» »

PROFIservis - nepozabna izkušnja nakupa

PROFIservis - nepozabna izkušnja nakupa

1
2
3 4 5

GupeM ::

Če je bila ugotovljena stvarna napaka in ti zahtevaš denar nazaj, ti ga morajo dati. V primeru stvarne napake se kupec odloča kaj bo. Lahko po želji:

  1. Zahteva povračilo kupnine (in kartico vrne)

  2. Zahteva povračilo dela kupnine. (Recimo da ne dela DisplayPort, ampak bom pač imel monitor prklopljen preko HDMI. Lahko zahtevam, da mi vrnejo nek del kupnine (ne sprašuj kako se ga določi, predvidevam da ga izvedenci), ker kartica ne dela tako kot bi morala. Kartico pa seveda obdržim.

  3. Zahteva popravilo (če je le to možno)

  4. Zahteva nov enak izdelek (če enakega ni, mora biti boljši)


Če bom rekel, da naj mi dajo denar nazaj, ne morejo reči, da mi lahko dajo samo drugo grafično. Lahko pa to storijo v primeru uveljavljanja garancije. Tam pa se prodajalec odloča kaj bo storil, dokler ne poteče 45 dnevni rok. Po tem roku, se spet odloča kupec.

Pa še to: Garancijo dobiš samo tam, kjer je zakonsko obvezna, ali pa se zanjo prostovoljno odloči prodajalec/proizvajalec (dobiš garancijski list). Stvarna napaka velja za vse izdelke, recimo oblačila, obutev (nimaš garancijskega lista). V Hervisu sem pred 8-10 leti brez problema uveljavljal stvarno napako za superge, ki so se mi strgale že na prvem treningu. Poslali so jih naprej, čez par dni pa so me klicali, da naj se odločim, ali želim kupnino ali pa si izberem drug izdelek. Ker takrat niso imeli pametne alternative tem supergam, sem vzel kupnino in jih kupil drugje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Marvin ::

Vanquish je izjavil:

Marvin kot sem ti napisal - kaj ti pricakujes od prodajalca? Da bos prisel pa bos rekel - moja graficna pa ma stvarno napako zelim denar nazaj?
In prodajalec bo reko, a stvarno napako ima? Oprosti tukaj je vas denar?


A si še vedno nisi prebral zakona? Ja, točno do tega imam kot kupec pravico, med drugim. Preberi zgornji post od GupeM.

Še toliko sem jim na začetku šel na roko, da sem jim rekel, dajte mi samo zamenjat kartico z novo, ker bo tako najmanj cirkusa za vas in zame in bomo najhitreje rešili zaplet. Potem ko so pa začeli operirati po balkansko, sem pa rekel da imam tega dovolj in zahteval vračilo kupnine. Upoštevali niso ne enega, ne drugega. In s tem direktno kršijo zakon.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marvin ()

Vanquish ::

Marvin - jaz tocno vem o cem govorim in zakaj te sprasujem.

In ja imas pravico zahtevati denar nazaj - to je velika prednost pri ugotovljeni stvarni napaki.
Ampak tudi trgovec ima pravice - in to je, da poslje kartico na analizo, da ugotovi kaj se je zgodilo in ali resnicno gre za stvarno napako.
Posledicno ti ni dolzan dati denarja takoj, ko ti oznacis nekaj za stvarno napako temvec sele, ko ima to potrjeno tudi po analizi.
Tvoja trditev stvarne napake namrec ni crnobela - in roko na srce v tvojem primeru ne verjamem, da gre za stvarno napako ampak pokvarjeno kartico. Stvarna napaka so vodoodporni cevlji, ki prepuscajo vodo ipd. zadeve.
In ja - verjamem, da si pravilno montiral in imas pac nesreco - trgovec pa ne more vsakemu verjeti na besedo in mora preveriti.

Namrec ti si lahko tudi neprofesionalno instaliral kartico - jo unicil s staticno elektriko ali si pozabil izkljuciti tok pri vstavljanju ipd.
Oni sami lahko preverjajo samo ali kartica res ne deluje pravilno, kar pa se ni odgovor zakaj ne deluje pravilno in imajo vso pravico poslati na analizo, kjer se pac morajo drzati zakonskih rokov za uveljavljanje stvarne napake.

Marvin ::

Vanquish je izjavil:

Marvin - jaz tocno vem o cem govorim in zakaj te sprasujem.

In ja imas pravico zahtevati denar nazaj - to je velika prednost pri ugotovljeni stvarni napaki.
Ampak tudi trgovec ima pravice - in to je, da poslje kartico na analizo, da ugotovi kaj se je zgodilo in ali resnicno gre za stvarno napako.
Posledicno ti ni dolzan dati denarja takoj, ko ti oznacis nekaj za stvarno napako temvec sele, ko ima to potrjeno tudi po analizi.
Tvoja trditev stvarne napake namrec ni crnobela - in roko na srce v tvojem primeru ne verjamem, da gre za stvarno napako ampak pokvarjeno kartico. Stvarna napaka so vodoodporni cevlji, ki prepuscajo vodo ipd. zadeve.
In ja - verjamem, da si pravilno montiral in imas pac nesreco - trgovec pa ne more vsakemu verjeti na besedo in mora preveriti.

Namrec ti si lahko tudi neprofesionalno instaliral kartico - jo unicil s staticno elektriko ali si pozabil izkljuciti tok pri vstavljanju ipd.
Oni sami lahko preverjajo samo ali kartica res ne deluje pravilno, kar pa se ni odgovor zakaj ne deluje pravilno in imajo vso pravico poslati na analizo, kjer se pac morajo drzati zakonskih rokov za uveljavljanje stvarne napake.


Vidim, da zelo površno bereš temo. Cel teden so ŽE imeli kartico na analizi na servisu tu in po telefonu so mi sporočili, da je njihov serviser POTRDIL napako, ki sem je prijavil. Šele POTEM, ko sem zahteval uveljavljanje stvarne napake, so pa kar naenkrat obrnili ploščo in začeli trditi, da je napaka sporna, in da sicer SO našli defekt na kartici, ampak ne ta, ki sem ga prijavil jaz. Kar sicer po zakonu ne spremeni nič, ker je važno samo ali je kartica brezhibna ali ne, in tu je očitno, da NI.

Kaj pa ti verjameš mi je pa res vseeno, sem inženir iz te stroke in če ti misliš, da se ne ozemljim in odklopim toka, predem grem nameščati komponente, je to seveda tvoja pravica. Ni pa res, žal. Itak pa vidim, da ti ni jasno kaj je stvarna napaka, zato nima smisla debatirati še naprej. Preberi si zakon, pa potem pametuj. Kartica ni "uničena", deluje, samo vsakih 10-15 min na vseh priključenih monitorjih za delček sekunde prikazuje bele artefakte. Sprva človek to napako ignorira, potem pa postane zelo moteče, ker moti koncentracijo pri delu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marvin ()

tomy5 ::

Kot izobražen inženir bi se moral držati zakonsko previdenih postopkov.
Stvarno napako lahko uveljavljaš samo pri trgovcu kjer si kot fizična oseba kupil izdelek in NIKJER drugje.

Ti zato zaradi svojega nepravilnega postopka nisi uveljavljal stvarne napake ampak garancijski servis.
Seveda tega ne boš priznal, ker dandanes pač nihče več ne priznava lastnih napak.

Marvin ::

tomy5 je izjavil:

Kot izobražen inženir bi se moral držati zakonsko previdenih postopkov.
Stvarno napako lahko uveljavljaš samo pri trgovcu kjer si kot fizična oseba kupil izdelek in NIKJER drugje.

Ti zato zaradi svojega nepravilnega postopka nisi uveljavljal stvarne napake ampak garancijski servis.
Seveda tega ne boš priznal, ker dandanes pač nihče več ne priznava lastnih napak.


Tebi sem glede tega odgovoril že parkrat, ampak veselo ignoriraš kar pišem, tako da... ne vem, uživaj? Heh.

Marvin ::

S PROFIservisom je bil Elkotex stalno v navezi, saj sem dobival maile glede te zadeve enkrat od PROFIservisa, enkrat pa od Elkotexa. PROFIservis mi je tudi posredoval nekaj mailov od Elkotexovega serviserja. Sem pa šel še brat maile za nazaj in sem prošnjo za uveljavljanje stvarne napake poslal v istem mailu tako PROFIservisu in Elkotexu, edini odgovor pa je prišel od Elkotexa:

Jaz: "Zdravo,

ja, ista konfiguracija. S to grafično sem imel že cel kup težav in odstranitev mi bo spet povzročila še več komplikacij, ker dokler ne dobim zamenjave ne bom mogel uporabljati treh monitorjev, ki pa jih nujno potrebujem za delo. Tako da bom uveljavljal stvarno napako, da čim prej dobim brezhibno zamenjavo. Kakšen je postopek, lahko kartico pošljem na vaše stroške?"

Elkotex: "POZDRAV

Sporočite nam svoj naslov in vam bomo poslali kurirja. Vi pa pripravite paket skupaj z dokumentacijo; račun, kontaktni podatki, opis napake.

LP"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marvin ()

Vanquish ::

Marvin ne ni res - to da so potrdili defekt pomeni, da je kartica nedelujoca, ne pomeni pa, da nisi za defekt kriv ti. To kar si po izobrazbi ne igra absolutno nobene vloge. Napako si prijavil po 14 dneh - do takrat si imel dovolj casa, da kartico pokvaris. Tebi je lahko kartica 14 dni normalno delovala. Prodajalec ne more vedet kaj se je dogajalo 14 dni - tudi ce je sedaj neispravna to ne pomeni, da si jo dobil taksno.

Se enkrast - ne govorim jaz s tvoje strani kaj ti ves, da si delal, ampak s strani trgovine, ki ne ve kaj si ti delal.
Pa da ne bo pomote - obnasajo se neprofesionalno in ne komentiram tega. V vsakem primeru bi morali boljse odreagirati.
Pravim ti samo, da si prevec subjektiven in gledas uveljavljanje stvarne napake iz svoje strani, ne pa s strani prodajalca, ki nosi stroske.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Vanquish ()

tomy5 ::

In stvarna napaka je izgubila svojo "moč" točno zaradi takih ki pridejo vsakič na plan z izjavo: bom pa stvarno napako uveljavljal, pa komaj ve kaj naj bi to pomenilo.

Marvin ::

Vanquish je izjavil:

Marvin ne ni res - to da so potrdili defekt pomeni, da je kartica nedelujoca, ne pomeni pa, da nisi za defekt kriv ti. To kar si po izobrazbi ne igra absolutno nobene vloge. Napako si prijavil po 14 dneh - do takrat si imel dovolj casa, da kartico pokvaris. Tebi je lahko kartica 14 dni normalno delovala. Prodajalec ne more vedet kaj se je dogajalo 14 dni - tudi ce je sedaj neispravna to ne pomeni, da si jo dobil taksno.

Se enkrast - ne govorim jaz s tvoje strani kaj ti ves, da si delal, ampak s strani trgovine, ki ne ve kaj si ti delal.
Pa da ne bo pomote - obnasajo se neprofesionalno in ne komentiram tega. V vsakem primeru bi morali boljse odreagirati.
Pravim ti samo, da si prevec subjektiven in gledas uveljavljanje stvarne napake iz svoje strani, ne pa s strani prodajalca, ki nosi stroske.


Kako zdaj ne igra nobene vloge, ali kartico zbaše v režo nekdo ki o odklopu toka in ozemljitvi še nikoli ni slišal, ali pa nekdo ki za to dejansko ve in upošteva? Sam svoje trditve zanikaš s tem.

Ponovno, že ne vem kolikokrat, za vse tiste ki vztrajno ignorirate zakon. Za stvarno napako se šteje, da je obstajala OD TRENUTKA NAKUPA, če je ugotovljena in prijavljena s strani kupca v zakonsko predpisanem roku. To je varovalka, ki preprečuje ravno podtikanja v smislu, kot ga navajaš ti -- da ne more vsak trgovec lepo po domače zvaliti krivde za napako na kupca ali pa dokaznega bremena prevaliti na kupca. Ker je v veliko primerih datumsko začetek napake nemogoče dokazati. Zakonodajalec se je tega dobro zavedal in zakon spisal temu primerno.

Glede subjektivnosti se pa ne morem strinjati. Jaz gledam samo na zakon, za razliko od nekaterih v tej temi, ki prodajajo svoje mišljenje in ideje, kakšen naj bi zakon bil in ne kakšen zakon dejansko je. Verjamem, da trgovcem ni všeč, ampak za to nisem kriv jaz. Če trgovec ni sposoben delovati v naših zakonskih okvirih, ker mu to predstavlja prevelik strošek, naj pač zapre in prepusti posel tistim, ki so tega sposobni. Vsi se na dolgi rok resnega posla pač ne morejo iti, žal.

Vanquish ::

kateri del ti ni jasen? Ne igra nobene vloge, ker si za prodajalca neznanka. Tvoja sola ne pomeni v tem primeru cisto NIC. Pomen ima samo kar bo preiskava rekla to kaj pa ti govoris pa nima absolutno nobene teze

Tvoja edina pravica je, da reklamiras izdelka iz naslova stvarne napake, kako pa bo dalje prodajalec reagiral pa je njegova stvar. Lahko ti verjame na besedo, vecja verjetnost pa je, da bo dal izdelek na analizo in se bo potem odlocil.

Ti si interpretiras zakon po svoje in nima veze z realnostjo. Kupec ni pristojen, da bo dolocal ali je nekaj stvarna napaka ali ne in trditev kupca nima nobene teze.
Ce ti ta del ni jasen potem me resnicno skrbi kvaliteta tvojega dela zaradi omejenega razmisljanja

Okapi ::

Ja, in problem nastane, ko prodajalec dobi potrdilo izvedenca, da je do napake prišlo zaradi nestrokovne montaže. Podobno kot je že skoraj stalna praksa servisev, da se telefoni kvarijo zaradi "vdora vode", in garancija (ali stvarna napaka) ne velja. Potem moraš pa ti najdi svojega izvedenca in prodajalca tožiti, če hočeš kaj doseči.

Vanquish ::

ponavadi je problem drugje - da servis se prizna stvarno napako, ampak prodajalec to zataji. Sem ze imel primer, ko smo dobili informacijo od servisa, da je priznana stvarna napaka, prodajalec pa je rekel, da ni bila. Ko smo povedali, da vemo, da je bila je prodajalec klical servis in grozil, da so izdali tajne informacije.

Kakorkoli - taki prodajalci so praviloma muha enodnevnica in pac trg poskrbi, da ne poslujejo dolgorocno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Vanquish ()

Marvin ::

Vanquish je izjavil:

kateri del ti ni jasen? Ne igra nobene vloge, ker si za prodajalca neznanka. Tvoja sola ne pomeni v tem primeru cisto NIC. Pomen ima samo kar bo preiskava rekla to kaj pa ti govoris pa nima absolutno nobene teze

Tvoja edina pravica je, da reklamiras izdelka iz naslova stvarne napake, kako pa bo dalje prodajalec reagiral pa je njegova stvar. Lahko ti verjame na besedo, vecja verjetnost pa je, da bo dal izdelek na analizo in se bo potem odlocil.

Ti si interpretiras zakon po svoje in nima veze z realnostjo. Kupec ni pristojen, da bo dolocal ali je nekaj stvarna napaka ali ne in trditev kupca nima nobene teze.
Ce ti ta del ni jasen potem me resnicno skrbi kvaliteta tvojega dela zaradi omejenega razmisljanja


Tebi še veliko drugega okoli stvarne napake in tega specifičnega primera ni jasno, žal. Odgovor, ki sem ga dobil od PROFIservisa zakaj ne upoštevajo mojega zahtevka za stvarno napako je bil, da "če gre za BIOS" kartice, potem to ni stvarna napaka in da so kartico poslali na Poljsko zato, da bojo tam ugotovili "ali gre za BIOS", ker potem jim ne bo treba priznati stvarne napake. :))

Vanquish je izjavil:

ponavadi je problem drugje - da servis se prizna stvarno napako, ampak prodajalec to zataji. Sem ze imel primer, ko smo dobili informacijo od servisa, da je priznana stvarna napaka, prodajalec pa je rekel, da ni bila. Ko smo povedali, da vemo, da je bila je prodajalec klical servis in grozil, da so izdali tajne informacije.

Kakorkoli - taki prodajalci so praviloma muha enodnevnica in pac trg poskrbi, da ne poslujejo dolgorocno.


Ti razumeš, da se je točno to zgodilo tudi meni v tem primeru? Najprej me je zjutraj klical servis Elkotex in priznal napako in rekel, da bojo poslali v garancijsko popravilo. Rekel sem ne, ker sem pisno zahteval uveljavljanje stvarne napake in nato klical PROFIservis, kjer so mi obljubili, da bojo to z Elkotexom uredili in me poklicali nazaj. Niso me, sem pa popoldne dobil mail od Elkotexa, ki je zanikal, da bi našli napako, za katero so mi istega dne zjutraj rekli, da je njihov serviser prišel do nje.

Vanquish ::

Marvin, ti ocitno pozabljas kaj pises:

citiram:
Po enem tednu me končno pokličejo, da je njihov serviser prišel do iste napake, tako da bojo zdaj grafično poslali na servis na Poljsko za par tednov (!).

Temu sem se odločno uprl, ker sem že v spremnem dopisu jasno napisal, da želim v sklopu uveljavljanja stvarne napake dobiti zamenjavo, da bo stvar zame čim prej rešena in da lahko normalno delam naprej.


tukaj se direktno vidi, da tebi ni jasno, da nisi ti tisti, ki ima pravico presojati ali je nekaj stvarna napaka, ampak zgolj tisti, ki lahko prijavi stvarno napako.

Po vsej tej komunikaciji s teboj mi je jasno zakaj imas tezave s komunikacijo - ker enostavno ljudi ne poslusas ampak gonis svoje, ki je po vrhu vsega se napacno. Jaz s to debato zakljucujem.

Zstiller ::

Spravi se že ven iz teme če nimaš pojma kaj govoriš.

Marvin ::

Vanquish je izjavil:

Marvin, ti ocitno pozabljas kaj pises:

citiram:
Po enem tednu me končno pokličejo, da je njihov serviser prišel do iste napake, tako da bojo zdaj grafično poslali na servis na Poljsko za par tednov (!).

Temu sem se odločno uprl, ker sem že v spremnem dopisu jasno napisal, da želim v sklopu uveljavljanja stvarne napake dobiti zamenjavo, da bo stvar zame čim prej rešena in da lahko normalno delam naprej.


tukaj se direktno vidi, da tebi ni jasno, da nisi ti tisti, ki ima pravico presojati ali je nekaj stvarna napaka, ampak zgolj tisti, ki lahko prijavi stvarno napako.

Po vsej tej komunikaciji s teboj mi je jasno zakaj imas tezave s komunikacijo - ker enostavno ljudi ne poslusas ampak gonis svoje, ki je po vrhu vsega se napacno. Jaz s to debato zakljucujem.


Jaz nimam nobenih težav s komunikacijo z nikomer, je pa res težko komunicirati z ljudmi ki gonijo svoje brez kakršnekoli osnove navkljub kopici drugačnih dejstev (tukaj hudo projeciraš). Da ne govorim o trgovcih, ki na vse načine zavlačujejo in iščejo način, kako se izviti, da jim ne bi bilo treba priznati stvarne napake.

Če si pa prepričan, da drži budalaština Elkotexa/PROFIservisa da če je kriv BIOS kartice to ni stvarna napaka na kartici, potem ti pa res ni pomoči.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marvin ()

St235 ::

Vanquish je izjavil:

Marvin, ti ocitno pozabljas kaj pises:

citiram:
Po enem tednu me končno pokličejo, da je njihov serviser prišel do iste napake, tako da bojo zdaj grafično poslali na servis na Poljsko za par tednov (!).

Temu sem se odločno uprl, ker sem že v spremnem dopisu jasno napisal, da želim v sklopu uveljavljanja stvarne napake dobiti zamenjavo, da bo stvar zame čim prej rešena in da lahko normalno delam naprej.


tukaj se direktno vidi, da tebi ni jasno, da nisi ti tisti, ki ima pravico presojati ali je nekaj stvarna napaka, ampak zgolj tisti, ki lahko prijavi stvarno napako.

Po vsej tej komunikaciji s teboj mi je jasno zakaj imas tezave s komunikacijo - ker enostavno ljudi ne poslusas ampak gonis svoje, ki je po vrhu vsega se napacno. Jaz s to debato zakljucujem.


Tisto sekundo, ko ugotovljeno, da napaka je (in je izdelek kupljen pred manj kot šestimi meseci) je taista napaka obstajala ob nakupu in je avtomatično stvarna, razen če se dokaže, da je krivda na strani kupca. Enostavno povedano, če je izdelek star manj kot 6 mesecev je praktično vsako priznanje garancije hkrati tudi priznanje stvarne napake.

Dodatno mora bit o obstoju stvarne napake odločeno v 8 dneh, tukaj pa govorimo o tednu dni samo pri nas.

Vanquish ::

St235 je izjavil:


Tisto sekundo, ko ugotovljeno, da napaka je (in je izdelek kupljen pred manj kot šestimi meseci) je taista napaka obstajala ob nakupu in je avtomatično stvarna, razen če se dokaže, da je krivda na strani kupca. Enostavno povedano, če je izdelek star manj kot 6 mesecev je praktično vsako priznanje garancije hkrati tudi priznanje stvarne napake.

Dodatno mora bit o obstoju stvarne napake odločeno v 8 dneh, tukaj pa govorimo o tednu dni samo pri nas.


ta del jaz nikoli nisem oporekal - jaz samo pravim, da je v casu uporabe lahko tudi uporabnik kriv za nedelovanje, kar pa se ne vidi na oko temvec na servisu in prodajalec ima pravico, da to analizira.

Wrop ::

Ja, v osmih dneh. Kartico so že analizirali in ugotovili, da napaka obstaja ter jo tudi priznali. Kje piše, da v primeru, če je problem v biosu, ni stvarna napaka?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Wrop ()

bajsibajsi ::

Prav zanimivo, da se vedno najde toliko ljudi, ki so pripravljeni oporekati nekomu, za kogar je, vsaj na videz, precej jasno, da ne manipulira. Pa vendarle se vedno znova najdejo nekateri, ki obsojajo in sodijo potrosnika, ko je vendarle znano, kaksni znajo biti trgovci/servisi; zlasti takrat, ko gre nekaj narobe in bi morali zadevo sanirati vsem v prid. Raje cel fuss, kot pa da bi zamenjali artikel z neoporecnim in bi stranka najverjetneje se naprej kupovala pri njih. Da ne omenjam izredno negativne reklame... Upam, da cimprej resis zadevo Marvin.

Han ::

Zadnje čase preberem kar veliko pripomb čez Gigabyte grafične kartice. Očitno še niso dorasli kompleksni arhitekturi, saj so težave tako v BIOS kot v hlajenju in še čem. Ker so cenovno ugodne, jih folk kupuje, potem pa kmalu nastopi "štala". S tem ne trdim, da ni težav tudi pri drugih proizvajalcih, pa vendar čez npr. MSI in ASUS, ki sta med dražjimi v zelenem taboru, ni toliko pripomb.

Mimogrede, ko sem pred tremi leti kupil SAPPHIRE Dual-X R9 270X 2GB GDDR5 Boost OC Lite, je bilo kmalu splošno znano, da ima kartica težave s t.i. flickering. Po treh mesecih od nakupa sem od proizvajalca prejel BIOS, ki je napako odpravil. Skratka, sam sem se zadeve lotil drugače in nisem kontaktiral prodajalca (Funtech), pri katerem bi načeloma lahko uveljavljal stvarno napako, ampak Sapphire tehnično podporo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

Miha 333 ::

Wrop je izjavil:

Ja, v osmih dneh. Kartico so že analizirali in ugotovili, da napaka obstaja ter jo tudi priznali. Kje piše, da v primeru, če je problem v biosu, ni stvarna napaka?

Ker je to programska oprema, ki je avtorsko delo in ne izdelek in zanjo ne veljajo določila v zvezi z garancijami in stvarnimi napakami. V nasprotnem primeru bi npr. Microsoft že bankrotiral. Poleg tega bo verjetno možno BIOS nadgraditi in odpraviti napako.

Vanquish ::

Wrop, ugotovili so nepravilno delovanje kartica, zakaj pa nepravilno deluje in kaj je to povzrocilo pa ne. In to bi lahko/morali roko na srce ze takoj prvi dan ugotoviti in poslati na servis.

in se 1x, ker ocitno gre v napacno razumevanje. Ne, prodajalec ni pravilno reagiral in ja - zaradi poslovne etike bi morali menjati kar takoj in dalje sami resevati. Tako je normalna praksa pri dobrih trgovcih.
In ja, tudi zakonsko zamujajo glede na dolocila - skratka absolutno neprofesionalni.

Ne stopam jaz njim v bran - povedal sem samo, da posameznik ne more nekaj dolociti za stvarno napako, lahko samo reklamira iz tega naslova in avtorju te teme to ni jasno. Pri pokvarjenih izdelkih je pač potrebno ugotoviti vzrok okvare če le ta ni na oko viden.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Vanquish ()

Han ::

Tudi posameznik (kupec) lahko določi stvarno napako, če je ta jasno zaznavna in dovolj očitna... Pri tako kompleksnih izdelkih kot so tiskana vezja, je zadeva bolj zapletena, saj je napaka lahko vzrok večih dejavnikov, ki so lahko skriti. Prav napaka v BIOS oziroma firmware je zadnje čase pogost vzrok za nepravilno delovanje izdelka.

gddr85 ::

btw kako je s piksli (dead, stuck) na monitorju/tv/telefonu, je to lahko stvarna napaka, če se jih več (npr. 10+) pojavi v 6 mesecih?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gddr85 ()

Han ::

@gddr5: glede pikslov ima vsak proizvajalec svojo "politiko". Ponavadi to navajajo v garancijskih pogojih.

@Marvin: za model kartice si navedel "Gigabyte GTX 1060 OC 6GB". Na proizvajalčevi strani ne najdem takšne (OC) kartice s tremi DP in enim HDMI. Sem pa opazil, da imajo v prodaji dve reviziji za kar nekaj 1060 kartic, kar lahko pomeni, da ima prvotna serija (rev. 1.0) resnično težave v določenih pogojih uporabe.

Kable imaš 100% brezhibne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

Marvin ::

bajsibajsi je izjavil:

Prav zanimivo, da se vedno najde toliko ljudi, ki so pripravljeni oporekati nekomu, za kogar je, vsaj na videz, precej jasno, da ne manipulira. Pa vendarle se vedno znova najdejo nekateri, ki obsojajo in sodijo potrosnika, ko je vendarle znano, kaksni znajo biti trgovci/servisi; zlasti takrat, ko gre nekaj narobe in bi morali zadevo sanirati vsem v prid. Raje cel fuss, kot pa da bi zamenjali artikel z neoporecnim in bi stranka najverjetneje se naprej kupovala pri njih. Da ne omenjam izredno negativne reklame... Upam, da cimprej resis zadevo Marvin.


Hvala, pisanje tu mi je bilo res zadnje kar sem želel, ampak pri nekaterih trgovcih na lep način in s čakanjem žal ne rešiš nič. Ko ti začnejo prodajati buče kako jim ni treba spoštovati stvarne napake če je kriv BIOS pa itak vidiš, da ne boš prišel nikamor. Vse ima svoje meje.

Han je izjavil:

Zadnje čase preberem kar veliko pripomb čez Gigabyte grafične kartice. Očitno še niso dorasli kompleksni arhitekturi, saj so težave tako v BIOS kot v hlajenju in še čem. Ker so cenovno ugodne, jih folk kupuje, potem pa kmalu nastopi "štala". S tem ne trdim, da ni težav tudi pri drugih proizvajalcih, pa vendar čez npr. MSI in ASUS, ki sta med dražjimi v zelenem taboru, ni toliko pripomb.

Mimogrede, ko sem pred tremi leti kupil SAPPHIRE Dual-X R9 270X 2GB GDDR5 Boost OC Lite, je bilo kmalu splošno znano, da ima kartica težave s t.i. flickering. Po treh mesecih od nakupa sem od proizvajalca prejel BIOS, ki je napako odpravil. Skratka, sam sem se zadeve lotil drugače in nisem kontaktiral prodajalca (Funtech), pri katerem bi načeloma lahko uveljavljal stvarno napako, ampak Sapphire tehnično podporo.


Moja prejšnja (oz. zdajšnja, heh) je bila MSI GTX 650Ti, pred tem sem imel pa Gigabytovo 9800GT. Z nobeno nisem imel nobenih problemov. Dejansko nisem imel z nobeno grafično problemov vsaj zadnjih 15 let, bile so pa vse Nvidiia.

Miha 333 je izjavil:

Wrop je izjavil:

Ja, v osmih dneh. Kartico so že analizirali in ugotovili, da napaka obstaja ter jo tudi priznali. Kje piše, da v primeru, če je problem v biosu, ni stvarna napaka?

Ker je to programska oprema, ki je avtorsko delo in ne izdelek in zanjo ne veljajo določila v zvezi z garancijami in stvarnimi napakami. V nasprotnem primeru bi npr. Microsoft že bankrotiral. Poleg tega bo verjetno možno BIOS nadgraditi in odpraviti napako.


BIOS je neločljiv del kartice, shranjen v kartici sami, ne prodaja se ločeno kot programska oprema, niti ni mogoče delovanje kartice brez njega, niti ni mogoče delovanje BIOSa brez kartice. Ta argument o programski opremi je popolnoma napačen. Stvarna napaka pokriva izdelek kot celoto, prodajalcu ne daje izbire razbijanja izdelka na sestavne dele in jih obravnavati ločeno.

Han je izjavil:

@gddr5: glede pikslov ima vsak proizvajalec svojo "politiko". Ponavadi to navajajo v garancijskih pogojih.

@Marvin: za model kartice si navedel "Gigabyte GTX 1060 OC 6GB". Na proizvajalčevi strani ne najdem takšne (OC) kartice s tremi DP in enim HDMI. Sem pa opazil, da imajo v prodaji dve reviziji za kar nekaj 1060 kartic, kar lahko pomeni, da ima prvotna serija (rev. 1.0) resnično težave v določenih pogojih uporabe.

Kable imaš 100% brezhibne?


Kartica je ta: http://www.gigabyte.com/products/produc...

Saj nisem nikjer rekel, da ima 3x DP in HDMI? Dejansko imam 4 različne monitorje, 2x lahko priključim na DVI, 1x HDMI in 1x DP. Točno te priklope ima ta različica, to je tudi razlog, da sem jo vzel.

Kabli/kontakti so bili prva stvar ki sem jo preveril, ja (to sem napisal tudi Elkotexu). Ampak saj pravim, GTX 650Ti sem imel z istimi kabli priključeno prej in odkar sem poslal to 1060tko nazaj, nobenih težav. Pri obeh karticah sem imel priključene tudi zgolj 3 iste monitorje, do priklopa 4. še niti nisem prišel...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marvin ()

Han ::

Prej res nisi omenil tipa priključkov, zato sem (napačno) predpostavil 3×DP in 1×HDMI...

Glede na vse podatke bi ti morali kartico zamenjati z drugo, enako, brezhibno. Če bi bila tudi ta defektna, pa vrniti denar ali po dogovoru ponuditi drug model, ki bi ti ustrezal.

Če si lahko privoščiš nakup nove, stori tako in kartico v 14 dneh temeljito preizkusi. V tem času lahko v primeru spletnega nakupa odstopiš od "pogodbe" in zahtevaš povračilo kupnine. "Popravljeno" obstoječo kartico potem prodaš.

Marvin ::

Kar se mene tiče, še vedno najprej vztrajam pri vračilu kupnine da se ta zgodba zaključi. Karkoli bom že kupoval v bodoče, definitivno ne bo več pri PROFIservisu, pa če imajo pol nižje cene kot vsi ostali. Če mi bodo poskušali kartico proti moji volji in zahtevam vrniti nazaj po ne vem koliko tednih servisa je pač ne bom prevzel. Ostalo naj pa rešuje TIRS, če jih do takrat ne bo srečala pamet da mi nakažejo kupnino in se zadeva zaključi. Zame je bila ta cela zadeva že takointako blazna izguba časa, denarja in živcev in se mi iskreno povedano fučka kako bo šlo naprej. Zdaj gre res samo še za princip.

Rias Gremory ::

Malo OT:
tudi njihova spletna stran je cvetka. Kliknem na "spletna trgovina" in očitno si je nek pametni "developer" spomnil, da bi bilo super naložiti vse artikle na eno stran. :));((
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

Han ::

Se jasno vidi, da je zadevo spravil skupaj z www.moja-kosarica.si.

Polinkano povezavo mi je nalagalo celo minuto, pa nimam počasnega interneta. Pri tem je ves čas preskakovalo med PS in MK domeno. Amatersko. Niti logotipa (ikone) za stran ni popravil.

Šola za drugič: pri "one-man-band" s.p. ne kupuj vrednih izdelkov, ki jih težko reklamiraš.

Tilen ::

About
Prodaja in servis blagovne znamke Canon katera je vodilna na svetu.
Imamo pa tudi enega od štirih mojstrov biromehanikov v Sloveniji.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

shadeX ::

Rias Gremory je izjavil:

Malo OT:
tudi njihova spletna stran je cvetka. Kliknem na "spletna trgovina" in očitno si je nek pametni "developer" spomnil, da bi bilo super naložiti vse artikle na eno stran. :));((


Marija, kaj takega pa nisem še videl. Nalaga že več kot minuto :))

69charger ::

Uf ne se hecat z tem linkom, delam en projekt zraven pa sem tole odprl pa sem skoraj sesul komp, je pobralo ves RAM.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

Ahim ::

Han je izjavil:

Šola za drugič: pri "one-man-band" s.p. ne kupuj vrednih izdelkov, ki jih težko reklamiraš.


Ena pripomba na tole, ena pa na komentarje drugih visje o tem, kako "trgovci vedno poskusajo izigrati potrosnika glede stvarne napake" oz. nekaj podobnega:

1: Ena slovenska racunalniska online trgovina, ki je (predvidevam po komentarjih znancev) se kar znana, je organizirana kot s.p. (ne bom delal reklame, zato brez imena). Njihova stran deluje hitro, predvsem mi je pa vsec, da imajo filtre dobro narejene (npr. kak Gambit/EnaA ali pa Mimovrste bi se lahko precej naucil od njih). Pri njih kupujem stvari zase ze nekaj let.

Ko sem imel problem z napajalnikom (zadeva naj bi bila "silent", a je bila vse prej kot to), so mi brez pripomb vzeli PSU nazaj (na svoje stroske posiljanja) ter priznali dobropis (in potem dobavaili napajalnik drugega proizvajalca). Nikoli nisem omenjal "stvarne napake" ali "14 dni za vracilo", brez komplikacij so sami predlagali resitve.

2: Ko je prisel ven Nexus 5, je prva serija (November 2013) bila izdelana precej slampasto. No, jaz sem imel tak primerek. Telefon sem kupil pri enem nasih mobilnih operaterjev, ker je bila cena zelo ugodna (akcije + vezave). Prijavil em stvarno napako, opisal tezave, omenil da je tovrstnih pripomb poln Internet, prosil za primerjavo telefona z novejso serijo (januar ali februar 2014). Malo prej kot v osmih koledarskih dneh (torej v slabih petih delovnih dneh!) sem dobil klic, da so mi ugodili glede stvarne napake (moja zelja je bila normalno delujoc telefon, torej novejsa serija istega izdelka z odpravljenimi napakami). Novi telefon dela brezhibno.

TL;DR: Ne zdi se mi smiselno imeti predsodkov proti trgovinam, ki so organizirane kot s.p., saj imajo potrosniki slabe izkusnje tudi z drugimi organizacijskimi oblikami (in recimo d.o.o. je sploh dalec najbolj "ugodba" organizacijska oblika za nategovanje drugih, kupcev in dobaviteljev). Prav tako se mi ne zdi smiselno metati vseh trgovcev v isti kos, saj ocitno nekateri (morda celo marsikateri?) nimajo tezav s poslovanjem v orviru zakonodaje, ki sciti potrosnika. Bolj se mi zdi smiselno vsake toliko pogledati v ogledalo in se vprasati ali smo (kot potrosniki) zares pravilno izpeljali postopek, ki je namenjen nasi zasciti.

Han ::

Seveda obstajajo tudi izjeme, ki imajo nekoliko več sivih celic in se znajo obnašat poslovno. V končni fazi tudi v svojo korist, saj tako obdržijo stranko, sebi pa ne naredijo slabe reklame...

Marvin ::

Danes dobim tole:

Pozdrav

Danes smo prejeli vašo grafično kartico GV-N1060WF2OC-6GD nazaj iz servisa. Servisni nalog je v priponki. Napaka, ki se pojavlja pri vas, ni posledica defekta grafične kartice. To smo tudi pri nas sumili, zato je bila kartica poslana naprej, na uradni servis Gigabyte v Evropi, da podajo drugo mnenje.

Pripela sem vam še njihovo fotografijo, kjer je razvidno , na kak sistem je bila vaša grafična kartica testirana.

Danes bo spakirana in skupaj s tem uradnim poročilom in našim nalogom poslana na vaš naslov. Prosim, če preverite če je v defektu kaka druga komponenta; lahko tudi monitor.....

Lahko nas tudi pokličete in vam bo serviser svetoval, kako naprej.

Lp,


Po pričakovanju, skoraj en mesec nategovanja, da mi bodo zdaj poskušali nazaj uturiti nedotaknjeno kartico, za katero so sami priznali, da je defektna. Za crknit.

Rias Gremory ::

Svašta.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

solatko ::

Ti prevzemi kartico, jo pod snemanjem inštaliraj, preizkusi, če bo delala, si dobil kar si hotel, če nebo, jo skupaj s posnetkom odnesi v trgovino in zahtevaj stvarno napako.
Lahko pa da je napaka dejansko pri tebi (RAM, MB, PSU) in imajo na servisu prav.
Delo krepa človeka

bambam20 ::

solatko je izjavil:


Lahko pa da je napaka dejansko pri tebi (RAM, MB, PSU) in imajo na servisu prav.



Pri stari kartici pa tega problema nima?

Marvin ::

solatko je izjavil:

Ti prevzemi kartico, jo pod snemanjem inštaliraj, preizkusi, če bo delala, si dobil kar si hotel, če nebo, jo skupaj s posnetkom odnesi v trgovino in zahtevaj stvarno napako.
Lahko pa da je napaka dejansko pri tebi (RAM, MB, PSU) in imajo na servisu prav.


In kaj bi s tem dosegel? Oni zdaj trdijo, da napaka ni na kartici, in to bi trdili še naprej. Jaz bi vrgel pa še denar stran za kamero. Ne vem kam je gledal poljski serviser, ki je to obravnaval oz. očitno napake ni zaznal glede na to da če ne gledaš v točno tisti monitor kjer se bo pojavila točno tisti delček sekunde, ko se pojavi, je itak ne opaziš.

Monitorje je imel pa priključene v dveh nivojih, vsakega meter narazen, tako da več kot enega nikoli ni mogel gledati istočasno.

Ampak Elkotexov serviser pa napako JE opazil in to so mi povedali sami, nato pa lažno pisno to zanikali in omenjali drugo napako. Ampak še vedno -- napako.

Zdaj pa kar naenkrat nobene napake ni več!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marvin ()

solatko ::

Različne kartice imajo tudi bolj ali manj drugačne zahteve.
Marvin - Predvsem boš na pravem mestu zahteval stvarno napako, ki bo podkrepljena s filmom montaže in delovanja, česar do sedaj nisi storil in oni ti bodo morali v zakonitem roku 8 dni odgovoriti ali soglašajo ali ne.
A nimaš kamere na telefonu?
Potem pa ukrepaš dalje, kot je v zakonu predpisano. Do 6 mesecev morajo oni spodbijat stvarno napako in plačati izvedenca in kar je potrebno.
Stvarno napako rešuje trgovec!
Lahko pa on uporabi servis ali proizvajalca za pojasnitev napake.

Tudi serviser lahko naredi napako (priključi slab kabel) in se napaka pokaže, ko pa kabel zamenja je ni več.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

bluefish ::

solatko je izjavil:

Marvin - Predvsem boš na pravem mestu zahteval stvarno napako, ki bo podkrepljena s filmom montaže in delovanja, česar do sedaj nisi storil in oni ti bodo morali v zakonitem roku 8 dni odgovoriti ali soglašajo ali ne.
Od kdaj je pa za uveljavljanje stvarne napake potreben film montaže in delovanja?

shadeX ::

Sicer malo dvomim, ampak a je celo mogoče da bi prešvoh PSU posledično pozročil probleme, ki jih opisuje OP?

tomy5 ::

Ja če proizvajalec, v tem primeru Gigabyte potrdi da je kartica prestala vse njihove teste kot OK potem je zelo zelo verjetno OK.
Proizvajalci kot so Gibabyte se ne hecajo in ne nategujejo strank kr tako iz principa.

shadeX ::

Ko bi bilo vse tako preprosto. Pridejo določene napake, ki še vedno prestanejo vse njihove teste. Sem tudi na svoji koži kako desetletje nazaj tudi sam občutil kako izgledajo "testi". Namreč sestavili so mi PC, noter so vgradili matično in disk, ki na "momente" nista bila kompatibilna - če se lahko tako izrazim.

Pač računalnik je velikokrat (ne pa vedno) ob zagonu prikazal pač nek boot error (ni zaznal diska). PC kadar je bootal je pa deloval popolnoma normalno. Seveda je PC prestal vse njihove teste.. testirali so vsako komponento posebej. Seveda jaz dobim PC domo in po drugem zagonu spet error.

Tako se je zadeva nadaljevala..nekje 5-6x je trgovec na svoje stroške pošiljal PC na servis. No končno v zadnje so zadevo zgruntali in videli da pač pride do napake ker naj bi bila matična in disk nekompatibilna. Tako so oni povedali. Zamenjali so disk in problema ni bilo več.

Verjamem da ima OP podoben primer.

solatko ::

bluefish - Kot vse kaže, je pri nas za uveljavljanje tega, da napaka sploh obstoja, potreben, vsekakor pa ne more škodit.
shadeX - sem že zgoraj napisal, da je lahko problematičen kak RAM, MB ali napajalnik. Če pooblaščenemu servisu kartica deluje, potem je napaka na strani kupca.

Zato je pametno s filmskim materialom opremit zahtevek po stvarni napaki.
Delo krepa človeka

Marvin ::

solatko je izjavil:

Različne kartice imajo tudi bolj ali manj drugačne zahteve.
Marvin - Predvsem boš na pravem mestu zahteval stvarno napako, ki bo podkrepljena s filmom montaže in delovanja, česar do sedaj nisi storil in oni ti bodo morali v zakonitem roku 8 dni odgovoriti ali soglašajo ali ne.
A nimaš kamere na telefonu?
Potem pa ukrepaš dalje, kot je v zakonu predpisano. Do 6 mesecev morajo oni spodbijat stvarno napako in plačati izvedenca in kar je potrebno.
Stvarno napako rešuje trgovec!
Lahko pa on uporabi servis ali proizvajalca za pojasnitev napake.

Tudi serviser lahko naredi napako (priključi slab kabel) in se napaka pokaže, ko pa kabel zamenja je ni več.


Napako sem zahteval na pravem mestu, mail sta dobila tako Elkotex kot PROFIservis. Na telefonu imam kamero ja, ampak kot sem že rekel, oni bodo še naprej prelagali odgovornost, jaz sem pa za vse skupaj porabil že toliko časa da ga še več brez haska nimam namena. Napako sem že uveljavljal pri trgovcu, ne vem ali si prebral celo temo. PROFIservis je celo zadevo ves čas delegiral na Elkotex. Kartice nimam nobenega namena prevzeti, tja sem jo poslal za uveljavljanje stvarne napake, ki so jo na svojem servisu najprej potrdili že sami. Če bo pa TIRS dopustil, da najprej potrdiš napako, nato jo zanikaš in delno potrdiš drugo napako, potem pa vse skupaj čez več tednov negiraš brez posledic in brez odgovornosti do kupca... no ja, v našem Bananistanu je mogoče vse.

shadeX je izjavil:

Sicer malo dvomim, ampak a je celo mogoče da bi prešvoh PSU posledično pozročil probleme, ki jih opisuje OP?


Napajalnik je 550W. Recommended PSU je 400W.

tomy5 je izjavil:

Ja če proizvajalec, v tem primeru Gigabyte potrdi da je kartica prestala vse njihove teste kot OK potem je zelo zelo verjetno OK.
Proizvajalci kot so Gibabyte se ne hecajo in ne nategujejo strank kr tako iz principa.


Kar piše v poročilu je, da so 8 ur laufali "newest 3dmark tests: Time Spy and Fire Strike
Valley DX11 benchmark and Extreme Preset
during the test run FurMark in extremeburn in all the time.

After such tests do not determine the presence of any artifacts on any monitor."

Ne vem, to naj bi bilo neko posebno testiranje? Pač standard 3dmark in še nekaj podobnih da kartica laufa. Potem pa na vsake toliko malo pogledat na monitorje ali je vidna kakšna napaka. Se res ne čudim, če pri taki proceduri tako izmuzljivih napak ne opaziš.

To ni proizvajalec, ampak samo en pooblaščen "authorized Gigabyte service". Servis z licenco. Koliko nesposobnih pooblaščenih servisev je samo v Sloveniji...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Marvin ()

FX6300B ::

mah pooblaščeni so skoraj vsi nesposobni :P
May the force be with you!
1
2
3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Stvarna napaka

Oddelek: Kaj kupiti
385806 (2157) DePalmo
»

Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8015454 (5382) TOP
»

Simobil, ram2 pritožba

Oddelek: Pomoč in nasveti
346781 (5716) St235
»

Stvarna napaka - vračilo denarja (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
7511909 (7961) ziggy89
»

Kupljena komponenta ne deluje - Imam pravcio do takojšnje menjave izdelka oz. vračilo

Oddelek: Loža
304568 (3648) Trololololol

Več podobnih tem