Forum » Na cesti » Pariz znižal cestne omejitve
Pariz znižal cestne omejitve
A110 ::
Pariz je znižal cestne omejitve na 30km/h. Edina izjema bodo Elizejske poljane kjer bo 50. Kdaj temu sledi Ljubljana?
feryz ::
Se strinjam. In ljubljančanom prepovedati, da okrog po gmajnah norijo.
Rešitev sveta je v prepovedih in omejitvah. To vemo in se tudi na veliko uveljavlja. Folk pa ploska.
Rešitev sveta je v prepovedih in omejitvah. To vemo in se tudi na veliko uveljavlja. Folk pa ploska.
Invictus ::
Folk ploska dokler omejitve ne zadanejo njega.
Ko ga, na veliko jamra...
Zato 70% Slovenije ploska zatiranju vsega ljubljanskega. Dokler tega zatiranja ne občutijo na lastni koži (ponavadi zaradi vožnje v Ljubljano zaradi bilokaterega razloga)...
Ko ga, na veliko jamra...
Zato 70% Slovenije ploska zatiranju vsega ljubljanskega. Dokler tega zatiranja ne občutijo na lastni koži (ponavadi zaradi vožnje v Ljubljano zaradi bilokaterega razloga)...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
feryz ::
Pošteno povedano, Pariz ima javni promet poštiman, avto pa je težki luksuz. Zato se foušljiv folk po večini strinja s tem.
Močvirsko mesto se s tem ne more primerjati.
Močvirsko mesto se s tem ne more primerjati.
Invictus ::
Tako kot nobena druga vas po Sloveniji (MB, KR, NM, KP...)
Žal je v Sloveniji avto preprosto nuja.
BTW. to ne velja samo za Slovenijo, ampak tudi za vse evropske države, če ne živiš ravno v velemestu, ali pa imaš krompir, da imaš 10 minut stran od nepremičnine zelo frekventno železniško postajo...
Avtobusni prevozi so šit po celi Evropi... Zato laufajo rent-a-car. Za poslovne uporabnike seveda...
Žal je v Sloveniji avto preprosto nuja.
BTW. to ne velja samo za Slovenijo, ampak tudi za vse evropske države, če ne živiš ravno v velemestu, ali pa imaš krompir, da imaš 10 minut stran od nepremičnine zelo frekventno železniško postajo...
Avtobusni prevozi so šit po celi Evropi... Zato laufajo rent-a-car. Za poslovne uporabnike seveda...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
feryz ::
Vse trenutne rešitve imajo tendenco prepovedovanja.
Včasih je svet properiral, danes je, bolj ali manj, crkot. Tlačenje ljudi.
Zadnjič šibam od Dunaja domov. Pred Gradcem, seveda, omejitev 100 km/h. Se peljemo tistih 110 km/h, ker so bili policaji blizu, kar prižge mimo ena Tesla. Policaji so takoj prižgali luči in se zakadili za njim. Kako so se zmenili, nimam pojma. Po eni strani naj bi bila omejitev za smog, po drugi strani pa nikjer ne piše, da je dovoljena kakšna izjema. Tako da je po mojem zaslužil. Če so se že pomatrali iti za njim, se niso zastonj.
Včasih je svet properiral, danes je, bolj ali manj, crkot. Tlačenje ljudi.
Zadnjič šibam od Dunaja domov. Pred Gradcem, seveda, omejitev 100 km/h. Se peljemo tistih 110 km/h, ker so bili policaji blizu, kar prižge mimo ena Tesla. Policaji so takoj prižgali luči in se zakadili za njim. Kako so se zmenili, nimam pojma. Po eni strani naj bi bila omejitev za smog, po drugi strani pa nikjer ne piše, da je dovoljena kakšna izjema. Tako da je po mojem zaslužil. Če so se že pomatrali iti za njim, se niso zastonj.
Invictus ::
Ja, to je postal trenutni modus operandi v svetu.
Samo palica, nič korenčka...
Samo palica, nič korenčka...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
c3p0 ::
V takih mestih se ponavadi tako ne vozi kaj prida hitreje, večinoma se stoji. 30km/h je sicer smešno počasi, je povezano z eko fašizmom?
eventyrer ::
V takih mestih se ponavadi tako ne vozi kaj prida hitreje, večinoma se stoji. 30km/h je sicer smešno počasi, je povezano z eko fašizmom?
Mah dvomim da ima eko terorizem kakšno velikansko vlogo tule veš. Pri hitrosti 30 kmh dvomim da bo avto manj osmradil mesto kot pri 50 kmh.
Pomojem je tu glavna želja znižati hrup.
Ker pa je avto pri 30 kmh praktično povsem neuporaben (Pariz je _ogromen_) bo hrupa še manj ker bodo ljudje raje uporabljali javni prevoz.
hm...zdaj ko razmišljam...s tem bodo pa dejansko tudi dosegli bistvno nižje onesnaženje zraka ker bo na cesti manj avtov..ker bodo pač neuporabni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: eventyrer ()
Gagatronix ::
Shegevara ::
Tako kot nobena druga vas po Sloveniji (MB, KR, NM, KP...)
Žal je v Sloveniji avto preprosto nuja.
BTW. to ne velja samo za Slovenijo, ampak tudi za vse evropske države, če ne živiš ravno v velemestu, ali pa imaš krompir, da imaš 10 minut stran od nepremičnine zelo frekventno železniško postajo...
Avtobusni prevozi so šit po celi Evropi... Zato laufajo rent-a-car. Za poslovne uporabnike seveda...
No, no.. Ne tako na pamet. Od države do države so kar opazne razlike v učinkovitosti javnega transporta. Pomembni faktorji so način poselitve, razvitost države, kultura, infrastruktura, relief itd...
Na nizozemskem večina prebivalstva brez problema ima javni prevoz kot dostojno alternativo. Pa tudi bolj je uveljavljeno kolesarjenje. Ceste se sicer ponekod še zmeraj zabašejo ampak si v istem če si na busu ali v avtu. Tud tramvaji in vlaki so veliko bolj dosegljivi, kot si tule slovenčki predstavljamo.
Niso povsod iste razmere kot pri nas.
MIHAc27 ::
V Ljubljani manjka dober P+R sistem. Da se cijazim 45-60 minut od obvoznice do centra, to pač ni to.
Sem nekaj časa prakticiral parkiranje LJ-Polje pa vlak do centra. Še kar ok, če ujameš vlake. Če zamudiš, pa lahko čakaš 1h na novega (iti na bus je pa spet brez veze, ker vozi minimalno 45minut).
Bdw v Barcelono me je vlak iz 60km oddaljenega letovišča pripeljal v 1h. Pri nam za 30km rabi skoraj 1h. Tudi V Parizu smo avto pustili nekje 40km stran in naprej šli z metrojem.
Sem nekaj časa prakticiral parkiranje LJ-Polje pa vlak do centra. Še kar ok, če ujameš vlake. Če zamudiš, pa lahko čakaš 1h na novega (iti na bus je pa spet brez veze, ker vozi minimalno 45minut).
Bdw v Barcelono me je vlak iz 60km oddaljenega letovišča pripeljal v 1h. Pri nam za 30km rabi skoraj 1h. Tudi V Parizu smo avto pustili nekje 40km stran in naprej šli z metrojem.
Shegevara ::
Bdw v Barcelono me je vlak iz 60km oddaljenega letovišča pripeljal v 1h. Pri nam za 30km rabi skoraj 1h. Tudi V Parizu smo avto pustili nekje 40km stran in naprej šli z metrojem.
Vožnje s hitrim vlakom Straßburg-Pariz je manj kot 2 uri. Pri nas je pa to čas, ki ga rabiš od Ljubljane do Maribora z vlakom.
Povezave pri nas so tudi slabe in redke kot žafran samo da iz Ljubljane stopiš.
A je potem kaj čudnega, da se slovenci tako oklepajo svojega pleha na štirih kolesih? Jaz jim nič ne očitam. Saj ni normalnih pogojev, da javni transport lahko zaživi in konkurira avtomobilizmu.
Se preveč vlaga v DARS in premalo v SŽ in v avtobusarje
harvey ::
Zakaj? Kaj je cilj?
Večja onesnaženost, več kolon, morda to, ali pa da s tem hočejo dejansko priti na nižjo povprečno, še sprejemljivo hitrost. Francija glede smrtnih žrtev vezano na promet ni ravno za zgled. Sicer pa kazni za prehitro vožnjo dviga Avstrija.
V Avstriji bodo od srede morali prehitri vozniki seči globlje v žep. Pri naših severnih sosedih bo namreč začela veljati novela, ki za prehitre voznike določa tudi globe v višini do 5.000 evrov, poroča avstrijska tiskovna agencija APA.
Po novem bodo v Avstriji kazni za prehitro vožnjo približno enkrat višje. Kdor bo tako na primer v naselju peljal 40 kilometrov na uro prehitro in zunaj naselja 50 kilometrov na uro prehitro, bo moral v prihodnje plačati 300 evrov kazni, ne več 150 evrov. Najvišja mogoča globa za prehitro vožnjo pa ne bo več znašala 2.180 evrov, ampak 5.000 evrov.
https://siol.net/novice/svet/avstrijci-...
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
bluefish ::
Ok, Francozi imajo svoje razloge.
V povezavi z načeto debato me bolj zanimajo argumenti zagovornikov omejitve v Sloveniji. Konkretno v Ljubljani, ki je glede tega najpogosteje izpostavljena.
V povezavi z načeto debato me bolj zanimajo argumenti zagovornikov omejitve v Sloveniji. Konkretno v Ljubljani, ki je glede tega najpogosteje izpostavljena.
Markus386 ::
Jaz sem bil veckrat v parizu, tudi z avtom.
Vecino dneva je 30 nekoristna omejitev, ker itak gres pocasneje, ker je guzva. pozno zvecer in ponoci bo pa kar tecna omejitev, sploh ker metroji ponoci ne peljejo, in se bos cijazil silne kilometre pri 30km/h po praznih ulicah.
To mi vse bolj deluje kot neka nasa ekobio resitev... a cmo poboljsat javni promet? Krozne linije, bolj pogoste linije, sinhronizirane linije, urbana za na vlak, dejansko kak pogost bus pri zelezniski, bus ob obvoznici, p+r, kaka opcija, da ne rabis od bezigrada do btcja cez center, kak bus tudi ob nedeljah itd..... nah, seveda ne, raje dvigovat ceno parkiranja, kot naredit javni prevoz ljudem atraktiven. Kolega zivi v novi gorici in se 3x na teden pelje do vica.... nazalost vlak na vicu ne ustavi, ker pelje cez jesenice.... 3.50h.
Vecino dneva je 30 nekoristna omejitev, ker itak gres pocasneje, ker je guzva. pozno zvecer in ponoci bo pa kar tecna omejitev, sploh ker metroji ponoci ne peljejo, in se bos cijazil silne kilometre pri 30km/h po praznih ulicah.
To mi vse bolj deluje kot neka nasa ekobio resitev... a cmo poboljsat javni promet? Krozne linije, bolj pogoste linije, sinhronizirane linije, urbana za na vlak, dejansko kak pogost bus pri zelezniski, bus ob obvoznici, p+r, kaka opcija, da ne rabis od bezigrada do btcja cez center, kak bus tudi ob nedeljah itd..... nah, seveda ne, raje dvigovat ceno parkiranja, kot naredit javni prevoz ljudem atraktiven. Kolega zivi v novi gorici in se 3x na teden pelje do vica.... nazalost vlak na vicu ne ustavi, ker pelje cez jesenice.... 3.50h.
Comandante ::
Vse trenutne rešitve imajo tendenco prepovedovanja.
Včasih je svet properiral, danes je, bolj ali manj, crkot. Tlačenje ljudi.
Zadnjič šibam od Dunaja domov. Pred Gradcem, seveda, omejitev 100 km/h. Se peljemo tistih 110 km/h, ker so bili policaji blizu, kar prižge mimo ena Tesla. Policaji so takoj prižgali luči in se zakadili za njim. Kako so se zmenili, nimam pojma. Po eni strani naj bi bila omejitev za smog, po drugi strani pa nikjer ne piše, da je dovoljena kakšna izjema. Tako da je po mojem zaslužil. Če so se že pomatrali iti za njim, se niso zastonj.
Kadar ob omejitvi pise IG-L 100, le-ta ne velja za elektricne avtomobile z avstrijskimi tablicami (zelene tablice).
Po tem zakonu sicer za Teslo z avstrijskimi tablicami velja 130 km/h, za ostale Tesle pa 100 km/h, kar je malo neposreceno. Ampak dokler imas opravka s policajem, ne s stacionarnim radarjem, se da taksne stvari v avstriji zmenit.
DamijanD ::
S stališča hrupa je 30 verjetno fajn omejitev, s stališča ekologije pa verjetno večina ICE avtov več porabi pri 30kmh kot pa pri 50-70 nekje kjer je sweetspot za ICEje.
A110 ::
Ok, Francozi imajo svoje razloge.
V povezavi z načeto debato me bolj zanimajo argumenti zagovornikov omejitve v Sloveniji. Konkretno v Ljubljani, ki je glede tega najpogosteje izpostavljena.
Zame je že dovoljsen razlog da se spravijo avtomobili iz centra (čimdalje kolikor je možno znotraj ringa). Da se domačini odločijo za kolo če ravno ne gredo po cel prtljažnik v trgovino (kot recimo na Nizozemskem) in da "tujci" pustijo avto na p+r. S tem ko povecas stevilo ljudi na kolesu se tudi kultura do commute kolesarjev poveča ker če si sam med njimi boš dosti bolj pazil na njih. Vzor bi morala biti Nizozemska kjer je dosti razvitejša družba ampak obenem se skoraj vsi vozijo s kolesi in jim dež, mraz ni ovira kot par snežinkam tukaj. Poglej koliko ljudi je vsakdan samih v avtu, prostora zasedejo ogromno, prehitevajo jih kolesa, rešilci se komaj prebijajo skozi,...
Miki N ::
Po mojem je to v bistvu bolj problem za dostavo, kot navadne ljudi - v Parizu so predvsem oni, ki švigajo ob zori naokrog po takrat še dokaj praznih ulicah. To jim utegne podaljšati urnike, kar ne bo zastonj.
Invictus ::
Predvsem bi morali v Sloveniji spet omejiti dostavo po teh centrih na ure pred gužvo. Zdaj ti kombiji in mali tovornjački delajo sranje povsod.
Ustavi sredi ceste in zapre promet na celi Celovški. Večkrat videno, ker se mu ne da parkiratio v stranki ulici in iti 100m peš.
Omejitev 30 km/h je za vpadnice brez zvezte. Že tako se folk nikamor ne spravi, recimo celovška ima omejitev 70, pa pol folka vozi 50. ker se boji radarja, ki je tam nekje... Ko bo 30, bodo vozili 20...
Ustavi sredi ceste in zapre promet na celi Celovški. Večkrat videno, ker se mu ne da parkiratio v stranki ulici in iti 100m peš.
Omejitev 30 km/h je za vpadnice brez zvezte. Že tako se folk nikamor ne spravi, recimo celovška ima omejitev 70, pa pol folka vozi 50. ker se boji radarja, ki je tam nekje... Ko bo 30, bodo vozili 20...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
zobnik ::
Vse bi rad omejil, zaprli določene ceste, ampak davke, prispevke in ostalo bi pa še povišal.
Gagatronix ::
London ima to cisto solidno urejeno: Ce se zelis furat z avtom po centru bos za to pac tudi placal.
ginekk ::
Upam, da pri nas nikoli ne bo take omejitve. Tisto kar so recimo lahko zaprli v LJ, so praktično že.
Za po mestu je bicikel v redu, čim želiš kam dlje rabiš avto. Če si sam seveda, ker če imaš male otroke, potem tudi bicikel več ne zadostuje.
Bicikelj je kar pripročen sistem, razen ko hočeš v petek ali soboto zvečer v center in ga nimaš kam parkirat, ker so čisto vsa mesta zasedena. In ko greš domov ni nobenega biciklalj okoli centra, da se lahko vrneš. Kaže da morajo razširit kapacitete.
Za po mestu je bicikel v redu, čim želiš kam dlje rabiš avto. Če si sam seveda, ker če imaš male otroke, potem tudi bicikel več ne zadostuje.
Bicikelj je kar pripročen sistem, razen ko hočeš v petek ali soboto zvečer v center in ga nimaš kam parkirat, ker so čisto vsa mesta zasedena. In ko greš domov ni nobenega biciklalj okoli centra, da se lahko vrneš. Kaže da morajo razširit kapacitete.
widj3098dj32 ::
Gagatronix je izjavil:
London ima to cisto solidno urejeno: Ce se zelis furat z avtom po centru bos za to pac tudi placal.
Denar sveta vladar. Najebejo pa plebejci.
one too many ::
Morate razumeti, da omejitev 30 km/h velja le za občino Pariz in ne za celotno mesto Pariz*. Možno, da imajo sosednje občine podobno (npr. Versailles, St Denis, ...). Občina Pariz obsega v glavnem notranjost notranje obvoznice (périphérique) in nekaj parkov izven nje. V bistvu je périphérique zgrajena na mestu najmlajšega obrambnega zidu. Tu se lepo vidi. Če pogledate pobližje, gre to za zelo gosto pozidano območje. Jasno, v občini živi več kot dva milijona ljudi.
Razen na velikih bulvarjih več kot 30 km/h ni smiselno. Na RTVju so pisali, da bo périphérique ohranila 70 km/h in Elizejske poljane 50 km/h. Slednjo omejitev bodo po mojem ohranili tudi nekateri drugi bulvarji.
Če skaliramo na Ljubljano, je to podobno, kot če bi znotraj mestnega obroča (in ne obvoznice) naredili cono 30. Kar večinoma že itak je.
Na RTVju je pisalo, da je v nekaterih mestih po Evropi že splošna omejitev 30 km/h. Med njimi je tudi Grenoble**, kjer živim. Sicer nimam avta in vozim redko, ampak vseeno. V praksi tega ne opaziš. Vse večje ceste, po katerih greš z enega konca mesta na drugega, imajo omejitev 50 km/h.
Cono 30 bi lahko razglasili tudi v Ljubljani in bistvene razlike v pretočnosti ne bi bilo. Učinek je simboličen. Toda po mojem pomemben, ker ljudem sporoča, da so mesta za njih in ne za avtomobile.
* BTW, če se pravilno spomnim ima približno polovico vseh občin v EU-15. Mimogrede, občina Pariz ima lahko župana šele od leta 1977.
** Mesto Grenoble je približno enake velikosti kot Ljubljana ali malenkost večji. Spet omejitev velja samo za občino Grenoble, ki šteje 160.000 prebivalcev.
Razen na velikih bulvarjih več kot 30 km/h ni smiselno. Na RTVju so pisali, da bo périphérique ohranila 70 km/h in Elizejske poljane 50 km/h. Slednjo omejitev bodo po mojem ohranili tudi nekateri drugi bulvarji.
Če skaliramo na Ljubljano, je to podobno, kot če bi znotraj mestnega obroča (in ne obvoznice) naredili cono 30. Kar večinoma že itak je.
Na RTVju je pisalo, da je v nekaterih mestih po Evropi že splošna omejitev 30 km/h. Med njimi je tudi Grenoble**, kjer živim. Sicer nimam avta in vozim redko, ampak vseeno. V praksi tega ne opaziš. Vse večje ceste, po katerih greš z enega konca mesta na drugega, imajo omejitev 50 km/h.
Cono 30 bi lahko razglasili tudi v Ljubljani in bistvene razlike v pretočnosti ne bi bilo. Učinek je simboličen. Toda po mojem pomemben, ker ljudem sporoča, da so mesta za njih in ne za avtomobile.
* BTW, če se pravilno spomnim ima približno polovico vseh občin v EU-15. Mimogrede, občina Pariz ima lahko župana šele od leta 1977.
** Mesto Grenoble je približno enake velikosti kot Ljubljana ali malenkost večji. Spet omejitev velja samo za občino Grenoble, ki šteje 160.000 prebivalcev.
one too many ::
Pogosto so očitki, da se izvršuje samo prepovedi. V Franciji so za časa ptvega vala naredili ogromno za kolesarje. V Parizu so zaprli prometni pas na ulici Rivoli (vodi mimo Louvra do začetka Elizejskih poljan) in ga spremenili v široko kolesarsko stezo. Podobno so na več mestih naredili tudi v Grenoblu, čeprav s precej začasnimi rešitvami. V Grenoblu so tudi pospešli gradnjo hitrih kolesarkih stez (primer). Plan je bil sicer dokončati do leta 2022.
Res pa lahko gledamo na ukinitev pasov za avtomobile kot na le še eno prepoved. Verjetno bi morali rušiti zgradbe, da bi dobili prostor za pločnike in kolesarske steze.
Pri nas? Mestni svetniki SD so predlagali, da se za časa epidemije, ko LPP ni vozil, ukine rumene pasove.
Res pa lahko gledamo na ukinitev pasov za avtomobile kot na le še eno prepoved. Verjetno bi morali rušiti zgradbe, da bi dobili prostor za pločnike in kolesarske steze.
Pri nas? Mestni svetniki SD so predlagali, da se za časa epidemije, ko LPP ni vozil, ukine rumene pasove.
one too many ::
Če si sam seveda, ker če imaš male otroke, potem tudi bicikel več ne zadostuje.
Za dojenčke kolo seveda ni primerno, toda malo starejše se že da prevažati. Obstajajo kolesa z veliko košaro spredaj (primer) ali pa imaš prikolico. Za večje otroke imaš pa kaj takega.
Kolega je letos začel trenirat svojega mulca, da bo lahko sam s kolesom prišel do šole. Prikolico bo zavzela njegova mlajša sestrica. Seveda se obleče palerine, če dežuje.
d4vid ::
Jaz bi za tranzitne ceste, torej ceste, po katerih večina mesto samo prevozi, omejil na 70. Seveda ulice ne moreš omejit na tako hitrost, je že 50 veliko.
Seveda bi s dvigom omejitve morali uredit se kaj drugega, semaforje/ nadhode/podhode za pešce, kje tudi malo razširit cesto mogoče, ampak načeloma je 70 prava hitrost. Avto gre hitreje, namesto 3/4 (1.6 tdi pri 50 v 4. joka) prestave voziš v 5 z majhnimi obrati, kar pomeni manjše onesnaževanje, poleg tega je potrebno manj zavirat/pospeševat ob vstopu in izstopu iz mesta.
Seveda bi s dvigom omejitve morali uredit se kaj drugega, semaforje/ nadhode/podhode za pešce, kje tudi malo razširit cesto mogoče, ampak načeloma je 70 prava hitrost. Avto gre hitreje, namesto 3/4 (1.6 tdi pri 50 v 4. joka) prestave voziš v 5 z majhnimi obrati, kar pomeni manjše onesnaževanje, poleg tega je potrebno manj zavirat/pospeševat ob vstopu in izstopu iz mesta.
Invictus ::
one too many je izjavil:
Kolega je letos začel trenirat svojega mulca, da bo lahko sam s kolesom prišel do šole. Prikolico bo zavzela njegova mlajša sestrica. Seveda se obleče palerine, če dežuje.
Ko sem bil v Hamburgu, je bil to normalen jutranji pojav.
Mama/fotr z enim, dvema mulcema, gasa v vrtec/šolo. Ko je deževalo, so imeli dežne hlače/jakno. Videl sem jih tudi že pri nas...
Prevbozno sredstvo je bilo vse mogoče, od prikolic, do koles in poganjalčkov...
Sam pri nas ne šole, ne vrtci nimajo garderobe, kjer bi lahko pustil mokre stvari. Se pričakuje da pripelješ v šolo suheha froca...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
feryz ::
Če bi bilo to podobno državi (ali pa katerakoli druga), bi promet reševala drugače, z ločevanjem uporabnikov.
Trenutno so rešitve ravno kontra temu. Na cesto se tlači popolnoma vse, upošteva se najšibkejši člen in blokira tiste, za katere so ceste zgrajene. In ki so jih, vsaj teoretično, tudi plačali.
Brez avtomobilov bi bile mestne ulice makadamske kozje steze.
Trenutno so rešitve ravno kontra temu. Na cesto se tlači popolnoma vse, upošteva se najšibkejši člen in blokira tiste, za katere so ceste zgrajene. In ki so jih, vsaj teoretično, tudi plačali.
Brez avtomobilov bi bile mestne ulice makadamske kozje steze.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
starfotr ::
Zakaj? Kaj je cilj?
Manj hrupa, manj nesreč in če že so nesreče ni tako hudih posledic in škode, potovalni čas se ne podaljša, ker so sedaj fantomski zastoji zaradi previsoke hitosti, manjša je poraba goriva, torej tudi manj onesnaženja s plini in delci.
Upamo lahko na večjo varnostno razdaljo oziorma če že ne bo večja bo vsaj bolj primerna. Ker pri nižji hitrosti je lahko var. raz. krajša.
Ker avtomobili ne pašejo v urbana središča.
In še neskončno drugih razlogov.
https://www.reddit.com/r/gifs/comments/...
https://external-preview.redd.it/YNpueH...
ginekk ::
one too many je izjavil:
Če si sam seveda, ker če imaš male otroke, potem tudi bicikel več ne zadostuje.
Za dojenčke kolo seveda ni primerno, toda malo starejše se že da prevažati. Obstajajo kolesa z veliko košaro spredaj (primer) ali pa imaš prikolico. Za večje otroke imaš pa kaj takega.
Kolega je letos začel trenirat svojega mulca, da bo lahko sam s kolesom prišel do šole. Prikolico bo zavzela njegova mlajša sestrica. Seveda se obleče palerine, če dežuje.
Pa si pomislil, da imaš lahko tudi več kot enega? Jaz sem jih uspel narest množino. Že avti niso bili vsi primerni, kaj šele bicikel. Se pa zelo strinjam da naj čimveč sami hodijo, ko so malo večji. Dasiravno nekateri mislijo, da mora starš še 12 letnega mulca na vsakem koraku spremljat in ga imet na očeh. Neumno.
kuall ::
Zakaj? Kaj je cilj?
Hočejo zmanjšat prostor, ki ga zavzemajo avti. Kar me malo bega. Če greš počasneje si še dlje na cesti, torej zavzemaš več prostora. Najbrž ciljajo na to, da bo vožnja tako zoprna, da se ljudje sploh ne bodo hoteli več vozit.
Je boljša rešitev zapora cest za avte, tako kot je v Ljubljani čist ok urejeno.
Comandante ::
Zakaj? Kaj je cilj?
Hočejo zmanjšat prostor, ki ga zavzemajo avti. Kar me malo bega. Če greš počasneje si še dlje na cesti, torej zavzemaš več prostora. Najbrž ciljajo na to, da bo vožnja tako zoprna, da se ljudje sploh ne bodo hoteli več vozit.
Je boljša rešitev zapora cest za avte, tako kot je v Ljubljani čist ok urejeno.
Edino kar bodo s tem dosegli je nekoliko boljsa varnost pescev (teoreticno), visja absolutna poraba goriva, slabsa kvaliteta zraka ter vec igubljenega casa.
kuall ::
drgač pa mene omejitve ne motijo. jaz v bistvu drvim samo zato, ker mi gre na kurac, če se mi kdo prilepi na rit. tisto me pol živcira in se temu živciranju izognem tako, da vozim hitreje kot drugi.
no pa zjutraj ko letim na šiht pozen tudi rad drvim.
je pa počasnejša vožnja definitivno bolj prijetna in manj stresna. posebej po mestu če je veliko pešk okoli kar paše it 30 na uro, da lahko okoli gledaš šunke.
no pa zjutraj ko letim na šiht pozen tudi rad drvim.
je pa počasnejša vožnja definitivno bolj prijetna in manj stresna. posebej po mestu če je veliko pešk okoli kar paše it 30 na uro, da lahko okoli gledaš šunke.
starfotr ::
Jaz pa ravno zaradi takih pacientov ne drvim.
Ko ga šmirgla, naj gre prej od doma ali pa naj me prehiti. Ima me, da bi si v avtu naredil tipko za aktivacijo zavornih luči. Da to začnem pritiskat med vožnjo.
Ko ga šmirgla, naj gre prej od doma ali pa naj me prehiti. Ima me, da bi si v avtu naredil tipko za aktivacijo zavornih luči. Da to začnem pritiskat med vožnjo.
Shegevara ::
Pri višjih hitrostih tudi trenje gume in asfalta. Zato tud pri višjih hitrostih električni avti sploh niso znatno tišji od bencinarja, medtem ko pri nižjih hitrostih so.
Invictus ::
Glavnino hrupa ne proizvaja motor pač pa veter. Pri višji hitrosti je več hrupa.
Zraven prištej še gume...
Pri višjih hitrostih tudi trenje gume in asfalta. Zato tud pri višjih hitrostih električni avti sploh niso znatno tišji od bencinarja, medtem ko pri nižjih hitrostih so.
Električni avti so zelo uporabni v mestih. Glede na to, da se polovica časa stoji v koloni, so takrat tiho.
Za medkrajevna potovanja so pa tam, tam glede hrupa...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Sparkxl ::
V povprečju 10 let stare traktorje, uvožene iz nemčije. To je nek slo standard. Takrat start stop še ni obstajal
zavajon ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Posodobitev železniškega prometa (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 21077 (12635) | Lonsarg |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30887 (20973) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 80930 (70339) | starfotr |
» | Hitrost mestnega prevoza (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 32867 (27268) | BigWhale |