» »

Preveč regulative: Uber se po treh letih umika iz Danske

Preveč regulative: Uber se po treh letih umika iz Danske

Reuters - Z 18. aprilom se Uber umika iz Danske, poroča Reuters. Razlog je preprost. V veljavo bo namreč stopil nov zakon o taksi službah, ki bo od voznikov taksijev zahteval med drugim obvezno uporabo taksi metra. Uber je bil na Danskem na tnalu že od vstopa podjetje na ta skandinavski trg novembra 2014. Tako kot v večini evropskih držav, v katerih je Uber že prisoten, so proti ambicijam 60-milijardnega startupa ostro nasprotovali sindikati, politiki in obstoječa taksi podjetja. Vsi uberhejterji so imeli podobne argumente: Uber ne spoštuje zakonodaje, trg osvaja z »metodami« nelojalne konkurence … V skoraj treh letih delovanja je Uber, vsaj tako trdijo v podjetju, uporabljalo 300 tisoč Dancev. In 2000 voznikov si je menda kruh služilo s pomočjo Uberja.

Politična igra

Uber sicer takega razvoja dogodkov na Danskem najverjetneje ni pričakoval. Na oblasti je namreč liberalna vlada, ki je načeloma želela omiliti regulativo in tako pomagati ameriškim tehnološkim podjetjem pri vstopu na danski trg. Vendar vlada nima večine v parlamentu. »Žal mi je, da ni večina podprla idejo vlade pol liberalizaciji taksi sektorja. To bi Uberju in podobnim omogočilo legalno delovanje na Danskem,« je po poročanju Reutersa februarja, ko je bil zakon sprejet v danskem parlamentu, dejal minister za transport Ole Birk Olesen.
Medtem, ko ubersaga dobiva nova poglavja v skoraj vseh razvitih državah sveta, pa v Sloveniji še vedno čakamo, ali bo Uber sploh začel delovati. Glede na to, kaj se dogaja po Evropi, bi v šali lahko dejali, da bo! Takrat, ko bo prepovedan že v vseh drugih državah Evropske unije.

53 komentarjev

«
1
2

nejcek74 ::

Očitno njihov poslovni model ni ravno konkurencen, glede na to da jih na ne_monopoliziranem ruskem tržišču (moskovski taxiji rabijo dovoljenje, ki pa je zastonj in ga ni problem dobit) nese Yandex, ki uspešno sodeluje z obstoječimi taxi skupinami in cenovno konkurira Uberju.

koyotee ::

Z Danske.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

mlamat ::

Vsi očitki držijo. Inovacija veliko podjetij iz Silicijeve doline je samo ta, da dumping izvajajo z denarjem od VC-jev.

Pojdi v obstoječo panogo. Delaj velikansko izgubo dokler ne osvojiš prevladujočega tržnega deleža. Potem pa izkoriščaj monopol. Aja, pa malo "tehnologije" za šminko.

LeQuack ::

nejcek74 je izjavil:

Očitno njihov poslovni model ni ravno konkurencen, glede na to da jih na ne_monopoliziranem ruskem tržišču (moskovski taxiji rabijo dovoljenje, ki pa je zastonj in ga ni problem dobit) nese Yandex, ki uspešno sodeluje z obstoječimi taxi skupinami in cenovno konkurira Uberju.


Misliš da nimajo Rusi prste zraven, da je domača družba bolj favorizirana? Če je korupcija že pri nas koliko jo je šele tam.
Quack !

mtosev ::

mislim, da neke hude škode ne bo.

a Uber je že v LJ al ne še?
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

tikitoki ::

mtosev je izjavil:

mislim, da neke hude škode ne bo.

a Uber je že v LJ al ne še?


Vprasanje sam pove, da clanka nisi niti prebral.

čuhalev ::

mlamat je izjavil:

Vsi očitki držijo. Inovacija veliko podjetij iz Silicijeve doline je samo ta, da dumping izvajajo z denarjem od VC-jev.

Pojdi v obstoječo panogo. Delaj velikansko izgubo dokler ne osvojiš prevladujočega tržnega deleža. Potem pa izkoriščaj monopol. Aja, pa malo "tehnologije" za šminko.

Se strinjam. Naj dodam, najbolje obvladajo mlatenje slame. Ali imajo izdelek, ali ga še nimajo, sploh ni pomembno. Važno, da se mlati.

LeQuack ::

Zakaj pa je potem Uber tako popularen, če je samo prazna slama?
Quack !

...:TOMI:... ::

To je samo dokaz, kako more biti. Vedno gledamo kako je reseno v skandinavskih drzavah. Pri tem tudi ostane, samo gledamo.
Tomi

čuhalev ::

LeQuack je izjavil:

Zakaj pa je potem Uber tako popularen, če je samo prazna slama?

Zato ker je večina ljudi na nivoju tračev, škandaloznih zgodb, koga so zalotili na plaži ipd. Torej slovenskenovice, 24ur napišeš in verjamejo. Kdo bo odgovarjal, ko bo kakšna nesreča? Uber bo odgovornost zvalil na prevoznika, češ da to piše v pogojih uporabe.

c00L3r ::

Uber je odličen izdelek, enostavno za naročit prevoz, točno veš kdaj pride in približno kolikšna bo cena. Zelo dobro je tudi to, da je manj avtomobilov na cesti in posledično manjša gneča. Težava je, da Uber vozniki delajo v večini držav za manj, kot minimalno plačo, če vozijo 8h/dan.
http://www.businessinsider.com/uber-dri...

S trenutnim pristopom želi Uber izriniti konkurenco s trga, voznike slabo plačat in dobičke dat v svoj žep. Naj se dobički delijo z vozniki in naj imajo ti pravično plačo.

Alternativno bi lahko EU ali vsaka država za sebe naredila svojo platformo in mobilno aplikacijo s podobno funkcionalnostjo kot Uber, le da gre večina plačila vozniku in en mali delež upravljavcu platforme. Lahko bi tudi država financirala platformo z namenom manj obremenjevat javno infrastrukturo in manj onesnaževat okolje.

Spura ::

Jst raje placam malo vec, kot da americani harajo po evropi s svojimi podjetji napihnjemi s sprintanim denarjem in podlozenimi s CIA industrijsko spijunazo, ki potem pocuzajo ves denar iz evrope v oaze brez davka.

PaX_MaN ::

ki bo od voznikov taksijev zahteval med drugim obvezno uporabo taksi metra.

Hm, nikjer ne gredo v detajle čemu je taksi meter nezdružljiv z Uberjevo operativo.
Glede na njihovo pomoč, taksi meter ni neuporabljan:
If an upfront fare is not honored, you will either be charged the minimum fare or a fare based on the measured time and distance for your trip,

Some cities do not provide upfront fares. Instead, you're charged either a minimum fare or a fare based on the time and distance for your trip's route,

Drugje se hudujejo tudi nad videonadzorom, senzorji sedežev - karkoli že to je - ampak saj vendar niso oni tisti, ki priskrbijo avtomobile, to je povsem na grbi voznikov, ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

SimplyMiha ::

manj avtomobilov na cesti


[ citation needed ]

tikitoki ::

c00L3r je izjavil:

Uber je odličen izdelek, enostavno za naročit prevoz, točno veš kdaj pride in približno kolikšna bo cena. Zelo dobro je tudi to, da je manj avtomobilov na cesti in posledično manjša gneča. Težava je, da Uber vozniki delajo v večini držav za manj, kot minimalno plačo, če vozijo 8h/dan.
http://www.businessinsider.com/uber-dri...

S trenutnim pristopom želi Uber izriniti konkurenco s trga, voznike slabo plačat in dobičke dat v svoj žep. Naj se dobički delijo z vozniki in naj imajo ti pravično plačo.

Alternativno bi lahko EU ali vsaka država za sebe naredila svojo platformo in mobilno aplikacijo s podobno funkcionalnostjo kot Uber, le da gre večina plačila vozniku in en mali delež upravljavcu platforme. Lahko bi tudi država financirala platformo z namenom manj obremenjevat javno infrastrukturo in manj onesnaževat okolje.


Hmm, ce narocis taksi, pride relativno hitro, cena ne kilometer je tudi dolocena. Avtomobilov je isto, al vozijo za uber ali kerokoli drugo podjetje. Kje so torej prednosti?

To, da uber ne vlozi v prakticno nic, razen programsko opremo, vse ostale stroske prevzame voznik, istocasno pa mu poberejo skoraj tretino placila za pridobitev stranke. Mislim, da potem, ko upostevas se amortizacijo avtomobila, mogoce celo malico,.... zasluzi se manj, kot za minimalca.

čuhalev ::

tikitoki je izjavil:

To, da uber ne vlozi v prakticno nic, razen programsko opremo, vse ostale stroske prevzame voznik, istocasno pa mu poberejo skoraj tretino placila za pridobitev stranke. Mislim, da potem, ko upostevas se amortizacijo avtomobila, mogoce celo malico,.... zasluzi se manj, kot za minimalca.

Že znajo izkoriščati, kajti le redkokdo to računa in se bi že ob to spotaknil.

nekikr ::

Večina na to ne pomisli. Na ST je bilo že precej tem glede Uberja in vedno imaš mladce, ki sanjarijo o tem super dnevu, ko bo Uber prišel v Slovenijo. Ne razumejo, da si želijo izkoriščanja delavcev do podna in nobene regulacije. Samo, da je 10 centov ceneje, pa se vsem jebe za vse.

SimplyMiha ::

Lion29 ::

tikitoki je izjavil:

c00L3r je izjavil:

Uber je odličen izdelek, enostavno za naročit prevoz, točno veš kdaj pride in približno kolikšna bo cena. Zelo dobro je tudi to, da je manj avtomobilov na cesti in posledično manjša gneča. Težava je, da Uber vozniki delajo v večini držav za manj, kot minimalno plačo, če vozijo 8h/dan.
http://www.businessinsider.com/uber-dri...

S trenutnim pristopom želi Uber izriniti konkurenco s trga, voznike slabo plačat in dobičke dat v svoj žep. Naj se dobički delijo z vozniki in naj imajo ti pravično plačo.

Alternativno bi lahko EU ali vsaka država za sebe naredila svojo platformo in mobilno aplikacijo s podobno funkcionalnostjo kot Uber, le da gre večina plačila vozniku in en mali delež upravljavcu platforme. Lahko bi tudi država financirala platformo z namenom manj obremenjevat javno infrastrukturo in manj onesnaževat okolje.


Hmm, ce narocis taksi, pride relativno hitro, cena ne kilometer je tudi dolocena. Avtomobilov je isto, al vozijo za uber ali kerokoli drugo podjetje. Kje so torej prednosti?

To, da uber ne vlozi v prakticno nic, razen programsko opremo, vse ostale stroske prevzame voznik, istocasno pa mu poberejo skoraj tretino placila za pridobitev stranke. Mislim, da potem, ko upostevas se amortizacijo avtomobila, mogoce celo malico,.... zasluzi se manj, kot za minimalca.



ma dej no, ne bluzi ce nimas pojma...

uber v Londonu uporabljam dobre 3 leta... in sem z njim zuper duper zadovoljen.... prej sem uporabljal razne druge taksi sluzbe... ki pa niso bile niti pol tolko dobre...

ja, aplikacija je ena izmed najbolj dodelanih, med drgim precej natancno vidis, kolko te bo prislo, kje je voznik, kje se peljes, vse pteka preko ze shranjene kartice

cena je mega

omogocajo UBER pool, kjer si delis taksi z drugimi, ki grejo v isto smer... za cenejso tarifo valda... ce ni nobenega drugega, ki gre v isto smer, se peljes se vedno po nizji tarifi

vecina voznikov drugih taksi sluzb so jih ze zdavnaj pustli in presli na uber, ki jim ponuja 10x bolje in neoderuske pogoje... pgovarjal sem se z vsaj 30imi vozniki tekom let in vsi so mi potrdili isto.

kolk mi je glupo, kako nek folk nabija nekaj v tri krasne, pa sploh nima direktne izkusnje s storitvijo
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

čuhalev ::

Lion29, dobro, si predstavil svojo izkušnjo kot uporabnik. Zdaj mora še kak voznik kaj napisati.

carota ::

Nihče ne sili voznikov, da delajo za Uber, saj lahko gredo karkoli drugega delat. Če se jim računica ne bi izšla, tega ne bi počeli. Ali pa so butci - v tem primeru pa si boljšega plačila itak nikjer drugje ne zaslužijo.

Da bi si Uber dobiček delil s šoferji? O katerem dobičku govorite? Uber losses expected to hit $3 billion in 2016 despite revenue growth
Kaj ni kul, s stališča uporabnika, da vlagatelji v Uber subvencionirajo prevoze?

jan_g ::

Novici bi dodal dvoje:
1. Uber v Kopenhagnu sploh ni tako zelo poceni. Po mojih izkušnjah okrog 20% cenejši od navadnega taxija. S tem, da te pride taxi iskati z udobnim avtom (večinoma mercedes), medtem ko so Uber razne male kante kot npr. Getz ali Clio. Pa tudi zanesljiv ni najbolj - ne živim ravno v centru mesta in pogosto se mi je dogajalo, da ni bilo nobenega na voljo ali pa da sta mi dva zapored skenslala moj "poziv". Je pa res, da je app neprimerno boljši kot tradicionalno klicanje taxija po telefonu.
2. Nova zakonodaja je liberalnejša kot stara, a še vedno zahteva določene pogoje od voznikov in vozil. Pa vlada je v zadnjem času malo bolj resno vzela nadzor Uberjevih voznikov in potalala nekaj kazni. Tako da je bil odhod Uberja zgolj vprašanje časa.

Unknown_001 ::

Uber dela invazijo na Hrvaško Dalmacijo
http://net.hr/danas/hrvatska/u-dalmacij...

Brez skrbi. Domačini se že bunijo. Je za pričakovat da bo kak Uber boat sam odplaval na odprto s pomola. Tisti ki ste bili kdaj v stiku z domačini na hrvaški obali menda ste seznanjeni s tem kako jim je sveto spoštovanje lokalnih pravil. Sploh kar se privezovanja tiče.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Markoff ::

Uberhyped. To združbo za masovno kršenje lokalnih zakonodaj bomo pozabili hitreje kot Amway.
Ja, kul aplikacija (ideja odlična), poceni za uporabnika (večinoma), pravice delavcev pa neobstoječe.

Mar nismo takšne firme, ki so jim predsedovali razni zidarji, tovšakce ipd. kalibri, gledali z gnusom in nejevernostjo, da jim sodna veja oblasti ne more praktično ničesar? A te Amere bomo pa kovali v zvezde? Ker so mularija in ker imajo, wow, App for that!?

Shizofrenija ali dvoličnost?
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

tikitoki ::

čuhalev je izjavil:

tikitoki je izjavil:

To, da uber ne vlozi v prakticno nic, razen programsko opremo, vse ostale stroske prevzame voznik, istocasno pa mu poberejo skoraj tretino placila za pridobitev stranke. Mislim, da potem, ko upostevas se amortizacijo avtomobila, mogoce celo malico,.... zasluzi se manj, kot za minimalca.

Že znajo izkoriščati, kajti le redkokdo to računa in se bi že ob to spotaknil.


Ja, zacuda, k poklicem za taksi, ta pride cez par minut. Res neverjetno kaj bi mi uber ponujal:). Popolnoma nic novega. Tko, da ja, ze ob to se moram spotaknt. Raje vidim, da slovensko podjetje, ki ti uredi taksi kaj zasluzi, k eno amerisko od katerega tko ne vidim nobene prednosti.

Lion29 je izjavil:

tikitoki je izjavil:

c00L3r je izjavil:

Uber je odličen izdelek, enostavno za naročit prevoz, točno veš kdaj pride in približno kolikšna bo cena. Zelo dobro je tudi to, da je manj avtomobilov na cesti in posledično manjša gneča. Težava je, da Uber vozniki delajo v večini držav za manj, kot minimalno plačo, če vozijo 8h/dan.
http://www.businessinsider.com/uber-dri...

S trenutnim pristopom želi Uber izriniti konkurenco s trga, voznike slabo plačat in dobičke dat v svoj žep. Naj se dobički delijo z vozniki in naj imajo ti pravično plačo.

Alternativno bi lahko EU ali vsaka država za sebe naredila svojo platformo in mobilno aplikacijo s podobno funkcionalnostjo kot Uber, le da gre večina plačila vozniku in en mali delež upravljavcu platforme. Lahko bi tudi država financirala platformo z namenom manj obremenjevat javno infrastrukturo in manj onesnaževat okolje.


Hmm, ce narocis taksi, pride relativno hitro, cena ne kilometer je tudi dolocena. Avtomobilov je isto, al vozijo za uber ali kerokoli drugo podjetje. Kje so torej prednosti?

To, da uber ne vlozi v prakticno nic, razen programsko opremo, vse ostale stroske prevzame voznik, istocasno pa mu poberejo skoraj tretino placila za pridobitev stranke. Mislim, da potem, ko upostevas se amortizacijo avtomobila, mogoce celo malico,.... zasluzi se manj, kot za minimalca.



ma dej no, ne bluzi ce nimas pojma...

uber v Londonu uporabljam dobre 3 leta... in sem z njim zuper duper zadovoljen.... prej sem uporabljal razne druge taksi sluzbe... ki pa niso bile niti pol tolko dobre...

ja, aplikacija je ena izmed najbolj dodelanih, med drgim precej natancno vidis, kolko te bo prislo, kje je voznik, kje se peljes, vse pteka preko ze shranjene kartice

cena je mega

omogocajo UBER pool, kjer si delis taksi z drugimi, ki grejo v isto smer... za cenejso tarifo valda... ce ni nobenega drugega, ki gre v isto smer, se peljes se vedno po nizji tarifi

vecina voznikov drugih taksi sluzb so jih ze zdavnaj pustli in presli na uber, ki jim ponuja 10x bolje in neoderuske pogoje... pgovarjal sem se z vsaj 30imi vozniki tekom let in vsi so mi potrdili isto.

kolk mi je glupo, kako nek folk nabija nekaj v tri krasne, pa sploh nima direktne izkusnje s storitvijo


Ocitno si tolk glup, da ne dojames, da sem napisal za nase razmere in zakaj mi je popolnoma vseeno, ce uber tukja ne posluje in/ali ne bo posloval.

Sem si pa prebral analizo njihovega poslovanja, kjer so prisli do tega, da Uber voznik dela za minimalca ali pa rahlo nad minimalcem. Tko, da bolj verjamem analizi, ki je bila ziher bolj obsirnega, kot tvoej bluzenje o tvojih, nereprezentativnih izkusnjah v enem samem mestu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

jlpktnst ::

Storitve kot je uber so kar se mene tiče zelo zelo nevarne za svobodno družbo. Privatizacija taksi sektorjev po celem svetu v 1 podjetju? Ne hvala. Veliko raje bi videl razpršeno omrežje na osnovi odprtih tehnologij, ne pa monopola podjetja. Države EU bi lahko investirale v nekaj takega na veliko področjih in s tem pomagale domačim ekonomijam (delovna mesta) ter preprečile pretakanje denarja v davčne oaze.

MH0 ::

jlpktnst je izjavil:

Storitve kot je uber so kar se mene tiče zelo zelo nevarne za svobodno družbo. Privatizacija taksi sektorjev po celem svetu v 1 podjetju? Ne hvala. Veliko raje bi videl razpršeno omrežje na osnovi odprtih tehnologij, ne pa monopola podjetja. Države EU bi lahko investirale v nekaj takega na veliko področjih in s tem pomagale domačim ekonomijam (delovna mesta) ter preprečile pretakanje denarja v davčne oaze.

Svoboda družbe in državne investicije z roko v roki? Kako gre to? Namesto nasilno odvzetih davkov se uvedejo prostovoljni prispevki za državo? Ali kako?
Zakaj pa preprosto ne izdelaš platforme za taksiste in jo pač podariš "družbi"?

Godf4ther ::

Kolikor berem komentarje, vidim da več kot 80% ljudi, ki so komentirali še niso uporabljali UBER-ja. Tako da dokler ga ne preiskusiš, nimaš pravice komentirati!
Kajti ideja je odlična in tudi odlično deluje (vsaj v Kalidforniji).
1. Ceno lahko predvidevaš glede na znane dejavnike (ura, prireditve, zasedenost ipd.), in ne kot pri nas, kjer te ista vožnja ob isti uri, v isti stari kripi ampak drugem ponudniku lahko pride ob 3 - 6 €.
2. Točno znan čas prihoda, in enostavno določitev lokacije kje si in kam greš, ki ti prihrani nepotrebno čakanje.
3. In kolikor sem se pogovarjal s soferji so bili kar zadovolni z njim. Poljuben delovni čas, sam svoj šef, delaš kolikor hočeš zaslužiti, so bile po njihovem glavne prednosti.
4. Ker je cena vnaprej določena in ni taksi metra, se vsem gre ta te pripeljejo čim hitrej po najkrajši poti. (Ne vozijo 50 km/h po prazni cesti in ne stojijo na vsakem prehodu ali stop znaku, kot najbolj vzorni vozniki samo da bi ti plačal več).

carota je izjavil:

Nihče ne sili voznikov, da delajo za Uber, saj lahko gredo karkoli drugega delat. Če se jim računica ne bi izšla, tega ne bi počeli. Ali pa so butci - v tem primeru pa si boljšega plačila itak nikjer drugje ne zaslužijo.

Se popolnoma strinjam !

Mavrik ::

Vse to dobiš tudi pri taksi službah. Ja, tudi v Ljubljani.

Po drugi strani pa se mi je Uber že gladko odpeljal stran od mene ko sem lovil letalo (in potem ko sem poklical drugega sem dobil istega človeka ki je lepo še dalje vozil stran, estimate pa je šel s 5min pa 20min in se ni ustavil), srečal voznike ki niso znali lokalnega jezika, prišli z razklumpanim napačnim avtom in me še te napizdili zakaj sem na napačni ulici (nisem bil). Zgodilo se nam je že da je voznik Uberja gladko prevozil dve polni črti, ko ga je Dunajska policija (s potnikom!) ustavila pa ji je lepo pobegnil.

Krasen tale Uber, popolna izkušnja :P Verjamem da funkcionira v Kaliforniji kjer so taksiji (in ostal javni promet) totalno govno (in so res čistejši in udobnejši). V Evropi pa sem mel s taksi službami bistveno boljše izkušnje in po novem ima precej držav mobilno aplikacijo za taksiste, ki ti da vse pluse Uberja in precej manj čudnih voženj.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

Lion29 ::

Mavrik je izjavil:

Krasen tale Uber, popolna izkušnja :P Verjamem da funkcionira v Kaliforniji kjer so taksiji (in ostal javni promet) totalno govno (in so res čistejši in udobnejši). V Evropi pa sem mel s taksi službami bistveno boljše izkušnje in po novem ima precej držav mobilno aplikacijo za taksiste, ki ti da vse pluse Uberja in precej manj čudnih voženj.


lej... London je bil bog i batina za taksije, se 5 let nazaj... veliko taksi sluzb, zelo spodobna storitve, velikokrat navita, a spodobna... od black cabov do drugih, bolj udobnih...

pa je Uber vseeno prisel in dominira... in ja... se zna zgodit, da kdaj naletis na bolj cudnega voznika, ali avto z malo bolj oporekajoco higieno... ampak vsaj meni se je zgodilo zlo redko... grem zdaj chekirat kolko uber vozenj sem imel tekom 3 let .... total 215 vozenj od julija 2014... pismo :)
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

kotanyi ::

Mavrik je izjavil:

Vse to dobiš tudi pri taksi službah. Ja, tudi v Ljubljani.


Ah. Ljubljanski taksiji. Dejmo ščitit nekonkurenčni monopol polizobraženih nategunskih arogantnežev, ki delujejo po principih mafije in ponujajo uporabniško izkušnjo na nivoju leta 1973. Vse, samo da ne bodo prišli grdigrdi kapitalisti, ki dejansko ponujajo nekaj novega, praktičnega in uporabnega.

Mislim, a si že kdaj uporabljal Uber v nekem normalnem mestu, al kar tako, malo v brezzveze nakladaš? Ker glede na napisano v to močno dvomim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kotanyi ()

LeQuack ::

Ja ampak Uber je Ameriški in zato zloben. /s
Quack !

Lion29 ::

LeQuack je izjavil:

Ja ampak Uber je Ameriški in zato zloben. /s


kapitalisticni prasci!
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

Mavrik ::

kotanyi je izjavil:


Ah. Ljubljanski taksiji. Dejmo ščitit nekonkurenčni monopol polizobraženih nategunskih arogantnežev, ki delujejo po principih mafije in ponujajo uporabniško izkušnjo na nivoju leta 1973. Vse, samo da ne bodo prišli grdigrdi kapitalisti, ki dejansko ponujajo nekaj novega, praktičnega in uporabnega.

Mislim, a si že kdaj uporabljal Uber v nekem normalnem mestu, al kar tako, malo v brezzveze nakladaš? Ker glede na napisano v to močno dvomim.


Moje izkušnje so s prve roke ja. Vključujejo tudi Kalifornijo (kjer je kao vse zakon) in precej evropskih mest. V evropi neke bistve razlike razen morda malo lepše aplikacije ni bilo. V ZDA je bila razlika ja.

kotanyi je izjavil:


Ah. Ljubljanski taksiji. Dejmo ščitit nekonkurenčni monopol polizobraženih nategunskih arogantnežev, ki delujejo po principih mafije in ponujajo uporabniško izkušnjo na nivoju leta 1973. Vse, samo da ne bodo prišli grdigrdi kapitalisti, ki dejansko ponujajo nekaj novega, praktičnega in uporabnega.


Pa saj ti razumeš da je poslovni model Uberja identičen Ljubljanskim taksistom (skupaj s celim monopolom in dumpingom cen), le da se noče držat zakonodaje držav v katerih posluje?
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

St235 ::

Mavrik je izjavil:

Vse to dobiš tudi pri taksi službah. Ja, tudi v Ljubljani.

Po drugi strani pa se mi je Uber že gladko odpeljal stran od mene ko sem lovil letalo (in potem ko sem poklical drugega sem dobil istega človeka ki je lepo še dalje vozil stran, estimate pa je šel s 5min pa 20min in se ni ustavil), srečal voznike ki niso znali lokalnega jezika, prišli z razklumpanim napačnim avtom in me še te napizdili zakaj sem na napačni ulici (nisem bil). Zgodilo se nam je že da je voznik Uberja gladko prevozil dve polni črti, ko ga je Dunajska policija (s potnikom!) ustavila pa ji je lepo pobegnil.

Krasen tale Uber, popolna izkušnja :P Verjamem da funkcionira v Kaliforniji kjer so taksiji (in ostal javni promet) totalno govno (in so res čistejši in udobnejši). V Evropi pa sem mel s taksi službami bistveno boljše izkušnje in po novem ima precej držav mobilno aplikacijo za taksiste, ki ti da vse pluse Uberja in precej manj čudnih voženj.


Razlika je v frekvenci takšnih dogodkov. Na uber se mi je v cc 10 državah (EU, zda, azija) in 200 vožnjah, 3x zgodilo da je bilo z kar resno narobe (2x me voznik ni pobral, čeprav je vozil mimo in sem mu mahal, 1x je vozil tako, da sem zahteval, da ustavi in sem izstopil).

Pri taxijih pa praktično ni države kjer te taksit ne bi nategnil, ko prvič prideš. Doživel sem vse, od izletniške vožnje zaradi katere sem zgrešil connecting flight, prilagojenega taksimetra, zahteve za plačilo fiksnega zneska, zaračunavanju "letaliških, mestnih, hotelskih..." pristojbin... Da o številu pijanih voznikov (pri ubreju se mi to še ni zgodilo), avtomobilih v bistveno slabšem stanju, 6 fender benderjih in podobnem ne govorim. Pri tem se pogovarjamo od frekvenci dogodkov 20 na 100 voženj. Izstopa recimo praga, kjer je praktično vsaka vožnja z letališča/centra/železniške poskus goljufije in nam poslovni partnerji sedaj pošiljajo neoznačene avtomobile, ker so jim dva voznika taksi službe s katero imajo pogodbo pretepli, ko sta nas hotela prit iskat na letališče. Za lokalce je sicer tega vseeno manj ampak to ravno ni izgovor.

Kar se pa ljubljanskih taksijev tiče pa uporabljam striktno Hopin. Ti pa predlagam, da zvečer ustaviš naključni taksi in govoriš angleško. Ne se čudit, ko boš iz kongresnega do cvetličarne plačal samo 20EUR.

Pod črto mi Uberjeva platforma kot tujcu ponuja bistvene prednosti in to je tudi razlog popularnosti. Taxi službe bi namesto jokanja o nelojalni konkurenci bistveno več naredile z uporabo primerljivih informacijskih platform. Pa tega ne strorijo, ker potem vse zgoraj navedeno nategovanje odpade in to gre taksistom bistveno bolj v nos kot sam Uber.

Da smo si nekaj na jasnem: Uber je problematičen tako z vidika odnosa do delavcev kakor do lokalne zakonodaje in to je treba striktno sankcionirat. Samo ob tem tiščat glavo v pesek in klasičnim taksi službam puščat monopol in gledat skozi prste pa je naravnost absurdno. In to, da mora bit taksimeter in ne sme priti do izračuna stroška poti v naprej je točno to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

čuhalev je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Zakaj pa je potem Uber tako popularen, če je samo prazna slama?

Zato ker je večina ljudi na nivoju tračev, škandaloznih zgodb, koga so zalotili na plaži ipd. Torej slovenskenovice, 24ur napišeš in verjamejo. Kdo bo odgovarjal, ko bo kakšna nesreča? Uber bo odgovornost zvalil na prevoznika, češ da to piše v pogojih uporabe.


ne govori neumnosti. Za povzročitev prometne nesreče je vedno kriv voznik. Ni v taksi službah nič drugače. Taksisti prav tako pri velikih taksi službah niso neposredno zaposleni ampak delajo po pogodbi in imajo svoje s.p.je.

Mavrik je izjavil:


Pa saj ti razumeš da je poslovni model Uberja identičen Ljubljanskim taksistom (skupaj s celim monopolom in dumpingom cen), le da se noče držat zakonodaje držav v katerih posluje?

Bistvena razlika je v tem, da poslovni model Uberja ne temelji na nategovanju stranke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

PaX_MaN ::

St235 je izjavil:

Bistvena razlika je v tem, da poslovni model Uberja ne temelji na nategovanju stranke.

Nateg cele družbe (dumping) je nateg vseh strank.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

Lion29 ::

ma kaksen dumping neki... cene taksistov so bile bistveno prenapihnjene... zdaj so veliko bolj realne
Founder and CTO @ Article-Factory.ai

St235 ::

PaX_MaN je izjavil:

St235 je izjavil:

Bistvena razlika je v tem, da poslovni model Uberja ne temelji na nategovanju stranke.

Nateg cele družbe (dumping) je nateg vseh strank.


Tako neumno lahko opišeno vsak nategovanje. In če moram zbirat med tem, da me neposredno nategne taksist ali posredno uber, slednje bistveno manj peče.

Kot že rečeno, ker vidim, da celega prispevka nisi bil sposoben prebrat: Nedvomno je potrebno izvajat nadzor in sankcionirat kršitve, vendar ne na način, ki zagotavlja nemoteno goljufanje klasičnim taksi službam.

PaX_MaN ::

St235 je izjavil:

Tako neumno lahko opišeno vsak nategovanje.

Zato pa se to preganja ne glede na tvoje mnenje ali si bil oškodovan ali ne: ker je to slabo v vsakem primeru.

St235 je izjavil:

In če moram zbirat med tem, da me neposredno nategne taksist ali posredno uber, slednje bistveno manj peče.

Bržda zato ker vam manjka simpatije.

St235 je izjavil:

Kot že rečeno, ker vidim, da celega prispevka nisi bil sposoben prebrat: Nedvomno je potrebno izvajat nadzor in sankcionirat kršitve, vendar ne na način, ki zagotavlja nemoteno goljufanje klasičnim taksi službam.

To ste dodali naknadno.

St235 je izjavil:

In to, da mora bit taksimeter in ne sme priti do izračuna stroška poti v naprej je točno to.

Tega ne vemo. Nihče izmed MSM ni podal povezavo do zakona, da bi si to prebrali sami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

St235 ::

Tega ne vemo.

Hočeš reč tega ne veš in si prelen, da bi poiskal za kaj sploh gre?

To ste dodali naknadno.


Ker si očitno nepismen:

Danes ob 13:37:35
Da smo si nekaj na jasnem: Uber je problematičen tako z vidika odnosa do delavcev kakor do lokalne zakonodaje in to je treba striktno sankcionirat. Samo ob tem tiščat glavo v pesek in klasičnim taksi službam puščat monopol in gledat skozi prste pa je naravnost absurdno. In to, da mora bit taksimeter in ne sme priti do izračuna stroška poti v naprej je točno to.

Torej 20 minut pred tvojim postom, samo kaj ko je treba prebrat cel sestavek in se ne obešat na posamezne besede.

PaX_MaN ::

St235 je izjavil:

Tega ne vemo.

Hočeš reč tega ne veš in si prelen, da bi poiskal za kaj sploh gre?

Če MSM tega ne želijo podati ne bom brskal do 100. strani iskanja ali se me kakšen breitbart slučajno usmili - je čas predragocen za takole afne guncanje - hkrati pa bodo MSM dobili še eno črno piko.
Za kaj gre pa ni hudo zapleteno ugotoviti: gre za izvajanja PR-tegnjencev v skrajno neoliberalnem podjetju.

St235 je izjavil:


To ste dodali naknadno.


Ker si očitno nepismen:

Danes ob 13:37:35
Da smo si nekaj na jasnem: Uber je problematičen tako z vidika odnosa do delavcev kakor do lokalne zakonodaje in to je treba striktno sankcionirat. Samo ob tem tiščat glavo v pesek in klasičnim taksi službam puščat monopol in gledat skozi prste pa je naravnost absurdno. In to, da mora bit taksimeter in ne sme priti do izračuna stroška poti v naprej je točno to.

Torej 20 minut pred tvojim postom, samo kaj ko je treba prebrat cel sestavek in se ne obešat na posamezne besede.

Ne. 13:46. Odgovor sem v novem zavihku pisal že ob ~13:40; vmes se vaša objava v prvem zavihku ni posodobila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

kotanyi ::

Mavrik je izjavil:

Pa saj ti razumeš da je poslovni model Uberja identičen Ljubljanskim taksistom (skupaj s celim monopolom in dumpingom cen), le da se noče držat zakonodaje držav v katerih posluje?


Ne seri klamf. Ni, da bi Uber sadil rožice, ampak to, kar ti pišeš, so blodnje brez osnove. Identičen LJ taksistom, I mean, WTF? Bom kar kolega citiral, ker se z njim popolnoma strinjam:

St235 je izjavil:

Ti pa predlagam, da zvečer ustaviš naključni taksi in govoriš angleško. Ne se čudit, ko boš iz kongresnega do cvetličarne plačal samo 20EUR.

Pod črto mi Uberjeva platforma kot tujcu ponuja bistvene prednosti in to je tudi razlog popularnosti. Taxi službe bi namesto jokanja o nelojalni konkurenci bistveno več naredile z uporabo primerljivih informacijskih platform. Pa tega ne strorijo, ker potem vse zgoraj navedeno nategovanje odpade in to gre taksistom bistveno bolj v nos kot sam Uber.

Da smo si nekaj na jasnem: Uber je problematičen tako z vidika odnosa do delavcev kakor do lokalne zakonodaje in to je treba striktno sankcionirat. Samo ob tem tiščat glavo v pesek in klasičnim taksi službam puščat monopol in gledat skozi prste pa je naravnost absurdno. In to, da mora bit taksimeter in ne sme priti do izračuna stroška poti v naprej je točno to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kotanyi ()

SkipEU ::

Čemu bi rabil taksimeter, če pot plačaš vnaprej in to brez tega, da bi te kdo nategnil?

Taksisti so ena propadajoča združba, ki se na vse načine upirajo temu, da bi napolnili prazne avtomobile. V 90% avtomobilov v mestih je samo 1 uporabnik, vsi pa imamo telefon v žepu in lahko sporočimo lokacijo. Čemu teh praznih avtomobilov ne bi napolnili?

SkipEU ::

tikitoki je izjavil:

Sem si pa prebral analizo njihovega poslovanja, kjer so prisli do tega, da Uber voznik dela za minimalca ali pa rahlo nad minimalcem. Tko, da bolj verjamem analizi, ki je bila ziher bolj obsirnega, kot tvoej bluzenje o tvojih, nereprezentativnih izkusnjah v enem samem mestu.



Od kdaj je tvoj problem, za koliko hočem delati jaz? Če bo prenizko ali se ne bo splačalo, pač ne bom delal. Še vedno pa lahko ti izumiš svojo platformo in vsem skupaj plačuješ več. Verjemi, da bodo vsi vozniki šli k tebi ...

SkipEU ::

Mavrik je izjavil:

Pa saj ti razumeš da je poslovni model Uberja identičen Ljubljanskim taksistom (skupaj s celim monopolom in dumpingom cen), le da se noče držat zakonodaje držav v katerih posluje?


Namesto da bi pisali o tem, da je polovica zakonodaje leta 2017 nepotrebne in nategunske (zavarovani potniki so vsi po defaultu, tehnični 2x letno??? čemu za takšne kratke razdalje, ki predstavljajo 99% voženj taksijev??), se spravljate na podjetje, ki bi nam manj praznilo žepe. Nikogar ne silijo delati, bi pa kar nekaj ljudem to predstavljajo dodaten zaslužek.

gozdar1 ::

Že vidim, kako bodo nekateri veseli ko uberizacija doseže tudi njihovo dalavno mesto, nenazadnje je delo zaradi globalizacije najprej izgubil sosed.

kotanyi ::

gozdar1 je izjavil:

uberizacija


Kaj pa je po tvoje tale uberizacija? FUD, ali kaj več?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kotanyi ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

London prepovedal Uber, slednji se ne predaja

Oddelek: Novice / Ostale najave
2817212 (15638) leiito
»

Preveč regulative: Uber se po treh letih umika iz Danske (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
5322341 (20109) kotanyi
»

Kako Uber zbira in obdeluje osebne podatke za izmikanje organom pregona (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
5428039 (24476) Unknown_001
»

Uber: ljudje s skoraj prazno baterijo pripravljeni plačati več (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
6420787 (15463) Markoff
»

Uber dobil 3,5 milijarde dolarjev iz Saudove Arabije

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
4015124 (12578) 49106

Več podobnih tem