» »

Nakup novega karavana

Nakup novega karavana

««
7 / 17
»»

matobeli ::

Mazda bo nekje v začetku '23 dala nov model 6. Če bo vse posreči z novim 6 cilidrašem na mazdini tehnologiji skyactive x in z mild hybrid funkcijo ter seveda RWD. S tem model namerava tudi vstopit v mid luxury segment.
Ampak z nižjo ceno (drugač ne bodo kaj dost prodali).

Sliš se kot da bi lahko kupil BMW5, sam da je cenejši pa dobro narjen.

Čisto tako, če se ti da počakat.

Načeloma je trenutna šestka čist fina, sam kaj pa vem, dizla lih ne bi jemal, pa čeprav nimajo nekih težav.

hojnikb ::

to je kvečjemu v rangu 3er, ne 5er...
#brezpodpisa

m0LN4r ::

Poceni in dobro narjeno. Kdo to verjame? Niso proizvajalci padli pred enim letom iz drevesa.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Dizla ne smeš vzet, ker so zanič, edini problem pri bencinarju je pa poraba, drgač pa delujejo dobro. Ni nekih problemov.

Sam sem bil proti avtomatikom vedno. Ampak potem sem dobil enkrat enega za vozit, pa se mmalo spremenil mnenje. Odkar imam pa CVT, ga pa ne zamenjam za nič drugega. To je pa milina za vozit. Po moje ni boljše zadeve za v ICE avto.

Dej ne trolaj. Passat se mu zanič pelje, mercedes mu je mrtvaški voz, potem bo pa kupil subaruja. Ziher.

matobeli ::

Zakaj ne? Subaruji niso mrtvaški vozi, pa tudi tako neskončno dolgočasni kot VAGi niso.

hojnikb je izjavil:

to je kvečjemu v rangu 3er, ne 5er...


Res je, naj bi bla konkurenca 3er in A4

m0LN4r je izjavil:

Niso proizvajalci padli pred enim letom iz drevesa.


Seveda niso, zato pa vejo da se bo treba potrudit če hočjo v ta trg vstopit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

Aston_11 ::

matobeli je izjavil:

Zakaj ne? Subaruji niso mrtvaški vozi, pa tudi tako neskončno dolgočasni kot VAGi niso.

hojnikb je izjavil:

to je kvečjemu v rangu 3er, ne 5er...


Res je, naj bi bla konkurenca 3er in A4
Mu s sprejem narišeš avdijeve kroge, pa ni več dolgočasen. Ali pa napišep subaru preko vrat. Če je tipu problem dolgčas, ki ga še samo oblika vozila reši.

Utk ::

Zakaj ne? Subaruji niso mrtvaški vozi, pa tudi tako neskončno dolgočasni kot VAGi niso.

Ja pa so. Pa še neudobni. Ne rečem, da nimajo svojih prednosti, ampak za splošno populacijo pa tudi niso. Sploh pa ne za tiste, ki so navajeni na mercedes.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

matobeli ::

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Zakaj ne? Subaruji niso mrtvaški vozi, pa tudi tako neskončno dolgočasni kot VAGi niso.

Ja pa so. Pa še neudobni. Ne rečem, da nimajo svojih prednosti, ampak za splošno populacijo pa tudi niso. Sploh pa ne za tiste, ki so navajeni na mercedes.


Subaru pa neudoben? Mogoče si sedel v kakem subaru justy-ju (ki je bil rebrandan suzuki ali pa daihatsu), ker v čem večjem od subaruja še nmisi sedel. Če bi, nebi take bedarije trdil.
V outbacka se usedeš v bruslju, pa se odpelješ 700km do slovenije in spočit ven stopiš. Če to narediš s pasatom alltrackom, si ubit od bolečega hrbta na pol poti.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Buggy ::

Če to narediš s pasatom alltrackom, si ubit od bolečega hrbta na pol poti.


Nisem glih pristas VAGa, sam tole bedarijo nekega Subaru zaslepljenca, pa res ne morem ignorirat.

Tiste tvoje skatle od foresterja ali impreze, pa res ne mores ob bok po udobju na dolge relacije postavljat najbolj prodajanem trgovsem avtu. Ze v sami osnovi gre za avtomobile s cisto drugim fokusom in dolge poti niso ravno domena Subaruja. Pa bodi brez skrbi, da so (masazni) sedezi in polozaj voznika v mojem alltracku par razredov boljsi od tvojih osnovnih jajc v subaruju...dej se zresni malo nebivedu no....lol.

Ce lahko kaksno lastnost stejem v plus tej VAG ladji je ravno udobje, ce nimas res najbolj opuljeno in staro verzijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

matobeli ::

Wtf, zakaj bi pol alltracka kupil če nisi fan?

Za ta dnar dobiš že dober avto.

Buggy ::

matobeli je izjavil:

Wtf, zakaj bi pol alltracka kupil če nisi fan?

Za ta dnar dobiš že dober avto.



hehe...sicer nepomembo a naj ti bo :P

Zena je zelela nov avto, saj se je 11 let stara Insignia zacela ze spogledovati s 300Kkm in ker imamo pri bajti samo en avto je pac zelela nekaj drugega/novejsega. Delava cca 30-35kkm na leto...zdej sicer zaradi korone ne.
Jaz bi naceloma komot vztrajal s starim avtom a ker ga je veckrat peljala tudi ona (v korona casu je morala kdaj sama v LJ, prej sva se vozila skupaj) sem pristal a pod pogojom, da pod 265PS ne grem (toliko jih je imel star avto).
Pa sem se enkrat slucajno ustavil pri kolegu Matjazu (RSR tuning) in mu povedal, da pocas gledam za nek drug avto in nic pametnega ne najdem (gledal sem bencince za predelavo na plin) pogoji pa so: 4x4, okoli 260PS, karavan, poraba pod 9EUR/100km, staro okoli 3 leta in cena okoli 25K€ za avto pod 100Kkm, ki bo brez problemov...oz. brez tezav, zdrzal do 300Kkm moje voznje.

...pa pravi vzem BiTdi, ki je overengineered, od ostalih TDI cist drugacen, pa se cipal ga bomo na 300PS in ti garantiram, da bos komot 300Kkm naredu z njim...najdes ga pa v passatu, arteonu in tiguanu. SUV-e sovrazim, arteon je bil predrag...passatov se je pa nekaj celo naslo.
Ker pri nas itaq ni bilo nobene pametne ponudbe sem gledal v tujini in en dan je prisel popolnoma nafilan allltrack za razumno ceno, tako da sem se isti teden stopil v akcijo in cez dva meseca je bil pri meni.

Torej nisem nek fan nobene znamke imam pa dolocene zahteve, kaj zelim od avta...nekaj s custvi pa tudi pragmaticnost (servis sem imel in imam prave decke!). Sine je sedaj dobil star avto in ne rabimo se zanj kupovati kaksne kante.

to je to. Zena zadovolj(e)na, jaz se niti ne pritozujem nad avtom...me pa nekak kombajn ne fascinira (ni se cipan...ravno danes sem bil spet pri RSR-u, pa bo sel motor pod noz po ta velikem servisu), zivljenje gre pa naprej;)

matobeli ::

Dober odgovor :)

WizzardOfOZ ::

Buggy je izjavil:

Če to narediš s pasatom alltrackom, si ubit od bolečega hrbta na pol poti.


Nisem glih pristas VAGa, sam tole bedarijo nekega Subaru zaslepljenca, pa res ne morem ignorirat.

Tiste tvoje skatle od foresterja ali impreze, pa res ne mores ob bok po udobju na dolge relacije postavljat najbolj prodajanem trgovsem avtu. Ze v sami osnovi gre za avtomobile s cisto drugim fokusom in dolge poti niso ravno domena Subaruja. Pa bodi brez skrbi, da so (masazni) sedezi in polozaj voznika v mojem alltracku par razredov boljsi od tvojih osnovnih jajc v subaruju...dej se zresni malo nebivedu no....lol.

Ce lahko kaksno lastnost stejem v plus tej VAG ladji je ravno udobje, ce nimas res najbolj opuljeno in staro verzijo.

Kdo omenja foresterja ali imprezo? To je razred golfa.

Govorim o outbacku, najbolj prodajanem karavanu s strani subaruja. Sicer v ameriki, ampak 1.2% vseh novih vozil v ameriki se proda subaru outbackov. In ta avto je namenjen ravno za dolge relacije. Je pa malo daljši od pasata.



Kr nekaj ljudi, ki so se s tem avtom peljali, se ne bo nikoli več usedlo v neudobnega pasata. Pa to niso moje besede, ampak njihove.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Kripto mesi ::

Kdo sploh ta jajca fura razen tebe nebivedu, ko si die hard fan subaruja. Si se ga malo napil, da take bedarije sekas?

WizzardOfOZ ::

Vsi tisti, k vedo kaj je dober avto. Slovenceljni pa kritičnega pogleda na zeljarska jajca pač ne marate.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Ravno sedaj koncal seanso v Dirt rally spilu s kolegi svedi. En trenutno menja 3 leta starega Levorga za Outbacka 21..leasing seveda...na svojega se zmeraj caka. Je pa tip ki zapenja prikolico in hodi ob jezera kampirat s svojimi 3-mi psi in zeno.

Ga bom povprasal tudi o tem...dolge voznje, zal pa dela relacije, ki so se za mene smesne..avto bo sel po treh letih stran z 20Kkm :))

Drugac pa nimam nic cez tvojega Subaruja. Lepo da si pristas neke firme, verjetno imas svoj povod in s tem ni nic slabega, samo ne delaj neumnih primerjav lepo prosim.
Subaru (magari nov Outback) vsekakor dominira na svojih podrocjih, ne mores ga pa postavit v primarno funkcijo udobnega potovalnika, sploh ce se se uporabniki nekak pritozujejo nad ergonomijo in cudnimi sedezi. Japonec ki je v povprecju manjsi od najmanjsega evropejca verjetno tud nima glih neke hude reference delat potovalnika z ergonomijo na long distance, sploh pa se tudi americani pritozujejo nad confortom...nic ne recem sam vseeno ...lepo te prosim, ce je kej passat, je pa autobahn vehicle za poziranje kilometrov. So pa to avti ki so novi od 40K naprej...o ostrzenih verzijah se sploh pogovarjal nebi, to je bolj domena za olimpijske kroge, kjer vzamejo kanto vso obrano z najslabsim motorjem, sam da so krogci >:D


Kr nekaj ljudi, ki so se s tem avtom peljali, se ne bo nikoli več usedlo v neudobnega pasata. Pa to niso moje besede, ampak njihove.


Jaz se nisem nasel avta v katerega bi se vsedel ali pa bi ga peljal in nikoli vec nebi zelel probat nekaj drugega, pa sem jih vozil kar nekaj. Vsak ima neke pluse in minuse...noben ni idealen. Ja Golfa nebi pri zivem bogu nikol imel to je edino...ceprav je bil moj prvi avto hrosc, to pa predvsem zaradi tega ker vsi tripajo na njega. Ravno zato sem zelel sprobat spet enkrat v zivljenju tako opevan in brez napak VAG avto in pogledati na stvar neobremnjeno...ves kaj ista skatla kot vse drugo, ki je odvisna zgolj od tega kako bos ti delal z njo. Je pa to moj prvi dizel in mislim (pocakam se tuning) da tudi zadnji, probat je treba pa vse...vsaj lahko kdaj pol kaj poves iz lastnih izkusenj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

WizzardOfOZ ::

Levorg je majhen avto, predvsem pa nizek. Tukaj je že forester bolj udoben od levorga.

1.2% vseh prodanih avtomobilov v ameriki je veliko avtomobilo. Seveda se nekaj kupcev najde, ki z njim niso zadovoljni.


Si se sploh že kdaj peljal z outbackom? S tem avtom brez problema delaš dolge roadtripe tako po avtocestah kot po brezpotjih.

En komentar:
Splitting these two is therefore a difficult task. There’s no doubt it’s a serious case of fence-sitting to claim the Passat gets bragging rights around town, while the Outback is the better long-haul, road trip tourer.

vir: https://www.caradvice.com.au/430892/201...

Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Si se sploh že kdaj peljal z outbackom?


z novim ne ...sem pa s svojim sefom IT-ja, ki ima 2.5 Outbacka 2004 al neki, s porabo 8 litrov benza na ti in sva konkretna prijatelja...drugac je on biker, pa je pac zadovoljen z njim kot takim, ker ga uporablja bolj kot ne za orodje, dalec od tega, da bi bil pa to potovalnik.

edit: ne vem kako s tem videom potrjujes svojo tezo glede udobja na long distance...kakorkoli. Meni dol visi za VAG ali Subaru ali kakroli drugega..teh igric se jaz vec ne grem, sem prestar...pricakujem zgolj nek dokaj objektivnen pogled na stvari, ker zna kdo za nami tole se prebrat in bo dobil napacne informacije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

WizzardOfOZ ::

2004 je bil outback samo povišan legacy. Enak avto s colo večjimi kolesi, malo daljšimi amortizerji in 3cm podloženim mostom. Je bil malo bolj udoben od legacy-ja zaradi boljših in daljših amortizerjev, pa oprema je bila za odtnek boljša.
Od 2011 do 2015 je bil avto konkretno bolj udoben, od 2016 naprej je pa to čisto drug avto.

Outback in alltrack sta si konkurenca že od začetka. Po dimenzijah sta oba tam tam. Outback je recimo širši za cm in daljši za 4cm od alltracka. Je pa nekje 80kg težji od alltracka. Velika razlika je pa v odmaknjenosti od tal, kjer je pa 5cm razlike (outback 22cm, alltrack pa 17cm).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Buggy ::

Sej alltrack tudi ni nek nov avto, je jeben passat z 1cm vecjim ground clearanceom in malo ojacanim podvozjem.
Se vedno (preden derailas) razlozi kako so ljudje iz passata bezali na pocavilascih v bolecinah v outbacku pa ne?
Terenske zmogljivosti, kar se Subiju nikoli ni oporekalo, kakor tudi ne gripa v WRC (BTW v DR2 ga najraje vozim)...samo da bos pa prodajal udobje in ga postavljal pred klasicno avtocestno ljudsko "krizarko", pa pac ne bo nihce kle kupil.

WizzardOfOZ ::

Pojdi enkrat na testno vožnjo, pa se boš sam prepričal.

Meni osebno je bil VAG vedno pretrd avto. Na vsaki luknji te je zdrmalo. Tudi v pasatu sem se enako počutil. Še najbolj udobna se mi je zdela od teh avtov škoda oktavija scout.
Medtem ko se mi outback nikoli ni zdel trd avto, da bi me v križ nabijal, ko sem se vozil po naših "odličnih" cestah (50 odtenkov sivine asfalta).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

Cisto druge izkusnje tukaj. Ko sem presel iz Insignije na Alltracka ...oba aktivno podvozje je bil Passat groza za hendlat po ovinkih in mi je deloval kot ladja (sport program pogojno uporaben). Ce passat kot jih verjamem vecina v SLO DCC sploh nima, si sploh ne znam predstavljat voznje. V bistu ja..ker sem enkar nek nadomesten golf fural po isti cesti >:D
Pod crto...passat je dalec od trdega avta, dopuscam pa verjetnost da je pri mojem 4x4 kej drugace kot pri spredaj gnanih, ki jih pa res nisem vozil.
Dopuscam tudi moznost, da je deinicija trdega avta za mene ali za tebe drugacna...v tem primeru se nekako ne zelim vsesti v Outbacka :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

WizzardOfOZ ::

Zelo verjetno je drugačna definicija trdega avta. Meni mora bit avto mehak. da vsako luknjo poberejo amortizerji, ne da te nabije v križ. in zame je to udobnost. Ko iz avta stopiš spočit, ne pa da te križ boli od nabijanja po luknjah. Zato mi razni golfi in podobno nikoli niso bili všeč. Ja kot športni avto, ampak s športnikom ne boš šel na 700 ali več km dolgo pot.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Zelo verjetno je drugačna definicija trdega avta. Meni mora bit avto mehak. da vsako luknjo poberejo amortizerji, ne da te nabije v križ. in zame je to udobnost. Ko iz avta stopiš spočit, ne pa da te križ boli od nabijanja po luknjah.


ravno zaradi tega imas pa razlicne vozne programe. Na AC (ce grem dlje) jaz tudi picim na comfort, masaza zicev na ON in ACC na 150kmh...boli te kurac in muska na polno! Ker idiot pa danes na AC se dirka...za to so ovinki na regionalkah znotraj omejitev, da gume jokajo in motor zadiha v manual nacinu ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Kvinta ::

Ker idiot pa danes na AC se dirka


Jaz >:D
A.C.A.B

endelin ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Zelo verjetno je drugačna definicija trdega avta. Meni mora bit avto mehak. da vsako luknjo poberejo amortizerji, ne da te nabije v križ. in zame je to udobnost. Ko iz avta stopiš spočit, ne pa da te križ boli od nabijanja po luknjah. Zato mi razni golfi in podobno nikoli niso bili všeč. Ja kot športni avto, ampak s športnikom ne boš šel na 700 ali več km dolgo pot.

Preprosto ... ne kupiš nizkopresečne gume. Vzameš enih R16 55 (oz. 60 pri enih avtih) in to je to. Resda je grdo za videt pri današnjih avtih ampak namen udobja je to to. Ali doplačaš za adaptivno vzmetenje.

Buggy ::

marsikater avto (mocnejsi) ima zaradi diskov omejeno minimalno dimenzijo platisca...za golf userje je to seveda cudno, ker na drum bremze (rdece poarbane obvezno) tlacijo neke 18-19colarke, da zgleda voz se bolj cigansko, pa nikamor se ne premakne :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

m0LN4r ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Utk je izjavil:

Zakaj ne? Subaruji niso mrtvaški vozi, pa tudi tako neskončno dolgočasni kot VAGi niso.

Ja pa so. Pa še neudobni. Ne rečem, da nimajo svojih prednosti, ampak za splošno populacijo pa tudi niso. Sploh pa ne za tiste, ki so navajeni na mercedes.


Subaru pa neudoben? Mogoče si sedel v kakem subaru justy-ju (ki je bil rebrandan suzuki ali pa daihatsu), ker v čem večjem od subaruja še nmisi sedel. Če bi, nebi take bedarije trdil.
V outbacka se usedeš v bruslju, pa se odpelješ 700km do slovenije in spočit ven stopiš. Če to narediš s pasatom alltrackom, si ubit od bolečega hrbta na pol poti.
Potem moras pocas na MRT hrbtenice, ker v splosno velja obratno. Al pa so kile in starost. Jaz stopim ven spocit iz sportnega avta z karbonskimi sedezi, sedim na riti ne pa hrbtu. Ampak vem, da marsikdo pa bo imel probleme ja.
Imam rahlo skoliozo ocitno in me tak sportni zic drzi ravno v sredini in se po voznji dejansko pocutim celo boljse.

Potovalni avti ranga passat business al bmw touring so pa narjeni sedezi po istem principu, da te drzi ravno na sredini a hkrati z zelo dobrim ublazinjenjem. Vsak außendienst, ki ga poznam in se vozijo med 500-1000km dnevno gor dol po Evropi, se preverjeno noben ne vozi v kvazi terencu in kvazi SUVju.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Pojdi enkrat na testno vožnjo, pa se boš sam prepričal.

Meni osebno je bil VAG vedno pretrd avto. Na vsaki luknji te je zdrmalo. Tudi v pasatu sem se enako počutil. Še najbolj udobna se mi je zdela od teh avtov škoda oktavija scout.
Medtem ko se mi outback nikoli ni zdel trd avto, da bi me v križ nabijal, ko sem se vozil po naših "odličnih" cestah (50 odtenkov sivine asfalta).
Passat, da te v kriz nabija? Ko se jaz vsedem v passata dobim obcutek, kot da sem na vodni postelji, ki je na oblakih. Jaz nevem kaj bi ti rekel, ko se jaz vsak dan vozim v avtu, kjer je podvozje res res trdo, ampak hitro. Hitreje ko se peljes, manj cutis.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Isotropic ::

Buggy je izjavil:

Jaz bi naceloma komot vztrajal s starim avtom a ker ga je veckrat peljala tudi ona (v korona casu je morala kdaj sama v LJ, prej sva se vozila skupaj) sem pristal a pod pogojom, da pod 265PS ne grem (toliko jih je imel star avto).
Pa sem se enkrat slucajno ustavil pri kolegu Matjazu (RSR tuning) in mu povedal, da pocas gledam za nek drug avto in nic pametnega ne najdem (gledal sem bencince za predelavo na plin) pogoji pa so: 4x4, okoli 260PS, karavan, poraba pod 9EUR/100km, staro okoli 3 leta in cena okoli 25K€ za avto pod 100Kkm, ki bo brez problemov...oz. brez tezav, zdrzal do 300Kkm moje voznje.

lahko bi vzel tudi starega a6, jih imaš na tone ravno okoli te cene

WizzardOfOZ ::

m0LN4r je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Pojdi enkrat na testno vožnjo, pa se boš sam prepričal.

Meni osebno je bil VAG vedno pretrd avto. Na vsaki luknji te je zdrmalo. Tudi v pasatu sem se enako počutil. Še najbolj udobna se mi je zdela od teh avtov škoda oktavija scout.
Medtem ko se mi outback nikoli ni zdel trd avto, da bi me v križ nabijal, ko sem se vozil po naših "odličnih" cestah (50 odtenkov sivine asfalta).
Passat, da te v kriz nabija? Ko se jaz vsedem v passata dobim obcutek, kot da sem na vodni postelji, ki je na oblakih. Jaz nevem kaj bi ti rekel, ko se jaz vsak dan vozim v avtu, kjer je podvozje res res trdo, ampak hitro. Hitreje ko se peljes, manj cutis.

alltraku al navadnem pasatu?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

m0LN4r ::

Meni je ze navaden premehek. Mas pa pri alltracku se moznost, namesto sport podvozja imas lahko offroad podvozje, ampak taksnega se vsaj meni ni uspelo sprobat, ker ljudje tega ne jemljejo, ker ne rabijo.
Fora je, da ti izhajas iz svoje uporabe, ki je dalec od namena Passata, ki je business potovalni avto. Passat ni primarno narjen za nekoga, ki se jajca po luknjastem offroadu in rovtah, ampak 160+ na avtocesti, hitri cesti. Medtem, ko pa ima outback povsem drugo publiko.
Recimo temu, da je passat potovalni avto za po normalnih cestah in visje hitrosti. Razni outbacki pa so potovalni v smislu "gremo na izlet" v gmajno.
In od avtoceste te sigurno ne boli hrbet, to je mozno samo, ce imas napacno nastiman sedez pa sedis puklavo al kaj jaz vem.
Ali pa jaz nevem po kaksnih poteh se ti vozis.
Pa ne samo passat, ko 2 tedna vozim svoj avto, pa se vsedem v zeninga 15mm znizanga polota, se mi ta zdi mehek, da ko letim cez kroznega mi rit dviguje.
Mene hrbet boli, ker moj hrbet ni optimalen in mehkejsi ko so sedezi, bolj se deformira kriz. Pac isto kot pri jogiju, na mehkem boli, na trdem ne. Pa mi je blo vedno cudno zakaj me v mehkih boli, cez neki casa. Tam mi pomaga samo, da je sedez navpicno in rit porinem nazaj. To al je avto trd al mehek pa na balonih al na 35mm 19" pri meni ne naredi razlike.

Sem pa preprican, da z premehkim sedezem bos se bolj razvadil misice v krizu in bos naslednjic iskal se mehkejso in se mehkejso alternativo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

PS: Vecina ljudi pa v avtih ne sedi, ampak polezava.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

WizzardOfOZ ::

Jaz sedim tako kot se sedi v avtu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

IL_DIAVOLO ::

Boljse lezat, kot imeti kol v riti.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Raptor F16 ::

TheBlueOne je izjavil:

Eh ne. Iscemo druzinski avto, Mercedezi karavani pa nama izgledajo kot mrliski avti. Audi se mi zdi kot precenjen passat, ker je pogonski sklop isto smotan. BMW ne vzamem, ker uzivam v ne hodit nonstop do mehanika. Potem pac ostane Mazda. Gledam pa se SUV je od Honde in Toyote ampak so tukaj off topic. Morda se Mondeo ampak mi ni vsec. Bo treba iti se kaj testirat...


Audi dejansko je precenjen passat. Še vsak audi ki sem ga vozil mi je dal popolnoma enak vtis kot pošminkan VW ki malo bolj brca.

Pri mercedesu boš takoj opazil da je udoben, in z vsakim prevoženim kilometrom ti bo vseeno za predsodke.


Sicer pa komentar z mrliškim avtom ... resno ? Karavana kupuješ, ne kupeja.

Buggy je izjavil:

za to so ovinki na regionalkah znotraj omejitev, da gume jokajo in motor zadiha v manual nacinu ;)


Znotraj omejitev moj kurac.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

endelin ::

Raptor F16 je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Eh ne. Iscemo druzinski avto, Mercedezi karavani pa nama izgledajo kot mrliski avti. Audi se mi zdi kot precenjen passat, ker je pogonski sklop isto smotan. BMW ne vzamem, ker uzivam v ne hodit nonstop do mehanika. Potem pac ostane Mazda. Gledam pa se SUV je od Honde in Toyote ampak so tukaj off topic. Morda se Mondeo ampak mi ni vsec. Bo treba iti se kaj testirat...


Audi dejansko je precenjen passat. Še vsak audi ki sem ga vozil mi je dal popolnoma enak vtis kot pošminkan VW ki malo bolj brca.

Pri mercedesu boš takoj opazil da je udoben, in z vsakim prevoženim kilometrom ti bo vseeno za predsodke.


Sicer pa komentar z mrliškim avtom ... resno ? Karavana kupuješ, ne kupeja.

Buggy je izjavil:

za to so ovinki na regionalkah znotraj omejitev, da gume jokajo in motor zadiha v manual nacinu ;)


Znotraj omejitev moj kurac.

Je kar razlika med VW in Audi. Od izolacije naprej. Da ne omenjam da passat izgleda notri eno generacijo nazaj če se ga primerja z a4

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

Raptor F16 ::

endelin je izjavil:


Je kar razlika med VW in Audi. Od izolacije naprej. Da ne omenjam da passat izgleda notri eno generacijo nazaj če se ga primerja z a4


Šminka in nič drugega.

Konkretno primerjano Audi A4 in Passat.
Konkretno primerjano Audi A3 in Golf.
Konkretno primerjano Audi Q7 in Touareg.

Audi bo lepše našminkan in bolj mišičasto oblikovan. Med vožnjo pa opaziš predvsem to da je karakteristika pedala plina nastavljena bolj občutljivo. Je malo boljši, ampak ne za to razliko v ceni. A4 je cenovno tam tam z mercedesom C, ampak pri mercedesu vsaj čutiš razliko in lažje opravičiš dejstvo, da si neracionalno spičkal 50 jurjev za avto, ker boljšega pod to ceno praktično ni.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

Vetrpiha ::

Roko na srce je v tej temi večina, ki nakupujejo s čustvi.
Zena je zelela nov avto, saj se je 11 let stara Insignia zacela ze spogledovati s 300Kk

To recimo. To bo moj imel po sedmih letih, s tem je ob nakupu imel malce več kot polovico od tega.
A še vedno egotripate na kilometre? To je razdalja za bencinca, ne za dizlaša.

Naslednji, ki bo pri hiši bo imel 400k.

TheBlueOne ::

Raptor F16 je izjavil:



Šminka in nič drugega.

Konkretno primerjano Audi A4 in Passat.
Konkretno primerjano Audi A3 in Golf.
Konkretno primerjano Audi Q7 in Touareg.

Audi bo lepše našminkan in bolj mišičasto oblikovan. Med vožnjo pa opaziš predvsem to da je karakteristika pedala plina nastavljena bolj občutljivo. Je malo boljši, ampak ne za to razliko v ceni. A4 je cenovno tam tam z mercedesom C, ampak pri mercedesu vsaj čutiš razliko in lažje opravičiš dejstvo, da si neracionalno spičkal 50 jurjev za avto, ker boljšega pod to ceno praktično ni.


Pa ne vem, ce je tako. Praviloma si Audi, Mercedes in BMW kar lepo konkurirajo. Jaz ravno kupujem in sem malo preizkusal zadeve in mi je Audi izrazito boljsi kot VW. Razlika v ceni pa ne vem, ce je tako velika. Recimo Passat, ki sem ga gledal je bil nov 53.000€. Dizel 150 konjev, DSG, Radar.... prodan menda takrat za 47.000, Audi A4, ekvivalent po motorizaciji in seveda dosti bolj rafiniran je bila cena novega 63.000, prodan za 53.000. Sedaj oba z ca. 20.000km Passat 23.000€, Audi 26.500€.

Buggy ::

Vetrpiha je izjavil:

Roko na srce je v tej temi večina, ki nakupujejo s čustvi.
Zena je zelela nov avto, saj se je 11 let stara Insignia zacela ze spogledovati s 300Kk

To recimo. To bo moj imel po sedmih letih, s tem je ob nakupu imel malce več kot polovico od tega.
A še vedno egotripate na kilometre? To je razdalja za bencinca, ne za dizlaša.

Naslednji, ki bo pri hiši bo imel 400k.



Saj nakup avta je veckrat bolj custven kot racioanlen nakup, drugace bi vsi vozili rabljene Dacie Sandero na plin >:D

Insignia se bliza 300Kkm in ni diesel, ampak 2.0 turbobencinar, cipan in se predelan na LPG. Ker imamo na nasem koncu zelo soljene in s peskom posute ceste, se je zacel davek tega kazat ze na podvozju. Nastavljivo podvozje ima na amortizerjih dolocene senzorje, kjer je "volk" nacel pin v konektorju. Tak amortizer je za zamenjat, ker samo konektorja ne mores, nanj je pa potem vezan se ABS. Dvakrat nam ga je stolkla tudi toca in je tudi estetsko malo neprivlacen, popravljati pa nima smisla. Ker je to edini avto pri bajti od katerega sva odvisna dva vsak dan za pot v sluzbo in se sin za obcasne voznje, nekako ni nekega hudega razloga, da si ne omislimo spet avto za naslednjih 5-7let in potem zopet ponovim zgodbo z drugim avtom. Zaenkrat si to lahko privoscimo in ne vidim razloga zakaj ne.
Razumem, da ima pa pri nakupu avtomobila vsak svoje prioritete in nenazadnje zato imamo na ST nesteto tem o nakupu avta...odgovora pa se sedaj ne univerzalnega ;)

WizzardOfOZ ::

Vetrpiha je izjavil:

Roko na srce je v tej temi večina, ki nakupujejo s čustvi.
Zena je zelela nov avto, saj se je 11 let stara Insignia zacela ze spogledovati s 300Kk

To recimo. To bo moj imel po sedmih letih, s tem je ob nakupu imel malce več kot polovico od tega.
A še vedno egotripate na kilometre? To je razdalja za bencinca, ne za dizlaša.

Naslednji, ki bo pri hiši bo imel 400k.


Rekla kazala, bencinarji brez problemov zdržijo enke kilomtre kot dizli. Pri moji znamki pa celo parkrat več kot dizli.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Vetrpiha ::

Da, ampak tako letno kilometrino delaš z bencinarjem ponavadi.

WizzardOfOZ ::

Včasih sem delal okol 65k, zdej delam okol 45k na leto.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Tene ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Vetrpiha je izjavil:

Roko na srce je v tej temi večina, ki nakupujejo s čustvi.
Zena je zelela nov avto, saj se je 11 let stara Insignia zacela ze spogledovati s 300Kk

To recimo. To bo moj imel po sedmih letih, s tem je ob nakupu imel malce več kot polovico od tega.
A še vedno egotripate na kilometre? To je razdalja za bencinca, ne za dizlaša.

Naslednji, ki bo pri hiši bo imel 400k.


Rekla kazala, bencinarji brez problemov zdržijo enke kilomtre kot dizli. Pri moji znamki pa celo parkrat več kot dizli.


Katera znamka, če že omenjaš?

Buggy ::

nebivedu prisega na Subaruje, kar je cist kul...a se zmer ima v mislih tiste atmosferce izpred 20 let, ki so po takratnih kriterijih res dominirali.
Sedaj so se stvari malce spremenile. Japonci od nekdaj niso znali narediti dobrega diesla in so v Subarujih s tem motorjem imeli kar nekaj problemov na sklopkah in menjalnikih...posledicno pa na lezajih glavne gredi..balance jih je zjebal ne tehnika. Subaru je edini dober takrat, ko ima WRC (STI) oznako gor al pa ce je na pol traktor (Forester), vse vmes je pa sedaj komerciala za mnozice.

Vsako tele ima pa tudi svoje veselje ;)

nebivedu pac rad vsako leto zmece v avto vreden 2K ene 500EUR, je pa safe, tudi to steje..sploh keer z njim potuje, kar podpiram in ga obcudujem!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

WizzardOfOZ ::

Nimam več 2k vrednega subaruja. Bi ga še z veseljem imel, pa sva se z ženo začela okol tega kregat, ker smo vedno naokol hodili s starimi jajci. Ampak ta jajca nas res niso nikoli, ampak res nikoli, pustila na cedilu, pa smo prevozili z njimi celo evropo po dolgem in počez (celo po vrhu karpatov smo šli z njim), celo severno afriko in še mal bližnjega vzhoda. (recimo najvišja točka ki sem jo prevozil s tem avtom je bila 3257m nadmorske višine (v Maroku - Atlas), pa se je avto še normalno obnašal).
Sicer je zdajšnji avto še vedno subaru, še vedno dovolj zanesljiv, ampak ni več tisti star in buletprof. Pa ravno tako potujemo z njim naokoli, samo da sedaj vzdrževanje, da ga pripraviš za na 15.000km dolgo pot, ni več prav poceni. Pa zdej se za vsako praskico sekiraš, prej ti je bilo pa čist vseeno, če je bil avto ves pobuškan in popraskan.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Buggy je izjavil:

nebivedu pac rad vsako leto zmece v avto vreden 2K ene 500EUR,


Raje 500€ pred 10 do 15k kilometrov dolgim potovanjem vložim in naredim dober servis na avtu, kot pa da dam 5000€, da te pripeljejo domov, ko ti crkne del za 2 evra, ki ga nisi menjal, pa ga recimo v afriki ali vzhodni evropi recimo ne dobiš al pa čakaš mesec in več, da ga dobijo v trgovino.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Buggy ::

you are good...I feel you! Ce je pa zena zadovoljna pol pa sploh...poznam to :D
««
7 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45370189 (21613) WizzardOfOZ
»

išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12318364 (14899) WizzardOfOZ
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35144517 (34588) -valvoline-
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16325141 (16391) Superboyy

Več podobnih tem