Forum » Na cesti » Pariz znižal cestne omejitve
Pariz znižal cestne omejitve
Sparkxl ::
Ideja je, da ti z zastoji, polžjo vožnjo in pomanjkanjem parkirišč vzamejo voljo do avtomobila
Highlag ::
Še dobro da ponujajo alternative kot pri nas....
Jaz se moram že sedaj v Lj peljati čez 3 cone z omejitvijo 30.... Tako da pri nas tudi to počasi porivajo. Seveda ni nobene pametne alternative.
Če bi se peljal z busom, bi za isto pot porabil 1h. Pri čemer imam potem še 10min za peš na eni strani in dobrih 5 na drugi strani.
Edina pametna alternativa je kolo. Tu pa vreme dela probleme.
Pri mestnih avtobusih pa namesto, da bi naredili promet hitrejši - uvajajo dodatne postaje, kar še upočasnjuje prevoz. Še malo pa bo vsakih 20m postaja. Pri takem režimu nobeno prevozno sredstvo ne more biti rentabilno.
Jaz se moram že sedaj v Lj peljati čez 3 cone z omejitvijo 30.... Tako da pri nas tudi to počasi porivajo. Seveda ni nobene pametne alternative.
Če bi se peljal z busom, bi za isto pot porabil 1h. Pri čemer imam potem še 10min za peš na eni strani in dobrih 5 na drugi strani.
Edina pametna alternativa je kolo. Tu pa vreme dela probleme.
Pri mestnih avtobusih pa namesto, da bi naredili promet hitrejši - uvajajo dodatne postaje, kar še upočasnjuje prevoz. Še malo pa bo vsakih 20m postaja. Pri takem režimu nobeno prevozno sredstvo ne more biti rentabilno.
Never trust a computer you can't throw out a window
Miki N ::
Pri mestnih avtobusih pa namesto, da bi naredili promet hitrejši - uvajajo dodatne postaje, kar še upočasnjuje prevoz. Še malo pa bo vsakih 20m postaja. Pri takem režimu nobeno prevozno sredstvo ne more biti rentabilno.
To je bil en WTF od kar se spomnim. No ja meni je prišlo prav kadar se mi ni dalo stati in čakati na naslednji bus, sem pogosto šel peš ene.... 3 do 5 postaj, brez skrbi, da me bo prehitel.
Gagatronix ::
Zdaj ko so koncno po 30 letih prenovili Trzasko se je LPPjevcem zdelo pametno sprefukati tudi obstojeco razporeditev postaj, tako da je zdaj LPP za mnoge od nas postal totalno debilen sistem.
starfotr ::
Še dobro da ponujajo alternative kot pri nas....
Jaz se moram že sedaj v Lj peljati čez 3 cone z omejitvijo 30.... Tako da pri nas tudi to počasi porivajo. Seveda ni nobene pametne alternative.
Če bi se peljal z busom, bi za isto pot porabil 1h. Pri čemer imam potem še 10min za peš na eni strani in dobrih 5 na drugi strani.
Edina pametna alternativa je kolo. Tu pa vreme dela probleme.
Pri mestnih avtobusih pa namesto, da bi naredili promet hitrejši - uvajajo dodatne postaje, kar še upočasnjuje prevoz. Še malo pa bo vsakih 20m postaja. Pri takem režimu nobeno prevozno sredstvo ne more biti rentabilno.
https://runda.si/article/vstric-z-matej...
Sparkxl ::
Edina pametna alternativa je kolo. Tu pa vreme dela probleme.
Ja izjemne probleme ja. Ko sem jaz imel službo oddaljeno 3 km v eno smer, sem hodil s kolesom skoraj vedno. In problemov z vremenom nisem imel. Ker resnično deževnih obdobij pri nas ni. Če je bil res grozen dan sem šel z avtom. Ampak takih dni ni ravno veliko v letu.
To je samo jamranje in izgovori in naše komot razvade.
Prvo kar bi pri nas morali narediti je izboljšanje alternativ. Torej javni prevoz, p+r in kolesarske steze. Potem pa radikalne poteze. Dodatni semaforji, ležeči policaji, cone 15, čez noč zmanjšat 50% parkingov,...
Ampak za kaj takega politika nima jajc. Tako da zaenkrat ni straha da se nam zgodi to kot v parizu
scipascapa ::
LPP, IQ ter LJ ne gredo skupaj.
Pa ne samo LJ tudi drugje je mestni avtobusni promet v kurcu.
Pa ne samo LJ tudi drugje je mestni avtobusni promet v kurcu.
__Devil__ ::
Kdaj pa bo v Sloveniji možno vozit 125ccm motor z B kategorijo kot v Franciji in veliko drugih državah? Nekaj se govori, naj bi vseeno moral odvozit nekaj ur za pridobitev te kategorije, še vedno bolje kot plačat za cel izpit in hitreje. Upajmo, da kmalu
Ontopic: Pri teh nižanjih hitrosti in višanju kazni se bo vedno bolj splačalo vozit kolo in veliko hitreje, vsaj po mestu.
Ontopic: Pri teh nižanjih hitrosti in višanju kazni se bo vedno bolj splačalo vozit kolo in veliko hitreje, vsaj po mestu.
Glugy ::
Jz mislm da večina narobe razmišlja. Živimo v kapitalizmu. Trg se prilagaja nam. Če bo več omejitev se bo tud trg temu prilagajal da bo prišel do naših denarnic. Vsaj ko gre za območja z večjo gostoto prebivalstva. Škoda bi bilo dobiček izpustit iz rok ^^ Če je pa trg razvajen in navajen da imamo vsi avtomobile da jih šibamo 100 km / h vsepovsod potem je pa tko k mamo zdej, kjer brez avta je težje in destimulativno.
bbbbbb2015 ::
V Ljubljani manjka dober P+R sistem. Da se cijazim 45-60 minut od obvoznice do centra, to pač ni to.
Sem nekaj časa prakticiral parkiranje LJ-Polje pa vlak do centra. Še kar ok, če ujameš vlake. Če zamudiš, pa lahko čakaš 1h na novega (iti na bus je pa spet brez veze, ker vozi minimalno 45minut).
Bdw v Barcelono me je vlak iz 60km oddaljenega letovišča pripeljal v 1h. Pri nam za 30km rabi skoraj 1h. Tudi V Parizu smo avto pustili nekje 40km stran in naprej šli z metrojem.
Slovenija ne bo nikoli imela dobrega P+R sistema. Bruselj ga sicer ima. Vendar je to nekako "zgodovinsko" povezano z njihovo SNCB železniško firmo. Kar je danes Bruselj, je (bil) en kup primestnih mest. V Sloveniji bi to bil Trzin, pa Domžale, ki bi se zarasle v eno samo veliko mesto.
Obronki Bruslja so bili vedno industrijski. O tem pričajo zapuščeni industrijski tiri, ter relativno velike železniške postaje. Kar so bila nekoč nakladalne postaje za tovor, so danes - parkirišča. Folk pride delat v Bruselj, zavije na eno takih parkirišč, pusti avto, si kupi karto ali pa ima mesečno karto in gre naprej zadnjih 5km z vlakom. Karta stane 2,4€ na dan, kar je za njihove razmere bagatela, mesečna pa stane še manj (če gledaš ceno na dan).
Varnost na takih parkiriščih je sicer bolj vprašljiva, to ni za lepe BMWje, bolj za kakšen stolčen VW ali Audi. Ta predmestja od SNCB kupujejo ta zemljišča in jih "urejajo". V bistvu potegnejo črte in namestijo razsvetljavo, tako da so taka parkirišča pogojno varna tudi ponoči. Vendar postavijo svoj parkomat, ki pa zopet prosi svojih 2-5€/dan.
Efekt je sicer ta, da se parkirišče izprazni. To se je zgodilo v Jette, recimo. Tako da P+R je generičen izraz, vsaj v Bruslju pa gre za zasedanje nekih poceni površin, ki se skoraj ne vzdržujejo in katerih varnost je vprašljiva.
bbbbbb2015 ::
V takih mestih se ponavadi tako ne vozi kaj prida hitreje, večinoma se stoji. 30km/h je sicer smešno počasi, je povezano z eko fašizmom?
Mah dvomim da ima eko terorizem kakšno velikansko vlogo tule veš. Pri hitrosti 30 kmh dvomim da bo avto manj osmradil mesto kot pri 50 kmh.
Pomojem je tu glavna želja znižati hrup.
Glavna želja je - pobrati denar. Sredi korone, ko so bile ulice Bruslja prazne, so uvedli pravilo, da dobiš kazen že, če se voziš 31 km/h:
https://www.thebulletin.be/margin-toler...
Tudi na obvoznici so znižali hitrost iz 110km/h na 100km/h, znaki za omejitve so redki, policaji so naglobali vse, ki so se vozili več kot 100 km/h. Obvoznice so bile v času korone bistveno bolj prazne, morda 15% prometa. Sploh v času, ko so imeli prepoved, da greš zdoma brez razloga. Ne glede na to, so šopali kazni na 100km/h omejitev tistim redkim nesrečnežem.
Na obvoznici je že prej bilo malo nesreč, pa še to zaradi avtov, ki so vozili 200km/h in več. Taki bi vozili 200km/h, ne glede na to, kaj na tabli piše.
c3p0 ::
>> Varnost na takih parkiriščih je sicer bolj vprašljiva, to ni za lepe BMWje, bolj za kakšen stolčen VW ali Audi.
Na Dunaju to kar laufa, imaš kar zaščitene P+R, seveda je vmes tudi kak slab.
V primeru P+R pa rabiš dobre (pogoste) povezave v mesto in povezave v mestu, tu pa pri nas naletimo na velike probleme.
Na Dunaju to kar laufa, imaš kar zaščitene P+R, seveda je vmes tudi kak slab.
V primeru P+R pa rabiš dobre (pogoste) povezave v mesto in povezave v mestu, tu pa pri nas naletimo na velike probleme.
Gagatronix ::
bbbbbb2015 je izjavil:
V Ljubljani manjka dober P+R sistem. Da se cijazim 45-60 minut od obvoznice do centra, to pač ni to.
Sem nekaj časa prakticiral parkiranje LJ-Polje pa vlak do centra. Še kar ok, če ujameš vlake. Če zamudiš, pa lahko čakaš 1h na novega (iti na bus je pa spet brez veze, ker vozi minimalno 45minut).
Bdw v Barcelono me je vlak iz 60km oddaljenega letovišča pripeljal v 1h. Pri nam za 30km rabi skoraj 1h. Tudi V Parizu smo avto pustili nekje 40km stran in naprej šli z metrojem.
Slovenija ne bo nikoli imela dobrega P+R sistema. Bruselj ga sicer ima. Vendar je to nekako "zgodovinsko" povezano z njihovo SNCB železniško firmo. Kar je danes Bruselj, je (bil) en kup primestnih mest. V Sloveniji bi to bil Trzin, pa Domžale, ki bi se zarasle v eno samo veliko mesto.
Obronki Bruslja so bili vedno industrijski. O tem pričajo zapuščeni industrijski tiri, ter relativno velike železniške postaje. Kar so bila nekoč nakladalne postaje za tovor, so danes - parkirišča. Folk pride delat v Bruselj, zavije na eno takih parkirišč, pusti avto, si kupi karto ali pa ima mesečno karto in gre naprej zadnjih 5km z vlakom. Karta stane 2,4€ na dan, kar je za njihove razmere bagatela, mesečna pa stane še manj (če gledaš ceno na dan).
Varnost na takih parkiriščih je sicer bolj vprašljiva, to ni za lepe BMWje, bolj za kakšen stolčen VW ali Audi. Ta predmestja od SNCB kupujejo ta zemljišča in jih "urejajo". V bistvu potegnejo črte in namestijo razsvetljavo, tako da so taka parkirišča pogojno varna tudi ponoči. Vendar postavijo svoj parkomat, ki pa zopet prosi svojih 2-5€/dan.
Efekt je sicer ta, da se parkirišče izprazni. To se je zgodilo v Jette, recimo. Tako da P+R je generičen izraz, vsaj v Bruslju pa gre za zasedanje nekih poceni površin, ki se skoraj ne vzdržujejo in katerih varnost je vprašljiva.
V Bruslju nikamor ne prides v normalnem casu ce ne koristis metroja. Sem naredil irl primerjavo ze pred leti, z metrojem sem se do centra pripeljal v 15 minutah, z avtobusom pa v 45 minutah.
bbbbbb2015 ::
Gagatronix je izjavil:
V Bruslju nikamor ne prides v normalnem casu ce ne koristis metroja. Sem naredil irl primerjavo ze pred leti, z metrojem sem se do centra pripeljal v 15 minutah, z avtobusom pa v 45 minutah.
To je res. Ampak jaz ne govorim o avtobusu. Govorim o vlaku. O taki postaji:
Evere railway station @ Wikipedia
Vozijo pa znani SIEMENS Desiro primestni vlaki:
Siemens Desiro @ Wikipedia
Na karti oz. appu je to 'S' vlak:
https://www.belgiantrain.be/en/support/...
Iz postaje Evere prideš v središče mesta v 7 minutah. Metro je sicer v redu, vendar če si v mestu. Poleg metro postaj ni parkirišč. Tu in tam je tako, da je metro in železniška skupaj.
V Sloveniji tega nikoli ne bo, ker je samo mesto premajhno. Zato govoriti o P+R v Ljubljani je, po moje, brezveze.
MIHAc27 ::
Na Dolgem mostu je recimo velik parking... sam kaj ko tam vlak ne ustavi. Če pa bi, si v centru v cca 10 minutah.
Jaz sem vseeno mnenja, da če se uredi par P+r parkirišč z vlaki, bi to stalo 100x manj kot kaka podzemna.
Nisem geolog, niti gradbinc ampak imam občutek, da bivše močvirje za to ni primerno.
Jaz sem vseeno mnenja, da če se uredi par P+r parkirišč z vlaki, bi to stalo 100x manj kot kaka podzemna.
Nisem geolog, niti gradbinc ampak imam občutek, da bivše močvirje za to ni primerno.
m0LN4r ::
V Ljubljani manjka dober P+R sistem. Da se cijazim 45-60 minut od obvoznice do centra, to pač ni to.Hmm, ampak bus, ki se ustavi na vsaki postaji tudi ne bo dosti hitrejsi. Sem se vozil v velemestu z busom in trolo, prestopal, pa se mi ni zdelo hitreje, kot ce bi se v svojem avtu peljal. Guzve niso 24/7, guzve so zato, ker ste loleki in greste vsi ob isti uri na isto mesto, po isti cesti.
Se google zna povedati, kok je prometa in kok dolgo traja pot... jesus.
PS: LJ ima prometno infrastrukturo srednjega veka, nekega cudeza tu vec ni mozno narediti, ce se nic ne sme podirati.
PS2: Seveda je v tujini drugace, tam se po centru sprehajate kot turisti, domacinov vec itak ni, samo se bagetarji pa burekarji za turiste gl:hf ce si to zelite.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Meizu ::
uzve so zato, ker ste loleki in greste vsi ob isti uri na isto mesto, po isti cesti.
Se google zna povedati, kok je prometa in kok dolgo traja pot... jesus.
Loleki so delodajalci, ki tlačijo svoje firme v center ljubljane in postavljajo obratovalne urnike ob istih urah za brezveze.
PrimoZ_ ::
starfotr ::
Kdaj pa bo v Sloveniji možno vozit 125ccm motor z B kategorijo kot v Franciji in veliko drugih državah? Nekaj se govori, naj bi vseeno moral odvozit nekaj ur za pridobitev te kategorije, še vedno bolje kot plačat za cel izpit in hitreje. Upajmo, da kmalu
Ontopic: Pri teh nižanjih hitrosti in višanju kazni se bo vedno bolj splačalo vozit kolo in veliko hitreje, vsaj po mestu.
Upam, da nikoli ne bo tega, da bi z B katergorijo vozil motor.
Še šenkan izpit pri B katergoriji za moped je bedarija, da večje ni. Kako lahko nekomu na lepe oči daš dovoljenje za vožnjo mopeda, pa nikoli ni sedel na njem? Dajte malo ohladit svoje težnje po tem.
Če voziš na izpitni vožnji vozilo z avtomatskim menjalnikom, potem ne moreš voziti tistega z ročnim. Tu bi pa kar malo šenkali, ane.
Če nimaš nekaj deset ur v lajfu, da narediš izpit, potem si ne zaslužiš da voziš. Šele po tem se začne pridobitev izkušenj.
m0LN4r ::
To se strinjam, industrijski del in corporate, bi moral bit bolj razprsen oz. odmaknjen od centra po celotni drzavi. Saj pa drzava ni tako velika spet, da nebi prisel iz sredine v eni uri skoraj na vse stiri druge konce, ampak z 110 in dvopasovno, ovinkasto avtocesto, res traja malce dlje.uzve so zato, ker ste loleki in greste vsi ob isti uri na isto mesto, po isti cesti.
Se google zna povedati, kok je prometa in kok dolgo traja pot... jesus.
Loleki so delodajalci, ki tlačijo svoje firme v center ljubljane in postavljajo obratovalne urnike ob istih urah za brezveze.
- Mislim Slovenija je 20.000km2, Bavarska 70.000km2, Nemcija pa 350.000km2
Kar hocem povedati, da centralizacija na tako majhni povrsini je totalno brezveze, treba je pogledati sirse.
V Sloveniji je ca. 1,2mio registriranih avtov, to je pickin dim. V Nürbnergu se obrne vec avtov, kot ima Ljubljana prebivalcev. #funfact
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
starfotr ::
Ne pozabi, da se mesta širijo.
Gospodarsko razstavišče v LJ je bilo včasih na robu mesta. Sedaj je praktično v centru.
Gospodarsko razstavišče v LJ je bilo včasih na robu mesta. Sedaj je praktično v centru.
m0LN4r ::
Druga mesta po Evropi se ne sirijo? 270.000 prebivalcev ni bas nekaj.
Ko sem bil na obcini v Wolfsburgu, so nam razlagali, kako se mesto planira nekaj desetletij vnaprej. Poglej si satelitske posnetke na google maps in bos videl nebroj slepih ulic, kjer se ni nicesar, ampak ceste in povezave so ze narjene vnaprej. Fora je, da ni samo ene glavne zile, ampak je vec glavnih in ena hitra, ki gre samo cez.
- Paris primerjati z Ljubljano pa je itak budalastina. Nekako kot primerjati Lendavo 3000, z Celjem 37.000
Ko sem bil na obcini v Wolfsburgu, so nam razlagali, kako se mesto planira nekaj desetletij vnaprej. Poglej si satelitske posnetke na google maps in bos videl nebroj slepih ulic, kjer se ni nicesar, ampak ceste in povezave so ze narjene vnaprej. Fora je, da ni samo ene glavne zile, ampak je vec glavnih in ena hitra, ki gre samo cez.
- Paris primerjati z Ljubljano pa je itak budalastina. Nekako kot primerjati Lendavo 3000, z Celjem 37.000
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
energetik ::
Na Dolgem mostu je recimo velik parking... sam kaj ko tam vlak ne ustavi. Če pa bi, si v centru v cca 10 minutah.Kje si to pobral, na Dolgem mostu vlak prav lepo ustavi skoraj direktno na parkingu. In imaš prav, v centru je potem prej kot v 10min...če je vse OK.
Jaz sem vseeno mnenja, da če se uredi par P+r parkirišč z vlaki, bi to stalo 100x manj kot kaka podzemna.
Nisem geolog, niti gradbinc ampak imam občutek, da bivše močvirje za to ni primerno.
Ampak potem se ti dogajajo zanimive zgodbe, da npr. za nazaj na glavni postaji sediš 25min na vlaku, ki se ne premakne, ker čaka povezavo. Ali pa čaka tovornega v nasprotni smeri, ker tistih 500m proge proti Brezovici popravljajo že 1 mesec.
Sparkxl ::
Kaka budalščina, vsak čistokrven prebivalec meglene kotline je trdno prepričan da je to selo ekvivalent vsaj londonu, je center sveta. In temu primero se vedejo in pogovarjajo, kar lahko vsakodnevno vidimo tudi tukaj.
To je isti sindrom ko pri onem cucuku (čivava?), ko za sebe misli da je vsaj 10x večji in se suvereno zaganja v večje
To je isti sindrom ko pri onem cucuku (čivava?), ko za sebe misli da je vsaj 10x večji in se suvereno zaganja v večje
energetik ::
Edina pametna alternativa je kolo. Tu pa vreme dela probleme.
Ja izjemne probleme ja. Ko sem jaz imel službo oddaljeno 3 km v eno smer, sem hodil s kolesom skoraj vedno. In problemov z vremenom nisem imel. Ker resnično deževnih obdobij pri nas ni. Če je bil res grozen dan sem šel z avtom. Ampak takih dni ni ravno veliko v letu.
To je samo jamranje in izgovori in naše komot razvade.
Prvo kar bi pri nas morali narediti je izboljšanje alternativ. Torej javni prevoz, p+r in kolesarske steze. Potem pa radikalne poteze. Dodatni semaforji, ležeči policaji, cone 15, čez noč zmanjšat 50% parkingov,...
Ampak za kaj takega politika nima jajc. Tako da zaenkrat ni straha da se nam zgodi to kot v parizu
Se strinjam, da je kolo v mestu vsaj do razdalje 5-7km optimum.
Jaz imam pa 11km, kar je že malce časovno potratno (kolo 35min, avto 15-20min), sploh ker imam z avtom lepe alternative po bližnjicah preko Barja, kjer ni gužve nikoli, tudi če cela LJ stoji. Saj grem kdaj tudi z biciklom, ampak dokler lovimo minute za otroke pobrat v vrtcu, je večinoma izbira kar avto.
starfotr ::
Vlak je rešitev. Ni rešitev to, da se prebivalci vozijo z vlakom, ki pride iz Kranja. Morajo biti posebni vlaki za to.
Kot, da bi se hotel priklopiti direktno na 400 kV daljnovod. Ne gre to tako. Vmes so še transformatorske postaje, ki znižajo napetost nato na končnih 230/400 V.
Zato rabimo več stopenjsko omrežje.
Kot, da bi se hotel priklopiti direktno na 400 kV daljnovod. Ne gre to tako. Vmes so še transformatorske postaje, ki znižajo napetost nato na končnih 230/400 V.
Zato rabimo več stopenjsko omrežje.
Invictus ::
Kaka budalščina, vsak čistokrven prebivalec meglene kotline je trdno prepričan da je to selo ekvivalent vsaj londonu, je center sveta. In temu primero se vedejo in pogovarjajo, kar lahko vsakodnevno vidimo tudi tukaj.
To je isti sindrom ko pri onem cucuku (čivava?), ko za sebe misli da je vsaj 10x večji in se suvereno zaganja v večje
Ne, to mislijo samo zahojeni provincialci... Ki se vozijo v sluzbo v Ljubljano.
Za njih je Ljubljana res center sveta. Pol pa nazaj v jamo po sihtu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
energetik ::
Vlak je rešitev. Ni rešitev to, da se prebivalci vozijo z vlakom, ki pride iz Kranja. Morajo biti posebni vlaki za to.
Kot, da bi se hotel priklopiti direktno na 400 kV daljnovod. Ne gre to tako. Vmes so še transformatorske postaje, ki znižajo napetost nato na končnih 230/400 V.
Zato rabimo več stopenjsko omrežje.
Točno tako, hitri vlak bi moral ustaviti le na npr. MB-CE-Zidani most-LJ, med temi kraji pa lokalni vlaki, ki ustavijo na vsaki postaji. Ampak hitri bi moral biti res hitri, povprečna hitrost 130km/h+. + parkirišča na vseh postajah, da se s svojih rovt pripelješ do postaje in tam brezplačno parkiraš.
Še vedno pa imaš potem problem, recimo da te vlak hitro dostavi v LJ center, ti imaš pa šiht npr. v Črnučah ali v BTC. Potem si obsojen na cijazenje z LPP po mestu.
Sicer pa - za vse, ki lahko, bi moralo biti omogočeno ali celo obvezno delo od doma. Se rešiš takoj 1/2 ali 2/3 gužve, potem pa sploh ni več težav niti z avtom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
jatode ::
Ravno sem zasledil en video na to temo. Znižanje hitrosti na 30 km/h ohrani enako pretočnost prometa kot prej, oziroma jo v nekaterih primerih celo poveča (poleg vseh drugih prednosti ki jih taka ureditev prinese). Je pa treba uvesti določene fizične ukrepe na cestah zato da vozniki omejitev hitrosti dejansko upoštevajo, ni dovolj da samo postaviš znak (zožitev ceste, posaditev dreves tik ob cesti kar vizualno daje večji učinek hitrosti, zavoji ceste, speed bumps ipd).
Meizu ::
Ne, to mislijo samo zahojeni provincialci... Ki se vozijo v sluzbo v Ljubljano.
Za njih je Ljubljana res center sveta. Pol pa nazaj v jamo po sihtu...
Z veseljem stisnem knof, da nikoli več ne rabim v Ljubljano. Eno najbolj šašavih mest ever. Sem absolutno in močno za decentralizacijo države.
LeQuack ::
Glavnino hrupa ne proizvaja motor pač pa veter. Pri višji hitrosti je več hrupa.
Največ dejansko pnevmatike pri večjih hitrostih. Mogoče se sliši kot veter ampak so pnevmatike in stik z asfaltom.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
scipascapa ::
Vižmarje P+R je ena velika farsa in potem dajo tam semafor, da še bolj ustavljajo promet, bravo.
Pizda je težko potegniti eno obvoznico Škofja Loka-LJ, da se ves promet izogne Medvode-Medno-LJ Vižmarje.
Pizda je težko potegniti eno obvoznico Škofja Loka-LJ, da se ves promet izogne Medvode-Medno-LJ Vižmarje.
Shegevara ::
eno obvoznico Škofja Loka-LJ
Zdek rabi že vsaka večja vas svojo obvoznico za v ljubljano?
Kaj ko bi najprej tisto železniško progo razširili v dvotirno in pojačal količino vlakov na povezavi Kranj-Ljubljana.
Z vsemi temi obvoznicami se samo razvaja folk da se za vsak drek v avto usede
starfotr ::
Tudi 3 pasovna obvoznica je neumnost. Pa sem vsak dan na njej.
Cest se ne sme pohabit (nastavit ovire, zmanjšat širino ...) ampak jih je treba naredit tako, da bodo tiste, ki se prehitro peljejo ustavile. Torej aktiven ležeči policaj ipd.
Meni gre strašno na živce, da se moram cjazit čez ležeče policaje in uničevat avto. Naj se dvigne rampa ali spusti zapornica za tistega, ki gre 35 ali 40 v coni 30.
Cest se ne sme pohabit (nastavit ovire, zmanjšat širino ...) ampak jih je treba naredit tako, da bodo tiste, ki se prehitro peljejo ustavile. Torej aktiven ležeči policaj ipd.
Meni gre strašno na živce, da se moram cjazit čez ležeče policaje in uničevat avto. Naj se dvigne rampa ali spusti zapornica za tistega, ki gre 35 ali 40 v coni 30.
m0LN4r ::
eno obvoznico Škofja Loka-LJ
Zdek rabi že vsaka večja vas svojo obvoznico za v ljubljano?
Kaj ko bi najprej tisto železniško progo razširili v dvotirno in pojačal količino vlakov na povezavi Kranj-Ljubljana.
Z vsemi temi obvoznicami se samo razvaja folk da se za vsak drek v avto usede
Ja pa kdo to brani, da se ne vozis z vlakom. Drugim pa pusti, da se vozijo s tem, kar placajo.
Tudi 3 pasovna obvoznica je neumnost. Pa sem vsak dan na njej.
Cest se ne sme pohabit (nastavit ovire, zmanjšat širino ...) ampak jih je treba naredit tako, da bodo tiste, ki se prehitro peljejo ustavile. Torej aktiven ležeči policaj ipd.
Meni gre strašno na živce, da se moram cjazit čez ležeče policaje in uničevat avto. Naj se dvigne rampa ali spusti zapornica za tistega, ki gre 35 ali 40 v coni 30.
Lezeci policaji so itak relikt pocasnih drzav in slabe kulture.
PS: V slo imam vedno obcutek, da se vozis, pa nikamor ne prides v doglednem casu, pa imamo kuk 48 miljonov avtov manj kot nemci?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Ti primerjas glavne povezave skozi EU z programi v vsako vukojebino?Bdw v Barcelono me je vlak iz 60km oddaljenega letovišča pripeljal v 1h. Pri nam za 30km rabi skoraj 1h. Tudi V Parizu smo avto pustili nekje 40km stran in naprej šli z metrojem.
Vožnje s hitrim vlakom Straßburg-Pariz je manj kot 2 uri. Pri nas je pa to čas, ki ga rabiš od Ljubljane do Maribora z vlakom.
Povezave pri nas so tudi slabe in redke kot žafran samo da iz Ljubljane stopiš.
A je potem kaj čudnega, da se slovenci tako oklepajo svojega pleha na štirih kolesih? Jaz jim nič ne očitam. Saj ni normalnih pogojev, da javni transport lahko zaživi in konkurira avtomobilizmu.
Se preveč vlaga v DARS in premalo v SŽ in v avtobusarje
Pa saj tega nimas nikjer.
Se pa skozi marsikatero avstrijsko vas peljes 70/80 in po regionalki med 100-110 pa te boli kurac.
Prinas pa je povprecna na regionalki bolj blizu 60.
Just sayin. Se enkrat, v Nürnbergu se obrne vec avtov, kot ima LJ prebivalcev.
Radi bi imeli star sistem, ampak moderni tempo. Bo pac treba zacet sirse in bolj ravno asfaltirat, odpraviti table pred vsakim drekom, nepotrebne lezece in mikro krozne, ki jih drugje prakticno ne vidis tako posiljeno, kot prinas.
Od recimo Murske do Maribora imas toliko omejitev na regionalki, da lahko naredis fotoalbum. Tega na severu ni in ne obstaja, se norcujejo se iz tega. Jesus.
PS: Hitrih regionalk v Sloveniji teoreticno sploh ni! Drugje je to normalno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Comandante ::
Od recimo Murske do Maribora imas toliko omejitev na regionalki, da lahko naredis fotoalbum. Tega na severu ni in ne obstaja, se norcujejo se iz tega. Jesus.
To. Na hrvaskem pa je se slabse.
V Slo tudi na vsak avtocestni uvoz in izvoz nabijajo table 40, ker smo ocitno idioti in bi brez table sli 170 km/h v oster ovinek.
V Avstriji in Nemciji ni na uvozih in izvozih ene table, pa jim vseeno uspe zvozit.
ginekk ::
Prinas pa je povprecna na regionalki bolj blizu 60.
Jaz tud tega ne štekam. Pa recimo LJ Celovška, omejitev 70km/h, dvopasovnica.
In redno se zvečer - ko torej ni nobene gužve - slalomiram med avti, ki vozijo 50km/h. Isto ko prideš do one kamere naprej od hipermarketa proti obvoznici. Omejitev 70km/h, ljudje v najboljšem primeru gredo 60km/h, pa greš komot rahlo več kot 70km/h na števcu.
jatode ::
Tudi 3 pasovna obvoznica je neumnost. Pa sem vsak dan na njej.
Cest se ne sme pohabit (nastavit ovire, zmanjšat širino ...) ampak jih je treba naredit tako, da bodo tiste, ki se prehitro peljejo ustavile. Torej aktiven ležeči policaj ipd.
Meni gre strašno na živce, da se moram cjazit čez ležeče policaje in uničevat avto. Naj se dvigne rampa ali spusti zapornica za tistega, ki gre 35 ali 40 v coni 30.
Ravno nasprotno je. Tvoj pristop pri cestah uporabljajo v Ameriki in zadeva ne deluje. Ceste je treba zožati, namesti "otoke" med pasovama, posaditi drevesa zato da vozniki zaradi vizualno višje hitrosti peljejo počasneje in podobne zadeve. Seveda so ležeči policaji tudi eden izmed ukrepov, vsekakor pa ne sme biti edini. Točno to je v posnetku ki sem ga objavil par postov gor, poglej si ga. :)
eventyrer ::
Tudi 3 pasovna obvoznica je neumnost. Pa sem vsak dan na njej.
Cest se ne sme pohabit (nastavit ovire, zmanjšat širino ...) ampak jih je treba naredit tako, da bodo tiste, ki se prehitro peljejo ustavile. Torej aktiven ležeči policaj ipd.
Meni gre strašno na živce, da se moram cjazit čez ležeče policaje in uničevat avto. Naj se dvigne rampa ali spusti zapornica za tistega, ki gre 35 ali 40 v coni 30.
Ravno nasprotno je. Tvoj pristop pri cestah uporabljajo v Ameriki in zadeva ne deluje. Ceste je treba zožati, namesti "otoke" med pasovama, posaditi drevesa zato da vozniki zaradi vizualno višje hitrosti peljejo počasneje in podobne zadeve. Seveda so ležeči policaji tudi eden izmed ukrepov, vsekakor pa ne sme biti edini. Točno to je v posnetku ki sem ga objavil par postov gor, poglej si ga. :)
Običajno zadošča že drugačna dolžina sredinskih črt. Krajše in bolj na gosto kot so, počasneje vozijo ljudje.
jatode ::
Ja pa kdo to brani, da se ne vozis z vlakom. Drugim pa pusti, da se vozijo s tem, kar placajo.
Ne plačajo. Sicer pa tudi če bi plačali škodo, je škoda še zmeraj škoda, dostikrat nepopravljiva. Kdo plača ljudem ki imajo zaradi avtomobilov depresijo, so brez energije, dobijo raka, Alzhaimerja, Parkinsona ali pa jih infarkt in umrejo? Noben. In to je problem.
Koliko škode nam povzročijo fosilna goriva? Za 1,1 milijarde evrov na leto!
https://oe.finance.si/8933977/Koliko-sk...
Onesnaženje zaradi fosilnih goriv povzroča 20 odstotkov smrti med odraslimi
https://www.rtvslo.si/okolje/onesnazenj...
Bo pac treba zacet sirse in bolj ravno asfaltirat, odpraviti table pred vsakim drekom, nepotrebne lezece in mikro krozne, ki jih drugje prakticno ne vidis tako posiljeno, kot prinas.
Ravno to ne deluje, poglej primer cest v Ameriki. Tak pristop povzroči samo še več avtomobilov na cestah in še več gužve.
Od recimo Murske do Maribora imas toliko omejitev na regionalki, da lahko naredis fotoalbum. Tega na severu ni in ne obstaja, se norcujejo se iz tega. Jesus
Seveda obstaja, poglej severne moderne skavdinavske države.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
scipascapa ::
Danes fantomska gužva okoli 16-16:30 AC LJ-KRANJ.
Zakaj se vozi na AC po 20-120km/h razpon....je tako težko 130km/h in lepo po desnem? Folk pa kampira na levem.
Res je, čim prej dvotirni sistem železnic....podpiram.
Zakaj se vozi na AC po 20-120km/h razpon....je tako težko 130km/h in lepo po desnem? Folk pa kampira na levem.
Res je, čim prej dvotirni sistem železnic....podpiram.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scipascapa ()
m0LN4r ::
Noben ne rece, da se je treba vozt 300, ampak 150/160 je sweet spot.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
jatode ::
Ravno taki ki vozijo 150 km/h, torej več kot večina povzročajo fantomske zastoje. Najbolj optimalno je da vsi vozili enako hitro. :
Sweet spot je 100 km/h in na toliko bodo kmalu omejitve (ponekod so že), ker treba je vedet nekaj: moč za premogovanje zračnega upora narašča s tretjo potenco, za dvakrat večjo hitrost je potrebna 8x večja moč za premagovanje zračnega upora:
https://www.tudelft.nl/en/tpm/research/...
https://www.bbc.com/news/world-europe-5...
https://www.theguardian.com/world/2019/...
Sweet spot je 100 km/h in na toliko bodo kmalu omejitve (ponekod so že), ker treba je vedet nekaj: moč za premogovanje zračnega upora narašča s tretjo potenco, za dvakrat večjo hitrost je potrebna 8x večja moč za premagovanje zračnega upora:
https://www.tudelft.nl/en/tpm/research/...
https://www.bbc.com/news/world-europe-5...
https://www.theguardian.com/world/2019/...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jatode ()
Invictus ::
Fantomske zastoje povzročajo drekači, ne dirkači...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
energetik ::
Oboji. Predvsem pa tisti, ki nimajo varnostne razdalje (to je ene 80% vseh), ne spoštujejo zadrge in se ne umikajo na vozni ali tretji pas. Tudi dirkači se ne umikajo na vozni pas. Zadeva ni rešljiva. Rešena bo le, če bo 100% vozil samovozečih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
m0LN4r ::
Ko in ce pride do zadrge je ze too late. Kok metrov tripasovne pa imamo?
Dejstvo je, da tam kjer je reees veliko avtov, so naredili se cetrti, peti pas oz. dvopasovne izvoze za en in drugi kraj:
Vem, asfalt je drag. Pa seveda morajo biti biroji vsi na istem kupu, namesto malo vecje razprsenosti.
Dejstvo je, da tam kjer je reees veliko avtov, so naredili se cetrti, peti pas oz. dvopasovne izvoze za en in drugi kraj:
Vem, asfalt je drag. Pa seveda morajo biti biroji vsi na istem kupu, namesto malo vecje razprsenosti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Posodobitev železniškega prometa (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 21077 (12635) | Lonsarg |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30887 (20973) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 80930 (70339) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32867 (27268) | BigWhale |