» »

PROFIservis - nepozabna izkušnja nakupa

PROFIservis - nepozabna izkušnja nakupa

«
1
2 3
...
5

Marvin ::

Opozorilo vsem, ki imate namen karkoli kupovati pri podjetju PROFIservis.

Jaz sem pred časom v njihovi spletni trgovini kupil precej drago Nvidiino grafično kartico GeForce GTX 1060. Kmalu se je izkazalo, da je zadeva žal defektna (redne grafične anomalije na vseh treh priključenih monitorjih).

Najprej sem posumil, da so mogoče krivi gonilniki, tako da sem vse počistil in namestil na novo (celo 2x), nobene razlike. Medtem sem kontaktiral tudi pristojni servis in prodajalca, urejal z njimi (nebroj klicev in mailov itd.), ampak do rešitve nismo prišli. Ker grafo rabim za delovni računalnik kjer uporabljam 3-4 monitorje, mi je jemanje je ven in pošiljanje na servis seveda velika neprijetnost. Na PROFIservis sem posledično vprašal, ali mi lahko za čas servisa dajo nadomestno, oz. zamenjavo, ker želim uveljavljati stvarno napako (v predpisanem 2-mesečnem roku) in si ne morem privoščiti jajcanja s servisom in garancijo, ker to lahko traja v nedogled.

Odgovor sem dobil, da nadomestnih ne dajejo, za uveljavljanje stvarne napake pa da moram najprej poslati kartico na servis Elkotex, da še oni sami preverijo napako. OK, to nekako še lahko razumem, čeprav se mi zdi vse skupaj že preneumno, ker sem okoli problema s to grafično sigurno poslal že več kot 20 mailov in opravil kar nekaj klicev, kjer sem stvar razložil in predebatiral tudi s serviserjem že ničkolikokrat in je vsem jasno, da je problem v kartici.

Vseeno kartico vzamem ven in pošljem na Elkotex, kjer so bili vsaj toliko korektni, da sem lahko paket poslal na njihove stroške. Žal pa je šlo od takrat samo vse še navzdol. Po enem tednu me končno pokličejo, da je njihov serviser prišel do iste napake, tako da bojo zdaj grafično poslali na servis na Poljsko za par tednov (!).

Temu sem se odločno uprl, ker sem že v spremnem dopisu jasno napisal, da želim v sklopu uveljavljanja stvarne napake dobiti zamenjavo, da bo stvar zame čim prej rešena in da lahko normalno delam naprej. Gospa na drugi strani žice mi odvrne, da pri njih itak ne morem uveljavljati stvarne napake in da bojo oni še isti dan poslali grafično na Poljsko. Seveda sem preden sem grafično poslal njim izrecno po mailu vprašal, ali lahko stvarno napako uveljavljam pri njih in dobil odgovor, da ali pri njih, ali pri PROFIservisu. Pri PROFIservisu pa so mi rekli, da če pošljem njim, da bojo oni itak poslali najprej na servis, tako da po vsaki logiki je edino smiselno, da pošljem direktno na Elkotex. No, tu se je že začelo nakazovati zvračanje odgovornosti med enim in drugim podjetjem.

Rečem ženski, ki me je klicala, da naj počaka, da bom poklical PROFIservis, ker ne želim, da se zadeva obravnava kot garancijsko popravilo, ker sem po zakonu upravičen do zamenjave iz naslova stvarne napake. Kličem že ničkolikič PROFIservis, kjer mi obljubijo, da bodo zadevo uredili z Elkotexom "s čim manj nevšečnosti zame" in me poklicali nazaj. Isto obljubo od njih sem slišal že večkrat prej, poklicali me niso nikoli ne takrat, ne v tem primeru.

Dobim pa -- pazi zdaj to -- od Elkotexa isti dan popoldne mail: "Danes smo zaključili s testiranjem vaše grafične kartice. Kartica pri nas sicer ni pokazala teh napak , ki ste jih vi navedli. Je pa prišlo pri končnem testiranju do majše napake, ki bi lahko kazala na manjši defekt na kartici. Kartica bo danes poslana na servis Gigabyte v tujino, kjer bodo strokovnjaki točno določili, če gre za napako Biosa ali za napako kartice.

Vam sporočimo, ko dobimo njihove rezultate."

Najprej samo zijam, ker ne morem verjeti, kaj berem. To je prišlo od iste osebe, ki me je zjutraj klicala, da je njihov servis potrdil napako. Saj sem doživel že vse mogoče, ampak takega poskusa natega pa še ne. Takoj odgovorim: "(...) že po telefonu danes ste mi potrdili, da je vaš serviser potrdil napako kot sem jo navedel, prosim ne igrajte se teh igric. Napaka je v kartici, en teden imam že v računalniku drugo, staro, ki deluje brezhibno. Ob 11h sem že klical Profiservis, ki naj bi se z vami dogovoril glede uveljavljanja stvarne napake.
Kot sem vam že sporočil, ne pristajam na uveljavljanje garancije in bom v primeru nadaljnjih komplikacij zahteval vračilo kupnine in posredovanje inšpekcije, če se niste sposobni uskladiti med sabo. Te farse imam že več kot dovolj."

Seveda sem kasneje zahteval vračilo kupnine namesto zamenjave kartice, ker nočem imeti ne s PROFIservisom ne z Elkotexom nobenih opravkov več.

Da malo skrajšam vse skupaj (ker si lahko predstavljate, koliko mojega časa in živcev sem že izgubil pri tej reklamaciji), Elkotex in PROFIservis sta se odločila, da je napaka nenadoma postala sporna in se arbitrarno odločila, da "če gre za napako Biosa", jim ni potrebno spoštovati instituta stvarne napake in mi zamenjati kartice ali vrniti kupnine. I shit you not. Čisto resno.

In za njih je bila zadeva s tem do nadaljnjega rešena, ko bo ponovni servis po nekaj tednih rodil rezultate, me bodo pa obvestili. Grafično sem na Elkotex poslal 18. 11., danes smo 7. 12. in še vedno nič.

Vse skupaj bo naprej reševal TIRS, ker bo očitno potrebna njihova odločba, da jim razloži, kaj pomeni stvarna napaka (če je že zadovoljen kupec njihova zadnja skrb). Morda pa bo moja izkušnja vsaj pripomogla, da se še kdo drug ne osmoli z nakupom.

Lahko rečem samo hvala Bogu, da še nisem prodal stare grafične. Uporabljam jo že skoraj tri tedne, odkar sem bil prisiljen novo poslati nazaj.

Tilen ::

Lahko prosim poveš, kako prideš do te trgovine, ko si zamisliš, da bi imel novo grafično kartico?

Kaj točno moram narediti, da me nakup grafične kartice vodi do profiservisa?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

mihec87 ::

Tilen je izjavil:

Lahko prosim poveš, kako prideš do te trgovine, ko si zamisliš, da bi imel novo grafično kartico?

Kaj točno moram narediti, da me nakup grafične kartice vodi do profiservisa?

npr..
https://www.ceneje.si/Izdelek/7116054/r...
https://www.ceneje.si/Izdelek/7162912/r...

Kako priti do sem pa mislim da veš..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

Ales ::

Hm. Ajde, tele ne poznam, ampak kaj je Elkotex pičilo?

Kakorkoli, sporoči še, kako se bo razpletalo.
https://modronebo.net
Domene, gostovanje, strežniki, design

Tilen ::

Ne vem, zakaj bi kogarkoli noname preferiral pred npr. Mimovrste, sploh če je cena višja. Veliko uspeha pri rešitvi problema.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Thuban ::

https://www.computeruniverse.net/list.a...

drugič se izogibaj nekih noname "servisov" in "trgovin".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

konspirator ::

In kaj ima tu PROFIservis kot noname "servis" za opraviti, da so pri Elkotexu pojedli preveč norih gobic ?
--

[SkA] ::

konspirator je izjavil:

In kaj ima tu PROFIservis kot noname "servis" za opraviti, da so pri Elkotexu pojedli preveč norih gobic ?


Stvarno napako se reklamira pri prodajalcu - kje in kako on ugotavlja obstoj napake, je njegov problem. Če mene vprašaš bi moral tisti trenutek, ko je Elkotex odgovoril, da je kartica pokazala manjši defekt, zadeve s stranko zaključiti in vrniti kupnino, ker je to več kot očitno zahteval.

Lakotnik29 ::

Problem je v tem, da je pošiljal servisu, ki nima nič z stvarno napako.

Marvin ::

Tilen je izjavil:

Lahko prosim poveš, kako prideš do te trgovine, ko si zamisliš, da bi imel novo grafično kartico?

Kaj točno moram narediti, da me nakup grafične kartice vodi do profiservisa?


Kartica je stala cca 320EUR (najdražja, ki sem jo kupil v življenju), najbrž sem vrgel v najdi.si in prišel do njih kot cenovno najboljšega ponudnika. Kot se spomnim ni bilo veliko razlike v ceni od mimovrste, kjer ponavadi kupujem, nekaj evrov pa. Verjemi, da če bi si lahko zamislil kaj takega, da bi raje tudi 10% več plačal pri mimovrste. Trenutno niso več najcenejši ponudnik, cene s časom padajo.

Thuban je izjavil:

https://www.computeruniverse.net/list.a...

drugič se izogibaj nekih noname "servisov" in "trgovin".


Hm, ja. Izogibal sem se tujih trgovin ravno zaradi bojazni, kako bi izgledalo uveljavljanje reklamacij. lol?

konspirator je izjavil:

In kaj ima tu PROFIservis kot noname "servis" za opraviti, da so pri Elkotexu pojedli preveč norih gobic ?


PROFIservis = prodajalec oz. spletna trgovina. Elkotex je slovenski servis in grosist, kolikor sem razumel situacijo.

[SkA] je izjavil:

konspirator je izjavil:

In kaj ima tu PROFIservis kot noname "servis" za opraviti, da so pri Elkotexu pojedli preveč norih gobic ?


Stvarno napako se reklamira pri prodajalcu - kje in kako on ugotavlja obstoj napake, je njegov problem. Če mene vprašaš bi moral tisti trenutek, ko je Elkotex odgovoril, da je kartica pokazala manjši defekt, zadeve s stranko zaključiti in vrniti kupnino, ker je to več kot očitno zahteval.


Točno to sem njihovemu direktorju napisal tudi sam da bi vsaka normalna trgovina morala narediti, ampak oni imajo očitno svoje predstave o customer serviceu.

Lakotnik29 je izjavil:

Problem je v tem, da je pošiljal servisu, ki nima nič z stvarno napako.


Ne bo držalo, ker kot sem napisal, so mi na Elkotexu predhodno sami pisno poslali, da je vseeno ali stvarno napako uveljavljam pri njih ali pri PROFIservisu. Šele ko je njihov servis potrdil napako, so se začeli izmotavati, da moram to urediti pri prodajalcu.

Vsekakor bom poročal, kako se bo zadeva odvijala naprej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marvin ()

[SkA] ::

To Elkotexovo govorjenje, da lahko stvarno napako pri njih uveljavljaš, mi je precej nenavadno. Če bi prišlo do vračila kupnine, bi pa kako računovodsko uredili? Saj mora tudi PROFIServis zadeve bilančno urediti.

Skratka da, čudni odzivi na obeh koncih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: [SkA] ()

Marvin ::

Pojma nimam, je pa tudi garancija Elkotexova, tako da je PROFIservis v bistvu samo reseller po mojem. No, v vseh telefonijadah z obema so mi tudi omenili, da v bistvu ne eni ne drugi sploh ne vedo, kaj je stvarna napaka, ker da do zdaj s tem še niso imeli nobenih izkušenj.

In potem sem jih jaz učil, kaj je stvarna napaka, ampak so bili učenci hitro pametnejši od učitelja...

[SkA] ::

Marvin je izjavil:

Pojma nimam, je pa tudi garancija Elkotexova, tako da je PROFIservis v bistvu samo reseller po mojem. No, v vseh telefonijadah z obema so mi tudi omenili, da v bistvu ne eni ne drugi sploh ne vedo, kaj je stvarna napaka, ker da do zdaj s tem še niso imeli nobenih izkušenj.

In potem sem jih jaz učil, kaj je stvarna napaka, ampak so bili učenci hitro pametnejši od učitelja...

Da, seveda je reseller. Samo račun tebi je izdal PROFIServis, za robo pa verjetno plačal dobavitelju manj, kot tebi, DDV si na koncu ti plačal PROFIservisu itn. Skratka, saj si lahko misliš, kako to računovodsko in davčno ne bi šlo čez brez velikih komplikacij in dodatne birokracije. :)

Ampak ja, po zapisanem se zdi logično, da res ne vedo, kaj je to stvarna napaka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: [SkA] ()

tomy5 ::

Stvarno napako uveljavljaš pri prodajalcu pri katerem si kot fizična oseba to kupil.
Mislim da pa tudi ti ne veš kaj je to stvarna napaka, tako mi vsaj deluješ. Časi ko so take trgovinice spuščale hlače ob omembi stvarne napake so pa mimo, ker se je ta termin preveč zlorabljal.
Kupovat take drage izdelke pri one man band firmicah .......

tomy5 ::

kdaj si pa kupil to grafično, lahko prilimaš sem gor račun ?

Marvin ::

tomy5 je izjavil:

Stvarno napako uveljavljaš pri prodajalcu pri katerem si kot fizična oseba to kupil.
Mislim da pa tudi ti ne veš kaj je to stvarna napaka, tako mi vsaj deluješ. Časi ko so take trgovinice spuščale hlače ob omembi stvarne napake so pa mimo, ker se je ta termin preveč zlorabljal.
Kupovat take drage izdelke pri one man band firmicah .......


Imaš kaj za podkrepit tvoje navedbe? Stvarna napaka ni samo "termin" ampak ima podlago v ZVPot z jasno določenimi pogoji, ki bi jih moral poznati vsak trgovec.

http://www.ti.gov.si/si/vprasanja_in_od...
http://www.ti.gov.si/si/vprasanja_in_od...
http://www.ti.gov.si/si/vprasanja_in_od...

tomy5 je izjavil:

kdaj si pa kupil to grafično, lahko prilimaš sem gor račun ?


Kupil sem jo 22.9., instaliral kakšnih 14 dni kasneje, prvič pa glede napake klical PROFIservis in servis kakšnih 14 dni prej, preden sem jo poslal nazaj. Ne vem pa, zakaj bi ti limal gor račun...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marvin ()

tomy5 ::

Mislim da če se je na grafični nekaj pokvarilo v tem tvojem času ko si jo uporabljal da to zapade pod garancijo.

Reklamacijo iz stvarne napake se lahko uveljavlja le pri prodajalcu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tomy5 ()

Marvin ::

Narobe veš. Preberi linke. Napaka je bila tam že od vsega začetka, se je pa progresivno slabšala, t.j. na začetku se je pojavljala tako redko, da ji nisem posvečal pozornosti.

In ja, to o prodajalcu smo že razčistili. Če si prebral zgoraj, si videl, da so mi pri Elkotexu sami napisali, da jo lahko uveljavljam tudi pri njih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marvin ()

Marvin ::

Da razčistimo, copy/paste mojega maila in njihovega odgovora:

Jaz: "Pozdravljeni,

stvarno napako uveljavljam pri vas ali pri Profiservisu?

Lep pozdrav,"

Elkotex: "POZDRAV

Lahko tudi pri nas.

LP"

[SkA] ::

Podjetja se ne bojijo (več) stvarnih napak tudi zato, ker je (verjetno) nadzor nad sodnimi izvedenci ušel izpod nadzora, kot pri mnogih stvareh. Tako lahko firma zato, da dokazuje TIRSu, da izdelek ni sporen, pridobi (kupi) precej "pavšalno" izvedeniško mnenje, zavrne tvoj zahtevek in potem ti preostane samo še tožba. Ja vem, lahko najameš izvedenca in priložiš še svoje mnenje, potem ti bo pa TIRS pojasnil, da oni pa niso usposobljeni za odločanje o tem, katero mnenje je bolj pravilno in zgodba se tam zaključi. Ostane sodišče, kjer bi verjetno potreboval še tretjega izvedenca, pa predvsem več denarja in živcev, kot je vredno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: [SkA] ()

Skyman ::

Jz pa glih zadnic eno stvar gledu pri tej PROFIservis ima 40€cenejso zadevo kot vsi SLO trgovci pa sm nakonc videl, da je se ena salabajzrska stacuna, pa vidm da se nism nic zmotil.

Drugace pa veliko srece pri resevanju.Bi bilo bolje da bi na mimovrste vzel ce ze v SLO kupujes,ampak ja po bitki je lahko vsak general
:4770K@4.2GHz:Corsair H110; Asus Maximus VI Exstreme Z87; 16GB RAM :
:AsusStrix 2080 OC8G ;SSD OCZ Vector 150 240GB;WD Black2TB; ASUS 27"IPS
:Corsair HX850W;Asus Phoebus 7.1;Corsair Obsidian900D+k95,Logitech g700s,z906

rupsi31 ::

Elkotex sploh nima servisa za grafične. Lol.

Profiservis se pa primarno ukvarja z:

Popravljamo:

-kopirne stroje(Canon, Ricoh, Minolta,..)

-tiskalnike(Canon, HP, Minolta, Ricoh, Lexmark, Brother, Epson...)

-telefakse (Canon, Lexmark, Minolta, Ricoh, HP,...)

-kalkulatorje z izpisom na trak

-računalnike

-pisalne stroje(Olympia, Triumph Adler,...)

Boli njih Mirko.

Sočustvujem s tabo ampak pri dražjih zadevah se ne gleda, kjer bo najcenej, pač pa kje je najmanj zapletov, če pride do reklamacije.

Marvin ::

[SkA] je izjavil:

Podjetja se ne bojijo (več) stvarnih napak tudi zato, ker je (verjetno) nadzor nad sodnimi izvedenci ušel izpod nadzora, kot pri mnogih stvareh. Tako lahko firma zato, da dokazuje TIRSu, da izdelek ni sporen, pridobi (kupi) precej "pavšalno" izvedeniško mnenje, zavrne tvoj zahtevek in potem ti preostane samo še tožba. Ja vem, lahko najameš izvedenca in priložiš še svoje mnenje, potem ti bo pa TIRS pojasnil, da oni pa niso usposobljeni za odločanje o tem, katero mnenje je bolj pravilno in zgodba se tam zaključi. Ostane sodišče, kjer bi verjetno potreboval še tretjega izvedenca, pa predvsem več denarja in živcev, kot je vredno.


Dejansko se mi to ni zgodilo še nikjer, sicer sem stvarno napako uveljavljal do zdaj mogoče 2x prej, ampak je bilo vedno rešeno hitro in korektno, brez kakršnihkoli komplikacij. Nikjer me ni nihče imel za norca, poskušal izigravati zakon in ga na koncu še celo ne priznati.

Skyman je izjavil:

Jz pa glih zadnic eno stvar gledu pri tej PROFIservis ima 40€cenejso zadevo kot vsi SLO trgovci pa sm nakonc videl, da je se ena salabajzrska stacuna, pa vidm da se nism nic zmotil.

Drugace pa veliko srece pri resevanju.Bi bilo bolje da bi na mimovrste vzel ce ze v SLO kupujes,ampak ja po bitki je lahko vsak general


Hvala in ja, žal nas šele pri takih zadevah izuči. Pri tako dragih nakupih pač gledamo na vsak € prihranka. Saj prodati ti zna OK vsak. Dejanska vrednost trgovca se pokaže šele, ko ima kupec težavo s kupljenim. Tam se loči zrnje od plev.

rupsi31 je izjavil:

Elkotex sploh nima servisa za grafične. Lol.

Profiservis se pa primarno ukvarja z:

Popravljamo:

-kopirne stroje(Canon, Ricoh, Minolta,..)

-tiskalnike(Canon, HP, Minolta, Ricoh, Lexmark, Brother, Epson...)

-telefakse (Canon, Lexmark, Minolta, Ricoh, HP,...)

-kalkulatorje z izpisom na trak

-računalnike

-pisalne stroje(Olympia, Triumph Adler,...)

Boli njih Mirko.

Sočustvujem s tabo ampak pri dražjih zadevah se ne gleda, kjer bo najcenej, pač pa kje je najmanj zapletov, če pride do reklamacije.


V bodoče bom vsekakor bolj pozoren na to. :|

Leprechaun ::

Sva na enakem. Sam že 2 meseca čakam na nadomestilo za 980 TI (- bolje zanje, da mi pošljejo 1070 GTX), ki sem jo že pred ohoho časa poslal nazaj v Nemčijo...

Sem pa imel podobno izkušnjo z BigBang. Šlo pa se je za televizor. Na koncu so le nakazali denar, po kakšnih 15 klicih in 40 sporočilih preko e-pošte.
*************************************************************

Furbo ::

Jaz sem tudi čakal na popravilo gigabyte škarta več kot 45 dni, seveda te trgovec raje pošlje v 3 krasne in izgubi 10letno stalno stranko, kot pa da ti da novo. (druga trgovina)
Lp,f

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Furbo ()

Vanquish ::

Marvin - namesto, da kopiras clene zakona raje sam povej direktno, kaj je po tvojem stvarna napaka in kako TI mislis, da poteka resevanje le te? Ker imam obcutek, da si malce napacno intepretiras...

Marvin ::

Leprechaun je izjavil:

Sva na enakem. Sam že 2 meseca čakam na nadomestilo za 980 TI (- bolje zanje, da mi pošljejo 1070 GTX), ki sem jo že pred ohoho časa poslal nazaj v Nemčijo...

Sem pa imel podobno izkušnjo z BigBang. Šlo pa se je za televizor. Na koncu so le nakazali denar, po kakšnih 15 klicih in 40 sporočilih preko e-pošte.


Jaz bi na tvojem mestu zahteval vračilo kupnine, da lahko kupiš drugje. Če ti zamenjave ne uredijo v 45 dneh, imaš do tega pravico. Očitno je oteževanje uveljavljanja stvarne napake precej pogosto pri naših trgovcih in se mora kupec res "namatrati".

Furbo je izjavil:

Jaz sem tudi čakal na popravilo gigabyte škarta več kot 45 dni, seveda te trgovec raje pošlje v 3 krasne in izgubi 10letno stalno stranko, kot pa da ti da novo. (druga trgovina)


Očitno je recesije res konec, ker smo stranke tako malo vredne.

Vanquish je izjavil:

Marvin - namesto, da kopiras clene zakona raje sam povej direktno, kaj je po tvojem stvarna napaka in kako TI mislis, da poteka resevanje le te? Ker imam obcutek, da si malce napacno intepretiras...


Ne vem kaj naj ti jaz povem, če je vse povsem jasno v zakonu? Če ti kaj ni jasno preberi in vprašaj specifično. Nisem jaz tisti, ki si izmišljuje po svoje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marvin ()

rupsi31 ::

Vanquish je izjavil:

Marvin - namesto, da kopiras clene zakona raje sam povej direktno, kaj je po tvojem stvarna napaka in kako TI mislis, da poteka resevanje le te? Ker imam obcutek, da si malce napacno intepretiras...



To, da je kartica od prvega dneva uporabe delovala napačno je stvarna napaka.

Leprechaun ::

Stvarno napako lahko uveljavljaš, če se napaka pojavi v roku 6 mesecev od nakupa (lahko tudi po roku, ampak je potem dokazno breme na tebi).


Sem pa 980 ti kupil v DE, očitno niso samo naši trgovci pocarji ;).
*************************************************************

Zgodovina sprememb…

rupsi31 ::

Leprechaun je izjavil:

Stvarno napako lahko uveljavljaš, če se napaka pojavi v roku 6 mesecev od nakupa.


Sem pa 980 ti kupil v DE, očitno niso samo naši trgovci pocarji ;).



Tukaj piše, da samo v 2 mesecih.

http://www2.gov.si/mg/tirs/tirs.nsf/f1?...

Problem teh goljufivih podjetij je ravno v tem, ker jih ščiti država in zakoni in ker imajo mogoče en kos na zalogi- Če bi bil zakon takšen, da bi dejansko ščitil kupca bi takšni lopovi že zdavnaj zaprli dol.

mat xxl ::

Napaka je tvoja. Če si želel uveljavljati stvarno napako ( izdelek nima lastnosti, kot naj bi jih imel ) , bi kartico vrnil , tja kjer si jo kupil priporočeno z povratnico , ali pa da ti oni potrdijo prejem listine zahtevka za tako uveljavljanje in vračila kupnine na tvoj trr.

Oni imajo potem 8 dni, če se ne motim za odgovor in njihova stvar je potem, da to pošljejo Elkotexu ( mimogrede, sem imel vsaj 3 x že izkušnje z Elkotex servisom in so korektni) .

To je vse, torej če bi se odločil za garancijsko popravilo, potem te pa lahko napotijo na pooblaščen servis. ž

So pa vsi enaki, ko je treba kaj urediti, kar je že kupljeno se vsi izogibajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mat xxl ()

Marvin ::

Daj preberi kaj je bilo napisano zgoraj preden pišeš, no... ker mi je Elkotex napisal, da lahko uveljavljam pri njih, sem zahtevek v dopisu naslovil na njih, v oklepaju pa tudi na PROFIservis. Potem ko so se pri Elkotexu odločili, da to kar so mi sami napisali ne drži, sem tudi direktno od PROFIservisa zahteval uveljavljanje stvarne napake.

Pri PROFIservisu so me sami napotili na Elkotex, naj najprej tam poskušam z nasveti serviserja potrditi, da problem ni v OSu ali driverjih, da ne bi kartice vračal po nepotrebnem. In to sem tudi naredil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marvin ()

shadeX ::

Tudi če je delovala napačno 1 mesec in se tretji pokvarila je tudi stvarna napaka.

Ales ::

rupsi31 je izjavil:

Leprechaun je izjavil:

Stvarno napako lahko uveljavljaš, če se napaka pojavi v roku 6 mesecev od nakupa.


Sem pa 980 ti kupil v DE, očitno niso samo naši trgovci pocarji ;).


Tukaj piše, da samo v 2 mesecih.

http://www2.gov.si/mg/tirs/tirs.nsf/f1?...


Površno si prebral... in še vsi skupaj mešate par stvari.

Stvarno napako lahko uveljavljaš:
- dve leti od nakupa
- do dva meseca od dne, ko si jo odkril.

Poleg tega:
- v prvih šestih mesecih od nakupa je dokazno breme ali gre za stvarno napako ali ne, na strani prodajalca
- v drugih osemnajstih mesecih od nakupa je to dokazno breme na strani kupca.

In še:
- prodajalec se mora v 8 dneh od prejema zahtevka za uveljavljanje stvarne napake izjasniti o njej, torej ali se strinja s tem, da gre za stvarno napako ali ne
- stvarno napako se mora uveljavljati pri prodajalcu in ne pri proizvajalcu, njegovem zastopniku oz. pooblaščenem servisu
- ni mogoče uveljavljati stvarne napake in garancije hkrati.

Važno je še razumeti, da v primeru, da prodajalec gre npr. v stečaj, nimamo več možnosti uveljavljati stvarne napake, saj je nimamo kje. Je pa zakonska ureditev v Sloveniji kar se tega tiče ugodna za kupca, saj imamo še vedno pravico uveljavljati garancijo pri proizvajalcu, njegovem zastopniku oz. pooblaščenem servisu, vsaj enoletna garancija pa je obvezna.
https://modronebo.net
Domene, gostovanje, strežniki, design

tomy5 ::

Stvarno napako lahko uveljavljaš samo trgovini/prodajalcu kjer si kupil in nikjer drugje. Na servisu lahko uveljavljaš samo klasično garancijo.
Zahebal si tudi ker jo nisi takoj sprobal, ampak si jo inštaliral/vključil šele čez 14 dni. Zato si zamudil redni zakonski rok za vračilo brez vprašanj/razloga.
Svojih napak pa potem ne smeš prelagati na druge. Vsaka šola nekaj stane. :-(

B-Stard ::

Dej povej znamko kartice, da vemo katero ne smemo ostali kupit

scipascapa ::

Ljubi bog, kje vi najdete sumljive prodajalce, ko imate tono drugih možnosti. Res vas človek ne more razumeti, tudi če se potrudi.

Lakotnik29 ::

B-Stard je izjavil:

Dej povej znamko kartice, da vemo katero ne smemo ostali kupit


kaj ima pa znamka kartice s nesposobnimi prodajalci?

scipascapa ::

Ales: narobe, vsaj zdi se mi.

Stvarno napako lahko uveljavljaš:
PRVE POL LETA kupec dokazuje, da obstaja, nato TRGOVEC...če se ne motim?

darkolord ::

scipascapa je izjavil:

Ales: narobe, vsaj zdi se mi.

Stvarno napako lahko uveljavljaš:
PRVE POL LETA kupec dokazuje, da obstaja, nato TRGOVEC...če se ne motim?
Povsem se motiš.

Stvarna napaka mora biti prisotna že ob nakupu.

Če jo kupec uveljavlja v roku pol leta od nakupa, se šteje, da je obstajala že v času nakupa. Kasneje mora kupec dokazati, da je obstajala v času nakupa.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

scipascapa ::

no nekako tako ka....od nakup do pol leta v tem smislu. Vem, ker sem jo jaz hotel uveljaviti pri TVju pa ni šlo skozi. Po preteku pol leta nisem imel ideje kako dokazovati hudiča.

S čim? :=)

Lakotnik29 ::

Bistveno za razumevanja stvarne napake je, da gre za napako, ki je sestavni del aparata. Torej nekaj kar že ob nakupu ni imelo lastnosti, ki bi jih moralo. Zakon pa specifično določa, da karkoli se pojavi v prvih šestih mesecih je avtomatično bilo prisotno že ob nakupu. Torej če grafična crkne en mesec po nakupu se avtomatično šteje, da je bila napaka že prisotna ob prodaji in je zgolj sreča, da je sploh delala en mesec. Če se isto zgodi po enem letu pa je potrebno dokazovat, da gre za napako, ki je bila prisotna že ob prodaji, vednar se je manifestirala tako pozno.

scipascapa ::

Vem, samo kako boš dokazova, princip/način dokazov, printscreeni/trditve?

Lakotnik29 ::

Če pride do konflikta glede obstoja ali nastanka napake se to verodostojno dokazuje samo preko izvedencev. Če se prodajalec izogiba odgovornosti za napako boš s screenshoti bolj malo dosegel.

Jerry000 ::

OP, drage stvari raje kupuj pri poznanih ponudnikih, ali pa Mindfactory (nemčija). Majo ugodne cene

Marvin ::

tomy5 je izjavil:

Stvarno napako lahko uveljavljaš samo trgovini/prodajalcu kjer si kupil in nikjer drugje. Na servisu lahko uveljavljaš samo klasično garancijo.
Zahebal si tudi ker jo nisi takoj sprobal, ampak si jo inštaliral/vključil šele čez 14 dni. Zato si zamudil redni zakonski rok za vračilo brez vprašanj/razloga.
Svojih napak pa potem ne smeš prelagati na druge. Vsaka šola nekaj stane. :-(


Edina moja napaka je bila, da sem zaupal trditvam izdajatelja garancije in pooblaščenemu servisu (Elkotex), da lahko stvarno napako uveljavljam pri njih. Ali je šlo za njihovo namerno zavajanje ali zgolj nevednost je pod vprašajem, vsekakor je pa kriviti kupca za zaupanje besedam izdajatelja garancije za kartico precej bedasto. Da o tem, da po tem, ko so se spomnili, da naj stvarno napako raje uveljavljam pri PROFIservisu, ne govorim. Ker sem to storil še isti dan, tako da je zavajanje Elkotexa konec koncev irelevantno.

Napaka v začetku ni bila tako očitna in sem jo pripisoval driverjem, tako da mi rok za vračilo 14 dni ne bi nič koristil.

B-Stard je izjavil:

Dej povej znamko kartice, da vemo katero ne smemo ostali kupit


Gigabyte GTX 1060 OC 6GB. Kupil sem jo zgolj iz razloga, ker potrebujem priključitev 4 monitorjev, kar ta omogoča in ima tudi ustrezne priključke za vse moje monitorje brez adapterjev.

Jerry000 je izjavil:

OP, drage stvari raje kupuj pri poznanih ponudnikih, ali pa Mindfactory (nemčija). Majo ugodne cene


Imaš kakšne izkušnje, kako bi izgledalo uveljavljanje reklamacije v tujih trgovinah?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marvin ()

Jerry000 ::

Jaz ne, ima pa brat, in ker sva skupaj počela vem. Reklamacija je zelo hitra. Bratu grafična nekaj ni delovala, je poslal nazaj na Mindfactory, oni pa so nazaj poslali novo. To je bilo vse v roku 4-5 delovnih dni. Moral si samo nek obrazec izpolnit na njihovi strani, in poslati komponento. To je brat delal, tako da točno ne vem. Videl sem pa da je to res hitro pri njih. Vsekakor bom pri njih kupoval novi PC.

Vanquish ::

Marvin kot sem ti napisal - kaj ti pricakujes od prodajalca? Da bos prisel pa bos rekel - moja graficna pa ma stvarno napako zelim denar nazaj?
In prodajalec bo reko, a stvarno napako ima? Oprosti tukaj je vas denar?

MUC ::

Jaz pa ne razumem, zakaj bi bilo vse skupaj kaj drugače, če bi kupil preko Mimovrste?

Jerry000 ::

Vanquish je izjavil:

Marvin kot sem ti napisal - kaj ti pricakujes od prodajalca? Da bos prisel pa bos rekel - moja graficna pa ma stvarno napako zelim denar nazaj?
In prodajalec bo reko, a stvarno napako ima? Oprosti tukaj je vas denar?

V mindfactory naredijo tako...s tem, da ti zamenjajo grafično, ne dajo denarja nazaj.

«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
719728 (2634) Magic1
»

Stvarna napaka - vračilo denarja (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
757762 (3814) ziggy89
»

Kupljena komponenta ne deluje - Imam pravcio do takojšnje menjave izdelka oz. vračilo

Oddelek: Loža
303019 (2099) Trololololol
»

Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
27026996 (21790) Okapi
»

[FORK] Garancija/Stvarna napaka (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
534333 (4333) AngelOfDeath

Več podobnih tem