» »

Zakaj ne daste žmigavca???

Zakaj ne daste žmigavca???

korenje3 ::

styrian je izjavil:

Kot vsakodnevni udeleženec prometa čedalje bolj opažam, da je dajanje žmigavca za nekatere prej izjema kot pravilo. Danes sem recimo naletel na enega iz KP, ki je vozil slalom po avtocesti, pri tem pa NIKOLI ni dam smerokaza. 5 minut kasneje sem naletel še na enekga, ki v križišču tudi ni dal smerokaza, pa je zavil desno - jaz pa sem ga čakal, ker sem mislil da bo peljal naravnost mimo mene. In isto se mi zgodi skoraj vsak dan.

Pa kdo vas je ućil voziti? Kaj delajo avtošole in policija?


a je bil BMW? sam prašam
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

blah2 ::

Najprej pogledaš nazaj (ni treba da si v tem trenutku že 100% prepričan če lahko zaviješ), potem ko imaš vklopljen smernik se dodobra prepričaš če lahko zaviješ, potem pa šele zaviješ.
Ja, ta fora, ki jo večina dela, da zaviješ istočasno s smernikom je kar bedna.
Jaz ga edino ukinem, ko čakam nasproti vozeče, da lahko zavijem levo. Pa danes sem ga vklopil še kakšno desetinko prehitro, ker ga je pomoje nasproti vozeči še uspel videt. Pač na to dajem zelo veliko pozornosti, ker sem siguren, da bi jih drugače po nepotrebnem strašil.
Pač česar nočem sebi, ne delam drugim. Vsi po vrsti nekaj strašijo s čakanjem pred glavno cesto, so že kar malo na cesti, da moraš obvozit. Ali pa kakšen krožni kjer je prioriteta bolj za naravnost (2 pasova, za levo en), za zavijanje levo ti pa potem uletavajo pred tabo in te strašijo, tako da moraš že skozi celo krožno voziti 30, pred takimi ki pridejo z gasom in ne vidiš da imajo namen ustaviti, pa še zmanjšati na 10-20, da ne pride do naleta. Bi bilo kar veselo če bi šel 50 skozi tako krožno, sem siguren da bi do desetega poizkusa prišlo do naleta.

Pa če nas ene par zavija desno, tudi ne vidim potrebe imeti celo čakanje vklopljenega, tistemu zadaj sporočim smer kam bom šel, za to je dovolj prva pozicija ki ene 3x utripne. Potem ko dejansko zavijam desno ga tudi dam, čeprav ne vem točno komu bi potem še koristil. Tistim, ki prihajajo iz leve itak ne.

No tukaj imam pa resno vprašanje, ki me že en čas tare. Če se vključuješ desno na glavno pod manjšim kotom, recimo 30-45 stopinj, recimo iz Petrola, kaj daš zaen smernik? Jaz dam desnega, večina pomoje nobenega.
Če greš 90 stopinj desno je jasno da daš desnega. Če se vključuješ vzporedno je jasno da daš levega. Ampak tukaj je pa ravno nekaj vmes, tudi odvisno kako se postaviš, čeprav itak da se je bolje postaviti na čim manjši kot, če imaš to možnost, tako tudi dobiš več pospeška.
Teoretično bi bilo pod 45 stopinj levi smernik, nad 45 stopinj pa desni smernik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blah2 ()

solatko ::

Opažam, delate doktorat iz smerokazov, sicer se pa vsi držite vseh pravil.
Delo krepa človeka

Bolt ::

GupeM je izjavil:


Točno tako, treba je gledat in spremljat.... Včasih se usedem v avto, da ga izpod nadstreška zapeljem pred nadstrešek. Pa se tako avtomatsko pripnem s pasom, da niti opazim ne. Niti mi ni treba razmišljat,...

Točno to pomeni, da nič ne razmišljaš. Če bi vsaj malo razmislil bi ti potegnilo, da se za to ni treba pripet.

kuall je izjavil:

...ker dajat žmigavc, ko spelješ iz dvorišča ali na dvorišče je mau debilno, ne? počutiš se kot idiot.


Točno to. Al pa se pripenjat.

nejc_nejc ::

Ok zmigavc
Meglenke v koloni so biser...

Ahim ::

GupeM je izjavil:

Službo imam v bližini policijske postaje, tako da pogosto vozim za/pred policaji, ki se vozijo po okoliških cestah in krožiščih. Vsaj v 20 % policijski avto v krožišču nima smerokaza pri izvozu. Ali gre vedno za istega policaja, ne vem.

Eh, v Ljubljani je na Parmovi eno hecno krizisce, kjer je prepovedano zavijanje levo za osebna vozila (samo rumena puscica je za levo). Ta teden par dni nazaj (mislim da je bila sreda) naletim na policaja (nek karavan), ki pelje dol po Parmovi, pride do krizisca brez zmigavca, se ustavi sredi krizisca, na tistem mestu da levi zmigavc in zavije levo, kamor ne bi smel. Ni imel plavih luci, ne sirene, ura je bila ~7:10 zjutraj, pred njim ni bilo nikogar ki mi mu pokril tisto talno oznako z belo puscico, ki kaze samo naravnost.

Zanimivo, da mu je vsaj toliko kliknilo, da ni naredil dveh prekrskov hkrati kot nekatere perle v tej temi :))

mirator ::

Bolt je izjavil:

GupeM je izjavil:


Točno tako, treba je gledat in spremljat.... Včasih se usedem v avto, da ga izpod nadstreška zapeljem pred nadstrešek. Pa se tako avtomatsko pripnem s pasom, da niti opazim ne. Niti mi ni treba razmišljat,...

Točno to pomeni, da nič ne razmišljaš. Če bi vsaj malo razmislil bi ti potegnilo, da se za to ni treba pripet.

kuall je izjavil:

...ker dajat žmigavc, ko spelješ iz dvorišča ali na dvorišče je mau debilno, ne? počutiš se kot idiot.


Točno to. Al pa se pripenjat.

Poglej povsem enostavno. Če daš žmigavec ali se privežeš, ko ne bi bilo treba, ne bo nobene škode. Če pa migavca ne daš ali se ne privežeš, ko je treba pa je lahko, če ne kaj hujšega, vsaj materialna škoda. Idiota pa se počutiš zato, ker misliš, da bodo drugi mislili, da si idiot.

Bolt ::

mirator je izjavil:


Poglej povsem enostavno. Idiota pa se počutiš zato, ker misliš, da bodo drugi mislili, da si idiot.

Potem je pa to povsem enostavno. Ti se potem velikokrat počutiš idiota, kaj ne:P

Ganon ::

Odgovor je zelo enostaven. Ker nas obkroža nešteto debilov, kar se kaže v premnogih situacijah, ne samo v prometu. Vožnja v krožiščih je posebna loterija, tam prenehajo delovati še zadnje migajoče možganske celice.

traxxas ::

Ma ,to je resen problem . Vsaj pri nas voznikih težkih kamijonov,ki je vključitev v krožnega res problem. Koliko energije porabim za ponovni štart in ničkoliko dodatnega onesnaženja s tem ? Velikokrat se z zaustavitvijo povzroči dodatni zastoj zaradi upočasnitve. Sej ne rečem, je treba tudi ustavit, če ne gre drugače, ampak velikokrat po nepotrebnem.Ne vem kaj delajo avto šole, policija in ostale inštitucije! Pa v eni roki držijo tel. tko da sploh ne more posečt po žmigavcu. (s kamijona se marsikaj vidi) . Opažam pa tudi ,da to počne večina ženske populacije,ki so povsem v drugem svetu (drugače nisem šovinist). Za upurabo tel. odvzem vozniške"OBVEZNO"

Sam blagajno odpret na krožnih,pa na izi nafilat proračun.

Meiniken ::

Ne vem kaj avtošole omenjate, ker te tako ali drugače nimajo nič zraven. Če ne voziš v skladu s CPP padeš.
Kar se pa potem na cestah dogaja je le odtis vsakega posameznika (oziroma posledica družbe). Dejansko je varnih voznikov res malo.

MrStein ::

styrian je izjavil:


Pa kdo vas je ućil voziti? Kaj delajo avtošole in policija?

Policija deli kazni za +1,0004% prekoračene hitrosti.
Saj veš, hitrost ubija, žmigavec pa še nobenemu ni škodoval!
;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

m0LN4r ::

Uff ja stanje je grozno, nebi si mislil, da je res tko kot opisujete. Prakticno, ce kdo da smernik bi lahko delil nagrade, ker veliko jih ni. Predvsem v teh manjsih kroznih pa se folku sploh jebe za vse.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

darkolord ::

MrStein je izjavil:

Policija deli kazni za +1,0004% prekoračene hitrosti.
Torej, če voziš v naselju več kot 50,5002 km/h dobiš kazen?

MrStein ::

Popravilo detektorjev sarkazma, d.o.o.
Ljubljanska ulica 22
9999 Spodnji Kašelj

Spregledal smajli?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

m0LN4r ::

darkolord je izjavil:

MrStein je izjavil:

Policija deli kazni za +1,0004% prekoračene hitrosti.
Torej, če voziš v naselju več kot 50,5002 km/h dobiš kazen?

Ni sile, tempomat na 59 pa 100% ne dobis nic.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

ParaEagle ::

Včeraj eden na AC začne zavijat desno brez da bi dal smernik, pred mano bil pa še ne 1m. Toliko tistim, ki mislite da veste za vse avtomobile okoli vas in da vam zaradi tega ni treba dajat smernika. Na AC je desni smernik še skoraj bolj pomemben kot levi. Ker preden daš levega, se itak dobro prepričaš in greš šele takrat ko je res frej. Res pa da pri nas ni tako in se na veliko izsiljuje v vsako 4m luknjo na levem pasu za tovornjakom. Mislim, res težko počakat, jaz včasih počakam tudi 30 vozil, zaradi tega še nikoli nisem umrl, ker je to ravno pol minute.

predi ::

Še na kolesu signaliziram. Kazalec je problem iztegnit samo polovičarjem, Balkancem in tistim, ki propagirajo mitologijo inkasantstva. Kdor žmigavce špara, nikoli ne prišpara.

mirator ::

Bolt je izjavil:

mirator je izjavil:


Poglej povsem enostavno. Idiota pa se počutiš zato, ker misliš, da bodo drugi mislili, da si idiot.

Potem je pa to povsem enostavno. Ti se potem velikokrat počutiš idiota, kaj ne:P

Jaz se nikoli ne počutim idiota, je pa verjetno idiot tisti, ki misli, da sem jaz idiot, ker sem po njegovo, po nepotrebnem vklopil žmigavce.

bambam20 ::

Varčujem na žarnicah.

solatko ::

ParaEagle - Malo se zamisli, kaj delaš narobe, če je bil tisti, ki je hotel zapustiti AC le 1m pred teboj.
Prehitevanje po desni strani je na AC prepovedano, če si bil hitrejši kot vozila ne voznem pasu, bi moral znižati hitrost in omogočiti vozniku, da iz voznega pasu, zapelje na pas za zapuščanje AC. Na voznem pasu, voznik brez razloga ne sme občutno znižati hitrost, zaradi vozil zadaj.
Delo krepa človeka

feryz ::

m0LN4r je izjavil:

darkolord je izjavil:

MrStein je izjavil:

Policija deli kazni za +1,0004% prekoračene hitrosti.
Torej, če voziš v naselju več kot 50,5002 km/h dobiš kazen?

Ni sile, tempomat na 59 pa 100% ne dobis nic.
Tole pa ne bo držalo. To je približno 57 km/h. Policaj s pištolo mogoče še spregleda, občinski mafijozoti pa zagotovo ne. Čez dva dni bo pošta v nabiralniku.

GupeM ::

feryz je izjavil:

Tole pa ne bo držalo. To je približno 57 km/h. Policaj s pištolo mogoče še spregleda, občinski mafijozoti pa zagotovo ne. Čez dva dni bo pošta v nabiralniku.

Ni nujno. Pri meni je 55 km/h po števcu, ravno 50 po GPS. Če imam nove gume, potem je po GPS 51 km/h. To pomeni da je 59 po števcu cca 54 (55 z novimi gumami) km/h po GPS. Potem pa še 5 km/h tolerance, pa ni kazni. Razen če imaš to nesrečo da radar preveč izmeri in si skupaj s toleranco še vedno preko omejitve.

Mislim pa, da so mobilni in stacionarni radarji nastavljeni na več. V naseljih mislim da na 60, tako da kaznujejo samo tiste, ki so dokaj prehitri.

Utk ::

feryz je izjavil:

Policaj s pištolo mogoče še spregleda, občinski mafijozoti pa zagotovo ne. Čez dva dni bo pošta v nabiralniku.

Ko je policaj glas razuma proti temu kar delaš, se je res za zamislit nad tem. Ampak občinski redar in razmišljanje...haha, ne vem zakaj sem sploh pomislil na to.

Aston_11 ::

Utk je izjavil:

haha, ne vem zakaj sem sploh pomislil na to.
Ne skrbi, vemo ostali.

m0LN4r ::

feryz je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

darkolord je izjavil:

MrStein je izjavil:

Policija deli kazni za +1,0004% prekoračene hitrosti.
Torej, če voziš v naselju več kot 50,5002 km/h dobiš kazen?

Ni sile, tempomat na 59 pa 100% ne dobis nic.
Tole pa ne bo držalo. To je približno 57 km/h. Policaj s pištolo mogoče še spregleda, občinski mafijozoti pa zagotovo ne. Čez dva dni bo pošta v nabiralniku.
pa jaz se ze vsaj 10 let vozim tako pa se nic.
Pri 100 dam na 110, pri 130 na 140 itn. Aja no prinas das na 100 pri 90. Saj ti se toleranco morajo upostevat pa prekoracitev +5 ali pa je toleranca pistole vecja v resnici, kot na papirju.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Vuli ::

sej fora je, da tebi števc kaže 100, greš pa 90.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

m0LN4r ::

Ja v vseh avtih, vem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

solatko ::

Meni yetta kaže samo 3km/h+, primerjano z garminom, tako, da 10+ sem že v rdečem polju.
Delo krepa človeka

GupeM ::

Ja, odvisno je od avta do avta. Od punce Clio tudi cca 3 ali 4 km/h preveč kaže pri 130 km/h.

Je pa zanimivo pri mojem avtu to, da mi merilnik hitrosti kaže preveč. 138 km/h po števcu je 130 km/h po GPS. Če pa med konstantno vožnjo 138 km/h s tempomatom resetiram prikaz povprečne hitrosti, pa se ta ustali pri 130 ali 131 km/h in ostane tam oz. skače med 130 in 131, čeprav analogni merilnik hitrosti in tempomat še vedno kažeta 138. Tako da avto očitno dokaj točno ve, kakšna je realna hitrost, samo prikaz je (preveč) napihnjen.

Utk ::

Tako je, avto ve, tudi razdaljo meri veliko bolj natančno kot hitrost, to pa ne bi mogel, če ne bi poznal hitrosti.

DostMam ::

Utk, danes, 06:39:54
"Tako je, avto ve, tudi razdaljo meri veliko bolj natančno kot hitrost, to pa ne bi mogel, če ne bi poznal hitrosti."
Ta stavek je logično nepravilen: vzrok je posledica.

Avto ne meri razdalje. Ravno tako ne "ve" kakšna je realna hitrost. Elektronika meri vrtljaje na izhodni osi menjalnika, jih množi s homologiranim obsegom gume, deli s časom in to prikaže kot hitrost. Natančnost tega izračuna je odvisna od obrabljenosti gum, natančnosti ure in števca vrtljajev. Če vozimo naravnost in ne driftamo.

Pa še tistim, ki se zanesejo na 5 km/h tolerance pri radarjih. Ni vedno 5 km/h, včasih je 3. Da ne bodo spet policaji "grdi" in "inkasanti zaradi 2,005 km/h".

GupeM ::

DostMam je izjavil:

Pa še tistim, ki se zanesejo na 5 km/h tolerance pri radarjih. Ni vedno 5 km/h, včasih je 3. Da ne bodo spet policaji "grdi" in "inkasanti zaradi 2,005 km/h".

Ni res. 3 km/h (oz 3% pri 100 km/h ali več) je NDP (največji dopustni pogrešek) za radarje, ki merijo iz nepremične točke. To pomeni, da je radar OK, če na pregledu/testu izmeri hitrost na 3 km/h (3 %) natančno.

Pri realnem merjenju na cesti se pa vedno upošteva najmanj 5 km/h varnostne razlike pri radarjih, ki merijo z nepremične točke in celo 7 km/h pri radarjih, ki merijo s premične točke. Če greš več kot 100 km/h, je varnostna razlika še večja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Utk ::

Natančnost tega izračuna je odvisna od obrabljenosti gum, natančnosti ure in števca vrtljajev. Če vozimo naravnost in ne driftamo.

Natančnost tega je nekaj rangov višja od natančnosti končnega prikaza. Tudi če prek obd2 gledaš hitrost, je tam "točna" hitrost, podobna kot če bi gledal po gpsu, samo da se refresha hitreje. Če obrabiš gumo za 5 mm, se ti hitrost spremeni za pol %. To je zanemarljivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

DostMam ::

Drži. Natančnost vsake mertve je višja od prikazane, saj je vrednost meritve treba zaokrožiti na neko pametno vrednost. Koliko "rangov" je to pa ne vem, mogoče nam razložite. Glede ocene spremembe hitrosti glede na obrabo gume ste se tudi ušteli, menda za en rang. Pri 18" platiščih s 45 mm gumo je to 1,79%, pri 16" s 55mm pa 1,94%, zaokroženo na drugo decimalko.

GupeM ::

Kakšna 45 in 55 mm guma? Od kje si to potegnil?

Pri 205/55 R16 recimo, tisti 55 ne pomeni 55 mm, ampak 55% glede na širino gume. Torej 205/55 R16 in 215/55 R16 gumi nimata enakega obsega, ampak je druga večja.

Same napačne informacije trosiš v tej temi.

DostMam ::

Hvala, se bom poučil tudi o tem.

m0LN4r ::

solatko je izjavil:

Meni yetta kaže samo 3km/h+, primerjano z garminom, tako, da 10+ sem že v rdečem polju.

To ze, ampak radarji imajo nastavljeno vecjo toleranco, kot jo imas uradno na papirju. Jaz sem se enkrat pripeljal v Tesanovce definitivno z 70km/h na stevcu, pa so me dobil in na papirju je pisalo prekoracitev 61km/h z upostevano toleranco. Pa sem bil samo, oookej, ne reci nista.

DostMam je izjavil:

Utk, danes, 06:39:54
"Tako je, avto ve, tudi razdaljo meri veliko bolj natančno kot hitrost, to pa ne bi mogel, če ne bi poznal hitrosti."
Ta stavek je logično nepravilen: vzrok je posledica.

Avto ne meri razdalje. Ravno tako ne "ve" kakšna je realna hitrost. Elektronika meri vrtljaje na izhodni osi menjalnika, jih množi s homologiranim obsegom gume, deli s časom in to prikaže kot hitrost. Natančnost tega izračuna je odvisna od obrabljenosti gum, natančnosti ure in števca vrtljajev. Če vozimo naravnost in ne driftamo.

Pa še tistim, ki se zanesejo na 5 km/h tolerance pri radarjih. Ni vedno 5 km/h, včasih je 3. Da ne bodo spet policaji "grdi" in "inkasanti zaradi 2,005 km/h".
What? Jaz sem pa mislil, da vsaj novejsi avti z navigacijo uporabljajo se GPS. Damn.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

bambam20 ::

Smernike dajejo smao tisit, ki nič ne gledajo okoli sebe.

DostMam ::

m0LN4r, danes, 11:00:36
"Jaz sem pa mislil, da vsaj novejsi avti z navigacijo uporabljajo se GPS."
... in povsod kjer ni signala (tunel Trojane) le ugibajo hitrost...

matobeli ::

bambam20 je izjavil:

Smernike dajejo smao tisit, ki nič ne gledajo okoli sebe.


ne dajejo jih pa tisti ki majo roke na telefonu.

DostMam ::

GupeM je izjavil:

Kakšna 45 in 55 mm guma? Od kje si to potegnil?

Pri 205/55 R16 recimo, tisti 55 ne pomeni 55 mm, ampak 55% glede na širino gume. Torej 205/55 R16 in 215/55 R16 gumi nimata enakega obsega, ampak je druga večja.

Same napačne informacije trosiš v tej temi.


Preveril sem ponovno. Ni napačnih informacij. Gospod je govoril o obrabi gume za 5 mm in tisto, kar sem napisal drži. Lahko me dopolnite z izračunom glede na procente širine koloteka.

infidel ::

Verjetno ste opazili tudi vi. Izstopajo vozniki znamke BMW. Tam opazam, da zmigavci ze po defaultu "ne delujejo". Brez zamere tisti, ki ga dajete in vam deluje in imate to znamko avtomobila.

mirator ::

Glede na to, da je to tema o vklopu smerokazov, me pa sedaj res zanima korelacija žmigavcev s hitrostjo in prevoženo razdaljo. Mogoče to vejo moderatorji?

bambam20 ::

matobeli je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Smernike dajejo smao tisit, ki nič ne gledajo okoli sebe.


ne dajejo jih pa tisti ki majo roke na telefonu.


Men je inštruktor v avtošoli reku, da on se bo z gledanjem v ogledala pripeljal iz murske v koper. Un s smerniki se bo pa kam zabil.

DostMam ::

mirator je izjavil:

Glede na to, da je to tema o vklopu smerokazov, me pa sedaj res zanima korelacija žmigavcev s hitrostjo in prevoženo razdaljo. Mogoče to vejo moderatorji?

Če zamenjaš vozni pas, moraš uporabiti smernik. Obenem, sprememba voznega pasu vpliva na podaljšanje poti, ki jo želimo prevoziti v določenem času, kar je definicija hitrosti. Ravno tako lahko govorimo o tem koliko prej je treba uporabiti smernik glede na hitrost vozila. Korelacija utemeljena.

matobeli ::

bambam20 je izjavil:


Men je inštruktor v avtošoli reku, da on se bo z gledanjem v ogledala pripeljal iz murske v koper. Un s smerniki se bo pa kam zabil.


Mogoče so pa vseen krive šole da štajerci ne znajo vozit.

bambam20 ::

matobeli je izjavil:

bambam20 je izjavil:


Men je inštruktor v avtošoli reku, da on se bo z gledanjem v ogledala pripeljal iz murske v koper. Un s smerniki se bo pa kam zabil.


Mogoče so pa vseen krive šole da štajerci ne znajo vozit.


Kdo je kriv, ko Ljubljančani ne znajo? Janša?

matobeli ::

Pojma nimam, sam sem skor zih da se učitli ne hvalijo kako furajo na špegle čez pol slovenije.

GupeM ::

DostMam je izjavil:

Preveril sem ponovno. Ni napačnih informacij. Gospod je govoril o obrabi gume za 5 mm in tisto, kar sem napisal drži. Lahko me dopolnite z izračunom glede na procente širine koloteka.

Tiste številke so popolnoma nesmiselne. Razliko med novo in 5 mm obrabljeno gumo?

Kaj pomeni 55 mm in 45 mm guma?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kako zaustaviti vozilo ob policijski kontroli (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13527048 (21787) bajsibajsi
»

Vožnja po prednostni in uporaba smernikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15940915 (38725) kiFni
»

Miti, zmote in nepoznavanje predpisov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11741047 (35918) St235
»

Prometna nesreča (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
52198249 (89017) St235
»

Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18350362 (46315) floyd1

Več podobnih tem