» »

Nakup novega karavana

Nakup novega karavana

««
«
1 / 17
»»

cordoba ::

Pozdrav. Sem pred nakupom novega avtomobila, karavana. Ker sem malo v dilemi, prosim za pomoč. Trenutno imam ogledane: hyundai i30 t-gdi 1.5 159 KM impressionwagon, toyota corolla hybrid 1.8 sole 130 km, škoda octavia style 1.5 180 KM.
Pri vseh sem dodal kovinsko barvo, avtomatske prestave (toyota serijsko). Zdaj me zanima, kaj priporočate? Kar se tiče vizualno, so mi vsi všeč, pri toyoti mi je všeč hybrid, ampak ponuja malo gadgetov v kabini. Hyundai ima veliko opreme in tudi notri mi odgovarja. Škoda je vbistvu najdražja, lepa tudi notri in zunaj.

Finančno mi najbolj odgovarja leasing od hyundaja, ker ima brezobresteno, potem toyota, škoda je že malo čez budget. Prosim za mnenja, toyota ima 3 leta garancije in 7 let jamstvo, hyundai 5 let garancije, škoda 4 leta garancije. Predvsem me zanima kvaliteta avtomobilov, motorji itd, kakšne izkušnje?

cordoba ::

Ps, lahko tudi kakšen predlog za kakšno drugo firmo, karavan...

lonewolf_ ::

Z hyundai i30 ne moreš nič falit, sploh če ti je že sedaj bolj všeč. Fajn bi bilo vzet testnega za par ur, dan, če dobiš pa pol res vidiš.
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S

bubilak ::

seat leon cupra r 310 hp :D

cordoba ::

Predvsem me zanima kvaliteta teh treh? Najmanj poznam hyunday in toyoto, prej sem večnoma vozil seat in malo peugeot...

Wingman ::

Jaz sem bil pred podobno dilemo, najprej nov karavan Golf, Octavia ali rabljen Passat. Na koncu sem se odločil za Corollo 1.8, predvsem ker nisem hotel več dizla (rabljen Passat edina varianta praktično), Golf 8 mi ni všeč s pretirano digitalizacijo in nedodelanim softwarom in spar programom, pa za 1.5 tsi je bilo preveč horror stories o cukanju na forumih, mogoče so sedaj vse zrihtali, ne vem, Octavia se mi kar draga če hočeš avtomatika, pa čakalna doba je dolga.
Pri Corolli mi je minus da ne moreš vzeti ogrevanih sedežev, park senzorjev za budget varianto, sicer sem se kar navadil kamere zadaj, plus mi je praktičnost, android auto in hibridni pogon. Meni je 1.8 dovolj za normalno vožnjo, se mi zdi nič slabši glede pospeškov od 1.6 tdi dsg, pa poraba manjša, ker dizla sem bolj tiščal da se spuca,v mestu pa hibrid sploh zmaga. Glede kvalitete bom lahko čez par let poročal, forumi glede Toyote so kar prepričljivi, ampak nikoli ne veš.

d_DJ ::

Ko sem nazadnje vozil Toyoto, ki je imela CVT avtomatski menjalnik je bila precej glasna. Kakšna tesnta vožnja najbrš ne bo odeveč...

bambam20 ::

Ko boš prodajal, boš najlažje prodal Octavijo.

m0LN4r ::

cordoba je izjavil:

Predvsem me zanima kvaliteta teh treh? Najmanj poznam hyunday in toyoto, prej sem večnoma vozil seat in malo peugeot...
Vedno imel nemske avte, nabavil hyundai, naslednji bo spet nemski. Kratko in jedrnato.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

cordoba ::

Wingman, sem podobnega mnenja. Toyota me je kar navdušila. Kater paket pa si vzel, sol ali style? Testno vožnjo sem že imel z 1.8, amapak bom raje vzel 2.0, ker je razlika v ceni majhna. Kako je kaj s servisi, so dragi? In ta njihova 10 letna garancija?
Všeč mi je tudi hyundai, ampak mi je njihov avtomatski menjalnik malo neznanka...

IL_DIAVOLO ::

Seveda boš na koncu vzel nemca. Octavia je spedenan stroj, brez kompromisov.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Seveda boš na koncu vzel nemca. Octavia je spedenan stroj, brez kompromisov.

Kaj zdej, a je s c5 kaj narobe?

Motion ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Seveda boš na koncu vzel nemca. Octavia je spedenan stroj, brez kompromisov.

Oktavia ma kar nekaj besarij napram golfu /leonu. Meni eden največjih ki me res odvrača nakupu napram golfu ali seatu so gume. Oktavija ma homologirane neke bedne dimenzije ki so v povprečju več kot 30% dražje od dimenzij ki jih je imela prejšnja generacija in sta jih golf in leon obdržala tudi v tej generaciji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Motion ()

IL_DIAVOLO ::

Utk je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Seveda boš na koncu vzel nemca. Octavia je spedenan stroj, brez kompromisov.

Kaj zdej, a je s c5 kaj narobe?


C5 je seveda drug nivo udobja. Ampak sprašuje med nemcom in azijskimi jajci.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

solatko ::

Utk - Francozi od žabe DS21 še niso naredili dobrega in predvsem zansljivega avtomobila. Fiat se je zadnja leta zelo popravil in bi mogoče lahko gledal kaj v tem segmentu. Servisi še vedno najcenejši in ne rabijo jih več toliko, kot v preteklosti. Pri nemcih so problem računalniki, pri francozih pa strojni deli, večina stvari je poddimenzioniranih zato, da se hitreje kvarijo. Na c4 preperele zavorne klešče in cevke, roke,....., da ne omenjam raznih elektro regulatorjev,.... skratka odličen avto do 100kkm, potem se pa začne in nikoli več ne neha.
Delo krepa človeka

matobeli ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

azijskimi jajci.


V Azijo spada tako Tata kot Acura.

Valda vzameš Toyoto, zgleda enako plain kot WV, pa ni ti treba skrbet da so spet nekaj škrtaril na dveh gramih plastike.

TheBlueOne ::

matobeli je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

azijskimi jajci.


V Azijo spada tako Tata kot Acura.

Valda vzameš Toyoto, zgleda enako plain kot WV, pa ni ti treba skrbet da so spet nekaj škrtaril na dveh gramih plastike.


Ne izgleda enako plain. VW res deluje plain ampak kakovosten. Pri Toyoti pa se pogosto prav trudijo, da je cim bolj grda in cim manj premium. Je pa menda res, da se VW bolj kvari.

Kateri Toyotin karavan pa priporocas?

Wingman ::

Cordoba, najprej sem hotel vzeti Trek, ker je malo vzdignjena in ima senzorje. Na žalost ima homologirane samo 225 17 colske gume, ki so po izkušnjah z drugim avtom na nepoteptanem snegu katastrofa, torej odpadejo zame uporabne zimske gume. Na koncu sem vzel kar budget luna varianto z 205 16 colskimi gumami. Sol je bolj ali manj samo šminka vs luna. Navigacije res ne rabiš z Android avtom, pa tudi prehvalijo je ne. Kot rečeno mi je bilo prej 115 KM dizla dovolj, tako da pri 1.8 ne čutim podhranjenosti. Je pa 2.0 druga dimenzija, če ga misliš bolj športno voziti potem definitivno, ker 1.8 je bolj glasen ob priganjanju do konca.

Wingman ::

Priporočena cena servisov je nekje na toyota strani, ne vem kakšna bo dejansko, garancija na baterijo je 10 let, če ga voziš na servise, 5 let je pa neka splošna. Bomo videli

VeganCyclist ::

Hja Škoda. Sam sm fabijo karavan prodal. 3leta staro. Avto drugač tip tip, zanesljivi, dela b.p., nimam kej rečt. Je pa to hebeno dolgočasn avto. To je avto, ki bi ga pripisal kakemu prodajlcu sesalcev ali uradniku na občini. Karakter je neobstoječ. Poleg tega je ergonomija verjetno najslabša od vseh avtov, kar sem jih kdaj vozil. Ker ne kompliciram, temu ob nakupu nisem namenil dost pozornosti. Potem mi je blo pa skos bl žal ... do te mere, da je avto šel v prodajo. Kva ti bo nizka poraba in pocen servisi, če se pa med vožnjo s kolenom butaš v volan, občutek vožnje pa je približno tolk zabaven kot sistematski pregled. Sam bi vzel Corollo. Brez razmišlanja.

mujek ::

Tudi jaz sem pred časom vzel Corollo Hibrid - karavansko izvedbo. Sicer 2.0 verzijo, ker (ko je potreba) na avtocesti naredim precej kilometrov.
Vozi se v redu - le potrebno se je navaditi na vožnjo hibrida in e-cvt menjalnika.
Vzel sem style opremo. Parkirni senzorji so meni obvezni in že iz tega razloga sem vzel style.
Zaenkrat me moti majhen rezevar za bencin (nekaj več kot 30 l).

Po poteku 3 letne garancije ponujajo dodatnih 7 let "garancije" (Toyota relax), kjer tudi krijejo določene okvare.

Pred nakupom sem poskusil tudi Škodo Octavio, ki me ni prepričala (infotainment sistem sem v prvih 5 minutah 2x sesul). Vožnja mi je bila slabša kot s Corollo. Dodatni problem so kromirani deli, ki so tako nameščeni, da ti nabijajo v oči med vožnjo.
Je pa res, da ima Octavia določene pluse (več mesta za odlaganje stvari; lijak za nalivanje tekočine za pranje okna...).

IL_DIAVOLO ::

VeganCyclist je izjavil:

Hja Škoda. Sam sm fabijo karavan prodal. 3leta staro. Avto drugač tip tip, zanesljivi, dela b.p., nimam kej rečt. Je pa to hebeno dolgočasn avto. To je avto, ki bi ga pripisal kakemu prodajlcu sesalcev ali uradniku na občini. Karakter je neobstoječ. Poleg tega je ergonomija verjetno najslabša od vseh avtov, kar sem jih kdaj vozil. Ker ne kompliciram, temu ob nakupu nisem namenil dost pozornosti. Potem mi je blo pa skos bl žal ... do te mere, da je avto šel v prodajo. Kva ti bo nizka poraba in pocen servisi, če se pa med vožnjo s kolenom butaš v volan, občutek vožnje pa je približno tolk zabaven kot sistematski pregled. Sam bi vzel Corollo. Brez razmišlanja.


Sem vozil skodo octavio 1.6 tdi 2012 :D

Ok, udobje je kaksno je, ampak za mojo voznjo, jaz bi jo imel izkljucno zaradi enostavnosti(low tech) in dobrih pospeskov do 100-ke.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Gambino ::

Tukaj nimaš kaj razmišljati. Toyota Corolla je super avto z odlično in zanesljivo hibridno tehnologijo. Povrhu pa ni tako dolgočasna kot so nemci!

m0LN4r ::

Kaj pa na toyoti ni dolgocasno? Saj pa rabijo vec moci, da bolj vlecejo od nemcev?
2.0 TDI 184KM karavan 6.st. dsg gre kot 210 konjska toyota, ce bi jo nardil.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Taip4n ::

mujek je izjavil:

Pred nakupom sem poskusil tudi Škodo Octavio, ki me ni prepričala (infotainment sistem sem v prvih 5 minutah 2x sesul).

Same here. Le da se je meni sesul sistem, ki skrbi za avtomatsko zategovanje varnostnih pasov v primeru trka. Plus vsaka nova Octavia, ki sem jo pogledal pred salonom je imela zarošene luči. Motila me je tudi celotna drama glede cukanja pri 1.5 mašinah, nato mi je pa kolega omenil, da so pri njih v službi vzeli nove Octavie in imajo same probleme z elektroniko. Takrat sem naredil obvoz.

Aja vozila se je kar kul.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Taip4n ()

zmaugy ::

Toyote so mi vse odvratno plastično odurne. Kot bi kdo zanalašč naredil čim bolj grd avto. Škode, če niso najbolj oskubljene variante, so precej lepše in se ne kvarijo. Plus veliko uporabnega prostora tako v kabini kot v prtljažniku.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Utk ::

Nekoga, ki so mu škode lepe, je res težko jemat resno glede estetike. Sem precej prepričan, da ima corolla več mehke plastike od octavie.

IL_DIAVOLO ::

Toyote so lepe, predvsem kaksen camry. Lep u pi-ma 8-)
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

mujek ::

Nevem kaj pričakujete od avtomobilov za cca 25 k€. Če želite bolj premium materiale potem je potrebno pogledati za "višje" modele - Pasat/Camry. Itak pa so polni plastike.
Je pa v Corolli je (skoraj vse) mehka plastika.

Taip4n je izjavil:

Plus vsaka nova Octavia, ki sem jo pogledal pred salonom je imela zarošene luči.

V eni drugi temi so VAG specialisti rekli, da je to normalno.

m0LN4r,
Turbo motorji imajo več navora in zato bolj potegnejo.

zmaugy,
Kako pa se ti zdi Volvo?

Utk ::

Turbo motorji imajo več navora in zato bolj potegnejo.

Corolla rabi 0,2 s več do 100 od golfa z enako konji. Če to kdo opazi v realni vožnji... Zato pa porabi corolla kak liter manj od golfa dizla z enako konji v realni vožnji. To pa opaziš.

V eni drugi temi so VAG specialisti rekli, da je to normalno.

Sej je. Za VAG.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hojnikb ::

zmaugy je izjavil:

Toyote so mi vse odvratno plastično odurne. Kot bi kdo zanalašč naredil čim bolj grd avto. Škode, če niso najbolj oskubljene variante, so precej lepše in se ne kvarijo. Plus veliko uporabnega prostora tako v kabini kot v prtljažniku.

Face it. Toyota je appliance, kot toaster ali štedilnik. Nerabi bit lep, to je avto za a-b za ljudi brez okusa in k je ekonomska totalka, pelješ na odpad in po novega.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

m0LN4r ::

mujek je izjavil:

Nevem kaj pričakujete od avtomobilov za cca 25 kEUR. Če želite bolj premium materiale potem je potrebno pogledati za "višje" modele - Pasat/Camry. Itak pa so polni plastike.
Je pa v Corolli je (skoraj vse) mehka plastika.

Taip4n je izjavil:

Plus vsaka nova Octavia, ki sem jo pogledal pred salonom je imela zarošene luči.

V eni drugi temi so VAG specialisti rekli, da je to normalno.

m0LN4r,
Turbo motorji imajo več navora in zato bolj potegnejo.

zmaugy,
Kako pa se ti zdi Volvo?
Zapomni si to, tudi poceni plastika je lahko mehka in tudi draga plastika je lahko trda.
Res je, da vcasih velja, drazje ni nujno boljse, ampak se toliko bolj velja, da cenejse sigurno ni boljse. Kapitalizem.

Sicer pa sta si karavan od toyote in skode po grdoti enakovredna.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

Turbo motorji imajo več navora in zato bolj potegnejo.

Corolla rabi 0,2 s več do 100 od golfa z enako konji. Če to kdo opazi v realni vožnji... Zato pa porabi corolla kak liter manj od golfa dizla z enako konji v realni vožnji. To pa opaziš.

V eni drugi temi so VAG specialisti rekli, da je to normalno.

Sej je. Za VAG.
Nam sem to redno dogaja na azijcih, sm tko, mimgrede, po enem letu.

Eno leto star

Dobre pol leta

Stiri tedne

Osem mescev

Prva zima, 6 mescev

9 mescev

Iz fabrike

Iz fabrike, pac nad 160 azijci ne rabijo brisalcev

Iz fabrike

Prva zima, garaza, 8 mescev


AMPAK !!! Je pa vsaj plastika mehka napram nemcu za isto ceno !
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

Jaz sem pisal o toyoti, ne kiji, al kaj so to že za ena jajca.

m0LN4r ::

Nima veze, japonci so se bolj natancni, pri cost reduction effectivenes.

Sej ne recem, mala nezahtevna jajca znajo delat.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

zmaugy ::

Utk je izjavil:

Nekoga, ki so mu škode lepe, je res težko jemat resno glede estetike. Sem precej prepričan, da ima corolla več mehke plastike od octavie.

Z nekom, ki konsistentno kaže težave z branjem in ad hominem težnje, je res tečno razpravljati.
Toyote so vse po vrsti znotraj grde in dolgocajtne. In meni je glede videza najbolj važno, kakšen je avto v kabini. Infotainment je pa beden na celi skupini, vključno z Lexusom. Pa jebeni CVT. Da ne omenjam lege na cesti, kjer se Toyote proti konkurenci v razredu ne izkažejo posebej.
Če kupiš Škodo, dobiš prostornost, dobro lego na cesti in lahko dobiš motorje, ki niso crknjeni konji, plus notranjost, ki ni kot poceni diskont. Pri Toyoti je problem sploh pri teh zadnjih dveh točkah, najvišji paketi Toyote niso niti blizu Laurent&Clement pri Škodi.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Utk ::

Toyote so vse po vrsti znotraj grde in dolgocajtne.

Je reku in pohvalil škodo glede tega. LOL.

Infotainment je pa beden na celi skupini, vključno z Lexusom.

To je celo res. Ampak za razliko od VAG-a, ta infotainment dejansko dela.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Motion ::

Utk je izjavil:

Toyote so vse po vrsti znotraj grde in dolgocajtne.

Je reku in pohvalil škodo glede tega. LOL.

Infotainment je pa beden na celi skupini, vključno z Lexusom.

To je celo res. Ampak za razliko od VAG-a, ta infotainment dejansko dela.


Po notranjosti meni tudi dosti bolj odgovarjajo oktavia, leon, golf, kot pa mazda, toyota in honda.
Nevem kako je z novo generacijo sam prejšna generacija infotement sistema je pri nemcih bla daleč pred japonci.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Motion ()

Utk ::

Eno je da ti bolj odgovarja, ampak da je toyota, ali pa honda, dolgočasna, škoda pa ne, je pa...zanikanje realnosti.

Motion ::

Utk je izjavil:

Eno je da ti bolj odgovarja, ampak da je toyota, ali pa honda, dolgočasna, škoda pa ne, je pa...zanikanje realnosti


Ali ti sede al pa ne to je edino pomembno. Zunanjost mi recimo pri novi oktaviji sploh ne sede. Sta mi mazda ali pa ford dosti dosti bolj lepa.

zmaugy ::

Utk je izjavil:

Toyote so vse po vrsti znotraj grde in dolgocajtne.

Je reku in pohvalil škodo glede tega. LOL.

Infotainment je pa beden na celi skupini, vključno z Lexusom.

To je celo res. Ampak za razliko od VAG-a, ta infotainment dejansko dela.

Mater nepismenost ali nizka kultura komunikacije. Verjetno oboje.
Če napišem, da nekaj ni kot poceni diskont, še ne pomeni nujno, da hvalim, ane? OMFG!
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

matobeli ::

Tehnično gledano pomeni "da je boljše", ne da hvališ. Ampak meja med hvaljenjem in zgolj opazko da je nekaj boljše od drugega, na podlagi subjektivne ocene, je neobstoječa.

Torej hvališ Škodin dizajn kar pomeni da objektivno nimaš pojma. Ker škoda ni narjena da bi bla lepa. (tud toyota ne)

zmaugy ::

matobeli je izjavil:

Tehnično gledano pomeni "da je boljše", ne da hvališ. Ampak meja med hvaljenjem in zgolj opazko da je nekaj boljše od drugega, na podlagi subjektivne ocene, je neobstoječa.

Torej hvališ Škodin dizajn kar pomeni da objektivno nimaš pojma. Ker škoda ni narjena da bi bla lepa. (tud toyota ne)

Še en, ki tepe slamnate može. V primerjavi med Škodo in Toyoto pravim, da je Škoda tudi lepša. Od fakin Toyote. Pa dejte se naučit brat, no…
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

krho ::

Edina prednost octavije je to, da ma noter več placa. No pa to, da se pri opremi lahko zmišluješ. K toyota te prav sili, da vzameš avto za 27k.. sam zato, da dobiš presnete parkirne senzorje. Če senzorje daš zraven so meni rekli, da sam piska in nič ne kaže na zaslonu.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

matobeli ::

zmaugy je izjavil:

V primerjavi med Škodo in Toyoto pravim, da je Škoda tudi lepša.


Jaz pa pravim da človek ki sploh komentira design avtomobilov takega tipa nima prav veliko smisla za to področje.
Tehnični termin je fanboi

shadow13 ::

Avtor se od začetka teme itak več ni oglasil. Veliko lažje bi pomagali, v kolikor bo vsaj povedal kakšen profil voženj ima in kakšna je letna kilometrina. V kolikor prevladuje mestna vožnja bi sam nedvomno izbral Toyoto. Kar se ostalih izkušenj tiče pa takole:

Hyundai i30 - naredil sem cca 2000km z 1.0 T-gdi 120, oprema premium. Vozil tudi 1.4 t-gdi v tucsonu (slabih 200km), novega motorja 1.5 pa še ne. Poraba solidna 6-6.5(primerjam jih po tem kar pove BC in subjektivnem občutku glede tega koliko je bilo potrebno tankati), vendar se mi zdi, da so TSI-ji od oka vsaj 10-15% varčnejši in bolj poskočni. Cena vzdrževanja mi je znana za podravsko regijo - recimo Dominko Ptuj in ga lahko primerjam s cenami servisov za TSI pri VW in Škodi (kaass avto). Cena servisiranja 1.0 Hyundaia je bila skoraj slabih 20% višja kot je za 1.5 TSI za Škodo. Dobra stvar je dejanska 5 letna garancija in ne jamstvo kot pri VAG grupi po pretečenih 2 letih.
Kar se vožnje tiče (pišem za 2018 model - lahko da je sedaj pri faceliftu kaj od spodaj naštetega izboljšano). Avto dokaj dobro izoliran, po subjektivnih ocenah pri višjih hitrostih tam tam s prejšnjo Octavio mk3, pelje se solidno, zdelo se mi je da precej dobro pobira luknje (225/45 r17), boljše od octavie mk3 2013 s poltogo zadnjo premo pri istih dimenzijah. Kaj me je zmotilo? Največ sicer vozim VAG vozila in sem na njih navajen zato se mi je mogoče zdela razporeditev tipk slabša/manj logična (bi se pa hitro navadil), voznikov sedež v opremi Premium je soliden in dobro nastavljiv, ampak me je po dveh urah vožnje vseeno začel boleti hrbet (dopuščam možnost, da nisem dovolj dobro nastavil pozicije sedenja).

Škoda Octavia mk4 - lastil sem si predhodnico 2013 1.2tsi 105, nov model 2.0 tdi 115 pa ima bivša partnerica. Tisti, ki primerjajo vozilo z mk2 iz leta 2012 so brezpredmetni, ker je avto v vsem napredoval enormno čez 2 generaciji. Zvočna izolacija je super (priporočam akustično zasteklitev za 120 doplačila), ergonomija kar se sedenja štima v nulo (klima in radio sta druga pesem), podvozje in sama vožnja se mi od teh treh zdita najboljša, tisti ki ti odsvetuje octavijo mk4 na podlagi mnenja o ergonomiji iz manjše in po zasnovi 7 let stare fabie karavan, ki je na platformi mqb-a0 in raztegnjena do amena pa tudi ni vreden komentarja... Prostora za izvoz, predalčkov za drobnarije tudi dovolj
V kolikor bo 1.5 TSI z dsg-jem tega cukanja in kangaroo efekta ne bi smel čutiti, motor je soliden/varčen, je pa po občutku manj živ kot predhodnik 1.4 TSI. Nekih drugih težav ni, velik servis pri TSI-ju se dela na 10let/240k km (5let/120k za države kjer se pojavljajo težji/ekstremni pogoji delovanja). Avtomatski menjalnik je dq200, ki se ga predvsem zaradi prvih let po splavitvi še vedno drži slab sloves, sedaj bi naj bil ok, kolega z njim pri dobrih 200k še nima problema, po drugi strani pa sem zasledil (motor talk.de), da so bile sklopke ali mehatronika menjane že po nekaj 10k prevoženih km.

Corolla 1.8 - za nezahtevnega voznika in mestno vožnjo super vozilo - sem jo tudi poskušal podturiti bratu v izbor, ko je menjaval vozilo (vožnja striktno po LJ). V kolikor boš imel veliko mestne vožnje bi sam posegel po njej, pri takem tipu voženj se počuti kot doma. Sedaj imaš tudi podaljšano jamstvo na 10let. Veliko pohval sem slišal glede AH Furman. Sam je sicer ne bi nikoli vzel, ker mi za moj tip vožnje enostavno ne sede in izgubi smisel (AC 150-160 - vozim večinoma ob takih urah, da se da, tudi po regionalkah precej dinamična vožnja), je pa super vozilo v kolikor imaš specifične potrebe. Notranjost mi ni všeč (cenenost, za moj okus preveč azijska, podoben občutek imam tudi v civicu, edini japonski interior, ki mi sede je mazda 3 od 2019 dalje), je pa dokaj smiselna, kontrola klime in infotainmenta je lažja kot pri octaviji mk4 (roko na srce sicer klimo redko spreminjaš). Hibridni sklop 2.0 je pustil precej boljši vtis, v kolikor bi bil budget dovolj velik bi se sam na tvojem mestu odločil za to motorizacijo, če boš izbral corollo. CVT je čisto ok, se ga pa moraš navaditi. V kolikor si par let prebil na dsg-ju ali klasiki z wandlerjem je pač prehod toliko težji.

Drugače pozabil zgoraj omeniti (sicer kupuješ avtomatika pa vseeno) - na novi Octaviji je partnerica po manj kot 5000km garancijsko zamenjala celoten menjalnik (MQ281), prehodi iz 2->3 in 3->2 so bili grozni, škrtanje menjalnika po spuščeni sklopki, grozen upor ročice menjalnika pri pretikanju zgoraj omenjenih kombinacij in ustavitev na pol poti hoda. Občasno se ji je pojavljal kovinski zvok iz podvozja pri hitreje odpeljanih ovinkih (avto bil že 2x pregledan, ne najdejo nič). Infotainment ima občasno še vedno izpade in zašteka.

Ne pozabi na trenutne nerealne dobavne roke določenih vozil (v kolikor se ti mudi boš recimo res čakal pol leta ali več na Škodo?) Mogoče pogledaš se Golfa v primeru dobrega popusta vozila iz zaloge ali Ford Focusa v kolikor ti je prioriteta lega vozila in podvozje.
Srečno pri izbiri!

Utk ::

CVT je čisto ok, se ga pa moraš navaditi. V kolikor si par let prebil na dsg-ju ali klasiki z wandlerjem je pač prehod toliko težji.

Na bolje se ni težko navadit. Ko se jaz zdaj vozim s kakšnim drugim avtomatikom se resno sprašujem zakaj zaboga bi nekdo to imel raje od e-cvt. Deluje čisto nelogično.

IL_DIAVOLO ::

Škoda Octavia mk4 - lastil sem si predhodnico 2013 1.2tsi 105, nov model 2.0 tdi 115 pa ima bivša partnerica. Tisti, ki primerjajo vozilo z mk2 iz leta 2012 so brezpredmetni, ker je avto v vsem napredoval enormno čez 2 generaciji. Zvočna izolacija je super (priporočam akustično zasteklitev za 120 doplačila), ergonomija kar se sedenja štima v nulo (klima in radio sta druga pesem), podvozje in sama vožnja se mi od teh treh zdita najboljša, tisti ki ti odsvetuje octavijo mk4 na podlagi mnenja o ergonomiji iz manjše in po zasnovi 7 let stare fabie karavan, ki je na platformi mqb-a0 in raztegnjena do amena pa tudi ni vreden komentarja... Prostora za izvoz, predalčkov za drobnarije tudi dovolj
V kolikor bo 1.5 TSI z dsg-jem tega cukanja in kangaroo efekta ne bi smel čutiti, motor je soliden/varčen, je pa po občutku manj živ kot predhodnik 1.4 TSI. Nekih drugih težav ni, velik servis pri TSI-ju se dela na 10let/240k km (5let/120k za države kjer se pojavljajo težji/ekstremni pogoji delovanja). Avtomatski menjalnik je dq200, ki se ga predvsem zaradi prvih let po splavitvi še vedno drži slab sloves, sedaj bi naj bil ok, kolega z njim pri dobrih 200k še nima problema, po drugi strani pa sem zasledil (motor talk.de), da so bile sklopke ali mehatronika menjane že po nekaj 10k prevoženih km.


Hvala za info :)
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

cordoba ::

Hvala za predloge. Ja, zavedam se, da toyota notri ni najlepša, ampak meni je super. Imel sem na testu 1.8, jutri dobim še 2.0 masino. Potem bom vzel hyndaja i30 na test, žal nima avtomatika, kasneje še octavio.
Z nakupom se mi ne mudi, trenutno pa se najbolj nagibam k Toyoti, hybrid mi paše na stil vožnje in tudi se mi zdi dolgoročno dober nakup, ker nisem tip, ki bi menjal avtomobile na par let.

energetik ::

Imam točno iste 3 avte v izboru, in se tudi močno nagibam k Corolli, predvsem zaradi eCVT in radarja. Mene eCVT delovanje ne moti oz. mi je celo zaželeno.
««
«
1 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45369095 (20519) WizzardOfOZ
»

išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12317907 (14442) WizzardOfOZ
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35143722 (33793) -valvoline-
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16324763 (16013) Superboyy

Več podobnih tem