» »

Uveljavljanje garancije...tretjič

Uveljavljanje garancije...tretjič

«
1
2

Curious ::

Prosil bi za kakršnokoli informacijo vezano na uveljavljanje garancije za popolnoma isto okvaro.

Multipraktik proizvajalca Bosch mi je že tretjič v pol leta zaradi popolnoma enake okvare prenehal delovati.

Kakšne možnosti imam glede menjave izdelka, saj se ga očitno ne da popraviti za več kot nekaj mesecev...čez 5 mesecev pa mi poteče garancija, seveda se bo tudi potem še naprej kvaril.

Vaše pomoči, še posebej, če bo podrkepljena s povezavami do kakršnega koli zakona na to temo, bom zelo hvaležen.

darkolord ::

Lahko malo bolj opišeš, kaj so ta popravila sploh obsegala?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Curious ::

Pokrov in aparat se normalno zaskočita, vendar ni stika (aparat se ne prižge). Na servisu naj bi del, ki skrbi za stik zamenjali.

darkolord ::

No za zamenjani del ti garancija teče ponovno od začetka
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Curious ::

To vem, vendar je še vedno zelo, zelo zoperno vsakič, ko prižgem aparat razmišljati ali bo delal ali ne. Potem ga pa še voziti na servis.

darkolord ::

Mislim, da ni nobene "varovalke" za take primere, ko se ti stvar neprestano kvari, dokler ti jo vsakič (pa četudi začasno) popravijo...
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

dzinks63 ::

čez 5 mesecev pa mi poteče garancija, seveda se bo tudi potem še naprej kvaril.


Torej ni ravno problem, ker se ti je do sedaj parkrat pokvaril in so ti na servisu uspešno odpravili napako. Bolj te je strah za potem, ko ne bo več garancije. Torej rad bi imel izdelek, da se ti po izteku garancije nebo kvaril. Tole bo pa težko, razen če ga ne boš več uporabljal. Vsak izdelek se slej ko prej pokvari.

Sploh novejši so skoraj preračunano narejeni tako, da zdržijo le obdobje garancije, če sploh. V glavnem hočeš nočeš te prisilijo da kupiš drug nov novejši še bolj pokvarljiv izdelek (v tvojem primeru aparat). Multipraktik podari ali prodaj za par € dokler še dela in kupi drugega z dolgo in podaljšano garancijo.

Curious ::

Problem je, ker se je kvaril in ker se očitno še bo, na servisu je bil trikrat in ena in ista težava se pojavlja. Bodisi je niso sposobni odpraviti ali pa se je ne da popravit.

Od zadjega popravila sem ga uporabljal cca. 10-krat, nimam pa ga namena podariti/prodati za par EUR, saj je bil kupljen za cca. EUR200.

Očitno nimam druge rešitve, kot da ga vztrajno nosim na servis, dokler se to sploh še izplača.

perci ::

Uveljavljaj stvarno napako in zahtevaj denar nazaj.

tlozej ::

Če smo za izdelek že uveljavljali garancijo, ne moremo več uveljavljati stvarne napake.

LP

Pyr0Beast ::

Čemu ne ? Zadeva je failed-by-design.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Avenger ::

^^^^ true dat... Men se je to zgodil na mikserju, se mi zdi da se je zlomil jeziček ki pritisne tipko. Precej debilen inženiring, moram reč... men se ni dal ukvarjat z garancijo in podobnim, tako da sem tist gumb permanentno pritisnil not. Funkcija sama, ki je namenjena varovanju je za treznega človeka dokaj odveč.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Ziga Dolhar ::

Če smo za izdelek že uveljavljali garancijo, ne moremo več uveljavljati stvarne napake.

LP


Explain please.
https://dolhar.si/

fosil ::

Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.


Morda bi se lahko skliceval da napaka dejansko ni bila popravljena in da je vsak dodatni servis dejansko samo nadaljevanje prvega in če vsota servisov preseže 45 dni lahko zahtevaš nov izdelek.
Tako je!

perci ::

Kva komplicirate, ljudje božji. Model ima pravico uveljavljati stvarno napako in zahtevati denar nazaj. Ni treba nobene znanosti ustvarjat tule.

LP P

tomaz- ::

Model ima res pravico uveljavljati stvarno napako na izdelku, vendar je po preteku 6 mesecev od dneva nakupa NA NJEM, da dokazuje obstoj stvarne napake in ne na prodajalcu... Kaj to pomeni, zagotovo veš, a ne, Perci

Ziga Dolhar ::

Glede na to, da mu je stvar dvakrat crknila znotraj 6-mesečnega obdobja domneve napake ... Mislim, da tak dokaz ne bi smel biti preveč težaven :)
https://dolhar.si/

tomaz- ::

še vedno pa ostaja dejstvo, da mora sam poskrbeti za izvedeniško mnenje oz ugotovitve.. sam osebno ne bi nikakor šel v uveljavljanje stvarne napake, ampak bi najprej zadevo lepo zapakiral in jo priporočeno poslal direktno k uvozniku in počakal na osemdnevni rok za PISNI odgovor.. Že par mojim kolegom je uspelo na ta način, ker se uvoznik ni držal oz je pozabil na to, da MORA v 8 dneh pisno odgovorit na zahtevek, drugače avtomatsko pade v to, da mora ali zamenjat izdelek ali vrnit kupnino. Seveda pa v dopisu tega ni treba na ves glas razglašat, hehe.. Največkrat stranke naredijo kapitalno napako, ko v dopisih kopipejstajo miljavžnt zakonov in nevemčesa vse,da izpadejo pametni in osveščeni, potem pa uvoznik tudi pač ravna po pravilih in praviloma tudi odgovori v zakonskem roku... Če pa preprosto zahtevaš popravilo izdelka,kot veleva zakon, pa oni dajo na servis in malo pozabijo nate.. po osmih dneh pa : HOP CEFIZELJ!

Mgoče mal grdo, ampak deluje, preverjeno

Ziga Dolhar ::

Žal tudi če uveljavljaš stvarno napako v 6 mesecih, ali če po šestih mesecih prideš z izvedenskim mnenjem, to ne pomeni, da bo prodajalec tvoj zahtevek upošteval. In si lahko na istem kot po šestih mesecih brez mnenja izvedenca.

Jebiga, v primeru trdoživega prodajalca si v vseh primerih obsojen na sodno pot.
https://dolhar.si/

perci ::

Redke so budale od trgovcev, ki bi v takem primeru, kot je opisan, zahtevale izvedeniško mnenje. Izvedeniško mnenje ni nekaj, kar moraš trgovcu pod mus dat. Če se zadovolji brez njega, vse lepo in prav. Če ga zahteva, boš gotovo zahteval, da ti v primeru uspeha, plača tudi stroške izvedenca. Sicer ga sploh ne boš zahteval, ker te lahko pride dražje kot je vrednost izdelka.

Plus, lahko greš direktno v tožbo (sploh ne najemaš izvedenca) in ga bo sodišče določilo. Tam bo pa to strošek postopka in ga bo nosila stranka, ki v postopku ne bo uspela. V tem primeru bi bil to zagotovo prodajalec.

Skratka, prodajalec, ki bi se v tem primeru (če je res, tako kot je bilo napisano) šel neke pravne kolobocije, bi bil prvovrstni bedak.

kmetek ::

tomaz: kakšnih 8 dni ti sanjaš? NAJDI MI TA ZAKON.

Zheegec ::

Tomaz- ta odgovor je potreben samo pri uveljavljanju STVARNE NAPAKE.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

tlozej ::

Če smo za izdelek že uveljavljali garancijo, ne moremo več uveljavljati stvarne napake.

LP


Explain please.


Bil sem prepričan, da sem to prebral v ZVPot oziroma v OZ, sedaj sem gledal pa ne dobim. Torej sem verjetno prebral nekje drugje in zato seveda ne drži...

Se opravičujem za dezinformacijo. ;)

LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tlozej ()

Ziga Dolhar ::

tlozej - ah, ni sile, sm pa že mislu, da se bom kaj novega naučil :)).
https://dolhar.si/

Okapi ::

Tlozej ima morda celo prav, ker stvarno napako moraš uveljaviti v 2 mesecih po tem, ko si jo odkril. Če si napako odkril in jo najprej uveljavljal kot garancijo, medtem pa je potekel rok za uveljavljanje stvarne napake, je po vsej verjetnosti ne moreš več prijavit kot stvarne napake.

Mogoče sicer lahko rečeš, da si šele po več neuspešnih popravilih ugotovil, da je to v resnici stvarna napaka, ampak če to drži, lahko počakaš, da poteče enoletna garancija in šele potem uveljavljaš stvarno napako, ker je rok 2 leti od nakupa (in 2 meseca od odkritja - kar je zajeb, tudi če to poskusiš narediti takoj).

O.

tomaz- ::

tomaz: kakšnih 8 dni ti sanjaš? NAJDI MI TA ZAKON.


Glej, ne sanjam, ne bom pa trdil, da imam tisočprocentno prav, lahko ti samo povem iz dejanskih primerov, na katere sem sam naletel, ko smo imeli v firmi problem s stranko in nas je na koncu obiskal inšpektor..
Ob obisku je naši vodji v roke potisnil tako lepo zeleno knižico u naslovom " predpisi o trgovini in o varstvu potrošnikov " . odprl je na strani 216 in 217, kjer piše tole:
citiram:

37.člen
Potrošnik ima v prodajalni, kjer je bilo blago kupljeno, ob morebitni napaki na blagu pravico zahtevati, da podjetje blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek ali odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmeju z napako. Če je napaka očitna, mora potrošnik zahtevo iz prejšnjega odstavka sporočiti podjetju v osmih dneh po prevzemu blaga. Pri drugih napakah pa v enem letu po prevzemu blaga.

39.člen
Če v primerih iz 37.in 38. člena napaka ni sporna, mora podjetje takoj ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.

Evo , to sem ti pretipkal direktno iz knjižice. Inšpektor nas je zaj**al na račun naše "procesne" napake, saj bi morali stranko pisno obvestiti o tem, da je napaka sporna in da jo bomo sicer vseeno brezplačno popravili v zakonskem garancijskem roku 45 dni. Ker tega nismo storili ( po telefonu ni bilo dovolj!! ) , nam je na ta račun inšpektor "svetoval" da mu zamenjamo izdelek, kar smo takrat tudi naredili..

Ne rečem, da je postopek ziher pravilen, ampak očitno deluje, ker smo se tudi mi izgovarjali, da garancijsko popravilo in stvarna napaka ni eno in isto in da je rok za odpravo napake 45 dni.. Veš, kaj je rekel? Rekel nam je, da v dopisu stranka navaja napako na blagu in pričakuje naš odziv... Lepo "zapakiran" stavek, hehe

Potem pa sem to isto svetoval enemu mojemu kolegu , ki je imel problem s sušilcem za lase, lepo ga je zapakiral, poslal uvozniku z ISTIMI besedami in glej ga zlomka, tud oni mu niso pisno odgovorili v osmih dneh, če je napaka sporna.. In ko je poklical inšpektorja, je ugotovil "procesno" napako. Dobil je nov fen...

Tolk iz moje strani, ne trdim pa da je zagotovo ok, trdim samo to, da smo takrat na ta račun popušili in zdaj fantje pazijo na to, ko prejmejo priporočeno pošto..

Zheegec ::

Kot rečeno - to je pri STVARNI napaki. Pri navadni reklamaciji tega ni!
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

tomaz- ::

Saj zato pa ponavljam: stranka je zvito napisala dopis in je pri inšpektorju to palilo kot sto hudičev. Nikjer ni bilo izrecno napisano, da uveljavlja stvarno napako, kot tudi ni bilo napisano, da uveljavlja garancijo. Nikjer ni stranka napisala, da pričakuje popravilo ali vrnitev kupnine ali bilokaj.napisala je samo, da zadeva ne deluje, kot se pričakuje in želi odgovor oz "odziv" s strani uvoznika oz prodajalca o napaki. In ker tega v osmih dneh ni bilo, nas je zahaklal..Mi smo vmes zadevo že poslali na pooblaščen servis. Ne trdim, da je imel inšpektor prav, ampak prepričati se ni dal..Na naše vprašanje, kaj pa če je artikel fizično polomljen nam je odgovoril, da njega zdaj to več ne zanima, ker smo prekoračili rok za pisni odgovor stranki.

AngelOfDeath ::

Saj zato pa ponavljam: stranka je zvito napisala dopis in je pri inšpektorju to palilo kot sto hudičev. Nikjer ni bilo izrecno napisano, da uveljavlja stvarno napako, kot tudi ni bilo napisano, da uveljavlja garancijo. Nikjer ni stranka napisala, da pričakuje popravilo ali vrnitev kupnine ali bilokaj.napisala je samo, da zadeva ne deluje, kot se pričakuje in želi odgovor oz "odziv" s strani uvoznika oz prodajalca o napaki. In ker tega v osmih dneh ni bilo, nas je zahaklal..Mi smo vmes zadevo že poslali na pooblaščen servis. Ne trdim, da je imel inšpektor prav, ampak prepričati se ni dal..Na naše vprašanje, kaj pa če je artikel fizično polomljen nam je odgovoril, da njega zdaj to več ne zanima, ker smo prekoračili rok za pisni odgovor stranki.


Mogoče bi bilo pametno v vašem podjetju zaposliti nekoga, ki zna vsaj brati, in se vsaj malo spozna na zakon o varstvu potrošnikov. Stranka je čisto vredu napisala, če pa vi ne poznate zakonov in ne znate brati, to ni strankin problem.
Ne se bat, skoraj noben trgovec teh zakonov ne ve. In se upajo delat pametne dokler ne dobijo tržnega inšpektorja s kaznijo na vrata... V mojih "dogodkih" je bilo takih primerov 100%
Kdor se zadnji smeje...
edit: Slovnica

RuN ::

Še moje vprašanje.

V mesecu decembru (2009) sem pri GComputers kupil ploščo, procesor, rame in grafično.

Lepo pridem domov zadeve spravim skupaj in že pri samem nalaganju oken mi vrže BSOD. OK, si mislim, pača nekaj narobe prebral iz DVD-ja, zato zadevo ponovim in gre lepo skozi.
Zadeva delal b.p. dan/dva nakar vsake tolko začela metati BSOD.

Posumim na rame, zato iz neta potegnem Memtest. Zaženem program in vžre mi napake. Naredim test tako, da module rama menjam (najprej samo en, nato oba, pa v enem slotu pa še v drugem slotu). Ugotovim, da mi zmeraj meče napake pri samo enem določenem modulu rama. Pokličem tipa v GC in mi pove, da naj mu rame vrnem, kar takoj po novem letu tudi storim. Odgovor od GC sem dobil po e-pošti, da so zadevo dali v popravilo proizvajalcu !!!??!!! In, sedaj bo že skoraj mesec naokrog, a jaz ramov še nimam :(

Vmes kupim še dodatne rame pri Mlacomu. A, glej ga zlomka. Ko dobim iz Mlacoma rame in jih dan v slote (2 x 2 GB) se zadeva začne ponavljati. Detajli na postu. Kličem na mlakom in povem, da bom uveljavil stvarno napako. Tam mi gospa pove, da naj jim napišem in v originalni škatli zadevo pošljem nazaj, kar tudi storim in v pisni obliki napišem, da uveljavljam stvarno napako. To je bilo 19.1.2010.

V petek, 5.2.2010 jih pokličem, in ker je bila tista dotična gospa, ki "mojo zadevo vodi", zasedena, mi tip odgovori da me pokličejo nazaj, kar se pa do danes še ni zgodilo.

Toraj, kaj mi je sedaj storiti??. In pri GC in pri Mlacomu???

Kar pokličem inšpektorja al kaj?

Ted ::

V Mlacomu še niso presegli zakonsko določenega roka za odgovor - počekiraj malo člene zakona o varstvu potrošnikov. Se mi pa zdi čudno, da bi imel kar z dvojnimi kupljenimi rami težave, morda je problem na plošči in ne na ramih...
Mah...

RuN ::

Tudi mogoče, sam ko je zmeraj napake vrglo ven pri samo enem modulu v KIT-u - v obeh primerih KIT-a.

Upam, da je dost razumljivo napisano. :8)

Aja, pa kaj nima Mlacom 8 dni časa, da mi odgovori?
8 dni od moje oddaje na pošto? ali 8 dni od njihovega prevzema oz. dviga paketa?

Kaj pa pri GComputers??? Tam se že vleče od januarja!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: RuN ()

Zheegec ::

GComputers ima 45 dni časa za ureditev reklamacije, Mlacbom pa bi ti moral pisno odgovoriti v 8 dneh od prejetja tvojega dopisa in (AFAIK) rešiti reklamacijo (recimo ti nakazati denar, poslati nove RAM) še v nadaljnih 8.

Pokliči jih, povej da si uveljavljal stvarno napako in povej, da bo inšpekcija zelo jezna, ker so presegli zakonski rok... Drugače pa lepo na inšpekcijo če ti ne uredijo stvari v kakšnem dnevu ali dveh.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

jukoz ::

Ne se sekirat. Majo 45 dni časa da kaj ukrenejo.
In pri Comtronu se tega tudi držijo, tako da sem pač kupil nov ram, ampak ne pri njih =)

RuN ::

Kaj ni 45 dni samo če uveljavljaš garancijo (popravilo), če pa stvarno napako, pa lahko zahtevaš novo oz. denar nazaj ali drugo zadevo v tej vrednosti?

AngelOfDeath ::

RuN je izjavil:

Kaj ni 45 dni samo če uveljavljaš garancijo (popravilo), če pa stvarno napako, pa lahko zahtevaš novo oz. denar nazaj ali drugo zadevo v tej vrednosti?



Če uveljavljaš stvarno napako, ti morajo v 8 dneh PISNO sporočiti svojo odločitev. Če ti niso, kar na tržni inšpektorat.
edit: Slovnica

Zheegec ::

Pri garancijskem popravilu imajo čas 45 dni (ne delovnih!) za popravilo ali zamenjavo ali vračilo kupnine (njihova odločitev), pri stvarni napaki pa lahko ti zahtevaš popravilo, zamenjavo, vračilo dela kupnine glede na napako (to tukaj odpade, ko sploh ne dela zadeva) ali vračilo kupnine. Imajo 8 dni časa za odgovor in (AFAIK) še 8 dni da zadevo dokončno rešijo. Če pravijo, da ni stvarne napake in je manj kot 6 mesecev nakupa pa morajo ONI dokazati, da ni napake. Kar je zelo težko, če sploh ne deluje.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

RuN ::

Kako pa pri GC. Tam sem zadevo vrnil v januarju, pa so kar poslali na popravilo ??!? (me zanima, kdo popravlja rame !!??). Sem pa verjetno jaz zaribal, ker se nisem skliceval na stvarno napako. Samo rekel sem, in v emailu napisal, da pač zadeva ne dela in da meče pri enem modulu napake.

Kaj zdaj tu moram počakati do 45 dni ali jih tudi veže 8 dni za odgovor plus 8 dni za rešitev zadeve?

AOD in ALIEN hvala za hitre odgovore.

darkolord ::

Tam sem zadevo vrnil v januarju, pa so kar poslali na popravilo ??!? (me zanima, kdo popravlja rame !!??)
Možno je, da so zadevo reklamirali direkt proizvajalcu in sedaj čakajo na odgovor/zamenjavo. Ponavadi ti pač takoj zamenjajo, če imajo, ker vejo, da tukaj ni kaj dosti za popravljati...
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

bluefish ::

Če v 45 dneh ne dobiš odgovora, potem imaš pravico zahtevati vračilo denarja oz. nov artikel.

Zheegec ::

RuN je izjavil:

Kako pa pri GC. Tam sem zadevo vrnil v januarju, pa so kar poslali na popravilo ??!? (me zanima, kdo popravlja rame !!??). Sem pa verjetno jaz zaribal, ker se nisem skliceval na stvarno napako. Samo rekel sem, in v emailu napisal, da pač zadeva ne dela in da meče pri enem modulu napake.

Kaj zdaj tu moram počakati do 45 dni ali jih tudi veže 8 dni za odgovor plus 8 dni za rešitev zadeve?

AOD in ALIEN hvala za hitre odgovore.

Ja, saj so samo trgovina, seveda so poslali na "popravilo" - oziroma čakajo, da dobijo potrdilo o nepopravljivosti.
RAM popravlja pooblaščeni servis za tisto znamko, katere RAM je.

45 dni imajo časa, da ti vrnejo popravljen izdelek, novega ali pa vrnejo kupnino.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

ant ::

Čao

Jaz imam nekoliko drugačno vprašanje. Kupil sem Nex 3, ki je bil na servisu meseca julija 2012 zaradi odpovedi lcdja, nato spet decembra 2012 zaradi enake napake, sedaj pa se je spet pokvaril zaradi enake napake.

Medtem je v decembru potekla garancija in me zanima kaj naj rečem na servisu, da bodo napako popravili brezplačno.

Jaz mislim, da je očitno nekaj narobe z elektroniko ne pa z lcd ekranom, zato bom prosil naj popravijo elektroniko ne le zamenjajo lcd.

Seveda je vprašanje ali bodo sploh hoteli karkoli popraviti, glede na to, da je garancija potekla.

Nekje sem zasledil, da se garancija na zamenjan del podaljša, kolikor je prvotna garancijska doba. Ali to drži?

Hvala

RejZoR ::

Garancija se podaljša za toliko časa kot je bil aparat na servisu. Če se je na servisu zamenjalo ključni del naprave začne teči garancija nanovo.

Sem pa pozabil kako je že za iste okvare. Mislim da če je aparat na servisu zaporedno skupaj več kot 45 dni za isto okvaro lahko zahtevaš nov aparat oz vračilo kupnine. Torej če je bil prvič 14 dni pa drugič 21dni in tretjič 14 dni za isto okvaro je to več kot 45 dni. Ampak ne me držat za besedo, ker se tega samo bežnos pomnim in še nisem imel takega primera, ne sam niti ne poznam nobenga, sem pa že slišal za to. Mogoče kdo ve točneje...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

ant ::

Ja, nič od tega ni izpolnjenega. Prvič je bil na servisu 14 dni drugič pa 6 dni. Garancija pa je potekla 7.12.

LP

RejZoR ::

Tough luck then. Če je garancija potekla ne bojo pomagale nobene lepe besede imo. Lahko probaš ampak dvomim da boš karkoli dosegel ker enostavno ni zakonske podlage, servis pa tud dvomim, da ti bo šel tolk na roko, da bo na svoje stroške popravil zadevo, ki nima več garancije. Edina varianta je če se mogoče probaš obrnit na uradnega uvoznika oz distributerja. Ampak spet močnod vomim, da bo kaj iz tega...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

ant ::

A ni tako, da za zamenjani del garancija velja na novo dve leti?

RejZoR ::

Vem da garancija začne teči nanovo če se zamenja ključni del naprave. Zdej ne vem če ekran spada pod to, menjava matične v napravi bi sigurno spadala pod to. Pa tehnično gledano bi morala menjava celega ekrana isto, ker je koneckoncev to ključni del brez katerega je naprava povsem neuporabna.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

ant ::

No fajn. Za koliko časa pa se podaljša ta garancija? 1 leto, 2 leti?

RejZoR ::

Načeloma za toliko kolikor je izdelek imel garancije ob samem nakupu, nekateri pa se obešajo na zakonsko garancijo 1 leto in ti potem dajo samo toliko...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

joze67 ::

Pri NEX3 je LCD ključni del naprave. Če bi imel optično iskalo, bi se dalo diskutirati, tako pa...
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka

Oddelek: Kaj kupiti
384110 (461) DePalmo
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27031213 (26007) Okapi
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
485028 (3571) Seljak
»

Stvarna napaka ali garancija?

Oddelek: Pomoč in nasveti
293989 (3441) St235
»

Problem z trgovino Mlacom!

Oddelek: Pomoč in nasveti
242571 (1522) tomaz-

Več podobnih tem