Forum » Loža » Uveljavljanje garancije...tretjič
Uveljavljanje garancije...tretjič
šernk ::
Pri NEX3 je LCD ključni del naprave. Če bi imel optično iskalo, bi se dalo diskutirati, tako pa...
tudi če ni ključni del naprave, garancija teče za LCD znova. če ti odkrijejo pa sedaj kakšno novo napako, je bila pa zadeva že 2x na servisu in očitno niso popravili prave stvari.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
tomaz- ::
Če piše na delovnem nalogu menjava ekrana, potem je na ekran nova minimalno 12 mesečna garancija. Če pa piše popravilo ekrana, se pa čas garancije podaljša za čas, ko je zadeva bila na servisu oz pri prodajalcu... IMHO je bistveno, kaj piše na nalogu..
Sam sem imel tak primer, ko mi je na nalogu pisalo menjava ventilatorja in grelnega elementa ( šlo se je za sušilec las). Po poteku garancije - cca 2 meseca - mi niso hoteli priznat, ko se je napaka ponovila.. Ker pa sem jim dokazal, da na nalogu piše, da je ta zadeva enkrat že MENJANA in ne POPRAVLJANA, so ponovno zamenjali v "sklopu garancije".. No, od takrat stvarca še vedno vroče piha, hehe
Sam sem imel tak primer, ko mi je na nalogu pisalo menjava ventilatorja in grelnega elementa ( šlo se je za sušilec las). Po poteku garancije - cca 2 meseca - mi niso hoteli priznat, ko se je napaka ponovila.. Ker pa sem jim dokazal, da na nalogu piše, da je ta zadeva enkrat že MENJANA in ne POPRAVLJANA, so ponovno zamenjali v "sklopu garancije".. No, od takrat stvarca še vedno vroče piha, hehe
St235 ::
Jap, bistveno je kaj so naredili z aparatom. Če je bilo karkoli menjanega potem za tisti del velja min 1 leto garancije. Na podlagi LCDja pa boš težko zahteval, da gre za menjavo ključnega dela. GRez "zgolj" za zamenjavo prikazovalnika in bo težko dokazovat, da je to ključen del aparata. Nekako tako, kot če bi razai okvare zaslona zahteval garancijo na celoten prenosnik.
V primeru, da je šlo zgolj za popravilo, pa se garancija podaljša za čas na servisu.
V primeru, da je šlo zgolj za popravilo, pa se garancija podaljša za čas na servisu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Stvarna napakaOddelek: Kaj kupiti | 6075 (2426) | DePalmo |
» | Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 47824 (42618) | Okapi |
» | 45 dnevni garancijski rok, ista napakaOddelek: Pomoč in nasveti | 6962 (5505) | Seljak |
» | Stvarna napaka ali garancija?Oddelek: Pomoč in nasveti | 4712 (4164) | St235 |
» | Problem z trgovino Mlacom!Oddelek: Pomoč in nasveti | 2954 (1905) | tomaz- |