Forum » Na cesti » Zakaj ne daste žmigavca???
Zakaj ne daste žmigavca???
dsfsfawer235 ::
V tej temi jih je kar nekaj:
If you don't work in a sweatshop, thank a Union.
If you do work in a sweatshop, start a Union.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/Rb-star.svg
If you do work in a sweatshop, start a Union.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/Rb-star.svg
blah2 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Bolj je nevarno, da bi imel vzgan smerokaz in sel naravnost. Zakaj za vraga te moti, ce ga kdo ne da?
Da ga kdo ne da je nevarno predvsem če voziš precej dinamično. Misliš da enemu staremu fotru, ki se vozi 30 na 50 da razliko nek smernik?
Recimo priletiš 100 pred pasom za zavijanje levo, nek stari ata gre naprej 60 (vsaj misliš da gre naprej, ker ne da smernika), potem ti gre pa zavijat levo. Jaz v takih primerih sicer prilagodim hitrost, ampak zakaj kar vsi mislijo, da bodo vsi dinamiki to delali.
Pa če zavijajo levo brez smernika, pa kako jim ni jasno, da bi jih ravno takrat lahko kdo prehitel? Saj to je prvi namen smernika, da preprečiš nalet med prehitevanjem. Ampak pri nas se ne prehiteva toliko, tako da tudi dajanje smernika noben ni osvojil več kot tistih 30%.
Enaka fora je na AC, ti letiš 160 po levem pasu, brezmožganski osebki pa uletavajo izpod tovornjaka brez smernika. Če bi vsi dajali smernik pred namero, bi šel pa res lahko mimo 160. Tako moraš pa 130-140.
Sicer pa 100% smernik je itak samo v deželi nije, tako da prilagajat hitrost ob nevarnostih moraš hočeš nočeš. Tako da neuporaba smernika je res bolj problem tam kjer opisuje OP, zavijanja desno namesto naravnost in krožna.
Nikoli pa ne veš kdaj bo smernik prišel komu prav, zato ga daješ 100%. Težko najti primere, ampak na malo bolj zabasani AC vem da sem enkrat zavil desno, nisem pa vedel da je za mano na desnem pasu motor, desni smernik pred mojo namero mu je sigurno prišel prav, da je malo zmanjšal hitrost (itak zavijam s pospeševanjem).
V bistvu bi lahko rekel, da je smernik kot en backup, če kaj zajebeš, da te potem ta varuje. No na AC bi moral biti obvezen pred (in ne med) vsako menjavo smeri, sem tudi 100% da je tako v zakonu. Jaz bi dal za to kazen 1000€ in 10KT, potem pa da vidimo junake brez smernika.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: blah2 ()
dsfsfawer235 ::
bi šel pa res lahko mimo 160. Tako moraš pa 130-140.
dsfsfawer235 je izjavil:
V tej temi jih je kar nekaj:
If you don't work in a sweatshop, thank a Union.
If you do work in a sweatshop, start a Union.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/Rb-star.svg
If you do work in a sweatshop, start a Union.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/Rb-star.svg
6bt9hmDwY ::
Enaka fora je na AC, ti letiš 160 po levem pasu, brezmožganski osebki pa uletavajo izpod tovornjaka brez smernika. Če bi vsi dajali smernik pred namero, bi šel pa res lahko mimo 160. Tako moraš pa 130-140.
1. Načeloma nimaš (uradno) kaj 'letati' mimo 160 (km/h, domnevam) po levem pasu.
2. Večinoma drugi udeleženci niso policisti.
3. Vožnjo moraš prilagoditi razmeram na cesti, tudi, če nekdo na avtocesti vozi 10 km/h po levem pasu.
4. Glede smernika se strinjam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 6bt9hmDwY ()
blah2 ::
Samo ženske (sem si jo lahko dodobra ogledal na desnem pasu, ki je bil povsem prazen) so pa res trmaste, to imamo zdaj ko smo jih spravili v službe namesto da bi bile doma za šporgetom.
Vozi že 1km pred tovornjakom po levem pasu, ampak tudi ko smo bili že za vsemi možnimi tovornjaki, še vedno vztraja na levem pasu. Itak sem moral potem prehitet po desni, nobene dolge luči in troblja očitno niso nadomestilo za sireno ali modre luči.
Ostalim je sicer pomagalo da se jim približaš z malo več pospeška. Pač če tega ne narediš, zastopim, da ne morejo vedeti, da si ti hitrejši in hočeš voziti hitreje kot tistih 120. Tako da ti mi še niso napačni.
Pazi to, čeprav je bila dolga kolona, je bila očitno res ona kot zadnja v koloni največji problem, ker potem sem imel 2km prazne ravnine za 180km/h. Tako da sem se spravil na tapravo.
Mater, vozit 6:30-7:00 namesto 6:00-6:30 ali raje še pred šesto (prvi tovornjak ponavadi pride ravno okoli šeste) na AC pa res zahteva dobre živce. Pa zakaj sem izgubil te pol ure, samo zaradi tega posta zgoraj, tako da FU vsem ki nam kradete čas s takimi temami.
Vozi že 1km pred tovornjakom po levem pasu, ampak tudi ko smo bili že za vsemi možnimi tovornjaki, še vedno vztraja na levem pasu. Itak sem moral potem prehitet po desni, nobene dolge luči in troblja očitno niso nadomestilo za sireno ali modre luči.
Ostalim je sicer pomagalo da se jim približaš z malo več pospeška. Pač če tega ne narediš, zastopim, da ne morejo vedeti, da si ti hitrejši in hočeš voziti hitreje kot tistih 120. Tako da ti mi še niso napačni.
Pazi to, čeprav je bila dolga kolona, je bila očitno res ona kot zadnja v koloni največji problem, ker potem sem imel 2km prazne ravnine za 180km/h. Tako da sem se spravil na tapravo.
Mater, vozit 6:30-7:00 namesto 6:00-6:30 ali raje še pred šesto (prvi tovornjak ponavadi pride ravno okoli šeste) na AC pa res zahteva dobre živce. Pa zakaj sem izgubil te pol ure, samo zaradi tega posta zgoraj, tako da FU vsem ki nam kradete čas s takimi temami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: blah2 ()
6bt9hmDwY ::
Ja, sicer razumem frustracijo, sploh ob peak hours (teh se posebej izogibam), vendar vozi previdno, strpno in predvidljivo, četudi so drugi šoferji res precej manj spretni ali površni. Saj razumeš, gre za ves promet, za vse udeležence, še posebej pa manj usposobljene in bolj ranljive.
Webmojster ::
Čudi me zakaj žmigavcev velikokrat ne dajejo lastniki bolj "prestižnih" znamk .. BMW, AUDI, ..
MIHAc27 ::
Kot so nekateri omenili, se daje smerokaz vedno (tudi ob 3h zjutraj ko ni nikjer nobenega) da pride v navado/avtomatiko/reflex in na to niti ne misliš.
Meni ga poredko ne uspe dati edino v kakem majhnem krožišču, kjer se komaj vklopiš pa že greš ven, vmes še kaj prestavljaš prestave oz opazuješ druge udeležence.
Je pa res, da smerokazom ravno ne zaupam. Če je nekdo hiter, da smerokaz desno jaz pa želim zapeljati predenj, ponavadi raje počakam da vidim, če bo res zavil.
Bi definitivno dal večjo kazen za take pozabljivce, saj so ti zelo nevarni. Če ne da smernika za zavijanje, v najslabšem primeru jaz izgubim 10-15 sekund življenja, ker sem ga čakal.
Če ga pa nekdo da in ne zavije, pa bo zagotovo počilo.
Meni ga poredko ne uspe dati edino v kakem majhnem krožišču, kjer se komaj vklopiš pa že greš ven, vmes še kaj prestavljaš prestave oz opazuješ druge udeležence.
Je pa res, da smerokazom ravno ne zaupam. Če je nekdo hiter, da smerokaz desno jaz pa želim zapeljati predenj, ponavadi raje počakam da vidim, če bo res zavil.
Bi definitivno dal večjo kazen za take pozabljivce, saj so ti zelo nevarni. Če ne da smernika za zavijanje, v najslabšem primeru jaz izgubim 10-15 sekund življenja, ker sem ga čakal.
Če ga pa nekdo da in ne zavije, pa bo zagotovo počilo.
hipertija ::
Jaz se tudi strinjam s tem, da uporabljaš smernike itd. vedno, ne glede na okoliščine. Morda pa spregledaš koga in bi ravno prav prišlo. Tudi strojevodja na vlaku mora vsakih nekaj sekund stiskati avtostop napravo, pa ne glede na to ali je ura 7 zjutraj ali pa 7 zvečer; letala imajo svoje postopke, ladje - tudi če ni kilometre okoli nobenga, pa prav tako. So pač postopki, ki jih moreš početi, da ti pridejo v navado in potem ti niso odveč.
Prekle za kurnk
GupeM ::
Službo imam v bližini policijske postaje, tako da pogosto vozim za/pred policaji, ki se vozijo po okoliških cestah in krožiščih. Vsaj v 20 % policijski avto v krožišču nima smerokaza pri izvozu. Ali gre vedno za istega policaja, ne vem.
Da o varnostni razdalji ne govorim. Tukaj pa brez problema rečem, da vsaj 50 % ne drži varnostne razdalje (2 sekundi), kakšnih 30 % ne drži niti pogojno skrajšane varnostne razdalje (1 sekunda), kakšnih 10 % pa vozi povsem, povsem neprimerno, z varnostno razdaljo manj kot pol sekunde.
In to tisti, ki bi morali prvi biti za zgled ostalim voznikom. Vsa ta opažanja so le z označenimi policijskimi avti. Kako vozijo ko so v civilnem policijskem avtu ali celo v svojem avtu si raje ne predstavljam.
Da o varnostni razdalji ne govorim. Tukaj pa brez problema rečem, da vsaj 50 % ne drži varnostne razdalje (2 sekundi), kakšnih 30 % ne drži niti pogojno skrajšane varnostne razdalje (1 sekunda), kakšnih 10 % pa vozi povsem, povsem neprimerno, z varnostno razdaljo manj kot pol sekunde.
In to tisti, ki bi morali prvi biti za zgled ostalim voznikom. Vsa ta opažanja so le z označenimi policijskimi avti. Kako vozijo ko so v civilnem policijskem avtu ali celo v svojem avtu si raje ne predstavljam.
Adder ::
Take nesnage je še pa še..
V tujini ko vidis vw polo/golf, po možnosti temne barve, kar veš da ne bo uporabil smernikov. Voznik pa s tipicno faco golazni.
Kdaj bo moznost da vozniki sodelujemo s policijo ? Npr. dajte mi 10% od kazni katera mora placati nekdo ki ne uporablja smernikov...jaz z dashboard kamero snemam kretene, posnetki pa se uporabijo kot dokaz, debil placa kazenod katere 10% gre meni.
Volk sit, koza cela?
In smrdljivci v vw
V tujini ko vidis vw polo/golf, po možnosti temne barve, kar veš da ne bo uporabil smernikov. Voznik pa s tipicno faco golazni.
Kdaj bo moznost da vozniki sodelujemo s policijo ? Npr. dajte mi 10% od kazni katera mora placati nekdo ki ne uporablja smernikov...jaz z dashboard kamero snemam kretene, posnetki pa se uporabijo kot dokaz, debil placa kazenod katere 10% gre meni.
Volk sit, koza cela?
Webmojster je izjavil:
Čudi me zakaj žmigavcev velikokrat ne dajejo lastniki bolj "prestižnih" znamk .. BMW, AUDI, ..
In smrdljivci v vw
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Adder ()
3p ::
Kot vsakodnevni udeleženec prometa čedalje bolj opažam, da je dajanje žmigavca za nekatere prej izjema kot pravilo. Danes sem recimo naletel na enega iz KP, ki je vozil slalom po avtocesti, pri tem pa NIKOLI ni dam smerokaza. 5 minut kasneje sem naletel še na enekga, ki v križišču tudi ni dal smerokaza, pa je zavil desno - jaz pa sem ga čakal, ker sem mislil da bo peljal naravnost mimo mene. In isto se mi zgodi skoraj vsak dan.
Pa saj je očitno. Dajanje žmigavca med vožnjo, še posebej dajanje žmigavca, s katerim se najavi "zavil bom" namesto "že zavijam" presega psihofizične sposobnosti približno polovice voznikov.
Tu smo. Zato pa je potrebno dalje delati na avtomatizaciji vožnje. Kljub temu, da se bojo le tej najbolj upirali runkli, ki niti žmigavca ne obvladajo, kaj šele kaj več od tega.
kixs ::
Zakaj zmigavec?
Zato, da ti sebe pripravis na manever in hkrati tudi ostali udelezenci vidijo kaj nameravas.
Osebno vedno dam zmigavec, se na praznem parkingu.
Zato, da ti sebe pripravis na manever in hkrati tudi ostali udelezenci vidijo kaj nameravas.
Osebno vedno dam zmigavec, se na praznem parkingu.
mirator ::
V temi "Talenti na cesti" so se nekateri zgražali nad tistimi, ki prekoračijo dovoljeno maksimalno hitrost. Pa vendar je opuščanje vklapljanja smernikov, daleč bolj nevarno početje. Izgleda, da nekateri pač niso prilagojeni življenju v skupnosti.
Likalnik ::
Kot vsakodnevni udeleženec prometa čedalje bolj opažam, da je dajanje žmigavca za nekatere prej izjema kot pravilo. Danes sem recimo naletel na enega iz KP, ki je vozil slalom po avtocesti, pri tem pa NIKOLI ni dam smerokaza. 5 minut kasneje sem naletel še na enekga, ki v križišču tudi ni dal smerokaza, pa je zavil desno - jaz pa sem ga čakal, ker sem mislil da bo peljal naravnost mimo mene. In isto se mi zgodi skoraj vsak dan.
Pa kdo vas je ućil voziti? Kaj delajo avtošole in policija?
kot prvo se čim prej odvadi to, da v križišču čakaš in se odločaš kdaj boš speljal na podlagi smerokaza....se ti lahko zelo hitro naredi, da bo vozniku smerokaz delal pa on ne bo zavil...ti boš pa ven speljal...potem bo pa hudič.
moja mati ima isto navado...to ste pravi patroni za volanom.
uglavnem glede smerokaza...jaz ga tudi ne dajem...zakaj....ker spremljam promet okoli sebe in se ne obnašam na cesti kot, da sem samo jest na svetu....če sem v določenem trenutku sam na cesti in se odločim zaviti...za koga naj prižgem smerokaz?
če sem na avtocesti...pa 100m za mano avto in zapuščam avtocesto...za koga naj dam smerokaz?
če sem v mestu kjer je polno voznikov okoli mene je logično, da se uporabi smerokaz.
uglavnem pamet v roke in če spremljaš promet potem ni težav glede smerokaza kdaj ga prižgeš in kdaj ne..
poleg tega pa...jaz vem kam grem...ne rabi za to vedeti še voznik za mano:)
3p ::
uglavnem glede smerokaza...jaz ga tudi ne dajem...zakaj....ker spremljam promet okoli sebe in se ne obnašam na cesti kot, da sem samo jest na svetu....če sem v določenem trenutku sam na cesti in se odločim zaviti...za koga naj prižgem smerokaz?
če sem na avtocesti...pa 100m za mano avto in zapuščam avtocesto...za koga naj dam smerokaz?
Zakaj? Saj je enostavno. Da ti preide v navado. Križišče, zavil bom, smerokaz, zavijam.
Ne pa, "križišče, čakaj Likalnik, kdo je že okoli tebe, je promet ni promet, eh ni prometa, ne rabim žmigavca, zavijam. Ups, enga kolesarja sem spregledal, ki bi lahko vsaj odskočil, če bi videl smerokaz."
Likalnik ::
uglavnem glede smerokaza...jaz ga tudi ne dajem...zakaj....ker spremljam promet okoli sebe in se ne obnašam na cesti kot, da sem samo jest na svetu....če sem v določenem trenutku sam na cesti in se odločim zaviti...za koga naj prižgem smerokaz?
če sem na avtocesti...pa 100m za mano avto in zapuščam avtocesto...za koga naj dam smerokaz?
Zakaj? Saj je enostavno. Da ti preide v navado. Križišče, zavil bom, smerokaz, zavijam.
Ne pa, "križišče, čakaj Likalnik, kdo je že okoli tebe, je promet ni promet, eh ni prometa, ne rabim žmigavca, zavijam. Ups, enga kolesarja sem spregledal, ki bi lahko vsaj odskočil, če bi videl smerokaz."
ne obračaj mojih besed in ne posplušuj...napisal sem ko si sam na cesti...ne ko je kolesar zraven...poleg tega pa tudi, če daš smerokaz in če ne pogledaš ali je pot prosta lahko zbiješ kolesarja...tako, da če daš smerokaz ti ne da pravice, da lahko zaviješ brez da se prepričaš ali je varno zaviti ali ne.
jaz vsakič pogledam....=> in to je važno,da ti pride v kri...da pogledaš
kixs ::
blah2 ::
Pred 90 stopinj zavoji itak da moraš pravočasno opozoriti na manever voznika zadaj.
Dol iz AC tudi ni kar tako nepomemben. Ravno danes sem naredil napako (pač tema in se ga ne vidi) in pred izvozom prehitel še enega, še eden je bil pa vmes že na zaviralnem, itak da sem moral dati desni smernik. To da če ni nobenega, kaj pa vem, potem imaš take, ki ti ne zavijejo takoj ob črti dol, ampak par metrov naprej in ne dajo smernika, ti si malo hitrejši in je spet problem.
Ti manj sposobni vozniki bi itak morali 110% uporabljati smernik, ker jih edino to še rešuje bedastoč ki jih delajo.
Dol iz AC tudi ni kar tako nepomemben. Ravno danes sem naredil napako (pač tema in se ga ne vidi) in pred izvozom prehitel še enega, še eden je bil pa vmes že na zaviralnem, itak da sem moral dati desni smernik. To da če ni nobenega, kaj pa vem, potem imaš take, ki ti ne zavijejo takoj ob črti dol, ampak par metrov naprej in ne dajo smernika, ti si malo hitrejši in je spet problem.
Ti manj sposobni vozniki bi itak morali 110% uporabljati smernik, ker jih edino to še rešuje bedastoč ki jih delajo.
3p ::
ne obračaj mojih besed in ne posplušuj...napisal sem ko si sam na cesti...ne ko je kolesar zraven...
Ja, jaz pa sem napisal, da je problem, da lahko tudi misliš, da si sam na cesti.
Ker si ravno radio štelal. Ali pa ti je kdo v mrtvem kotu.
Za takšne primere se daje smerokaz tudi takrat, ko se ti zdi, da ne bi bilo potrebno.
mirator ::
Vse je bob ob steno. Prepričanih ne moreš prepričati. Nekateri pač še vedno natančno vedo, da je zemlja ploščata.
fikus_ ::
Kot vsakodnevni udeleženec prometa čedalje bolj opažam, da je dajanje žmigavca za nekatere prej izjema kot pravilo. Danes sem recimo naletel na enega iz KP, ki je vozil slalom po avtocesti, pri tem pa NIKOLI ni dam smerokaza. 5 minut kasneje sem naletel še na enekga, ki v križišču tudi ni dal smerokaza, pa je zavil desno - jaz pa sem ga čakal, ker sem mislil da bo peljal naravnost mimo mene. In isto se mi zgodi skoraj vsak dan.
Pa kdo vas je ućil voziti? Kaj delajo avtošole in policija?
To je virus, ki se je razširil od "bmwfahrerjev"!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
GupeM ::
uglavnem glede smerokaza...jaz ga tudi ne dajem...zakaj....ker spremljam promet okoli sebe in se ne obnašam na cesti kot, da sem samo jest na svetu....če sem v določenem trenutku sam na cesti in se odločim zaviti...za koga naj prižgem smerokaz?
če sem na avtocesti...pa 100m za mano avto in zapuščam avtocesto...za koga naj dam smerokaz?
če sem v mestu kjer je polno voznikov okoli mene je logično, da se uporabi smerokaz.
uglavnem pamet v roke in če spremljaš promet potem ni težav glede smerokaza kdaj ga prižgeš in kdaj ne..
poleg tega pa...jaz vem kam grem...ne rabi za to vedeti še voznik za mano:)
Tudi jaz ne vem, zakaj bi dajal smerokaz, če si sam na cesti. Ne vem niti, zakaj ne bi vozil po sredini ceste čez polno črto, če si sam na cesti. Pa ne vem zakaj bi čakal na rdečo na semaforju, če si sam na cesti. Pa ne vem, zakaj bi moral biti trezen, če si sam na cesti. Zakaj bi se sploh držal kakršnihkoli pravil, če si sam na cest?
Mislim, kakšno razmišljanje ... IQ nižji kot IQ likalnika.
Likalnik ::
uglavnem glede smerokaza...jaz ga tudi ne dajem...zakaj....ker spremljam promet okoli sebe in se ne obnašam na cesti kot, da sem samo jest na svetu....če sem v določenem trenutku sam na cesti in se odločim zaviti...za koga naj prižgem smerokaz?
če sem na avtocesti...pa 100m za mano avto in zapuščam avtocesto...za koga naj dam smerokaz?
če sem v mestu kjer je polno voznikov okoli mene je logično, da se uporabi smerokaz.
uglavnem pamet v roke in če spremljaš promet potem ni težav glede smerokaza kdaj ga prižgeš in kdaj ne..
poleg tega pa...jaz vem kam grem...ne rabi za to vedeti še voznik za mano:)
Tudi jaz ne vem, zakaj bi dajal smerokaz, če si sam na cesti. Ne vem niti, zakaj ne bi vozil po sredini ceste čez polno črto, če si sam na cesti. Pa ne vem zakaj bi čakal na rdečo na semaforju, če si sam na cesti. Pa ne vem, zakaj bi moral biti trezen, če si sam na cesti. Zakaj bi se sploh držal kakršnihkoli pravil, če si sam na cest?
Mislim, kakšno razmišljanje ... IQ nižji kot IQ likalnika.
Napihujes zadeve…govora je o smernikih ne o rdeci luci oziroma alkoholu….ne bi o IQ-ju ce ne zastopis poante debate.
Kot sem napisal in se ponavljam…gledat in spremlat je treba promet..to je bistvo….ce ga ne ti noben smernik ne pomaga
blah2 ::
Nedejanje smernika ubija:
https://ankinlaw.com/study-not-using-tu...
https://ankinlaw.com/study-not-using-tu...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: blah2 ()
feryz ::
Webmojster je izjavil:
Čudi me zakaj žmigavcev velikokrat ne dajejo lastniki bolj "prestižnih" znamk .. BMW, AUDI, ..Zato ker se bolj levo na ac ne da prestaviti.
Edino še na nasprotni pas lahko greš.
GupeM ::
Napihujes zadeve…govora je o smernikih ne o rdeci luci oziroma alkoholu….ne bi o IQ-ju ce ne zastopis poante debate.
Kot sem napisal in se ponavljam…gledat in spremlat je treba promet..to je bistvo….ce ga ne ti noben smernik ne pomaga
Točno tako, treba je gledat in spremljat. Smernik ti mora priti pa tako v kri, da ti nanj sploh ni treba pomisliti, ali ga dat ali ne. S tem lahko gledaš in spremljaš druge stvari, ne pa da 13 sekund razmišljaš, ali moraš dat smernik ali ne. Da ne upoštevamo, da lahko kljub gledanju in spremljanju koga spregledaš.
Podobno je z varnostnim pasom. Včasih se usedem v avto, da ga izpod nadstreška zapeljem pred nadstrešek. Pa se tako avtomatsko pripnem s pasom, da niti opazim ne. Niti mi ni treba razmišljat, ali se moram zapeti ali ne. Sedem v avto, dam kontakt, se pripnem, medtem je avto pripravljen na vžig.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
ivans_k1 ::
Glugy ::
Jaz dam, če se mi zdi, da je to za koga smiselno in da pride trenutno sovozečim ta info prav. Ne pa kar zmeraj.
Jz dam zmeraj iz principa pa tud če nobenga ni na cesti.
Enostavno se mi zdi smiselno popolnoma odstranit osebno presojo ko gre za dejanje ki z ničemer nikomur ne škodi.
Ljudje smo zmotljiva bitja zato ni smiselno da bi v takih primerih sebi dajali možnost za slabo presojo.
Dat žmigavc te pa res nč ne stane no.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glugy ()
Netrunner ::
Jaz dajem vedno smernike četudi sem sam, ker mi je prišlo tako v navado. Izjeme so na večjih križiščih v mestih kjer je pas namenjen za točno določeno smer, tam kakšenkrat pozabim dati smernik.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Likalnik ::
uglavnem glede smerokaza...jaz ga tudi ne dajem...zakaj....ker spremljam promet okoli sebe in se ne obnašam na cesti kot, da sem samo jest na svetu....
Likalnik: tocno to delas, ko ne dajes smerokaza - obnasas se, kot da si sam na svetu
tisti trenutek sem...nisem sam na svetu sem pa sam na tistem območju/cesti.....kot rečeno....če je promet okoli mene ga dam...če ni prometa in če sem sam ga ne dam.
se pravi...kaj je tu +....to, da preden dam oziroma ne dam smernik...pogledam/pregledam okolico okoli sebe...in na podlagi tega, ko vidim okolico se odločim ali ga dam ali ne.
ali bi bilo po vaše bolje...da dam smernik in zavijem..brez, da pregledam okolico?
vam gre na k**** ker ne dam smernika kljub temu, da sem takrat sam v prometu in tisti smernik nobenega ne ogroža....pač pri meni je tako...ne delam po principu, da ti pride v kri....ampak delam po principu trenutne situacije na cesti. (tako sem se navadil)..in jo redno spremljam in kontroliram (če po domače povem, ne spim za volanom, ne drkam telefona/radia,k****)...in zaenkrat se je to v moji 24 letni motoristično avtomobilski karieri izkazalo za najbolj varno.
Zdej pa letim domov, konec službe..lep vikend vsem....se tipkamo v ponedeljek, ko pridem v službo:)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Likalnik ()
GupeM ::
ali bi bilo po vaše bolje...da dam smernik in zavijem..brez, da pregledam okolico?
Isti si kot solatko. Če sem sam, lahko dirkam po cesti. Ali bi bilo bolje da dirkam ko je cesta polna?
V vsakem primeru pogledaš okoli sebe in se čim bolj prepričaš o stanju na cesti in v vsakem primeru daš smerokaz. Mogoče si pa vendarle nekaj spregledal. Vsi namreč delamo napake, pa če smo še tako zbrani. Tudi ti. Če jih ne bi, potem bi vedno dal smernik.
Si že slišal za check-list, ki ga imajo piloti pred vzletom? Na papirju napisano, kaj vse morajo preveriti, pa čeprav so to delali že tisočkrat. Pa že na pamet vejo kaj morajo storiti, pa še vedno delajo check list na papirju. Razen tisti "najboljši," ki točno vejo kaj morajo storiti. Ampak ravno ti "najboljši" včasih pozabijo na kakšno pomembno stvar.
kuall ::
Webmojster je izjavil:
Čudi me zakaj žmigavcev velikokrat ne dajejo lastniki bolj "prestižnih" znamk .. BMW, AUDI, ..
zato, ker so to bolj inteligentni ljudje in vedo, da je to dokaj brezveze. jaz sem tudi bolj inteligenten in žmigavc dajem raje ne kot ja. če vidim, da bo komu koristil ga dam, ne pa kar avtomatično, če ni okoli nikogar. in ravno to, da v 80% primerih, ko bi morali dajati žmigavc ni nikogar okoli, nas navadi, da ga ne dajemo. ker dajat žmigavc, ko spelješ iz dvorišča ali na dvorišče je mau debilno, ne? počutiš se kot idiot.
Netrunner ::
Prepotentni ne iteligentni :)
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
kuall ::
inteligenco sem zato omenil, ker je bolje dajanje žmigavca tako, da razmišljaš, kdaj prav pride. zabiti nočejo razmišljati, inteligentni pa imajo veselje to ves čas delati. tu je ta povezava. sem poznal kar nekaj zabitih osebkov, ki so težili: moraš nujno dati vedno žmigavc, moraš nujno takoj iti nazaj na vozni pas, čeprav je potem stalno skakal nazaj ne prehitevalni in je naredil vožnjo tako 100x bolj nevarno, samo da je bilo po pravilih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kuall ()
IL_DIAVOLO ::
Službo imam v bližini policijske postaje, tako da pogosto vozim za/pred policaji, ki se vozijo po okoliških cestah in krožiščih. Vsaj v 20 % policijski avto v krožišču nima smerokaza pri izvozu. Ali gre vedno za istega policaja, ne vem.
Da o varnostni razdalji ne govorim. Tukaj pa brez problema rečem, da vsaj 50 % ne drži varnostne razdalje (2 sekundi), kakšnih 30 % ne drži niti pogojno skrajšane varnostne razdalje (1 sekunda), kakšnih 10 % pa vozi povsem, povsem neprimerno, z varnostno razdaljo manj kot pol sekunde.
In to tisti, ki bi morali prvi biti za zgled ostalim voznikom. Vsa ta opažanja so le z označenimi policijskimi avti. Kako vozijo ko so v civilnem policijskem avtu ali celo v svojem avtu si raje ne predstavljam.
Ni potrebe, ce ni voznika, ki bi se vključeval v rondo in mu tako olajsal, da se lahko predčasno vključi.
Potrebno je pa, ce je rondo z dvema pasovoma, ampak vecina itak ne ve, cemu je notranji pas namenjen.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
GupeM ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ni potrebe, ce ni voznika, ki bi se vključeval v rondo in mu tako olajsal, da se lahko predčasno vključi.
Seveda je. Preberi ZvCP-1. Če tam piše da je treba, potem je treba. Še posebej, če si policist in bi moral biti za zgled ostalim.
Kaj pa varnostna razdalja? Tudi te ni treba držat, če pred tabo ne zavirajo sunkovito?
IL_DIAVOLO ::
Govorim v praksi, teorija je za birokrate brez izpita.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
6bt9hmDwY ::
Jaz pa kar podzavestno potegnem z mezincem po ročki za žmigavce, če me vidi kdo, ali ne, že dolgo nimam več ozaveščeno... V bistvu vozim v nekakem polzavestnem stanju (nisem pod maligani).
MIHAc27 ::
Enim ne sede, da mogoče so pa nekoga spregledali. In z smernikom mu pač nakažemo... zavijam, pazi.
JanK ::
Webmojster je izjavil:
Čudi me zakaj žmigavcev velikokrat ne dajejo lastniki bolj "prestižnih" znamk .. BMW, AUDI, ..
Zato, ker tam opazis, na Jugotih te pa briga.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin
kixs ::
Webmojster je izjavil:
Čudi me zakaj žmigavcev velikokrat ne dajejo lastniki bolj "prestižnih" znamk .. BMW, AUDI, ..
Zato, ker tam opazis, na Jugotih te pa briga.
V bistvu je to dodatna oprema in je zmanjkalo spage za lizing...
Aston_11 ::
Spet nekaj, kar je populaciji popolnoma nedoumljivo, da vklop žmigavcev ne porabi več kot 0.00001% mentalnih kapacitet in se je škoda sploh ukvarjati s tem, ali daš ali ne daš žmigavec. Moraš biti ali len ali neumen ali pa brez prstov, da ga ne daš. No, glede na lakmusov test populacije jih je itak vsaj 50% subIQ.
mirator ::
Likalnik ::
...ali bi bilo po vaše bolje...da dam smernik in zavijem..brez, da pregledam okolico?
Ne, daj smernik in se prepričaj, če je zavijanje varno!
Ali je to tako težko razumeti?
Vidis kako smo si razlicni…jaz pa najprej pogledam okolico ali je varno zaviti ali ne in se potem odlocim za smernik.
Bolt ::
Itak zato pa je tolko karambolov. Potem je vseeno, če ga sploh ne daš.
Smernik moraš dat že toliko prej, gleda na hitrost vožnje toliko metrov prej. Nas so učili, da če voziš 50km/h - 50m prej.
Tako da v veliko primerov se ne moreš prej prepričevat, ker sploh še nisi prišel do točke kjer zavijaš. Seveda večina vas da smernik šele, ko že zavije.
Smernik moraš dat že toliko prej, gleda na hitrost vožnje toliko metrov prej. Nas so učili, da če voziš 50km/h - 50m prej.
Tako da v veliko primerov se ne moreš prej prepričevat, ker sploh še nisi prišel do točke kjer zavijaš. Seveda večina vas da smernik šele, ko že zavije.
mirator ::
...ali bi bilo po vaše bolje...da dam smernik in zavijem..brez, da pregledam okolico?
Ne, daj smernik in se prepričaj, če je zavijanje varno!
Ali je to tako težko razumeti?
Vidis kako smo si razlicni…jaz pa najprej pogledam okolico ali je varno zaviti ali ne in se potem odlocim za smernik.
Ne gre za različnost, to smo si itak. Gre za to, da ti v tej temi krčevito opravičuješ svoje nespametno početje, ki je tako ali tako v nasprotju s predpisi in kar so te učili, ko si delal vozniški izpit..
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kako zaustaviti vozilo ob policijski kontroli (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 27049 (21788) | bajsibajsi |
» | Vožnja po prednostni in uporaba smernikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 40920 (38730) | kiFni |
» | Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 41052 (35923) | St235 |
» | Prometna nesreča (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 98256 (89024) | St235 |
» | Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 50367 (46320) | floyd1 |