» »

Uveljavljanje stvarne napake / garancije

Uveljavljanje stvarne napake / garancije

1
2
»

shadeX ::

Pojdi tja in razloži situacijo, ampak ne imeti prevelikih upov.

Ales ::

V vsakem primeru uveljavljaj stvarno napako in ne garancije, če bi rad dobil zamenjano in ne popravljeno napravo.

Magic1 ::

Prve pol leta vedno uveljavljaš stvarno napako pri prodajalcu. V osmnih dneh ti mora sporočiti, ali je odobreno (ob kakršnikoli napaki mora bit). Potem pa ti izbiraš, ali boš zamenjavo, denar, ali popravilo. Načeloma v primeru nedelujočega novega aparata zamenjajo takoj in ni treba čakat osem dni.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

mancini ::

Normalno da ti pripada uveljavljanje stvarne napake in to samo in izključno pri prodajalcu. V nobenem primeru ne pristani na nek servis in podobno, nov izdelek mora biti brezhiben, to so samo finte prodajalcev in trgovin, bomo poslali na servis.

Tako da sploh ne beri tega kar ti piše shadex, če ima on izkušnje kot piše, je to zato ker ne pozna svojih pravic in se jim pusti napetnajstiti

Sploh pa še si preberi kaj piše o vračilu nedelujočega oz neizpravnega izdelka v 8 dneh od nakupa

shadeX ::

Normalno da ti pripada uveljavljanje stvarne napake in to samo in izključno pri prodajalcu.


Kje pa če ne pri prodajalcu?

Tako da sploh ne beri tega kar ti piše shadex, če ima on izkušnje kot piše, je to zato ker ne pozna svojih pravic in se jim pusti napetnajstiti


shadex, ima dovolj izkušenj, da pove zadevo iz prve roke. To da sem kupil pokvarjen izdelek se je zgodilo že kar nekajkrat. Ko sem kupoval "pečko" za gretje sploh ni delovala. Zadevo so brez pomisleka zamenjali, seveda po tem ko so priklopili in sami videli da res ne deluje.

Enkrat sem kupil tablico, kjer wifi ni deloval oz. se je izklapljal na določene trenutke. Napaka ni bila takoj očitna in s tablico drugače ni bilo nič narobe. Itak, da mi ni bilo ok ker sem kupil zjeban izdelek in ga mi v trgovini niso želeli zamenjati ampak so rekli, da mora servis ugotoviti če ta napaka res obstaja.

Klical sem na tržni inšpektorat nakar mi je povedal, da prodajalci prodajajo in povečini niso usposobljeni za ugotavljanje napak na napravi in da je bila poteza prodajalca na mestu, ko je poslal zadevo na servis. Kot sem zgoraj napisal, mi je povedal da je dobra volja prodajalca v tem primeru, če mi izdelek zamenja.

Kar je popolnoma smisleno.

Če pridem jaz s tablico v čist ok stanju in rečem da nekaj ne dela (čeprav se to dogaja na X časa), lahko tako pride tja vsak in si zmisli nekaj tretjega, ker mu artikel ni všeč in bi rad na podlagi stvarne napake denar nazaj :))

Je pa res da lažem tudi jaz, če laže TIRS.


P.S Takrat sem dobil drugo tablico, ker je bila napaka potrjena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

tomaz- ::

mancini je izjavil:

Normalno da ti pripada uveljavljanje stvarne napake in to samo in izključno pri prodajalcu. V nobenem primeru ne pristani na nek servis in podobno, nov izdelek mora biti brezhiben, to so samo finte prodajalcev in trgovin, bomo poslali na servis.

Tako da sploh ne beri tega kar ti piše shadex, če ima on izkušnje kot piše, je to zato ker ne pozna svojih pravic in se jim pusti napetnajstiti

Sploh pa še si preberi kaj piše o vračilu nedelujočega oz neizpravnega izdelka v 8 dneh od nakupa


Daj nam raje ti podaj link, kjer piše teh tvojih famoznih 8 dni...

Besna Glista ::

Mato989 ::

Ja samo treba je vedet, da podjetje oz. prodajalna mora odgovorit v 8 dneh, ampak NE PA REŠIT težave... zadnjič sem glih mel prvič primer, ko je firma poslala dopis v katerem je povedala da se stvar testira naprej in je zakonsko rešeno...

Folk pa hodi v prodajalno z nekimi nebulozami da lahko v 8 dneh vrne artikel in zahteva denar nazaj... kje so to našli mi res ni jasno.

Ales ::

Mato989 je izjavil:

Ja samo treba je vedet, da podjetje oz. prodajalna mora odgovorit v 8 dneh, ampak NE PA REŠIT težave... zadnjič sem glih mel prvič primer, ko je firma poslala dopis v katerem je povedala da se stvar testira naprej in je zakonsko rešeno...

Ta je dobra! Ampak dvomim, da je s tem zadoščeno zakonu... Tako pravijo oni ali je to mnenje koga bolj relevantnega?

Mato989 ::

Ales je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Ja samo treba je vedet, da podjetje oz. prodajalna mora odgovorit v 8 dneh, ampak NE PA REŠIT težave... zadnjič sem glih mel prvič primer, ko je firma poslala dopis v katerem je povedala da se stvar testira naprej in je zakonsko rešeno...

Ta je dobra! Ampak dvomim, da je s tem zadoščeno zakonu... Tako pravijo oni ali je to mnenje koga bolj relevantnega?


Saj jasno piše, da je potrebno ODGOVORIT stranki v 8 dneh... ne pa rešit... če je za napako potrebno dalj časa da se stestira in določi potem je to možno.

Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.


Pač je o napaki bil spor, dokler niso dodatno testirali... in pisno so obvestili lastnika, v 8 dneh, da je potreben dodaten test, da se zadeva reši. No rešli, so cca. 3 dni za tem, ampak vseeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Ales ::

Ali ugoditi ali pa smatra, da obstaja spor, tretje ni. Kot si napisal, v tem primeru stranka lahko upravičeno interpretira odgovor "potrebujemo več časa za test", kot da obstaja spor in da stvarni napaki ugovarjajo. To, da so potem vseeno ugodili po še nekaj dneh je seveda super.

Če pa bi to "potrebujemo več časa" poskusili razvleči do točke, da bi prišlo do pravde, pa jim ta razlog za zavrnitev najbrž ne bi šel čez? No, IANAL, ampak bi rekel, da ne.

tomaz- ::

NI RES !!

samo če je napaka nesporna, mora podjetje v 8 dneh ugoditi zahtevi potrošnika.. Če podjetje potrošniku v tem roku pošlje dopis, da gre po njihovem prepričanju za sporno napako, ima podjetje vso pravico, da blago da v nadaljnje preverjanje..Tukaj se kupuje dodatni čas.. Zakonit rok za obveščanje potrošnika je narejen, zdaj pa "dalje".. Nadaljni roki niso določeni, oziroma naj kdo prilepi link, kjer piše, da so nadaljnji roki DOLOČENI.. . Potem pa potrošnik po cca 20 dneh dobi ponovno na dom dopis, da mu ni ugodeno - in zraven ugotovitve, podane s strani pooblaščenega servisa.. Kaj pa zdaj ???


Tako to funkcionira, na žalost. Potrošnik vse prevečkrat pozablja, da ni ON tisti, ki DOLOČA, kaj napaka je in kaj ni... In prodajalcu ni noben problem dobit pisnega mnenja servisa, da napake ni.. Kaj pa zdaj?? kaj naredi potrošnik?? gre na inšpekcijo? In kaj bo naredil inšpektor?

Mato989 ::

Ti je tomaž odpisal...

Besna Glista ::

Torej:

Nesel danes dopoldan telefon nazaj z dopisom o uveljavljanju stvarne napake. Prodajalec oz. svetovalec je dopis sprejel in poklical dobavitelja, če lahko telefon kar takoj vzame nazaj brez strožjega pregleda. Dobavitelj se je strinjal, jaz pa sem vzel drugi telefon. In tako so srečno živeli do konca svojih dni. =)

Mato989 ::

Besna Glista je izjavil:

Torej:

Nesel danes dopoldan telefon nazaj z dopisom o uveljavljanju stvarne napake. Prodajalec oz. svetovalec je dopis sprejel in poklical dobavitelja, če lahko telefon kar takoj vzame nazaj brez strožjega pregleda. Dobavitelj se je strinjal, jaz pa sem vzel drugi telefon. In tako so srečno živeli do konca svojih dni. =)


Super... Če si za kaj človek si vpisal pohvalo prodajalca v knjigo pohval in pritožb oz. boš poslal na šefov mail ki ga boš zrihtal s klicem v trgovino.

To je nadstandard, in prav in fer je da ga nagradiš tudi ti s pohvalo ki bo prodajalcu veliko pomenila!

tomaz- ::

TOČNO TAKO... Moraš vedet, da ponavadi lepa beseda in "prošnja" lepo mesto najde... Sam se ne čudim trgovcem, da ne jebejo raznih ( SLO-TECH ) pametnjakovičev, ki uletavajo s pravicami in zahtevami , na dolžnosti pa pozabijo, ker se jih ne tičejo... SVAKA ČAST, takega prodajalca lahko samo pohvališ :-)

Ales ::

Ales je izjavil:

Ali ugoditi ali pa smatra, da obstaja spor, tretje ni. Kot si napisal, v tem primeru stranka lahko upravičeno interpretira odgovor "potrebujemo več časa za test", kot da obstaja spor in da stvarni napaki ugovarjajo. To, da so potem vseeno ugodili po še nekaj dneh je seveda super.

Če pa bi to "potrebujemo več časa" poskusili razvleči do točke, da bi prišlo do pravde, pa jim ta razlog za zavrnitev najbrž ne bi šel čez? No, IANAL, ampak bi rekel, da ne.


tomaz- je izjavil:

NI RES !!

samo če je napaka nesporna, mora podjetje v 8 dneh ugoditi zahtevi potrošnika.. Če podjetje potrošniku v tem roku pošlje dopis, da gre po njihovem prepričanju za sporno napako, ima podjetje vso pravico, da blago da v nadaljnje preverjanje..Tukaj se kupuje dodatni čas.. Zakonit rok za obveščanje potrošnika je narejen, zdaj pa "dalje".. Nadaljni roki niso določeni, oziroma naj kdo prilepi link, kjer piše, da so nadaljnji roki DOLOČENI.. . Potem pa potrošnik po cca 20 dneh dobi ponovno na dom dopis, da mu ni ugodeno - in zraven ugotovitve, podane s strani pooblaščenega servisa.. Kaj pa zdaj ???


Tako to funkcionira, na žalost. Potrošnik vse prevečkrat pozablja, da ni ON tisti, ki DOLOČA, kaj napaka je in kaj ni... In prodajalcu ni noben problem dobit pisnega mnenja servisa, da napake ni.. Kaj pa zdaj?? kaj naredi potrošnik?? gre na inšpekcijo? In kaj bo naredil inšpektor?


Kateri del "ni res"? Kar ti opisuješ v ničemer ne nasprotuje tistemu kar sem napisal jaz.

Spregledal si, da sem rekel "Če pa bi to "potrebujemo več časa" poskusili razvleči do točke, da bi prišlo do pravde, pa jim ta razlog za zavrnitev najbrž ne bi šel čez" Da pa lahko medtem zavlačujejo, pa seveda drži. V npr. dvajsetih dneh že ne bo prišlo do naroka, to sigurno.

tomaz- ::

Zakaj misliš, da jim najbrž ne bi šlo čez?? Koliko časa je zakonsko omejenega, da podajo svoje mnenje?? Ni štos tožbe, tožbo mora sprožit potrošnik - do takrat prodajalec "čaka"... Ali je to po enem tednu ali po enem mesecu, to je na potrošniku.. Pa jo bo ?? bo inšpektor zahteval rok ali bo samo ugotovil, da očitno obstaja spor , ki naj ga rešuje pristojno sodišče ??

Ales ::

No, jaz govorim ravno o tožbi. Vmesno kotalkanje je bolj tako tako, brez haska. Tudi kar se inšpekcije tiče, bi kar sklepal, da bi potrošnika enostavno napotili na pravdo.

V dejanski pravdi pa mislim, da jim razlog "še testiramo" ne bi zadoščal. Vsaj v tem trenutku bi jim sodišče najbrž določilo rok v katerem se morajo izjasniti o dejanskih razlogih ali pa bi tožbo izgubili že brez tega - prakse tukaj ne poznam, tudi če obstaja prav tak primer.

Moj point je, da je odgovor v smislu "še testiramo" pravno gledano zavrnitev stvarne napake. Je pa seveda tudi super način zavlačevanja, ker potrošniku vzbudi željo po čakanju na ta famozni test.

tomaz- ::

Pa ravno to govorim... Dodatne ugotovitve s strani prodajalca nimajo omejitev v smislu- pojutrišnjem mora biti, ker je potrošnik tako rekel... zakon pravi , da mora biti to v razumnem roku.. Kaj je razumen rok??? Dejstvo, da ima izvedenec/pooblaščenec polne roke dela in ne more prej kot v 2-3 mesecih ni dovolj ?? Torej je na potrošniku - ali čaka ko zmešan, ali pa gre naprej v tožbo.. In koliko potrošnikov je dosedaj šlo v tožbo?? Koliko tematik na tem forumu se je končalo s tem?? Zaradi par 100 evrov... Get my point?? Veš koliko tem je odprtih, kjer vsak nadebudnež v prvem odstavku grooooooozi s tožbami in nekimi principi in nevemkajševse... Koliko tem pa je potem odprtih z naslovom: ZMAGAL SEEM... nobene... Vsi poznajo samo svoje "pravice" in floskule ( slo-tech ) tipa: "jest bi popizdu pa zahtevu..." A bejž no.... Statistika pravi, da temu ni tako..Rešitev je huuuudo malo.. Junaki/pogumneži pa ostajajo in se samo selijo iz teme v temo..

next3steps ::

Tudi če ne dobiš tega, jim lahko povzročiš stroške v enaki vrednosti.

Magic1 ::

tomaz- je izjavil:

Pa ravno to govorim... Dodatne ugotovitve s strani prodajalca nimajo omejitev v smislu- pojutrišnjem mora biti, ker je potrošnik tako rekel... zakon pravi , da mora biti to v razumnem roku.. Kaj je razumen rok??? Dejstvo, da ima izvedenec/pooblaščenec polne roke dela in ne more prej kot v 2-3 mesecih ni dovolj ?? Torej je na potrošniku - ali čaka ko zmešan, ali pa gre naprej v tožbo.. In koliko potrošnikov je dosedaj šlo v tožbo?? Koliko tematik na tem forumu se je končalo s tem?? Zaradi par 100 evrov... Get my point?? Veš koliko tem je odprtih, kjer vsak nadebudnež v prvem odstavku grooooooozi s tožbami in nekimi principi in nevemkajševse... Koliko tem pa je potem odprtih z naslovom: ZMAGAL SEEM... nobene... Vsi poznajo samo svoje "pravice" in floskule ( slo-tech ) tipa: "jest bi popizdu pa zahtevu..." A bejž no.... Statistika pravi, da temu ni tako..Rešitev je huuuudo malo.. Junaki/pogumneži pa ostajajo in se samo selijo iz teme v temo..

Samo veliki šalabajzerji se gredo take fore. Kot prvo je to zelo slaba reklama, da zajebavaš folk pri nakupu novega aparata, kot drugo pa je skoraj 100% fail ob primeru tožbe. Sploh pa lahko stvarno napako zavrne le trgovec, ta pa mora dobiti strokovno mnenje za zavrnitev, brez tega je takoj v prekršku ob obisku inšpektorja. Torej če te hočejo nategnit, te mora trgovec in dobavitelj. Dvomim da se obema splača zajebavat stranko za brez veze in reskirat probleme.
Je pa res da se folk ne zaveda svojih pravic in to poskušajo izkoriščat.
Magic

krypt ::

Živjo,

mal obujam tole staro temo. Pred kake pol meseca sem kupil relativno drag prenosnik. Ker je bil prenosnik skrivljen, sem ga po enem tednu odnesel na servis. So mi ga "popravili", zadeva je pa še vedno nestabilna in skače po treh nogah. A je kaka šansa, da se izognem kalvariji in odnesem nazaj in uveljavljam stvarno napako & se izognem ponovnem dolgem servisu? Ali sem se tej pravici s tem, ko sem oddal na garancijako popravilo že odpovedal?

jernejl ::

Odgovornost za stvarne napake in garancija za brezhibno delovanje prodane stvari se do izpolnitve zahtevkov iz ene ali druge oblike odgovornosti tako ne izključujeta. Smisel garancije tudi ni v tem, da bi ožila ali omejevala pravice kupcev, da bi ti zavoljo uveljavljanja zahtevkov iz garancije (kjer ni pravice do izbire) ne imeli pravice do izbire zahtevkov, ki jih daje odgovornost za stvarne napake. Uveljavljanje garancije ne more pomeniti za kupca izgubo pravice do izbire sankcij iz naslova jamčevanja - da zato, ker je uveljavljal garancijo, nima pravice do izbire med sankcijami iz 488. člena ZOR.

vir: http://sodnapraksa.si/?q=199/2014&_subm...

Če ti ga niso popravili, lahko uveljavljaš stvarno napako (pri prodajalcu), pazi pa na dvomesečni rok:
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

krypt ::

Hvala za ta temeljit odgovor. Še zadnje vprašanje; Je kakšna razlika, če je kupec prenosnika bilo podjetje?

Kosek1 ::

krypt je izjavil:

Hvala za ta temeljit odgovor. Še zadnje vprašanje; Je kakšna razlika, če je kupec prenosnika bilo podjetje?


Je zelo velika razlika. :)

jernejl ::

Tako je, razlika je velika, ker določbe Zakona o varstvu potrošnikov, ki določajo pravice kupca v primeru stvarne napake, za ta primer ne veljajo.
Za ta primer je treba uporabiti Obligacijski zakonik, ki pa za stvarne napake kupcu daje (precej) manj pravic kot zgoraj omenjeni ZVPot.

zk_eu ::

Glede samih zahtevkov oziroma pravic niti ni toliko razlike. Edina takšna pravica oziroma domneva, ki pride "zelo prav" je domneva, po kateri se šteje, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Namreč za uspešno uveljavljanje stvarne napake mora napaka obstajati že v času izročitve blaga. Gospodarske družbe ta domneva ne varuje oziroma pri gospodarskih pogodbah te domneve ni, pri potrošniških pogodbah pa morajo prve pol leta oni dokazati, da napake ni bilo že ob izročitvi.

Za gospodarske družbe so roki namreč krajši. 462. člen Obligacijskega zakonika navaja, da se mora prodajalca o napaki nemudoma obvestiti. Kar pa si že postoril s tem, ko uveljavljal garancijo. In v obeh primerih velja, da če iz enega temelja nisi dosegel odprave napake (v tvojem primeru garancje), lahko to uveljavljaš iz drugega temelja (stvarne napake).

Sedaj imaš na voljo tri možnosti:
1. zahtevaš od prodajalca, da napako odpravi ali da ti izroči drugo stvar brez napake (izpolnitev pogodbe);
2. zahtevaš znižanje kupnine;
3. odstopiš od pogodbe.

Slednje ti ugasne v 1 letu od takrat, ko si prodajalca obvestil, oziroma v 1 letu, ko si nesel računalnik na garancijsko popravilo (takrat se šteje, da si prodajalca obvestil o napaki, ker dvomim, da si prej kaj pisno pošiljal).

Glede na to, da verjetno nisi takoj nesel računalnika na popravilo, ko si zadevo opazil, bi jaz v izogib komplikacijam, še enkrat uveljavljal garancijo na tvojem mestu. Saj bodo zrihtali. Močno dvomim, da če bi uveljavljal izročitev novega ali razdor pogodbe, da ne bi komplicirali, čeprav lahko sam izbiraš med gornjimi zahtevki.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

krypt ::

zk_eu je izjavil:

Glede samih zahtevkov oziroma pravic niti ni toliko razlike. Edina takšna pravica oziroma domneva, ki pride "zelo prav" je domneva, po kateri se šteje, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Namreč za uspešno uveljavljanje stvarne napake mora napaka obstajati že v času izročitve blaga. Gospodarske družbe ta domneva ne varuje oziroma pri gospodarskih pogodbah te domneve ni, pri potrošniških pogodbah pa morajo prve pol leta oni dokazati, da napake ni bilo že ob izročitvi.

Za gospodarske družbe so roki namreč krajši. 462. člen Obligacijskega zakonika navaja, da se mora prodajalca o napaki nemudoma obvestiti. Kar pa si že postoril s tem, ko uveljavljal garancijo. In v obeh primerih velja, da če iz enega temelja nisi dosegel odprave napake (v tvojem primeru garancje), lahko to uveljavljaš iz drugega temelja (stvarne napake).

Sedaj imaš na voljo tri možnosti:
1. zahtevaš od prodajalca, da napako odpravi ali da ti izroči drugo stvar brez napake (izpolnitev pogodbe);
2. zahtevaš znižanje kupnine;
3. odstopiš od pogodbe.

Slednje ti ugasne v 1 letu od takrat, ko si prodajalca obvestil, oziroma v 1 letu, ko si nesel računalnik na garancijsko popravilo (takrat se šteje, da si prodajalca obvestil o napaki, ker dvomim, da si prej kaj pisno pošiljal).

Glede na to, da verjetno nisi takoj nesel računalnika na popravilo, ko si zadevo opazil, bi jaz v izogib komplikacijam, še enkrat uveljavljal garancijo na tvojem mestu. Saj bodo zrihtali. Močno dvomim, da če bi uveljavljal izročitev novega ali razdor pogodbe, da ne bi komplicirali, čeprav lahko sam izbiraš med gornjimi zahtevki.


Da mogoče mal bolj natančno opišem. Blago so na servis sprejeli. Na zapisniku zapisali "napaka iz škatle" - po domače, da je napaka bila prisotna pri nakupu. Zato sklepam, da še vedno lahko uporabljam stvarno napako brez problema, ali pač?

Serviser mi je po prvem popravilu sicer razlagal, da na njegovi 100% ravni mizi te napake ni, na 90% površin pa se prenosnik še vedno maje - ostali v firmi (enaki) se na istih površinah ne, tako, da iz tega sklepam, da je napaka še vedno prisotna...

Okapi ::

LOL če se maje zato, ker nimaš ravne mize, ni kriv prenosnik.

TOP ::

krypt je izjavil:

zk_eu je izjavil:

Glede samih zahtevkov oziroma pravic niti ni toliko razlike. Edina takšna pravica oziroma domneva, ki pride "zelo prav" je domneva, po kateri se šteje, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Namreč za uspešno uveljavljanje stvarne napake mora napaka obstajati že v času izročitve blaga. Gospodarske družbe ta domneva ne varuje oziroma pri gospodarskih pogodbah te domneve ni, pri potrošniških pogodbah pa morajo prve pol leta oni dokazati, da napake ni bilo že ob izročitvi.

Za gospodarske družbe so roki namreč krajši. 462. člen Obligacijskega zakonika navaja, da se mora prodajalca o napaki nemudoma obvestiti. Kar pa si že postoril s tem, ko uveljavljal garancijo. In v obeh primerih velja, da če iz enega temelja nisi dosegel odprave napake (v tvojem primeru garancje), lahko to uveljavljaš iz drugega temelja (stvarne napake).

Sedaj imaš na voljo tri možnosti:
1. zahtevaš od prodajalca, da napako odpravi ali da ti izroči drugo stvar brez napake (izpolnitev pogodbe);
2. zahtevaš znižanje kupnine;
3. odstopiš od pogodbe.

Slednje ti ugasne v 1 letu od takrat, ko si prodajalca obvestil, oziroma v 1 letu, ko si nesel računalnik na garancijsko popravilo (takrat se šteje, da si prodajalca obvestil o napaki, ker dvomim, da si prej kaj pisno pošiljal).

Glede na to, da verjetno nisi takoj nesel računalnika na popravilo, ko si zadevo opazil, bi jaz v izogib komplikacijam, še enkrat uveljavljal garancijo na tvojem mestu. Saj bodo zrihtali. Močno dvomim, da če bi uveljavljal izročitev novega ali razdor pogodbe, da ne bi komplicirali, čeprav lahko sam izbiraš med gornjimi zahtevki.


Da mogoče mal bolj natančno opišem. Blago so na servis sprejeli. Na zapisniku zapisali "napaka iz škatle" - po domače, da je napaka bila prisotna pri nakupu. Zato sklepam, da še vedno lahko uporabljam stvarno napako brez problema, ali pač?

Serviser mi je po prvem popravilu sicer razlagal, da na njegovi 100% ravni mizi te napake ni, na 90% površin pa se prenosnik še vedno maje - ostali v firmi (enaki) se na istih površinah ne, tako, da iz tega sklepam, da je napaka še vedno prisotna...

Tukaj reši situacjo,edino menjava prenosnika in nič drugega.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Iz trgovine direktno v servis

Oddelek: Kaj kupiti
352950 (996) shadeX
»

Simobil, ram2 pritožba

Oddelek: Pomoč in nasveti
344102 (3037) St235
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27029377 (24171) Okapi
»

Uveljavljanje stvarne napake - prenosnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7610778 (9318) St235
»

HTC HD7 nakup????

Oddelek: Mobilne tehnologije
202042 (1680) Jaži

Več podobnih tem