Forum » Loža » Uber v Sloveniji
Uber v Sloveniji
starfotr ::
https://radioprvi.rtvslo.si/2020/12/stu...
https://www.zurnal24.si/avto/uber-iz-za...
Se pravi, same nebuloze. Najbrž je bil priliv v določene žepe in so spisali tako skropucalo, da kar smrdi. In vse skupaj bodo sprejeli po skrajšanem postopku. No, saj od trenutne vlade ni pričakovati kaj drugega.
https://www.zurnal24.si/avto/uber-iz-za...
Se pravi, same nebuloze. Najbrž je bil priliv v določene žepe in so spisali tako skropucalo, da kar smrdi. In vse skupaj bodo sprejeli po skrajšanem postopku. No, saj od trenutne vlade ni pričakovati kaj drugega.
deleted ::
Komentarji so na mestu. Sicer pa skrajni čas. Valda se bodo taksisti borili na vse kriplje. Ne štekam pa, zakaj se kdo od njih ne preusmeri v dostavo paketov, zdej ko je taka gužva. Namesto da stojijo v vrsti na glavni v Lj in se dolgočasijo. Pa Uber ni edini tak app, ki bo izboljšal situacijo.
Magic1 ::
Nam je taxist pripeljal Mcdonald's naročno na Woltu.
Četudi mi ni jasno kako lahko sploh Uber funkcionira. Taxisti potrebujejo licenco, kr eni, ki furajo za Uber pa ne???
Četudi mi ni jasno kako lahko sploh Uber funkcionira. Taxisti potrebujejo licenco, kr eni, ki furajo za Uber pa ne???
Magic
hojnikb ::
in zakaj se nebi moglo uvedit licenciranje za uber voznike? Kje je problem?
aja, taksistom bo to slo prevec v nos
aja, taksistom bo to slo prevec v nos
#brezpodpisa
dice7 ::
Uber operira v zelo sivih conah in namesto da nudi zaposlitev je samo malo naprednejsi prevozi.org
Cruz ::
Še en kiks vlade, je pa bilo itak vprašanje časa, kdaj bodo neoliberalci dobili nov material za masturbiranje.
Če bo prišel Uber v Slovenijo, bomo šli na ulice.
Če bo prišel Uber v Slovenijo, bomo šli na ulice.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cruz ()
anketar ::
_Denny_ ::
Taksisti opozarjajo, da v enem letu ne bodo več obstajali...hja, kdo jim je pa kriv? Naj nehajo z oderuškimi cenami in ponudijo višji nivo storitev od teh appov. Taksi sem uporabil samo enkrat v življenju, ko sem v 1. letniku rabil neke elektronske elemente za šolski projekt, ki jih HTE ni imel, nisem poznal Maribora, noben sošolec ni vedel kje je Čip in Google Maps še ni obstajal; potem dobim idejo, da bi vprašal kar enega taksista nasproti Večera, če me zapelje do Sokolske ulice...glede na to, da po radiju eni oglašujejo 99SIT in 199SIT na km, ne more biti tako drago, ne? Veš da - za 5km relacijo sem plačal blizu 11000SIT, s tem, da mi je taksist "naredil" uslugo in pri čakanju pred trgovino izklopil meter (~1min, ker sem prej telefonsko vse naročil in samo plačal). To je bilo v časih, ko je 60k neto bila normalna plača (vsaj v Pomurju), zato si nočem predstavljati koliko stotakov ljudje plačujejo zdaj za npr. pot med Brnikom in centrom LJ. Za to, da zdaj lahko trepetajo pred Uberjem isto kot že dlje časa zaradi Prevozov, so si sami krivi.
Sicer ne bom uporabljal ne Uberjevih, ne taksi uslug kot trenutno tudi ne javnega prevoza (pri nas je neobstoječ), je pa vseeno lepo, da bo neka konkurenca.
Sicer ne bom uporabljal ne Uberjevih, ne taksi uslug kot trenutno tudi ne javnega prevoza (pri nas je neobstoječ), je pa vseeno lepo, da bo neka konkurenca.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400
Cruz ::
Taksisti imajo več stroškov od teh appov, zato imajo tudi dražje storitve, appi imajo manjše stroške, zato imajo tudi cenejše storitve. Za uporabnika, lastnike in občasno zaposlene, so appi seveda boljši, za (redno) zaposlenega(ki je po mojem mnenju pomembnejši in mora biti prioriteta) pa sploh ne. Uber ne predstavlja konkurence, ampak kar uničenje in razvrednotenje dela taksistov.
The gig economy is quietly undermining a century of worker protections
The gig economy is quietly undermining a century of worker protections
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cruz ()
hojnikb ::
če taksisti nebojo pocrkal zarad uberja, bojo pa zarad samovozečih vozil ali kaj takšnega.
Adapt or die. Simple as that.
Adapt or die. Simple as that.
#brezpodpisa
Cruz ::
če taksisti nebojo pocrkal zarad uberja, bojo pa zarad samovozečih vozil ali kaj takšnega.Torej naj taxi podjetja zmanjšajo pravice njihovih zaposlenih, jih prisilijo, da vozijo s svojim avtom, da so sami odgovorni za morebitne nesreče, gorivo, ... da bodo lahko konkurirale Uberju?
Adapt or die. Simple as that.
Jaz imam boljšo idejo: Kaj pa, če povemu Uberu, da ne morejo več izkoriščati lukenj v sistemu in lobirati, za konec pa jim vržemo citat: Adapt or die. Simple as that. Če so že takšni geniji, z vizijami prihodnosti in "futurističnim" razmišljanjem, bodo že našli kakšno novo idejo, brez razvrednotenja dela in pravic, a?
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
hojnikb ::
Ne, naj naredijo en centralni app ("Taxiji Slovenije" recimo) ki deluje na enak način kot uber (torej določim lokacijo pickupa in destinationa in vem vnaprej ceno). Pravice, zaposlitev in cene zarad mene lahko ostanejo isti. Ampak get on with the times. Nočem stopit v random taksi, razlagat kam hočem in *ugh* ven vlečit še keš in drobiž.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Samael ::
Nočem stopit v random taksi, razlagat kam hočem in *ugh* ven vlečit še keš in drobiž.
Samael != Samuel
darkolord ::
Taksisti opozarjajo, da v enem letu ne bodo več obstajali...hja, kdo jim je pa kriv?Taksisti se morajo držati kup regulacij, ki jih Uber ne upošteva:
- imeti morajo licenco za opravljanje prevozov
- imeti morajo določeno število zaposlenih glede na število vozil
- na določenih območjih (npr. MOL) morajo narediti izpit iz poznavanja območja, na katerem vozijo
- uporabljati morajo (no, do sedaj) redno pregledan taksimeter
- upoštevati morajo določila o višini tarif na posameznem območju
- vozila morajo biti ustrezno opremljena in označena (včasih so morali celo barvo upoštevati)
- ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Cruz ::
Ogromno ljudi v današnji družbi se hoče izogniti osebnim stikom, če je le možno. Nam so govorili, da Gen Z in starejši milenijci raje sodelujejo preko maila, sporočil kot pa klica ali osebnega kontakta. :) Seveda ne velja za vse, je pa za veliko primerov tak način sodelovanja deloval. Saj že, če se sprehajaš po mestu vidiš, da ima ogromno ljudi slušalke v glavnem zato, da se zaščitijo pred morebitnim osebnim stikom.Nočem stopit v random taksi, razlagat kam hočem in *ugh* ven vlečit še keš in drobiž.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cruz ()
hojnikb ::
ne gre se tolk za osebni stik (ceprav je danes to precej bistveno, covid and all) ampak ease of use. precej bolj convenient je zbrat pickup in destination pa placat v appu, kot pa to pocet v samem taksiju, kjer niti ne ves kolk te bo voznja stala, ko se vsedes not. App resi vse to.Obstojeca infrastruktura in vsa legalizacija lahko ostane enaka.
#brezpodpisa
Cruz ::
Ne vem, če obstaja kakšna aplikacija, ki povezuje različne slovenske Taxi službe, imajo pa Taxi službe svojo aplikacijo, kjer označiš pot in dobiš predviden znesek.
Tako da, tebe bi že zdaj zadovoljili. Večina ljudi navija za Uber zato, ker je cenejši, ne zaradi aplikacije.
Tako da, tebe bi že zdaj zadovoljili. Večina ljudi navija za Uber zato, ker je cenejši, ne zaradi aplikacije.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
hojnikb ::
ne, ker rabim potem app za vsako taksi sluzbo + se vedno ni placila znotraj appa. useless, torej.
#brezpodpisa
Motion ::
Kako pa je z zavarovanjem oseb v taksijih/uberju. A so vse osebe zavarovane za primer nezgode/poškodb v vozilih.?
Če so, kako bodo to nadzirali pri uberju?
Če so, kako bodo to nadzirali pri uberju?
starfotr ::
Kaj misliš? Če lahko po novem vsak kekec vozi...
Isto bo, kot Goopti. Slabo plačani in preobremenjeni vozniki, ki so na s.p.
Čeprav sem imel s taksiji tudi slabe izkušnje, verjamem, da bo sedaj še več slabosti, ko bodo delali vse živo profili v te branži.
Isto bo, kot Goopti. Slabo plačani in preobremenjeni vozniki, ki so na s.p.
Čeprav sem imel s taksiji tudi slabe izkušnje, verjamem, da bo sedaj še več slabosti, ko bodo delali vse živo profili v te branži.
Cruz ::
Kako pa je z zavarovanjem oseb v taksijih/uberju. A so vse osebe zavarovane za primer nezgode/poškodb v vozilih.?Vsak šofer si mora urediti zavarovanje, je tudi pogoj, če hočeš biti šofer. Drugače pa tudi Uber sam ponuja neko zavarovanje.
Če so, kako bodo to nadzirali pri uberju?
https://www.uber.com/us/en/drive/insura...
Pa še bolj razloženo kar se tiče zavarovanja, ki ga nudi Uber sam: https://www.hg.org/legal-articles/what-...
Available and Carrying a Passenger
This is the situation in which the $1 million policy can kick in. If the Uber driver is carrying an Uber passenger, the driver and passenger are covered under the liability insurance policy. Additionally, if a third party was injured, such as a cyclist or pedestrian, the third party is covered by Uber’s policy when the driver was carrying a passenger. However, if Uber denies coverage, the Uber driver and passenger may still be denied by the driver’s personal insurance policy because the driver was driving for pay at the time of the accident.
Denied Claims
Uber’s insurance policy’s carrier is dedicated to helping avoid paying out as many claims as possible. It is not uncommon for accident claims to be denied by Uber’s carrier. Another element that makes the situation more complicated is that Uber does not consider drivers employees. This makes it even more difficult for passengers to get covered if the driver was distracted, drunk or driving recklessly. Accident victims may respond to a denial of this nature by suing Uber directly. Alternatively, they can seek payment from the driver’s personal insurance company. However, many insurance policies prohibit their insured from driving for work purposes or using their vehicle as a taxi or rideshare vehicle. Suing the driver directly may limit the amount of damages that can be received.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cruz ()
anketar ::
Spock83 ::
Osebno poznam kar nekaj ljudi, ki vozijo taksi in so dno kar človešstvo premore. Tatovi brez primere.
Mene zanima bi taksist dobil kaj več, če bi se šel uber driverja? Torej oboje naenkrat. :)
Koliko sploš zaslužijo uber vozniki? Ima kdo izkušnje iz hrvaške?
https://www.thestreet.com/personal-fina....
Mene zanima bi taksist dobil kaj več, če bi se šel uber driverja? Torej oboje naenkrat. :)
Koliko sploš zaslužijo uber vozniki? Ima kdo izkušnje iz hrvaške?
https://www.thestreet.com/personal-fina....
bambam20 ::
Eh, ko pogledaš kakšni vozijo taksije, popolnoma nestrokovni, goljufajo pri prevozu, sploh v Ljubljani je precej praksa, da te zna kakšen tasist malo naokoli peljat, če ne poznaš točno poti.
Tisti balkanski taksisti pri železniški pa bi že zdavanj morali izginit, ker nategujejo s cenaimi naivne turiste. V celju so takšne taksiste že dolgo nazaj iztrebili, ker so bili oderuhi.
Se spomnim, ko še nisem poznal Ljubljane, zato sem vzel točno ta taxi pred železniško, da me je zapeljal do Pro Plusa ( Pop Tv ) in mi zaračunal oderuških 5000 SIT. Nazaj do železniške sem šel z drugim taksijem, mislim, da je bil Interturs, ki mi je zaračunal 300 oz. 400 sit. To je bilo leta 2004.
Saj dobi voznik uberja oceno. Tisti z nizko imajo posledično manj prevozov, medtem ko taksista ti ne moreš nikjer javno ocenit. Pa je veliko voznikov taksijev katastrofa.
Tisti balkanski taksisti pri železniški pa bi že zdavanj morali izginit, ker nategujejo s cenaimi naivne turiste. V celju so takšne taksiste že dolgo nazaj iztrebili, ker so bili oderuhi.
Se spomnim, ko še nisem poznal Ljubljane, zato sem vzel točno ta taxi pred železniško, da me je zapeljal do Pro Plusa ( Pop Tv ) in mi zaračunal oderuških 5000 SIT. Nazaj do železniške sem šel z drugim taksijem, mislim, da je bil Interturs, ki mi je zaračunal 300 oz. 400 sit. To je bilo leta 2004.
Gagatronix je izjavil:
Prej bom zaupal taksistu z licenco kot pa random bizgecu z aplikacije.
Saj dobi voznik uberja oceno. Tisti z nizko imajo posledično manj prevozov, medtem ko taksista ti ne moreš nikjer javno ocenit. Pa je veliko voznikov taksijev katastrofa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Gagatronix ::
Zato se pa drzis ene taksi sluzbe, pogosto lahko celo istega voznika dobis.
Ampak najlazje je pa prit v Ljubljano popolnoma nerazgledan in se potem dret, ane ?
Ampak najlazje je pa prit v Ljubljano popolnoma nerazgledan in se potem dret, ane ?
HotBurek ::
Jst sm enkrat dal 25€ od Rudnika (takratni Inbox) do Miklošičeve.
Filing je bil pa hud; A6 B4 Avant, 6 cilindorv, avtomatik.
To so malenkosti, iz katerih se v življenju (na)učiš.
Uber zgleda kot nek šugar lolipop čips iz amerike, ki bo uničil poklic taksist, ter se predstavil kot odrešitelj panoge, skupaj z sužnji, ki deljo za to firmo.
Filing je bil pa hud; A6 B4 Avant, 6 cilindorv, avtomatik.
To so malenkosti, iz katerih se v življenju (na)učiš.
Uber zgleda kot nek šugar lolipop čips iz amerike, ki bo uničil poklic taksist, ter se predstavil kot odrešitelj panoge, skupaj z sužnji, ki deljo za to firmo.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
BuDi79 ::
1. ) vožnja z uberjem ne bo obvezna za potnika. Nihče ne ukinja taksi služb ali avtobusov.
2. ) vožnja uberja ne bo obvezna za voznike. Nihče ne ukinja taksi služb.
3. ) GoOpti je že leta uber, ampak so ga iz neznanega razloga taksiji in levičarji pustili pri miru.
V člankih kot "problem" omenjajo da so potniki postavljeni pred dejstvo "vzemi ali pusti"... ja kriza no.
2. ) vožnja uberja ne bo obvezna za voznike. Nihče ne ukinja taksi služb.
3. ) GoOpti je že leta uber, ampak so ga iz neznanega razloga taksiji in levičarji pustili pri miru.
V člankih kot "problem" omenjajo da so potniki postavljeni pred dejstvo "vzemi ali pusti"... ja kriza no.
starfotr ::
Goopti je uničil vse kombi prevoze. Sedaj se bo isto zgodilo s taksiji.
So največji ponudniki prevozov, brez lastništva enega samega kombija.
So največji ponudniki prevozov, brez lastništva enega samega kombija.
blackbfm ::
Nihče ni nič uničil, tehnologija je naredila svoje. Taksisti se bodo mogli sprijaznit da uberju in samovozečim pač ne bodo mogli konkurirat
BuDi79 ::
Goopti je uničil vse kombi prevoze. Sedaj se bo isto zgodilo s taksiji.ampak vozijo že leta... brez problema v politki (ali javnosti).
So največji ponudniki prevozov, brez lastništva enega samega kombija.
no glede taksijev ... ravno je nekdo napisal:
Če bo Uber, nas pa ne bodo več vozili urejeni vozniki. Pa ne bodo znali slovensko.
Pravkar me je peljal taksist, oblečen v trenirko, ki bi ga bolje razumel, če bi govoril angleško. Aja, dela ko s.p. In pravi, da zasluži za en kurac. S temi besedami.
Cruz ::
GoOpti je že leta uber, ampak so ga iz neznanega razloga taksiji in levičarji pustili pri miru.Niti ne. Tudi protesti proti Airbnb so potekali, Woltu ipd, niso pa to bili množični seveda.
Nihče ni nič uničil, tehnologija je naredila svoje. Taksisti se bodo mogli sprijaznit da uberju in samovozečim pač ne bodo mogli konkuriratNi tehnologija naredila svoje, ampak neoliberalizem s konstantnim nižanjem delavskih pravic. To je produkt neoliberalizma. Počasi bodo bolj revni potrebovali 2-3 takšne "gig" službe, da bodo lahko preživeli, kot je stanje v Ameriki. Samovozečih taksijev pa še nekaj časa ne bo, pa tudi ko bodo, se ne bodo vsi hoteli z njimi prevažati, sploh na začetku ne.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
BuDi79 ::
Tako je. Ni blo protestov proti eHrani, bili so pa proti Woltu. Ni bilo protestov proti Gooptiju, so pa proti Uberju.GoOpti je že leta uber, ampak so ga iz neznanega razloga taksiji in levičarji pustili pri miru.Niti ne. Tudi protesti proti Airbnb so potekali, Woltu ipd, niso pa to bili množični seveda.
Vidim nekakšen vzorec.
(AirBNB pa nima slovenske konkurence, ki bi jo "našisti" pustili pri miru).
HulkHogan ::
cronos1234 ::
Debata je odveč, Uber ponuja Uber Taxi natanko za to situacijo, aplikacija od Uberja, vozijo pa lokalni taksiji z licenco.
https://www.uber.com/jp/en/ride/ubertax...
Recept je sicer podoben v vseh državah, Uber uleti in ribari v kalnem (beri taksi prevoze izvajajo personalci brez licenc, zavarovanj in predvsem brez plačila državi (čez licence ipd.)) dokler gre. Ko taksi službe dovolj pritisnejo na državo oz. se država začne obračat zaradi nepobranih davkov in licenc sledijo tožbe kar traja še nekaj časa da uspejo. V tem času Uber proba nabrati kolikor more.
V finalu sledijo uspešne tožbe proti Uberju in umik s trga ker bi bilo potrebno začeti plačevati licence in davke. V tej sivi coni običajno naberejo dovolj denarja da to ponavljajo v naslednji državi po spisku.
https://www.uber.com/jp/en/ride/ubertax...
Recept je sicer podoben v vseh državah, Uber uleti in ribari v kalnem (beri taksi prevoze izvajajo personalci brez licenc, zavarovanj in predvsem brez plačila državi (čez licence ipd.)) dokler gre. Ko taksi službe dovolj pritisnejo na državo oz. se država začne obračat zaradi nepobranih davkov in licenc sledijo tožbe kar traja še nekaj časa da uspejo. V tem času Uber proba nabrati kolikor more.
V finalu sledijo uspešne tožbe proti Uberju in umik s trga ker bi bilo potrebno začeti plačevati licence in davke. V tej sivi coni običajno naberejo dovolj denarja da to ponavljajo v naslednji državi po spisku.
c3p0 ::
Uber kot firma smrdi do neba, produkt pa rešuje marsikatere težave, ki jih prinašajo taksisti sami, še vedno operirajo, kot da so v 70's.
Nimam dosti izkušenj s taksisti, a nekje 50:50 bi rekel, da so ali mlajši moški v prvi službi, ali pa neki okoreli shady karakterji srednjih let, ki večinoma postopajo okoli taxija s čikom v roki, nato pa se trudijo izmozgat čim več iz tistih par voženj na dan. Zato dosti ljudi mine, ko le omeniš taxi.
Nimam dosti izkušenj s taksisti, a nekje 50:50 bi rekel, da so ali mlajši moški v prvi službi, ali pa neki okoreli shady karakterji srednjih let, ki večinoma postopajo okoli taxija s čikom v roki, nato pa se trudijo izmozgat čim več iz tistih par voženj na dan. Zato dosti ljudi mine, ko le omeniš taxi.
blackbfm ::
Ni tehnologija naredila svoje, ampak neoliberalizem s konstantnim nižanjem delavskih pravic. To je produkt neoliberalizma. Počasi bodo bolj revni potrebovali 2-3 takšne "gig" službe, da bodo lahko preživeli, kot je stanje v Ameriki.
Koliko grafične industrije je odletelo v zadnjem deseteletju zaradi smartphonov. Ko folk odpre zastonjsko bolho na telefonu namesto tiskanega salomonca je to vse normalno, ko pa se pojavi uber je pa to neoliberalizem ker bo 20 taksistov v ljubljani brez dela
Invictus ::
Uber je taksi vožnjo naredil bolj transparentno, na drugi strani pa kršil zakonodajo pri prevozu ljudi. Sicer so se oni temu elegantno izognili s tem, da najemajo druge, sami pa si operejo roke...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Cruz ::
Tako je. Ni blo protestov proti eHrani, bili so pa proti Woltu. Ni bilo protestov proti Gooptiju, so pa proti Uberju.Ogromno ljudi se je pritoževalo glede izkoriščanja dostavljalcev, tako za e-hrano kot za Wolt. Tudi proti Gooptiju so bili, če se prav spomnim, so se tudi zaposleni sami pritoževali in štrajkali. Drugače pa ja, mednarodne korporacije si zaslužijo še več pljuvanja.
Vidim nekakšen vzorec.
(AirBNB pa nima slovenske konkurence, ki bi jo "našisti" pustili pri miru).
Za marsikoga so McDonalds, Apple izdelki, Amazon, Uber ipd. znak civilizacije, za mene pa morebitni znak razvijanja države v shithole, sploh če priredi zakone njim v prid.
Koliko grafične industrije je odletelo v zadnjem deseteletju zaradi smartphonov. Ko folk odpre zastonjsko bolho na telefonu namesto tiskanega salomonca je to vse normalno, ko pa se pojavi uber je pa to neoliberalizem ker bo 20 taksistov v ljubljani brez delaMislim, da ta primerjava ni poštena. Drugače pa tukaj ne govorimo o taksistih samih, ampak o razvrednotenju določenega dela ter potencialno zmanjšanje delavskih pravic. To lahko hitro snowballa, ko se zaradi korporacij sprejme določen zakon in tako odkrito podpira. Takšni zakoni so lahko zelo nevarni. Korporacije si lahko privoščijo lobiste, če bodo videle, da se da lobirati v tej smeri. Da ne bi na koncu prišlo do IT-ja, pa bi vsi morali odprti s.p. ali delati prek "appa", brez delodajalca in zaščite, me zanima, kaj bi potem rekli.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cruz ()
Cruz ::
Upam da boš kmalu prostovoljno odšel iz šithola. Predlagam Venezuelo.Nah, Uber nima šans v Sloveniji, se ne bojim, da bi uspeli.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
RoccoC ::
Ne bit zdej malenkosten, sam smo že šithole po tvoje, imamo mcdonalds, amazon, apple... kaj si zdej za tale uber zapel.
Cruz ::
Ne bit zdej malenkosten, sam smo že šithole po tvoje, imamo mcdonalds, amazon, apple... kaj si zdej za tale uber zapel.Zaenkrat še nisem videl, da bi spreminjali zakone zaradi lobijev s strani McDonaldsa, Amazona, Apple-a. Zaradi Uberja, želimo/bomo.
Če pride k nam Uber, bo licenca obvezna. Prav tako vsaj 21 let in vsaj 1 leto vozniškega izpita.
Če delaš občasno, za vikende, načeloma ni slabo. Ampak, problem je to, da so takšni prioriteta, tisti, ki hočejo redno voziti taxi, pa so na zelo slabem. Pomoje ne smemo nikoli dati več prednosti občasno zaposlenim, če pri tem močno oslabimo redno razposlene(ki obstajajo), redno zaposleni morajo vedno biti, ostati bolj zavarovani.
Hja, lobiji so zelo privlačni, ane Jernej Vrtovec. Bog jih blagoslovi!
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cruz ()
FireSnake ::
Uber je taksi vožnjo naredil bolj transparentno, na drugi strani pa kršil zakonodajo pri prevozu ljudi. Sicer so se oni temu elegantno izognili s tem, da najemajo druge, sami pa si operejo roke...
Računica je povsem preprosta:
imamo denar, ki ga ljudje zapravijo za taksi.
Tu bo Uber odžl delež (ljudje se vozijo koliko se vozijo, magično se ne bodo začeli voziti več).
Kaj dobimo?
Manj denarja v malhi, obenem pa eni tu pozivajo da je treba "nivo dvigniti".
Kako gre to dvoje skupaj?
Tiste, ki opletajo s takimi izjavami, bi dal za en mesec vozit taksi, pa da vidimo, kako bi (lepo?) preživeli.
hojnikb ::
Sj je podobna zgodba za vsak, ko pride nov tech. Sedaj so pac na tapeti taksisti, ker so temu poklicu steti dnevi. Tako kot so bli steti dnevi videotekam, pa raznesalcem casopisom itd.
Lets face it, tudi tovornjakarjam so steti dnevi, pa trgovkam v trgovinah pa se kaj. Mogoce ne danes, niti jutri. Lahko pa cez 10 ali 20 let.
Zal, namesto da se joka in zivi v preteklosti, se je treba pac napredku prilagodit. Zal. Lahko pa gremo nazaj v socializem, se pretvarjamo da razviti svet ne obstaja in jokamo, kako se ne da pridit pocen do avta :) But i digress.
Lets face it, tudi tovornjakarjam so steti dnevi, pa trgovkam v trgovinah pa se kaj. Mogoce ne danes, niti jutri. Lahko pa cez 10 ali 20 let.
Zal, namesto da se joka in zivi v preteklosti, se je treba pac napredku prilagodit. Zal. Lahko pa gremo nazaj v socializem, se pretvarjamo da razviti svet ne obstaja in jokamo, kako se ne da pridit pocen do avta :) But i digress.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
nejcek74 ::
Sj je podobna zgodba za vsak, ko pride nov tech. Sedaj so pac na tapeti taksisti, ker so temu poklicu steti dnevi. Tako kot so bli steti dnevi videotekam, pa raznesalcem casopisom itd.
Lets face it, tudi tovornjakarjam so steti dnevi, pa trgovkam v trgovinah pa se kaj. Mogoce ne danes, niti jutri. Lahko pa cez 10 ali 20 let.
Zal, namesto da se joka in zivi v preteklosti, se je treba pac napredku prilagodit. Zal. Lahko pa gremo nazaj v socializem, se pretvarjamo da razviti svet ne obstaja in jokamo, kako se ne da pridit pocen do avta :) But i digress.
Uber nima veze s prihodnostjo, ampak s preteklostjo, ker nas zeli vrnit v 19. stoletje, ko so delavci morali zreti tiste smeti, ki jim jih je odvrgel tovarnar. Vmes je bilo 70 let borbe za prvaice, ki bi se jim sedaj razvajena mularija odrekla zato, da bi imela en klik manj na telefonu. Kaj ima Uber, ki je le servis za vsiljevanje prekariata v razvitih deželah veze z napredkom, pa si lahko hitro odgovoriš:
- ali Uber lahko ze sedaj ponuja svoje "napredne" usluge v Sloveniji: DA
- ali so super duper UBER res napredne tehnologije, ki prinašajo ugodnosti vsem: NE, ker jih Uberj-u ni v interesu uvajat, ce si ne zagotovi nujno potrebnih odpustkov, ki ga edini lahko naredijo konkurenčnega
Gagatronix ::
Tako je. Ni blo protestov proti eHrani, bili so pa proti Woltu. Ni bilo protestov proti Gooptiju, so pa proti Uberju.GoOpti je že leta uber, ampak so ga iz neznanega razloga taksiji in levičarji pustili pri miru.Niti ne. Tudi protesti proti Airbnb so potekali, Woltu ipd, niso pa to bili množični seveda.
Vidim nekakšen vzorec.
(AirBNB pa nima slovenske konkurence, ki bi jo "našisti" pustili pri miru).
Ehrana je slovenska zadeva, medtem ko je Wolt uvozen s Finske.
hojnikb ::
Sj je podobna zgodba za vsak, ko pride nov tech. Sedaj so pac na tapeti taksisti, ker so temu poklicu steti dnevi. Tako kot so bli steti dnevi videotekam, pa raznesalcem casopisom itd.
Lets face it, tudi tovornjakarjam so steti dnevi, pa trgovkam v trgovinah pa se kaj. Mogoce ne danes, niti jutri. Lahko pa cez 10 ali 20 let.
Zal, namesto da se joka in zivi v preteklosti, se je treba pac napredku prilagodit. Zal. Lahko pa gremo nazaj v socializem, se pretvarjamo da razviti svet ne obstaja in jokamo, kako se ne da pridit pocen do avta :) But i digress.
Uber nima veze s prihodnostjo, ampak s preteklostjo, ker nas zeli vrnit v 19. stoletje, ko so delavci morali zreti tiste smeti, ki jim jih je odvrgel tovarnar. Vmes je bilo 70 let borbe za prvaice, ki bi se jim sedaj razvajena mularija odrekla zato, da bi imela en klik manj na telefonu. Kaj ima Uber, ki je le servis za vsiljevanje prekariata v razvitih deželah veze z napredkom, pa si lahko hitro odgovoriš:
- ali Uber lahko ze sedaj ponuja svoje "napredne" usluge v Sloveniji: DA
- ali so super duper UBER res napredne tehnologije, ki prinašajo ugodnosti vsem: NE, ker jih Uberj-u ni v interesu uvajat, ce si ne zagotovi nujno potrebnih odpustkov, ki ga edini lahko naredijo konkurenčnega
prevec se obesas na to, da uber funkcionira v sivih conah zakona. Sploh se ne gre za to (in tudi ni prihodnost v takem nacinu dela). Gre se za to, da lahko ti dobis enostavno in transparentno taksi prevoz (in to brez gotovine, kar je se danes precej bolj zanimivi, covid and all), brez da bi bil opeharjen, ko stopis ven iz avta.
Nihce ne pravi, da je treba krotit pravice delovcem (ureditev lahko ostane tocno, taksna kot je sedaj). Gre se za to, da se taksi prevoz premakne v 21. stoletje. Ce vam taksistom to ni vsec oz. se nocete prilagodit, that's on you.
Sam ne potem jokat, ker nebo posla, ko se bojo ostali prevozniki prilagodil oz. uvedl app, vi bote se pa vedno stal na avtobusni, da bo kdo mim prisel z keshom.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Popolna prepoved Uberja v Italiji (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Tožbe | 33315 (28782) | konspirator |
» | Kako Uber zbira in obdeluje osebne podatke za izmikanje organom pregona (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Zasebnost | 27690 (24127) | Unknown_001 |
» | Uber: ljudje s skoraj prazno baterijo pripravljeni plačati več (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 20679 (15355) | Markoff |
» | Tudi Italija prepovedala Uber (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 59005 (48353) | Glugy |
» | Uber v Nemčiji prepovedan (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 72895 (61080) | hotwheels |