Forum » Loža » Uber v Sloveniji
Uber v Sloveniji
sass628 ::
Sam sem mnenja da se Uber nebo obnesel v manjših občinah, v večjih ala LJ, MB.. pa mogoče.
Kar se tiče taksistov jih ima le "polovica" svojo licenco oz. ostali delajo preko drugega, bodo pa te isti taksisti pač postali Uber šoferji, ker bodo imeli manj stroškov. Isti šmorn.
Kar se tiče taksistov jih ima le "polovica" svojo licenco oz. ostali delajo preko drugega, bodo pa te isti taksisti pač postali Uber šoferji, ker bodo imeli manj stroškov. Isti šmorn.
techfreak :) ::
Komentarji na obstojeco zakonodajo:
Osebno sem z Uber/Lyft bolj zadovoljen kot z nasimi taksi. Ze sama uporabniska izkusnja je top, lepo vnaprej vidis kdaj bo vozilo prispelo, kaksna je koncna cena voznje, ter preprosto vrzes pin kje te naj pobere in kje pusti, namesto da rabis govoriti kje tocno naj zavije.
V Ljubljani na primer z veljavnim odlokom startnina ne sme biti višja od 2 evra, kilometer poti nad 1,50 evra in časovna tarifa nad 20 evrov za uro.Pa ravno v Ljubljani sem dal ~6 EUR za slab kilometer in pol.
Prav tako ni več omenjenega pogoja, da morajo vozniki pridobiti licenco, v katero je vključeno znanje domačega in vsaj enega tujega jezika ter poznavanje območja, kjer opravljajo prevoze.Zelo redko uporabljam taksi, ampak sem ze parkrat naletel na primer, kjer sem se moral truditi z razumevanjem srbohrvascine.
Osebno sem z Uber/Lyft bolj zadovoljen kot z nasimi taksi. Ze sama uporabniska izkusnja je top, lepo vnaprej vidis kdaj bo vozilo prispelo, kaksna je koncna cena voznje, ter preprosto vrzes pin kje te naj pobere in kje pusti, namesto da rabis govoriti kje tocno naj zavije.
hojnikb ::
Osebno sem z Uber/Lyft bolj zadovoljen kot z nasimi taksi. Ze sama uporabniska izkusnja je top, lepo vnaprej vidis kdaj bo vozilo prispelo, kaksna je koncna cena voznje, ter preprosto vrzes pin kje te naj pobere in kje pusti, namesto da rabis govoriti kje tocno naj zavije.
But but but worker rights!!! (čeprav v resnici takšna uporabniška izkušnja nima nobene veze z delovskimi pravicami, je samo nekaj, kar je uber implementiral).
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
techfreak :) ::
Se popolnoma strinjam, da je Uber precej slabsi glede tega. Osebno bi precej raje videl, da bi slovenske taksi sluzbe skupaj prisle ven s svojo aplikacijo, ki ima tako dobro izkusnjo kot Uber.
Spxy ::
techfreak :) je izjavil:
Se popolnoma strinjam, da je Uber precej slabsi glede tega. Osebno bi precej raje videl, da bi slovenske taksi sluzbe skupaj prisle ven s svojo aplikacijo, ki ima tako dobro izkusnjo kot Uber.
Ampak, če imajo aplikacijo, kjer vnaprej vidiš ceno te ne more kak krog ekstra peljat, da malo več zasluži.
nejcek74 ::
Uber lahko brez tezav ponuja svojo platformo v Sloveniji, pa je ne, ker ni konkurenčna. Pa lahko vi jamrate kolikor hočete.
Ce meni pustite, da opravljam storitev z afriškimi sužnjami, ki jih kupim za male pare v Libiji, vam obljubim ful poceni storitev brisanja riti v domovih za ostarele.
win - win - win - win za vse: Afričankam ne bo vec treba prodajati svojih telesnih odprtin nasilnim tihotapcem ljudi, starčki bodo imeli obrisane riti, vi boste prišparali, jaz pa zasluzil. Sistem je idealen, obljubim da bom zraven priložil aplikacijo na katero boste videli število obrisov riti, plačevali pa boste s pritiskom na gumb. Ravno tako izjavljam, da ponujam cenejšo storitev zaradi organizacije dela skozi mojo aplikacijo in ne zaradi izigravanja delovne zakonodaje. Častna pionirska.
Ce meni pustite, da opravljam storitev z afriškimi sužnjami, ki jih kupim za male pare v Libiji, vam obljubim ful poceni storitev brisanja riti v domovih za ostarele.
win - win - win - win za vse: Afričankam ne bo vec treba prodajati svojih telesnih odprtin nasilnim tihotapcem ljudi, starčki bodo imeli obrisane riti, vi boste prišparali, jaz pa zasluzil. Sistem je idealen, obljubim da bom zraven priložil aplikacijo na katero boste videli število obrisov riti, plačevali pa boste s pritiskom na gumb. Ravno tako izjavljam, da ponujam cenejšo storitev zaradi organizacije dela skozi mojo aplikacijo in ne zaradi izigravanja delovne zakonodaje. Častna pionirska.
A110 ::
Sicer ne podpiram uberjevega sistema izkoriščanja ampak pa podpiram urejeno aplikacijo in da veš koliko boš plačal. Ker ti taksisti v lj s sramota. Cel dan kampirajo na železniški ob cigaretih in šahu, vsake toliko jim uspe koga nategniti z oderuskimi cenami. tista nižja cena velja samo če pokličeš centralo in ga oni pošljejo, če pa ga kar tako ustaviš pa lahko da višjo tarifo, in to izkoriščajo predvsem na starejših in tistih ki tega ne vedo. Da ne omenjam kako sploh ni sporno da je 10 taxi avtov cel dan parkiranih na avtobusni, če pa hočeš ustaviti (ne parkirati) da koga odlozis/poberes pa že delajo cel halo. Jaz iz principa ne uporabljam taksijev. Ker meni se zdi recimo bolano da ko stojiš na rdeči/v manjšem zastoju (kar je v Ljubljani zelo pogosto) se štejo minute cakalne ure. Da odnosa večine taksistov sploh ne omenjam. V manjših mestih je ponavadi to bolje urejeno
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: A110 ()
hojnikb ::
techfreak :) je izjavil:
Se popolnoma strinjam, da je Uber precej slabsi glede tega. Osebno bi precej raje videl, da bi slovenske taksi sluzbe skupaj prisle ven s svojo aplikacijo, ki ima tako dobro izkusnjo kot Uber.
Ampak, če imajo aplikacijo, kjer vnaprej vidiš ceno te ne more kak krog ekstra peljat, da malo več zasluži.
... in tocno tega se tradicionalni taksisiti bojijo.To, pa seveda voznja brez taksimetra, pa slabe ocene v samem appu...
#brezpodpisa
hojnikb ::
Uber lahko brez tezav ponuja svojo platformo v Sloveniji, pa je ne, ker ni konkurenčna. Pa lahko vi jamrate kolikor hočete.
Ce meni pustite, da opravljam storitev z afriškimi sužnjami, ki jih kupim za male pare v Libiji, vam obljubim ful poceni storitev brisanja riti v domovih za ostarele.
win - win - win - win za vse: Afričankam ne bo vec treba prodajati svojih telesnih odprtin nasilnim tihotapcem ljudi, starčki bodo imeli obrisane riti, vi boste prišparali, jaz pa zasluzil. Sistem je idealen, obljubim da bom zraven priložil aplikacijo na katero boste videli število obrisov riti, plačevali pa boste s pritiskom na gumb. Ravno tako izjavljam, da ponujam cenejšo storitev zaradi organizacije dela skozi mojo aplikacijo in ne zaradi izigravanja delovne zakonodaje. Častna pionirska.
Spotikas se ob problematiko, o kateri sploh ne diskutiramo. Ja, uberjovo "izkoriscanje" delovne sile in operiranje v sivi coni zakona je precej ne kul, ampak nihce ne predlaga, da se taksen sistem uvede v slo.
Ampak app tipa uber taksi; torej tradicionalni taksisti, ki operirajo tudi znotraj appa. Sam verjetno staroselskim taksistom kot ti verjetno to ni pogodu, ker reasons above.
#brezpodpisa
Gagatronix ::
Nekateri v tej temi se obnasate kot da so tisti taksisti na zelezniski postaji edini taksisti v Ljubljani. Ne bodite zahojeni kmetavzi, lepo telefon v roke, poklici taxi sluzbo, pa ne jamraj.
Spxy ::
Gagatronix je izjavil:
Nekateri v tej temi se obnasate kot da so tisti taksisti na zelezniski postaji edini taksisti v Ljubljani. Ne bodite zahojeni kmetavzi, lepo telefon v roke, poklici taxi sluzbo, pa ne jamraj.
Pa je tebi jasno da je ravno to problem? Treba je poklicat, čakat... če ne poznaš mesta te nategne za par €, potem moraš pa še v gotovini plačat?!? In ljudje, ki nočejo tega ampak aplikacijo, s katero se izogneš vsem zgoraj naštetim težavam so zahojeni?
A110 ::
Gagatronix je izjavil:
Nekateri v tej temi se obnasate kot da so tisti taksisti na zelezniski postaji edini taksisti v Ljubljani. Ne bodite zahojeni kmetavzi, lepo telefon v roke, poklici taxi sluzbo, pa ne jamraj.
Jaz že to naredim oz uporabim bicikelj, grem peš ali pa s trolo. Ampak večina (ki je mogoče 1x na leto v ljubljani) pa tega ne ve. Po možnosti ima samo naslov in pač slepo zaupam taksisom ki jih najprej vidi ko pride v mesto - torej tistim na železniški. Recimo babica je tako nevedna (že konkretno v letih) šla par let nazaj z vlakom v lj in ker ni vedela koliko je do kliničnega je vzela taksi. za tisti kilometer ali 2 je plačala okoli 10e in z neko enotno aplikacijo oz večjim nadzorom bi se dalo takšne nategunske primere zmanjšati. Se strinjam da obstajajo tudi zelo korektni taksisti ampak mislim, da se tudi ti strinjaš da tisti na železniški mečejo slabo luč na vse.
c3p0 ::
techfreak :) je izjavil:
Osebno sem z Uber/Lyft bolj zadovoljen kot z nasimi taksi. Ze sama uporabniska izkusnja je top, lepo vnaprej vidis kdaj bo vozilo prispelo, kaksna je koncna cena voznje, ter preprosto vrzes pin kje te naj pobere in kje pusti, namesto da rabis govoriti kje tocno naj zavije.
Zaradi take izkušnje pa bo Uber, ali kakšen drug prevozni app ne le odžrl precej dela taksistom, ampak tudi generiral nov promet. Priletim na Brnik, se bom vsedel v starega mercedesa k šahistu taksistu, počakal da skadi do konca, ali direktno preveril Uber? Retorično vprašanje.
Nedasemiveč ::
Če bodo cene podobne kot pri Metro/Intertours itd. potem super, komaj čakam. Ljubljančani smo sicer že navajeni, da predem se vsedemo v taksi preverimo ali ima na avtomobilu kakšno nalepko taksi službe. Omenjeni nateguni so največji problem. Enkrat čakam na postaji Intertours in se pripelje nek avto in me vpraša, če čakam taksi... Jaz nažgan rečem ja intertours in model prbije, da je njihov kompanion. Takoj se mi je zdelo sumljivo, ker ni imel označenega avtomobila. Nateguna zavrnem in čez minuto, dve se je pripeljal moj taksi. Taksist je potrdil, da je takšnih primerov vse več. Potem pa te fura 1km-1,5km za 10-20 €.
BuDi79 ::
Gagatronix je izjavil:
Kaj sem pa jaz napisal?Tako je. Ni blo protestov proti eHrani, bili so pa proti Woltu. Ni bilo protestov proti Gooptiju, so pa proti Uberju.GoOpti je že leta uber, ampak so ga iz neznanega razloga taksiji in levičarji pustili pri miru.Niti ne. Tudi protesti proti Airbnb so potekali, Woltu ipd, niso pa to bili množični seveda.
Vidim nekakšen vzorec.
(AirBNB pa nima slovenske konkurence, ki bi jo "našisti" pustili pri miru).
Ehrana je slovenska zadeva, medtem ko je Wolt uvozen s Finske.
Če so "naši" lahko izkoriščajo vse luknje, tujci - ki bi naredili enako - pač ne smejo, ker so izkoriščevalski kapitalisti.
A110 ::
joze67 ::
Ne vem, kje se vozite in s čim. Sem kar nekaj uporabljal taksi po Lj, moja froca še bolj in nobenih takih izkušenj sploh.
Seveda pa (kot domačin) vem, da čakajočih (na postaji ali letališču) taksistov ne uporabljam, ker je njihova hipna razpoložljivost draga. Če pa pristanem v tujini, se včasih (ok, sem se včaih) poslužil tudi takih - itak potni stroški in je enostavneje, kot ob pristanku še klicati ali klikati. Dodatno vem, da imajo za klic po telefonu nižjo tarifo stalne stranke, za dvignjeno roko po vzoru filmov iz New Yorka pa višjo tarifo naključne vožnje.
Veliko (morda ne vse) taksi služb ima svojo aplikacijo, če nočeš ali ne moreš klicati. Ni pa predplačniške vožnje.
Dodatni krog? Noben taksist tega ne dela, če ne oceni, da si popolen tujec. Danes, ko ima večina popolnih tujcev v roki telefon z navigacijo, še s popolnimi tujci verjetno ne več.
Kar se delavskih pravic tiče, so npr Lagunini taksisti vsi s.p.ji in torej podobno brezpravni, kot bodo pod Uberjem. Vsaj tako sem slišal, od njih.
Pa poslovni model. Če je Uber predplačniško - torej sam sprejme tveganje, da bo pot morda dražja - cenejši kot taksi, ki tveganje prevali na kupca - je nekaj hudo narobe. Ali taksisti živijo kot kralji (glede na to, da med njimi nekaj konkurence je, so cene ... pač tržne), ali pa bo Uber to prinesel not drugje. Ali je app toliko cenejši od dispečerske službe - lahko, ali je delovanje Uberja toliko ceneje, ker zanj nekako ne veljajo enaka pravila, ali pa na koncu vseeno pobere pri delavcih. Prvo mi je čisto vseeno, drugo me že močno moti, tretje pa absolutno proti.
Seveda pa (kot domačin) vem, da čakajočih (na postaji ali letališču) taksistov ne uporabljam, ker je njihova hipna razpoložljivost draga. Če pa pristanem v tujini, se včasih (ok, sem se včaih) poslužil tudi takih - itak potni stroški in je enostavneje, kot ob pristanku še klicati ali klikati. Dodatno vem, da imajo za klic po telefonu nižjo tarifo stalne stranke, za dvignjeno roko po vzoru filmov iz New Yorka pa višjo tarifo naključne vožnje.
Veliko (morda ne vse) taksi služb ima svojo aplikacijo, če nočeš ali ne moreš klicati. Ni pa predplačniške vožnje.
Dodatni krog? Noben taksist tega ne dela, če ne oceni, da si popolen tujec. Danes, ko ima večina popolnih tujcev v roki telefon z navigacijo, še s popolnimi tujci verjetno ne več.
Kar se delavskih pravic tiče, so npr Lagunini taksisti vsi s.p.ji in torej podobno brezpravni, kot bodo pod Uberjem. Vsaj tako sem slišal, od njih.
Pa poslovni model. Če je Uber predplačniško - torej sam sprejme tveganje, da bo pot morda dražja - cenejši kot taksi, ki tveganje prevali na kupca - je nekaj hudo narobe. Ali taksisti živijo kot kralji (glede na to, da med njimi nekaj konkurence je, so cene ... pač tržne), ali pa bo Uber to prinesel not drugje. Ali je app toliko cenejši od dispečerske službe - lahko, ali je delovanje Uberja toliko ceneje, ker zanj nekako ne veljajo enaka pravila, ali pa na koncu vseeno pobere pri delavcih. Prvo mi je čisto vseeno, drugo me že močno moti, tretje pa absolutno proti.
darkolord ::
ali pa bo Uber to prinesel not drugjeUber je npr. samo v prvem četrtletju letos imel 3 milijarde USD izgube.
Pa tudi pred korono so vseskozi štancali OGROMNO izgubo.
Torej ja, je nekaj hudo narobe. Ampak nekaj čisto drugega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
starfotr ::
Sama provizija Ubru ni problem. Saj sedaj taksisti tudi plačujejo dispečerjem za posel, ki ga zrihtajo.
V vsakem primeru bi Uber moral biti kot dispečerska služba, taksisti pa naj poskrbijo, da vozijo varno, da imao vse urejeno in da so na nivoju.
V vsakem primeru bi Uber moral biti kot dispečerska služba, taksisti pa naj poskrbijo, da vozijo varno, da imao vse urejeno in da so na nivoju.
Gagatronix ::
> če ne poznaš mesta
Ce se ne informiras o tem, kam gres, si zasluzis da te nategnejo. Tako kot noben pri zdravi pameti ne bo z JFK-ja vzel taksija na Manhattan, razen ce ima par sto dolarjev odvec.
Ce se ne informiras o tem, kam gres, si zasluzis da te nategnejo. Tako kot noben pri zdravi pameti ne bo z JFK-ja vzel taksija na Manhattan, razen ce ima par sto dolarjev odvec.
Kvinta ::
V tujini je taxi zakon sploh če moreš it recimo iz Manhatna preko Harlema v Pelham BMK za tistih 30$ ker te v Harlemu koknejo za 1$
A.C.A.B
BuDi79 ::
1. Taksisti (s.p.) trenutno uporabljajo centralizirano storitev, ki jim posreduje zahteve za prevoz. Uber je centralizirana storitev, ki posreduje zahteve za prevoz. V čem je razlika?
2. UberPOP storitve pri nas ne bo. Omenjanje tega je čisto populistično sranje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BuDi79 ()
LeQuack ::
Sprejemajo zakon proti Uberju:
"Zakon bi odpravil najem vozila z voznikom in najem prevoza z elektronsko aplikacijo. Inštitut 8. marec ukrep promovira kot varstvo taksistov pred vozniki Uberja, a v Sloveniji že zdaj več podjetij ponuja najem vozil z voznikom. Odprava storitve, ki voznikom in podjetnikom daje kruh, ogroža obstoj podjetij in družin zaposlenih, zato ti že napovedujejo ustavno presojo in postopek pred sodiščem Evropske unije."
https://siol.net/novice/slovenija/bo-ze...
"Zakon bi odpravil najem vozila z voznikom in najem prevoza z elektronsko aplikacijo. Inštitut 8. marec ukrep promovira kot varstvo taksistov pred vozniki Uberja, a v Sloveniji že zdaj več podjetij ponuja najem vozil z voznikom. Odprava storitve, ki voznikom in podjetnikom daje kruh, ogroža obstoj podjetij in družin zaposlenih, zato ti že napovedujejo ustavno presojo in postopek pred sodiščem Evropske unije."
https://siol.net/novice/slovenija/bo-ze...
Quack !
kuall ::
Tole je tipičen primer komunajzarske zatohle miselnost, ko nek jebeni sindikalist preprečuje konkurenco. Obenem ta Jefim "izdeluje" (bolje rečeno preprodaja open source) programe za taksiste in je šef sindikata taksistov. To je že samo po sebi korupcija.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kuall ()
Miha 333 ::
Uber je čisto OK, če zanj vozijo registrirane taxi firme oz. s.p.-ji. Da pa bi vsakdo lahko kar tako malo popoldan vozil za dodaten zaslužek, pa ni OK, neka regulacija pri teh storitvah vseeno mora biti, že zaradi varnosti uporabnikov oz. varnih storitev za njih.
kuall ::
če kdo so uber vozniki v nevarnosti od psiho strank.
kdor se pa boji uberja pa naj se vozi s taxiji, svoboda, a ne?
btw ko si stranka svoboda da ime svoboda je isto, kot takrat, ko ti komunist reče, da bo ljudstvo imelo oblast.
kdor se pa boji uberja pa naj se vozi s taxiji, svoboda, a ne?
btw ko si stranka svoboda da ime svoboda je isto, kot takrat, ko ti komunist reče, da bo ljudstvo imelo oblast.
#000000 ::
kot reden uporabnik taxi storitev v časovnici recimo preko 25 let, mene Uber vozil ne bi nikoli.
Dam pa še en nasvet, VSI so podražili štartnino in kilometrino, le city taxi oz Taxi LAGUNA NE, oni so sedaj najcenejši v LJ. Najdražji pa Cameo mislm, sledijo ostali.
Dam pa še en nasvet, VSI so podražili štartnino in kilometrino, le city taxi oz Taxi LAGUNA NE, oni so sedaj najcenejši v LJ. Najdražji pa Cameo mislm, sledijo ostali.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: #000000 ()
kuall ::
mene pa bi, če bi uporabljal te storitve. kdo si ti ali golob ali jefim, da bi meni omejeval svodobo pri izbiri?
D3m ::
Sprejemajo zakon proti Uberju:
"Zakon bi odpravil najem vozila z voznikom in najem prevoza z elektronsko aplikacijo. Inštitut 8. marec ukrep promovira kot varstvo taksistov pred vozniki Uberja, a v Sloveniji že zdaj več podjetij ponuja najem vozil z voznikom. Odprava storitve, ki voznikom in podjetnikom daje kruh, ogroža obstoj podjetij in družin zaposlenih, zato ti že napovedujejo ustavno presojo in postopek pred sodiščem Evropske unije."
https://siol.net/novice/slovenija/bo-ze...
Lolololol.
Še začeli niso pa že bedarije.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Popolna prepoved Uberja v Italiji (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Tožbe | 33315 (28782) | konspirator |
» | Kako Uber zbira in obdeluje osebne podatke za izmikanje organom pregona (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Zasebnost | 27690 (24127) | Unknown_001 |
» | Uber: ljudje s skoraj prazno baterijo pripravljeni plačati več (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 20679 (15355) | Markoff |
» | Tudi Italija prepovedala Uber (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 59005 (48353) | Glugy |
» | Uber v Nemčiji prepovedan (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 72895 (61080) | hotwheels |