» »

Nakup novega karavana

Nakup novega karavana

««
2 / 17
»»

12c0 ::

eCVT, oz. CVT na splošno, moti predvsem ljudi, ki ne znajo vozit - kupijo avto za 20-30 tisočakov, pričakujejo pa 1.3s do 100 in končnih 450km/h.

cordoba ::

Energetik, katero verzijo in kje boš kupil, če boš?

IL_DIAVOLO ::

Podhranjena in glasna jajca za 25k, pa se dovolj ni.

Ecvt je za penzice.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::

12c0 je izjavil:

eCVT, oz. CVT na splošno, moti predvsem ljudi, ki ne znajo vozit - kupijo avto za 20-30 tisočakov, pričakujejo pa 1.3s do 100 in končnih 450km/h.

2,0 ima 8,0 do 100, HB se desetinko manj. Kaj bi še radi. Če ti to ni pomembno, pa 1,8 porabi res ekstremno malo. Dizelaši primerjajo 180 konjske dizle s pospeški proti 1,8 hibridu, in porabo 90 konjskih dizlov z 2,0 hibridom. Tako ne gre. Če primerjamo primerljivo, se hibrid lepše vozi, manj porabi in tudi vsaj srednjeročno je cenejši.

energetik ::

cordoba je izjavil:

Energetik, katero verzijo in kje boš kupil, če boš?
če bom, bo 1,8. 2,0 mi je predraga, čeprav je zihr ful boljše.
Terra ali morda Luna verzijo, šel bom pa na Toyota Center na Viču, mi je najbolj pri roki.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Podhranjena in glasna jajca za 25k, pa se dovolj ni.

Ecvt je za penzice.
Lej ne vozimo vsi 160kmh po AC večino časa. Jaz imam ogromno jajcanja 0-50kmh po lokalnih cestah ali pa rush hour po Lj obvoznici. Meni se zdi za ta namen e-CVT v kombinaciji z radarjem idealka. Dosti imam sklopke, saltanja in speljevanja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

VeganCyclist ::

Prva stvar, ki jo prodajajo pr Skodi je prtlaznik. Naj se vam to za trenutek usede. Prtlaznik.

12c0 ::

Odvisno, nekaterim je dovolj mini karavan, recimo stara impreza, spet drugi ne morejo brez Volva 240.

zmaugy ::

VeganCyclist je izjavil:

Prva stvar, ki jo prodajajo pr Skodi je prtlaznik. Naj se vam to za trenutek usede. Prtlaznik.

Toyota, avto tako dolgocajten in znotraj tako ogabno plastičen, da je že težko, da ni namenoma… Predlani sva z boljšo polovico gledala Corolo zanjo in so imeli v salonu dejansko model z ročkami za ročni pomik zadnjih stekel. Otroci so me malo začudeno spraševali, kaj so to zaene ročke na zadnjih vratih...

PS: Tema je Nakup novega karavana. Ne novega kupeja ali sedana. Dajva skupaj povedat, po čem se karavan razlikuje od sedana…
PPS: Karavanski prtljažnik na Coroli je kot sedlo na kravi. Tudi s sedlom, to nikoli ne bo konj…:))
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Utk ::

Toyota, avto tako dolgocajten in znotraj tako ogabno plastičen, da je že težko, da ni namenoma...

Sej število tvojih neumnih postov tu je tudi že takšno, da težko da ni namenoma...

Predlani sva z boljšo polovico gledala Corolo zanjo in so imeli v salonu dejansko model z ročkami za ročni pomik zadnjih stekel.

To je bil star model, ki je stal nekih 12 jurjev. Zate bi bil še zmeraj predober.

PPS: Karavanski prtljažnik na Coroli je kot sedlo na kravi. Tudi s sedlom, to nikoli ne bo konj...

Tvojih neumnosti je preveč tudi za kombi, ne samo prtljažnik od corolle.

VeganCyclist ::

Mah avto je velik vec kot prtlaznik. To sm hotu povedat. Ne vem, men je bla Skoda zivi dolgcas. 25let ze vozim in prvic u lajfu se mi je avto zagabu. Rajs sm su s kolesam na siht. Ko sm recimo mel BMWja mi je bil tist cajt k sm se na siht pelu najbolsi del dneva. Dejansko sm uzival sto na uro. Pa pelat sm se su, sam za to da sm se su. Skoda je nakonc 3 mesce stala u garaz. Aves kva cem povedat?

zmaugy ::

Utk je izjavil:

Toyota, avto tako dolgocajten in znotraj tako ogabno plastičen, da je že težko, da ni namenoma...

Sej število tvojih neumnih postov tu je tudi že takšno, da težko da ni namenoma...

Predlani sva z boljšo polovico gledala Corolo zanjo in so imeli v salonu dejansko model z ročkami za ročni pomik zadnjih stekel.

To je bil star model, ki je stal nekih 12 jurjev. Zate bi bil še zmeraj predober.

PPS: Karavanski prtljažnik na Coroli je kot sedlo na kravi. Tudi s sedlom, to nikoli ne bo konj...

Tvojih neumnosti je preveč tudi za kombi, ne samo prtljažnik od corolle.


Utk, kralj ad hominem neumnosti. Ko človek nima kaj pametnega povedati o temi, ane?

PS: Mi zdaj vse Corole ljubkovalno kličemo Karjola…:))
PPS: Tisti jajc z ročnimi hebli za zadnje šajbe je bil tam enih 18 jurjev takrat. Komedija :D
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Utk ::

Tisti jajc z ročnimi hebli za zadnje šajbe je bil tam enih 18 jurjev takrat.

Kvaliteta pač nekaj stane. Sej si lahk kupiš opla za isti denar...
Sicer pa to enostavno ni res. Ali ni bila corolla, ali ni bila 18 jurjev, ali pa ni bilo predlani. Niti predpredpredlani. Verjetno pa nič od tega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

zmaugy ::

VeganCyclist je izjavil:

Mah avto je velik vec kot prtlaznik. To sm hotu povedat. Ne vem, men je bla Skoda zivi dolgcas. 25let ze vozim in prvic u lajfu se mi je avto zagabu. Rajs sm su s kolesam na siht. Ko sm recimo mel BMWja mi je bil tist cajt k sm se na siht pelu najbolsi del dneva. Dejansko sm uzival sto na uro. Pa pelat sm se su, sam za to da sm se su. Skoda je nakonc 3 mesce stala u garaz. Aves kva cem povedat?


Te razumem. Kaj pa si imel zaeno? Nivo opreme?

Utk je izjavil:

Tisti jajc z ročnimi hebli za zadnje šajbe je bil tam enih 18 jurjev takrat.

Kvaliteta pač nekaj stane. Sej si lahk kupiš opla za isti denar...
Sicer pa to enostavno ni res. Ali ni bila corolla, ali ni bila 18 jurjev, ali pa ni bilo predlani. Niti predpredpredlani. Verjetno pa nič od tega.

:)) Ja, verjetno sem del anti Toyota zarote, plačan s strani VAG grupe in to iz budžeta za Dieselgate…>:D
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

matobeli ::

Pa glih japanci in korejci so mel ponavad elektroniko serijsko. To je moglo bi še v tolarjih. Ma Nima veze, karjola je vseen najbolj dolgočasen avto, sploh po ene 20 letih ko se še vednono nič drastičnega ne dogaja.

Človk bi imel pa novega, že vsaj par let nazaj.

Utk ::

Prejšna evropska corolla ni bila "corolla" kot je danes, ampak je bila to neka turška varianta sedana za konkurirat škodi, fiatom in podobnim. Auris je bil pa narejen za Evropo. Današnja corolla je bolj naslednik aurisa, kolk je, ne pa prejšne corolle.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

zmaugy ::

matobeli je izjavil:

Pa glih japanci in korejci so mel ponavad elektroniko serijsko. To je moglo bi še v tolarjih. Ma Nima veze, karjola je vseen najbolj dolgočasen avto, sploh po ene 20 letih ko se še vednono nič drastičnega ne dogaja.

Človk bi imel pa novega, že vsaj par let nazaj.

To je povsem mogoče, ampak ta tvoj zadnji stavek… Človek kupi karjolo, hudič dolgocajtni mu vsak dan povzroča napad depresije (kot nekaterim Škoda, potem ko so vozili spimpane bemfe in mečke) in niti pokvarit se noče, da bi imel razlog za menjavo, čeprav je nakup obžaloval že takrat, ko je avto prvič pripeljal domov. Žena pravi da itak še vse dela in da ne bosta menjala še letos.
Blessing and a pain in the…
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Utk ::

Bomo vidli, ampak sem precej siguren, da bom imel jaz to toyoto dlje kot ti katerakoli jajca že imaš, in naredil z njo več km letno, kaj šele v celi dobi. Tako da se boš sigurno prej ti naveličal kot jaz.
Čeprav nima žena nič s tem in jo lahko jutri zamenjam, če hočem. Toyoto, ne ženo.
Če in ko pa že bom menjal, bom za električnega, sigurno ne za neko dizl škodo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

zmaugy ::

Utk je izjavil:

Prejšna evropska corolla ni bila "corolla" kot je danes, ampak je bila to neka turška varianta sedana za konkurirat škodi, fiatom in podobnim. Auris je bil pa narejen za Evropo. Današnja corolla je bolj naslednik aurisa, kolk je, ne pa prejšne corolle.


Evo, hvala za tole, dejansko mislim da je bil Auris predno so ga ukinili. Ampak saj ni neke velike razlike v pozicioniranju.
Avto pa recimo navadne dolžine je bil prav majhen, kao hibrid, emisija CO2 pa nad 100. Res so se mi takrat Toyote zagabile.

Utk je izjavil:

Bomo vidli, ampak sem precej siguren, da bom imel jaz to toyoto dlje kot ti katerakoli jajca že imaš, in naredil z njo več km letno, kaj šele v celi dobi. Tako da se boš sigurno prej ti naveličal kot jaz.
Čeprav nima žena nič s tem in jo lahko jutri zamenjam, če hočem. Toyoto, ne ženo.
Če in ko pa že bom menjal, bom za električnega, sigurno ne za neko dizl škodo...

Kul. Da te malo še potrolam, a Toyota že ima električni avto na trgu? Ker Škoda ima že drugega…:))
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

IL_DIAVOLO ::

VeganCyclist je izjavil:

Mah avto je velik vec kot prtlaznik. To sm hotu povedat. Ne vem, men je bla Skoda zivi dolgcas. 25let ze vozim in prvic u lajfu se mi je avto zagabu. Rajs sm su s kolesam na siht. Ko sm recimo mel BMWja mi je bil tist cajt k sm se na siht pelu najbolsi del dneva. Dejansko sm uzival sto na uro. Pa pelat sm se su, sam za to da sm se su. Skoda je nakonc 3 mesce stala u garaz. Aves kva cem povedat?


Toyota je še razred višje, tako po ceni kot tudi dolgočasnosti. Škoda je prostorna, ti je ni škoda in jo goniš nad 150 km/h, pa ne boš oglušel.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::

Kul. Da te malo še potrolam, a Toyota že ima električni avto na trgu? Ker Škoda ima že drugega...

Če ne znaš naredit verige, daš jermen. Če ne znaš naredit bencinarja, daš turbino gor. Če ne znaš naredit avtomatskega menjalnika, narediš električni avto. No, če znajo naredit električni avto, bomo še videli...
Vseeno, 2 škodi obstajata, ki jih bi vsaj teoretično hotel kupit, čeprav bi treba prej malo bolj pregledat. Če so kaj boljše od vw.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

PARTyZAN ::

zmaugy je izjavil:

Kul. Da te malo še potrolam, a Toyota že ima električni avto na trgu? Ker Škoda ima že drugega…:))


Da te jaz še malo pocountertrollam. Ima, Mirai. Od leta 2014 dalje na japonskem, in 2015 v evropi.

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:


Toyota je še razred višje, tako po ceni kot tudi dolgočasnosti. Škoda je prostorna, ti je ni škoda in jo goniš nad 150 km/h, pa ne boš oglušel.


Toyota Camry Hybrid 2013 35.2 59.0 63.2 63.4 65.4 66.1
Audi A6 2.0 TDI 2017 41.0 60.1 63.5 63.9 64.4 67.6

Uganeš kaj so te številke?

zmaugy ::

PARTyZAN je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Kul. Da te malo še potrolam, a Toyota že ima električni avto na trgu? Ker Škoda ima že drugega…:))


Da te jaz še malo pocountertrollam. Ima, Mirai. Od leta 2014 dalje na japonskem, in 2015 v evropi.

Gorivne celice. Pa do konca 2019 so jih v celi Evropi prodali 640.

As of December 2019, global sales totalled 10,250 Mirais. The top-selling markets were the U.S. with 6,200 units, Japan with 3,500 and Europe with 640.[5]
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

IL_DIAVOLO ::

Utk je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:


Toyota je še razred višje, tako po ceni kot tudi dolgočasnosti. Škoda je prostorna, ti je ni škoda in jo goniš nad 150 km/h, pa ne boš oglušel.


Toyota Camry Hybrid 2013 35.2 59.0 63.2 63.4 65.4 66.1
Audi A6 2.0 TDI 2017 41.0 60.1 63.5 63.9 64.4 67.6

Uganeš kaj so te številke?


Do tell
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

PARTyZAN ::

Gorivne celice, akumulator, who cares? Zanimal te je, če majo električni avto. Odgovor je, da. Imeli so ga 6 let pred Škodo.

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Utk je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:


Toyota je še razred višje, tako po ceni kot tudi dolgočasnosti. Škoda je prostorna, ti je ni škoda in jo goniš nad 150 km/h, pa ne boš oglušel.


Toyota Camry Hybrid 2013 35.2 59.0 63.2 63.4 65.4 66.1
Audi A6 2.0 TDI 2017 41.0 60.1 63.5 63.9 64.4 67.6

Uganeš kaj so te številke?


Do tell

Nah, ne morem otroku povedat, da Božiček ni resničen...
Ti kar verjemi, da so toyote glasne...samo kaj boš potem reku za audije? Škode bom raje izpustil iz tega...kot tudi dacie.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

zmaugy ::

PARTyZAN je izjavil:

Gorivne celice, akumulator, who cares? Zanimal te je, če majo električni avto. Odgovor je, da. Imeli so ga 6 let pred Škodo.

In so jih v vsem tem času prodali manj, kot bo Škoda prodala enyaqov v 14 dneh. Pa tanka se vodik, medtem ko se običajni električni avto polni doma.
Neprimerljivo.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

IL_DIAVOLO ::

Utk je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Utk je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:


Toyota je še razred višje, tako po ceni kot tudi dolgočasnosti. Škoda je prostorna, ti je ni škoda in jo goniš nad 150 km/h, pa ne boš oglušel.


Toyota Camry Hybrid 2013 35.2 59.0 63.2 63.4 65.4 66.1
Audi A6 2.0 TDI 2017 41.0 60.1 63.5 63.9 64.4 67.6

Uganeš kaj so te številke?


Do tell

Nah, ne morem otroku povedat, da Božiček ni resničen...
Ti kar verjemi, da so toyote glasne...samo kaj boš potem reku za audije? Škode bom raje izpustil iz tega...kot tudi dacie.


So tihe, dokler ne pride do pospeševanja oz. visjih hitrosti.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::

Si izmeril? Si se sploh kdaj vozil?

energetik ::

IL_DIAVOLO je izjavil:


So tihe, dokler ne pride do pospeševanja oz. visjih hitrosti.

Inspet primerjaš neprimerljivo, torej 120 konjsko Corollo z nekim 160km tdijem. Primerjaj ga s 2.0 Corollo, pa meri hrup in pospešek.
Si izmeril hrup v obeh pri enakem pospešku? Si izmeril tudi hrup pri običajni mestni vožnji? Verjetno ne...
Tuki gre spet za ene predsodke, ker ste navajeni cukanja TDI za tiste 0,5sekunde, kaj pa vmes? E-cvt vleče konstantno brez kančka cukanja.

m0LN4r ::

Skratka vzem Cupro Formentor, 4 al 5 cilindrov.
Pa se bos tut brez zene rad vozil.

Ce pa ze karavan, mogoc se majo octavio rs al leon fr
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Taip4n ::

Cena, sitnica?

IL_DIAVOLO ::

energetik je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:


So tihe, dokler ne pride do pospeševanja oz. visjih hitrosti.

Inspet primerjaš neprimerljivo, torej 120 konjsko Corollo z nekim 160km tdijem. Primerjaj ga s 2.0 Corollo, pa meri hrup in pospešek.
Si izmeril hrup v obeh pri enakem pospešku? Si izmeril tudi hrup pri običajni mestni vožnji? Verjetno ne...
Tuki gre spet za ene predsodke, ker ste navajeni cukanja TDI za tiste 0,5sekunde, kaj pa vmes? E-cvt vleče konstantno brez kančka cukanja.


Kot si že sam ugotovil, je za tvojo vožnjo hibrid idealka. Seveda je v teh razmerah takšen avtomobil tih in nic ne ruzi.

Govorim o neidealnih razmerah, ko se od avta pricakuje vec od cincanja.

Tih avto pri mestni vožnji 20db in 60db na avtocesti je pa za clovesko uho neprimerno manj comfort, kot ce je avto ves vas enakomerno glasen.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::

Sej sem mislil, da se še nisi vozil z njim. Ecvt ima pri 160 na uro lahko tudi pod 3000 obrati, ali pa tu nekje. Bencinar pri šumenju vetra je pri teh obratih praktično neslišen. Kolk je glasen avto, definitivno ni glasen zarad motorja oz. menjalnika.

bobby ::

Ok, ce je nova Corolla (to je naslednik Auris linije) vsaj tolk tiha, pricakujem pa da bolj, kot Avensis letnik 2007, pol sploh ne vem, kaj vas moti v tem cenovnem razredu.
Jaz sem z avtomatsko klimo in tempomatom zadovoljen, vse ostale prckarije so samo dodatna tocka odpovedi.

A so bile tiste stevilke decibeli pri dolocenih hitrostih v kabini.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

IL_DIAVOLO ::

Utk je izjavil:

Sej sem mislil, da se še nisi vozil z njim. Ecvt ima pri 160 na uro lahko tudi pod 3000 obrati, ali pa tu nekje. Bencinar pri šumenju vetra je pri teh obratih praktično neslišen. Kolk je glasen avto, definitivno ni glasen zarad motorja oz. menjalnika.


Ne nisem, ampak če pogledam feedback youtuberja, ki se s tem ukvarja, spploh ne bom zapravljal časa za testno vožnjo.



For me personally, hybrids are way too loud on high speeds. There can be good for the city, but less enjoyable on longer voyages.. I have once driven a Lexus LS Hybrid on the highway and I wasn't able to speak without raising my voice.


It's a nice looking car, but it's weird. It accelerates very bizarelly as you were able to notice during the video. In which ever driving mode I was, from the lowest one to the sport one, it kept keeping gears high before changing it to the next one. Toyota's have a long life because they put small engines in their cars which tend to brake way less than the over-powered entry level engines you can find in Merc's, Bmw's & Audi's.. The most expensive version is still cheaper than the Smart EQ Fortwo I am uploading right now =)


Zanesljiva tehnologija ja, ampak očitno ne najbolj zabavna in udobna.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

matobeli ::

Če iščeš zabaven avto ne smeš gledat karavanov ali nekih limuzin.

Pol gledaš MX5, Suzuki Jimny, Polo GTI... (odvisno kaj smatraš kot zabavo)

Utk ::

Ti brihta, kater 100 konjski bencinar pa ni glasen na avtocesti pri 160 in pri pospeševanju? 180 konjski se dosti manj napenja, logično.

Časa za testno vožnjo pa res ne zapravljaj, ni to avto v tvojem rangu.

IL_DIAVOLO ::

Vem da ni, ker se imam nekaj življenja v sebi :))

V mojem rangu :)) Saj ni to lexus ali camry.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Raptor F16 ::

Utk je izjavil:

Ti brihta, kater 100 konjski bencinar pa ni glasen na avtocesti pri 160 in pri pospeševanju? 180 konjski se dosti manj napenja, logično.

Časa za testno vožnjo pa res ne zapravljaj, ni to avto v tvojem rangu.


VW Golf

matobeli je izjavil:

Če iščeš zabaven avto ne smeš gledat karavanov ali nekih limuzin.

Pol gledaš MX5, Suzuki Jimny, Polo GTI... (odvisno kaj smatraš kot zabavo)


Zabaven avto je VW Up!
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

Up! GTI je je definitivno zabaven avto, ne tako zelo kot Polo, je pa.
Navaden je pa samo fletkan za vozit. Ampak nič takega kar ti ne bi nudil 15let star Getz.

zmaugy ::

Utk je izjavil:

Ti brihta, kater 100 konjski bencinar pa ni glasen na avtocesti pri 160 in pri pospeševanju? 180 konjski se dosti manj napenja, logično.

Časa za testno vožnjo pa res ne zapravljaj, ni to avto v tvojem rangu.


Sam definitivno ne bi več testiral avta z manj kot 180 konji. Težko je iti na slabše…
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Raptor F16 ::

matobeli je izjavil:

Up! GTI je je definitivno zabaven avto, ne tako zelo kot Polo, je pa.
Navaden je pa samo fletkan za vozit. Ampak nič takega kar ti ne bi nudil 15let star Getz.


Vozil oba. Up je neprimerljivo bolj zabaven.

Bolj ropota, majhen je, okreten, izolacije itak nima skoraj nič, trdo in suvereno se pelje... Pocket rocket. Še tisti 60 konjski te zna nasmejat če mu le s pedalom dovoliš dihat res pa je da te ne bo nalepil na sedež :)

Polo je že dokaj velik avto vendar manj udoben kot golf. Polota vzame un k bi mel cenejšega in malo manjšega golfa :)
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

energetik ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kot si že sam ugotovil, je za tvojo vožnjo hibrid idealka. Seveda je v teh razmerah takšen avtomobil tih in nic ne ruzi.

Govorim o neidealnih razmerah, ko se od avta pricakuje vec od cincanja.

Tih avto pri mestni vožnji 20db in 60db na avtocesti je pa za clovesko uho neprimerno manj comfort, kot ce je avto ves vas enakomerno glasen.
Seveda sem ugotovil, da je e-cvt ravno zame. Nad 140 nikoli ne vozim, večinoma tam 110-120 po GPS. Za dnevno rabo in šiht pa sploh nimam AC, samo primestno in mestna vožnja. Ročni menjalnik in speljavanje sem zasovražil.
Kaj je avto za dušo, je meni uganka, meni je avto kišta za prevoz od A do B. Kot sem rekel, kar trenutno pogrešam je avtomatik pa radar (še bolje bi bilo če bi bil self driving), od ostalih stvari mi je nuja še avtomatska klima in ogromen prtljažnik + strešne sani, to je pa to.
Corolla 1.8 Terra, to je to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

IL_DIAVOLO ::

energetik je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kot si že sam ugotovil, je za tvojo vožnjo hibrid idealka. Seveda je v teh razmerah takšen avtomobil tih in nic ne ruzi.

Govorim o neidealnih razmerah, ko se od avta pricakuje vec od cincanja.

Tih avto pri mestni vožnji 20db in 60db na avtocesti je pa za clovesko uho neprimerno manj comfort, kot ce je avto ves vas enakomerno glasen.
Seveda sem ugotovil, da je e-cvt ravno zame. Nad 140 nikoli ne vozim, večinoma tam 110-120 po GPS. Za dnevno rabo in šiht pa sploh nimam AC, samo primestno in mestna vožnja. Ročni menjalnik in speljavanje sem zasovražil.
Kaj je avto za dušo, je meni uganka, meni je avto kišta za prevoz od A do B. Kot sem rekel, kar trenutno pogrešam je avtomatik pa radar (še bolje bi bilo če bi bil self driving), od ostalih stvari mi je nuja še avtomatska klima in ogromen prtljažnik + strešne sani, to je pa to.
Corolla 1.8 Terra, to je to.


Zakaj pa ne vzames elektrike?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::

Raptor F16 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ti brihta, kater 100 konjski bencinar pa ni glasen na avtocesti pri 160 in pri pospeševanju? 180 konjski se dosti manj napenja, logično.

Časa za testno vožnjo pa res ne zapravljaj, ni to avto v tvojem rangu.


VW Golf



Guess again:

Volkswagen Golf 1.0 2017 37.7 61.0 65.4 66.0 67.2 70.1
Toyota Prius 1.8 Hybrid 2016 34.4 61.3 64.4 64.9 66.3 70.6

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vem da ni, ker se imam nekaj življenja v sebi :))

Če bi imel kaj življenja v sebi, nebi iskal življenja v avtu.
Važno je kam hodiš z avtom, ne pa s katerim avtom. Kot so rekli že stari grki, bolje z biciklom v kurbarijo kot z mercedesom na šiht.

V mojem rangu :)) Saj ni to lexus ali camry.

Lej, nekoga, ki je še 2 leti nazaj tu pisal hvalospeve golfu 4 dizlu, pa zdej staremu C5, res ni za resno jemat glede nekaterih stvari.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hojnikb ::

Važno je kam hodiš z avtom, ne pa s katerim avtom. Kot so rekli že stari grki, bolje z biciklom v kurbarijo kot z mercedesom na šiht.

ce gres na trackday al pa ilegalni street drag, potem tole ne drzi.
Ampak seveda v svetu dolgocasnega 9-5 zivljenja z toyota ta koncept seveda ne obstaja
#brezpodpisa

bobby ::

kere ekstreme eni vlečete iz riti,.. drag je potegnu v temo no,.. ste hecni,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

energetik ::

IL_DIAVOLO je izjavil:



Zakaj pa ne vzames elektrike?
Ker mi je predraga začetna investicija, za vlagat v pleh, ki je dnevno izpostavljen tveganju. Že 20k za Corollo mi je kar škoda izpljunit. Razliko bom raje vložil v ustrezne naložbe, da bom po sreči čez 10 let na boljšem kot če bi zdaj nabavil štromarja.
Pa še hišni priključek imam ornk obremenjen s TČ.

IL_DIAVOLO ::

Kakšen mali električar aka 2nd car bi se ti vseeno bolj splacal, kot penzionisticna japonska jajca.

10 jurjev v avto, 10 jurjev v btc.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

««
2 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45377943 (29367) WizzardOfOZ
»

išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12322639 (19174) WizzardOfOZ
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35149705 (39776) -valvoline-
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16328522 (19772) Superboyy

Več podobnih tem