» »

Stvarna napaka

Stvarna napaka

mij66 ::

Za eno napravo sem uveljavljal stvarno napako. Trgovec (servis) jo ne priznava in trdi, da napake ni. Ker nimam ne časa ne volje, da bi sedaj dokazoval, da napaka res obstaja, me zanima ali bi lahko dosegel svoje (menjavo izdelka) tudi na podlagi tega, ker me trgovec ni obvestil v zakonsko določenih 8ih dneh?

shadeX ::

Oprosti, ker ne odgovarjam na tvoje vprašanje, ampak:

Ker nimam ne časa ne volje, da bi sedaj dokazoval, da napaka res obstaja,


To mi pove, da je napaka lahko bolj subjektivne narave, ali pa je tako "zajebana", da je vidna ravno v točno določenem trenutku (npr, BSOD zaradi grafične kartice pod obremenitvijo kadar game-aš, stress testi na servisu pa delujejo ok).

Fejst bi blo prvo razčistit o kakšni napaki je sploh govora. Pri teh stvarnih napakah je tako, da jo bo servis težko priznal tudi če je popolnoma očitna (imel primer), ampak vsak si zadevo "po svoje" razlaga. Npr ti lahko trdiš da je signal za telefon slab, ker je tvoj prejšni lovil v hiši bolje, ampak nov model je lahko pač tak kot je in tudi če ga zamenjaš z drugim bo lovil isto. Na servisu pa itak priklopijo na aparate, vidijo da deluje tako kot je določil proizvajalec, in ti se lahko s stvarno napako samo slikaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

mij66 ::

Napaka je, kot si ugotovil, vidna občasno. Seveda na servisu zadevo priklopijo, deluje in čao, za njih napaka ne obstaja.

Mato989 ::

Ce ti niso v 8 dneh dali odgovora pa imas moznost zahtevat gotovino nazaj ali pa enak nov aparat
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

pluto ::

mij66 je izjavil:

Za eno napravo sem uveljavljal stvarno napako. Trgovec (servis) jo ne priznava in trdi, da napake ni. Ker nimam ne časa ne volje, da bi sedaj dokazoval, da napaka res obstaja, me zanima ali bi lahko dosegel svoje (menjavo izdelka) tudi na podlagi tega, ker me trgovec ni obvestil v zakonsko določenih 8ih dneh?


Kako si pa podal prijavo stvarne napake?
Upam da pisno, ker če je bilo samo ustno veliko sreče pri dokazovanju.
LP

mij66 ::

Mato989 je izjavil:

Ce ti niso v 8 dneh dali odgovora pa imas moznost zahtevat gotovino nazaj ali pa enak nov aparat


Niso odgovorili v zakonskem roku. Samo kolikor sem gledal, jih lahko v tem primeru tržni inšpektorat le oglobi, meni pa izdelka še vedno niso dolžni menjati ali se motim?

pluto je izjavil:

mij66 je izjavil:

Za eno napravo sem uveljavljal stvarno napako. Trgovec (servis) jo ne priznava in trdi, da napake ni. Ker nimam ne časa ne volje, da bi sedaj dokazoval, da napaka res obstaja, me zanima ali bi lahko dosegel svoje (menjavo izdelka) tudi na podlagi tega, ker me trgovec ni obvestil v zakonsko določenih 8ih dneh?


Kako si pa podal prijavo stvarne napake?
Upam da pisno, ker če je bilo samo ustno veliko sreče pri dokazovanju.


Pisno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mij66 ()

pluto ::

Pa ta prijava je bila dana trgovcu ali servisu, ker če je bilo to dano servisu, potem to ne velja.

Za stvarno napako je odgovoren samo trgovec.
LP

mij66 ::

Prijava je bila dana trgovcu.

pluto ::

OK potem ni problema. Zagrozi z tržno inšpekcijo, je pa res da edino kar lahko inšpetor naredi da da kazen.
Za vse ostalo pa potem v civilno tožbo, zna pa tudi pomagat dopis odvetnika. Če se trgovec vsaj malo spozna na stvarno napako bo popustil.
LP

mij66 ::

Ma še kdo kakšne izkušnje?

Mato989 ::

Ni tu neke znanosti, kot večletni vodja reklamacij v tehnični trgovini ti pač povem da je to to.

Zatežiš na polno, z inšpektoratom, da se niso držali roka in da v znak dobre volje če nočejo met stroškov, pričakuješ novo napravo... če se ne strinjajo je točka 2, dopis odvetnika, in inšektorat...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Klemen86 ::

Zadnje časa držajo tehnično robo (če le ni pretežka) vedno kupujem v tujini. Resno, še nikoli težav z vračilom izdelka. V Sloveniji pa sem večino garancijskih zahtevkov reševal na edini način, ki pri nas deluje - glasno.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

PROFIservis - nepozabna izkušnja nakupa (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
21045701 (10574) cyberwarfare
»

Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8016290 (6218) TOP
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27047913 (42707) Okapi
»

Uveljavljanje stvarne napake - prenosnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7616501 (15041) St235
»

Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
529383 (6805) St235

Več podobnih tem