaviranja ni uspel ustavit za menoj.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

jype ::

mcgeek> Res je, kolesar ima vedno prednost, četudi krši prometna pravila. To marsikomu dvigne pritisk.

V krožišču pravila pravijo, da ima kolesar vedno prednost. Velika škoda je, da vozniki, ki so jim podelili vozniško dovoljenje, kljub temu tega ne vedo.

Začuda se razmeroma redko zmotijo glede prednosti tovornih vlakov.

V civiliziranih državah se križišča načrtuje tako, da promet teče tekoče kljub različnim hitrostim udeležencev:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Mesar ::

Kot že rečeno imata pešec in kolesar vedno prednost v takem primeru, če nekdo krši CPP to ne da tebi pravice, da tudi ti kršiš CPP, ker če bi bilo tako bi bilo Slovencev hitro še samo 500.000, iz istega razloga se more prometna signalizacija upoštevat v vseh primerih, tudi če je po tvoje butasta.

jype je izjavil:

mcgeek> Res je, kolesar ima vedno prednost, četudi krši prometna pravila. To marsikomu dvigne pritisk.

V krožišču pravila pravijo, da ima kolesar vedno prednost. Velika škoda je, da vozniki, ki so jim podelili vozniško dovoljenje, kljub temu tega ne vedo.

Začuda se razmeroma redko zmotijo glede prednosti tovornih vlakov.

V civiliziranih državah se križišča načrtuje tako, da promet teče tekoče:



Ja ampak pri nas je teh žal bolj malo, imamo mini rondoje, ki jih kamioni ne morejo zvozit po enem pasu, folk pa v njih včasih dela z osebnimi avtomobili tako, da človeka glava peče. Potem pa še ti trobi ko po zunanjem robu prevozi kaki polno črto pa ti zapelješ v njega. Če hoče kateri kako staro kišto razbit pa pokasirat malo zavarovanja so neumni vozniki in taki mini rondoji idealen prostor.
To Quattro or not to Quattro?

BlaY0 ::

@jype: Zanimivo, nobenih brezveznih skokov in spustov ter ovinkov za kolesarje...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Mesar ::

Pa še... tukaj na videu so zelo kulturni vozniki, bi rekel, da je takih bolj malo v Slo.
To Quattro or not to Quattro?

BlaY0 ::

Mesar je izjavil:


Ja ampak pri nas je teh žal bolj malo, imamo mini rondoje, ki jih kamioni ne morejo zvozit po enem pasu...

V italiji imaš čuda lokalnih Y ali X križišč, ki so jih predelali v krožišča samo tako da so na sredo križišča zapičili en kol ter na vse uvozne pasove pred križiščem postavili znake za krožišče. Avtobusi (zglobni), šleperji, younameit... vsi zadevo lepo zvozijo...

Mesar ::

No potem pa se enkrat sprehodi malo po Mariboru in bodi pozoren na mala krožišča z DVEMA pasovoma.

BlaY0 je izjavil:

Mesar je izjavil:


Ja ampak pri nas je teh žal bolj malo, imamo mini rondoje, ki jih kamioni ne morejo zvozit po enem pasu...

V italiji imaš čuda lokalnih Y ali X križišč, ki so jih predelali v krožišča samo tako da so na sredo križišča zapičili en kol ter na vse uvozne pasove pred križiščem postavili znake za krožišče. Avtobusi (zglobni), šleperji, younameit... vsi zadevo lepo zvozijo...


Pa v tem primeru more samo pazit, da se izogne "kolu"... je lažje kot pa okoli peljat. Mogoče slikam pol kak tak rondo, če bom imel možnost, kje blizu ustavit, drugače se mi nebo dalo...
To Quattro or not to Quattro?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mesar ()

BlaY0 ::

jype je izjavil:



Zanimiv mi je del voznega pasu pri izvozu in sicer pred kolesarsko stezo. Omogoča, da en avto lahko čaka tam, ostali pa krožijo dalje. Pri nas kar vsi čakajo in nihče ne kroži. Po možnosti želi kdo še rikverc.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Mesar ::

BlaY0 je izjavil:

jype je izjavil:



Zanimiv mi je del voznega pasu pri izvozu in sicer pred kolesarsko stezo. Omogoča, da en avto lahko čaka tam, ostali pa krožijo dalje. Pri nas kar vsi čakajo in nihče ne kroži. Po možnosti želi kdo še rikverc.


To deluje samo do določene mase, potem pa se tudi taka križišča zabašejo. V križiščih o katerih jaz govorim je tudi pred prehodom prostor za 1 avto, a folk običajno ustavlja že prej, rinejo v krožišče tudi če vidijo, da ni kam in potem so živčni, da čimprej pridejo ven. Zato pa imamo kot imamo - ni problem samo v malih krožiščih ampak tudi v kulturi na cesti... to želim že ves čas izpostaviti.
To Quattro or not to Quattro?

BlaY0 ::

Mesar je izjavil:


Pa v tem primeru more samo pazit, da se izogne "kolu"... je lažje kot pa okoli peljat. Mogoče slikam pol kak tak rondo, če bom imel možnost, kje blizu ustavit, drugače se mi nebo dalo...

Ja ampak če hočeš po isti cesti nazaj peljat, poterm moraš okoli kola. Zakaj bi vozil po isti cesti nazaj se mnogi sprašujejo. Za odgovor se odpelješ v BTC (Ljubljana), kjer folk ne ve, da je tam toliko krožišč samo zaradi tega, da ti iz stranskih cest nikoli ni potrebno zaviti levo (razen v krožišču seveda).

Mesar je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

jype je izjavil:



Zanimiv mi je del voznega pasu pri izvozu in sicer pred kolesarsko stezo. Omogoča, da en avto lahko čaka tam, ostali pa krožijo dalje. Pri nas kar vsi čakajo in nihče ne kroži. Po možnosti želi kdo še rikverc.


To deluje samo do določene mase, potem pa se tudi taka križišča zabašejo. V križiščih o katerih jaz govorim je tudi pred prehodom prostor za 1 avto, a folk običajno ustavlja že prej, rinejo v krožišče tudi če vidijo, da ni kam in potem so živčni, da čimprej pridejo ven. Zato pa imamo kot imamo - ni problem samo v malih krožiščih ampak tudi v kulturi na cesti... to želim že ves čas izpostaviti.

Saj tukaj je ravno to... tudi pri vstopu v krožišče imaš en box, kjer se lahko mirno koncentriraš na avtomobile ki prihajajo z leve. Vsi ostali stojijo pred prehodom in se koncentrirajo na pešče ki prihajajo z leve in desne ter kolesarje, ki prihajajo z leve. Krožišče ni nikoli zabasano in ker vsi v njem lahko krožijo dokler se ti boxi na izvozu ne spraznijo. Ostali na uvozih pa čakajo da v krožišču nastane dovolj placa za vklop.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Venum ::

Prednost majo kolesarji, kar sem tudi sam včasih bil in sem zaradi slabe zaščite na kolesu vedno odstopu prednost avtom, razn če je kdo nakazal, da lahko speljem. Enostavno ne zaupam voznikom, da poznajo pravila. Ziher je ziher :) Zdej ko mam pa avto pa ponavadi spuščam pešce pa kolesarje čez prehod, razn če nimam prevelike hitrosti.

Daedalus ::

V teh krožnih je taka zmeda, tko da me sedaj zanima če sploh poznam pravila.


Resno vprašanje. Kako za boga ti je ratalo skup spravit vozniški izpit? Ker v bistvu sprašuješ, ali ima kolesar na označenem prehodu čez cesto prednost pred avtom. Ima, vedno.

Mislim da se prvi avtomobil v krožnem ne sme ustavljat (razen če je pešec ali kolesar že na cesti), ker bi zaprl promet, in prednosti krožnega križišča ni več.


Ne ustaviš v krožnem, ampak na izstopu iz krožnega. Če je le-to tako majhno, da s tem zapreš pot onemu zadaj, pa pač upaj, da človek gleda, kaj ti počneš.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

ahac ::

Ampak, če jim vedno odstopaš prednost bodo še bolj prepričani, da jo imajo.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

jype ::

ahac> Ampak, če jim vedno odstopaš prednost bodo še bolj prepričani, da jo imajo.

Če jim je pa ne, si pa mrtev ali invalid.

solatko ::

V krožišču ima vedno prednost tisti, na skrajnem krogu. Največ ima prednost pešec, ki je vedno na čisto zunanji stezi, potem je kolesar (seveda je zaželjeno, da vozi v pravo smer, ane jype), potem so avtomobili, ki nameravajo ven, najmanj prednosti, oziroma je nima, so tisti, ki so v notranjem krogu.
Praviloma, naj se v krožiščih vozila nebi ustavljala, temveč, bi morali vozniki narediti še en krog, če je vozišče za ven zasedeno, pa je to pri naših voznikih tabula rasa in se ob vsaki malo večji gneči, v krožišču promet, praktično ustavi.

Veliko bi bilo treba, pri naših udeležencih v prometu, trenirati tekočo, varno in pravilno vožnjo.

Samo za primer - iz Vrhnike proti LJ je na drugem krožišču, na kolesarski stezi, narisan trikotnik, ki kolesarje opozarja, da nimajo prednosti. Ker sem v križiščih in krožiščih, še posebej pozoren na kolesarje in pešce, sem se ob kolesarski stezi ustavil, da bi spustil kolesarja (iz avta, se oznaka za kolesarja ne vidi). Tist moment je zadaj počilo. Tretji avto v koloni, je tistega za menoj, enostavno porinil vame. Na srečo, je bila noga na zavori, tako da je trpel samo pleh, kolesar bi pa v nasprotnem primeru, končal pod mojim vozilom.
Na to anomalijo z oznakami na cestišču, sem opozoril tudi policista, ki je prišel na kraj nesreče. Ta se je samo prijel za glavo in se čudil, kako je lahko taka oznaka, postavljena na cestišče.
V primeru popolnega spoštovanja CPP, bi bil za prometno nesrečo kriv jaz, ker sem brez razloga ustavil na križišču, z neprednostno, kolesarsko stezo, vendar je po zapisniku in skicah, normalno bil kriv voznik tretjega vozila, zaradi prekratke varnostne razdalje, tako da sva jaz in drugi voznik, škodo krila iz njegovega zavarovanja.
Kolesar, ki je ostal na kraju nesreče, je dejal, da tam kolesarji redno ustavljajo in spuščajo vozila s prednostjo naprej.

Po letu in pol, so te oznake še vedno tam in še vedno, se kolesarji, pred izvozi iz kroga, ustavljajo.

Potem pa bodi pameten!
Delo krepa človeka

opeter ::

Le vprašanje časa je, kdaj propade trenutna oblika civilizacije ... takrat bomo lahko imeli rjaste avtomobile (če bo seveda bencina oz. drugega goriva) in se z njimi zaletavali drug v drugega. Zmagal bo tisti, ki je najbolj močnejši (torej imel največ oklepa) ali pa najbolj iznajdljiv.

No v glavnem, takrat se bo dalo pešce (pa tudi kolesarje, če še sploh bodo obstajali) zbiti tako kot se je to dalo v Carmageddonu oz. kot je lepo prikazano v določenih filmih ali pa opisano v določenih šund romanih.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

dzinks63 ::

Ta skica ni pravilna. Vedno je bližje krožnemu kolesarska steza in šele nato prehod za pešce.

Torej krožno križišče je takšno in ne kot je skicirano zgoraj:




Če zavijaš desno iz krožnega križišča ima prednost pešec in kolesar, pešca moraš spustiti preko, tudi če samo čaka na robu cestišča na začetku zebre, enako kot kolesarja če ga opaziš ko se približuje in vidiš da bi mu z zapuščanjem križišča presekal pot za toliko, da bi kolesar moral zavirati. Popolnoma enako je pri vključevanju v krožišče, pešec in kolesar imata prednost.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Gandalfar ()

RejZoR ::

V krožiščih bi OGROMNO pomenilo že če bi folk dajal smernike malo preden zavijejo ven, da druge opomnijo na načrtovane spremembe smeri. Oz če se vklapljaš in imaš namen takoj na prvem izvozu it ven, da že takoj daš smernik ko vstopaš. To sicer vglavnem velja za manjša krožišča ampak vseeno. S tem pomagaš drugim, da lažje predvidevajo kaj hočeš naredit in posledično vse skupaj laufa hitreje če ti ni treba čakat do zadnjega al bo zavil ven al bo šel mimo tebe. Sam na žalost premal folka dela to.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Adrijan0 ::

So pa tudi krožna križišča, kjer imajo kolesarji znak da nimajo prednosti..

jype ::

Adrijan0> So pa tudi krožna križišča, kjer imajo kolesarji znak da nimajo prednosti..

Praktične razlike v resnici ni, ker si kolesarji ne morejo privoščiti izkoristiti prednosti, če je vozniki avtomobilov ne upoštevajo.

mr1two ::

@RejZoR
Jaz sploh več ne gledam na smernike, ko sem v krožišču, ker mi veliko več pove smer sprednjih koles avtomobila, ki jasno nakazujejo smer nadaljevanja vožnje- čegre ven so že zravnana, če gre še naprej po krožišču pa ne. Simpl- sam za splošno bolj vidno oznako so itak smerniki boljši- vendar le ti prevečkrat lažejo.

BlaY0 ::

jype je izjavil:

Adrijan0> So pa tudi krožna križišča, kjer imajo kolesarji znak da nimajo prednosti..

Praktične razlike v resnici ni, ker si kolesarji ne morejo privoščiti izkoristiti prednosti, če je vozniki avtomobilov ne upoštevajo.

Amapk a nisi ti načelen človek? Če imaš prednos, ker zakon tako pravi, potem se odpelješ čez ne glede na posledice?

mr1two je izjavil:


Jaz sploh več ne gledam na smernike, ko sem v krožišču, ker mi veliko več pove smer sprednjih koles avtomobila, ki jasno nakazujejo smer nadaljevanja vožnje- čegre ven so že zravnana, če gre še naprej po krožišču pa ne. Simpl- sam za splošno bolj vidno oznako so itak smerniki boljši- vendar le ti prevečkrat lažejo.

Jaz sem bolj previden. Gledam kako so obrnjena kolesa. Če so poravnana, potem pogledam še ali ima voznik v roki mobitel. Če ga ima, raje počakam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

jype ::

BlaY0> Amapk a nisi ti načelen človek? Če imaš prednos, ker zakon tako pravi, potem se odpelješ čez ne glede na posledice?

Jasno! IDDQD pa gas.

Če nimam tipkovnce pa včas kakšno kripo spustim naprej po krožišču in če avto ustavi stečem za njo, jo ujamem, zajaham in se peljem naprej.

BlaY0 ::

Daedalus je izjavil:


Ne ustaviš v krožnem, ampak na izstopu iz krožnega. Če je le-to tako majhno, da s tem zapreš pot onemu zadaj, pa pač upaj, da človek gleda, kaj ti počneš.

Pri nas boš težko našel krožišče s takim izstopom, kjer že prvi izstopajočin (ki čaka na kolesarja) ne bi blokiral voznega pasu v krožišču. In potem lahko vsi za njim samo še stojijo.

jype je izjavil:


Jasno! IDDQD pa gas.

Čista rola. Sem se takoj spomnil KFP leta... hmm nekaj čez devetdeset je bilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

solatko ::

RejZoR - opustitev nakazovanja spremembe smeri, je 300€/150 + 3KT.
V BTC-ju so imeli že kar nekaj akcij, tako da se vsaj v krožiščih, situacija z dajanjem smernikov, dejansko popravlja.
Na AC pa sedaj policaji lovijo samo še tiste, ki ne dajo smernih kazalcev ob prehitevanju in vračanju na vozni pas - en manever 600€/300 + 6KT. Poznam kar nekaj modelov, ki so to plačali, ko so prehitevali policijsko vozilo, ki je vozil okoli 100km/h. Enostavna past, za bedake - pelješ za policistom, pa imaš mir.
Delo krepa človeka

crazyLIKEme ::

Kot aktivna kolesarka na križišču raje počakam. Vedno. Nimam želje, da bi se vozila z rešilcem.
http://crazyl1keme.deviantart.com/

šernk ::

Na AC pa sedaj policaji lovijo samo še tiste, ki ne dajo smernih kazalcev ob prehitevanju in vračanju na vozni pas - en manever 600€/300 + 6KT. Poznam kar nekaj modelov, ki so to plačali, ko so prehitevali policijsko vozilo, ki je vozil okoli 100km/h. Enostavna past, za bedake - pelješ za policistom, pa imaš mir.


ROFL a to dejansko delajo? bo treba očitno začet dajat žmiguce tud za na vozni pas nazaj... (za na prehitevalnega ga dam vedno, za nazaj ga pa res izključno v družbi policistov). da bom zaradi njih vozil pa 100km/h naj pa sanjajo... 120-135 in gasa dalje.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

solatko ::

Da to dejansko delajo, saj pri navadnih prekoračitvah hitrosti ne zaslužijo zadost, to pa je niša, v katri z malo dela, dobijo kar lep izplen.
Dvakrat se zapelje LJ - Postojna in nazaj, pa ma normo za cel mesec.
Delo krepa človeka

RejZoR ::

solatko je izjavil:

RejZoR - opustitev nakazovanja spremembe smeri, je 300€/150 + 3KT.
V BTC-ju so imeli že kar nekaj akcij, tako da se vsaj v krožiščih, situacija z dajanjem smernikov, dejansko popravlja.
Na AC pa sedaj policaji lovijo samo še tiste, ki ne dajo smernih kazalcev ob prehitevanju in vračanju na vozni pas - en manever 600€/300 + 6KT. Poznam kar nekaj modelov, ki so to plačali, ko so prehitevali policijsko vozilo, ki je vozil okoli 100km/h. Enostavna past, za bedake - pelješ za policistom, pa imaš mir.


To z vožnjo za policaji ker so preveč usrani, da bi šli mimo so pa tud kekci. In pol imaš policaje, ki ti grejo po regionalki 60 na uro ker se jim pač ne mudi, za njimi pa pol kilometrska kolona, ker so vsi preveč usrani, da bi jih prehitel. Na regionalki sem enkrat prehiteval policaje, ker so šli za moje pojme prepočasi, lepo nakazal s smernikom in šel mimo, pol pa upočasnil na 90km/h. Noben me ni ustavljal. Isto obvoznice. Folk vidi policaje in se userjejo. Bog ne daj da bi šli mimo. Kot da te bojo šli fakin ustavit zato ker boš šel ti mimo njih s 110km/h, oni grejo pa 100km/h. Narobe ni ne eno in ne drugo, ampak ni pa tud nič narobe če greš mimo geez.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

shadeX ::

solatko je izjavil:

RejZoR - opustitev nakazovanja spremembe smeri, je 300€/150 + 3KT.
Na AC pa sedaj policaji lovijo samo še tiste, ki ne dajo smernih kazalcev ob prehitevanju in vračanju na vozni pas - en manever 600€/300 + 6KT. Poznam kar nekaj modelov, ki so to plačali, ko so prehitevali policijsko vozilo, ki je vozil okoli 100km/h. Enostavna past, za bedake - pelješ za policistom, pa imaš mir.


Če se ne motim je na avtocesti obvezno dati kazalec samo kadar prehitevaš in ne kadar se vključuješ nazaj. Popravite me če se motim.

skyline ::

Motiš se, vključitev smernika je potrebna ob vsaki menjavi voznega pasu (kar prehitevanje na avtocesti tudi je).

GrimReaper ::

Resno vprašanje. Kako za boga ti je ratalo skup spravit vozniški izpit? Ker v bistvu sprašuješ, ali ima kolesar na označenem prehodu čez cesto prednost pred avtom. Ima, vedno.

Izpit naredi vsak, sam zase lahko povem da po narejenem izpitu nisem znal veliko, prvič ko sva šla z očetom po izpitu z avtom, še bremzat nisem znal takoj ko je tisti pred mano začel bremzat.
Učil sem se potem sam še vsaj eno leto, pa še po enem letu sem delal take napake, da sem šel čez rdečo luč in čakal na preglednem delu ceste namesto pred semaforjem, pa na avtocesto mi je uspelo zavit ko sploh nisem imel vinjete.
Tut zdej po štirih letih oz. 30k km še ne vem vsega, ker se bolj malo vozim, in še to po bolj neprometnih cestah. Večjih napak pa sigurno ne delam več.

Ampak imaš pa na cesti še veliko večje talente, take ki na prednostni cesti čakajo sredi križišča tiste ki se vključujejo iz stranske, take ki so na stranski cesti in si ne vzamejo časa da bi pogledali levo in desno in ti lepo zapeljejo predte, take ki ne poznajo desnega pravila, v glavnem čiste osnove.

Pa danes sem probal to vašo terijo s prednostjo kolesarja, in sem šel s kolesom zanalašč malo hitreje čez krožno (ampak toliko da bi se še lahko ustavil) ko sta se vključevala 2 avtomobila, in je šel prvi vseeno pred mano, čeprav sem bil že na cesti tik pred njim.
Tega da ima kolesar in pešec absolutno prednost na krožnem ni vedel niti fotr, ki je ravnokar naredil CPP za A kategorijo brez napake, vedel je edino to da ima prednost tisti ki je že v krožišču, tko da očitno ni glih splošno znano. Za tistega ki se vključuje je jasno, ker ima tudi trikotnik nad znakom za krožno. Za tistega ki gre ven iz krožnega, pa če ne poznaš pravil, si lahko razlagaš v obe smeri. Tut če greš naravnost po cesti ti ni treba ustavljat pešcem ki so še na pločniku.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

Genetic ::

RejZoR je izjavil:


To z vožnjo za policaji ker so preveč usrani, da bi šli mimo so pa tud kekci. In pol imaš policaje, ki ti grejo po regionalki 60 na uro ker se jim pač ne mudi, za njimi pa pol kilometrska kolona, ker so vsi preveč usrani, da bi jih prehitel. Na regionalki sem enkrat prehiteval policaje, ker so šli za moje pojme prepočasi, lepo nakazal s smernikom in šel mimo, pol pa upočasnil na 90km/h. Noben me ni ustavljal. Isto obvoznice. Folk vidi policaje in se userjejo. Bog ne daj da bi šli mimo. Kot da te bojo šli fakin ustavit zato ker boš šel ti mimo njih s 110km/h, oni grejo pa 100km/h. Narobe ni ne eno in ne drugo, ampak ni pa tud nič narobe če greš mimo geez.


Deeper Meaning of Liff:
GRIMBISTER (n) Large body of cars on a highway all traveling at exactly the speed limit because one of them is a police car.

Daedalus ::

Pa danes sem probal to vašo terijo s prednostjo kolesarja, in sem šel s kolesom zanalašč malo hitreje čez krožno (ampak toliko da bi se še lahko ustavil) ko sta se vključevala 2 avtomobila, in je šel prvi vseeno pred mano, čeprav sem bil že na cesti tik pred njim.


Ja, naletel si na kretena, ki ne pozna pravil. Zato vela vedno pazit nase... mi je pa že uspelo z res ostrim zaviranjem z biciklom v točno tej situaciji prestrašit debila v avtu, da je fino bremzal.

Tega da ima kolesar in pešec absolutno prednost na krožnem ni vedel niti fotr, ki je ravnokar naredil CPP za A kategorijo brez napake, vedel je edino to da ima prednost tisti ki je že v krožišču, tko da očitno ni glih splošno znano.


Nima veze krožno ali ne. Na označenem prehodu čez cesto imajo pešci in kolesarji vedno prednost. In zebra + rdeča kolesarska na robu krožišča sta točno to.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

jype ::

šernk> ROFL a to dejansko delajo? bo treba očitno začet dajat žmiguce tud za na vozni pas nazaj... (za na prehitevalnega ga dam vedno, za nazaj ga pa res izključno v družbi policistov). da bom zaradi njih vozil pa 100km/h naj pa sanjajo... 120-135 in gasa dalje.

A to šparaš žmigovce al kako?

Zakaj ne bi namere nakazal pred vsako menjavo pasu?

Arto ::

šernk je izjavil:

ROFL a to dejansko delajo? bo treba očitno začet dajat žmiguce tud za na vozni pas nazaj... (za na prehitevalnega ga dam vedno, za nazaj ga pa res izključno v družbi policistov). da bom zaradi njih vozil pa 100km/h naj pa sanjajo... 120-135 in gasa dalje.


Men gre res na živce, ko folk ne daje žmigavca. Zakaj je tok težko tisto ročko fliknt? Sploh v krožnih križiščih pred zapuščanjem. In pol čakam ko idiot da se bom vključil, ker pol ljudi ne da žmigavca.

GupeM ::

Žmigavc na AC: Obvezen ko greš na prehitevalni pas in ko greš nazaj na voznega.
Žmigavc na dvopasovnih cestah v naselju: Obvezen ne glede ali greš z desnega na levi pas ali obratno.
Žmigavc na navadni cesti: Obvezen ko greš na levi pas (prehitevaš), neobvezen (ali mogoče celo prepovedan?) ko greš nazaj na desni pas.

Kar se tiče prednosti kolesarjev in pešcev v krožišču: Vedno imajo prednost pred avtom (razen če ni drugače določeno s prometnim znakom). Torej 1.) čakaj pred prehodom če s tem ne oviraš prometa v krožišču (pomeni da je od krožišča do prehoda dovolj prostora za avto), 2.) odpelji še en krog če prostora ni.

@jype: A to šparaš žmigavce al kako?

Verjetno je kupil predrag avto pa mu je zmanjkalo za žmigavce.

skyline ::

Na navadni cesti imas skozi cel manever prehitevanja prizgan levi zmigavec.

bluefish ::

Arto je izjavil:

Men gre res na živce, ko folk ne daje žmigavca. Zakaj je tok težko tisto ročko fliknt? Sploh v krožnih križiščih pred zapuščanjem. In pol čakam ko idiot da se bom vključil, ker pol ljudi ne da žmigavca.
Jaz pa občasno opažam, da folk, ki se vključuje v krožišče, kljub žmigavcu kar čaka. Očitno šok.

RejZoR ::

Smernika za vračanje nazaj na pas se ne daje na lokalnih in regionalnih cestah, ker je samoumevno, da se boš vrnil na svoj pas. Pri avtocestah in obvoznicah pa sta oba pasova "tvoja" in nekako ni samoumevno, da se takoj vrneš na svoj pas. Sploh ne pri obvoznicah, kjer sta pasova enakovredna.

Je pa pametno dajat smernik za vračanje na regionalkah in lokalnih v primeru če prehitevaš večjo kolono, vidiš, da se ne bo izšlo, nakažeš in se vrneš nekam v sredino kolone če vidiš da je prostor.
Sicer ne vem kolk je okoli teorije pravilno prehitevanje takih kolon ampak pustimo to, če nakažeš je bolje kot če ne. Ponavad se tko rpehiteva ko je spredaj en polž, zadaj pa 3 usrani, ki ne upajo it mimo in bi se 50 kilometrov vlekli za njim če bi šli vsi v isto smer...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

jype ::

bluefish> Jaz pa občasno opažam, da folk, ki se vključuje v krožišče, kljub žmigavcu kar čaka. Očitno šok.

Jaz pa občasno opazim koga, ki ima med vožnjo skozi krožišče vključen levi smernik.

šernk ::

A to šparaš žmigovce al kako?


desni mi sploh ne delujejo ;)

sarcasm off: vem da delam narobe...ampak nekako je logično, da ko bom nekoga prehitel se bom vrnil na vozni pas.

Pri avtocestah in obvoznicah pa sta oba pasova "tvoja" in nekako ni samoumevno, da se takoj vrneš na svoj pas.


ne ne in NE, "tvoj" pas je vozni pas, drugi je PREHITEVALNI PAS!
na AC uporabim smernik za se vrnit na vozni pas le v primeru gužve, drugače pa pač ne...očitno ga bo potrebno začet, če se v to pogosto vtikajo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

dzinks63 ::

Imaš čuda voznikov, najslabši so seveda tisti, kateri smerokaz dajo, krožišča pa ne zapustijo in kdor je že kdaj naletel na takšnega pacienta ni čudno da je dvojno previden, v krožišče se vključi šele, ko res vidi da je dotični začel zavijati oziroma zapuščati krožišče. V glavnem vse skupaj "banana" in potem moraš res paziti še na druge, ne samo nase.
strani: « 1 2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

CPP - nove pole na občinskem izpitu (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
27478537 (27260) KTr1sk
»

Prometni prekršek in denarna kazen...? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10310291 (7698) BlueRunner
»

kazen za rumeno luč (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10711446 (9000) WarpedOne
»

CPP-krožišče (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
718730 (5529) LordTado
»

Rondo Tomačevo s semaforji? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10514984 (11373) ThinkPad

Več podobnih tem